VSB sa for siden:
Jillian Michaels 30day shred:
22/8: Dag 1 / level 1
23/8: Dag 2 / level 1
24/8: Dag 3 / level 1
25/8: Dag 4 / level 1
27/8: Dag 5 / level 1
VSB sa for siden:
LIBBA sa for siden:
Så flink du er VSB :heia:
Skal snart få skviset inn noen økter selv igjen :D
Pandora sa for siden:
Har ikke fått oppdatert her inne i det siste! For mye jobb... men har fått noen dates med Jillian; satset på "No More Trouble Zones" denne uka. Kommer nok til å variere mer mellom programmene fremover, siden "Shred with Weights" og "Yoga Meldown" ikke er fullt så bra som en del av andre - syns jeg trenger litt i tillegg. :boxing:
God helg til alle:)!!
Startdato Høst 2011 med Jillian; 15.08.11
Yoga Meltdown - level 1, Dag 2
Shred it with Weights - level 1, Dag 2
No More Trouble Zones - Dag 3
VSB sa for siden:
Jeg forsøker å holde motivasjonen oppe, men kjenner at det er litt tyngre nå, selv om nok en del av øvelsene går greiere. Er ikke helt overbevist om at jeg er klar for level 2 etter 10 dager, men vi får se...
28/8: Dag 6 / level 1
LIBBA sa for siden:
Er blitt ei økt med Jillian Michaels Ripped in 30 level 1 i dag :D
Pandora sa for siden:
Idag ble det lang tur...og Shred med kettlebells:-) fin dag!
Yoga Meltdown - level 1, Dag 2
Shred it with Weights - level 1, Dag 3
@nita sa for siden:
Nå har jeg blitt inspirert! :)
Så flinke dere er.
Og jeg fikk tak i filmen for å se og prøve, og sannelig er jeg på fjerde dag nå :eek:
Nå må jeg bare fortsette, se om det blir noe forandring på kroppen :)
En del overflødig etter nesten 40 kilo av, så hadde vært herlig med litt strammere kropp :D
Kjenner jeg er ikke så stiv i kroppen som etter dag 1, klarer å gå trappene normalt igjen.. :o
Pandora sa for siden:
Så fint at du er med @nita!:)
Idag ble det Yoga Meltdown med Jillian på meg, ganske hardt...
Yoga Meltdown - level 1, Dag 3
VSB sa for siden:
Dagens runde var tung, kjempetung, men det følger vel formen ellers, som ikke er god psykisk i dag og så ganske ømme legger, merker nok godt overgangen til mer trening...
29/8: Dag 7 / level 1
VSB sa for siden:
Da ble det en runde med Jillian i kveld og,men tror den ene foten min trenger noen dagers pause, for hopp og sprett er au-au nå. Får gå over på en ren styrke-DVD et par dager og håpe det gir seg. Og så har jeg endelig fått kjøpt meg 1kg vekter, så nå blir det vekt tilpasset øvelsene.
30/8: Dag 8 / level 1
Pandora sa for siden:
Kjapt innom og oppdaterer for gårsdagen - No More trouble zones:D ..og idag blir det fotballkamp (bare heier!!);)
No More Trouble Zones - Dag 4
VSB sa for siden:
Her er det litt pause fra Jillian, har trent basseng og klattring, og masse turer, men med en litt vond legg som ikke liker Jillian, så var det tryggest med pause. Skal se om det blir en ny runde snart, men med alternativ cardio fram til benet er helt OK.
Pandora sa for siden:
Siste før helgen - No More Trouble Zones er nok min Jillian favoritt for tiden:)
No More Trouble Zones - Dag 5
VSB sa for siden:
Fortsatt litt forsiktig med det ene benet, for mye hopp og sprett er ikke bra, så jeg har brukt treningssykkelen litt.
2/9: Dag 9 / level 1 (deler av cardio byttet med sykkel pga vondt ben)
Pandora sa for siden:
Ble Elixia idag:visemuskl, dance step i 70 minutter....så får Jillian vente til imorgen:p
Pandora sa for siden:
Stille her inne nå! Idag ble det jobbesøndag på meg, men fikk skvist inn en økt med Jillian på ettermiddagen; No More Trouble Zones idag også:)
LIBBA sa for siden:
Heia Pandora. Fortsatt flink jente :heia:
Har fått bestilt meg Shred it with Weights.
