Løping i går, hvis det kan kalles, føles ikke som jogging i hvert fall, men blir å gå halve tiden omtrent.... I dag ble det Jillian igjen, sammen med gåtur, beskjæring av tre (med klattring) og å løpe litt med guttungen på ny sykkel.
2/2: Yoga / level 1 / dag 1
3/3: banish fat / hele / dag 9
4/3: ripped / level 3 / dag 3
jungle adventure / level 4 og 6 / dag 7
6/3: Ripped / level 3 / dag 4
7/3: Ripped / level 3 / dag 5
9/3: Banish fat / hele / dag 10 (332kcal)
Trouble zones / hele / dag 1 (242kcal)
10/3: Ripped / level 3 / dag 6
13/3: Ripped / level 3 / dag 7 (209 kcal)
30 day Shred, ferdig 12/11Six week, six pack, ferdig 24/1
Lite Jillian på meg de siste dagene... men jeg har kommet meg på min første joggetur på leeenge! det gikk overaskende bra, kan nok takke Jilli for det. I morgen håper jeg og klare en runde på morgenen igjen - planen er og ta hele 30 day shred igjen på morgenene.. Jaja, vi får nå se! :)
Tidlig ferdig med dagens økt - tok den i lunsjen, måtte være hjemme og vente på en installatør som aldri dukket opp..'
Helt hekta på den Shed & Shredden nå - bare å glede seg LIBBA! (må komme inn i den først bare....tar nok et par ganger) Det rare er at jeg syns de 80 minutten den DVDen tar, er mye mer lysbetont og går "raskere" enn de andre på ca 30 min som jeg har mange av (6w6pack, Ripped i 30, Shed in 30 og hva de nå heter alle sammen:)) Håper bare det varer!! og at jeg ikke plutselig går lei:p
[font=Arial Black][/font]
Banish Fat Boost your Metabolism: 6
6 Weeks 6 Pack: 3
Extreme Shed & Shred: 20
No More Trouble Zones: 6
Yoga Meltdown: 2
Lang ridetur i dag, men ettermiddag ble det "date" med Jillian igjen. "Flink pike". Dere som kjøper sone 2 DVD, hvor bestiller dere? Må bli en sonefri her nå også, bare surr med yogaen og jeg VIL ha flere Jillian (ikke hekta i det hele tatt:rolleyes:).
2/2: Yoga / level 1 / dag 1
3/3: banish fat / hele / dag 9
4/3: ripped / level 3 / dag 3
jungle adventure / level 4 og 6 / dag 7
6/3: Ripped / level 3 / dag 4
7/3: Ripped / level 3 / dag 5
9/3: Banish fat / hele / dag 10 (332kcal)
Trouble zones / hele / dag 1 (242kcal)
10/3: Ripped / level 3 / dag 6
13/3: Ripped / level 3 / dag 7 (209 kcal)
14/3: Ripped / level 3 / dag 8 (204 kcal)
Klar for level 4!
30 day Shred, ferdig 12/11Six week, six pack, ferdig 24/1
I dag er det blitt en gåtur på 70 minutter - rask tempo
...og program 1 av Jillian Michaels Extreme shed & shred :D
Tenkte jeg skulle prøve meg på program 1 og 2 i morgen :)
Hei!
Jillian på meg i dag også. Extreme shed and shred 1 og 2.
Enig at den virker som går fortere, men den sirkelen med planke opp og ned på albue og rett over på sidegående planke er et HExxxx. ;)
Tok six pack her om dagen, og den merket jeg at jeg syns var litt for kjedelig nå. Får drøye den litt til.
Da har mannen i huset fikset crack på en rimelig DVD spiller her, så da kan det bli yoga i kveld. Harbestilt 3 til fra amazon: extreme shed and shred, shred it with weights og kickboxing fastfix. :)
Uventet besøk i går, så da ble det ingen trening.
I dag derimot er det blitt Jillian Michaels Extreme Shed & Shred Level 1 og 2.
