VSB sa for siden:
Og så fikk jeg mail om at de to jeg bestilte på Play.com er sendt, så da varer det vel ikke lenge... (Ripped in 30 og killer buns and thighs)
VSB sa for siden:
Og så fikk jeg mail om at de to jeg bestilte på Play.com er sendt, så da varer det vel ikke lenge... (Ripped in 30 og killer buns and thighs)
VSB sa for siden:
Ny runde, får prøve x-boxen når jeg er alene, nå holder ungene på...
18/12: Banish fat / hele / dag 4
19/12: Six pack / level 2 / dag 3
23/12: Six pack / level 2 / dag 4
24/12: Six pack / level 2 / dag 5
25/12: Banish fat / hele / dag 5
26/12: Six pack / level 2 / dag 6
Testet x-box spillet "jungle adventure". Blir helt stresset av å skjønne alle kontroller osv men blir sikkert bra etter hvert...
Shred, ferdig 12/11
VSB sa for siden:
-endte med kink i ryggen...:mad:
Shred, ferdig 12/11
VSB sa for siden:
Shred, ferdig 12/11
Wonder woman sa for siden:
Godt nytt år til dere!
Snart tilbake;) Jeg starter trening 5 januar. Da er det Ripped in 30 som står på programmet mitt. Jeg har lagt på meg mye i julen og bilringen som var nesten borte er nå tilbake igjen:o
tvilingmamma sa for siden:
Hvor laster man ned dvd`n??
tvilingmamma sa for siden:
Da er den bestilt!
LIBBA sa for siden:
Godt nyttår alle sammen :heia:
Snart tilbake jeg også. :D
Tror det blir Rippen jeg begynner med, men får se.
Har etter hvert blitt mange DVD er med Jillian, så det blir nok at jeg bytter mellom dem.....sånn for å få variasjon :)
Pandora sa for siden:
Godt nyttår!:):)
Snart tilbake jeg også..med litt bilring som må bort etter jula:eek: kanskje 5. januar er en fin dato for meg også - må ta meg sammen og samle motivasjon nå kjenner jeg:rolleyes:
VSB sa for siden:
Nytt år og endelig i gang igjen.
Og så kom ripped in 30 og killer buns and thighs i går, så da har jeg trening utover våren kan man vel si.
Shred, ferdig 12/11Pandora sa for siden:
Da startet jeg like godt det nye året med Jillian idag - etter en grusom første dag på jobb etter nyttår med hodepine og sjokolade-abstinens var det like greit å kmme igang igjen;)
Banish Fat Boost your Metabolism: I
Start dato: 3. Januar 2012
Pandora sa for siden:
Ble mageprogrammet level 2 i dag - og fikk lapp fra posten om at den nye DVDen med "Extreme shed & shred" er kommet....høres i overkant skummelt ut:eek: men gleder meg til å prøve:o
6 Weeks 6 Pack: I
VSB sa for siden:
Nok en runde, går heldigvis bedre med ryggen nå, men er litt forsiktig på enkelte øvelser.
Pandora sa for siden:
Da kom den nye DVDen; Extreme Shed & Shred.. Programmet har 2 nivåer - men Jillian oppfordrer til å ta både level 1 og 2 sammehengende for å få best effekt. Så da gjorde jeg det; holdt på nesten 80 minutter inkl oppvarming og og uttøying; det ble leeeenge:eek: men sikkert effektivt og mange spennende øvelser - ikke mye sånn "nær døden" harde økter, mer jevn puls hele tiden. (Totalt 750 kcal brent!):)
Extreme Shed & Shred: I
VSB sa for siden:
Ny runde på jungle adventure i går.
LIBBA sa for siden:
Hørtes veldig spennende ut Pandora.
Du er fortsatt kjempeflink :heia:
imsdal sa for siden:
Er det noen i denne tråden som tar 30 day shred for første ganag? Er på dag 5 (ble ikke noe i dag da jeg tok en lang skitur med mye staking istedenfor :). Var ganske så støl etter dag 2, men synes det går greit, burde kanskje tenke på å øke vekten i "vektene" mine. Bruker 2 stk. 1,5 l fylt med vann. Hvordan er det med dere som har vært igjennom, var dere like slitne og støle hele perioden?
VSB sa for siden:
Tilbake på six weeks six pack. Dæven, synes det er omtrent like tungt enda jeg...
