< Tilbake til oversikten

Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

#401

Elanessë sa for siden:

I dag klarte jeg å gjøre unna dag 3. På tide kanskje er jo rent flaut å ikke få til mye mer, for jeg leser jo daaaglig om folk som shredder. Men etter at jeg ble litt syk og hadde gjort unna de to første omgangene, så var tydeligvis terskelen enorm for å fortsette. Nesten verre enn før første gang, for nå visste jeg hva som ventet :/ For å være ærlig syns jeg dette er fryktelig kjedelig i tillegg til tungt. Men innerst inne vet jeg jo at for å få resultater så kan man ikke danse på roser Jeg bare syns det er fryktelig vanskelig å bruke Elanessë-tid (når den eeeeendelig kommer) på noe så kjedelig som dette. Minstemann sover jo i akkurat en halvtime på dagtid så, og er ikke mange av dem (!). Tanken på å trene på kveldstid er ikke-eksisterende her.

Men nå har jeg altså tatt dag 3, og skal prøve å ikke la det gå så lenge før dag 4.
Jeg har jo lyst å komme i bedre form, og jeg har lyst å klare disse enkle øvelsene. For sannheten er at jeg faktisk ikke klarer dèt enda Jeg prøver så godt jeg kan, men jeg yter nok bare 80-90% av det man skal. Klarer som oftest ikke å kjøre løpet helt ut på alle øvelsene. Må stoppe 4-5 hopp e.l før Jillian og de andre. Litt demotiverende egentlig, for føler meg så fryktelig dårlig da... Og man skulle tro at slike fellestråder her skulle hjelpe på, men det gjør egentlig det motsatte hittil. Leser bare om folk som helst vil ta to økter pr. dag, som går opp til level 2 eller 3 og som rett og slett gjør det de skal. Føler meg bare kjempedårlig i forhold til alle andre. Menmen, må prøve å ikke la det stoppe meg.


#402

hope10 sa for siden:

Jeg har lest endel om dette å lurer på å kjøpe dvd`en, eller laste den ned, om jeg finner ut jvordan, siden noen skrev at det også går ann, men det jeg lurer på er:
Hvor hardt er dette egentlig, dere som har prøvd det ? Jeg har anstrengelse astma, å sliter endel med at jeg blir svært tungpustet, å flere dagligdagse ting, som å hente posten, er tungt, å krever pause.
er dette noe alle kan klare? om de bare vil sterkt nok?


#403

Taran sa for siden:

Da var dag 9 i boks, gikk litt lettere i dag, selv om jeg brukte litt tyngre vekter på noen øvelser. :) Stå på jenter!


#404

Fofa sa for siden:

Idag gjennomførte jeg min 19.dag med Jillian. Det er fortsatt sykt tungt iom at man tar i litt mer etterhvert som dagene går. Jeg svetter vanligvis ikke så veldig mye, men under denne økta må jeg tørke svette maaaange ganger.:p

én dag igjen på level 2! Føles deilig å faktisk ha trent hver eneste dag i 19 dager...:D


#405

knh sa for siden:

Gjennomførte den 7. økta med Jillian rett før middag :) Dag 4.


#406

Taran sa for siden:

Helt enig, jeg har hatt gangsperr i 9 dager i strekk, men har økt vektene litt etterhvert og føler jeg gjør flere av øvelsene mer riktig. :D Men jeg svetter godt og er helt ildrød i fleisen lenge etter trening og dusjen...hehe.
Flinke jenter vi er!! :)


#407

Wonder woman sa for siden:

Elanessë: Litt er bedre enn ingenting! Jeg synes det er steintungt jeg også. Men det må jo være tungt for at man skal få effekt av bare 20 minutter. Heller det enn timevis på treningstudio. Her er det ikke snakk om flere runder hver dag eller hoppe opp på nytt nivå. Jeg kunne egentlig tenkt meg å gå tilbake på nivå 1... Når jeg er ferdig med dagens økt kunne jeg godt tenke meg å sitte helt i fred og ro uten at noen snakker til meg lenge... Jeg har 4 barn (1 på 4 år, 2 på 3 år og en på 8 mnd) og jeg bruker ikke min egentid på å trene. De får pent godta å se på. De hopper litt rundt meg kryper rundt bena mine og oppå meg når jeg gjør øvelsene på gulvet. Jeg synes det er bare gøy og det gjør de også. Og så kan jeg nyte kvelden i fred og ro forran TVn.


