< Tilbake til oversikten

Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

#501

Gracella sa for siden:

Takker!
Det er artig når det går "rette" veien, ja.
Bare synd at man måtte bli så godt voksen før man oppdaget dette kostholdet - og dette forumet :)


#502

Bøtt sa for siden:

Ja enig der,men bedre sent enn aldri du:D


#503

LIBBA sa for siden:

:D " Signerer den " :D :heia:


#504

rosarose sa for siden:

Enig, man så veldig forskjell, Gracella! Motiverende!

Dag 2, level 1, med to treningsøkter:)


#505

KimPossible sa for siden:

Dag 2 på level 1 er gjennomført. Følte det gikk lettere i dag, men jeg pokker så stiv i leggene etterpå. Hehe.


#506

Tunrida sa for siden:

Da var jeg i gang! Dag 1 unnagjort, 29 igjen :D


#507

FrøkenBianca sa for siden:

ALL ære til dere som gjennomfører JM! Eller.. i det hele tatt starter! Jeg lasta den ned i dag og ble sliten bare av å se gjennom! hehe.. men, spørs om man må slenge seg på trenden og dytte litt på grensene her i livet :))

DERE ER flinke :D


#508

Notabella sa for siden:

dag 5 :) føles godt ^^


#509

Kiro sa for siden:

Har startet på dag 1 i dag jeg også. Håper virkelig jeg klarer å gjennomføre det denne gangen. :)


#510

paxifaxi sa for siden:

Ohf.. Vet ikke om jeg orker dag 4 i dag. Har så vondt i hodet. Får se ann formen litt utover dagen, men dagen er jo snart over så... Er kanskje lov å ta en liten hviledag på en søndag? :uskyldig:


#511

Taran sa for siden:

Da var dag 13 gjennomført....2 dager til så er jeg halvveis. Angrer litt på at jeg ikke tok før-bilder...:D
Gratulerer Gracella med kjempeflott resultat!:heia:
Stå på jenter! Dette klarer vi!:dulte:


#512

Tunrida sa for siden:

Der sier du noe, godt jeg starta i dag ;)


#513

Taran sa for siden:

Jepp, ikke så dumt, tror jeg skal få gubben til å ta noen bilder i kveld, :cool: selv om jeg er halvveis på shredden, så kan det jo gi litt utslag, og jeg har begynt å tenke på å starte om igjen på 30 dager når jeg er ferdig, og da øke vektene litt. :D


#514

Gerd sa for siden:

Gracella: Gratulerer med både overstått shred, og flotte resultater :heia:

:heia: alle andre også :D

Jeg har tatt de første 20 dager av shredden. Og gir meg der. Level 3 blir for tøff.

Så jeg går tilbake til Zumba, og satser på å "putte inn" noen level 1 og level 2 -shredder hver uke etterhvert.
Jeg merker stor forandring på styrke i armene og jeg merker at magen er blitt bittelitt fastere...


#515

Wonder woman sa for siden:

Dag 19 gjennomført:D

Jeg har lurt litt på hva jeg skal gjøre etter dette og jeg har funnet det ut:) Jillian kommer snart med en ny video med 4 level går over 4 uker. Skal testes:jupp:


#516

Fofa sa for siden:

Er det nå jeg skal sparke deg hardt bak?? Du husker sparke-avtalen vår, ja!!??
Du kan jo ikke gi opp level 3 etter bare én dag!! sparke sparke sparke

Jeg har hatt pause fra trening nå i 3 dager, men starter opp med level 3 i morgen!! Da gjør vel du og det!!??:D


#517

Gerd sa for siden:

Har ikke nakke til allt ho driver med :nei:

Så jeg kommer til å vente :ja: Og heller bruke level 1 og 2 noe fremover :)


#518

Gracella sa for siden:

Det med nakken lurer jeg også litt på. Hun sier at "nakken ikke er med her, hvis man ser opp i taket, så belastes ikke nakken" osv. På andre mageøvelser skal man se på (nederste del av) magen sin (F.eks Pilates).
Hva er best for nakken, egentlig??

