< Tilbake til oversikten

Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

#201

LanoGakkGakk sa for siden:

Dere er jammen flinke alle sammen. Og du Gracella er jo over halvveis!!!

Stå på alle sammen :heia:


#202

Fofa sa for siden:

Så gøy at så mange har blitt med:D

Nå har jeg gjennomført min 6. dag med Jillian.
Trente også en time på spinningsykkelen min rett etterpå. Kan trygt si at jeg har kvitta meg med endel svette idag, ja:)

Stå på folkens!! Vi kommer til å bli såååå fine hehe:)


#203

Wonder woman sa for siden:

Dag 2 gjennomført! Kan være jeg sliter med å komme meg ut av sengen i morgen...


#204

LanoGakkGakk sa for siden:

Det er jo egentlig litt sprøtt å si det, men: DET HØRES BRA UT!:D


#205

Bøtt sa for siden:

Da er dvd lasta ned og jeg er klar til å starte i morgen:D
Har nettopp lest gjennom hele tråden her og dere er råflinke hele gjengen !!!:heia:
Driver med zumba jeg da men så litt gjennom dvd til jillian og herregud det så tøft ut gitt:D
Men jeg er med fra i morgen jeg da

[img]http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1[/img]


#206

Gerd sa for siden:

:heia:


#207

Fofa sa for siden:

Hurra!!!!!
You go girl:D
Godt det er noe bra som er smittsomt!!


#208

Bøtt sa for siden:

Da er dag 1 av level 1 unnagjort:D
PHUHUU....fyttikatta det vara dødstungt,jeg skjelver i armene nå.
Tror nok jeg kommer til å bli gangsperr ja.


#209

Gerd sa for siden:

:heia:
¨
Bare vent til i morra... :p


#210

Victory sa for siden:

Så motiverende og lese om alle støle kropper og folk som har fått dilla!
Tenk om jeg kunne få filmen min i dag da... ååååh... tenk om det... :D


#211

Bøtt sa for siden:

Hei Victory.
Hehehe.. ja her er det flere som har treningsdilla for tida .Håper du får dvd snart da så er du i gang du også:D
Er liksom ingen vei tilbake da,så greit når det er flere her inne som driver på med det samme.Kan liksom ikke skulke da:D


#212

berot22 sa for siden:

dvd'en er på nedlastning! dette blir spennende:D kansje fettforbrenninga får ett spark i ræva, og huden strammer seg opp litt!


#213

Gerd sa for siden:

Da 6 gjennomført :heia:

Går litt (bare litt altså!) lettere :ja:

Og det ble etterfulgt av 20 min. zumba ekspress :D


#214

LanoGakkGakk sa for siden:

Wow...:eek: Jeg har shreddet meg gjennom dag 2, men noe Zumba eller annet er utenkelig. I hvertfall akkurat nå. Hvis jeg blir veldig giret får jeg ta meg en tur på tredemøllen, eller ut kanskje. Men da må jeg bli veldig giret, altså.... :spent:


#215

Gerd sa for siden:

:heia:

Zumba ble ikke "innført" før dag 4, altså :p :lol:


#216

Wonder woman sa for siden:

Idag har jeg gjennomført dag 3, 27 igjen. Det er bare såvidt jeg klarer å gå opp og ned trappen idag...


#217

Gerd sa for siden:

  1. dagen var værst syns jeg :ja:

:heia:


#218

LanoGakkGakk sa for siden:

Åjada... jeg kjenner gangsperren og stølheten er på oppadgående...:blinke:


#219

Wonder woman sa for siden:

Det er godt å høre:D


#220

Gerd sa for siden:

Om et par dager er det nedadgående :D :heia:


#221

Gerd sa for siden:

Jeg hadde et par dager hvor jeg nesten trodde jeg skulle dø på meg :p
Men det blir bedre, fordi vi blir sterkere :heia:


#222

LanoGakkGakk sa for siden:

Gleder meg :boxing:


#223

Fofa sa for siden:

Helt enig med deg, Gerd!!:)

Nå har jeg akkurat gjennomført dag 7. Og jeg må si, at i dag har vært den "letteste" dagen sålangt. Dvs, det er overhodet ikke lett, eller ikke slitsomt..men jeg svetta mindre enn de andre dagene, og musklene brant bittelitt mindre i dag!! MEN, det er jo sånn dette opplegget fungerer...så snart man begynner å komme inn i det, må man over på neste level;)

