Dårlig oppdatering på meg, vært mye på farten(og så har mannen kjøpt vannscooter, så pc er sisteprioritet :D ).
Dag tre gikk fint som planlagt på torsdag, men dag fire ble utsatt til i dag. La på et par strafferunder da :) Deilig å merke at jeg klarer å gi mye mer nå enn dag 1 :D
No more trouble zones. Satser på denne framover, ev. I kombinasjon med yoga. Lite styrke siden påske, med skader osv... Ble bare 3 levler, må lytte ti kroppen fortsatt, godt å være i gang da!
20/3: Trouble zones / hele/ dag2
26/3: banish fat / hele / dag 12 (366kcal)
8/4: yoga / level 1 / dag 7 (83kcal)
26/4: jungle adventure / level 1-15 minus diverse.../ dag 8
5/5: jungle adventure / level 1-16 minus armer / dag 9 (486kcal)
11/5: jungle adventure / level 7-21 minus armer / dag 10 (324kcal)
27/5: trouble zones / level 1-3 / dag 3
30 day Shred, ferdig 12/11-11 Six week, six pack, ferdig 24/1-12
Rpped in 30, ferdig 9/4
Dødt i denne tråden, men jeg gir meg ikke. Kanskje flere som trener mye ute?
27/5: trouble zones / level 1-3 / dag 3-1
28/5: trouble zones / level 4-7 / dag 3-2 (249kcal)
3/6: trouble zones / hele / dag 4 (277kcal)
Ripped in 30, ferdig 9/4
Mye streik og barn hjemme har fått lite tid til oppdatering. Jeg har vært flink har holdt meg til programmet og trent hver dag med hviledag søndager. I dag begynner jeg på uke 7 av BR
Kort innpå bare - jeg fortsetter som før; masse shred & shed og No More Trouble, men er så gira på Wordfeud at jeg ikke har orket å oppdatere her inne:kul::kul::kul::eek:
Lykke til videre VSB og dere andre som holder koken!!! :D
Har skjedd mye her hjemme, med sauefrakt til fjells og hagestell, så har blitt null oppdatering her. Datt også av programmet noen dager, og kom litt ut av telling, samt motivasjonen forsvant.
Så idag tok jeg meg selv i nakken og bestemte at det var på tide å gå på nivå to.
Nå ligger jeg og akker og uffer meg og forbereder meg på å reise meg opp og gå i dusjen. Herreminhatt, så heftig! Ble noen femsekunderspauser ja, men gikk overraskende bra :)
Jeg begynner shred i morgen :) Skal sprette opp halv 8 før Ellie våkner å svette! Trimbukse, sports bh og topp ligger klar! Yoga matte og 2 kg vekter klar. :) Nå blir det braaaaa! :D:D
Eff som jeg angrer på at bega meg ut på dette! Det aller aller verste er faktisk leggene, å om noen har tips til å få dem mindre lemster, tar jeg gjerne i mot! jeg hadde gjerne gjort alle øvelsene en time, hadde jeg sluppet jumping jack, squat å alle de øvelsene som belaster leggene. :mad:
Veldig bra ! Utover vektnedgangen, har kroppen din endret seg på noen måte?
Har sett noen veldig motiverende før og etter bilder:) Jeg stanger fremdeles på uke 1:o Starter uke 2 på fredag:)
Dag 10... I morgen er det level 2.
Til dere shreddere, hvordan var det å gå fra level 1 til 2? Helt jævlig? har nettopp skummelt gjennom level 2. Så ikke gøy ut..
Å søte maroder!! Nettopp tatt dag 1 av level 2! Svetten siiiiler! Å det er 10 minutter siden jeg var ferdig!! Herre jesus! Men SÅ gøy å svette! De siste dagene på level 1 svetta jeg ikke før økt 3! Nå svetter jeg halveis gjennom økt 1! Dette er så deilig!
Jeg er halvveis i uke 3 av body revolution. Det er steinhardt. Lurer litt på om jeg skal ta en uke ekstra på workout 3 og 4 fordi øvelsene er så vanskelige.
JM er ypperlig med drittvær ute... No more trouble zones, ikke for mye hopp og sprett, litt forsiktig med knebøy og utfall av hensyn til knærne.
