JAAA!! vi vill se bilder!!!!! Rød leppestift er kjempelekkert!! Men du..husk å bit av på ett papir etter du haft det på, og skjekka dig i speilet iblant.. Av egen erbarenhet,er det lett å gjemme når man er full..ikke fullt så lekket då med røde tender og rød i hele facet!! (av erfarenhet)..Åsså må det ikke bli så mye sussing..:) (mye som kan skje på julfest!)
[color=red][/color]
Hyper! du må trykke på endre knappen og skrive noen ord til (min 50 ord) annars ødelleger du allt!!hehe;)
Detta klarer vi glatt ;) Imorgen skal jeg på Ikea (igjen ;)) Må jo trimme scooteren!!
Ikke at jeg egentlig har råd, men kjøkkenet mitt er så lite at jeg trenger smarte hylledelere for å få plass...
Får bidra litt mer jeg også da :)
Jeg får ikke sove.. merkelig fenomen det der.. når jeg er hos kjæresten er det aldri sånn.. da legger vi oss i 22.30 tida dersom han (og / eller jeg) skal på jobb dagen etterpå, og jeg sovner fint, men her hjemme.. ikke snakk om!:mad:
Åsså har jeg nisser i skapet som lager klærne mine større i løpet av natta..:cool:
Sånne nisser som Mila snakker om kan godt få lov til å komme på besøk til meg også... :ja:
Ellers så har jeg gjort fryktelig lite etter jobb i dag. Har bare sittet i sofaen og sett på tv og tasta på pc'en... Var det noen som fikk med seg Jul i Tøyengata i dag da? Jeg var litt opptatt akkurat når det gikk, så fikk ikke følgt så nøye med. Er det bra?? :spent:
Jeg var på sånn julemesse i går kveld.. og kjøpte meg en fantastisk fin engel, sånn hjemmelaget type.. Det var så mye fint der...skulle ønske jeg var rik slik at jeg kunne ha kjøpt mye mer.. Det må være morro å kan vise frem og selge litt av hobbyen sin..
Hjemme hos oss har alle (både to- og firbeinte!) adventskalendre - jeg har fått sjokoladekalender med 86% sjokolade, laget av en demontert "vanlig" kalender! Kult med en bit til kaffen da, og akkurat passe mye. Tror det er lurest for meg med slike ferdige biter enn med en hel plate :rodme:. Nå må det vel snart være 50 ord her? Skriver litt til for å unngå kjeft :p
I dag har jeg vært og kjøpt meg adventsstjerne. Den var sølvfarget, og så var den pyntet med perler i flere rosanyanser. Passer perfekt til oss "småjenter" som liker rosa... :p Også hadde den taggene rette veien. :)
Også prøver jeg meg på en liten forklaring til Hyper på stjerner med tagger rette veien: Liker ikke at stjerner er opp-ned, dvs at det er en spiss som peker rett ned, på stjerner med 5 tagger. (Det er forresten ok at en spiss peker nedover, viss det også er en spiss som peker rett opp, men da har stjernen mer enn 5 tagger.) Forsto du? :rolleyes:
:)
(Legger ved et lite vedlegg som viser forskjellen :))
Jeg forstod!!
Oioioi..Nå skjer det noe borti gata tror jeg..Masse rakketter høres det ut som....Jaa!!Nå ser jeg de faktisk og..er det noe spesielt med 2.desember tro?....Hmm.....Ser på reprisen av So you think you can dance jeg...Fikk ikke sett hele sist...Så skal jeg møte min kjære på butikken etterpå..Han er ute og ser fotballkamp..så skal vi handle litt, og jeg skal hente 3:D:D:D pakker på posten!!
Ene er fra Kid (gardiner og litt), den andre er fra dialife.dk..(julesnop til familyn), og den tredje vet jeg ikke!!så det blir spennende...Weeheee..
Jeg ELSKER å hente pakker..Bare håper vi klarer å bære..Kan hende den siste er garnet jeg bestilte forresten!!..Kjempemange nøster:)Blir bra uansett!Og kjenner jeg meg selv rett, må de nye gardinene osv. , på plasd med èn gang de er i hus;)..
Frøy: jeg liker nisser og engler, bare ikke før 23 desember. synes liksom ikke de har noe med adventstiden å gjøre, for for meg er advent å vente på julen, ikke starte den. Derfor har jeg ikke frem noe julepynt før 22 eller 23 (alt etter når jeg har fri) men jeg har frem både nisser og engler når jeg pynter til jul. Så frem til ca 20 desember (siden jeg drar til mamma 21) så er det lilla og stjerner som pynter opp her, og julemusikk på cd spilleren..
men vi er jo så forskjellige, så jeg har absolutt ikke noe i mot at folk pynter med nisser nå...