Flott jobba dere!!! Nesten som en movement dette her!! Skulle bare fått hele landet med oss hehehe:)


#224

Gerd sa for siden:

Ja, tenk at vi kan sitte her på "hver sin kant av landet" og virkelig får slik enorm backup :heia: :heia:


#225

Bøtt sa for siden:

Flinke alle sammen:heia:
Her er armene blitt bedre etter 1 dag gjennomført,så da ser jeg faktisk frem til å begynne i morgen igjen:DHåper virkelig det blir enklere altså:p:D


#226

Gracella sa for siden:

Da ble det først 2x20 min med Zumba før dag 17 med shredding ble gjennomført!
Liiiitt lettere i dag, selv om jeg enda ikke klarer alt (dvs må gjøre litt nybegynnerøvelser). Og nå gjør jeg det meste med 3 kgs vekter ... unntatt den siste øvelsen, den er ram!:(

Tenk at det bare er tre dager igjen av dette nivået :)


#227

Bøtt sa for siden:

WOW...Så flink du har vært da,du er jo over halvveis:heia:
Jeg har bare gjort en dag...føler plutselig at 30 dager er veldig lenge:D


#228

Gracella sa for siden:

Takk!
Det har faktisk gått fortere enn jeg trodde :)

Ellers har jeg sagt til meg selv at jeg må da klare å gjøre en ting i 20 min i tredve dager, ellers står det dårlig til med viljestyrken min... :rolleyes:
Holder på med litt forandringsprosjekter, så dette er en god øvelse :)


#229

Gerd sa for siden:

Gracella: :heia: Må være deilig å ha kommet så langt :ja: Du merker sikkert god forskjell? :)

Dag 7 unnagjort :D Da har jeg holdt ut 1 uke :heia: Og lever i beste velgående :p
Merket at jeg tok mer i.... og ergo skikkelig sliten :ja:


#230

Bøtt sa for siden:

:heia:Flinke !!!

Da har jeg nettopp tatt dag 2 å det var kanskje litt enklere i dag.Eller enklere er vel ikke rett ord for dette..:D


#231

LanoGakkGakk sa for siden:

HJEEEELP.... vet ikke om jeg orker shredden i dag. Jeg har vært supertrøtt. Hadde nesten ikke mat i hus, gikk for å handle, ble kjempe oversulten, og sovnet på sofaen etter at jeg hadde kommet meg hjem og spist litt. Nå er jeg tung i hodet og kroppen og sulten igjen, så jeg holder på å lage mat, men dagen har forsvunnet av seg selv i dag, og jeg har enda ikke orket å tenke på å shredde...


#232

Taran sa for siden:

Da har dvd'en til Jillian dumpet ned i postkassen, hentet den nå i ettermiddag, så tror jeg satser på å starte på mandag. :D
Tok en liten kikk på innholdet og øvelsene ser helt greie ut med tanke på hva min kropp tåler, bortsett fra mageøvelsene som jeg står over nå til å begynne med i alle fall. :)


#233

Fofa sa for siden:

Da var jeg ferdig med dag 8 treningen min! Det er fortsatt tungt, men jeg merker heldigvis forbedring! :)

Jeg har gått ned 1,5 kilo denne uka, så må jo si meg meget fornøyd med det!! Men, så har jeg trent masse i tillegg til Jillian også, da:)

i dag hadde jeg virkelig ikke lyst til å trene. Liker ikke sånne dager. Jeg jobber 40 timer denne helga, og pga mye slit på jobben, så ville jeg helst bare slappe av de få timene jeg har til meg selv.Men nå er jeg glad for at jeg gjennomførte..
Nå er det en time på sofan før jobben kaller igjen:(


#234

Bøtt sa for siden:

Gratulerer med vekt tap Fofa!!
Du er kjempeflink til å trene herlighet du som jobber så mye.Er imponert av innsatsen din jeg asså:)


#235

Fofa sa for siden:

Tusen takk, Butten!!
Det krever sin innsats, jeg må innrømme det...


