< Tilbake til oversikten

Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

#1901

milena sa for siden:

Siden jeg nå bor i en kjeller kan jeg endelig begynne med Jillian igjen. Der jeg bodde før (et gammelt lite trehus) følte jeg at hele huset skulle rase da jeg begynte med jumping jacks.... Så på mandag er det på an (er vekkreist hele helga). Og jeg regner med det blir ca. 3 ganger i uka på meg!


#1902

kloppsi sa for siden:

Skal vi vekke liv i denne tråden?
Noen som er med?
Jeg tenkte å begynne idag.. :-)


#1903

Butterfly83 sa for siden:

Jeg prøvde for en stund siden men holdt bare ut i noen dager :p

Jeg har tenkt litt på å begynne igjen nå i det siste. Men kommer til å ta tre ganger i uka i stedet for hver dag. Skal jeg ha sjanse for å komme igjennom programmet må jeg nok gjøre det slik. Tar lengre tid enn 30 dager da men..

Må bare finne den siste motivasjonen først :p


#1904

kloppsi sa for siden:

Jeg mistet motivasjonen sist pga jeg gjorde det hver dag.. dvs trodde at jeg MÅTTE gjøre det hver dag. Så forstår deg godt. Idag er jeg superstøl. Flaut hvor dårlig form jeg er i..


#1905

Turid42 sa for siden:

Begynte i går, men med altfor lette vekter (0,5). Skuffende lite støl i dag. Kjøpt meg to-kilos vekter nå, og da blir det nok andre boller. Flere som vil være med? Regner med å kjøre 5-6 dager i uka. Tror nemlig kroppen har godt av litt hvile innimellom!


#1906

Turid42 sa for siden:

Ingen? Come on, da! Jeg er på dag 2, ikke så ille som det jeg har lest om av andres erfaringer, men blir nok støl i morra, ja!


#1907

Beurre sa for siden:

Hvordan går det? :)

Jeg kan holde deg med selskap hvis du vil, men kommer ikke til å kjøre programmet hver dag siden jeg prøver å komme meg på treningssenteret også :o


#1908

Turid42 sa for siden:

Hei Beurre, så bra! Du gjør det jo selvsagt så ofte du vil, men kjekt å ha noen å følge!:)

Jeg er på dag fem nå, og har allerede kjøpt meg tyngre vekter (3kg) for noen av øvelsene.

De største utfordringene er definitivt armhevinger og den der side lunges with anterior raises. Vondt!!!

En annen utfordring er at det ikke synes på vekta, men det hadde jeg forsåvidt regnet med, muskeltreningen medfører nok endel ekstra vann. Men har målt meg, og spent på det!


#1909

Jammo sa for siden:

Går på treningssenteret 3 ganger i uken, men lurer på om jeg skal klare 4 dager :) Henger med her og ser hvordan det går med deg. Heier på deg jeg :heia:

Lykke til!


#1910

Turid42 sa for siden:

Så flott! Akkurat i dag er jeg litt sylta, så jeg er usikker på om jeg gjennomfører i dag. Ser det an litt. Men i morgen er det fullt kjør!


#1911

Turid42 sa for siden:

For øvrig er som sagt ikke vekta veldig motiverende, men har gått inn 2,5 cm i midja på 5 dager - DET er motivasjon!


#1912

Jammo sa for siden:

Det er jo kjempebra! :D


#1913

Turid42 sa for siden:

Yay - dag 6 gjennomført! Veldig stolt, da jeg har vært i laber form i hele dag. Men tenkte at enten så detter jeg i bakken, ellers så vil jeg føle meg bedre. Og gjett om jeg gjør! :p


#1914

Turid42 sa for siden:

Hvordan går det med dere, Jammo og Beurre - er dere i gang? Dette er ihvertfall steinbra trening på bare 25 minutter!


