< Tilbake til oversikten

Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

emilia82 sa for siden:

Hei!
Kom over denne tråden og da blei jeg fristet til å melde meg inn. Dette virket jo som et godt forumå delta når jeg tenker å prøve ut 30 days shred. Jeg har vært på ketolysekuren for en mnds tid siden. Gikk ned 8 kg på ca halvannen mnd. Nå etter påsken vil jeg i gang igjen etter å ha kost meg med litt mye karbomat i påskefjellet.

Jeg skal gifte meg om litt over en mnd og har lyst til å stramme opp litt og gå ned ca 5 kg. Dere som skal på 30 days shred, kombinerer dere det med ketolysekosthold? Jeg tenkte å prøve ut det.. Jeg har videoen, tenkte å starte opp i morgen:)

LIBBA sa for siden:

Hei og velkommen skal du være :)
Gratulerer med forestående bryllup og veldig bra nedgang. ( 8 kg på 6 uker ):heia:
Har holdt på en stund med trim fra Jillian M.
Har kjørt JM 30 day shred ca 1 1/2 runde, og holder nå på med JM Ripped in 30.
Er super trening men hardt :D
Har fulgt ketolysekuren hele tiden :)
Stå på og lykke til. :stortsmil

LIBBA sa for siden:

Dagens Ripping Level 2.....ferdig :)
I morgen står Level 3 for tur :visemuskl :eek:

Pandora sa for siden:

Lykke til med level 3 i morgen LIBBA!!:) er egentlig greiere enn level 2 - bare ikke å la seg skremme av den første "duck-walken":eek:..

Er hjemme igjen (halv time siden) - og måtte selvfølgelig inn å sjekke litt her inne - du har jo vært superflink, hele påsken:heia:

Blir kanskje enda noen dager pause på meg, masse jobb som venter noen dager nå:mad: ...også nå som jeg har skeiet ut med masse karbo og tull på tur... men, kommer sterkt tilbake!!:boxing:

kthnk sa for siden:

Syns dette høres spennende ut! Høres ut som effektiv styrketrening som ikke tar for lang tid. Er dette noe man kan kombinere med joggeturer/fjellturer? Jeg er godt i gang med 3-4 joggeturer/fjellturer i uken, og ønsker å fortsette med det, men skulle hatt noe styrketrening i tillegg. Litt kjipt hvis jeg kaster meg på dette her og det viser seg at jeg er så støl at jeg ikke klarer joggingen...
Kan man ta dette for eks annenhver dag og bruke 60 dager i stedet? Har alltid hørt at man ikke skal trene styrke på de samme musklene to dager på rad. Er det variasjon i hva man trener, eller er det alle muskler hver dag?

LIBBA sa for siden:

Er helt opp til deg hvor mange dager du vil bruke. DVDen er lagt opp med 3min styrke, 2min kondisjon og 1min mage. Dette gjentas i 3 sykluser.
På Jillian Michaels 30 day shred er det 3 nivåer. ( Rippen har 4)
Du trener hele kroppen :) Er variasjon på hvert nivå.
..........Går mye tur for tiden, og har ikke noe problem med å kombinere det med Rippen ( går raskt ,liker ikke jogge ) ;)
Prøv da vel ;) :D

LIBBA sa for siden:

Da var dagens ...Level3 + 60min rask gange i boks :)
Å hjelpe meg....syntes Level 3 var hard jeg :o :eek:
Rakk nesten ikke få kommet skikkelig i gang med en øvelse før Jillian var i gang med neste :lol:
Må si det får en til å lure på hvordan Level 4 er :hjelp: :eek:

Wonder woman sa for siden:

Skjønner jeg bare kan glede meg til level 3 på ripped i morgen....

LIBBA sa for siden:

Kan hende du synes den er grei :)
Tror nok det blir bedre når en kommer inn i øvelsene.
Virket som Jillian hadde dårlig tid. Hun hastet i vei, og det gjorde meg litt stressa :o

LIBBA sa for siden:

Ripping Level 3 + 70 min rask gange på plass :)
Gikk bedre på rippen i dag, men den øvelsen hvor hun slenger seg ned på rygg, ruller opp på skuldrene med bena rett opp (god til å forklare :rolleyes: ) for så å sprette tilbake på beina er IKKE min kropp designet til å gjøre :eek:

Lullen sa for siden:

Inspirerende tråd!
I kveld skal jeg prøve å få lastet ned dvd`en og henta treningsmatta mi fra loftet!