Funderer på om jeg skal begynne å alternere med ripped in 30, eller om jeg bare skal bruke x-box spillet som variasjon... Får ikke helt samme tempoet der foreløpig, så mye å tenke på. Men sliten blir jeg og artig å kunne sparke ned litt dører og forskjellig da... Litt barnslig må man kunne være i blant.
Shred, ferdig 12/11Pandora sa for siden:
Tilbake på Banish Fat idag:) Fin lørdag med lang-soving og god tid før barnebursdag ikveld:D
Banish Fat Boost your Metabolism: II
VSB sa for siden:
Det ble bedre etter hvert, og jeg merket mye på formen, selv om jeg hang litt etter hele veien og stort sett ikke kom opp på advanced. Men stølheten var jævlig i begynnelsen også kom det vel litt hver gang jeg byttet level tror jeg. Men bra, det er programmet definitivt.
På meg ble det skitur i dag og ingen Jillian.
Pandora sa for siden:
Fin, lang skitur i sola idag:) Jillian får vente til imorgen.
VSB sa for siden:
Skøyter på oss, med et fall eller to og et ømt kne, så mulig det blir et par dagers pause fra Jillian på meg... Kos var det nå likevel.
Pandora sa for siden:
Måtte slappe av igår etter den lange skituren (ble skikkelig støl!:p)
Idag var det tilbake med No More Trouble..:)
No More Trouble Zones: I
Victory sa for siden:
Hei dere Jillian'ere!
Jeg har nå lastet ned Shred it with weights - og jeg er bare så fornøyd!
Anbefaler dere absolutt og prøve, jeg har ikke kettelbell, men bruker vanlig vekt og det funker helt glimrende.
En slags kondis-styrketime dette. Veldig bra!
:)
Pandora sa for siden:
Hei Victory - har også den DVDen (er det etterhvert noe av Jillian jeg ikke har tro..:o)... kanskje den funker bedre med vanlige vekter enn min litt for tunge kettlebell?? Syns den er litt kort, men som vanlig som med alt av Jillian super trening:)
Victory sa for siden:
Ja, kan godt hende det fungerer bedre hvis vekten er for tung... er jo noen øvelser der som kan være litt skumle med for tunge. Litt engstelig for den slenge armen opp i været noen ganger kjenner jeg. :) Men ja, litt kort - jeg tok begge levelene på rad i går..
Tror den eneste jeg mangler nå er Shred and shed - ser du har den. Hvordan opplegg er det på den? Og hvor har du kjøpt den?
Pandora sa for siden:
Har kjøpt Shed & Shred på Amazon - bare vært gjennom den en gang så langt. Det er to programmer der, men man oppfordres egentlig til å kjøre begge etter hverandre, da blir det en ganske lang økt..men veldig varierte øvelser:boxing:, og ikke sånn super tungt (ihvertfall ikke lenge av gangen).
Skal prøve å få tid til den igjen imorgen - må ha vært gjennom ihvertfall to ganger før ma får et ordentlig inntrykk syns jeg. Uansett helt klart allerede at den er verdt å ha..:)
Victory sa for siden:
Da er det bare og skaffe den og komplettere samlingen! :)
Kjente forresten at jeg er skikkelig støl bak i låra i dag, det er nok etter alle svinge bevelgelsene tenker jeg. Liker og kjenne når jeg er støl på litt andre områder enn vanlig!
VSB sa for siden:
Vanlige vekter var smart ang. shred i with weights. Har ikke lyst til å kjøpe enda mer liksom. Kikket på sånn koffert med håndvekter og div. Har forøvrig løst soneproblemet, da mannen har en kamerat som kan brenne DVD-er over til riktig sone, så da er det mulig det blir komplett samling etter hvert her og...
Pandora sa for siden:
Da prøvde jeg Extreme Shed og Shred for andre gang - ganske mye tyngre nå når øvelsen sitter litt bedre, men likte programmet enda bedre også:)
Extreme Shed & Shred: II
VSB sa for siden:
Tilbake på Jillian i dag. Litt øm i kneet etter alle utfall o.l. men tror det går greit.
Godt nytt år til dere! Ser dere er godt i gang, så koselig at det er flere som trener med Jillian!