#408

Gerd sa for siden:

Dag 19 gjennomført :heia:


#409

knh sa for siden:

  1. økt før frokost :) dag 5

#410

Bøtt sa for siden:

12 dag ferdig...ingenting positivt å si enn at det var jæ... tungt!!:D:o


#411

Fofa sa for siden:

Nå er jeg offisiellt ferdig med level 2:D:D:D:D:D:D

Skummelt med level 3 i morgen!! Men men, den tid, den "sorg" evt svette..haha


#412

Bøtt sa for siden:

:heia:Flink du er!!


#413

hope10 sa for siden:

Er det lov å henge seg på nå? Eller er det fleste her kommet langt?


#414

Fofa sa for siden:

det er bare å hive seg på her!!! Lykke til:D


#415

Taran sa for siden:

Heisann hope.....vil du være med så heng på! :D Er fin motivasjon å være med gjengen her...:D
Jeg gjennomførte 10 dag, og skal begynne på level 2 i morgen. Er tungt enda synes jeg, men har ikke samvittighet til å sluntre unna.
I dag tok jeg på meg en tunika som jeg ikke har brukt på en stund....og den føltes romslig og jeg merket at jeg faktisk har midje....huhei....!!! :gave::lol: Så deilig å ha litt midje igjen istedenfor "tønnefasong"...feiret med et lekkert måltid med kylling i fløtesaus med karri og ingefær, smørdampede grønnsaker til. :)


#416

Bøtt sa for siden:

:heia:


#417

hope10 sa for siden:

Så flott :D Tusen takk !! men jeg har ikke kjøpt det enda, men har funnet det på youtube, så lurer på om der denne:

www.youtube.com/watch?v=6WSPkxYX2Xc

Da kan jeg bare ta de der :) Å begynne imorgen :D ser alt annet enn lett ut, men gleder meg (til resultat) :)


#418

Wonder woman sa for siden:

Dag 16 gjennomført med noen modifiseringer. Jeg prøvde meg nemlig på sky dive fra andre etg- ned marmortrappen tidligere i dag. Det var ikke vellykket. Jeg har ett sinnsykt blåmerke på ene skinka og klarer nesten ikke å sitte. Pga smertene klarte jeg ikke å gjennomføre alt, men jeg kom da igjennom. Gir meg ikke nå.


#419

Gracella sa for siden:

Dag 29 (JIPPI!!!) unnagjort en dag forsinket. Jeg var syk i går og klarte ikke å tenke på Jill engang!

Øvelsene gikk forbausende bra i dag. Og jeg er veeeeldig glad for at det er en del av de som jeg ALDRI mer skal gjøre etter i morgen!!! :D

Stå på, jenter!!

Er dette forresten noe for gutter også?? Har lyst til å utfordre et par stykker...


#420

Gracella sa for siden:

Glemte du å bruke lassoen din?? ;)


#421

Wonder woman sa for siden:

Ja jeg gjorde det:p

Wow du er ferdig i morgen du, bare litt misunnelig her altså.

Det er gode øvelser , gutter har nok effekt av disse øvelsene de også.


#422

paxifaxi sa for siden:

Hei! Jeg har fulgt denne tråden i et par dager, og ble veldig interessert. Har lastet ned videoen nå, og tenkte å begynne i kveld. Bare middagen har synket litt mer! :) Men alle er kanskje ferdige snart?..


#423

LIBBA sa for siden:

Neida :) dvd`n har ikke kommet ennå, så jeg
har ikke fått begynt. Venter den når som helst.
Lykke til:D jeg kommer etter:rolleyes:


#424

hope10 sa for siden:

Hvordan fikk du lastet den ned? link? jeg er ikke så datakyndig av meg :flau:


#425

TrillTrall sa for siden:

Neida - jeg håper dvd'n ligger i postkassa når jeg kommer hjem i morra og håper jeg får tatt en eller to runder i løpet av helga i det minste. Å tro at jeg får til en økt hver eneste dag er som å tro på julenissen - eller Jillenissen kanskje? :visemuskl:_plystre:


#426

paxifaxi sa for siden:

Bare lastet ned her jeg. :D
thepiratebay.org/torrent/5276980/Jillian_Michaels_30_Day_Shred_Workout_-_%5BGuruFuel-RIP%5D

Du må ha torrent-program da. For eksempel µTorrent (utorrent) som er gratis.

