< Tilbake til oversikten

Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

littleme sa for siden:

Takk dere!! :D Nå har jeg fullført, litt sent, men utsatte det lengst mulig i dag!

Hvordan gjør dere det? Før eller etter jobb?

Synes første timen gikk helt greit, men jeg hadde ikke vekter, eller noe annet for hånden, så da ble det et par sko! hahah.. Nå skal jeg ta bilde av meg selv.

Svett nattaklem til Pandora og LIBBA!!

Anitra sa for siden:

Jeg har dvd'en, men har ikke fått begynt enda! Noen som merker endringer på seg selv?

Bell sa for siden:

Nå er den bestilt,og selv om jeg nok ikke får begynt ordentlig før i august (er en del bortreist i sommer,og i august har jeg huset for meg selv,når unger er på skole/bhg og mann på jobb :D),kan det ikke skade å ta en økt de dagene det passer ;)
Trenger virkelig å stramme opp og ikke minst gå ned før turen sydover i oktober...
Er også spent på før/etter på sprekingene som har gjennomført??

Anitra sa for siden:

Da kan vi jo starte sammen Bell, og fortelle hverandre hvordan dette går :)

Bell sa for siden:

Gjerne det,Anitra!! Trenger nok noen å jobbe sammen med ;)

LIBBA sa for siden:

Der var du i gang :heia: :heia: Sko...ja hvorfor ikke :D
Jeg pleier å ta økta på ettermiddagen/kvelden. Har ikke tid til slikt om morgenen.
Lykke til med neste økt ;)
Klem tilbake :klem:

littleme sa for siden:

Hehe, skal fylle opp noen vannflasker til i kveld da, så får jeg ønske meg håndmanualer til senere!
Jeg tror egentlig jeg rekker det om morgenen, og nå er jeg stuptrøtt, så det frister ikke i det hele tatt å gjøre det i kveld! Gruver meg!

LIBBA sa for siden:

Jeg har ikke gått noe særlig ned i vekt, men har minket i cm. Gått ned to bukse-størrelser :D
Er generelt blitt i bedre form :boxing: ( som var elendig da jeg startet )
Har fortsatt ca 10kg som skal bort,så er nok lenge til synlig six-pack :rolleyes: :lol:

Bell sa for siden:

Trener du 3 Jilian dvd'er hver dag,Libba?? Wow! Hvor lang tid tar hver,og merker du noe til de?
Vært på skoleavslutning i kveld,og har magen full av kake,så kjenner det er på tide å begynne snart...:o

LIBBA sa for siden:

3dvd'er :eek::eek: Neida, en om gangen :D
Startet med shredden . Etter endt program begynte jeg på nytt med den ( derfor "runde 2"). Gjorde ferdig 2/3 av den da rippen ble påbegynt.
Da den var fullført begynte jeg på J M 6 week six-pack.
Den holder jeg på med for tiden :stortsmil

Pandora sa for siden:

Da var dagens trening unnagjort:) ikke så ille idag faktisk...

Jeg tar også alltid treningen etter jobben, blir ofte litt seint. Når det gjelder resultater, så syns jeg magen min er ganske tilbake til bildet inne på profilen nå - det var tatt etter første runde på shred: Nå må den jo bli enda bedre snart med Six weeks six pack:D:D Men, min erfaring er at det eneste som funker er å fortsette tålmodig, hver dag, og fullføre alle nivåer mest mulig i hht akkurat det programmet som Jillian har lagt opp til:goodluck:

(Har holdt på med Jillian i til sammen 79 !! :eek:dager nå har jeg regnet ut, da inkl den første shred runden jeg tok i fjor)

Dag 15: level 1, 14.06.11 6wsp
Dag 14: level 1, 13.06.11 6wsp
Dag 13: level 1, 12.06.11 6wsp
Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2)
Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1)

Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11
Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11

LIBBA sa for siden:

Men....har hatt en prat med meg selv, og står over Jillian i dag :nedfor:
Er ikke bedre i ryggen :nei:, så tror det er lurt med en dags pause.
Kommer sterkere tilbake i morgen :stortsmil ( da skal ryggen være bedre )

LIBBA sa for siden:

:heia::heia:
Og jeg har 74 dager ;)