Jeg er snart klar til innsats. Kroppen er ikke helt i form og legene klarer ikke å finne ut hva som er galt:confused: Satser på start på mandag og da med yogameltdown.
Pandora sa for siden:
Godt nyttår til deg også Wonder Woman! ...og velkommen tilbake mandag med Yogameltdown - håper kroppen begynner å samarbeide igjen :):heia:
VSB sa for siden:
Pån igjen...
Pandora sa for siden:
Da var det helga igjen!!:D:D
Banish Fat idag - utrolig deilig å starte helgen etter å ha gjennomført og tatt en dusj (Klar for Taco!!:))
Banish Fat Boost your Metabolism: III
VSB sa for siden:
Nærmer meg fullførrt denne også, blir deilig å bytte, kjenner jeg er litt lei av samme program nå...
Victory sa for siden:
God lørdag Jillian'ere! :)
Jeg sitter godt i sofaen, men har skiftet så er klar til dyst!
Ble en dobbel runde før jobb i går; Shred it with weights level 1 og 2.
Planen i dag er No more trouble zones.
Pandora sa for siden:
Før jobb!! og både level 1 og 2..:eek: ..da antar jeg du jobber på kvelden ihvertfall;) God lørdag til deg og Victory, og lykke til med "No More Trouble", er så bra det programmet!!
Ble Elixia step time på meg idag, Jillian får vente litt..kanskje til mandag, spørs på skilysten imorgen:p
VSB sa for siden:
To levler med Jillian høres voldsomt ut. Jeg la på med en nesten 2-timers skitur, det er jo egentlig nesten bare kos i forhold. Tross en del tunge bakker. Men jeg kan nok takke Jillian for at jeg ikke banner og sverter oppover med blodsmak i munnen, tryner nedover pga dårlig beinmuskulatur og i hvert fall at jeg går fra mannen!
(Stakkars, mannen fikk lavkarbo lunsj og gikk seg jo helt tom på vei tilbake. De hadde lavkarbo nøttemuffins på Ullevålseter og sånt må jo støttes! Men for mannen på moderat høykarbo eller hva man skal si, så skjønte vel ikke kroppen hva som skjedde...)
Victory sa for siden:
Hoy!!
Utført: no more trouble zones, shred it level 1 og 1 time yoga fra en gammel iform dvd. Var igrunn bare avslapning, og strekking det da, men det har jeg ikke vondt av!
Hehe.. jeg jobber på dagen, og begynte litt over sju m Jillian.. ;) Et av nyttårsforsettene mine er og klare en økt hver morgen, men det har ikke gått helt etter planen!
Så dig med skitur - og bra man kan støtte gode muffinstiltak!
Buddhamaya sa for siden:
Mange spreke her inne.
Må sjekke ut denne videoen!
Victory sa for siden:
Bare og teste! Man blir hekta! :D Og det er vel en av de bedre tingene og bli hekta på...hehe!
Dagens innsats:
Six week sixpack, level 2
Styrke og mage øvelsene på ripped in 30, level 1,2,3,4.
Det blir jo ikke så heftig da..er endel av beinøvelsene jeg må skippe om dagen.
Pandora sa for siden:
Syk!!:(:hylgrine: Feber og sår hals..så ble verken ski eller Jillian idag...
Så kjedelig å bare ligge og synes synd på seg selv - håper bare masse c-vitamin gjør susen og at jeg er tilbake snart!
Victory sa for siden:
:blomster: God bedring!!!!!!!! Masse vann og te også, så er du plutselig klar til kamp igjen! :)
babydoll sa for siden:
Puh, er blitt skikkelig hekta på Jillian, hun er FLINK!!
Jeg har HATA trening frem til nå (er nok derfor jeg er her inne på forumet in the first place, kremt), men Jillian har gjort meg skikkelig gira! 30 day shred får man jo så stor og merkbar framgang på, så man ser resultater av treningen kjempefort. Da blir man hekta :D
Nå er jeg på level 2 dag 2. Level 1 gikk kjempefint, og jeg klarte til slutt å følge de avanserte formene på øvelsene de siste dagene. Sliter litt med det nå på level 2, men satser på det går seg til. Mye planke-øvelser da, de er jeg ikke så flinke på. Holder armene for langt frem og ikke rett under skuldrene, og da blir ikke effekten like bra.