Så kult at det er flere som er med!! Nå ble jeg kjempemotivert! Bare håper jeg rekker å trene i kveld før jeg får besøk og sent nok til at maten har sunket nok. Må vel vente 2 timer, er det ikke det man sier?


#427

paxifaxi sa for siden:

Akkurat det der er jeg også bekymret for... Tenker også at det må jo være lurt for musklene å restituere seg, sånn at man bygger muskler og ikke bryter de ned? Skjønner ikke helt at det kan være bra å trene hardt hver dag, spesielt når man er utrent. Men har tenkt å fulge programmet om det er det folk anbefaler. Mulig det blir noen dager i mellom hvor jeg må ta en pause da.... :flau:


#428

Bollemor sa for siden:

uff.. burde vel ha prøvd igjen jeg også.. Men Sliter mye søvnproblemer i det siste:S
var på dobbeltime på spenst i kveld nå da.. Dans-step og zumba. Helt ferdig.. og håper på en god natt's søvn nå:)


#429

Gerd sa for siden:

:heia: alle sammen :D

Husk: Man skal gjøre det man klarer :ja:
Og men merker forskjell på styrken sin etter noen dager :)


#430

TrillTrall sa for siden:

Jeg er ikke bekymret for om jeg klarer det hver dag (famous last words...), men jeg har rett og slett ikke tid. :) Men om jeg får til 3-4 økter i uka skal jeg være meget fornøyd.


#431

Fofa sa for siden:

Jeg har heller ikke tid...egentlig.. men, jeg har tatt/laget meg tid. så det er mulig..jeg er nå ferdig med dag 20 på rad med trening. Det er tross alt bare 20 minutter om dagen..så ihvertfall for meg har jeg til tross for tidsmangel gjort det mulig:D


#432

paxifaxi sa for siden:

Dag 1 ferdig!! :heia:

Overrasket over hvor anpusten jeg ble til tider, og noen av øvelse var virkelig tunge. Har litt gele-tendenser i beina. Desverre har jeg ikke manualer, så det ble to glassflasker som ikke veier 1 kg en gang... Hadde ingen halvliterflasker. Må nesten få kjøpt meg noen manualer, for da vil jeg sikkert kjenne det enda mer i armene!


#433

Tunrida sa for siden:

Nå skal jeg laste ned, så nå skal det "Jilles" :p
Litt usikker på om jeg får startet. Har roller derby trening i morgen etter jobb, fram til klokken 23. Da er beina mine helt ødelagt :rolleyes:
Men starter så fort som mulig, tid finner man alltid uansett. :)


#434

Tunrida sa for siden:

Når jeg får startet, ikke om... :o



#436

Kanskje sa for siden:

har kikket fort gjennom videoen, og ser at jeg blir litt redd for mageøvelsene. Jeg har problemer med korsryggen, og har øvelser jeg trener, som er mer pilates og rolige og forsiktige med små bevegelser. disse skal styrke magemusklene, og ikke være skadelige for ryggen..

er redd for å "ødelegge" noe med voldsomme sittups, og beina ut og opp og ned som vekt.

Noen tips om ting jeg bør være forsiktig med, og hva jeg kan gjøre istedenfor?


#437

hope10 sa for siden:

Fikke det ikke til da en gang jeg, står feilmld om at jeg mangler kodeker eller noe, har ikke peiling på hvordan jeg gjør sånt :flau:
men er den video`en fra youtube den riktige? for da starter jeg med det ikveld :D

Gleder meg :heia: spent på om jeg med astma`en (OG min elendige kondis) greier dette :heia:


#438

Gerd sa for siden:

I starten tok jeg mageøvelsene i stående stilling, pga. ryggen :ja:
Prøv å gjøre tilsvarende som de, men len deg ev. mot en vegg for å støtte ryggen :ja:


#439

paxifaxi sa for siden:

Hvis du fikk feilmelding etter at du har lastet ned anbefaler jeg å laste ned VLC player (hvis du ikke allerede har det): www.videolan.org/vlc/
Ellers må jeg si at jeg ikke vet.. Går jo ann å bruke den fra youtube ja. :)


