LIBBA sa for siden:
Signerer den :D:D
LIBBA sa for siden:
Signerer den :D:D
Taran sa for siden:
Bare hyggelig og mente det også!!!
Men er tungt å forme en halvgammal kropp...hehe så tar nok litt tid...om ever Gracella??:D
Gracella sa for siden:
Aldri for seint!! :)
www.stumptuous.com/old-broads-the-golden-years-of-pumping-iron
Her er voksne damer med bein i nesa og stål i bein og armer!
Hun på bildet er 74 år gammel!!
LanoGakkGakk sa for siden:
Også har vi verdens sterkeste bestemor fra Sverige på 72 år....
www.treningsforum.no/php/art.php?id=886
knh sa for siden:
Dag 11 med Jillian gjennomført :) Var veldig nær å bare bli i sofaen... men så klarte jeg å finne fram vektene til slutt og komme meg gjennom level 3 :)
(totalt 21 økter)
LIBBA sa for siden:
Dag 7 med Jillian utført. :)
Var slitsomt i dag :o Gruer meg til nivå 2.:rolleyes:
Hur det går, Fofa? :)
Fofa sa for siden:
Hei du :)
Jeg ble vekket i dag når jeg akkurat var sovnet..så det ble begrenset med søvn... Lå meg igjen på ettermiddagen. Skulle trene før jobb, men jeg hadde ikke sjans å stå opp tidligere. MEN, jeg skal trene på morgenen når jeg kommer hjem fra nattevakta. Så, jeg holder meg til planen:)
Jeg jobber ca 40 timer denne helga, så det er svært lite tid til overs...det blir bare til soving og jobbing. Men jeg skal ta meg tid til Jillian, jeg lover:D
Kristin_B sa for siden:
Joda, jeg er frisk, men veldig utrent..hehe.. Og armene har jeg aldri vært sterk i, selv om jeg var med både på ski, fotball og håndball til jeg var rundt 15 år gammel.. Men det er gøy å pushe seg og kjenne at man klarer litt mer neste dag da :stortsmil
Jeg bærer jo også på en hel haug med ekstra kiloer, så det gjør det vel ikke lettere, men det er jo de jeg vil bli kvitt :heia:
Hvor mye ekstra bærer dere på? Jeg har 35 (:eek:) og tenkte at det kanskje ikke var helt forsvarlig med tanke på knær og rygg..men det går da bra så langt :ja:
Nå er forresten dag 5 level 1 gjennomført. Ser jeg har fått en veldig fin døgnrytme her nå.. :blinke:
Fofa sa for siden:
Takk takk, begge to!! Dere er alle en strålende motivasjon for meg:)
Taran sa for siden:
Wow, wow Gracella og LanoGakkGakk.....hehe..vet ikke helt om jeg streber etter å komme i den kategorien....men muskler er jo fint da. :D
Må innrømme etter en liten sukkerutskeielse på klubben i går, så er kroppen litt i ørska i dag, men ikke mer enn at jeg har ketosepust i dag også :). Men får kjøre en skikkelig treningsøkt i ettermiddag så jeg får det ut av kroppen. Skal ut å kjøpe meg ny fjernkontroll til minianlegget mitt så jeg kan styre spinningcd fra sykkelen, har et par spinningcd'er som er ganske heftige. :eek:
God lørdag jenter
LIBBA sa for siden:
Dag 8 fullført med forholdsvis brukbar stil :D
Victory sa for siden:
Level 1, 2 og tre utført i dag! :D Hurra! I denne rekkeføge: 2,3,1...
LIBBA sa for siden:
Imponert :):):)
Har for øyeblikket mer enn nok med Level 1 :rolleyes:
Fofa sa for siden:
Jeg gjennomførte dag 23 i morges når jeg kom hjem fra nattevakt..tungt!! Huff..hehe denne level 3 er ingen spøk!!:)
Wonder woman sa for siden:
Dag 25 gjennomført:) Bare 5 dager igjen- jeg gleder meg til å bli ferdig.