Har lyst å komme igang med litt trening igjen :visemuskl

LIBBA sa for siden:

Så flott :heia:
Rapporter, så blir vi litt flere her inne. ;)
....LinnH, Wonder woman, Pandora !! m.fl
Savner dere her inne :hylgrine:

LIBBA sa for siden:

Dagens Ripping Level 3 utført :boxing:
Går brukbart, men er glad for "nybegynnerdama" til tider :lol:
Rakk ingen tur i dag :o

Pandora sa for siden:

Hei Jillian fans, og spesielt LIBBA som er den mest "trofaste" for tiden!!:-)

Må bare melde om overtidsjobbing til langt på natt (hjemme klokka fire i natt!!!!:eek::eek:) - så Jillian må bare vente litt. Orket ikke ta fatt på level 4 idag, men fikk ihvertfall tatt en halvtimes løpetur i skogen - så da er jeg ikke helt ute av "rytmen". Må bare komme igang igjen i løpet av helgen.

Den der "rull ned på gulvet - hopp opp igjen osv" øvelsen syntes jeg også var helt håpløs i starten, men siste gang jeg tok level 3 likte jeg den faktisk best i programmet - godt tegn på at kroppen tilpasser seg og mestrer mer etterhvert som man trener....:visemuskl

Bjella sa for siden:

Da vil jeg bare stille melde meg inn her. Videoen er bestilt, kommer vel snart i posten.

Titti sa for siden:

Da har jeg fått min DVD, litt usikker på når jeg begynner enda...
43 dager til bryllupet...så innen 13 dager må jeg starte...;)

Pandora sa for siden:

Ferdig med første dag av level 4:visemuskl:heia:
Syns egentlig ikke det er så mye forskjell i intensitet mellom 3 og 4...kanskje tom litt lettere på nivå 3 - noen øvelser er grusomme på alle nivåer (som den første kondis runden på nivå 2)

God helg til alle:)

Dag 28: level 4, 29.04.11 Ri30
Dag 27: level 3, 22.04.11 Ri30
Dag 26: level 3, 21.04.11 Ri30 + løpetur
Dag 25: level 3, 20.04.11 Ri30
Dag 24: level 3, 19.04.11 Ri30 + løpetur
Dag 23: level 3, 18.04.11 Ri30 + løpetur
Dag 22: level 3, 17.04.11 Ri30 + gåtur
Dag 12 -21: level 1&2 Ri30, 07-16.04.11
Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11

Jeg har falt helt av lasset:o
Jeg prøver å legge om kosten til ketolyse og er litt satt ut av det. Satser på å komme sterkere tilbake;) Heia til dere som står på og trener:)

LIBBA sa for siden:

Åååh, klarte du å skvise inn litt trening likevel !! :heia:
Suupert!! Du er flink :D Level 4 girl :boxing:
Ble ikke trening på meg i går, for da var det treff i Oslo ( som forøvrig var kjempekoselig ).
Skal få tatt meg sammen i dag selv om hodet er litt ullent ;)
God helg til deg også :-)

LIBBA sa for siden:

Slikt som skjer, men du kommer nok på sporet igjen. :)
Da skal jeg være her inne å heie på deg :klem:
Håper det går bra med kostomleggingen.

Pandora sa for siden:

Idag var det knalltøft!! level 4 etter Elixia... blir bare horisontalt i sola resten av dagen nå, men deilig å tenke på at jeg har gjennomført idag også:p:)

Dag 29: level 4, 30.04.11 Ri30 + Elixia Dancestep
Dag 27: level 3, 22.04.11 Ri30
Dag 26: level 3, 21.04.11 Ri30 + løpetur
Dag 25: level 3, 20.04.11 Ri30
Dag 24: level 3, 19.04.11 Ri30 + løpetur
Dag 23: level 3, 18.04.11 Ri30 + løpetur
Dag 22: level 3, 17.04.11 Ri30 + gåtur
Dag 12 -21: level 1&2 Ri30, 07-16.04.11

LIBBA sa for siden:

Du er rå, Pandora :)
Go girl :heia::heia::heia:

LIBBA sa for siden:

Da var dagens ripp Level 3 utført :visemuskl
Må innrømme det satt langt inne å få skiftet for å begynne i dag, men
Pandora er til så stor inspirasjon at jeg kunne ikke svikte :D

Pandora sa for siden:

Nå ble jeg glad LIBBA :):) så fint at vi kan inspirere hverandre sånn!!:heia: Du er super flink!! og ekstra flink er man jo når man klarer å hente seg inn igjen etter litt avbrudd i rutiner (ref påsken for meg, og en kveld på byen for deg:blomster:

Skal stå litt og heie på forballkamp jeg nå, og "kvinne" meg opp til enda en runde med den fæle 4'ern i ettermiddag...