Pandora sa for siden:

Wow! Tenk at jeg har flere dager til sammen enn deg LIBBA:dulte: men så har du det litt mer sammen hengende enn jeg tror jeg nok...:)

Ellers fornuftig å lytte til kroppen/ryggen og ta noen dager fri - og jeg må "lytte til" jobben noen dager fremover nå; skal på jobbseminar og tviler på om det blir noe Jillian tid:mad:

LIBBA sa for siden:

Lykke til på jobbseminar Pandora :goodluck:

LIBBA sa for siden:

Glemte runde 1 på shredden
Da blir det 104 dager :eek:

Foksy sa for siden:

:visemuskl:_punk:
Fytti rakkern!! Du er jammen utholdende!!

Jeg fikk dvd'n for en "liten" stund siden, men så begynte jeg på fettfaste og var usikker på om jeg ville orke å trene mens det pågikk. Fikk til slutt nok av unnskyldninger og nok av å "bare vente én dag til" og begynte nå i natt :o
Men jeg hadde nok rett i at jeg ikke hadde orket dette på fettfaste ja!

Nå har jeg da iaf fullført dag1 av level1 på shred'en :D sliten, men fornøyd!
Veldig mye hopping da, fikk litt sjokk over at jeg ble såå sliten av stakkarslige 20 minutt:rolleyes:

Trixie sa for siden:

Tips til de i dårlig form eller som har dårlige rygger oa.:
Armhevinger - gjør de mot vegg istedet, stå langt nok unna til at du kommer helt "ned" på veggen.
Situps - gjør de sittende som her.
Tren uten vekter.

Det er ikke noe nederlag å gjøre øvelser anderledes, vi har forskjellige utgangspunkt når vi starter trening. Og det er vel ikke slik at de fleste av oss allerede er såpass trente at vi klarer alle øvelser? :) Det viktigste er at vi gjør noe. :)

LIBBA sa for siden:

Er veldig enig i den. Er det øvelser jeg ikke klarer den dagen ( ex:sideplanken ) gjøres det heller noe annet ;)
Selv om jeg trimmer med Jillian nesten hver dag er det laangt igjen før jeg kan kalle meg SPREK, men har hatt god framgang i forhold til startformen :rolleyes: :)

LIBBA sa for siden:

Supert :heia::heia:

LIBBA sa for siden:

Da har jeg kommet meg gjennom dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p :boxing:
Ryggen er litt bedre, men måtte holde runde1-tempo nesten hele tiden. ( Jillian øker tempoet i runde2) :høh: :stortsmil

Foksy sa for siden:

:) Siden jeg var så "lur" å la det inn her må jeg jo fortsette i kveld også...:o:D

Blir inspirert av alle dere flinkinger som har holdt på så lenge og ikke gir dere også. Ned en buksestr eller to hadde heller ikke gjort noe:rolleyes:

Må føye til at jeg er glad jeg bor alene da, hoppa og spratt rundt på stuegulvet i truse, t-skjorte og joggesko :lol:

littleme sa for siden:

Jeg greier det ikke! Startet i ny jobb i går, og var til legen og opererte bort noen føflekker. Helt utslitt, la meg til å sove klokken 7. Full dag i ny jobb i dag, fortsatt utslitt. Er det stresset som gjør meg sånn? Kan jeg Utsette til neste uke å håpe at jeg er mer rutinert da?

Foksy sa for siden:

Det høres ut som om du har mer enn nok akkurat nå :)
Blir sliten bare av å høre om det jeg!
Begynn når du klarer, men du trenger ikke vente en mnd da :p

LIBBA sa for siden:

Veldig bra :heia: :boxing:
Må innrømme jeg ikke er veldig begeistret for den hoppingen hennes.
Er ikke så mye hopping på 6 week six-pack, og det synes jeg er helt greit :lol:

LIBBA sa for siden:

Enig med Foksy.
Begynn når du er klar til det.
Lykke til i ny jobb :klem:

littleme sa for siden:

Hehe, kunne godt funnet på å ventet et par mnd jeg!! :D men da blir neste plan å starte neste uke! Det ideelle for meg hadde vært å fått gjort det før jeg skal på jobb, for jeg er så sliten når jeg kommer hjem..