Jeg fikk såvidt med meg rakettene på vet til sentrum :) Jeg har nemlig vært på ikea (igjen :p) på scooter :eek:
Kaldt og vått og bare såvidt jeg fikk med meg allt hjem igjen :D
Men jeg digger det stedet og om ikke lenge kommer det bilde av julevinduet mitt :love:
Julevinduet ditt var kjempefint!!
Jeg vil OG på IKEA!!
Hadde de mye fint der nå?til jul og sånn??
Herregud da...jeg er jo helt råtten oppi toppen..tror bakteriene har overtatt litt her...
Har bytta gardiner jeg nå, så nå er det lyyst her inne..Litt rart, men mest fordi det er uvant tror jeg...Stjerna lyser så fint i vinduet, og jeg har fått snop fra dialife.dk..Det skal pakkes inn ganske snart tror jeg, så jeg ikke snoper meg dårlig i magen..Sånn!!Nå har jeg iallefall 50 ord..Så det så;)
vi er fortsatt i tusentråden... pass på antall ord.
Jeg er dødstrett, og vurderer hardt å gå å legge meg snart... eneste problemet er at jeg må ha på nytt sengesett først...
ellers fint lite som skjer i jeefland på en lørdagskveld. Jeg er hjemme og glaner på tv. Skal på dagvakt i morgen, og hjem til mamsen og spise middag etterpå. Har lånt bila deres i helga, så jeg skulle slippe å drasse på et tonn poser i juleshoppinga mi... Endte opp med å kjøpe en haug med cola light på tilbud...
Vel, Cola-ikkelight er værre :ja:
Jeg har også hjemmelørdag... Har tilbud om vindrikking med venninne og hennes venninner, men jeg tror jeg står over... Jeg vil heller rydde hjemme.
Ryddig hjem = ryddig sinn sant? Og et ryddig sinn trenger jeg imorgen!!
synes det er deilig av og til jeg..Og bare rydde, og rense litt opp innvendig samtidig..Men jeg må helst være alene når jeg rydder da..jeg er veldig "organisert", og kan blir fort irritert, om noen rydder "feil"....:o
så jeg VIL ha hjelp, men allikevel ikke..vanskelig det der...
Kan godt si til Erlend at NÅ kan han støvsuge...men jeg liker å rydde selv..han mener at det er ryddig, mens jeg fortsatt synes det er rotete..Jeg mener det ikke er ryddig før det er strøkent....
Har så mye jeg skulle ha gjort jeg, at jeg ikke får begynt noe sted..Og i morra er det søndag, som jeg egentlig synes er en kjedelig dag..Mest fordi ingenting er åpent, nå som jeg har penger...;)Og fordi jeg er sykemeldt!!!Før var jo søndagene hellig...Eneste dagen jeg hadde fri hver eneste uke....Kjeder meg litt i kveld, så kanskje jeg kan klare å fylle opp litt i denne tråden da...
Ja nu sitter jag her med mine nyristede solstikkefrøn:D gott! bra substitut for pinjekjærner..det er ju å dyrt! Kjæresten min er på julebord sammen med 300 andre..jag håper att han er en snill gutt! julbord er ju den tid de fleste er uto..men jag litar på han..trur jag..:p
Åh...Jeg takler ikke masse folk jeg heller..Irriterer meg over den minste lille ting!!Til og med små unger eller gamle folk..Jeg er helt fææl!!...
Søndagsåpent tror jeg ikke jeg orker rett og slett..Er sikkert ØRTEN andre folk der samtidig..
Skal ut på jobben i Åsane i løpet av uka, får ta turen da:)
Noen av dere som har msn forresten?
hvor i Åsane jobber du? på sentret? synd att du ikke er hjemme over jul og nyår..kunde ju komma innom å si hej vet du..men jag drar hjem fra bergen den 3.dje januar trur jag..begynner skolen igjen den 4;de.. tar tåget opp, men åker bil hjem.laaang biltur! åsså er jag livredd for den laaange tunnelen..:o
Jeg jobber på visit frisørsalong, på Åsane senter...Er sykemeldt nå, men er der noen timer i uka:)..
Jeg reiser hjem 21. desember, og kommer tilbake til bergen 4.januar....:/...
Gruer meg til jobb til uka...skal begynne å klippe kunder igjen....Er meningen iallefall..Har mest lyst å gi opp hele greia....
Joda..jeg er ikke redd for selve klippingen...Er alt det andre...Ta i mot kunden, skrive inn på data, konversere, være imøtekommende og hyggelig..Jeg har ikke energi og overskudd til det for tida..Men nå føler jeg at jeg må nødt...Selv om jeg ikke føler meg klar..