#1915

Beurre sa for siden:

Bra jobba! :heia:

Jeg tok en runde på lørdag og i går, men i dag har jeg vært på treningssenteret, så det får holde :)

Sliter fælt med armhevinger jeg også, forresten :p


#1916

Jammo sa for siden:

Jeg er ikke i gang nei :) Trener på treningssenter, så får jo trening der ;)


#1917

Turid42 sa for siden:

Jeg er litt demotivert i dag etter at jeg gikk på vekta. Veier nå mer enn noengang! Jeg vet trening gjør at man samler vann og kanskje blod, men ærlig talt, når begynner man å gå ned, lissom? Gikk meg en lang tur i dag, får se om det blir shredding i tillegg. Akkurat nå har jeg mest lyst til å droppe det. Kanskje motivasjonen kommer etter middag...


#1918

Turid42 sa for siden:

Dag 7 gjennomført, og vel gjennomført også! Satte flere rekorder i dag, og det var veldig gøy. Men nå lurer jeg litt: jeg har liksom ikke merket den store framgangen før i dag. Og da skal det sies at jeg spiste to grovbrødskiver sent i går kveld. Så spørsmålet er jo da selvsagt om det er de ekstra karbene i går kveld som gjorde at jeg klarte å yte mer i dag? Eller har jeg rett og slett brutt gjennom en slags barriere? Svaret vil vise seg i morgen, for i kveld blir det null ekstra karber!


#1919

Jammo sa for siden:

Jeg la merke til at når jeg trente til å begynne med, gikk ikke jeg ned i vekt. Muskler veier mer enn fett, har jeg hørt. Så ikke gi opp :heia: Stå på! Vektnedgang kommer når du minst venter det ;)


#1920

Turid42 sa for siden:

Dag 8: Ble litt lei av level 1, så jeg tok sjansen og prøvde meg på level 2 tre dager "før tiden". Det gikk fint! Klarte å henge med på mye advanced, veldig fornøyd med at jeg klarte strake armhevinger! Mot slutten ble jeg i overkant optimistisk, helt til siste runde med kardioøvelser.Da holdt jeg på å knekke sammen! Men da har jeg jo noe å strekke meg etter :)


#1921

Turid42 sa for siden:

Dag 9 - dag 2 av level 2. Litt tyngre i dag. Vet ikke om det er fordi jeg fortsatt var sliten fra i går (trenger jeg en hviledag?), eller fordi jeg ikke spiste noen karber i går kveld, som jeg gjorde de to foregående kveldene? Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Vil helst ikke ut av ketose heller. Noen som har tips?


#1922

langaard sa for siden:

Restitusjon er viktig, jeg har trent tung styrketrening i noen år, så jeg vet en del om det :)
Ta deg en hviledag du :)


#1923

Turid42 sa for siden:

Kanskje jeg bør ta en hviledag, ja, men man blir,lissom,litt avhengig av den gode følelsen! Men hva tenker du om å inta noen grove karber (2 grovbrødskiver om kvelden), vil det være lurt med tanke på bedre ytelse? Eller bør jeg klare dette i ketose etterhvert?


#1924

Beurre sa for siden:

Synes du er så flink med treningen, men håper nesten at du tok en hviledag i dag :) Tør ikke svare deg på hva som er lurt med tanke på karboinntak siden jeg har så lite erfaring med trening i ketose. For meg funket det rett og slett ikke.

Selv har jeg hatt to dager helt uten trening, men tok dag 3 med shred nå i kveld.

Lykke til videre, Turid42! Håper du får noen gode svar på det du lurer på fra andre her inne :)


#1925

Turid42 sa for siden:

Takk, Beurre - og flott at du også har shreddet litt! :) Hvilket nivå er du på? Jeg får se om jeg tar hviledag i dag, har egentlig søndag, evt også lørdag som hviledag. Men må si dette er litt avhengighetsdannende, får liksom godfølelsen i kroppen etterpå!