Ellers er det bare å stå på, Gerd ;). Jeg hadde ofte lyst til å bytte ut et par av øvelsene i trinn 3 med noen av de jeg hadde gjort før, så det er jo et alternativ.
F.eks de to hoppeøvelsene på slutten, de skal jeg ALDRI mere ta, hehe. De kommer jeg til å bytte ut med to andre cardioøvelser


#519

knh sa for siden:

I går gjennomførte jeg en runde på level 2, etterfulgt av en runde på level 1 :) fant ut at det var bedre å ta det i den rekkefølgen enn motsatt:p

totalt 13 økter (7 dager)


#520

Bøtt sa for siden:

Dag 15 ferdig med jillian:D
Jeg har skade i nakken og kan ikke gjennomføre level 2 eller 3 men holder meg til level1,fra i morgen skal jeg mixe inn zumba og kombinere litt.
Det er ikke alle som kan gjennomføre dette fullt ut hvis en har skader og lignede,bare sånn at det er sagt;)


#521

tullemor74 sa for siden:

Årker ikke lese gjennom hele tråden, men kan noen kort fortelle hva treninga hennes går ut på?
Er det noe ala aerobic? eller er det bare styrke?
Er man avhengig noe til denne treninga, altså vekter etc?

:)


#522

LanoGakkGakk sa for siden:

Har lyst til å informere om at min stive nakke ble bedre etter bare noen dager med Jillian, men at knærne mine ikke likte opplegget like godt. Så det er nok viktig å prøve å gjøre øvelsene så korrekt så mulig, for ellers kan det sikkert oppstå endel problemer. Nå har jeg ikke noe skade i nakken, annet enn at jeg er ganske stiv i nakken hvis jeg ikke trener, og shredden var virkelig effektiv for meg.


#523

Gracella sa for siden:

3 min styrke, 2 min "aerobic" (cardio) og 1 min maveøvelse.
Dette gjøres tre ganger med forskjellige øvelser og tar 20 minutter.
Første nivå gjøres i ti dager, deretter kommer nivå to og tre med tyngre øvelser som også gjøres i ti dager hver.

Edit: Glemte å si at man trenger ikke manualer for å gjennomføre dette, men det beste er hvis man har.


#524

tullemor74 sa for siden:

Takk for svar :)


#525

TrineG sa for siden:

Så dette er en dvd som dere trener etter ? Fikk jaggu litt lyst til og prøve den selv :)


#526

LanoGakkGakk sa for siden:

Den er KNALLBRA!!!


#527

Bonus sa for siden:

Dere som trener mange dager med denne treningsformen.. Er dere hjemme om dagen eller jobber dere fullt?

Jeg kom til dag 3 før andre ting overtok for fullt, men fikk pressa inn en skitur i helga.. Jeg har en jobb som kan være tidskrevende til tider, i tillegg så skal venner ha sin del av meg :)


#528

LanoGakkGakk sa for siden:

Jeg har ingen venner......:rolleyes:


#529

paxifaxi sa for siden:

For min del så syns jeg ikke det er noe problem å presse inn 20 min av dagen min på dette. Har fulltidsjobb, pluss to hunder og samboer som krever sitt. :rolleyes: Venner har jeg uansett ikke tid til på hverdager..


#530

Gracella sa for siden:

Full jobb, småbarn, andre treningssaker man er med på, nettstudier, mann, venner&familie... Men 20 min om dagen, DET hadde jeg tid til hvis jeg ville ;)


#531

Taran sa for siden:

Må kaste inn håndkle for treninga i dag, :mad: har svimla hver gang jeg har snudd meg i senga i natt, og fortsatt nå på dagtid. Målte blodtrykket mitt, og det er lavt som jeg hadde mistanke om. :helsesjekOg i tillegg så har jeg litt "bomullshode" så håper det ikke er influensa på gang. Tar ikke noen sjanser i alle fall. Men håper det bedrer seg til i morgen. :)


#532

KimPossible sa for siden:

Dag 3 på level 1 er gjennomført.... fremdeles like stiv og vondt i leggene, men håper det går seg til etterhvert. Jeg kan leve med det, enda. :)
Synes det var enda lettere å komme gjennom det i dag, enn i går.