Hadde jeg kunnet, hadde jeg slutta på jobb....Og heller begynt å studere litt igjen....Men jeg må ta svennebrevet for å slippe å betale tilbake alt stipendet..
ok..synd då..då rekker vi ikke det..jag var i bergen i 1 uka i sommer..herligt..var oppe på fløyen (når det hellregnet) og på akvariumet..søte pingviner!!
liker bergen gott..men det tog mig litt tid, innen jag skjønnte menneskene faktiskt..speciella..men veldigt glade og sociale..er jag på 50 nå tro?
[color=#ff0000][/color]
Personlig er jeg ikke så glad i å skravle med frisøren, så kanskje din neste kunde er på samme måten? :)
Jeg er mest fornøyd om jeg får sitte ifred med bladet mitt... :D
Jeg har også opplevd en frisør som jabbet ivei om mege private ting :eek: Så en litt stille frisør kommer sikkert godt med :ja:
Jeg har MSN, og er stort sett pålogget der inne :) bare å hive meg innpå om du føler for det...
og nå måplutselig jeg også skrive masse her. Jeg har byttet på senga, og pakket inn julegaver, og lurer på om jeg skal spise litt... var både på euroshit og lidl i dag... kjøpte pølsene til mum, men jeg tør liksom ikke smake på de...de kan jo være skumle...
Joda..men det er ikke helt "meg"..Jeg føler at jeg må være blid og glad...deter sånn folk er vant til meg...og jeg får skryt fordi jeg alltid er på så godt humør osv...
pluss at jeg ikke har klippet på et halvt år i salongen omtrent..Folk kommer sikkert til å stoppe opp og se på meg.
også føler jeg at jeg ikke er flink nok....:(
hehe..jag rekker ikke poste inlegget innen dere to er har postet!:D
det skulle vare kjempe hyggligt det Aline!(viss du er der då)
snart begynner sex skolen..det er ju eksamen vet ni..ska se om jag lerer mig noe nytt denne gangen..skjønner ikke att folk tørr å vare med på de programmet jag..men det er ju gøj att se på..:D
hehe jeg har også sett et parav sex-skolen programmene. litt gøy,, men aldri i verden om jeg hadde stilt opp. sexlivet mitt er mitt private liksom, og da har jeg ikke så veldig lyst til å vise det på tv... men enkelte er jo veldig åpne, så det er jo gøy for oss å se da :)
Jeg tenker hardt på denne ryddinga, og det er jo tanken som teller har jeg hørt?
Nei, jeg må iallefall ta klærne, de rene ligger i senga... Jammen godt jeg har stor seng :eek:
Imorgen må jeg tidlig opp, så jeg må passe på å komme meg i seng i tide også :ja:
Hva er det for no da?Og på hvilken kanal?Aldri hørt om jeg..fortell litt da..hva det går ut på og sånn...Jeg må jo underholdes skal vite...Hehe...Også har jeg lyst på en kopp kakao..kanskje jeg må gå og lage meg det?
Venter litt, så får vi se etterpå:)..Og alt for å få et par ord til med her ja!
Jeg er heller ikke sånn som skravler i veg med frisøren. Har blitt litt bedre på det i det siste da, etter at jeg har gått til samme frisør ganske mange ganger. Men, jeg småprater jo på jobb hele tiden. Har kommet inn i faste rutiner på hva jeg spør om, så blir jo ikke så mye pjatt utenom det kunden har kommet for da. :)
Men du Hyper, vet du om noen nettsider der de viser noen kule frisyrer? Har kort hår, og har lyst å klippe meg litt fancy. Hadde vært stilig å ha funnet noe kult til jeg skal til frisør nå til uka. :)
hehe..ja det er gøj! er det noen som vet om det finns noen ordteller? jag blir helt rar av att telle hele tiden..
åå va ska jag skrive nå..eehh..jo, jag fannt ikke mitt jule pynt idag:mad: må ha tatt det tillbake til sverige..har ett lager er..som jag betaler 150 kr i måneden på..tjipt igentligen..
Skriv i Words og kopier over :D Der er det jo ordteller.
Ingen dum ide, Aline. Kanskje du også skulle gjøre det, Aline?
Problemet med å svare på noe her er alle de andre ordene man må skrive etterpå.. Ikke at 50 ord er så mye egentlig..?
Jeg har iallefall lyst til å se Happy Feet før jul!! :D
Aline deter ikke noe skrivefeil... farmor kaller butikken for euroshit, enda hun handler der hele tiden... så vi adopterte bare navnet... tør ikke engang fortelle hva vi kaller burger king :p
ellers er jeg her sikkert en liten time til, men så er det nattinatt... skal opp i sekstiden i morgen, og jobbe-jobbe-jobbe... og jeg angrer megnoe innmari på at jeg sa jeg kunne jobbe... men jeg skal til mamma og pappa og spise middag i morgen, og på kvelden får jeg besøøøøk :D:D:D
Kan jo se på disse før..
eller søke på "frisyrer" på google....eller hår..eller sveis...Eller no?...Hehe..åssen frisyre har du nå da?Langt/kort?Slett/krøller?