Egwene sa for siden:
Yay! :D
Endelig er dag 1 med Jillian 30 day shred gjennomført!
Det var egentlig utrolig gøy og enkelt å følge med, så blir spennende å se fremover nå.
Fant ikke vektene våre i dag, men skal spørre lillebror om hvor han har gjemt dem vekk.
Så ble uten vekt/vannflasker i dag, men i morgen skal alt være klart!
16/1: Dag 1 av 30 gjennomført :)
Balterz sa for siden:
Jullian Michaels er fantastisk!
Har bøkene hennes i tillegg til dvd.
Heldig som jeg er trener jeg et sted hvor treningene er i den duren hun setter opp. bare litt verre enn vi kan se på tv =)
Drømmen ville vært å ha henne som PT
LIBBA sa for siden:
Må nok vente med Jillian en stund til.
Har fått kraftig betennelse i en skulder. :hylgrine:
Er så vondt at selv de vanligste gjøremål er et problem. :_oppgitt:
Venter på time hos spesialist.
Heier på dere alle, :heia:
og gleder meg til å kunne delta i "klubben" igjen.
Egwene sa for siden:
Dag 2!
Fant vekter idag, det hadde jeg ikke i går.
Kjennes godt i kroppen!
Svett og ekkel nå :P
Pandora sa for siden:
....og jeg er fortsatt syk!!:mad: hate, hate!!
LIBBA; med alt snørr og faenskap som bor i meg nå :sint:spørs det om ikke du er tilbake her før meg med frisk skulder!:forvirret Heier på deg uansett; og ønsker deg velkommen tilbake :heia:- hva er prognosen for sånne skader, tar det mange uker tro?
LIBBA sa for siden:
Håper virkelig ikke det tar mange uker,
men legen sa dette kunne ta tid :mad: :mad: :mad:
Ønsker god bedring til deg Pandora,
og at du snart er frisk og rask igjen :klem:
Victory sa for siden:
Hvordan passer bøkene inn her med lavkarbo og sånn?
God bedring til dere syke... Håper dere er oppe og igang igjen kjempe snart!
Jeg har treningsfri i dag, men i går ble det alle level av 30 days shred.
Den var det lenge siden jeg hadde brukt. Fint med variasjon! :)
Så gøy at det har kommet flere til her:)
God bedring til Pandora og Libba.
Jeg har antagelig fått magesår og må ta det med ro. Kommer tilbake etterhvert.
Pandora sa for siden:
Uffda Wonder Woman..magesår hørtes ikke bra ut!!:eek: (Ingen som har mistanke om at det kan knyttes til lavkarbo på noen måte vel..??)
Jeg måtte prøve meg med litt Jillian idag - drittlei av å gå her hjemme i joggebuksa nå med alle basseluskene. No More Trouble Zones har nesten ikke noe som går på pust/kondisjon, så det gikk ganske greit:) Håper på flere friske her inne snart, masse god bedring med skulderen LIBBA... og med det skumle magesåret Wonder Woman.
No More Trouble Zones: II
VSB sa for siden:
Har hatt et par rolige dager og en dag på helsestudio nå, så tatt pause fra Jillian, men tilbake i dag.
5/1: 30 min Jungle adventure / dag 3
6/1: Six pack / level 2 / dag 10
11/1: Six pack / level 2 / dag 11
12/1: Six pack / level 2 / dag 12
14/1: Six pack / level 2 / dag 13
19/1: Banish fat / hele / dag 6
Pandora: Det har ingen sammenheng med lavkarbo. Stress og ibux er en veldig dårlig combo for min mage.
Victory sa for siden:
30 day shred i dag. Alle tre level.
Håper og komme meg opp for en runde før jobb.. skeptisk til det da men. ;)
Pandora sa for siden:
Alle tre levels Victory!:eek::visemuskl... jeg er fortsatt ikke helt i form , og klarte meg fint med "bare" No More Trouble idag også, selv om det er mindre snufsing idag:)
No More Trouble Zones: III
Tiny<3 sa for siden:
Startet med 30 day shred fredag 30. Desember og med noen få dagers pauser tilsammen er jeg nå på level 2 dag 8.
I tillegg har jeg ellipsemaskina som jeg tråkker på rett etter en shred, menikke hver dag da.
Ikveld er level 2 dag 8 fullført og 50 min på ellipsemaskina unnagjort! Deilig!