Er spent på hva jeg synes om den.
Er superhektisk for tiden, så det blir lite tid til Jillian :nedfor:, men må prøve å få skviset inn noen økter :)
Pandora sa for siden:
Hei LIBBA:heia: så kjekt å se deg!:) Håper du snart er tilbake her inne for fullt så vi får "følge" utover i de mørke høstkveldene:klem:
Idag ble det Yoga Meltdown på meg, liker nok fortsatt best "de gamle" Shred og Ripped osv - men veldig greit å variere også:D
Yoga Meltdown - level 1, Dag 4
VSB sa for siden:
Etter en slappere helg, ble det tid for Jillian i dag. Må fortsatt tilpasse etter leggen og byttet ut deler av cardio med sykkel for å avlaste... Derfor tror jeg nok det er lurt å holde seg på level 1 litt til, eller så ut som at det var flere øvelseer som kunne tilpasses uten hopp og sprett så jeg vet egentlig ikke. Tror egentlig overkroppen trenger lengre tid før dfen er klar for level to, har sett igjennom i dag... Får tenke litt tror jeg.
6/9: Dag 10 / level 1 (deler av cardio byttet med sykkel pga vondt ben)
Flott å se at det er flere her inne, trenger virkelig den motivasjonen nå, sliter litt både med trening og ellers.
Pandora sa for siden:
Idag ble det Shred with weights før Norge-Danmark på Canal+ (mest resten av familien som er interessert, men får vel heie litt:D), begynner å like godt å variere program nå, og litt kult med den kettlebell saken:)
Shred it with Weights - level 1, Dag 4
Pandora sa for siden:
No More Trouble Zones idag....favoritten:cool:
No More Trouble Zones - Dag 6
VSB sa for siden:
Da er jeg på level 2 og for beina så er nok denne bedre for meg, da jeg kan modifisere til mindre hopp og sprett. Overkroppen derimot... Vel jeg blir nok sterkere...
9/9: Dag 1 / level 2
LIBBA sa for siden:
Er fortsatt for lite timer i døgnet for meg. :eek: Til tider bortreist i forbindelse med jobben, og fortsatt veeeldig mye å gjøre i leilighetene.
Prøver å skvise inn litt Jillian, men det går mest i jobb, jobb, rydding, maling og panelplater + masse annet som trengs å bli gjort ( er virkelig slitsomt med leilighetsbytte :blinke:) :)
Pandora sa for siden:
No more Trouble Zones idag...etter en alt for lang jobbdag:mad:
Man nå er det helg!!:heia::heia: Lykke til videre med leilighet, rydding og opp-pussing LIBBA!
No More Trouble Zones - Dag 7
LIBBA sa for siden:
Takk, takk Pandora :suss:
Ha ei strålende helg :)
Pandora sa for siden:
Deilig med fri og helg - ble tur i sola igår (bare!), og Shred with weights idag. Neste uke er det masse reising om møter på jobb, så da spørs det vel om jeg får trent noe:confused:
Shred it with Weights - level 1, Dag 5
No More Trouble Zones - Dag 7
VSB sa for siden:
Da kom jeg i gang etter et par dagers pause, må ta meg sammen inneimellom for å komme i gang, men så går det jo veldig greit når jeg gjør det...
12/9: Dag 2 / level 2
13/9: Dag 3 / level 2
@nita sa for siden:
Er på dag fire på level 2 jeg. Er så stolt at jeg har klart meg så langt :)
Tror jeg ser LITT forandring i kroppen også... vill i allefall se d :rolleyes:
VSB sa for siden:
Dagens "date" med Jillian:
15/9: Dag 4 / level 2
16/9: Dag 5 / level 2
Pandora sa for siden:
Tilbake fra en uke med jobbreising og seine middager...og på tide med Jillian igjen. No More Trouble Zones idag:)
No More Trouble Zones - Dag 8
VSB sa for siden:
Klar etter en dags pause fra Jillian, tror dette funker bra for meg, 2 dager på,en dag av...