Pandora sa for siden:

Da er det "avrapportering" for to dager i slengen her... vært på konferanse på hotell, og fikk lagt inn en Jillian økt mellom møter og middag igår kveld :eek:, også ble det en runde idag også før jeg skal ut og drikke litt vin :full:

Dag 17: level 1, 17.06.11 6wsp
Dag 16: level 1, 16.06.11 6wsp

Dag 15: level 1, 14.06.11 6wsp
Dag 14: level 1, 13.06.11 6wsp
Dag 13: level 1, 12.06.11 6wsp

LIBBA sa for siden:

Fy fader Pandora, nå ble jeg imponert :heia:
Jeg jobba seint i går, så da rakk jeg ikke.( bor slik til at jeg kan ikke drive med slikt til alle døgnets timer)
I kveld har jeg vært på treff i Oslo ( som forøvrig var meget vellykket ), så da rakk jeg heller ikke.
Kommer sterkere tilbake i morgen :D

IdaCaro sa for siden:

Jeg "oppdaget" 30 day shred ifjor mai, og vil absolutt anbefale den :) Den gjorde en forandring for meg.

Jeg vil bare si at man bør "holde ut" og være standhaftig på treningen, jeg fulgte programmet tvungent , 10 dager på nivå 1, 10 på nivå 2 og 10 på nivå 3 og syntes det var utrolig hvor "fort" man faktisk ble i bedre form. Det er som J M sier i nivå 1 at når du har kommet til dag 6-7-8, så merker du at øvelsen er lettere å gå igjennom ( kroppen har blitt sterkere ;) )

Ble totalt "hekta" på JM etter denne, kjøpte 6week 6pack, Banish fat Boost metabolism og No more troublezones ( men den siste har jeg ikke prøvd ut ennå, venter til en dag jeg føler for noe nytt ;) )
Og hun driver med å filme inn en ny dvd for rumpe og lår, gleder meg :)

6week 6pack er også bra, har merket forskjell på mageregionen.

Pandora sa for siden:

Ferdig med level 1!! :heia:Da har jeg kjørt opplegget i tre uker (3x6 dager +1 dag med annen trening mellom hver uke). Gruer meg egentlig litt til å ta fatt på level2 - har sniktttet og syns det ser tøft ut!!:eek:

Dag 13 - 18: level 1, 6wsp (week 3)

LIBBA sa for siden:

Grattis med ferdig Level1 :heia:
Er spent på hva du syns om Level2 :)
Er egentlig ferdig jeg også, men holde meg til Level1 litt til tenker jeg.
Syntes farta på Level2 var i høyeste laget. :eek: Ikke klar for det ennå :o

LIBBA sa for siden:

Har også fått fullført dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p Level1 :visemuskl :stortsmil

littleme sa for siden:

Skulle ønske jeg var like flink som deg LIBBA! :D

LIBBA sa for siden:

Takk for det :klem:
men enkelte dager må jeg snakke hardt til meg selv for å gjennomføre :o
Har av og til noen vondt-er, og da må jeg modifisere enkelte øvelser.
Kommer til å gå greit med deg når du får begynt.
Lykke til, og jeg skal heie på deg :heia:

Pandora sa for siden:

Må snakke hardt til meg selv noen dager jeg også LIBBA - som idag!:eek: har blitt litt mye vin og mat denne helgen..... og level 2 var hardt:( holdt nesten på å gi opp, Litt enig med Jillian " seems like we're in a Horror Movie"..;), men gjennomførte alt med litt småpauser og modifisering. Må jo lære meg de nye øvelsene også så satser på at det går bedre i morgen:)

Dag 19: level 2, 6wsp 19.06.11

LIBBA sa for siden:

Flinka :heia:
Jeg har prøvd level 2 to tre ganger, men må innrømme jeg ble så sliten av det tempoet at jeg nesten spydde :o
Holder meg til ener'n litt til :stortsmil
....Har hatt en fæl dag med hodepine (som er så kraftig at jeg spyr).:eek:
Er nå betydelig bedre, så kanskje jeg klarer å gjennomføre dagens økt likevel. Håper det :D

littleme sa for siden:

Blir så imponert over dere to! Dere er fantastiske som greier å pushe dere selv!! Herlig!