Titti sa for siden:

41 dager igjen til bryllupet, kanskje man skulle startet i morgen den dag? :heia:

LIBBA sa for siden:

Gratulerer med forestående bryllup :blomster:

"Bedre å hoppe i det enn å krype i det" heter det ;)
Bare kjør i vei du. :heia: Artig med flere aktive shreddere og rippere her inne :visemuskl

Bravo sa for siden:

Lurer på om jeg må melde meg inn her, jeg:)
Inspirert av dere, har jeg nemlig fått en hel liten gjeng med meg på et annet forum jeg er på, og nå har jeg fullført dag 4 på 30 day shred- programmet. Mye vondt å gå opp og ned trapper disse dagene, ja.

Men ser at dere andre trener jillian OG andre ting, elixia o.l samme dag. Gosh! Bøyer meg i støvet, jeg da, for der er ikke jeg ennå, altså!

LIBBA sa for siden:

Velkommen skal du være :)
Hyggelig med flere shreddere her inne :heia:
Så flott at du har klart å få med andre på shredding. Det er jo veldig bra trening da ;)

LIBBA sa for siden:

Da var dagens økt Ripping Level 3 + 70 min rask gange i boks :boxing:

Pandora sa for siden:

Dagens økt level 4 gjennomført - en del lettere uten Elixia time i beina fra før som jeg hadde igår :)

Da har jeg hatt selskap av Jillian på skjermen i 30 dager :dulte:, men ikke ferdig med Rippen for det; skal ihvertfall ta 3 ganger til på level 4...begynte med shred før den nye DVDen kom i posten så har ikke "rippet" i 30 enda. Etter at programmet er avsluttet er det vel kanskje over på mer mix av trening - får begynne å planlegge litt snart her nå:veitikke:

Dag 30: level 4, 01.05.11 Ri30
Dag 12 -27: level 1,2&3 Ri30, 07-22.04.11

LIBBA sa for siden:

Tenker litt i samme bane. Når rippen er ferdig tror jeg det vil bli en kombinasjon av ripp og shred. Har nå egentlig ennå Level 3 på shredden andre runde igjen. Vi kan i hvert fall ikke gi oss etter Rippen :D :klem:

Pandora sa for siden:

Ikke snakk om å gi seg nei!:visemuskl Dette gir jo resultater som bare det:)

Idag har jeg bestilt enda en ny Jillian DVD etter å ha lest noen kritikker på Amazon; denne har fokus på mage, men høres ganske lik ut som Shred og Rip; to programmer på ca halv time hver, med mye kondisjon i tillegg til mage, skuldre og en del andre styrkeøvelser:

Er så greit med sånne korte, daglige rutiner - som fint kan kombineres med turer, løping etc..

Titti sa for siden:

Takk. :D
Prøver å psyke meg opp til å starte i morgen, men har eksamen til fredag også, så litt usikker på om jeg skulle drøye det til uka etter der igjen..hmm...Er det en halv time hver dag?

LIBBA sa for siden:

Programmet er på 20 min :)
Tiden utenom er den du trenger til å skifte osv.
Anbefaler deg å bruke gode sko (min personlige erfaring ;) ) . Mine var gamle, stive og vonde, så jeg investerte i nye, gode innesko.
( Har sett her inne at noen har trent barbeint da )
Uansett, når du skulle velge å begynne.......ønsker jeg deg lykke til :heia:

Titti sa for siden:

Takk. :D Er det veldig hardt??

LIBBA sa for siden:

Kommer litt an på hvor godt trent du er fra før ;)
Jeg kunne ikke skryte av det, så det var hardt i starten, men ble bedre etter hvert. :stortsmil
Er veldig bra trening, og merker jeg er blitt generelt noe sterkere :visemuskl

Bravo sa for siden:

Raskt spørsmål: Et eller annet sted her inne fant jeg en link til noen veldig billige vekter. (rundt 30 kr eller deromkring)
Finner ikke igjen den linken, og den kan veldig godt ha vært i denne tråden til og med, jeg har lett litt men..
Noen som husker og har denne linken?