Taran sa for siden:
Har gjennomført dag 2 med flat mage og sterk rygg...og litt styrketrening mens jeg venter på at knærne blir klare for å fortsette på shredden. ;)
Fofa sa for siden:
Jeg gleder meg og på en måte til å bli "ferdig" med dette opplegget...altså så strengt som trening HVER dag.. MEN, samtidig ser jeg jo hvor utrolig effektivt det er, så jeg kommer nok til å fortsette litt etter mine 30 dager og. Dog ikke hver eneste dag...Må kanskje lage meg et nytt mål da, kanskje trene 4 dager i uka:confused: Det er jo absolutt ikke uoppnåelig..det er jo tross alt ikke mye tid man trenger for å klare dette...
Taran sa for siden:
Helt klart....jeg ble så glad i dag da jeg kom inn i skinnbuksa mi, og det tror jeg er takket være shredden..skal starte opp igjen på mandag, da satser jeg på at knærne er restituerte.. ;)
Gracella sa for siden:
Og så glad som mannen min ble!! :D
Gracella sa for siden:
Ja, ikke pga deg, da....:rolleyes:
Fofa sa for siden:
Hahahahaha:D:D:D Det får jeg da virkelig håpe!!
Så bra da Fofa, du ser resultater?? Ikke at det er uventet men: fortell, fortell.....!!!!
Ellers så er det vel helt nødvendig for kroppen at man girer litt ned etter en sånn 30 dagers periode, men da har man vel også kommet inn i såpass gode rutiner og form at man gjør som du foreslår og trener f.eks 4 dager i uka.
Du er absolutt enormt viljesterk og flink som har fått til å trene til alle tider på døgnet for å få det til å passe inn i timeplanen din. VERY GOOD!! :heia:
Ellers så deler du jo denne tråden med meget viljesterke og flinke damer som fortjener stor applaus og klapping og ros alle sammen :heia: :heia:
Victory sa for siden:
gleder seg I K K E til shredding etter gårsdagens rødvins stunt
... Men er vel akkurat derfor man fortjener straff.. :(
LIBBA sa for siden:
Da var dag 9 med shredden utført. :D
Merker heldigvis forskjell fra starten og til nå ;) men må
innrømme jeg er spent på hvordan jeg takler Level 2 :rolleyes:
Jeg er syk:( Ikke noe trening før penicillinen virker.
Victory sa for siden:
Utført 1 og 2....
:D
Notabella sa for siden:
Jeg startet på nivå 2 i dag :) men det var sykt tungt :p men deiligt etterpå.
Håper ikke det er verre i morgen :/
Tunrida sa for siden:
Jeg har falt av etter dag 2, og skal starte på nytt. Nå om dagen er nakken vrang, og jeg kan så vidt røre på den. Ikke så lett å gjøre noe som helst :mad:
LIBBA sa for siden:
Lurt å lytte til kroppen. Vent med resten til du er frisk:)
Ønsker deg god bedring :klem:
LIBBA sa for siden:
Da var dag 10 gjennomført med akseptabel stil :D
I morgen begynner alvoret :rolleyes::rolleyes:
LIBBA sa for siden:
Første dag på Level 2 utført :visemuskl
Var morsomt med nye øvelser,
men jeg ble sykt sliten :D
Taran sa for siden:
Sant det LIBBA, jeg synes også det var tungt å starte på Level 2.:)
Jeg skal fortsette i morgen, nå er endelig kneet mitt i orden igjen, og håper jeg klarer meg uten skade denne gangen og kan fullføre shredden!:D
knh sa for siden:
Ingen trening lørdag, søndag og mandag :p
Men i går ble det en runde på level 2 :)
Kjæresten er borte et par dager nå, så da blir det nok mer trening :)
Stå på alle sammen!
Hei
Jeg følger med dere. Stå på. Tar nok enda en dag eller to før jeg er igang med de siste 5. Jeg er fremdeles ikke frisk.