#1926

Turid42 sa for siden:

Dag 10 - dag 3 level 2. Klarte 10 strake armhevinger! :)

Fortsatt veldig tungt, særlig siste runde med kardioøvelser. Vil jeg noen gang klare dette uten å falle sammen? Var forresten like tungt i dag som i går, selv om jeg spiste tre knekkebrød. Så jeg tror ikke ekstra inntak av karbo gjør den store forskjellen, så jeg tror jeg dropper det framover.

Satser på to dagers hvile i helgen! :)


#1927

Beurre sa for siden:

Jeg er på nivå 1, har ikke tatt mer enn tre dager totalt nå. Lurer på om jeg skal jukse litt og prøve nivå 2 i dag, sånn for variasjonens skyld. Det blir jo ikke noe "korrekt" shredding på meg uansett siden jeg gjør det så sjelden og heller ikke har tilgang til nivå 3.

Har tatt hele nivå 1 en gang før og én dag av nivå 2, men ramlet av på grunn av hetebølge, tror jeg :confused: Husker at jeg var skikkelig lei av nivå 1 da, nesten like mye av kommentarene til Jillian som av selve øvelsene. Har lyden veeeldig lavt på nå ;)


#1928

Turid42 sa for siden:

Nivå 2 er knallhardt! Mye planke og slikt. Men føler at den virkelig pusher meg, så det føles veldig bra etterpå!

Har googlet litt, og det er mange som mikser de forskjellige nivåene etter dagsform, så det skulle absolutt ikke være noe i veien for det :p


#1929

Beurre sa for siden:

Så fint å få bekreftet at det er flere som veksler litt mellom nivåene :smile: Har lyst til å prøve noen andre korte Jillian-programmer også etter hvert. Du får si fra hvis du synes jeg roter til tråden din for mye med "avvikene" mine! :_plystre:

Prøvde som planlagt nivå 2 i dag, og det er noe helt annet, ja, men uansett mer interessant og med flere øvelser jeg vet at jeg trenger å øve på. Husker fra sist at jeg likte det, så det er jo litt ironisk at jeg falt av shredden etter dag 1 der den gangen.

Fikk en viktig påminnelse: Ikke ta gående planke med fleecegenser med lange, vide ermer selv om det er litt kaldt i rommet! :rodme: Hadde jo brettet opp ermene, men nå skled likevel det ene ned under håndflaten underveis slik at jeg suste bortover gulvet, "vrengte" albuen og slo kneet. Det var det kneet jeg ikke har vondt i fra før, så nå er jeg i det minste litt mer "symmetrisk skadet"? Fullførte altså, men må innrømme at t.o.m. Anitas utfall faktisk var ganske dype i forhold til mine :flau:

Edit: Vi kan jo eventuelt flytte inn i "hovedtråden" selv om den ikke har vært aktiv på en stund. Kanskje noen gamle shreddere abonnerer på den ennå og finner ut at de skal bli med på en ny runde...
Mulig en moderator/admin vil slå sammen trådene også slik at vi ikke mister historikken. Men dette må jo selvsagt bli helt opp til trådstarter!


#1930

Turid42 sa for siden:

Haha, synes jeg ser deg langflat på gulvet! :p

Jeg har overhode ikke noe i mot at du skriver her, jeg synes det er supert å ha noen å følge! Vi kan godt flytte tråden og se om vi får med oss flere. Jo flere, jo bedre! Jeg aner ikke hvordan man gjør slikt, gjør du?