#533

LIBBA sa for siden:

Da var dag 3 Level 1 gjennomført :)
Klarer fortsatt ikke fullføre all hoppingen, men litt mere i dag.
"Jumping Jacks" og den sparkingen bakover mot baken er svintung :mad:
Ellers gikk det greit :D


#534

Wonder woman sa for siden:

Siste dag på level 2 gjennomført:stolt:

Klar for level 3 imorgen, tror jeg...


#535

LIBBA sa for siden:

Er imponert jeg :) :heia:
Gikk nivå 2 greit, eller var det grusomt? :) ;)


#536

Tunrida sa for siden:

Dag 2 level 1 fullført. I morgen skal jeg på roller derby trening + kondisjon, så dropper nok Jillian da.. Vi får se :)


#537

paxifaxi sa for siden:

Gjennomførte dag 4 i går etter en dags pause. Merket uansett at jeg var i mye bedre form enn dag 3, som var helt grusom for min del. I dag er jeg bare bittelitt støl, så kanskje formen begynner å komme? håpe håpe Gleder meg til dag 5 i dag!!

Til dere andre som trener og har samboer: kaster dere han ut, eller gjør det ikke noe for dere om han ser dere? Jeg får helt fnatt, og takler ikke at han skal være hjemme når jeg holder på. Så jeg kaster han ut sammen med bikkjene mens jeg får trene i fred. :D


#538

Gracella sa for siden:

Vi har heldigvis et eget rom jeg kan holde på i. Da tenker jeg mer på at det er det beste for ham, hehe. Ellers trener jeg jo sammen med folk :)


#539

knh sa for siden:

Ble ingen trening med Jillian i går :( Dro på skolen samtidig med samboeren, og kom hjem omtrent samtidig på kvelden.

Men i dag tidlig tok jeg meg tid til å trene etter han hadde kommet seg ut av døra :p hehe...
Blei en økt med level 2, etterfulgt av en økt med level 1 :) Så blei veldig god og svett!!!

Jeg har ikke mulighet til å trene hjemme hvis jeg ikke er aleine hjemme. Vi har kun 35 kvm, og det er ikke aktuelt at han sitter i sofaen å ser på :p hehe... Så jeg prøver å utnytte tida jeg har leiligheten for meg selv, eller tar meg tid til å være hjemme alene 1 times tid. Forrige uke var kjæresten på tur fra søndag til torsdag, så da fikk jeg endel tid til å få satt meg inn i det :)

(totalt 15 økter, 8 treningsdager)


#540

Wonder woman sa for siden:

Level 2 har vært tungt for min del. Først igår jeg fikk til litt mer avanserte øvelser, ellers så har jeg holdt meg til det Anita gjør.


#541

Wonder woman sa for siden:

Mannen er med på det ellers så hadde jeg garantert ikke holdt på med dette enda...


#542

Taran sa for siden:

Heldigvis føler jeg meg litt bedre i dag, og har gjennomført shredden og tok 5 min på sykkelen etterpå bare for å teste. :D Svetta godt i alle fall.
Snakket med min søster som er fysioterapeut og hun mente jeg burde være forsiktig med knærne mine, hun mente det er ligamentene som har fått det litt stritt. ;)
Så har vært litt forsiktig i dag, tatt noen level 1 øvelser der jeg ikke klarer level 2 pga knærne. Men stort sett fornøyd. :)


#543

Gracella sa for siden:

Da har jeg tatt en lett (:rolleyes:) blanding av level 2 og 3 i dag. Holder på å finne ut hvilke øvelser jeg vil jobbe videre med - og det er IKKE de hoppeøvelsene på slutten av level tre :p

Stå på, jenter :)


#544

Wonder woman sa for siden:

Første dag på level 3 gjennomført. Det var som første dag på level 1, steintungt men gøy med nye øvelser.