#440

Bøtt sa for siden:

13 dag ferdig,men i dag gikk jeg tilbake til level1 men tok noen ekstra øvelser etterpå.
De øvelsene med hode ned når en tar armhevninger er for hard for nakken min ,jeg har en prolaps der så ikke skal manipuleres for mye ,så det ender opp med at jeg får migrene.
Så da tar jeg level 1 ut resten av dagene:)


#441

Gerd sa for siden:

Rattattattattatai..... dag 20 ferdig :heia:
Varierte mellom 1 og 2 kilos vekter :D

Reiser bort i helga, så level 3 begynner jeg med på søndag eller mandag :D



#443

Taran sa for siden:

Dag 11 gjennomført...nesten hele :p. Hadde ikke med meg kroppen og sinnet i dag. :( Fikk så dårlige nyheter at jeg mistet litt piffen i dag. Gubben skulle til kontroll og fikk beskjed om at de fant en ny svults i blæra hans, så nå er det ny operasjon om en måned. :mad: Vi hadde så troen på at nå var det bra, etter to blærekreftoperasjoner og mange behandlinger.... men dengang ei...jaja...
Det går jo bra, han har fått beskjed om at han blir frisk, men at det tar tid..:D
Men jeg satser frisk i morgen på shredden, har litt vondt i knærne så må passe litt på, men gjør det jeg kan som knærne skal være med på.
En frydefull fredagskveld til treningskompisene her... :D:D


#444

paxifaxi sa for siden:

Dag 2 gjennomført!! Og i dag var det myyyye vondere, og jeg har i tillegg vondt i alle (?) musklene mine. Mon tro hvordan dette vil bli i morgen... :rolleyes:


#445

Kanskje sa for siden:

kanskje jeg som har en tendens til å komplisere ting, men altså, når på døgnet trener dere?

Ser for meg at man blir svett og fæl, og må i dusjen og må skifte klær etter en økt. og da passer det gjerne ikke til alle tider .... har hår som ikke tørker på timer, og da nytter det ikke rett før leggetid f.eks.

Så når passer det best inn i programmet ditt?


#446

Gracella sa for siden:

Ta-ta-ta-taaa!!
Dag 30 gjennomført med stil!! Hadde tilogmed en 45 min Zumba først
:jegvant::visemuskl:heia::visemuskl:jegvant:

Da skal jeg dusje og prøve en viss bukse som har ligget lengst inne i skapet...

Så skal jeg ha svettefri i helgen og så skal jeg sette sammen en 20-min "hverdagsshred" til å gjøre en to-tre ganger i uka.

Jumping Jacks skal med, det samme skal en del av de plankeøvelsene.
Vel, skal tenke mer på det senere.

HA EN KJEMPEFIN HELG ALLE SAMMEN!!!!
JIPPI - jeg er ferdig!!!! :D


#447

Gracella sa for siden:

Det må jo passe inn i ditt program...
Man blir svett, men det er jo bare å ta en kjapp dusj - trenger ikke vaske håret hvis det passer dårlig der og da. Håret tar jeg gjerne senere. Vanligvis tar jeg øvelsene etter kl 18 en gang, så da er det uansett greit å dusje.


#448

Wonder woman sa for siden:

Gratulerer med gjennomført shred!

Jeg lurer på om buksa passet?


#449

Taran sa for siden:

Grattis Gracella med vel gjennomført.....flott....ha en super helg!:)


#450

LIBBA sa for siden:

Gracella !
Gratulerer med vel gjennomført 30 dager shred :)
Rå-flink har du vært :heia:


#451

hope10 sa for siden:

Da har jeg tatt min første treningsøkt, å kjenner det godt overalt, men trodde den skulle vare lenger enn 7 min eller? det sluttet liksom så brått?


#452

hope10 sa for siden:

:heia: signerer :heia:


#453

Karissima sa for siden:

Den skal var i 20 min :)

Get the rest of JM videos here
jm-weightloss.tk


#454

Fofa sa for siden:

Hele dvd'n skal vare tilsammen ca 1,5 timer. Alle nivåene er jo på samme dvd.