I morra er det på'n igjen for meg også. Håper jeg greier å få gjennomført før jobb, da er jeg nemmlig sikra. Jeg kan ikke være noe dårligere enn dere, dette skal jeg greie!!! :D

LIBBA sa for siden:

Helt riktig, dette greier du. :heia:
Hvis du har dager du ikke greier alle øvelser modifiserer du dem litt.
Det gjorde jeg. Hadde en periode med vond akilles-sene, og da klarte jeg ikke all hoppingen (på shredden). Gjorde andre ting istedenfor.:stortsmil

littleme sa for siden:

Kjempesmart! Er så motivert at jeg har vært ute og løpt en tur nå :p Begynte å snakke med ei venninne om bikinifine 2012 :D

LIBBA sa for siden:

Kjempebra :stortsmil :klem:

LIBBA sa for siden:

Ble ikke til det nei, men har gått en tur på ca 40 min.
Måtte få lufta hodet :rolleyes:

littleme sa for siden:

Er fortsatt kjempebra! Du er flink!!

LIBBA sa for siden:

Takk ;) :suss:
Lykke til i morgen :klem:

littleme sa for siden:

Fullført første runde!!! Damint det var hardt!! Hadde virkelig ikke lyst, men venninna mi som jeg gjør det samme med fortalte at hun hadde fullført og da MÅTTE jeg bare. Var stuptrøtt og kjempe lite opplagt før og under treningen. Nå har jeg MASSE energi :P Jeg som skulle legge meg tidlig og greie å stå opp i rett tid i morgen?? Jeg greide nemmlig ikke det i dag tidlig, derfor fikk jeg ikke trent før jeg skulle på jobb. Håper jeg greier det i morra!! Hvordan går det med dere?

Jeg må også benytte anledningen til å si at jeg har gått ned et rundt tall med kilo!! Woohoo, endelig kan jeg si at jeg har gått ned 10 kg!! Men med tanke på at jeg starta med å legge om kosthold osv(, starta ikke med lavkarbo før slutten av februar) så har jeg jo brukt et halvt år på 10 kg. Det lover igrunn ganske dårlig for mitt mål om 30 kg på et år. Ikke bra! Tror jeg må skjerpe litt mer på kostholdet. Jillian skal iallefall være med meg de neste 30 dagene!

1/30 :D

Foksy sa for siden:

Hopper av denne jeg, synes det er vanskelig å finne motivasjon for all den hoppinga. Men jeg har begynt å løpe i stedet. Løp iForms 5km løp på lørdag og trente i dag igjen. Satser på å få løpt man-ons-fre og andre aktiviteter i helgene. Passer meg bedre. Men lykke til til alle dere flotte flinke som kjører på dag etter dag med dvd'n! :heia: :heia:

Pandora sa for siden:

Grattis Littleme! da er du igang:heia: og gratulerer med fin vektnedgang:blomster:

Jeg fikk ikke tid idag!! og samme blir det imorgen, med seine møter og middag med jobben:mad: men kommer sterkere tilbake før dere vet ord av det..

LIBBA sa for siden:

Jepp :)
Der var du i farta :heia: Grattis med første runde :D
og fin vektnedgang :heia:

LIBBA sa for siden:

Jeg fikk heller ikke tid .
Jobbet til 23:00 ( fra 06:00),og da holder det for i dag :rolleyes:
Kommer sterkere tilbake i morgen :D

littleme sa for siden:

Herre min hatt, som dere holder på da!! Flinke folkene! Må ikke jobbe dere ihjel heller da ;) Jeeg kom hjem fra jobb nå, og gruver meg til å starte med Jillian. Skulle egentlig gjøre det i dag tidlig, men tror du ikke senga var god? Kom nesten litt forsent på jobb..