#545

Gracella sa for siden:

Hvordan gikk det med de siste hoppene? Er spent, for jeg ble helt satt ut av de...:o


#546

LIBBA sa for siden:

Tror nok jeg kommer til å holde meg til Anita det meste av tiden :):o
Er spent på hvordan du synes Level 3 blir :):);)


#547

LIBBA sa for siden:

Dag 4 Level 1 utført:)
Synes det gikk bedre i dag :D
Er heller ikke veldig støl, og det tar jeg som et godt tegn. ;)
Men svett blir jeg :D


#548

Wonder woman sa for siden:

Jeg syntes dag 3 på level 1 var værst, på level 2 var det dag 5.


#549

Wonder woman sa for siden:

Tenker du på sangstjerne hoppene? De var grusomme, det var flere hopp jeg ikke likte...


#550

KimPossible sa for siden:

Dag 4 på level 1 nettop utført. Piece of cake, egentlig. Er ikke på Anita-nivå på kardioen i alle fall. Men jeg er svak i armene, tar nok litt tid å få opp styrken i de. Men, svett og god det ble jeg. Belønning: Dusj og en god natts søvn :D


#551

LIBBA sa for siden:

OK :) da er jeg over det verste på Level1 da :D
Vi får stå på så godt vi kan :) ;)
Synes vi alle er flinke jeg :) :heia:


#552

Fofa sa for siden:

ahhh...jeg har ramlet helt av lasset. Tok meg en pause i helga, etter å ha avslutta siste dag på level 2... Men helga ble lang gitt. Har enda ikke hatt ork til å starte opp igjen:(


#553

LIBBA sa for siden:

I morgen er en ny dag :)
Kansje gløden kommer tilbake da :):) :heia:


#554

Fofa sa for siden:

Jeg satser på det:D
Er på nattevakt nå...så det blir i såfall ikke før utpå ettermiddagen når jeg våkner:rolleyes: Jeg merker at manglende vekttap virkelig setter en stopper for motivasjonen min...:mad:


#555

paxifaxi sa for siden:

Dag 5 gjennomført i går etter jobb. Må si jeg ikke merker noen framgang enda, og at kroppen var veldig tung i går. Kanskje fordi jeg ikke hadde spist noe særlig på en stund.

Har et spørsmål til dere som har signatur med 30 day Shred. Jeg har ordnet det selv nå, men endrer dere signaturen hver dag dere trener 30 day Shred, eller er det en måte å gjøre det automatisk?


#556

Gracella sa for siden:

Poff, poff, to motiverendes spark bak, hehe ;)


#557

Fofa sa for siden:

Takk!!! Jeg trenger det virkelig!!:o


#558

Tunrida sa for siden:

Blei en god treningsøkt på noen timer i går, men ikke jillian..
I dag er formen (fint sagt) bedriten. Er utrolig kvalm for tiden, og begynner å bli så lei! :mad: Får se om det blir en økt senere i dag..


#559

LanoGakkGakk sa for siden:

Sparker noen kraftige på deg, jeg også Fofa!

Du har virkelig vært fantastisk med din treningsiver! Du FÅR resultater av sånt, enten du ser det på vekten eller ei. DRIT i vekten. Bit tenna sammen og kom deg gjennom og ikke la deg styre av den dumme vekten. Du blir fit, sprek, stram, slank, fin og sunn; ikke tro noe annet. Så ikke gi opp!! Du får ikke lov, rett og slett ;)


#560

TrillTrall sa for siden:

Første dagen på level 1 gikk helt fint, var litt stiv og støl etterpå bare. Dag to gikk ikke så bra - hoftene mine streiket etterpå og da mest den som har vært helt fin hele tiden. Hadde skikkelig vondt påfølgende dag.

Så jeg går delvis tilbake til mitt eget, gamle opplegg, men legger til noen øvelser fra shred'en for å variere litt og putter inn noen hopp-og-sprett innimellom for å få pulsen litt opp. :) Hver dag er utopisk for meg, er fornøyd med styrke 2-3 ganger i uka + noen gåturer. Har begynt å legge inn noen joggestrekk i turene igjen og kjenner at jeg gleder meg til våren og håper hoftene tåler jogging. :ja: Skal jeg trene daglig må jeg nemlig trene kl. 6:45 2-3 dager i uka og da er ikke kroppen min våken nok til shred'en... Rett og slett.