18/9: Dag 6 / level 2
Pandora sa for siden:
Idag ble det No More Trouble Zones igjen....Elixia Dance step 75 min igår, så er ganske fornøyd med helgen treningsmessig:D ...ganske fornøyd ellers også igrunn:):)
No More Trouble Zones - Dag 9
Fofa sa for siden:
Herregud så flinke dere er!!!! Selv har jeg hatt en lang periode med reising(og lite trening.. :-() og uten internett... Er tilbake nå, så regner med oppstart av Jillian igjen en av de nærmeste dagene.
VSB sa for siden:
Har et par fridager nå, har nok en liten infeksjon i kroppen og bør ta det litt roligere med treningen. Se om jeg kommer i gang i morgen eller fredag...
Pandora sa for siden:
Da ble det tid til Jillian igjen...etter en uke med sinnsykt mye jobb så langt!! Deilig med et avbrudd og få svettet skikkelig ut (No More Trouble Zones):p
No More Trouble Zones - Dag 10
Pandora sa for siden:
Yoga Meltdown idag:-)
Yoga Meltdown - level 1, Dag 5
No More Trouble Zones - Dag 10
VSB sa for siden:
Da var jeg i gang igjen etter enforkjølelse og litt roligere trening.
19/9: Dag 7 / level 2
VSB sa for siden:
Ingen som henger med her?
2/10: Dag 8 / level 2
Insomnia sa for siden:
Har begynnt på 6 weeks, 6pack :) Dag nr 3, nivå 1 :D
Pandora sa for siden:
Trodde alle hadde gitt seg her inne jeg nå...;-)
LIBBA - hvor er du??
Har hatt en sinnsyk, fryktelig, stressa periode på jobb med reising og masse styr... men idag klarte jeg å få trent igjen; ble favoritten: "No more trouble zones"
Yoga Meltdown - level 1, Dag 5
No More Trouble Zones - Dag 11
VSB sa for siden:
Henger med her, etter litt høstferie:
11/10: Dag 9 / level 3
Pandora sa for siden:
Så kjekt VSB! glad for at noen fortsatt henger med!!:D:D
Trodde jeg var helt alene nå...
Har startet på "ny runde" med Jillian etter å ha mottatt "Killer Buns & Tighs" i posten:) Nå har jeg snart alt som er å oppdrive av Jillian trening :flau::stortsmilDenne siste er veldig bra - bygget opp på samme måte som "Ripped in 30" med tre nivåer..
Kjørt 3 ganger level 1 av KB&T + 1 gang level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10
VSB sa for siden:
Tenker jeg skal kjøpe en ny Jillian DVD snart, siden du har så mange, vil du anbefale noen? Liker henne godt og særlig variasjonen mellom styrke, cardio og abs.
Elinf sa for siden:
Oi, oi. Blir blek av beundring for treningsnivået her.
Ble liggende og lese denne tråden på senga, og endte med at jeg - utrent og blekfet som jeg er - faktisk bestilte 30 day shred-dvden i halvsøvne...
Hva har jeg gjort!!!
Jeg trooor derved jeg kaaanskje har nok motivasjon til å begynne fra bar bakke her, men det føles også litt fryktinngydende. Så håper å kunne henge på her - og kanskje at noen andre "newbies" dukker opp også!!
For kommer til å trenge all motivasjonshjelp jeg kan få :-D
Pandora sa for siden:
Så bra at du har bestilt Jillian DVD Elinf!!!:heia::heia: Utrolig bra trening; lover! Jillian er veldig motiverende og flink, og man både kjenner og ser relativt raskt resultater av treningen (trikset er bare å ikke gi seg - hver dag må til (eller evt en dags pause i løpet av uka har jeg stort sett praktisert)
VSB - godt å se at du er med:) Jeg har vært Jillian fan i to år nå blir det vel... Begynte med Shred in 30 og ble bitt av basillen, angrer ikke på det.