Pandora sa for siden:

...og jeg var hjemme klokka 22 i dag - etter å ha startet klokka 07:00...rett på jobbmiddag etterpå . Orket ikke Jillian "horror movie" etter det, men fikk løpt en tur på en halv time i den fine sommer-skogen:p :p

Fra imorgen skal det roe seg litt for meg på jobb, så da må jeg prøve meg på level 2 igjen:eek:

LIBBA sa for siden:

Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 1 i boks :D :boxing:

LIBBA sa for siden:

Den skjønner jeg.;)
Ha en fortsatt fin kveld :suss:

Pandora sa for siden:

Takk, takk; samme til deg LIBBA:klem: - nå er jeg dypt nede i sofaen...og litt misunnelig på deg som har gjennomført 6wsp idag også (..idag tidlig da jeg lå i senga og holdt på å våkne kjente jeg veldig tydelig at det hadde skjedd noe med "side-mage" musklene mine; harde og helt tydelig strammet -> det funker dette her!!! selv om det er tøft å gjennomføre innimellom :hjelp:

LIBBA sa for siden:

Ja, har klokketro på Jillian jeg også ;)
Mine muskler er fortsatt gjemt, men noen har jeg forhåpentligvis fått selv om dem ikke synes :rolleyes:
Kjenner jeg er blitt sterkere, og det føles godt :D

LIBBA sa for siden:

Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 1 på plass :boxing:
Hadde lyst på sofaen istedenfor, men klarte å bryte meg i gang :jegvant:

Pandora sa for siden:

Ble level 1 på meg! :cool: Var ikke helt motivert for det tøffeste programmet... Egentlig mer enn slitsomt nok det, ihvertfall idag:eek:

Dag 20: level 1, 6wsp 22.06.11

LIBBA sa for siden:

Level 1 kan være tøft nok det enkelte dager :ja:

Pandora sa for siden:

Level 2 idag:D Syns det er hardt!!!! og idag var det så varmt igjen at svetten silte - enda mer enn vanlig:eek: Men gjennomførte alle øvelsene:):)

Dag 21: level 2, 6wsp 23.06.11

LIBBA sa for siden:

Kjempebra Pandora :heia::heia:

LIBBA sa for siden:

Dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 1 i boks :boxing:

Pandora sa for siden:

Blir seinere og seinere på deg jo LIBBA; supert å ha tiltak til å gjennomføre sånn midt i "sofa-tiden"...:boxing::blomster:

Men hvor ble de andre av...???:confused:

Vidundra sa for siden:

Jillian er awesome. Synd jeg først fant denne tråden nå, og ikke har fått vært med på opplegget. Men skal definitvt kjøpe DVD-en når jeg får tid til å sette i gang. Juli høres ut som en bra måned for noe slikt; noe må jeg jo gjøre mens alle jeg kjenner er på ferie. :rolleyes:

Pandora sa for siden:

Dagens økt unnagjort:p; litt lettere faktisk (sikkert fordi jeg har hjemmekontor, og kunne ta det mer med ro og mak sånn ellers..). Imorgen spørs det; er på tur igjen, men søndag er jeg ihvertfall tilbake:)
[color=#000000][/color]
God helg!!:dulte::stortsmil
[color=#000000][/color]
Dag 22: level 2, 6wsp 24.06.11

manebane sa for siden:

Første dag på level 3 på 30 day shred. Og det var virkelig ett nivå opp! :eek:
Klarte ikke helt å henge med nei, men vips så var treningen over :)
Stort forbedringspotensial for meg hvertfall :D

LIBBA sa for siden:

Holder meg til level 1 litt til :stortsmil

LIBBA sa for siden:

Flott Pandora. :heia:
Du er flink. Orker ikke gå over til level 2 igjen riktig ennå jeg ;)
Ønsker deg ei super helg :suss:

LIBBA sa for siden:

Takk,takk :)
Har vært skrekkelig mye jobbing denne uka, så da blir trimtiden min veldig forskjøvet :stuart: ;)

LIBBA sa for siden:

Level 3 :heia:
Kjempeflott :D

littleme sa for siden:

Sorry, jeg har duttet helt ut. Skjønner ikke åssen jeg skal greie å begynne å lese til eksamener når jeg er ferdig på jobb. Da er jeg så sliten. Jeg tror jeg greier å komme meg ut å jogge, men av en eller annen grunn er det å starte jillian ti tusen ganger værre enn å komme meg ut å jogge eller ut på treningssenter. Skal prøve å finne en måte å skjerpe meg på, vet bare ikke helt hvordan ennå :P