Taran sa for siden:
Back on track...dag 15 med shreddingen, startet der jeg slutta. Synes faktisk ikke level 2 var så ille i dag! ;)
Men selv om knærne er ok nå, så kjenner jeg det straks jeg begynner med hoppe-øvelsene...hmm...ikke bra :mad:. Så jeg kutta ut noen av hoppe-øvelsene og tok 15 min med intens sykling etter shredden bare for å fylle opp litt mer cardio og litt ekstra syrketrening. Så totalt ble det da 40 min med trening og var rimelig svett etterpå...:stortsmil
Kjempefornøyd selv i alle fall, i og med at jeg har hatt litt treningfri ei stund.
Men har som mål denne uka, opp kl. 06.00 og trene 15 min spinning og 15 min styrke før jeg går på jobb, og shredding om ettermiddagen etter jobb. Har gjort noe tilsvarende for et par år siden og det funker!. :visemuskl'
Stå på jenter ;)
LIBBA sa for siden:
Da var dag 6 på Level 2 utført :visemuskl
Synes fortsatt det er temmelig tungt, men ikke så ille som første dag på dette nivået. Det var tungt det :rolleyes:
Er heller ingen ungjente (50år), så dette er hard trening ;) :D
Jillian er rå :ja:
Taran sa for siden:
Synes vi er flinke jeg.. (49 år) og jeg synes det var innmari tungt å begynne på level 1..hehe...og level 2 er jammen tungt nok, men jeg var mest overraska over at jeg klarte det så bra i dag...når jeg ikke har trent på ei stund :)
Og Jillian er steinhard....;)
LIBBA sa for siden:
Kunne ikke sakt det bedre :lol::heia:
Taran sa for siden:
Pokker, pokker og dobbeltpokker....sukk....jeg trodde knærne mine var restituerte, men dengang ei. :realmad: Jillians shred tar knekken på knærne mine med all hoppinga. :geip: Så.....revurdering.....jeg varmer opp på spinningsykkelen 15 min, tar alle øvelsene med abs og styrke og tar ei runde til på spinningsykkelen. Det må bli min løsning tror jeg. :eek:
Har hatt så vondt spes i venstre kne i dag, det dunker og banker i det når jeg går. :hylgrine:
Jaja, sånn er det når man er i "reparasjonsalderen".....hehe...da er det bare å se på andre løsningen for å overkomme utfordringen. :D
Ha en super kveld jenter ;)
Gracella sa for siden:
Da har jeg gjort en omgang med hvert av nivåene i løpet av forrige uke. På level 3 gir jeg eff i hoppingen og gjør noe annen cardio :).
Tror jeg skal fortsette med det, 3x20 min ila en uke og annen trening inni mellom. Liker å variere ;).
Stå på!!
LIBBA sa for siden:
Den løsningen hørtes veldig bra ut . Du får jo egentlig mer kondisjonstrening med å gjøre det slik.
Reparasjonsalderen er ikke å spøke med :D
Super kveld til deg også :cool:
Bare innom og heier på dere:) Stå på dere er superflinke.
Snart klar for de siste 5 dagene. Kroppen er bra nå men jeg står midt i flytting. Må få litt mer orden rundt meg her.
Taran sa for siden:
Mye god trening i flytting også Wonder woman....lykke til!:D
LIBBA sa for siden:
Da var siste dag på Level 2 utført :visemuskl
Gruer meg litt til i morgen må jeg innrømme :rolleyes:
Level 3 ser temmelig rå ut.
Señora sa for siden:
Jeg fikk DVDen i dag, men jeg drøyer starten siden jeg er ordentlig forkjølet og slapp i kroppen.
silje21 sa for siden:
Vil bare si at dere er utrolig flinke alle sammen!! Blir skikkelig motivert selv her. holder på å laste ned dvd'n nå. Vil begynne fortest mulig hehe :D og kjempeflott med en tråd som denne, med tips osv :D gleder og gruer meg samtidig
silje21 sa for siden:
sett gjennom hele DVD'n, det ser ut som en røff men samtidig givende 20 minutter. begynner på mandag :D Det jeg derimot gjør etter en sånn trening, er å strekke Skikkelig, ikke bare det lille som blir vist på dvd'n.