Jøye meg.......nivå 2 var hard :blinke: :eek:
Elixia på meg idag:) må rasjonere litt på shed & shred nå...
men imorgen! er definitivt siste som er verst for meg (på en bra måte!), med triangle pose osv.. også er jeg ikke så begeistret for den der speed-bag saken i første del....selv om den ikke er så hard.
Shed & Shred!!:p - nå er det den omvende planken i circuit 2, program 2 jeg sliter mest med, der hvor beina skal i været og man ser opp i taket; tungt!! (uten modifikasjon)... men ellers deilig å ha gjennomført, og ute skinner sola fortsatt og det er vår i lufta. Eldstegutten baker sjokoladekake - som ikke er lavkarbo, men det går egentlig helt bra med et stykke nå som jeg har brent opp 874 kcal!!:D
Extreme Shed & Shred: 21
Tilbake fra konferanse - ble Extreme S&S idag igjen:D Bare å glede seg VSB!!! Er fortsatt hekta på den, går unna som bare det ...begge nivåene, og stort sett uten modifikasjoner:p
Extreme Shed & Shred: 23
For meg blir det påskeferie fra Jillian, men skal forsøke å holde treningen i gang. I dag har det blitt hoppetau og strikk med ungene, samt gå og løpetur. Har også tatt med treningsstrikker med styrkeprogram.
Ikke påskeferie på meg før onsdag - men har blitt Elixia på meg lørdag, og idag fin tur i skogen + Yoga (ikke Jillian:))
Victory: Både Extreme S&S og Shred with weights på samme dag står det respekt av!!! hva gjorde du resten av dagen da?? jeg hadde nok trengt noen timer på sofaen etter en sånn innsats:eek:;)
Er snart tilbake, har syklet og løpt i dag, men vurderer en kort runde Jillian i kveld. Er hjemme igjen i hvert fall, så muligheten er der, samtidig utnytter jeg vårværet til utendørstrening. For kaldt å sitte ute foreløpig.
Start med vannflasker du. Jeg kjøpte 2kg, men måtte ned på 1 i noen øvelser. Det er jevnt over mange rep og kombinerte øvelser, så spesielt tunge trenger du sjelden. Vi har anskaffet vektkoffert, med løse skiver, men er vel fortsatt 2kg jeg bruker mest.
Her har Jillian fått pause, med unntak av en yoga på langfredag. Ellers har det vært stort sett turer i skog og fjell. Deilig det!
I dag blir den en runde igjen, ikke helt bestemt meg enda, men tror enten extreme S&S eller noe fra ripped. :)
Vel overstått påske :) :)
..........Jillian har fått fri en stund her også.
Har blitt daglige turer i fjellet i påsken.
Har vært helt topper's, men må snart til med styrketrening ( Jillian ) igjen :D
...snart tilbake... Salmonella infeksjon :(:( .. lite mulighet for hopp og sprett da, men satser på at helgen fikser resten av dritten så jeg kan starte opp igjen!
Hva mener du? Det er vel heller at vi iblant tar to programmer, men noen er ganske korte, 20min effektiv tid+oppvarming og tøying. Så man får en lengre økt.
I dag er jeg på min syvende dag av "30 day Shred", og begynner å komme inn i det. Har tidligere falt ut rundt dag 5 fordi det ble for tungt, men nå ser jeg at jeg burde ha gitt det noen dager ekstra.
Og så har jeg i dag testet ut en økt med første uken av "rippet in 30", som var sykt motiverende, og i tillegg level 1 av "6 weeks, Six pack", som var litt i tyngste laget, og jeg merket at jeg hadde problemer med å utføre noen av øvelsene.
men likevel... Jeg er fornøyd med min egen innsats i dag. :)
Da er jeg tilbake:) Har hatt tre dager med Jillian nå...bare litt kjipt at DVD spilleren har begynt å fuske; bildet blir plutselig veldig mørkt, og så stopper det litt eller helt, men har hittil fått det igang igjen (kanskje DVD spilleren også har fått salmonella..:D) Hvis noen har tips til hva dette kan være som er galt/hvordan fikse, så er jeg veldig taknemlig for hjelp!