27/5: trouble zones / level 1-3 / dag 3-1
28/5: trouble zones / level 4-7 / dag 3-2 (249kcal)
3/6: trouble zones / hele / dag 4 (277kcal)
24/6: trouble zones / hele / dag 5 (324kcal)
Ripped in 30, ferdig 9/4
Ojojoj, dette kjente jeg godt. Klarte det meste utenom at armene ikke ble med hele tiden. Vektene mine er nok for tunge. Men, jeg kjører på med vekter så lenge jeg klarer og så lar jeg de ligge. Og armhevingene mine er spesielt løgne...:rolleyes: Kjente jeg ble voldsomt god og varm:)
Litt gangsperr i dag, men ikke verre en at jeg klarte å fullføre styrketreningen uten problemer. Tror nok ikke jeg kommer til å kjøre styrketrening og JM de samme dagene.
Da har jeg også prøvd dette! :p
Må jammen si at det var ganske tøfft å få røykekondisen min
til å henge med!! Noen som vil dele antal cm inn etter 30dager med
dette?
Hei, ser at du har fullført 30 day shred. Jeg hadde 2 spørsmål: - hadde du gode resultater på omkretsene av treningene (jeg klarer ikke å finne det i hele tråden)? - trente du hver dag slik som det anbefales? Jeg trener så mye annet at det ikke blir mer enn 3-4 økter i uka...
Var dessverre ikke så flink til å ta mål, men for å komme i gang med trening og komme i form var det perfekt! Vekta gikk nok nedover og jeg så i hvert fall forskjell i form av muskler. Var ikke voldsomt overvekti (80kg og 72cm) da jeg startet på shredden.
Jeg trente vel en 3-5ganger i uka og kombinerte med litt annet.
Tusen takk for svar! Jeg er sååå glad i muskler. Føler jeg sakte men sikkert begynner å få noen... de bare viser ikke ennå på grunn av et tykt lag oppå ... :rolleyes:
Idag begynner jeg på fase 2 av body revolution. Godt å ha kommet dit, men jeg gruer meg litt til dagens økt. Øvelsene begynner å bli veldig utfordrene.
Jeg ikke gått ned så mye denne måneden, men jeg har mistet en valk og blitt fastere i kroppen. Jeg klarer mer og det er deilig å kjenne at jeg er sterkere og i bedre form!
Da tenkte jeg å prøve meg med Jillian igjen :)
For øyeblikket blir det Jillian Michaels Killer Buns & Thighs, men vil variere med andre DVDer jeg har.
Første dag var i går, og siden det er en stund siden jeg har "besøkt" frk Michaels må jeg si den var hard.
Blir nok bedre når jeg kommer inn i det igjen ( håper jeg ) :D
Jeg tror jeg henger meg på deg Libba! Begynner i morgen den dag! Jeg har endel av de dvdene hennes nå så jeg har litt å velge mellom, har ikke prøvd alle engang:o
LIBBA, Wonder Woman og VSB!! Så kjekt å se at dere er på gang igjen:):):)
Jeg driver fortsatt med Jillian innimellom, men blitt mer utetrening og Elixia i det siste (som deg VSB).
Med litt fler å støtte seg til her inne, og høsten som kommer....planlegger jeg sette igang med mer strukturert trening igjen (Jillian!)
Har ellers satt igang med er "supermat" prosjekt for å få mer energi (mye stress på jobb). spirulina, hvetegress, oljer og masse greier som Hellstrøm og Drevon ikke liker - mye protein...og lite karbo selvsagt.
Lykke til alle - håper vi får en fin treningshøst:visemuskl:heia:
Så flott at vi blir flere igjen Pandora, Wonder Woman og VSB :heia:
( og alle andre som vil :))
Jeg har fått samboer :love: som elsker å gå tur, så det er blitt mange og lange turer i skog og fjell det siste året.
Har nå utført dagens økt som ble Killer buns. :boxing:
Var hard i dag også :D
VSB: godt at det ikke bare er meg som har mange og ikke har testet alle.
Pandora: Forteller du litt om effekten du har av supermat etterhvert?
Libba: Deilig med lange turer:)
Jeg har vært innom her og lest, men ignorert tråden litt. Siste månedene har det vært altfor varmt til at jeg har orket å trene - over 30 grader hver eneste dag.