www.bodyrock.tv/2010/02/05/stretching-routine/
hun her er ei fitness dame uten like, hun er kjempego, og har en gjennomført cooldown og strekke rutine, som jeg personlig liker veldig godt, og føler meg skikkelig topp etter denne:)
LIBBA sa for siden:
Første dag på Level 3 utført med noen modifikasjoner. :)
Gjelder den hersens hoppinga hennes. :mad:
Var hardt syntes jeg, men morsomt med nye øvelser å bryne seg på :D
Angel!! sa for siden:
Etter å lest her hvor flinke dere er, ble jeg inspiret og har bestilt dvd`n:D
Gleder meg til den kommer og jeg kan sette igang med treningen:)
Modezty sa for siden:
Jeg har bestilt DVD'en jeg også! Håper bare jeg orker alle hoppene, hvis ikke får jeg kanskje modifisere på ett eller annet vis?
Så flinke dere er alle sammen! :heia:
silje21 sa for siden:
ja tror jeg også må modifisere bittelitt, men man finner kanskje sin egen rytme, tror jeg:) virker beinhardt, men har litt vondt-i-vilja, ikke lyst å hoppe i gang med samboeren som tilskuer^^
TrineG sa for siden:
Hvor bestilte du den ?. Jeg vurdere å kaste meg ut i galskapen å bli med :D
Men er det enkle øvelser, er redd for feiltrening når jeg ligger på gulvet å kaver for meg selv, hihi
Rosekinn sa for siden:
Starta opp med 30 days shred i dag med Jillian. Å gud bedre! For å si det sånn; Det er et stort forbedringspotensiale her!:D Frykter at stivhet og stølhet kommer :) Syns de utfalla og knebøya med vektene var fæle. Trur jeg banna litt å. Greide ikke å ta alle, men det kommer seg vel:rolleyes:
Greier dere å ta en runde hver dag? Overraskende godt humør nå etterpå :) Tok til å med noen runder med rockeringen etterpå. Gleder meg til å se resultater :)
Fofa sa for siden:
Hei igjen jenter!!
Beklager litt manglende oppdateringer fra meg her i det siste... Men, jeg gjennomførte altså 30 dager!! Var ferdig for ca 2 uker siden:)
Vurderer å starte opp igjen, men har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal gjøre det... Det blir ikke HVER ENESTE DAG denne gangen... hehe, men skal prøve kanskje 5 dager i uka. Tenker å kjøre level 1 kanskje 5 ganger, så 5 ganger level 2 osv... Må se litt på det der!
Dere er flinke!!!
Stå på:D
Gracella sa for siden:
Gratulerer på etterskudd!!!! :heia::visemuskl:heia:
Det er/var så herlig å gjøre den siste omgangen, ikke sant??
Jeg prøver også å få til at jeg tar et par omganger med Jillian ila en uke, men nå går det mest i Zumba og studier.
Jeg tenkte at det er bra om jeg tar 1xførste trinn, 1xandre trinn og 1xtredje trinn, men med noen andre enn de hysteriske hoppøvelsene :o
Dere andre: STÅ PÅ!! Dette klarer du :)!!
Rosekinn sa for siden:
Da var jeg sannelig ferdig med dag nr 2 også. Var skikkelig stiv og støl i dag. Tungt å reise seg, gå opp og ned trapper -å ikke minst; å sette seg på to :eek:
Var kanskje enda mer tungt i dag :) Men nå er det bare deilig. Blir sliten av de 20 minutta gitt.:eek:
til dere som er ferdige med de 30 dagene; hvordan er resultatene?:o
Angel!! sa for siden:
TrineG: eg bestilte den på play.com. Kostet vel ca 50-60 kroner tror eg. Har ikke kommet ennå, men gleder meg til den dumper ned i postkassen:):)
LIBBA sa for siden:
Da var nest siste dag på nivå3 unnagjort,
om enn i en litt modefisert utgave. ;)
Må innrømme jeg klarer fortsatt ikke all den hoppingen hennes :mad: :o
Dette er slitsomt :ja:
Blir godt med noen dager "fri" etter dette :D
Angel!! sa for siden:
Så flink du har vært, LIBBA. Hvordan er resultatet? :D
LIBBA sa for siden:
Takk,takk :rodme: :D
Dag 30 utført.......jippi :heia:
Har ikke gått ned noe som helst, men merker at jeg er blitt
generelt sterkere. Trodde nesten jeg skulle dø dag 1, men formen er blitt betydelig bedre heldigvis.