Sykling er kult også! Ønsker meg en liten junior/dame-racersykkel, men Lille Gubben mener at det trenger jeg da ikke, jeg har jo en nesten helt ny terrengsykkel. Trenger nei... Det var ikke det jeg sa. ;) Det er forskjell på å trenge og å ønske seg... :lol: Men racere er sykt dyrt da!


#561

Taran sa for siden:

Må kaste inn håndkle i dag, knærne mine er så vonde. :_oppgitt: Etter en dag på jobb så er det rett og slett ille, så ikke noen shred i dag, men skal trene litt styrke med armene og strekk og tøy....men hopping blir det ikke!
Nå har jeg gått med knevondt i over ei uke, så kanskje best å ta det med ro ei stund med hopping, heller sykle litt. :D


#562

Wonder woman sa for siden:

Wohoo 8 dager igjen så er jeg i mål:) Prøvde en kjole som jeg ikke har brukt på 8 år i dag og jeg fikk den på og igjen selv om den satt som ett pølseskinn. Gleder meg til den sitter pent.


#563

LIBBA sa for siden:

Da var dag 5 Level1 utført:)
Går ganske bra, men akilles senen på venstre fot er blitt hoven og vond:mad:
Gir meg ikke men må nok begrense hoppingen noe.
Vi får håp den e likar i mårra :) :rolleyes:


#564

Pøsh sa for siden:

Hvor kjøper dere denne? Må den bestilles fra usa?


#565

LIBBA sa for siden:

Jeg kjøpte fra amazon.com. Dem er amerikansk, men det er mange andre
muligheter. Har sett mange har lastet ned fra nettet.
Prøv å google..." Jillian Michaels 30 day shred " så ser du hvilke muligheter du har :)


#566

KimPossible sa for siden:

Flinke dere er, alle sammen :)

Har nettop tatt dag 5 på level 1. Gikk fint, men det var tungt, jeg har vært så trett og slapp, og på farten hele dagen. Men jeg har gjort det!! :fornøyd:



#568

TrillTrall sa for siden:

Jeg kjøpte min her:
www.boostep.no/shopping_cart.php
Kostet 80,22 Nkr og ikke betalte jeg porto heller. :) Kom i posten i løpet av under en uke og flere mailer med opplysninger om status underveis. Anbefales fra meg i alle fall.


#569

Fredrikke07 sa for siden:

Så flinke dere er:)! Gleder meg til å begynne å trene igjen:D, tar jo litt tid før det er lov etter keisersnitt:(! Blir jo bare litt styrke (begrenser seg med magen) og sykling ca 3 dager i uken.

Hvis ikke jeg har misforstått helt, så skal man altså følge dette programmet hver dag?! Det er jo ikke bra pga restitusjon av musklene, hvis det er de samme øvelsene hver dag i ti dager, før det er nye øvelser. Da bryter man jo ned musklene:rolleyes:! men mulig jeg har misforstått opplegget da:o... Trente jo ikke hver dag når jeg har holdt på med fitness med med egen kunnskapsrik trener engang..hm..

Vil dere si at dvd`n er for "nybegynnere" eller også for de som har trent mye før/erfarne? fant bare noen glimt på youtube, men så jo kjempe-gøy ut da:)!

Keep up the good work:D!