Pandora sa for siden:
Elixia idag - frisk!!:p ihvertfall nesten...
Imorgen blir det Jillian med litt mer tempo igjen:)
VSB sa for siden:
Six pack i dag. Siste runde i morgen (håper jeg) og så blir det nytt program. Gleder meg.
21/1: Six pack / level 2 / dag 14
Victory sa for siden:
Ja. :) Men jeg må jo kutte noen av beinøvelsene da.. og noen alternative cardio. Kjenner foresten at Cardio øvelsene må jeg vente litt til med. :(
Fredag: Shred with weights 1, før jobb.(yay)
Lørdag: No more trouble zones + Yoga melt down 1
2 timers labbetur i snøføyke og ubrøytede veier... Da får det holde for i dag. :)
Fortsatt god lørdag alle sammen, og god bedring tanker til alle som trenger det.. :)
Tiny<3 sa for siden:
35 minutter snømåking
Level 2 dag 9 shred
40 minutter på ellipsemaskina
Kroppen er død etter to tøffe dager med trening, imorgen blir det nok "bare" shred om ikke jeg får tilbake litt energi...
Har forresten overlevd en første uka med mye mindre karbo og med masse trening og kjenner forbedring for hver dag!
Victory sa for siden:
Så kjempa bra!!!
Usikker hva det blir på meg i dag. Lurer på om jeg skal teste killer buns and tighs... og se om det kan fungere med dum ankel. :)
Pandora sa for siden:
Da ble der Extreme Shed & Shred begge levels idag:D Våger meg ikke ut på ski enda med influensasyken nettopp tilbakelagt, men dette gikk fint idag:p
Extreme Shed & Shred: III
Victory sa for siden:
Bra jobba!!! Den har jeg lastet ned i dag, gleder meg til og prøve.. :)
I dag ble det testing av Killer Buns and tighs. Likte den også jeg.
Tror jeg liker alle jeg!
Tiny<3 sa for siden:
Ble en time med snømåking, en times gåtur med vogn og akebrett og skøytegåing med barna på meg idag. Orket ikke å trene på kvelden... Har nok likevel forbrent et par kalorier tenker jeg :)
Egwene sa for siden:
Dag 3 gjennomført:P
Vet det går tregt, men hele forrige uke ble tydeligvis mer rotete enn planlagt.
Men sliiten!
Og føles godt i kroppen ^^
Victory sa for siden:
I går prøvde jeg meg på Extreme shed and shred begge level...
Å herregud jeg var så sliten etterpå! :eek: Helt utkjørt!!!
Så dette må man da få ekstreme resultater av! Blir ikke den i dag, men gleder meg til og se fremgangen med denne altså.
For den var heftig syns jeg! :)
Egwene sa for siden:
Prøvde meg på six week sixpack i dag, bare for å se hvordan den var.
Tror nok jeg skal klare å kombinere den med 30 day shred og kanskje litt rockering! :)
VSB sa for siden:
Fullført six weeks six pack i dag:heia::heia: Ble skitur på søndag og treningsfri i går, men nå er det gjort. Gleder meg til nye utfordringer...
24/1: Six pack / level 2 / dag 15
Victory sa for siden:
Så flinke folk her!!!! :heia:
Level 2 av shred før jobb og Level 1 og 2 av killer buns and thighs i kveld her i dag.
Pandora sa for siden:
Extreme Shed & Shred idag også...enig med deg Victory; den er tøff!! helt utkjørt her i sofaen nå:eek:, men veldig bra og allsidig trening:D
Extreme Shed & Shred: IIII
VSB sa for siden:
X-box spillet i dag for forandring. Starter ripped in 30 neste gang, ev. banish fat i morgen etter klattring... Fikk yoga dvd til Jillian i går, men må få hjelp til å brenne den til riktig sone. Tenkte å smugkikke litt på datan, men søren og, får ikke lov å spille sone 1 der engang... Skjønner ikke poenget med disse sonene jeg, bare for å gjøre ting vanskelig eller?