Nå skal jeg slappe av minst 2 dager ;) så må jeg i gang med noe igjen :)
Gracella sa for siden:
Gratulerer!!1
Herlig å ha gjennomført noe slikt, ikke sant?? :)
Merket også at kroppen var litt fastere, og det var verd all svetten ;)
Angel!! sa for siden:
Gleder meg til eg får min dvd i posten og kan begynne:D:D
Selv om man ikke går ned i vekt, må det jo være deilig å kjenne at man blir sterkere og kanskje litt strammere:D
LIBBA sa for siden:
Er virkelig en deilig følelse når det er gjennomført
Litt stolt av meg selv også ;) :D
LIBBA sa for siden:
Da har jeg startet på igjen med ny runde :)
Begynner på level1 og jobber meg oppover.
Var mye lettere denne gangen dag 1 :D Orka til og med alle "Jumping Jacks" :visemuskl ;) ( håper det varer for jeg liker dem ikke :rolleyes: )
Therese_M sa for siden:
Da er jeg også kommet i gang med Jillian og 30 day shred :)
Er allerede på dag 4, og må innrømme at det blir tyngre og tyngre for hver dag, burde det ikke vært omvendt? :eek: Jeg har funnet fram målebåndet og målt midje, navle, lår og overarmer, så nå blir det spennende å følge med på utviklingen. Vekt har jeg dessverre ikke, så det blir bare gjetting på den fronten.
Satser på å se resultater =)
LIBBA sa for siden:
Blir bedre etter hvert, men jeg syntes alle nivåene var tunge i starten :)
Nivå3.....vel mere enn starten ;)
LIBBA: Dødsimponert- runde to:eek: :respekt:
Jeg har bestilt meg den nye dvdn hennes get ripped in 30
Kommer nok ikke til å begynne før i slutten av mnd selv om dvdn nok kommer før det.. Har besøk frem til det.
LIBBA sa for siden:
Takker :klem:
Håper jeg står løpet ut :)
La meg høre hvordan den nye dvd'n hennes er og om du... når du får begynnt liker den :D
Ønsker oss lykke til :heia:
Victory sa for siden:
Hei alle shreddere!
Ser noen her har fått vondt i knær pga knebøyene og hopping, er det noen som har fått andre vondter?
Jeg har fått et helt ubrukelig venstrelår! :( Det går vel fra rompa og nedover, og utover på yttersiden av låret. Jeg er helt stiv som en stokk og skikkelig problemer med trappegåing. Massasjedama mi lurte på hva i alledager jeg hadde drivd med... øøøh.. det var denne dvd'en da.. gjerne morgen og kveld.. :o Tror det må være denne, men jeg tror nok også slylden ene og alene må legges på meg, jeg ble nol litt over ivrig og kjørte på litt for mange ganger hver dag. Blir jo veldig mye av de samme øvelsene for kroppen, så muskelen har vel blitt litt kjørt.. får strekke og strekke og håpe det går over.
Men er det noen som har kjent noen tilsvarende? Og hva gjorde dere? Ser for meg spinning er det beste fremover.. men fikk veldig lyst på den nye filmen jeg så bilde av her! :p
LIBBA sa for siden:
Jeg synes det går bedre nå på runde2, men senen bak på venstre ben er fortsatt ikke helt bra :mad:
Har bedre teknikk denne gangen, så jeg klarer likevel mere hopping før jeg må gi meg :rolleyes:
Tar nå bare en økt i gangen jeg da ;)
God bedring med låret ditt :klem:
Ps: synes også den filmen så spennende ut. :)
Victory sa for siden:
Takk for det! :klem: Tror en voltarenkur trengs.... blææh..