Ble ihvertfall Shed & Shred idag:p
6 Weeks 6 Pack: 4
Extreme Shed & Shred: 27
No More Trouble Zones: 9
Har akkurat hatt en operasjon, så jeg fikk beskjed om å ikke anstrenge meg vesentlig di neste to-tre ukene. ( tunge løft,hopping o.a), men regner med det er greit ut å gå :D Kommer snart tilbake ;) :ja:
Heier på dere andre :heia:
Har variert litt fra Jillian...Elixia og turer i skogen:)
Men igår kveld ble det S&S igjen - skikkelig fornøyd med meg selv etter å ha gjennomført det programmet (og brenner flere kalorier enn på 70 min Dance Step på Elixia!):)
Extreme Shed & Shred: 29
Killer Buns & Tighs: 1
Hvilke resultater har dere fått av 30 day shred? Vektnedgang eller mistet centimetere?
Jeg har lett litt i tråden, men det var litt drøyt å gå igjennom 67 sider :)
Usikker pÅ kilo og cm, men bedre fysisk form og begynnende synlige muskler. Six week six pack tok cm av lår og rumpe(??? Logikk???) ikke sikker på hvor mange.
Resultatene mine av Jillian trening er helt topp syns jeg - spiser akkurat det jeg vil (lavkarbo og høykarbo som det passer...burde kanksje ikke fortsatt vært her inne på lavkarbo egentlig), vekten og fomen holder seg fint så lenge jeg får trent skikkelig og har rutine på å gjennomføre Jillians DVDer; Anbefaler dem på det varmeste!!!:):)
Extreme Shed & Shred: 30
Killer Buns & Tighs: 1
Nå er jeg på uke 2, er en dag fri med trening i uken. Er ganske rolig begynnelse og passer meg bra,er stolt over snart å ha gjennomført en uke. Gått ned 1 kilo kombinert med lavkarbo, denne gang skal jeg ned i vekt!!!
Jeg begynte på Body revolution i dag. Ikke noe kickstart program på meg altså. Kjennes bra ut:D Gleder meg til fortsettelsen. Nå er det bare å hente inn kostholdet, der er det mye å hente for meg:o
Flere som blir med på body revolution?
maymat: kan ikke se at du har ticker jeg. Har du lagt den inn i signaturen din?
Jungle adventure igjen, uten armøvelser. Fyller på med litt vekter på den friske venstrearmen. Tror jag anser ripped som fullført,mangler en dag, men etter så lang pause er det liksom ikke poeng. Vurderer å Prøve meg på banish fat, men det er jo noe planke der og, usikker... Hoppe over den circuiten ev. Jungle adventure tar bra på bein og lår da.
Blir mye løping og gåturer i mellom også da.
20/3: Trouble zones / hele/ dag2
26/3: banish fat / hele / dag 12 (366kcal)
8/4: yoga / level 1 / dag 7 (83kcal)
26/4: jungle adventure / level 1-15 minus diverse.../ dag 8
5/5: jungle adventure / level 1-16 minus armer / dag 9 (486kcal)
30 day Shred, ferdig 12/11-11 Six week, six pack, ferdig 24/1-12
Rpped in 30, ferdig 9/4
Dag 4 gjennomført. Nå kjennes det ut som at jeg har kommet veldig godt i gang med dette. Har googlet litt på nett og sett på før og etter bilder. Noen oppnår veldig gode resultater med Body revolution.