#1931

Beurre sa for siden:

Tror det skal gå an å sende privat melding til en moderator og spørre, sikkert helst med link til trådene? Jeg fikk i hvert fall slått sammen journalen og MUP-en min på den måten en gang for mange år siden.
Finner bare en gammel moderatoroversikt, men det ser ut som om Cyan og Photobscura har moderatorstatus og er aktive her ennå. Sikkert mest riktig at du spør siden det er din tråd? :)



#1933

Photobscura sa for siden:

Jeg kan godt slå trådene sammen, men da må jeg nesten ha en lenke til den tråden dere ønsker å lenke denne sammen med. :)

  • Moderator

#1934

Beurre sa for siden:

Vi tenkte på denne tråden. Tusen takk! :)



#1936

Turid42 sa for siden:

Dag 11 - dag 4 på nivå 2. Tilbake på hesten etter to hviledager i helgen. Fortsatt veeeldig tungt, kan ikke si jeg merker noen framgang ennå. Må nok være på dette nivået en goood stund, ja!


#1937

Turid42 sa for siden:

Huff, da måtte jeg ta en ufrivillig hviledag. Grunnen er ganske enkel, og mest flaut, egentlig. Klassen til min seks år gamle datter møtes i gymsalen hver mandag for litt fysisk aktivitet. Jeg tenke jeg skulle vise meg fra min sporty side, og prøvde gamle triks med trampoline og tjukkas. Tar et høyt splitthopp, og lander i splitt på rompa på tjukkasen. Dette pleide å gå helt fint i gamle dager, serru. AU, der skjedde det noe i nakken, gitt!!! Fikk ilinger opp gjennom hele ryggraden, og klarer knapt å bevege hodet i dag. Note to self: jeg er IKKE en tenåringsjente lenger. Eller 20 eller 30-åring for den saks skyld. Så da tar gamlemor det litt med ro i dag, og pleier en nokså såret stolthet...


#1938

Beurre sa for siden:

Oi, det der hørtes ikke bra ut... :_ohmy: God bedring!

Selv har jeg gjort litt annet med Jillian: cardio kickbox (+ egne styrkeøvelser) i går og 6 week six-pack i dag. Kan ikke si at jeg henger med på alt, men synes det er fint å variere litt slik at jeg ikke blir så lei. Har ikke vært på treningssenteret siden forrige mandag, så det er jo bra at jeg gjør noe :rulleøyne


#1939

Turid42 sa for siden:

Det var da ikke bare NOE, det da, Beurre! Sikkert lurt å variere litt! :)

Jeg tenker at når jeg er ferdig med disse 30 dagene, skal jeg prøve å variere mellom 30 DS, 6W6PK og Ripped in 30. Da vil jeg forhåpentligvis få nok variasjon så jeg ikke går lei. Men blir jeg lei av Jillian, tro?


#1940

Turid42 sa for siden:

Dag 12 - tilbake på level 1. I dag var det psykologisk viktig å komme igang igjen etter den lille skaden. Jeg kjente at ting var i ferd med å glippe litt. Så jeg startet litt roligere på nivå 1. Eller, rolig og rolig! Jeg blir fremdeles helt utslitt av nivå en også. Men klarte begge settene med anterior raises med to kilos vekter, og det har jeg ikke klart før!

I morgen har jeg en liten plan om å gjøre nivå 1 og 2 etter hverandre, i omvendt rekkefølge. Ikke helt sikker på om det går, men jeg forsøker!


#1941

Beurre sa for siden:

Det er jo kjempebra! :) Jeg slet med den øvelsen samme hvilke vekter jeg brukte, for det smalt slik i skuldrene og kjentes ut som om de skulle hoppe ut av ledd.

I går prøvde jeg shred it with weights. Brukte en 3-kilos manual siden jeg ikke har kettlebell, og det ble jo i letteste laget. Mot slutten kom det et par øvelser som var håpløse for meg og mine dårlige ledd, så da måtte jeg finne på noe annet. Det ble m.a.o. ikke den beste treningsøkten :p

Føler generelt at jeg ikke yter maksimalt, for jeg er så redd for å skade meg, og jeg har også så dårlig med gulvplass at jeg bruker tid på å finne ut hvordan jeg skal plassere meg når vi bytter øvelse. Får vel litt effekt uansett, men skjønner at du trener MYE hardere enn meg! :heia:

I dag er jeg slapp og totalt umotivert, så jeg sløver på sofaen :o


#1942

Turid42 sa for siden:

Man skal ikke undervurdere hviledager, Beurre! :p

Men dersom jeg lar det gå for lenge, har jeg en tendens til å dette av lasset, og jeg følte litt på det i dag. Derfor er det så viktig å komme i gang igjen, så jeg er veldig fornøyd med at jeg gjorde nettopp det. Selv om nakken ble verre etterpå.