Av de jeg har prøvd er det Ripped in 30, 6weeks6pack og No More Trouble Zones jeg liker aller best og kan anbefale 100%. Den nye er også veldig bra (Killer Bun s& Thighs)m men har hittil bare prøvd de to første nivåene av den)
Kjørt 3 ganger level 1 av KB&T, 1 gang level 2 KB&T + 1 gang level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10
Elinf sa for siden:
Tuusen takk for duskedamer, Pandora :-)
Kan jo også være bra forbilder for hopp og sprett!
Er spent på hvordan det vil føles med "ekte" styrketrening for første gang på lavkarbo.
Oppdaget i fjor at jeg plutselig klarte å jogge - som debutant i en alder på 42 år.. HATET alt sånt i gymmen, og ikke prøvd siden.
Men på lavkarbo går jo det meste :-D
utrolig følelse når kroppen plutselig bare kan fortsette uten total energistopp og hold i siden.
Gjorde til og med en test og spiste lavkarbo-rømmegrøt rett før jeg dro ut. Gikk til og med det også. Ikke til å fatte!
Pandora sa for siden:
Så bra Elinf, at du har erfaring med at det funker greit med trening på lavkarbo:) ...da går nok Jillian også fint.
[size=3][/size]
Syns selv det kan være ganske tungt hvis jeg ligger veldig lavt på karbo, særlig etter perioder med mer... da blir kroppen tung og lite samarbeidsvillig for meg.
Har vært ute og jogget idag i 40 min (..igår blir det nå, må gå og legge meg!) - var så flott høstvær da jeg kom hjem at det fristet mer enn Jillian... Kjenner det i beina nå (godt støl!) Satser på ny økt med The Killer-Lady imorgen (hjemmkontor og litt bedre tid da)
Men.... nå er det tid for senga:sove: Natta:)
VSB sa for siden:
Ferdig med level 2, men føler meg IKKE klar for level 3.... Får tenke litt.
11/10: Dag 9 / level 2
13/10: Dag 10 / level 2
Pandora: Skal kikke litt på de DVD-ene, kanskje jeg finner noen trailere.
VSB sa for siden:
Da ble det level 3 i dag, HJELP!
Gjennomført i hvert fall....
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ripped in 30 for europa? Finner den på amazon, men det er feil sone, og play.com får den ikke før i slutten av desember?
Pandora sa for siden:
:blomster: Så bra VSB - level 3 er hardt!! Men trøsten er at det blir litt lettere for hver gang (stort sett ihvertfall..litt avhenging av dagsform selvsagt)
Håper du finner en løsning for Ripped in 30 også (rett versjon for din DVD) - jeg likte den enda bedre bedre en Shreden. :)Min versjon er den amerikanske, siden jeg er så heldig å ha en DVD spiller som tar begge formater.
Pandora sa for siden:
Da ble det husvask og level 1 med Jillian KB&T idag - det er en killer ja....klarer meg lenge med level 1 en stund til:eek:
4 ganger level 1 av KB&T, 1 gang level 2 KB&T + 1 gang level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10
Pandora sa for siden:
Ble 6week 6 pack idag..level 2:D
4 ganger level 1 av KB&T, 1 gang level 2 KB&T + 2 ganger level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10
TrineG sa for siden:
Jeg MÅ skaffe meg denne snart, har så lyst å prøve :D
Pandora sa for siden:
..og idag ble det Elixia:)
Jillian får vente til imorgen. Hvor blir dere andre av ??
VSB sa for siden:
18/10: Level 3 / Dag 2 av 30-day shred
Pandora sa for siden:
Idag ble det KB&T level 1.... håper på flere her inne snart :-) Godt du holder stand VSB:D
4 ganger level 1 av KB&T, 1 gang level 2 KB&T + 2 ganger level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10
Elinf sa for siden:
Jeg fikk shrdd-dvden i går - samtidig som et irriterende platå ser ut til å ha gitt seg etter to uker.
Så fikk dilemmaet - få stagnasjon pga treningsstart, eller se an vektutviklingen og ta Jillian-start på neste platå.
og tror forfengeligheten vinner. Jeg avventer vekta en uke - kjipt hvis jeg stopper opp igjen etter å ha lengtet etter vektfall..
( kuttet fløten helt mandag - store forhåpninger om at det var grunnen)
Men dvden ligge rher, så jeg kommer tilbake!