#455

TrillTrall sa for siden:

Jeg fikk dvd'n i posten i dag og programmet skal være som følger:

2 min oppvarming

3 min styrke
2 min cardio
1 min abs (?)
Disse tre gjentas 3 ganger = 18 min

2 min uttøyning

Du har vel lastet det ned fra nettet eller var det på youtube? Da har du ikke fått med deg alt. :)


#456

hope10 sa for siden:

Aha...søren også , å jeg som håpet at jeg kunne se de på nett, fikk ikke til å laste de ned, men må kanskje bare kjøpe de heller da :)


#457

LIBBA sa for siden:

Fikk heller ikke lastet ned :o så jeg har bestilt fra amazon.com:)
Bestilte på mandag 31/1, så jeg håper den kommer snart:rolleyes:


#458

rosarose sa for siden:

Jeg vil også være med!

Hadde min første treningsøkt på level 1 idag morges, svettet som bare det. Har superstive legger allerede etter jumping jacks&hoppetau-øvelsene, men gleder meg til neste økt imorgen:)

Jeg søkte på Torrenz.com etter Jillian Michaels 30 day shred, lastet ned via piratbay med utorrent. Det er veldig lett og gratis å få ned utorrent&VLC(oppspillingsenhet), bare å google det. Filene du laster ned legger seg i 'hentede filer'.

Lykke til alle flinkiser!


#459

rosarose sa for siden:

Mente såklart torrentz.com:p


#460

paxifaxi sa for siden:

I dag (dag 3) kjenner jeg at jeg har problemer med å starte treningen. Må få det gjort nå, ellers blir det ikke noe, siden jeg skal i bryllup senere på dagen. Men jeg har så vondt i alle muskler, til og med når jeg sitter stille. Men skal prøve å manne meg opp litt til nå, og prøve å få satt i gang før samboer står opp. Tvi tvi!!


#461

hope10 sa for siden:

Å, jeg får det ikke til...:(...Jeg er helt lost på datagreier, skal spørre min bror når han kommer om en liten stund, han har god peiling på data...
Jeg vil også få det til..
Men jeg kmjenenr det godt bare de 7,5min jeg fikk igår :D Tipper det skal merkes når jeg går opp på min da ja :D


#462

paxifaxi sa for siden:

I did it!!! :heia:

Men fy søren det gjorde vondt underveis, og det gjør vondere nå. Håper dag 3 er den værste, ellers kommer jeg til å slite. Bruker bare 1 kilos vekter, og merker at det er mer enn nok foreløpig. Jeg er så dårlig form...... :rolleyes:


#463

TrillTrall sa for siden:

Jeg bestilte min her:
www.boostep.no/shopping_cart.php
Kostet 80,22 Nkr og ikke betalte jeg porto heller. Var i postkassen på mindre enn en uke. :)


#464

LIBBA sa for siden:

Synes du er flink jeg :heia:

#465

hope10 sa for siden:

Broren min ordnet det, jeg er klar :D men de ler litt av meg her idag, siden jeg var såååå stolt igår da jeg greide treningen forholdsvis "lett", å tenkte at dette klarer jeg bra, men så har jeg jo ikke tatt halve treningen engang, var jo bare 7,5 min , hehe..

Å så kjenner jeg det SÅ godt i alle muskler idag :p men gleder meg til å forsøke ikveld etter jobb :)


#466

LIBBA sa for siden:

Takk for link:)
Kan være kjekk å ha til en annen gang ;)


#467

Taran sa for siden:

Jeg var sår i musklene nesten hver dag, og nå har jeg begynt på level 2 og det er ikke noe mildere i alle fall. Stå på!:D


#468

Gracella sa for siden:

Alle buksene i skapet passet så bra at jeg mistenker meg selv for at jeg kan ha kastet den buksa jeg tenkte på, hehe :o

Mannen min synes at baken min er blitt mindre og det var visst ikke bare positivt -all den tid at Natalies sprettrumpe ikke lå gjemt et sted der inne.
Så nå blir det nok litt mer mageøvelser og en del rumpeøvelser.
Det har i alle fall vært veldig inspirerende siden man ser resultater såpass kjapt :)


#469

rosarose sa for siden:

[quote=hope10;1021202]Broren min ordnet det, jeg er klar :D men de ler litt av meg her idag, siden jeg var såååå stolt igår da jeg greide treningen forholdsvis "lett", å tenkte at dette klarer jeg bra, men så har jeg jo ikke tatt halve treningen engang, var jo bare 7,5 min , hehe..