Jeg trodde jeg skulle begynne rolig idag med Yoga meltdown:eek: Kjenner det godt i kroppen at jeg ikke har gjort noe sånt siden juli...
Da er jeg igang igjen - hadde egentlig tenkt å løpe i et fine høstværet...men så kom styrtregnet:(
Ble 'Boost your Metabolism' DVDen idag - tungt som F.... Og det til tross for at jeg nå er på fjerde dag med supermat:p
Føler meg egentlig topp med alle grønnsakene, bær, nøtter og spirulina alger ++ kjennes som jeg får i meg mengder av sunne ting - sover kjempegodt og kjenner meg lett og fin i kroppen ( og mett!) Laksemiddag med broccoli idag - svær salat til lunsj og to grønnsak/hvetegress/spirulina/hemp/olje/goji bær- smoothies.
oppdatering fra meg siden sist - håper jeg ikke er alene:eek:
Har blitt en runde med shed&shred på torsdagen (hardt som F!), og en No More Trouble Zones idag (gikk mye bedre:). Ellers fortsetter jeg ed litt gåturer og løping ute i det fine høstværet.
Håper flere er med!
-------------------------–—
Jillian - Banish Fat, Boost your Metabolism - 1 Jillian - Extreme shed & Shred - 1
Jillian - No More Trouble Zones -1
Jeg er med :), men har besøk langveis fra (kjempekoselig), så det er ikke blitt tid til Jillian. Kommer tilbake :boxing:
Ha en flott dag alle sammen :D
Kort oppdatering :D
Tirsdag ble det overtid, så jeg orket ikke'no da jeg kom hjem.
I går ble det Jillian Michaels Killer Buns & Thighs. :boxing:
Nå står Nannahs knekkebrød for tur.
Så får jeg se hva det blir til etterpå ;)
Extreme shed and shred, 2 levler, men måtte gi meg før siste circuit, da var det tomt for krefter...
24/6: trouble zones / hele / dag 5 (324kcal)
20/7: kickboxing / ub dag 3
2/8: Jungle adventure dag 11 / level 1,3,4
8/10: yoga / level 1 / dag 11
11/10: extreme / begge / dag 1
Ripped in 30, ferdig 9/4
Banish fat boost metabolism, 12g/26.3
Så flink du er VSB :heia:
Er blitt mange turer i skog og mark i det siste, så Jillian er blitt noe nedprioritert. Må passe på å komme seg ut mens det er vær til det :D,
men det ble likevel en runde Jillian Michaels Killer Buns & Thighs i går :visemuskl
.....Blir nok mere trim med frk. Michaels når det blir kaldere ute :)
Gjennomførte akkurat min første økt med 30 day shred, fy flate! Måtte ta flere pauser i kardioen, tror nesten 10 år som røyker har ødelagt sjansen for at jeg skal klare dette pausefritt i begynnelsen... :p Merker jeg kommer til å slite med motivasjon, for dette var virkelig slitsomt!
Motivasjonen kommer med framgang, hold ut! Men lett blir det aldri med JM:)
Rekonvalesens og treningsfri her, men virderer å starte med JM før jeg går løs på tyngre vekttrening når jeg kan starte igjen. Funderer på hvilket program...
Satser på at det blir lettere når man ser resultater, men er tungt når man ikke har trent regelmessig noensinne. Er så støl i låra, at å gå ned trapper er helt krise.. Men da vet jeg i det minste at jeg må ha gjort noe riktig! :) Kjenner allerede at det går litt lettere, nå når jeg begynner å få dreisen på de forskjellige øvelsene.
Begynte på 30days shred igår gikk utrolig fort, men f og støl jeg var i dag så økten idag var litt verre men fullførte den :) Blir spennende og se resultatene
Jeg klarer ikke helt å motivere meg til Body revolution, synes det er litt kjedelig så da ble det 30 days shred i dag også. Kjenner det godt i kroppen, gleder meg til til ny runde i morgen :D
Hei er på min 15 dag med 30 days shred og merker att jeg har blitt en del strammere for og si det sånn, begynte ikke på level to før idag synes ikke den var så ille litt vansklige cardio øvelser bare synes jeg :)
Har også gått ned 3kg siden jeg begynte på den wiii !!