#570

Fofa sa for siden:

Tusen takk for oppmuntring!!! er bare inne i en litt dårlig periode nå...og har lyst til å gi opp. Men så kommer sånne fantastiske mennesker som deg og gir meg noen reale spark bak!! Takker så mye fr det!! som sagt, så er det akkurat det jeg trenger for å gidde å ta meg selv i nakken!! jeg er på nattevakt nå, men imorgen skal jeg virkelig prøve å sette igang på level 3!! TAKK!!!:)


#571

LanoGakkGakk sa for siden:

Venter spent på tilbakemelding om fortsettelsen :goodluck: :heia:


#572

paxifaxi sa for siden:

Akkurat det å prøve ting som før ikke har passet er min motivasjon også! Da jeg hadde en runde i klesskapet mitt forrige gang, tok jeg vare på en bukse som ikke har passet på en del år med vilje. Målet mitt er å komme inn i den buksa innen sommeren. :D Jeg krysser fingrene for at både kjolen din og buksa mi sitter som et skudd om ikke lenge! :cool:


#573

paxifaxi sa for siden:

Fullførte forresten dag 6 i går kveld, men kan ikke si at jeg føler jeg har blitt såååå mye sterkere eller utholdende. Jumping Jackene er kanskje bittelitt lettere å holde ut, men føler fortsatt at jeg sliter i enkelte øvelser. Hun sier jo litt ut i videoen at "those of you who are on day 6 or 7 are probably noticing a HUUUUGE difference in indurance" yeah right.... Det gjelder hvertfall ikke meg. :rolleyes: Når merket dere at level 1 var lettere? Kjenner jeg gruer meg til dag 10 og når jeg skal over på level 2 hvis jeg ikke har blitt litt sterkere og utholdende innen den tid.


#574

LanoGakkGakk sa for siden:

Ta en dags pause, og fortsett.


#575

Fofa sa for siden:

Ja, nå skal du høre heheh..
Jeg kom hjem fra nattevakt og hoppet rett i treningsklærne!! Gjorde unna dag 21 med Jillian, etterfulgt av 80 minutter spinning!!:D I'm back!!

Nå skal jeg legge meg:) Det er fortsatt onsdag for meg iom at jeg ikke har sovet enda. Så da tar jeg dag 22 når jeg våkner i ettermiddag!!


#576

knh sa for siden:

Gjennomførte 9. dagen med Jillian i går. Rakk akkurat og komme meg gjennom level 2, etterfulgt av level 1 før kjæresten kom hjem, så det var god timing ;)

Har gjennomført 10 dagen i dag tidlig :) Også i dag level 2 etterfulgt av level 1. Svetten siler!!!!

(19 økter totalt)


#577

Gracella sa for siden:

You're back and you're BAD, girl!!!:cool:


#578

LanoGakkGakk sa for siden:

Oh, yeah! Supert å høre at du knaller til igjen, og la deg ikke stoppe :boxing::blomster:


#579

Wonder woman sa for siden:

Her går ikke vekten ned men opp:o men kroppen er merkbart mindre!


#580

LanoGakkGakk sa for siden:

Ja, det er nemlig det som er greien..... Supert! Wonderful!


#581

Taran sa for siden:

Samme her Wonder woman, men nå har jeg måtte legge JM på hylla til knærne mine restituerer seg. :) Men har gått over flat mage/sterk rygg med Iform dvd jeg har, den gjør nok susen den også og med litt styrketrening i tillegg. :D


#582

LanoGakkGakk sa for siden:

Det kan godt hende du gjør alt riktig, Taran, men jeg nevner det nå allikevel.... Jeg hadde trøbbel med knærene den første uken, og man må være uhyre nøye med at alle knebøy bevegelser er med baken godt ut bak, og at knærene ikke kommer fremfor tærene. Gikk seg til etterhvert, men jeg måtte ta en laaang pause av andre årsaker.


#583

Pøsh sa for siden:

80 min spinning :eek:

Imponert!

Dere er kjempeflinke!!


#584

Fofa sa for siden:

Hehe:) I'm trying!!! :D


#585

Fofa sa for siden:

Jeg skal virkelig prøve å gjøre en innsats nå, altså! Som nevnt allerede, så ER det vanskelig å finne mtivasjon til tider. Men, jeg skal prøve så godt jeg kan nå! Etter 5 dager uten noen trening satte jeg igang igjen:) Nå skal jeg snart få gjort unna dag 22 med Jillian. Har store planer om å ihvertfall trene hver dag frem til jeg er ferdig med Jillian..så får jeg evt legge inn et par dager pause etter det. Det er nå ihvertfall planen..så får vi håpe jeg klarer å følge den:D Takk for motivasjon!!!