#236

Gerd sa for siden:

Og det lønner seg, ser jeg... :heia:


#237

Gracella sa for siden:

Dag 18 unnagjort!
Brukte 3 kgs vekter på alt unntatt den siste øvelsen med V-løft, der blir det 1,5 kg.
Klarer nesten alt som Natalie gjør nå, så det går framover :D


#238

LanoGakkGakk sa for siden:

Hmm, ble litt flau over min egen sutring her i sted når jeg leste dette.... Så nå har jeg gjort unna dag 3!! Grusomt og deilig på samme tid. Men kjempeglad for å ha fullført :D

Knallbra Fofa!!!


#239

LanoGakkGakk sa for siden:

Er det Zumba på treningsstudio eller på video?


#240

Wonder woman sa for siden:

Ferdig med dag 4:) Synes det var litt lettere i dag:)


#241

Fofa sa for siden:

Takk takk! Og takk det samme!! Enkelte dager er det tyngre å motivere seg til trening...godt jeg kunne være til hjelp for deg i dag, da;)

Gerd:
Ja, hadde jeg ikke sett resultater, så tror jeg ikke at jeg hadde klart å holdt ut denne uka..


#242

Gracella sa for siden:

Zumba express og Zumba flat abs på DVD. Ca 20 min på hver.


#243

Wonder woman sa for siden:

:heia::heia::heia::heia:Bare innom og heier på dere mens jeg samler litt krefter til dagens shredding:)


#244

Gerd sa for siden:

Den :heia: er jeg med på :D

Tung i kroppen i dag.... og har ikke lyst å shredde.... ennå :p


#245

LanoGakkGakk sa for siden:

Du nærmer deg level 2 :D :heia: :heia:


#246

Gerd sa for siden:

Jaaa..... og det gruer jeg meg til :p

Merkelig at man skal være så "redd" for ta seg ut og virkelig ta i!
Man dør jo ikke av det, og det er jo bare bra for kroppen...
Men likevel.... gah.... slå seg selv i huet


#247

LanoGakkGakk sa for siden:

Jahh, jeg har lest om flere som har ment de ville bruke 30 dager på hvert level... Også er det de som er så spreke at de tar level 1 og level 2 etter hverandre på strak arm.


#248

Bøtt sa for siden:

:eek::eek:Det skjer iallefall ikke her:D

Men da har jeg unnagjort dag 3 :)Men i dag var det tungt altså....


#249

Gerd sa for siden:

Så sprek blir jeg aldri :p

:heia:
Dag 3 var værst syns jeg :ja:

I morra føles det bedre :D


#250

LanoGakkGakk sa for siden:

Åjoda!! :heia: :heia:

The sky's the limit


#251

Gerd sa for siden:

Dag 8 unnagjort. Øvelsene går greiere, og jeg tar i mer.... Og blir like sliten :lol:


#252

LanoGakkGakk sa for siden:

Veldig veldig bra! Tenker Jillian hadde blitt fornøyd hadde hun sett deg ;)

Jeg for min del har litt vondt i knærene. Kjenner det når jeg går i trappen min. Det er ikke så veldig bra..... Gjorde noe første dagen som ikke var så bra for knærene. Har endret på det siden, og det har gått bra under selve treningen, men har vondt i begge knærene i trappen altså.... :(


#253

Gerd sa for siden:

Uff da....:o

Ta det litt roligere i øvelsene der knea belastes :ja: :klem:


#254

Gracella sa for siden:

Na-na, na-na, na-na, nineteen, nineteen!!

Dag 19 unnagjort, mao!
Presset meg litt mer i dag, men jeg kjenner at jeg kommer nok ikke heeeeelt på Natalie-nivå til i morgen, nei...
Gjennomført er det i alle fall, og det er jo det som teller :)

"Gleder" meg til å prøve meg på nivå tre på tirsdag :o


#255

Gracella sa for siden:

En annen sak er at jeg ikke merker så mye til denne "shreddingen". Er det fordi jeg er normalvektig nå?? (BMI på 22) Og har vært uregelmessig regelmessig på Pilates/styrketrening/cardio de siste årene?
Hadde håpet at det skulle "ta" litt i mage/rumpe/lår-området...
Armene mine er kjempefine fra før av, synes jeg, men det skader jo ikke med mer "definering"


#256

LanoGakkGakk sa for siden:

Jah, du kan kunsten å gjøre andre misunnelig..... BMI på 22 :love: .........