LIBBA sa for siden:

Det viktigste er nå at du gjør noe du liker.
Det er nok Jillian som ville stjålet minst av tiden din, men det er ditt valg ;)
Lykke til uansett hva du velger :suss:

LIBBA sa for siden:

Etter en noe tøff uke blir det fri fra Jillian i dag ;)
Føler jeg trenger en fridag, men kommer sterkere tilbake i morgen :D

Bollemor sa for siden:

Mandag som var startet jeg på igjen å, å va fast bestemt på at dette skulle jeg gjennomføre dette nå. Har bare kommet til dag 17 å slik før:P men værtfall så har jeg tatt 4 dager i denne uka,men så stoppet det:( jeg har fått halsbetennelse .. som gjør at jeg er helt tett i halsen, nesen og ørene.. så torsdag ble dette sikkelig tussig å gjennomføre dette. Så har ikke gjort det siden da:( bør jeg starte helt på nytt igjen når jeg blir frisk? eller kan jeg hoppe på dag 5???:)

LIBBA sa for siden:

Jeg ville fortsatt på dag 5 :)
Ville syntes det var demotiverende å begynne helt på nytt igjen,
men føler du for det kan du jo slenge på 4 dager til når du er "ferdig" ;)
God bedring med halsen :klem:

LIBBA sa for siden:

Så var det på an igjen :)

Bollemor sa for siden:

hvordan er de andre treningsøktene fra jillian som du tar??:)

LIBBA sa for siden:

Tar en DVD i gangen ;)
Startet med shredden . Etter endt program begynte jeg på nytt med den ( derfor "runde 2"). Gjorde ferdig 2/3 av den da rippen ble påbegynt.
Da den var fullført begynte jeg på J M 6 week six-pack.
Den holder jeg på med for tiden :stortsmil
Alle er bra. Jillian er veldig flink til å motivere :D

Pandora sa for siden:

Mystisk...innlegget mitt ble bare borte :eek: Får bare prøve igjen, for idag har jeg faktisk trent:p; gikk veldig greit til og med...selv etter lite søvn og en del vin i løpet av helga:)

Snart ferdig med uke 4!!:)

Dag 23: level 2, 6wsp 26.06.11
Dag 22: level 2, 6wsp 24.06.11

LIBBA sa for siden:

Veldig bra Pandora :heia:
Bør vel snart over til level 2 selv, men liker egentlig bedre ener'n :o
Får se til uka :D

Pandora sa for siden:

Hei Bollemor; vil bare dele mine erfaringer med deg; har prøvd og likt alle DVDene du viser til ... Ripped in 30 kjøpte jeg på Amazon.

Likte egentlig Ripped aller best; effektiv og mest variert - konkurrerer med 6 weeks 6-pack som jeg holder på med nå som også er super.

Banish Fat, Boost your Metabolism er BEINHARD kondistrening, for tøff egentlig syns jeg; ble for lenge (ca 50 min) og for hardt til at den kan kjøres ofte ihvertfall.:eek:

No More Trouble Zones er super, men litt lang (ca 50 min) - og siden det egentlig inneholder ett total program egner det seg ikke så bra for sånn "hver-dag-opplegg" som jeg anbefaler og har best resultater med (Shred, Ripped pg 6wsp, 25-35 min hvert program..).

Lykke til!! super trening uansett hvilke av disse du velger:goodluck:

Pandora sa for siden:

Var som deg...ble faktisk kvalm og uvel de første to gangene med level 2 og måtte pause flere ganger i "the horror movie" som jeg syntes var et dekkende navn! Men nå syns jeg plutselig den er like grei som level 1 var, kanskje hakket bedre og mer variert... var tydeligvis en slags "terskel" jeg måtte over der for å lære sekvensene godt nok til at det ikke virker heseblesende - krysser fingre for at du erfarer det samme!:):goodluck:

LIBBA sa for siden:

Håper du har rett :klem:
Trodde jeg skulle spy de to gangene jeg prøvde. Fy for et tempo :o
Skal ta meg sammen å prøve igjen til uka :)