Men skjønner godt at du er redd for skader - vær forsiktig!


#1943

Beurre sa for siden:

Vær forsiktig, du også - likte ikke helt det med at nakken din ble verre etterpå... Samtidig vet jeg så altfor godt selv hvor lett det er å ramle helt av hvis det blir for mange dager uten trening :rolleyes:


#1944

Turid42 sa for siden:

Dag 13 (dag 5 på nivå 2) - herregud, nivå 2 tar helt knekken på meg! Særlig den squat with a V-raise. Synes også kardioen på slutten er helt uanstendig! Føles slett ikke som om det blir noe bedre heller, må nok holde meg her en stund.

På den positive siden: nakken er bedre! Men...begynner å kjenne at det gjør vondt i benet i den ene leggen...håper bare ikke det er noe beinhinnebetennelse eller noe annet lumskt på gang!


#1945

Turid42 sa for siden:

Dag 14 (dag 6 på nivå 2) - Godt å få unnagjort en lørdags formiddag! I dag tror jeg det gikk litt framover. Klarte 20' V-raises i første sett og 10 i andre med to-kilos vekter. Det er ny rekord! Gikk bedre på kardio også, klarte første sett med plank jacks uten å jukse.

Men den siste mageøvelsen lurer jeg på om jeg gjør noe feil, for jeg synes ikke den tar noe særlig. Har muligens rompa for høyt i været, men hvis armene skal lenger fram, vil jeg bare skli?


#1946

Beurre sa for siden:

Så gøy at du merker fremgang! :heia: Tror jeg må prøve 30ds level 2 igjen snart, for jeg aner nesten ikke hva du snakker om når du henviser til øvelsene :p

I går tok jeg yoga meltdown med Jillian (+ egne styrkeøvelser). Er helt talentløs der, men så lenge jeg holder på hjemme uten tilskuere er det greit innimellom. I dag ble det zumba på treningssenteret - var viktig å komme seg dit igjen nå før terskelen ble for høy ;)


#1947

Turid42 sa for siden:

Zumba er bra og gøy! Hvordan er yoga meltdown? Har lurt litt på om jeg skal kjøpe den også, men har hørt at den er ganske hard? Kanskje bytte litt på mellom 30 DS og yoga? Ihvertfall når jeg er ferdig med de tredve dagene, da er det på tide å variere!


#1948

Beurre sa for siden:

Yogaen er hard nok for meg, i hvert fall! Level 1 ligger på youtube, så du kan jo teste den ut der før du eventuelt kjøper? :)


#1949

Turid42 sa for siden:

Takk for tips, skal sjekke ut på YouTube! :p


#1950

Marilyn sa for siden:

Har dvden liggende. Tror jammen meg jeg må prøve meg på denne igjen. Har prøvd før, kom bare til dag 9 :p


#1951

Turid42 sa for siden:

Ja, Frk Marnie, kom igjen, det er så gøy med selskap! Det tar jo bare 27 minutter totalt, og da er jeg mer sliten enn etter en time på Elixia. Det funker!!! Jeg er på level 2, men der tror jeg at jeg må være en stund. Har måttet ta det med ro noen dager, for jeg var i ferd med å utvikle beinhinnebetennelse. Men drar på med dag 15 i morgen, regner jeg med. Da er jeg halvveis, juhu!