25/1: Jungle adventure / level 1-5 / dag 4
Pandora sa for siden:
Måtte ta det litt lettere idag...etter den shed & shred runden igår...så da ble det Yoga Meltdown, level 2:p
Yoga Meltdown: I
Victory sa for siden:
Shred level 2 før jobb
Og extreme shed and shred nå i kveld.. I dag gjorde jeg en vri. Jeg tok level 1 sist. Det ble mye mindre slitsomt. Level 2 har jo endel mer styrke, mens 1 har cardio, så kroppen var lissom ikke helt ødelagt når man nærmet seg slutten..
Ble minnet på hvorfor jeg var såpass støl i overarmer og skulder da; Speed boxing!!! :eek:
VSB sa for siden:
Startet ripped in 30 i dag. Følte at level 1 var LETT. Blir nok å supplere litt med banish fat eller noe på dager jeg ikke gjør noe annet, har overskudd og tid. Tydelig at formen er bedret siden level 1 av shred.
26/1: Ripped / level 1 / dag 1
Pandora sa for siden:
Så deilig å kjenne at formen faktisk blir bedre VSB - den må jo bare bli det med Jillian!!
Banish Fat på meg idag igjen - fortsatt på ca 650 kcal på pulsklokka; det kjennes bra! Eneste sted jeg fortsatt har "modifications" nå er på scissor kicks i nest siste circuit...de bare hater jeg:eek:, ellers topp program:)
Banish Fat Boost your Metabolism: IIII
Victory sa for siden:
Så deilig når man kjenner man blir bedre form!!! :D Bra jobba!
Ble shred level 2 før jobb i går, og 3 når jeg kom hjem.
Og har startet dagen i dag med Ripped 1 og 2 i dag.
Har lagt opp til litt høyere inntak enn vanlig i helga, så på planen står det extreme shed begge level når jeg kommer hjem, før helga kan ønskes skikkelig velkommen.
God helg dere! :)
VSB sa for siden:
Ja, jeg må nok gi Jillian mesteparten av æren. Trener en del annet også, men i hvert fall det som går på høyintensitet blir mer sporadisk, dog godt suplement. I dag ble det riding med Jillian som suplement. Da var ripped in 30 akkurat passe utfordrende. Mitt største problem her er armhevinger:mad: En stund til jeg får de skikkelig til, men vil IKKE ned på knærne igjen, så gjør så godt jeg kan...
27/1: Ripped / level 1 / dag 2
Pandora sa for siden:
Rakk "bare" Killer Buns & Thighs idag..level 1. Kjentes faktisk ganske lett ut nå, etter all sheding & shredding og Banishing:)
God helg!
Tiny<3 sa for siden:
Måtte ta en ufrivillig pause fra treningen denne uka, kjørte kroppen helt ned i kjelleren med trening. Nå har kroppen fått hvilt og kjennes topp igjen, jeg er klar for en treningsøkt idag!
Selvom jeg ikke har trent har vekta fortsatt nedover :)
Victory sa for siden:
Ble ikke shred og shed i går, men level 1 og 2 med shred with weights.
Bena mine sier fra at de er slitne i dag også, så har bestemt meg for og høre på de... :o
Pandora sa for siden:
Elixia på meg idag - eneste dagen i uka jeg får somlet meg dit, ellers er det så greit med Jillian på soverommet...slippe å dra ut igjen seint på kvelden etter jobb osv.. ble bra trening idag også, 70 minutter step:)
LIBBA sa for siden:
Formen begynner å bedre seg :heia:
Er blitt to timers gåtur i dag :D
Pandora sa for siden:
Så bra LIBBA!!:) Da er du nok snart tilbake med Jillian også:heia:
Ble nesten to timer på ski på meg idag - supert føre og over 1100 kcal på pulsklokka:p.. Liten pause for Jillian noen dager fremover nå pga reise med jobb, men er plutselig tilbake;)
VSB sa for siden:
Glemte å legge inn lørdagens innsats, banish fat boost metabolism. Nå er det et virus i kroppen her, så dagen i dag er slapp. Gårdsdagen ble slalom før jeg ble fullstendig satt ut her...
28/1: Banish fat / hele / dag 7
Victory sa for siden:
Yoga meltdown i dag etter skituren min.
Må si jeg liker den yogaen også altså, bevege meg over på level 2 snart kanskje. Men jeg likte lissom ikke den like godt. Noe med at jeg ikke fikk det like bra til montro...?? :rolleyes:
Pandora sa for siden:
No More Trouble Zones idag igjen - kjennes greit uten for mye kondis etter sein kveld med jobb-middag igår.:cool:
No More Trouble Zones: IIII
VSB sa for siden:
Jeg venter spent på den, fikk den fra USA og får hjelp til å brenne den så x-boxen vår kan spille den. Fikk ikke smugkikket via datan engang...