Teller di linkene som ord tro?Skriver litt mer jeg, i tilfellet...gidder ikke mer kremting fra Aline;)hihi..
Du blir vel sår i halsen ?
Hyper! sett på tv norge..så får du se sex skolan..siste programmet idag:D
va er Happy feet Aline? syns forovrigt du har ett veldigt fint navn Aline:) har aldrig hørt det navnet førr jag.. Driver å tenker på navn på mine framtide barn jag.. det blir sikkert norske navn.. de finns mange fine jente navn,men ikke noe gutte navn..
Tv norge?..er ikke det på Tvnorge nå...Er ransom...en film med Mel Gibson..
aline ja..Men du heter jo ikke det?...;)sant?...
Men er det et navn?Som man kan bruke?..
Om jeg får barn en gang, og det blir ei jente, skal ho hete Ella...etter mormor..Og kanskje ett navn til....:)...
vet ikke helt hva vi skal skrive... føler det bare blir det samme om og om igjen...
er litt i overtretteste laget, og så er det litt sånn rart, for jeg dro fra han mens han sov i dag, og følte meg litt billig da jeg lista meg ut midt på formiddagen, sånn passe bustete på håret, og rød på øynene (sov med linser på)
Det går veldig greit med sånn cyberkremting :D
Men så har du blitt veldig flink, da :ja: Og jeg ha blitt dårligere.. Men idag har jeg klart meg bra, synes jeg :ja:
Nå venter jeg på klesvask, jeg.. Må faktisk motivere meg litt for å henge opp med en gang :rolleyes:
Men nå skal jeg være flink, nå!!
sorry tv 3 er det:o
Va heter du då Aline? (du trenger ikke svare, viss du ikke vill...) jag vet va Jeef,Hyper,Trolljenta,Lemen heter vartfall:D
[color=red][/color]
Syns Line,Eline,Elina er fine jente navn.. Gutte navn vet jag ikke..vartfall ikke noe norske navn.. Leon,Rasmus,Linus,Romeo, Nathaniel er fine navn..vill ha speciella navn..
usj... jeg burde også ha vasket klær Aline, men gidder ikke på en lørdagskveld, for maskina står nede i kjelleren, og der er det litt småekkelt nedi. Ellers så kan jeg fortelle at jeg har en "mann" ute på verandaen min av og til.Jeg bor ganske høyt oppe da, så jeg vet ikke om det er en fyr somhar bodd her tidligere, eller hva han egentlig vil... kanskje jeg burde tenne et lys til han utpå der...
Er det noe jeg har googlet oppgjennom, så er det frisørsider. Men finner aldri noen som jeg synes er bra... Eller det vil si, kanskje der er en eller to frisyrer som er fine, også er resten stygge 80-tallsfrisyrer... ;)
Akkurat nå så har jeg en utvokst kort frisyre... hehe... (Skal klippe meg til uka). Har lang lugg på skrå som jeg kan ta bak øret, og ganske kort i nakken. Lurer på å klippe meg med hanekam igjen, gjorde det til jul i fjor og en gang etterpå. Synes det var ganske tøft. :D
Klesvask ja....Her blir det sånn at vi tar sånne skippertak..det hoper seg opp litt, så vi må liksom kjøre 4-5 vask på èn dag...uff..nesten flaut, men..
Vi produserer utrolig mye skittentøy til å bare være to mennesker!!
Skal ta en gjennomgang i skapet mitt en dag-kanskje i morra, og kvitte meg med alt jeg ikke bruker..Så har jeg plass til evt. nyinnkjøpte klær fra London!!
Litt skummelt å kjøpe masse klær og, i tilfellet jeg må ned enda flere str...noe som jo er sannsynlig..jeg gir meg ikke;)...
Kjøper faktisk klærne heller litt små for tida jeg...For jeg vet at jeg kommer til å bli mindre...DEILIG!
jeg kjøper ikke klær, men har et 3 meter langt klesskap stappfult. menjeg er også av sipppertak-typen, så det er liksom sånn en dag i uka eller noe at jeg vasker fire-fem maskiner, og jeg får skjelden plass til alt på tørkestativet. men som sagt så tør jeg ikke å gå ned nå som det er så mørkt...