Kom igjen, jeg skal heie på deg! :heia:


#1952

Marilyn sa for siden:

Takk for heiing! :D Jeg skal søren meg kjøpe manualer i morgen, så joiner jeg da! Jeg dreiv med vannflasker som manualer sist, og de var så kjipe å holde i :p

Beinhinnebetennelse håper jeg du slipper ja, det er ikke særlig godt kan jeg tenke meg.

Så flink du er! :heia:


#1953

Turid42 sa for siden:

Supert! Denne uka er litt sånn ekstremuke for meg, med 10-11-timers arbeidsdager pluss tjenestereise utenlands. Også var det denne leggen, da. Så jeg ligger litt lavt akkurat for øyeblikket, men lover å ta det igjen! (Eller kanskje du rekker å ta igjen meg!). Neste gang er jeg halvveis, juhu!

Beurre, du er fortsatt med oss, håper jeg? :p


#1954

Beurre sa for siden:

Jeg er her ennå, ja ;) Ble 30ds level 2 i går, men i dag har jeg vært opptatt.

Supert at du blir med, FrkMarnie! :heia:


#1955

Marilyn sa for siden:

Hvor mange er det som er med egentlig, og hvor langt har alle kommet? :)


#1956

Turid42 sa for siden:

Vi er ikke akkurat mange foreløpig! Kanskje flere som kaster seg på på nyåret? Foreløpig teller vi tre - deg, Beurre og meg. Jeg er som sagt på dag 14, Beurre trener vel litt andre ting også. Tipper vi blir flere i januar!:p


#1957

Beurre sa for siden:

Ja, jeg er ingen seriøs shredder - ble egentlig med fordi jeg syntes det var så fælt at Turid42 var helt alene :lol: Men det er fin "reservetrening" nå som jeg er så dårlig til å komme meg på vanlig trening. Uten denne tråden hadde jeg nok bare ligget på sofaen :rodme:


#1958

Turid42 sa for siden:

Takk for solidaritets-trening, Beurre!:p


#1959

Marilyn sa for siden:

Hehehe, snilt av deg det da Beurre! :lol:

Manualer er kjøpt inn i dag, så i morgen er jeg klar for første trening!

Jeg trodde jeg hadde den på dvd, men lurer på om jeg blander den med Wii-spillet til Jillian, og at jeg brukte youtube til shredden.. Men det funker jo. (For den ligger der vel? Hmm.. inn og sjekke :p )


#1960

Beurre sa for siden:

Hihi, bare hyggelig, vil heller takke deg for at du holder meg i aktivitet :geip: Håper leggen din blir bra snart!

Du har sikkert funnet level 1 og 2 på youtube nå, du også? Level 3 er visst borte...? Vi får bare kjøre på før mer forsvinner - jeg er med i morgen! :heia:


#1961

Marilyn sa for siden:

Hmm.. ja finner bare 1 og 2 jeg og! Det var rart.. Hvorfor er den fjerna mon tro?

Får ta level 2 to ganger da? :p


#1962

Beurre sa for siden:

Ja, hvis du har tålmodighet til 20 dager med samme program :p Selv blir jeg jo så lei av å høre de samme kommentarene at jeg må veksle mellom forskjellige Jillian-programmer. Kunne kanskje ha prøvd andre instruktører også, men nå kan jeg ikke dra altfor mye rart inn i denne tråden, haha... :o


#1963

Marilyn sa for siden:

Nei, du sier noe der.. har kanskje ikke den tålmodigheten. Får se hva jeg gjør når jeg kommer så langt da. Annen instruktør nei, ærrugæren, må være Jillian ja! :lol:


#1964

Turid42 sa for siden:

Level 3 finnes, søk på Vimeo, der ligger den!!!