Pandora sa for siden:

Ferdig for idag:D

DVDen begynte å fuske litt mot slutten idag...kanskje et tegn på at jeg nærmer meg gjennomført Ripp;) Er ikke helt klar for det magebildet enda...selv om jeg har blitt sterkere og strammere har det blitt litt mye karber i det siste (påske-egg mm!!), så "Jillian-musklene" er fortsatt litt bortgjemt... men ganske fornøyd likevel - til helga kanskje;);)

Dag 31: level 4, 02.05.11 Ri30

Libba du er bare helt super:)
Nå er jeg igang igjen med ripped. Denne uka kommer jeg til å repetere level 1 og 2 og så er det level 3 neste uke.

Pandora: Jeg har sett litt på den dvdn også. Vil gjerne vite hva du synes om den. kanskje det kan være noe for meg etterhvert.

Titti sa for siden:

I morgen tidlig starter jeg. :heia:

I dag har jeg vært på indoor Walking pluss Puls styrke time, så følte det var nok trening for i dag.

Er dvden kun styrke, bør man varme opp litt på forhånd? Tenkte kanskje ta en 20 minutt zumba express først....

Pandora sa for siden:

Hei Titti :) DVDene til Jillian (Shred og Ripp..) har med oppvarming, så er det tre runder med styrke, kondis og mage (3 +2+1 minutter), utstrekking/nedkjøling til slutt. Du trenger derfor strengt tatt ikke noe annet for å få et komplett treningsprogram - og det er ganske hardt, så i starten hadde jeg ihvertfall nok med å venne meg til programmene til Jillian uten for mye annen trening i beina.

Lykke til!:heia:

LIBBA sa for siden:

Dagens Ripping Level 3 +80 min tur i boks :boxing:
Var tung i beina i dag :o
Har nå tatt 6 dager på Level 3, så nå står egentlig Level 4 for tur :eek:
Får se i morgen :rolleyes:

Wonder woman så flott at du er kommet i gang igjen :heia:

Pandora sa for siden:

Hurra:heia::heia: heier på deg og level 4, imorgen eller dagen etter....snart er du kommet til siste nivå!!

LIBBA sa for siden:

Så i en annen tråd at det visst nok skulle være masse manualer i forskjellig tyngde på Obs til en billig penge!

LIBBA sa for siden:

Takk Pandora :klem: Du er nå bare helt rå da. Snart ferdig på Level 4 :heia:

Har også fått bestillt 6 week six-pack :eek: ,:visemuskl
Kostet ikke all verden, så jeg tok sjansen på at det kanskje var noe på den jeg klarte :D

Titti sa for siden:

Da er jeg i gang :heia: min første økt i dag. Var hardt ja og så støl etter trening i går. Men herlig å være i gang. 39 dager til bryllup :spent:

Bravo sa for siden:

Hm, jeg har ennå ikke fått dvd'en i posten, savner å ha det på en større skjerm enn den lille laptopen når jeg trener, jeg da.
Bestilte onsdag rett før påskehelligdagene, og leser her inne at det tok "en liten uke" for andre som har bestilt fra play.com. Håper ikke den har blitt borte i posten.. (trener nå etter nedlastet Jillian i ventetiden)
Noen som måtte vente nærmere to uker eller deromkring?

Takk for svar vedr vekter, forresten:)

Titti sa for siden:

Husker ikke helt hvor lang tid det tok jeg, en drøy uke kanskje...men med påske kan det kanskje drøye litt ekstra.

LIBBA sa for siden:

Da var dagens Ripp Level 4 utført :boxing:
Nivå 4 var faktisk ikke så grusomt som jeg fryktet, men fortsatt er "nybegynnerdama" kjekk å ha inn i mellom :D

Pandora sa for siden:

Ååhh...amazing shit!! idag var jeg ikke helt venner med Jillian, etter 12 timer på jobb - ganske så godt plassert foran Pc´n hele dagen..:mad:

Men, utrolig deilig etterpå :) - får bare leve med litt "modifications", spesielt på den splitt-hopp varianten i andre kondis sekvensen; der henger jeg bare ikke med:confused: Hva syns du LIBBA; er ikke den i overkant??