Jag vill også handle klær!!! har ikke kjøpt noe siden i juni trur jag, førutom ett par fonarina jeans fra min vennine( som jag ikke betalt ennu)
Finns masse fint på Vero Moda nå.. Jag trenger party klær!!! Har typ 2 topper jag bytter på når jag ska ut..begge sorte.. kjedligt!! vill ha litt glitter å glamor!!! å kanskje en kjole eller skjørt.
[color=red][/color]
nå ska jag ta mig en røyk..I be back..
Sinnsykt tordenvær her nå!! (håper noen skriver innimellom mine innlegg her !!)
Hørtes ut som om lynet var ganske nærme også.. Grøss...!! Er ikke så glad i tordenvær :nei: Men med dere her inne så overlever jeg nok!!
Så lenge det er langt unna, så går det nok fint.
ellers så gleder jeg meg til top model på mandag :D
Han er ikke farlig Aline... han bare ser inn... tror han leter etter noe. derfor jeg enkte å tenne et lys der ute neste gang han er der. Har forstått det slik at mange ikke finner "lyset" når de dør, og at det holder med et telys. jeg ser han bare i korte glimt, og han gjør meg ikke noe så jeg tror ikke han er farlig... har bare sett han et par-tre ganger
Synes det firmanavnet ditt er utrolig kult, har du komt på det selv?
Er dessuten imponerende å være pianostemmer, men det kan kanskje komme av at jeg fullstendig mangler gehør... Spilte i korps før, og var på sommerskole og skulle ha hørelære og improvisasjon... Kan vel trygt si at jeg trenger noter for å klare å spille noe som helst... :)
Du blir ikke redd når du ser de Aline... men jeg tror ikke de viser seg for folk som er litt redde for dem. Men nå har han ikke vært her på noen dager, så jeg vet ikke om han har fått hjelp av noen annen. får håpe han har det bra uansett hvor han har tatt veien.
Jeg hater torden!!!!...Livredd..burde egentlig skru av pcen, men klarer ikke helt...hehe..
Bor du i byen du Aline?Tror kanskje jeg har spurt før....
jeg vet hva du heter jeg, men skal la de andre få leite...Hihi....Surfer litt på hobbyblogger jeg nå...plukker opp tips...På ting jeg kan lage, og hvordan jeg kan ha det hjemme...
Tror jeg skal sette meg ned i morra, og prøve å lage litt nostalgisk julepynt!
Er det bestefaren din du ser Jeef?....
Du fortalte en gang at du så "døde" folk...jeg tror jeg fortalte deg om mormoren min...
Jeg tør forresten heller ikke gå ned for å vaske klær etter det har blitt mørkt...HAr vaskemaskinen i kjelleren..Er edderkopper der (som jeg HATER) og et vindu rett inn..skummelt...
Nå fant jag dig Aline:D (tog litt tid..) er ikke så flink med internett igjentligen.. det er ju også ett kjempe fint navn. Jag har Sofia som mellomnavn.I sverige bruker vi ju ikke mellomnavn forutom når vi skrive under noe statlige grejer.. Men nå har jag faktiskt begynnt å bruke det..sikkert pga att alle her i norge (skolen osv) trur jag pleier å bruke det..
Det er nok ikke morfar jeg ser Hyper. Jeg aner ikke hvem denne mannen er, eller hvor han komer fra, men ligner ikke på morfar i allefall. Hadde det vært morfar hadde jeg ikke villet hjulpet han bort om han ikke hadde "bedt" om det.. ikke at jeg har peiling på hva men skal gjøre... denne mannen har jeg ikke noe forhold til, så jeg tror bare han er en som har forstått at jeg ser han
Jeg har planer om å legge til et mellomnavn, jeg. (Ikke Aline ;))
Men mellomnavnet til oldemor (mamma er oppkalt etter henne også) Også kom mamma på at det var en god ide etter jeg var døpt.
Så om jeg vil så kanskje jeg gjør det? Har vært på nippet flere ganger, men så ombestemmer jeg meg, men nå tror jeg at jeg kanskje er klar!!
Dere skriver jo så fort her at jeg får jo ikke tid til å svare før jeg må lese noe nytt.
Var ikke så vanskelig å finne Aline på google nei. Fant et bilde med navn ved siden av :P
Jeg er ihvertfall i Bergen når du er Fridolina, så hvis du trenger en luftetur får du bare sende et pip :)
Man må jo ikke bruke beggenavnene selv om man har to :) Jeg har to, og bruker begge, for det første er så utrolig stygt, og det andre kunne jeg ikke bruke alene, for jeg har to veninner med samme navn, og de har kun et navn, så det hadde virket litt teit om vi kom tre stk og het det samme... mistenker at jeg fikk et lite motenavn. vi var seks jenter i klassen, og alle hadde en jente til med samme navn som seg selv...