Så bra jeg er på uke 3 merker det blir litt hardere men fullt overkommelig så jeg ikke mister motet. Prøver meg på lavkarbo i tillegg så jeg får holde ut denne gang! I dag er det cardio :)
Hei, er ny her i forumet, men har vært inne å lest litt om 30 days, å startet med det i går. Meldte meg like godt inn, slik at jeg får fulgt med litt å få oppdateringer fra dere som er erfaren i gamet :) Skulle egentlig starte med zumba, så det var det på mandag. Men så ble jeg anbefalt dette, så det ble zumba på mandag, 30 days i går og i dag, samt en lang trilletur med minstemann :)
Kanskje jeg får litt ekstra motivasjon ved å følge andre også.
Nei da, bare bli med i denne tråden, her er alle varianter av Jillian Michaels velkommen. Selv sliter jeg fortsatt med vond arm og holder meg unna trening som påvirker dEn. Og så utnytter jeg været til utetrening. Like greiit med litt avveksling kanskje? Har vært ivrig JM trener siden august. Men er plutselig tilbake, sommerværet i Norge pleier ikke være så stabilt...
Akkurat gjennomført dag 3 av første del her nå. Starta på del 2 med det samme, for å ta "litt ekstra" men kom ikke så langt før lillegutt våkna. Så nå blir det snart ut å nyte det nydlige været her også, godt å ut å trille en lang tur når det er så fint ute. Så får jeg plukka opp hun som er på skolen, å han i barnehagen på vei tilbake. Jeg tenkte at jeg kanskje blir litt lei om jeg tar del 1 og 2 samme dag, så jeg tror det blir litt zumba på kveldstid heller. Jeg har starta med shake nå i starten for å komme litt igang etter to ganske tette svangerskap :) (2 mnd til vi tar sommerferie, så skal forsøke å kjøre litt hardt fram til da ;) Etter det skal jeg gå litt etter Tec Nutrition sin "matvei", det funka som fjell etter første svangerskap for litt over 6 år siden. Får håpe jeg klarer å holde motivasjonen oppe, og at vi får masse flott vær ;) Jeg hadde ikke hørt om 30 days shred før for 4 dager siden faktisk, men leste mye positivt om det :) Så da får vi se da
Takk takk :) Jeg får vel prøve body revolution når jeg har kommet meg gjennom 30 days shred jeg også. Startet med den først. I går trillet jeg en tur på 2 timer i tillegg, i MASSE bratte oppoverbakker. Kroppen kjennes mørbanka i dag.. hehe.. (heldigvis en lang nedoverbakke på vei hjem ;) ) Det er no en start, men håper energien dukker opp litt etter hvert, for jeg kjenner jeg er rimelig sliten på kveldene, med 3 barn i tillegg på 6 år, 2 år og 6 mnd, samt en bonussønn på 10 år ;) Aldri en kjedlig dag. Men fra å trene masse flere ganger i uka, og ofte 2 ganger om dagen for 4 år siden, til å slutte helt merkes på kroppen. I tillegg til to fødsler :P Så da meldte jeg meg inn her når jeg så denne tråden, for å følge andre å kanskje klare å holde motivasjonen :)
Veldig bra at du har gått ned i vekt selv om du ikke har tenkt så masse på kosthold da, men da har du sikkert spist mindre enn du har forbrent uansett.. Good work. Skal ikke veie eller måle før jeg er ferdig med steg 1 jeg.
Da starter jeg på uke 4 av bodyrevolution,har gått ned 2 kilo og kjenner jeg har blitt fastere i fisken:) Spesielt fornøyd med at jeg klarte å gjennomføre på lørdag hadde mest lyst å ligge på sofaen etter ungene var lagt!
Nå er nettopp dag to av 30 days shred gjennomført, og må si at dag to var myyye verre enn dag en, med støle muskler som handikap. Men det gikk bedre når jeg ble varm, og prøvde å presse meg lenger idag enn igår. Føler meg litt teit der jeg ligger og spreller og brøler, mens bikkjen ser dumt på meg:rodme:
Fy søren dette er effektivt.. Dag 3 har jeg gått ned enda ett kg så det ble 2 kg på 3 dager.. Måtte det bare fortsette.. Ikke så mye gangsperr i dag.. Alt gikk lettere
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.