#586

Taran sa for siden:

Hei LanoGakkGakk :heia:
Jeg er også veldig nøye med baken godt ut og ikke knær foran tærne. :ja: Har faktisk spurt min mann om "stilen" er riktig når jeg har trent, og det har den vært. Men vi har betonggulv med laminat på, og det er hardt, selv om jeg har sko med demping. :p Nå har jeg slitt med knærne ei stund og det har begynt å krype ned i leggene, så da tar jeg en pause fra hopp og knebøy og trener alternativt til jeg kan begynne på igjen. :D
Men jeg har for all del ikke gitt opp!!!! Stå på, dere er så flinke!
(Hvisker....har lyst på sånn kropp som Gracella har...) :dulte:




#589

LanoGakkGakk sa for siden:

Samme her... :rolleyes:


#590

LIBBA sa for siden:

Dag 6 med Jillian ferdig.:)
Fortsatt vond fot, så gjorde bare 70% av hoppingen :rolleyes:
Ellers gikk det greit ;)


#591

Taran sa for siden:

Vær forsiktig med foten....men stå på! :D


#592

knh sa for siden:

Hadde egentlig gjort unna dagens Jillian i dag tidlig, men blei så inspirert av Victory til å prøve level 3, så da gjorde jeg det når jeg kom hjem fra skolen ;)
så da har jeg vært gjennom 1, 2 og 3 i dag :)


#593

LIBBA sa for siden:

Jo takk..., :) må være noe forsiktig kjenner jeg.
Hvis det ikke blir bedre dropper jeg all hopping, men gjør resten.
Får nå tatt styrkebiten da.....og magen :D Kondisen får jeg trene opp etter hvert ;)


#594

LIBBA sa for siden:

Fytti katta så sprek du er :D:D:D :heia:


#595

Kristin_B sa for siden:

Tittei!:stortsmil
Får melde meg inn jeg også! Har nettopp gjennomført dag 4 på level 1. Heldigvis var det litt lettere enn i går. I dag satte jeg meg ned og så på level 2 etterpå, og kan ikke fatte og begripe hvordan jeg skal klare de øvelsene :eek: Så frem til å komme halvveis og begynne å se en ende på det, men nå vil jeg bare være level 1 forever :p


#596

Gracella sa for siden:

Åh, det går så bra atte!! :)
Jill sier jo at vi klarer mer enn vi tror (og at vi kommer ikke til å dø av dette, hehe) og at vi må pushe grensene. Det er da vi får forandring.

Start med Natalies øvelser, gjør så mange du klarer, gå rett over på Anitas øvelser. På rep'en gjør du det samme. Du skal se at du klarer 1 eller 2 ganger mer på Natalie andre gangen.
F.eks der vi skulle hoppe doble tauhopp, delte jeg opp: jeg hoppet 10 doble, 10 enkle osv. Så 12 doble-10 enkle-12 doble...
Man klarer alltids litt til (hvis man er frisk, vel å merke).
Lykke til!! :)


#597

Gracella sa for siden:

Hahaha, you made my day, girl :stortsmil

Nei, forresten. tror vi sier year, ikke day :D


#598

Fofa sa for siden:

Jeg trente i går og:)
Gjorde dag 22 med Jillian, også klarte jeg å gjenta suksessen med 80 minutter spinning etterpå!!

Jobber MASSE i helga, sa da blir det absolutt ikke tid til noe annet enn Jillian. Har egentlig mest lyst å droppe shredingen og, for det kan bety 30 minutter lengre søvn på meg...men jeg SKAL shredde!! (må bare overbevise meg selv):D


#599

Gracella sa for siden:

Hjelpes, Fofa!! Skjønner ikke hvor du tar energien fra, men man klarer nok mer enn man tror.
Nå skal jeg trene min Jillian-mix. Den er hard, men bare med de øvlesene jeg likte :)


#600

knh sa for siden:

Imponert :D


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.