LIBBA sa for siden:
Kommer tilbake om ikke alt for lenge :)
Du er fortsatt kjempeflink Pandora :klem:
Fibolina sa for siden:
Takk! Da har jeg bestilt denne og sixpack-DVD også.
:)
Pandora sa for siden:
Godt å høre at det står til liv LIBBA:p:heia:
Gleder meg til du er tilbake her inne! :)
Pandora sa for siden:
Ble level 2 på 6week6pack idag:visemuskl
4 ganger level 1 av KB&T, 1 gang level 2 KB&T + 3 ganger level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10
VSB sa for siden:
20/10: level 3 / dag 3
21/10: level 3 / dag 4
(Venter på 6weeks 6-pack, spent på den og håper den kommer før jeg har fullført shreden)
Pandora sa for siden:
...og idag ble det level 2 av KB&T.
VSB: 6week6pack er super effektiv! Bare å glede seg til DVDen ankommer (selv om den er hard som f!)
God helg:)
4 ganger level 1 av KB&T, 2 gang level 2 KB&T + 3 ganger level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10
VSB sa for siden:
Den kom i går. Har hatt "fri" i dag, ble en times svømming, men tror musklene hadde godt av fri fra styrketrening, har verket noe j... de siste dagene. Tenkte å gjøre ferdig shreden før jeg tester den nye.
VSB sa for siden:
Da tror jeg at jeg har bestemt meg for å alternere mellom shred og six pack, kan være god variasjon for både psyke og muskler håper jeg. Så i dag testet jeg six-pack og har så vidt overlevd:D
23/10: level 1 / dag 1 six-pack
VSB sa for siden:
24/10: level 3 / dag 5 shred
VSB sa for siden:
Ensomt her for tiden?
25/10: level 1 / dag 2 six-pack
Pandora sa for siden:
Hei VSB, jeg er ihevrtfall her:heia:..men enig med deg, litt stille her for tiden ja!
Idag ble det KB&T level 1 på meg igjen, liker godt det programmet - og blir deilig svett og sliten:)
5 ganger level 1 av KB&T, 2 gang level 2 KB&T + 3 ganger level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10
VSB sa for siden:
Jeg trenger virkelig den motivasjonen for å holde meg i gang. Synes den 6w6pack er helt j... Håper det blir bedre etter hvert. Tror ikke jeg hadde hatt nubbesjans uten shreden først, selv om jeg stort sett er på nybegynnerutgavene der og. Vurderer å fortsette alterneringen mellom de to. Ta shreden fra start og prøve å komme til videregående nivå. Kan bli litt ensformig trening med 6-pack hver dag...
VSB sa for siden:
Da ble det Jillian i dag igjen.
27/10: level 3 / dag 6 shred
Pandora sa for siden:
Da må jeg oppdatere litt igjen her inne.. rakk 6w6p level 2 på onsdag før jobbmiddag..
og idag ble det level 1 av KB&T igjen. 6weeks level 2 er nok hardest av de to, men liker den egentlig godt (hater de "sidehopp i planke" greiene på slutten - men er heldigvis ikke lenge det står på!:D)
Da var det helg igjen!:):) Satser på Elixia imorgen:visemuskl
6 ganger level 1 av KB&T, 2 gang level 2 KB&T + 4 ganger level 2 6w6pack (for litt variasjon); Start dato 07.10
Pandora sa for siden:
Da er helgen snart over igjen...gåt alt for fort!! (selv om vi fikk en time ekstra;))
Ble Yoga Meltdown med Jillian igår - og tur + No More Trouble Zones idag.
6 ganger level 1 av KB&T
2 gang level 2 KB&T
4 ganger level 2 6w6pack
1 gang Yoga Meltdown
1 gang No More Trouble Zones
Start dato 07.10
VSB sa for siden:
I gang i dag, håper på motivasjon framover...
30/10: level 1 / dag 3 six-pack
VSB sa for siden:
Halloween trening:D
31/10: level 3 / dag 7 shred
Pandora sa for siden:
Ble KB&T med Jillian innimellom Halloween gjester her ikveld:eek::eek:
7 ganger level 1 av KB&T
2 gang level 2 KB&T
4 ganger level 2 6w6pack
1 gang Yoga Meltdown
Start dato 07.10
LIBBA sa for siden:
Hei Pandora :)
Ser du bruker Jillian Michaels Killer Buns & Thighs ofte. Er den hard?