Stå på , er så morro når man ser resultater så gleder meg til og sammenligne før og etter bildene hvertfall !
Jeg hiver meg på å! Merker jeg trenger litt motivasjon.
Er på lvl 2 av 30 days shred, har gjort dette i ni dager nå, merker TYDELIG forskjell. Har fått markerte magemuskler, ryggmuskler og biceps. Ikke all that, vi snakker ikke sixpack som møter deg i døra, men det er der.
Skal holde på med lvl 2 til det blir lett. Begynte med lvl 1 mandag 7. Januar, men lvl 1 er ganske lett for meg. lvl 2 er hardt nok. Venter på pulsklokke nå!
Lurer på å prøve meg på Jillian igjen til uken.. Er visst blitt noen år siden sist. Har lyst til å begynne å spille fotball igjen, men føler jeg må begynne litte på hjemmebane først for å komme i bedre form.
Jeg har hatt helt fri i helgen. Jeg orker ikke å trene med 4 unger tilstede som kommenterer alt jeg gjør. Har desverre ikke noe mulighet til å bli kvitt dem for en halvtime heller.
Idag har jeg gjort 30 days shred lvl 2 og Brazil butt lift bumbum workout. Imorgen kan jeg garantert ikke gå:p
I dag var det lvl 2 30 days shred på morgenen før skole, har i det siste innsett att jeg må trene en økt til om dagen, skal prøve å få det til på kvelden!
Har nådd ett slags stopp på 30DS. Jeg føler jeg rett og slett ikke greier å utføre det, lurer på om det kan ha noe med ketose? Forrige gang hadde jeg lite problemer med noen av øvelsen med inntil fem kg pr manual, nå greier jeg knapt å løfte bare vektstanga! Skal da ut av ketose, prøve det en periode, å heller trene mer.
Begynner da med Banish fat, boost metabolism etter skolen, å 30DS før. Kanskje bytter etter hvert, da cardio er vel litt bedre på morgenen.
Vil å prøve den Yoga meltdown!
Sliter litt med manglende timer i døgnet, men hjelper å være full tids student og barnløs, haha. Husker når jeg jobba ute, da var jeg oppe før båten gikk fra kai for å jogge, DET var tungt. Og å sitte på trimsykkel i litt dårlig sjø er faktisk litt som å sykle i fylla.
I dag tok jeg kun en økt med Banish fat, boost metabolism, i morgen er det hviledag, kroppen sier stopp.
På mandag begynner jeg med ett nytt treningsprogram, skal ha med 30DS der å da...
2/2 - 30DS lvl 3 på morgenen.
3/2 Treningsfri
4/2 - Styrketest (0 push up! Herregud...) + Banish fat, boost metabolism.
5/2 - Banish fat, boost metabolism
I dag - 30DS lvl 3 + 30DS lvl 1.
Har ett mål om å brenne 500kcal om dagen, det er en lek med pulsklokke på! Elsk!
Jeg er med :) Men trener det treningsprogrammet to til tre ganger i uken, skal prøve å holde meg til annenhver dag :) Søsteren min som har oppmuntret meg til å være med på dette opplegget, men effektivt er det :D
Har prøvd meg på yoga Level 1 og det er jo kjempegøy og ikke sånn jeg trodde i det hele tatt :) Men pga sykdom så har det blitt lite trening den siste måneden. Etter massasjetimen i morgen er kanskje hodet med på litt trening igjen. Da er det yoga og six pack trening 4-6 dager i uka!
Det er jo så gøy å trene med Jillian :)
Går dere ned/inn etter et slikt opplegg?
Jeg har nå prøvd 30DS, men har enkelte dager byttet ut med trening på helsestudio,
og et par dager jeg bare ikke har hatt tid..
Men har ikke gått ned et gram :( Merker at formen blir bedre da,
men kjipt likevel uten synlige resultater..
Jeg merket stor forandring, og synes det er et bedreopplegg og trening enn hva jeg får til på treningssenter. Har hatt litt for lang pause nå pga sykdom, men straks tilbake!!!
Jeg merket ikke noe før jeg holdte på en god stund, ser det fort på magemusklene, men første gang jeg brukte det spiste jeg mye proteiner og har et veldig fysisk yrke (matros), men man må holde på en stund og man må gjøre det hver dag, tross alt bare en halvtime da ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.