Stas med nye Jillian tilhengere her inne :D

Dag 32: level 4, 03.05.11 Ri30

LIBBA sa for siden:

Helt enig med deg der ;) lever fint med "modifications" på den jeg :D,
å ja, er moro med flere shreddere og ev. rippere :) :heia:

LIBBA sa for siden:

Kjempeflott at du har fått startet :heia::heia:
Var også veldig støl i starten men det ga seg ganske fort :)

Titti sa for siden:

Det er godt å høre:) jeg er så støl at jeg får ikke sove:(

Pandora sa for siden:

:heia::boxing: Yesss! Ferdig med 6 ganger på nivå 4 også :D
[color=#ff0000][/color]
Ekstra tidlig ute idag, hjemmkontor; så da ble det trening i lunsjen. Gikk ganske så greit idag - kjente meg (relativt) sterk og sprek :) Nå spørs det imorgen.... får kanskje variere litt mellom nivåene, inntil den nye DVD'en ankommer.
[color=black][/color]
Ha en fin onsdag:):)
[color=#ff0000][/color]
Dag 33: level 4, 04.05.11 Ri30

Titti sa for siden:

Dag 2 gjennomført. Puh!

Ser for meg at jeg kan bli litt lei, når går man over til neste level da? 10 dager på hver?

Pandora sa for siden:

På Shred er det meningen å holde på 10 dager på hvert nivå....jeg tok hele programmet for et år siden, og ble ganske lei de siste dagene på hvert nivå! :eek: Sånn sett er Ripped in 30 bedre; her skal man egentlig bare kjøre 6 dager på hvert program - 4 programmer, og man skal ta en hviledag mellom hvert...(jeg har kjørt uten hviledager, bortsett fra påsken)
[font=Comic Sans MS][/font]
Lykke til uansett; er veldig stas å begynne med nytt program etter 10 dager ihvertfall:D

LIBBA sa for siden:

Overtid i dag, så det ble ikke tid til Ripping :o
Veeldig bra Pandora :heia:

Dag 2 :heia:

Titti sa for siden:

Støøøøøøøl!!! :lol:

LIBBA sa for siden:

Kveldens økt Ripping Level 4 i boks :boxing:
Var tungt i dag. :o
Har vært mye styr de siste dagene, så jeg var alt sliten før jeg fikk begynt.
Satser på at det blir lettere i morgen :)

LIBBA sa for siden:

Hold ut ;)
Det går over :klem:

Titti sa for siden:

Litt bedre i dag:ja: dag 3 gjennomført

LIBBA sa for siden:

Kjempebra :D
Stå på :boxing:

Bjella sa for siden:

Jeg har heller ikke fått den ennå, bestilte 28. april tror jeg. Har du fått den nå?

Bravo sa for siden:

Nei, dessverre.:(
Jeg bestilte 20.april, men dette var dagen før skjærtorsdag og alle disse hellligdagene, så ikke mange arbeidsdager i forskjell på min og din dato, da.

LIBBA sa for siden:

Dagens Ripping Level 4 utført :ja:
Ikke fullt så tungt i dag som i går ;)

Pandora sa for siden:

Måtte ta en Ripp til før helga:) mens jeg venter på ny DVD...og siden jeg skal ha fri og på jentetur lørdag og søndag;)

God helg:):)

Dag 34: level 4, 06.05.11 Ri30
Dag 33: level 4, 04.05.11 Ri30

LIBBA sa for siden:

God helg og kos deg på jentetur da Pandora :D

lille_flode sa for siden:

Kaster meg på og starter i dag jeg, jeg jogger til vanlig og thats it så jeg kommer nok ikke opp av senga i morgen :p

Titti sa for siden:

Jeg hoppet over dag 4 i går, men var tilbake igjen i morges. :heia: Puh, det er tungt altså!!

LIBBA sa for siden:

Går nok bra :heia: Du blir nok noe støl i starten, men det går over :) Koselig å se flere nye shreddere her inne :)

Veldig bra. Heier på deg jeg :heia:

LIBBA sa for siden:

Dagens økt Ripping Level 4 i boks :boxing:
Gikk overraskende greit i dag.
Er fortsatt ikke sterk nok i armene til å ta alle plankeøvelsene på tærne, men det kommer seg :) kjenner jeg er blitt sterkere.
Synes faktisk nivå 4 på rippen er den jeg liker best. :heia:

:heia::heia:Heier på dere alle- stå på. Nå blir vi kjempespreke:D

Jeg er omsider klart for level 3 rip. Begynner i morgen:D

LIBBA sa for siden:

Level 3 :boxing:
Heier på deg Wonder woman :heia::heia:

Anos sa for siden:

Hvorfor i alle dager har jeg ikke sette denne tråden tidligere.