Tenkte kanskje å bestille den så jeg har den i hus når jeg er klar til å begynne igjen.
Ønsker deg fortsatt lykke til.
Du er kjempeflink :heia:
Det er dere andre også :D
VSB sa for siden:
Da ble det Jillian i dag og, selv om jeg var dønn stiv etter riding, løsner vel først, for så å stivne igjen tenker jeg...
1/11: level 1 / dag 4 six pack
Pandora sa for siden:
Hei LIBBA:):) Håper du er tilbake her inne snart!!!
Killer Buns & Thighs er veldig bra - blir skikkelig svett på en god måte, ikke noen øvelser som er sånn helt pyton egentlig (men så har jeg ikke våget meg på level 3 enda, holdt meg mest på level 1). Sikker på du vil like den siden du har likt mye det samm som jeg har tidligere (Ripped, 6w6 pack etc..)
Idag ble det 6w6pack igjen på meg - level 2:D
7 ganger level 1 av KB&T
2 gang level 2 KB&T
5 ganger level 2 6w6pack
1 gang Yoga Meltdown
Start dato 07.10
VSB sa for siden:
Jeg tror jeg dør av level 1:o
Pandora sa for siden:
Level 2 syns jeg egentlig er greiere enn level 1.... men det tok jo en stund før jeg kom dit:eek: var nummeret før jeg kastet opp de første gangene - men når man bare venner seg til det høyere tempoet vs level 1 er ikke egentlig øvelsene i level 2 hardere for magemusklene (syns jeg da:p)
Ikke noe Jillian på meg idag - har hatt hjemmekontor og syklet litt i lunsjen, det får holde:) Stå på videre i høstmørket/tåka som det er her...:goodluck:
VSB sa for siden:
Ja, jeg trodde jeg kom til å spy i går, men jeg sliter med armer/brystmuskler i alle de plankeøvelsene jeg, vel så ille som magen...
VSB sa for siden:
Da klarte jeg gjennomføre i dag og, et dytt fra mannen var bra og nødvendig...
2/11: level 3 / dag 8 shred
Pandora sa for siden:
Ble en runde med KB&T idag...:)
8 ganger level 1 av KB&T
2 gang level 2 KB&T
5 ganger level 2 6w6pack
1 gang Yoga Meltdown
Start dato 07.10
VSB sa for siden:
Dytt, dytt, dytt, noen som blir med å dytte meg? Ja, ja, klarte å komme meg i gang med Jillian nå på kvelden.
4/11: level 1 / dag 5 six pack
Pandora sa for siden:
Kom igjen VSB!!!:heia::heia: Jeg dytter som bare det... tenk på hvor bra du føler deg etter treningen er gjennomført - og ikke minst dusjen etterpå!!
Syns vi er alt for få her inne nå - LIBBA, hvor er du??:confused::)
Ble Elixia time på meg igår - og idag tur ute tror jeg, men imorgen er jeg tilbake med Jillian oppdatering:p
Ha en fin lørdag:goodluck: VSB!!
Pandora sa for siden:
Rakk en runde med No More Trouble Zones før cup-finalen idag:D!
8 ganger level 1 av KB&T
2 gang level 2 KB&T
5 ganger level 2 6w6pack
1 gang Yoga Meltdown
2 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10
VSB sa for siden:
Da ble det Jillian i dag, shred level 3. Begynner å prøve meg litt på de advanced øvelsene, men det er et stykke igjen.
6/11: level 3 / dag 9 shred
LIBBA sa for siden:
Hei igjen Pandora :)
Har et meget travelt program for tiden. Har begynt på opp-pussingen av leiligheten som jeg skal flytte inn i( forhåpentligvis til jul ). Er veldig mye som må gjøres :eek:, og i tillegg jobber jeg 100 %. Har før dette pusset opp den som skal selges.
Savner den daglige trimmen med Jillian, men er helt pumpet når kveldens økt er over.