Vel, det kan jo hende det har skjedd mer enn du ser selv. Har du målt deg med målebånd?


#257

Gracella sa for siden:

BMI er jo et merkelig mål, det finnes nok ingen i min omgangskrets som ville sagt at jeg er slank, jeg er heller helt "normal" -hva nå det er :o. Jeg passer sjelden i klær merket medium - og det var vel egentlig målet mitt å komme tilbake dit da jeg begynte med ketolyse.

Har dessverre ikke målt meg, men jeg har ei bukse jeg skal prøve om elleve dager, da vil jeg se om det har skjedd noe :D


#258

LanoGakkGakk sa for siden:

BMI sier like lite som de gammeldagse vekttabellene. Heldigvis har jeg en vekt som viser fettprosent. Men både fettprosenten og BMI-en min har sagt meg at jeg er ute å kjøre....

Blir spennende å se om elleve dager da :spent: Regner med det kommer en tilbakemelding når den tid kommer :)


#259

LanoGakkGakk sa for siden:

Jepp! Dag 4 er gjennomført. Svetten siler, eller hagler.... Litt slapp i formen i dag, men brukte litt tyngre vekter på noen av øvelsene. Var litt forsiktig med hopping på gulvet for det var tungt for knærene. Usj, jeg som aldri har vært plaget med knærene på den måten før... :liker ikke:

I tillegg har jeg meldt meg på denne utfordringen for å gi meg selv ytterligere litt mer press:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39827
Men jeg må da også sørge for at noen vil ta noen 'fæle' før-bilder av meg :D Det blir nok ikke vanskelig å få de bildene til å se fæle ut. Kunsten blir å få fine bilder om 10 uker.


#260

Insomnia sa for siden:

Blir dere med en runde i mai da? :p
Er snart høygravid, så passer ikke så godt å hive seg på nå :D


#261

LanoGakkGakk sa for siden:

Jeg håper jo at jeg blir så god form til mai at jeg tar to level om gangen!! :D


#262

Fofa sa for siden:

Da er min 9. trening unnagjort. jeg svetter fortsatt masse.. Da er det bare én dag igjen med level 1..gruuuuer meg til level 2:D


#263

Elanessë sa for siden:

Føler meg dårlig i forhold til dere :o Jeg klarte to økter denne uken. Riktignok var jeg syk tors/fre da, men likevel... Men satser på at dag 3 blir gjennomført i morgen :heia: Er innstilt på å klare 30 dager, men blir nok å bruke litt tid på det.


#264

Gerd sa for siden:

Svetter ja, det er sikkert :ja:

Vi skal klare level 2 også :heia: Og blir det or tøft, så kan vi gå tilbake til level 1 igjen. UTEN skam :)


#265

Gerd sa for siden:

Er du syk, kan du ikke utsette kroppen for et slikt "kjør" :klem: Er min mening :ja:

:heia:


#266

LanoGakkGakk sa for siden:

enig!!!


#267

Bøtt sa for siden:

Ferdig med dag 4 ,litt enklere i dag kanskje...:D


#268

Wonder woman sa for siden:

Dag 6 gjennomført, dette går jo bra!


#269

marit72 sa for siden:

Har også bestilt denne men ikke fått den enda. Jeg kan egentlig ikke skjønne at det er meningen å trene dette hver eneste dag. Strider i mot alt jeg har lært om trening av styrke. Musklene bør faktisk hvile i 48 timer før du trener de samme musklene igjen. Under trening blir muskelfibre revet over og det må bygges nye muskelceller. Jeg vet med sikkerhet også at jeg kommer til å synes det er et vanvittig pes å gjennomføre noe slik hver eneste dag, og for den som har ryggproblemer, nakke, skulder osv kommer dette til å virke mot sin hensikt. Ser frem til å få dvd og sette i gang, men for meg vil det bli annenhver dag.
Må legge til at det er utrolig mange flinke, inspirerende mennesker her med mye pågangsmot. Lykke til videre alle sammen:)


#270

LanoGakkGakk sa for siden:

Samme her, hvile etter trening. Men så er jo dette en 30 dagers greie, og når man ser på "The biggest Loser" f.eks, så holder de jo på bare verre..... Så mulig man få gevinst når noe er begrenset på tid, og hver økt er jo bare 20 min..... Sikkert noen untak fra regelen :D :confused:


#271

marit72 sa for siden:

Hei
Ja i The biggest looser kjører de et helt sinnsykt opplegg.Har tenkt mye på hvordan dette i det hele tatt er mulig, etter å ha ligget på sofan og spist i årevis.
Uten å bli helt ødelagt og få belastningsskader. Enig med deg at dette er i begrenset tid og at de fleste sikkert tåler det. Jeg personlig vet at jeg ikke har godt av et slik opplegg. Er så godt som utrent nå, og regner med å overbelaste mer enn det gagner kroppen min. Tror det er bedre med et langtidsprosjekt jeg da. Det må sikkert bli individuelt, alle kjenner hva sin egen kropp tåler.
Lykke til videre LanoGakkGakk:)
Jeg drømmer om at 2011 skal bli året jeg ble sprek:D


#272

Gerd sa for siden:

Oooog dag 9 gjennomført :heia:

I dag gikk det greit :D Vil ikke kalle det lett, for det er det ikke :lol:



#274

LanoGakkGakk sa for siden:

Ja, det er helt umulig for meg å forstå. Jeg er rimelig mørbanket etter 20 min pr. dag, og kan ikke engang forestille meg at jeg kunne klart å trene på flere dager etter de øktene de driver med i biggest loser. Og det folk som er laaangt over 100 kilo på toppen av det hele. I tillegg til det har de også restriksjoner på maten.... Hjelpe og bevares.

MEN 2011 er faktisk funnet opp for oss som vil bli sprek og slank, og vi kan klare mye i løpet av ett år, jahhh!!! :)


#275

Gracella sa for siden:

Dag 20 gjennomført med ståkarakter antar jeg.
Først 40 min zumba og så 20 min snømåking etterpå. Det siste var ikke så frivillig :mad:, synes VIRKELIG at vi har fått NOK snø nå. Og vinteren er knapt begynt, sukk.

Men da er det level 3 i morgen, ny dag, nye muligheter :D

Synes vi er flinke hele gjengen!!!!:_punk:


#276

LanoGakkGakk sa for siden:

Du er inkarnasjonen av SPREK !

Jeg står over i dag, for magen er helt merkelig, og slappheten er altoppslukende i dag.... Regner med at jeg spruter av energi i morgen, men skal bruke noen timer på sykehus på en undersøkelse, så jeg er spent på om energien overlever akkurat det.


#277

Fofa sa for siden:

Da var jeg ferdig med siste dagen på level 1...hmmm..skumle level 2 puster meg i nakken..
Har også trent Zumba og 120 minutter spinning nå:D Så dette ser riktig så bra ut


#278

Gracella sa for siden:

To timer spinning!! Pluss Zumba og Jill?? :eek:
Det står det virkelig respekt av!

Velkommen til level 2 :)


#279

Gracella sa for siden:

Takk :)
(Selv om jeg ikke føler meg spesiellt sprek der jeg kravler meg opp igjen på beina etter de siste øvelsene :p, hehe.)


#280

Gerd sa for siden:

Hvordan i huleste klarer dere så masse trening i tillegg :confused: :eek: dåne

:heia:


#281

Wonder woman sa for siden:

Det skjønner ikke jeg heller. Utrolig bra jobbet.


#282

Bøtt sa for siden:

Da var dag 5 unnagjort:)Jeg prøvde meg på zumba etterpå men klarte bare 10min da kjente jeg at jeg ble svimmel så da stoppet jeg.
Jeg fårstår ikke at en klarer trene så mye utover jillian jeg da:D


#283

LanoGakkGakk sa for siden:

Du gjør lurt i å høre etter kroppens signaler!!