Synes det er fint med mellomnavn jeg, så det synes jeg du skal gjøre Aline. Men det blir kanskje litt rart viss folk begynner å bruke begge navnene? Jeg har også et mellomnavn, som jeg liker men aldri bruker. Er helt snålt å høre begge de to navna sammen uten etternavnet mitt hvertfall. :)
Heeej Trolljenta!! Kveldens mål er å komme over 600 inlegg:D
Ja,det skulle va hyggeligt! jag vet ju ikke va planen for de dagene er ennu, men jag klarer sikkert att komme ifra svigermor ett par timer:D
ska bli hyggeligt å dra til bergen!!
Hvordan uttaler man Aline? med norsk A eller engelsk? og uten E?
Jeg har også et mellomnavn..Et kort fornavn, og et lenger mellomnavn..Jeg bruker det ikke til vanlig...Men jeg skriver ofte under med det..eller med første bokstaven i mellomnavnet..
Hvorfor finner ikke jeg Aline på google da?Jeg som til og med vet hva du heter på ordentlig!!
Er en dårlig googler jeg..og nå lyner det for harde livet..
Du er litt sånn "ghost whisperer" du Jeef...
veldig fint med to navn dersom de to navnene passer godt sammen :)
men av og til harmonerer ikke kombnasjonen i det heletatt, og da blir det litt dumt... jeg er oppkaldt etter ei oldemor, og søsteren min er oppkalt etter de tre andre oldemødrene, men jeg er ikke direkte oppkalt da, for mamma var redd jeg skulle bli mobbet, for det er et veldig spesielt navn
Å ny begynner jag å få ont i magen..har spist en hel skål med ristete solstikkefrøn:D
Tenkte jag skulle ordne med en romantisk uke neste uka..tvinga kjæresten att stenge av tvn og datan og bare kose.. det var lenge siden..liker ikke att ting blir alltfor vardagligt! synd att jag ikke hade penger, så jag kunde kjøpe noe nye sexy underklær..
Ghost whisperer er vel å ta i litt da... Jeg ser ikke så mange, og jeg snakker ikke til de på den måten... men jeg ser noen og jeg hører noen. mendete r ikke noe som påvirker meg så mye som det gjør med hun i den tv serien da, og jeg ser ikke for meg at jeg kan være med i åndenes makt eller noe.
men jeg skremte ei veninne her en dag da... hun skulle være alene i leiligheten min mens jeg var en snartur på butkken, og jegbahenne være snill med mannen på verandaen... fant henne under et teppe da jeg kom tilbake ti min senere...
Jeg sitter her og svetter jeg..Om det er feberen eller pc'en som går varm, vet jeg ikke;)....Noe er det iallefall....
Føler jeg ikke har gjort noe fornuftig i dag....æsj...burde skrevet julekort og sånn..laget kremmerhus, og decoupage på tomme syltetøyglass..Nå venter jeg bare på at flere glass i kjøleskapet skal bli tomme...hehe...
det er ju masse fornuftigt det Hyper! jag har ikke gjort NOE jag..spist,sett på tv og suttit her.. men imorgen ska vi på handletur till töcksfors:D morsomt det..men det blir bare røyk og litt mat..kjæresten min er også rimelig pank tyvärr.. men røyk må man ju ha:cool: og litt ost og annet pålegg..
God natt Jeef..Sove godt da!!og kose deg med besøk i morra:)...
i morra skal jeg prøve å stå opp litt tidlig, og gjøre litt!!!....Sånne gøye ting that is...men det er litt ting jeg skulle ha kjøpt...servietter blant annet, til decoupagen...Hmm..jaja..finner vel på noe...Om jeg har farge igjen i printeren, kan jeg jo printe ut noen fine bilder av engler og sånn derfra og bruke isteden..we'll see:)
Sov gott Jeef:D
[color=red][/color]
Jag brukte decoupage til det fotoalbumet jag laget til mamma..har ikke treffet henne ennå, så hun får det vell til jul! Men alla som sett det, syns det var super fint!!
Har lust til å pyssla masse..har masse idèer , men ennu en gang..har ikke penger:p SÅ JÄVLA SKJIIIIPT
Gleder meg til torsdag jeg, for sa skal vi ha juleverksted med strikkeklubben. Skal lage julekort og til-og-fra lapper. Har handlet inn masse, masse stæsj for å lage til. Også har jeg og søsteren min tenkt å lage ferdige deler til et pepperkake-hus til hver av oss, slik at vi kan sette sammen og pynte. :) (Heldigvis så er vi bare 5 stk i klubben. :))
Å det låter gøj Lemen!!Jag vill også!!!!