Kommer tilbake så snart det blir litt roligere, men må innom her av og til å se hvordan det går med dere ;)
" Snakkes" snart :klem:
PS: Har bestilt den DVD'n av Jillian jeg nevnte tidligere.
VSB sa for siden:
Oppussing kan være bra trim, så forstår at du er sliten. Du får lade opp og være klar når anledning og tid byr seg.
Wonder woman sa for siden:
Hola:)
Jeg sniker på dere og har gjort det helt siden jeg falt av i våres:o Jeg har veldig lyst å begynne på en ny runde med Jillian. Vet ikke helt hva jeg skal velge:confused:
Jeg har: 30 day Shred, Ripped in 30, 6 weeks to 6 pack, killer buns and thighs, Bannish fat boost metabolism og No more trouble sones. Hvilken er mest effektiv tro?
VSB sa for siden:
For meg som var i ekstrem dårlig form, så virker det som 30-day shred var veldig god start. Har bare testet den og 6 weeks 6 pack, men lest litt her inne om de andre at de er tunge. Forstår det kanskje som om den er den eldste og letteste, men det er bare en gjetning altså. Nå alternerer jeg mellom de to jeg har og synes det er veldig greit. Får variasjon og ser fremgang.
LIBBA sa for siden:
Takk for det :)
I kveld er det gulvlegging som står på programmet :visemuskl :D
Ønsker deg en super dag :klem:
VSB: Jeg har prøvd 30 days shred, jeg syntes den var veldig hard, men resultatene var jo strålende da! Litt usikker på om jeg orker den ettersom det er så mye hopping. I går satt jeg og så igjennom No more trouble zones og jeg likte det jeg så.
Pandora: Ser at du har prøvd No more trouble zones Hva synes du om den?
Libba: Lykke til med gulvleggingen!
LIBBA sa for siden:
Takk for det Wonder woman. :) :)
Håper du får en strålende dag :stortsmil
VSB sa for siden:
Ja, det er mye hopping, men en god del kan modifiseres, noe jeg har benyttet meg mye av særlig i begynnelsen av hver level.
VSB sa for siden:
Syk i går, men back on track i dag, men dagens trening endte med kink:(
6/11: level 3 / dag 9 shred
9/11: level 1 / dag 6 six pack
LIBBA sa for siden:
Huff da :eek:
Hørtes ikke godt ut.
God bedring :klem:
Pandora sa for siden:
Yipppi!!:D Her har det jo plutselig begynt å våkne litt til liv igjen:heia::heia: Det er bra - og masse lykke til med opp-pussing LIBBA, regner med at det ikke er sååå lenge før du er klar for Jillian igjen også (får muskler av å pusse opp, så du sklir nok rett inn i programmene til Ms Michaels igjen når du får tid)
Wonder Woman: Jeg liker "No More Trouble Zones" veldig godt, den tar for seg alle muskler, og man føler seg deilig sliten og gjennomtrent etter en økt med den - ganske tunge mage øvelser, men ikke veldig kondis krevende selv om hun bruker mye kombinasjonsøvelser for å holde pulsen opp (både bein og armer samtidig feks..)
...og VSB; jeg har ikke hatt tid til å være innom her de siste dagene, men fikk tatt en økt med "Killer Buns & Thighs" mandag, og "6weeks6pack" idag:engel_ikk:boxing:..så jeg holder koken sammen med deg!!:)
'
9 ganger level 1 av KB&T
2 gang level 2 KB&T
6 ganger level 2 6w6pack
1 gang Yoga Meltdown
Start dato 07.10
Takk Pandora, da går jeg for No more trouble zones 3 ganger i uken, jeg skal begynne i dag:) I går ble det 1 time zumba toning, 4 km spasering og 2 timers sykkeltur. Kjenner det godt i kroppen i dag:D
Pandora sa for siden:
Idag prøvde jeg meg på level 3!!!! av Killer Buns & Thighs...."the insane level..":eek: Ganske tøft, og et par vanskelige øvelser. Grei start på helgen var det uansett:)
9 ganger level 1 av KB&T
2 gang level 2 KB&T
1 gang level 3 KB&T
6 ganger level 2 6w6pack
1 gang Yoga Meltdown
Start dato 07.10
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.