Haha du kan baare "glede" deg, den dama(JM) er ramm! Med denne stølheten- etter mindre enn 24 timer- så våger jeg å påstå at dette kommer til å funke bra!
Og man blir så motivert av alle her inne! Du er flink Gracella:)


#470

knh sa for siden:

Ingen treingsøkt med Jillian i går :(
Men gjennomførte level 1 og level 2 etterhverandre nå... puuuuh, så slitsomt!!! svetter som bare det!!!
Så totalt 10 økter.

Gratulerer Gracella!! :D


#471

TrillTrall sa for siden:

Nå har jeg tittet gjennom level 1 og det ser skikkelig morsomt og hardt ut! Gleder meg til guttungen kommer hjem, da får jeg litt mer fri fra mammadalten og kan ta en økt i fred. :)

Men jeg kommer til å slite litt med de mageøvelsene ser jeg...


#472

Taran sa for siden:

Dag 12 vel gjennomført....svetten siler i alle fall og i dag klarte jeg full pakke på Anita nivå. :boxing:
Grattis Gracella...morsomt når buksene passer. :heia: Gleder meg til mine 30 dager er over, da blir det prøving av bukser her også.
Ha en strålende lørdagskveld folkens :syklubb:


#473

LIBBA sa for siden:

Dvd'n kom i dag..... :):):) endelig.
Har nå gjennomført dag 1 og det var TUNGT :o er ikke imponert over formen min nei :mad:
Vektene mine er for tunge (2kg), så jeg klarte ikke bruke dem hele tiden.
Må få skaffet meg noen lettere..... Da er jeg i hvert fall kommet i gang :D og ønsker dere alle og meg selv fortsatt lykke til:heia:


#474

Gracella sa for siden:

Prøv å fortsette med vektene dine og se om hvor langt du klarer. Neste dag kan det være at du klarer litt flere repetisjoner, og det er da du oppnår framgang! :)


#475

Gracella sa for siden:

Takk for alle gratulasjoner :) dere er hjertelig velkomne etter, hehe ;).
Jeg synes vi er kjempeflinke alle sammen og heier på dere :heia:


#476

LIBBA sa for siden:

Ok! Er nok noe i det :D Da skal jeg prøve dem en stund til.:)
Vitsen er jo at man skal bli sterkere, så da blir det vel lettere etter hvert.
Har også vekter på 3 kg men dem får ligge en stund :rolleyes::rolleyes::)


#477

Bøtt sa for siden:

Dag 14 unnagjort:)


#478

Taran sa for siden:

Hei Libba, om du har to halvliters flasker og fyll de med vann så har du flotte lette vekter. :D
Jeg fikk også den "aha" opplevelsen etter første treningsøkt...hehe...skikkelig dårlig form var jeg i....men dette opplegget virker i alle fall. :) Stå på!


#479

KimPossible sa for siden:

Hei
Jeg begynte på shredden i dag, så jeg slenger meg med her inne jeg også :D
Var tungt, men dette er skikkelig bra trening, kjenner jeg! Er skjelven i bena enda, selv om det er en time siden jeg ble ferdig med økten... :rolleyes:
Må skaffe meg manualer - har noen gamle 0,5 - 2 kg liggende hjemme hos mamma tror jeg, får vel ta spørre om hun kan lete fram dem til jeg skal på besøk neste gang.
Startvekt dag 1 av shredden: ca 78 kg.
Så får vi se da, hva resultatet blir. :D


#480

Kanskje sa for siden:

Skulle liksom begynne i dag da, men dagen har forsvunnet helt ! Men har iallefall gått tur med hundene da :-)


#481

Gracella sa for siden:

Det er da maaaange timer igjen av dagen, hehe

(Pusher, pusher...;))


#482

TrillTrall sa for siden:

Å fyttikatta...

Det var moro! Men hardt... Måtte gi meg to ganger, men ellers klarte jeg å henge bra med synes jeg og mageøvelsene gikk helt greit, merkelig nok.

Håper jeg ikke får naboen under på nakken nå da...