Har forresten bestilt i dag:
www.play.com/DVD/DVD/4-/16150...2bc%7b57%7d%2b
Victory sa for siden:
Hvor bestilte du denne?? :)
LIBBA sa for siden:
Huff! Stakkars deg :klem:
Voltaren smaker vondt. :( (veldig vanskelig for å svelge dem, så jeg er glad det sjelden trengs :) )
.............filmene så tøffe ut.
Få høre hvordan det går med deg også når du får begynt :D
LIBBA sa for siden:
Har nå fått bestilt Jillian Michaels Ripped in 30.
Hadde en smugtitt på You Tube, og det kan hende jeg har tatt meg vann over hodet :).
Den så enda hardere ut enn 30 day shred.
:eek: :eek: :eek:........hva har jeg gjort !! :_ohmy:
Har fått den nye i posten:D Har ikke sett på den enda, men har lest at den er tøffere enn shredden. Startskuddet går 29 mars! Har besøk noen dager og da passer det ikke helt med trening.
Jeg bestilte dvdn fra Jillian Micheals sin side, vet de har den på amazon.com også.
Victory sa for siden:
Hehehehe.... dette går bra!!! :D Gleder meg til og høre hvordan det går med deg! Heia heia!!! Skal se om jeg finner den jeg også!
Pandora sa for siden:
Dag 1; 30 Days Shred!!Da er jeg igang igjen - etter en lang periode med alt for mye jobb og alt for lite trening er faste "dater" med Jillian det eneste som hjelper.
Spent på å høre fra dere som tester den "ripped in 30" saken om hvordan den er også.. Har prøvd både "no more trouble zones" (veldig bra!) og "banish fat, boost yout metabolsm" (grusomt hard!!) tidligere, men tror jeg holder meg til en kort halvtime om dagen en måneds tid nå:-)
Håper det fortsatt er igjen mange andre ivrige trenings-jenter her inne på tråden!!! (og gutter selvsagt:-):visemuskl
LIBBA sa for siden:
Håper ikke den tar helt knekken på meg :D
Bestilte den på Amazon.com :)
Angel!! sa for siden:
Da har eg gjennomført første økt på level 1, bare 9 dager igjen før eg går opp til level 2;)
ble sliten hehe:eek:
Pandora sa for siden:
Dag 2; på level 2 idag 28.03.11:-)
Dag 1; 30 Days Shred!! level 1 27.03.11
Gikk greit, men enda tyngre enn jeg husket det med de plankehoppene...tilbake til 1 imorgen igjen, kjekt med variasjon:p
LIBBA sa for siden:
Ja, jeg er fortsatt ikke spesielt glad i den hoppingen hennes :mad: :rolleyes:
Flott du er igang igjen :heia:
Pandora sa for siden:
Dag 3: level 2 idag også 29.03.11 Dag 2; på level 2 idag 28.03.11:-) Dag 1; 30 Days Shred!! level 1 27.03.11I dag gikk det faktisk litt lettere...og imorgen er planen å ta en Elixia time i tillegg til shred på nivå 1. Får bare håpe jeg ikke blir sittende for lenge på jobb!
LIBBA; Godt å se at noen flere fortsatt står på med Jillian, så er jeg ikke alene :-):-)
LIBBA sa for siden:
Har nettopp gjennomført første dag Level2 andre runde.
Hadde utrolig lite lyst til å trene i dag, så jeg måtte ta en alvorsprat med meg selv :rolleyes:
Er jo fornøyd når økta er ferdig, men fy så sliten jeg ble :o
Neida Pandora...du er ikke alene. :D
Jeg står på så godt jeg kan ;)
Victory sa for siden:
Klar for og begynne en runde igjen jeg også.... må bare virke litt skikkelig først! :) Stå på dere!!!