[color=red][/color]
Nå ska jag gå å lage en smoothie..er søt sugen..ska lage med bringebær:D
Nå er det ikke langt kvar til 600 inlegg..:) Så flinke vi er! Rart bare att vi kunde ha skrivit i denne tråden i 12 mån, men har bare kommit hälften nå i dec..noe å tenke på tills neste år kanskje;) att begynne i tid mener jag..men det er vell typiskt det..I siste minutten liksom..
[color=red][/color]
Hehe...sånn er jeg med mange ting...Begynner litt, også kommer innspurten helt på slutten....Men tror aline er flink og bretter klær nå..borte ble ho iallefall!!!..
Jeg skulle ønske det var mandag i morgen, og åpent i butikkene!Jeg må kjøpe ny koffert til Londonturen og jeg!Fant en på wedins i går...En 105 liters til 899..en sånn en som ikke veier noenting!Veldig kjekt, siden jeg skal fylle opp kofferten med masse greier!!!
Tror det kommer til å bli kjempegøy! Jeg har også lyst å lage rødvinsgløgg til de kommer jeg da. Men siden det er 2 gravide, en ammende og en som kommer kjørende, så er det bare til meg det blir aktuelt. Juleverkstedet skal være hos søsteren min, og jeg bor bare 50 meter unna henne, så jeg kan godt drikke, men drikker ikke rødvinsgløgg alene da... :kul: Får heller lage uten rødvin. ;)
Jeg søkte først på pianostemmer tror jeg. Så fant jeg et navn som jeg mistenkte var ditt, så søkte jeg på pianostemmer +dittnavn og da fant jeg en nettside med bilde av deg på nr 5
Hva mer enn bringebær skal du ha opp i smoothien din da Fridolina?
Kanskje jeg må prøve bringebær en dag også, men nå har jeg nettopp kjøpt to poser med frosne jordbær.
Å gløgg er godt det Lemen:sikle: fat jag liker non alcohol bedre:D Kanskje ska kjøpe en flaske i sverige imorgen..det er ju advent:D med russiner og mandlar i.. og kanskje 1 eller 2 pepperkaker..
[color=red][/color]
Trolljenta, jag lager med egg,bringebær,naturellyogurt og masse cocosa..
[color=red][/color]
men tyvärr så va det tomt for yogurt..Så jag var TVUNGEN att bruke litt vanilie is:cool: heheheh..ikke mitt feil alltså..att yougurten var tom..hehe
Ja, Fridolina, da var du bare helt nødt til å bruke is... :p Har aldri prøvd meg på smoothies jeg da, men tror jeg har alt jeg trenger i kjøleskapet. Kjøpte inn ingredienser tidligere i dag, og har tenkt å lage meg en til frokost i morgen.
Jeg skal lage smoothies i morgen med egg, jordbær, creme fraiche, meierismør, udos choice, vaniljekesam, melk og stevia. Skal helle på halvliters-flasker og slenge dem i frysen. Bare lurer på hvor lang tid de bruker på å tine. Tenkte det var kjekt å ha med som lunsj og så slipper jeg å vaske og styre med stavmikseren hver dag :p
Jeg lager smoothies med fløte, olje, bær, egg og litt soyaprotein jeg...Lenge siden jeg har lager nå da..ble så lei etterhvert, lagde hver dag en periode...men den metter VELDIG da!!...
Var jo mett i timesvis etterpå...
Har fortsatt bær i frysa, så kanskje jeg skulle ha lagd meg det i morra f.eks..
Den Visit-frisøren så forresten ganske lur ut. Hvor mye koster det å klippe seg der da Hyper?
Tror jeg skal klippe meg her før jeg reiser, men hadde jo vært fint å klippe seg i Bergen sånn at pappa kan host betale..
Nei, nå ble det stille her i tråden. Har alle lagt seg nå eller? :p
ja,jag var faktiskt TVUNGEN lemen;) hehe
[color=red][/color]
Nå har jag vart klønete igjen.. Skulle gøre stuebordet litt "juligt" og klatre å sprekke glass-skålen jag har "gullsand" i ..så jag fikk sand på hele bordet.. Fikk bruke en gull tallerken istedet med lys på..og en rød duk med gull kant..litt fint faktiskt:D
Jeg er våken iallefall...Hehe...Men nå husker jeg ikke spørsmålet ditt?Hvor salongen ligger?På Åsane senter...Ved den inngangen nærmest IKEA...REtt ved siden av en optiker om jeg ikke husker feil..
du trekker kølapp og kommer til å fort noen er ledig!..Lurt å komme tidlig på dagen, og kanskje ikke på en lørdag;)
Har ikke lagt meg ennå, men burde vel gjøre de snart, slik at jeg ikke sover bort halve søndagen også. Sitter å kikker litt på tv, drikker litt rødvin og taster på pc'en. Men, jeg gjesper som bare det, så er vel egentlig bare å finne loppekassa fortest mulig. :)
Jag er fortsatt her:D ikke mange inlegg kvar nå..Vi kommer vartfall paser 600 veldigt snart!
jag har ikke klippet mig siden mars jag..:cool: det begynner å bli virkelig slitt nå..Blir tovigt hele tida..kanskje jag borde odla dreads:)
skulle aldrig klare å bo i USA..der er de ju ekstremt opptatt av hår:)
jaja..kanskje jag borde ønske mig klipp til jul?
