< Tilbake til oversikten

Tusentråden 2006

Anne sa for siden:

Det skal bli nytt byggefelt bak huset vår. Der det til nå har vært bare skog. Nå er mesteparten av trærne felt. Tror det blir bra jeg, for det blir mye lysere for oss...og er jeg heldig så overlever epletreet vårt. Nå har vi hatt besøk av elg hvert år om vinter'n og høsten og de bare ødelegger. Nå kanskje de må finne andre beitemarker...og hagen vår får være i fred:p Selv om jeg synes det er ganske flott å se de store dyrene bare tre-fire meter unna.

Men litt ekkelt når de står og titter inn av vinduet da:p

chili sa for siden:

Grattis, Mofe, med innlegg nr 1000! :D

Jeg er veldig fornøyd med meg selv, jeg! Nå har nemlig lavkarbotankegangen virkelig satt seg hos meg. Jeg har prøvd og feilet, hatt mange trøstespisesprekker, men nå sitter det! Med masse god hjelp fra dere her på forumet. :klem: Og så har jeg lært av mine egne feil. He he.
Ser ut som 50 ord nå... nei, det var det ikke. Heh.

Liker rimfrosten i Oslo nå, jeg. Koselig. Nestensnø.!

Titti sa for siden:

Ja grattis med 1000 innlegg :D :D :D

Så flott at lavkarbo sitter nå, Chili! Jeg merker også at jeg klarer veldig lett å hente meg inn og at jeg koser meg begrenset (uvant for meg ;)). Skal lese gjennom Ketolysebok igjen og se om det er noe jeg kan endre eller gjøre anderledes.

Frost her og, som du sier, nesten som snø! kanskje vi får litt julestemning i nyttårshelgen ;)

chili sa for siden:

Ja, det er moro når kunnskapen sitter!
Kanskje det tar et halvt til ett års tid før det går inn...?:)

Jeg har blitt avhengig av forumet her, hvertfall. men klarer å begrense tida litt allikevel. Det blir mest å skrive inn hva jeg har spist, og litt mer personlig innimellom.
;)
Skravlesjuk idag jeg visst. :p

Jeg har hatt juleferie hele denne uka her. Deilig. Særlig når formen er redusert.

er vel femti ord nå, vel!?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.