Pandora sa for siden:
Virker du ikke?;) Håper det kommer seg snart :blomster:
Victory sa for siden:
Jeg ble angrepet av en "sterk overdrevet shredding", flere ganger om dagen, noe som førte til en eller annen helt syk muskelgreie i låret. Flink jente det.. ;)
Igang med Voltaren nå, så etterhvert kanskje jeg kan prøve meg igjen, EN økt EN gang om dagen! :D
LIBBA sa for siden:
Flott :)
Da var du i gang.
Lykke til :heia:
LIBBA sa for siden:
Holder i vert fall for meg ;)
Pandora sa for siden:
Dag 4: level 1 + DanceStep på Elixia 30.03.11
Dag 3: level 2 idag også 29.03.11
Ganske sliten i sofaen idag, var tungt å følge Jillian etter å først ha trent en time Step...men gikk greit :p
Må bare prøve å komme meg i seng litt tidligere, så jeg orker å fortsette med dette hver dag!!:eek:
Pandora sa for siden:
Dag 5: level 2, 31.03.11
Blodslit idag:(... også begynner jeg å føle meg litt alene her inne??..
Men skal holde ut, veldig deilig med den treningen hver dag egentlig - etter at den er unnagjort!!;)
Pandora sa for siden:
Dag 6: level 3, 01.04.11
Åhhh husket ikke at level 3 var sååå tungt! men gjennomførte ihvertfall - imorgen blir det level 1 igjen. Greit å bytte på litt for ikke å gå lei av øvelsenen.
Fortsetter nå jeg, selv om jeg føler meg litt alene her nå..:hylgrine:
LIBBA sa for siden:
Er syk, så treningen ble droppet i dag. :mad:
Synes du er flink jeg, Pandora :heia:
Therese_M sa for siden:
Du er ikke helt alene :) Holder på jeg også, har fullført dag 2 på nivå 2. Er det flere som sliter med å få tid til å trene hver dag? Med universitetet, to jobber og andre hobbyer er det ikke alltid jeg får slått på dvd'en med Jillian. Det tok meg derfor godt over to uker å fullføre nivå 1 :pYokoTsuno sa for siden:
Kjempebra Pandora! :)
Jeg hadde første dag på level 1 i dag! Gikk "greit", men kjente det ja. Litt skjelven i beina etterpå :) Hendene mine er det svakeste med meg, så jeg har problemer med push-ups. Selv når jeg står på knærne. Sånn kondismessig så tror jeg at jeg har dratt fordel av å være med på aerobic siden januar. Har tenkt å holde ut med dette i hele april, så jeg er spent på hvordan det går. Tok en liten runde med rockeringen etter shred'en, så jeg skal prøve å fortsette med det.
Etter jeg er ferdig med dette har jeg tenkt å gå over på C25K :cool:
LIBBA sa for siden:
Hvordan går det?
Har du fått begynt?.... Er spent på om den er helt for jæ.... :)
Jeg har ikke fått min ennå, og er ikke helt i slag, så jeg har lagt inn et par hviledager med shred'n :o
Pandora sa for siden:
Dag 7: level 1 + DanceStep Elixia, 02.04.11
Dag 6: level 3, 01.04.11
Helt tom for energi idag - men måtte jo gjennomføre det jeg hadde planlagt; og den Elixia timen er så bra! (ihverfall når man ikke er i første fase ketose..)
Håper det kommer seg til imorgen, får nok holde meg på level 1 til kroppen venner seg til lavkarbo igjen.:veitikke:
Jeg er igang, første dag i går og idag har jeg problemer med å gå. Er støl fra nakken til knærne på baksiden av kroppen. På ripped in 30 skal man ha 1-2 pausedager i uken. Kan se ut som at jeg tar første pausedag i dag...
Synes det var kjekt med nye øvelser og det var ikke så mye hopping nå på level 1.
LIBBA sa for siden:
Høres hardt ut, men er glad det ikke er så mye hopping :)
Håper min kommer snart, og at formen bedrer seg slik at jeg kan få begynt.
Er jo artig med nye øvelser.
Heier på deg imens :heia:
LIBBA sa for siden:
Heier på deg :heia:
Skal prøve meg i morgen igjen
(kansje i kveld hvis kvalmen gir seg) :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.