Bollemor sa for siden:

så spennede:) får se hva det blir til etter å ha fullført 30days shered:) er påån igjen i morgen :) forresten,sliter me armhevingene jeg:( har rygg og nakke problermer.. Ødelegger dette mye for meg at jeg ikke klare de? Prøver jo så klart...og tar noen, men greier ikke å holde ut hele opplegge på de:( erfaringer noen?

littleme sa for siden:

Synes du er flink jeg, Bolla mi :D

Bollemor sa for siden:

hihi..takk skal du ha:) tar du 30days du også eller? Kommet langt? Starter på dag 5 i morgen,etter å ha vært syk i helgen. Kommer som regel aldri til lengre enn dag 15-17 før jeg gir opp jeg. Heheh... Slik skal det ikke bli denne gangen værtfall:)

littleme sa for siden:

Hmm, litt usikker. Tenker å komme på en ny regel av noe slag. f.eks: Hvis jeg ikke trener ellers den dagen, så skal jeg trene jillian, eller hvis jeg ikke får trent styrke den dagen så skal jeg trene jillian. Hva tror du er smart?

Bollemor sa for siden:

hørtes ut som en god plan det da:)
for min del..så har jeg å meldt mæ inn zumbagruppa også:) så skal få fylt inn litt trening nå ja:)

Pandora sa for siden:

:visemuskl Da var uke 4 gjennomført:) Sier at den var en "level 2 uke", for selv om en dag var tilbake på level 1 så var det jo mest det..

Blir så sinnsykt svett av denne treningen! Selv når det ikke er så varmt ute fortsetter jeg å svette en stund etter dusjen :confused:

Dag 19 - 24: level 2, 6wsp (week 4)

LIBBA sa for siden:

Da var dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level 2 i boks :boxing::visemuskl
Er beintøft. The horror movie :ja: Tror jeg svetta en liter ;)
Uke 4 Pandora :heia:

Pandora sa for siden:

:D Horror Movie :D du er fortsatt der ja... bare vent et par ganger til!! så kanskje det blir mer Thriller/Drama:) .. og svetting er vel egentlig sunt og bra, selv om det er litt brysomt når det renner nedover armene og man samtidig skal få godt tak og strekke ut skuldrene på slutten.. ;)

Syns vi er flinke jeg, begge to! :blomster::heia:

LIBBA sa for siden:

Det syns jeg også :ja: :lol: ;)

Titti sa for siden:

Hei dere. Har vært på bryllupsreise og hatt en pause på ca 10 dager, tok en ny runde med Jillian i dag, men gud nå er jeg litt lei hele dama jeg altså, sorry. :lol:
Så tror jeg må gå for litt zumba nå fremover og ta en litt lenger Jillianpause..;)

LIBBA sa for siden:

Zumba er også veldig bra trening :lol: ;)

Pandora sa for siden:

Blir ikke lei Jillian jeg da!!:D:D Selv om hun er en slavedriver så syns jeg treningen er så superbra, og Jillian er så oppmuntrende og faktisk sympatisk (er kanskje litt pervo som syns det men...)

Idag så jeg på smakebitene på "Yoga Meltdown" og "Shred it with weights" som er på 6wsp DVDen...spørs om jeg ikke etterhvert må investere i dem også; var sånn 30-minutter x 2 type det også; akkurat sånn jeg liker.

,,og dagens økt er i boks:p:)

Dag 25: level 2, 6wsp 28.06.11

LIBBA sa for siden:

Enig med deg jeg Pandora. Synes også Jillian er veldig flink :)
Skadet meg i ei skulder i går, så jeg må derfor ta det med ro med Jillian i en 2-3 dager . :nedfor:
Men
kommer sterkere tilbake :D
......... "dagens økt " :heia:

Pandora sa for siden:

God bedring med skulderen LIBBA!:klem:

Da har jeg slitt meg gjennom 2ern idag også:)

Dag 26: level 2, 6wsp 29.06.11
Dag 25: level 2, 6wsp 28.06.11

Bollemor sa for siden:

Finner ikke Ripped in 30 jeg:( bare region 1 :(

LIBBA sa for siden:

Tusen takk for det :suss: Den er en tanke mindre[size=1][/size] vond i dag, så det går da framover :cool:
I dag har det vært varmt, så du er tøff som orker level 2 :stortsmil :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.