Ble lang gåtur på meg i dag. Litt løping underveis. Kommer tilbake til Jillian plutselig.
Pandora sa for siden:
Hele Banish Fat idag...og Yoga Meltdown level 1. (Gikk faktisk helt greit med to programmer idag som jeg hadde tid! Lært av deg der Victory:))
Banish Fat Boost your Metabolism: 5
6 Weeks 6 Pack: 1
Extreme Shed & Shred: 4
No More Trouble Zones: 4
Yoga Meltdown: 2
VSB sa for siden:
Og jeg har fått nybrent yoga DVD nå, så skal teste den etter hvert. Skal prøve på to program jeg også, hvis jeg ikke har annen aktivitet samme dag. Men ved siden av ripped skulle det gå greit, i hvert fall level 1.
I dag ble det studio og styrketrening på meg.
Victory sa for siden:
Herlig! Så bra folkens! :)
Jillian fikk fri her i dag også, var på spinning.
Håpe jeg kommer meg opp til en shred eller ripped i morgen tidlig..
VSB sa for siden:
Da var yogaen testet, etter litt om og men, måtte områkere stua litt. For x-boxen likte den fortsatt ikke... Men herre min hatt, der sleit jeg, særlig med de som lignet push-ups...
2/2: Ripped/ level 1 / dag 3
gladhverdag sa for siden:
da har eg hatt min første 30 days shred level 1 trening..det var gøy:) skulle egentlig på en Høypuls time...men orket ikke gå ut..så da tenkte eg hjemmetrening!! og fant videoen på youtube:) så får eg prøve å bruke denne de dagene eg ikke går på Spenst!
Pandora sa for siden:
Extreme Shed & Shred idag, hele programmet i lunsjen (hjemmekontor!:))...
Liker det bedre og bedre, veldig variert og mange fine øvelser!
Så ble det brått helg igjen; god treningshelg til alle:D!
Banish Fat Boost your Metabolism: 5
6 Weeks 6 Pack: 1
Extreme Shed & Shred: 5
No More Trouble Zones: 4
Yoga Meltdown: 2
Smakfull sa for siden:
Så flinke dere er jenter :D
Jeg prøvde jo å gjennomføre 30 days for over et år siden, men klarte bare 18 dager :( Men jeg trenger seriøst å bevege meg litt mer, og kanskje spesielt styrketrening.. Har nå også fått tak i to nye videoer, så nå skal det forbrennes fett og kanskje bygge litt muskler...
Men 30 day shred'en ble veldig ensformig synes jeg, kanskje jeg kan kjøre noen få dager med den og så variere med noe annet?
VSB sa for siden:
Jeg har kjørt den, six week six pack og holder nå på med ripped in 30. Jeg prøver å kjøre 2 dager med det programmet jeg fokuserer på, for så å variere med f.eks. banish fat/boost metabolism. I tillegg varierer jeg med trening på studio, ski, riding mm Dette synes jeg fungerer bra.
VSB sa for siden:
Ny dag, nye utfordringer. Lurer på når jeg skal få taket på armhevinger???
Fikk pulsklokken jeg bestilte i dag og testet. Forbrennt 170kcal på level 1 av ripped in 30. Vet ikke hvordan det ligger an her inne jeg, men kjenner at jeg klarer ikke ta ut alt på den. Tror likevel det er bra for meg å fullføre level 1, nettopp fordi jeg sliter litt med basicen, særlig armhevinger.
2/2: Ripped/ level 1 / dag 3
Smakfull sa for siden:
Gjennomføre Banish Fat Boost Metabolism i dag og det ble rett og slett for mye for meg. 7 sett med 4 øvelser som skulle gjennomføres to ganger.. Jeg kom ikke lengre enn til 40 minutter og var ikke alle øvelser jeg klarte å gjennomføre :( Ble hvertfall svett og sliten!
Men det er jo et fint "utgangspunkt" for meg og jeg tror jeg skal gjøre denne videoen en gang i uken og se på min egen framgang :) Skal prøve en annen video i morgen/søndag.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.