Noen her driver rett og slett sin egen Biggest Loser, og jeg har aldri forstått hvordan man får det til. Men det går tydeligvis an... Helsprøtt og utrolig imponerende at noen får det til! :ja:

Jeg satser på at jeg får tatt dag fem i dag. Selv om magen er litt snål i dag også. Tror jeg klarer meg med Jillian sine 20 min. :D


#284

Gerd sa for siden:

:heia:

Dag 10 FERDIG :heia:

Jeg blir like sliten jeg :p
Men kort oppsummert fra dag 1-10:

Yter mer etterhvert og formen er merkbart bedre :ja:
Så at dette virker, ja det tror jeg...
I morra begynner level 2 for min del, og gruer meg litt.... :o
Jeg kommer til å tillate meg å gå tilbake til level 1 viss jeg syns det er for tøft :)


#285

Fofa sa for siden:

Du puster meg i nakken!! hehehe
Jeg er helt enig i det du skriver! Man tar mer i når man kjenner at øvelse går litt lettere. Jeg er overhodet ikke i tvil om at dette funker!! Ihvertfall for meg:)

Snart braker det løs med level 2 her:eek:


#286

Gerd sa for siden:

:heia:

Jeg har akkurat sett gjennom level 2....... :hjelp:

Og tror jeg er veldig glad i Anita der...... :lol:


#287

Taran sa for siden:

Bøyer meg i støvet for dere JENTER! :_oy: Har nettopp "nesten" fullført en omgang med Level 1 med Jillian...steike...er helt ferdig!:hjelp:
Hmmm....er visst i enda dårligere form enn jeg trodde gitt...jaja, men nå blir det endring...huff er helt skjelven i armene, nesten vondt å skrive...snakk om å få en vekker..:D
Stå på jente...jeg skal nok komme etter...hehe, men tror det tar sin tid, men flott trening i alle fall. Ha en super kveld og uke! :visemuskl


#288

Gerd sa for siden:

:heia:

Ja, man finner fort ut hvilke musker man har og ikke helt visste man hadde :lol:


#289

LanoGakkGakk sa for siden:

Ja for de som ikke tar skrekken med det samme så er det utrolig fort fremgang. Men det blir liksom ikke lett, bare lettere å ta mer i. Knusende god trening! Men så litt etter så føler man seg som en ny person.

Men jammen får man seg en vekker når man skal trene det man har sett på den 'lette' videoen, litt opp og ned med armene og litt hopping. Når man prøver seg så er det alt annet enn lett...

Men gratulerer med "nesten" fullført!! Litt gangsperr må du nok regne med, men så blir alt fryd og gammen :D


#290

Wonder woman sa for siden:

Ferdig med økt 7 på level 1- stolt:)

Super innsats av dere alle må jeg bare si:)


#291

LanoGakkGakk sa for siden:

Vil nå bare nevne at jeg har shreddet dag 5 i dag. Knærene (og formen ellers) hadde godt av en pausedag, men nå freser jeg videre og levler meg snart opp!! :D


#292

Gerd sa for siden:

:heia:


#293

Elanessë sa for siden:

Må bare inn her og heie på dere og si hvor flinke dere er :heia:

Selv moter jeg meg opp til å begynne på dag 3 :o


#294

LanoGakkGakk sa for siden:

Heia på deg!

Hva har du egentlig over avataren din?


#295

LanoGakkGakk sa for siden:

Heia deg :heia:


#296

Gerd sa for siden:

:heia: Kom igjen :heia:

Dag 3 var værst, syns jeg.. Ikke for å ta fra deg motet. :klem:
Men det bli bedre i morra :ja:
:suss:


#297

Gerd sa for siden:

de stjernene? Det skal egentlig stå symbol for støttemedlem, og for moderator :) Men det er visst ett eller anna som ike funker, så de vises ikke :p


#298

LanoGakkGakk sa for siden:

Ja, ok... det er noe som ikke vises, så da regner jeg med vi snakker om det samme. :)


#299

Gracella sa for siden:

Dag 21... og jeg syntes at level 2 var hard, jaja, så feil kan man ta :rolleyes:

Skulle være beintøff etter Jillian, og satte på Sculpt and Tone-Zumbaen og det var bare så vidt jeg klarte den. Men det gikk jo bra, så jeg hadde nok mer å gå på ;)

Har IKKE lyst på dag 22, men jeg SKAL!!
Og Anita er min beste venn på denne, hehe :o


#300

Fofa sa for siden:

Første dag på level 2 gikk som forventa..hehe. HARDT..og jeg svetta som en gris. Et tips til dere som kommer etter meg; ha et handkle dere kan tørke dere på underveis:D:D:D

Jeg hoppa rett over på sykkelen etterpå, og sykla 130 minutter i dag, veldig fornøyd med det!

Om jeg sier at jeg har svetta et par liter i dag, så tror jeg ikke det er løgn;)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.