Jeg har lastet ned mange sesonger av The Biggest Loser.
Egentlig er jeg ikke så stor fan av det amerikanske kliss klasset, men det er motiverende.

Jeg har et par spørsmål til dere som følger treningsplanen til Jillian:

• Hvordan fungerer det med lavkarbo og denne form for trening? Blir du veldig utslitt? (Regner med de fleste som følger hennes treningsprogram hovedsakelig spiser lavkalori)
  • Dere som har fullført (eller holder på) med treningsopplegget, har dere fått noe mer resultater på vekta?
  • Hva trenger man for å følge treningsopplegget hennes? Er dette "stue-trening"?
  • Hvor lang tid tar det deg å fullføre et level? Hvor lenge trener du hver dag, med andre ord.

Jeg holder forøvrig på å laste ned DVDrip, gleder meg til å starte i morgen :-D

Hei så gøy at du blir med. Håper du kommer til å like treningen. Har prøvd å svare på spørsmålene dine.

• Hvordan fungerer det med lavkarbo og denne form for trening? Blir du veldig utslitt? (Regner med de fleste som følger hennes treningsprogram hovedsakelig spiser lavkalori) - fungerer helt utmerket på lavkarbo, blir sliten og svett akkurat når det står på, etterpå har man bare vanlig "jeg har trent følelse" i kroppen.
- Dere som har fullført (eller holder på) med treningsopplegget, har dere fått noe mer resultater på vekta? Jeg har gjort shred og da gikk jeg ned 5 kg på 1 mnd og totalt 24 cm inn på kroppen. Nå holder jeg på med ripped, spent på resultatet om 14 dager
  • Hva trenger man for å følge treningsopplegget hennes? Er dette "stue-trening"? Det er stuetrening, greit å ha en matte å ligge på under gulvøvelsene greit med manualer også, jeg bruker bare 1,5 liters flasker med vann.

• Hvor lang tid tar det deg å fullføre et level? Hvor lenge trener du hver dag, med andre ord. På shred er det 3 levels, hvert level trener man hver dag i 10 dager totalt 30 dager etterhverandre. På Ripped er det 4 levels, hvert level skal trenes i 1 uke med intill 2 hviledager, totalt 4 uker.

LIBBA sa for siden:

Hei.
Koselig med flere her inne. :)
Lavkarbo her i gården ;)
Hvert level er på 20 min.
Har gått ned lite i vekt etter at jeg begynte med treningen ( var i temmelig dårlig form ), men har minket i cm. Merker kroppen er blitt generelt sterkere.
Liker denne form for trening :D Pleier ofte å gå tur (rask gange... hoftene mine liker ikke jogging) i tillegg.
Lykke til på Rippen :heia:

Titti sa for siden:

Da er dag 6 gjennomført:heia:

LIBBA sa for siden:

Så flott :heia:
Blir du fortsatt like støl, eller har det gitt seg? :)

LIBBA sa for siden:

Da var dagens Ripp Level 4 utført :) :boxing:

Titti sa for siden:

Det har gitt seg. Ga seg etter tredje dag ca.:heia:

Fofa sa for siden:

Så bra at dere fortsatt holder denne tråden igang:):):)
Flinke dere er!!!!
Jeg har selv vært skikkelig lat i det siste:(
Men, jeg bør absolutt kaste meg på en ny runde med Jillian snart!!

God treningsuke til dere alle!

lille_flode sa for siden:

Har noen gode tips til å gjennomføre uten hopp? Jeg eeelsker sånn type trening, men har nå vært nødt til å ta to dagers pause pga bekkenet mitt! Og jeg mistenker hopp for å være årsaken :8 fader alt6ås, jeg som hadde stooore planer om å bli fit til sommern :(

FrustrertFrøken sa for siden:

Jeg holder på med 30 day shred nå :) Skal trene nå snart, å det blir dag 8 :) Har et spørsmål! Noen som vet hva jeg kan gjøre i stedet for push up? Det er noe galt med håndleddet mitt, så det gjør kjempe vondt å svikter hvis jeg prøver :(

Bravo sa for siden:

Hva med nå, Bjella, har du fått den? Ingen dvd her - fortsatt:mad:
Men har lastet ned og trente dag 9 på level 1 i dag, da. Kanskje den kommer når jeg er ferdig med level 3:p

Bjella sa for siden:

Nei ikke kommet noe her heller, kjedelig. Laste ned ja, hørtes vanskelig ut :o

LIBBA sa for siden:

Takk for det :) :)
Ja, føler nok at noen av oss har kuppa tråden din :o

LIBBA sa for siden:

Jeg liker heller ikke for mye av den hoppingen hennes. :mad:
Du kan jo gjøre alle de øvelsene du klarer, og så ta annen kondisjonstrening som du klarer utføre og liker :)
eks: Sykling, ellipse maskin el. ( nå vet jeg ikke om du har ergometersykkel eller ellipse-maskin, men det "snill" trening for leddene )

LIBBA sa for siden:

Nå er jeg litt redd for å gi deg råd som gjør vondt verre, men hva med å prøve push up stående mot vegg!
Det er ikke tungt :)
Eller kanskje du heller burde styre unna øvelser som belaster håndleddet ditt til det er blitt bedre ;)

LIBBA sa for siden:

Dagens økt Ripping Level 4 i boks :boxing:

Pandora sa for siden:

Kroppen min har nok bare ventet på å bli ferdig med den Rippen - før den slo til med saftig halsbetennelse og feber her på mandag :helsesjek, får bare ligge her og lese om andre som er flinke - og forberede meg på at ny DVD kommer i posten snart:utenutryk.

Stå på LiBBA (snart ferdig Rippa!!) og alle dere andre:):)

Titti sa for siden:

Nå er det en uke siden jeg starten, på åttende dagen i dag. Jeg var først på trening, 30 min zumba og så 30 min styrke ball før jeg dro hjem til jillian. Var rimelig gåen etterpå da:ja: pleier dere å trene noe utenom, litt usikker på om jeg skal droppe jillian de dagene jeg er på trening eller ikke?

LIBBA sa for siden:

Uff, så kjedelig da Pandora. :nedfor:
... Er egentlig ferdig med rippen nå. Har tatt seks ganger på hvert nivå.
Fikk den nye dvd'n i dag, så jeg tror den må testes. Ser ut som den er noe lengre :eek:
Ønsker deg god bedring, og sees her inne snart :klem:

LIBBA sa for siden:

Skjønner godt du var gåen etter den økten :)
Pleier legge inn gåturer (rask gange ) i tillegg til Jillian så ofte jeg kan.
Det holder for meg :D

Titti sa for siden:

Men ødelegger jeg noe hvis jeg hopper over Jillian de dagene jeg har vært på trening? (ca to dager i uka).

LIBBA sa for siden:

Nei, det tror jeg da ikke. :)
Trening er bra uansett hva du gjør ;)
Du strekker da bare treningen til Jillian ut i tid.

LIBBA sa for siden:

Da var første dag med Jillian Michaels 6 week six-pack Level 1 utført :boxing:
Det var gøy, men hun måtte selvfølgelig ha med en øvelse som var helt grusom og umulig å gjennomføre ( for meg i hvert fall ) :rolleyes:

Titti sa for siden:

Så flink du er. :heia:

LIBBA sa for siden:

Takk for det :klem:
Ser du er godt i draget med treningen :visemuskl :heia:

Pandora sa for siden:

Du er superflink LIBBA!! :blomster: Var programmet så mye lenger en shred/Rip at det var merkbart syns du?

Nå bare ligger jeg her og gru-gleder meg til min DVD kommer - mest gruer kanskje:eek: med tanke på den grusomme øvelsen du skriver om; tenker jeg er enig med deg når jeg kommer dit. Kan ellers gjerne vente noen dager med å droppe ned i postkassa, til alle streptokokker har forlatt halsen min!!:_oppgitt::nedfor:

LIBBA sa for siden:

Takker :)
Neida, lengden var grei. Hun gikk gjennom en del øvelser som en "første"runde. Etterpå skulle samme runde gjøres på nytt, men da med dobbel fart :eek: Du kan si det slik...det klarte jeg ikke. Brukte det tempoet som passet meg.
Hvis du synes den "grusomme" er lett er du råsterk :lol:
Ellers var nivå 1 ganske grei.
Ønsker deg fortsatt god bedring :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.