#483

LIBBA sa for siden:

Takk for det:):)
Du har jo vært veldig flink da.....nivå 2 alt ;)


#484

knh sa for siden:

Tok en runde til med level 1 før middag :)
Totalt 11 økter.


#485

Fofa sa for siden:

Ahh...jeg har tatt en pause i treningen nå...trente ikke i går, og kommer heller ikke til å trene i dag:o
Jeg har trent 20 dager i strekk nå, så jeg tenker at en 2 dagers pause må jeg "få lov" til...jeg starter på level 3 i morgen, jeg lover!!!:D


#486

Wonder woman sa for siden:

Dag 18 fullført:stolt: Nærmer meg level 3 og gruer meg litt...


#487

LIBBA sa for siden:

Du har all grunn til å være stolt:heia:
Jeg hadde dag 1 i dag, og syntes det var tungt:o


#488

LanoGakkGakk sa for siden:

Jeg hopper ut av denne tråden. Har vært så elendig form den siste tiden, at jeg har ikke engang trengt å tenke på trening før jeg har blitt sliten. Har bestemt meg for å lytte til kroppen (som om jeg har noe valg), og da får jeg bare dårlig samvittighet av å følge med alle dere flinkingene. Men stå på, folkens!!

....kunne ønske det var meg.


#489

Tunrida sa for siden:

Trenger da ikke å melde deg ut forde? Start når kroppen sier det er greit å trene litt da vel? :)

Jeg har vært dårlig de siste månedene, men heldigvis kan jeg trene i mitt eget tempo. 20 minutter bør jeg kunne holde ut!


#490

LanoGakkGakk sa for siden:

Jeg har visst ikke meldt meg ut heller....

For meg er det altså nok å bøye med ned for å knyte skoene. Eller gå noen trappetrinn. Jeg begynte så bra, men så forsvant ALL energi, og siden har kroppen vært som bly, og det å gå i trappen har vært like anstrengende som et maratonløp.


#491

Tunrida sa for siden:

Da begynner du i det små, når du føler kroppen orker og takler det. :) Energien kommer nok tilbake skal du se. Trenger ikke å være hard trening, for å kalle det trening. Start med korte gåturer, og øk lengden etterhvert, så tar du det derfra.


#492

LanoGakkGakk sa for siden:

Akkurat nå trener jeg intenst på å slite sofaen :) :D


#493

Fofa sa for siden:

Jeg og! Og jeg er faktisk overraskende bra til det!! :D


#494

Tunrida sa for siden:

Da er vi tre :D Trener tommelen godt også, for det er ingenting på idiotkassa.. :rolleyes:


#495

LanoGakkGakk sa for siden:

Tror jeg leder på den aktiviteten der. Holder på med 30 dagers sofasliting, og er sikkert snart halvveis.


#496

LIBBA sa for siden:

Da var økt 2 utført. :visemuskl
Holder ikke helt til mål på all hoppingen :o.... er fryktelig tungt,
men styrke-biten går bedre :)


#497

hope10 sa for siden:

Trekker meg ut av tråden, og ketolysekuren jeg tror jeg....:( lei av å surre rundt samme kiloet i 1 mnd i strekk nå....

beklager,men LYKKE TIL, til dere andre :heia:


#498

Señora sa for siden:

Jeg har bestilt dvden fra [url]www.play.com[/url] og venter i spenning. Hopping blir ikke aktuelt, men lignende kan jeg gjøre, og styrkebiten er nok genial for meg tror jeg.


#499

Gracella sa for siden:

Da har jeg lagt ut "før og etter"-bilde av meg her:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?p=1022017#post1022017

Det er ett år mellom bildene, for jeg tok ikke noe rett før jeg startet på J.M.
Jeg ser i alle fall litt forskjell, hehe :), så jeg mener at J.M. har virket.

Jeg har jo holdt på med andre ting også, men uten at jeg merket det på kroppen.
Styrketreningen min ser jeg ikke på armene når jeg er avslappet, men godt når jeg spenner musklene


#500

Bøtt sa for siden:

Wow så bra du ser ut:heia:
Ser forskjell på bildene ja ,mye strammere på bilde nr.2 men jeg synes du var fin på nr 1 og da.Men godt å vite at fordi om vekten står stille så kan enn faktisk se så stor forandring med treningen.
Flott resultat,Gratulerer!!!


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.