Har ikke lagt meg ennå, har alltid problemer med å løsrive meg fra pc'en...
Er 3 måneder siden jeg klipte meg sist, og nå er håret helt grusomt. Er nesten ikke mulig å ordne i det hele tatt, men jeg har ikke hatt råd før nå. Det ideèlle er å klippe seg sånn ca hvr 6. uke, men det greier jeg aldri å gjennomføre. Nå har vertfall håret mitt blitt så langt at jeg nesten får det i to bittesmå musehaler. ;)
Jeg tror jeg skal snart legge meg å lese litt i mat og helse til jeg sovner.
Du kan ønske deg gavekort her: afroditeklinikken.no/ Fridolina. Det hadde egentlig jeg tenkt å ønske meg. Har aldri klippet meg der selv, men har hørt mye skryt om afroditeklinikken, særlig om brasilians voksing.. :O
Sitter og ser på nettbutikker jeg, med mange sånne interiør ting..utrooolig mye fint, bare synd de fleste er danske eller amerikanske/engelske...Blir dyrt da i tilfellet....Noen som vet om noen norske sider?så slipper jeg tollen og sånn?....Liker sånne gammeldagse, nostalgiske ting...
IKKE GI OPP!! BARE 8 ST INNLEGG TIL 600!!! [color=red][/color]
Klipper mig helst i sverige jag..mye billigere..Shit va ont i nakken jag får, når jag sitter framfor datan..må lere mig å skrive utan å se på tanjentene( haha..hvordan staver man det?) Blir ju helt rar i hodet.. På mandag er det bare 1 uka kvar av undervisningen..sen er det semester tester i alla fag i en uka..gjett om jag kommer å skryka rejält!!!
Jeg ser faktisk ikke på tastaturet når jeg skriver jeg..men briller må jeg ha på..ellers får jeg sykt vondt i hodet...
Jeg har bærbar pc da, og den blir så varm!!Har hatt pcen på bordet lenge nå, men siden jeg skal ligge i sofaen, mens jeg skriver, blir jeg helt skeiv i ryggen, så nå satte jeg den på fanget..får se hvor lenge jeg holder ut:)
tanjentene? Tangenter er vel det en finner på instrumenter, på piano, orgel og på et og annet trekkspill. :p På pc'en finner en tastatur med taster på. ;) Er etterhvert blitt ganske rask og skrive, for på gymnaset så hadde vi et sånt program der det var om å gjøre å skrive raskest mulig og mest mulig korrekt. Får stadig kommentarer frakunder som bare sitter og ser fasinert på fingrene mine mens jeg skriver omtrent like fort som jeg snakker. (Og det er også grunnen til at jeg ofte får endel skrivefeil - må bare skru ned tempoet litt...)
Jag har stasjonär jag..kjæresten min har pc men den får jag ikke lov å bruke..han har sikkert masse ting jag ikke får se (nakne damerf.eks)
[color=red][/color]
Jag prøver å øve mig på å skrive uten å se, men jag lykkes ikke helt..Vi har ett program att trene på i skolen..kanskje skulle vare der litt oftere..
[color=red][/color]
Det kommer forøvrigt att bli mitt nyttårs løfte..Gå til skolen var dag!!!:cool:
Akkurat det samme med meg faktisk!!
Samme med mobilen, når jeg skriver sms....hehe...har fått mange rare blikk på bussen osv, så jeg må faktisk "late" meg...å skrive saktere enn jeg egentlig vil..Sånn er det...Bruker vel ikke touch metoden heller,som vi lærte på videregående, men har liksom funnet min egen måte å skrive på..funker veldig greit,men som du sier, blir noen skrivefeil her, som må rettes opp i;)
Jeg måtte skru på igjen for å si natta :p Der ser like jævelig ut her hos meg, men klærne er ryddet, og det meste som ligger utover er plast og papir fra ikea og skal i søppelet :D så imorgen skal det bli fint :ja:
Her kommer siste posten fra meg ihvertfall. På tide å legge meg så jeg ikke sover i hele morgen. Tenkte å sette vekkerklokken på 10 i morgen. Hvis ikke våkner jeg vel halv ett eller noe.
Litt av noen folk vi er som sitter her i timesvis på en lørdags kveld :p
God natt
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.