#1966

Marilyn sa for siden:

Se her ja! :D Da er det jo ikke noe problem :)


#1967

Marilyn sa for siden:

Herlighet. Har ikke starta enda jeg. Trenger et realt spark i ræva! Har unnskyldninger i flertall, men de skal jeg ikke komme med.
I morgen er treåringen på teater sammen med en venn, mannfolket er på julebord i kveld, så sikkert fyllesjuk i morgen (perfekt å ta jumping jacks over hodet på han da :lol: ) og han minste får vi håpe at orker å ligge alene en halvtime mens han ser på det sirkuset av en mor han har som skal trene! :D :p


#1968

Beurre sa for siden:

Har det blitt noe trening i dag, FrkMarnie? (håper spark i ræva-smileyen vises)

Jeg skulle jo egentlig shredde på torsdag, men da var jeg så slapp at jeg bare måtte legge meg. Fikk i det minste en god natts søvn, så i går trente jeg både zumba og styrkeapparater på senteret og var fryktelig stolt av meg selv, haha :geip: Og i dag har jeg vært kjempetrøtt igjen...

Takk for link til level 3, Turid42! :blomster: Jeg hadde ikke tenkt på å google level 3 spesifikt ennå siden det er såå langt over mitt nivå, men nå som jeg fikk linken servert, ble jeg jo veldig nysgjerrig på hvordan treningen er! Må nesten bare prøve den neste gang, sånn forsiktig... Ja, jeg vet det er "helt feil" :lol:


#1969

Turid42 sa for siden:

Godt å høre at der flere som ligger litt bakpå, egentlig! Jeg kom sent i går kveld fra en slitsom tjenestereise utenlands, og har brukt dagen i dag på å være sammen med jenta mi. Men MÅ opp på hesten igjen, så jeg skal prøve å få til en halvtime i morgen. Da håper jeg å være i gang igjen. Kommer jo til å bruke en god del mer enn 30 dager, men tror ikke det er så viktig. Får man til 3-5 dager i uka tror jeg mye er gjort. Lykke til videre Dere også! :heia:


#1970

Marilyn sa for siden:

Takk for spark i ræva, Beurre! Har ikke vært flink enda! Så jaddaaa. :rolleyes:

Jeg har jo kjøpt manualer. Men de letteste er 2 kg! Sist gang brukte jeg halvlitersflasker fylt med vann, så dette kan jo fort bli tungt! :p


#1971

Turid42 sa for siden:

Hm...julestria tok oss alle? Jeg har nettopp startet på ketose igjen, så jeg tenker jeg tar det litt med ro mtp trening de første 14 dagene. Men jeg gir meg ikke, altså!

Hvordan er det med dere, Beurre og Frk Marnie, har dere gått over til andre ting, eller henger dere med?


#1972

Beurre sa for siden:

Tviler på at det blir noe særlig hjemmetrening på meg nå, for jeg er veeeldig gira på annen trening! :D

Men skal komme innom og heie på dere! :heia:


#1973

Marilyn sa for siden:

Heeei! Godt nyttår :D

Jeg har ikke starta enda, men det er jammen meg på tide!

I morgen kommer jeg nok ikke til å starte. Men fredag, kanskje? Ja. Nå må jeg bare få ut fingeren. FREDAG. Da MÅ jeg starte.


#1974

Marilyn sa for siden:

Vet dere, jeg blir bare flau av å gå inn på den tråden her nå. Jeg kommer meg jo fader meg aldri igang! Jeg sier ifra når jeg har kommet meg igang jeg :p Blir vel en eller annen gang.


#1975

Turid42 sa for siden:

Jeg er litt i samme situasjon som deg. Tenker at akkurat nå er det viktig for min motivasjon at vekta går nedover. Med 30DS vil den gå litt opp, selv om det selvfølgelig er grunnet muskler og vann og slikt. Tenker at jeg vil ned en del først, men deretter er det på'n her altså! :)


#1976

Marilyn sa for siden:

Jeg har en lang liste med unnskyldninger her kjenner jeg, men jeg skal la være å skrive dem her :p Men jeg slenger meg på den en dag det passer :lol:


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.