< Tilbake til oversikten

Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?

VSB sa for siden:

BAck on track...
1/11: level 1 / dag 4 six pack
2/11: level 3 / dag 8 shred
4/11: level 1 / dag 5 six pack
6/11: level 3 / dag 9 shred
9/11: level 1 / dag 6 six pack
12/11: level 3 / dag 10 shred FERDIG:heia::heia:

Pandora sa for siden:

Grattis VSB!! Deilig å være ferdig med Shreden:)

Ble Elixia trening på meg idag;)

Wonder woman sa for siden:

VSB: Gratulerer må være deilig å være ferdig med 30 days shred:heia:

Idag er jeg omsider i gang! No more trouble zones og 20 minutter zumba ble det i dag. Tungt var det, det er deilig når man er ferdig da!

Pandora sa for siden:

Ble kort løpetur ute idag + Shred it with Weights level 1 (Kettelbells m Jillian) idag:)

9 ganger level 1 av KB&T
2 gang level 2 KB&T
1 gang level 3 KB&T
1 gang Shred with Weights
6 ganger level 2 6w6pack
1 gang Yoga Meltdown
2 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Ikke like trofast nå i November ser jeg, men framover går det!
1/11: level 1 / dag 4 six pack
2/11: level 3 / dag 8 shred
4/11: level 1 / dag 5 six pack
6/11: level 3 / dag 9 shred
9/11: level 1 / dag 6 six pack
12/11: level 3 / dag 10 shred FERDIG:heia::heia:
13/11: level 1 / dag 7 six pack

Pandora sa for siden:

Puhhh...idag var det hardt! Boost Your Metabolism...DVDen til Jillian idg, hadde glemt hvorfor jeg hadde lagt den bakerst i skapet:eek:

9 ganger level 1 av KB&T
1 gang Banish Fat, Boost your Metabolism
2 gang level 2 KB&T
1 gang level 3 KB&T
6 ganger level 2 6w6pack
1 gang Yoga Meltdown
2 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

Pandora sa for siden:

Da ble det litt mer styrke idag; No More Trouble Zones er ikke så kondiskrevende...men hard og veldig bra!!

9 ganger level 1 av KB&T
1 gang Banish Fat, Boost your Metabolism
2 gang level 2 KB&T
1 gang level 3 KB&T
6 ganger level 2 6w6pack
1 gang Yoga Meltdown
3 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

I går ble det bare sykkeltur og den daglige gåingen til og fra skolen. Idag har jeg klart å ta en ny runde med No more trouble zones. Liker den veldig godt:)

VSB sa for siden:

Six weeks six pack i dag igjen. I går var jeg utslitt etter lege og riding... Har bestilt meg banish fat, boost metabolism, litt begrenset hva man får tak i for europeiske DVD spillere:nei: Håper det kommer etter hvert, har forrhåndsbestilt ripped in 30 og det var en til på forhåndsbestilling, men mange jeg ikke fant (play.com). Kunne tenkt meg den yoga melt down tror jeg...
15/11: level 1 / dag 8 six pack

Pandora sa for siden:

Hei VSB... de to DVDene du nevner er to ytterpunkter syns jeg, men begge er bra. Banish Fat er driittøff!!!!:eek: men super fettforbrenning. Yoga DVDen er mer for de dagene man vil ta det litt rolig, men også fin å ha (de dagene er det jo også en del av:p)

Ble spinning på Elixia på meg idag - må variere litt. Imorgen blir det Jillian igjen:)

VSB sa for siden:

Det var akkurat det jeg tenkte, at yoga kunne være greit som en litt roligere alternativ, men nå får jeg ikke tak i den da så...

VSB sa for siden:

Etter krangel med dattera som har lekt med fluor esken og spist??? hvor mange, så var det greit å få ut litt frustrasjon med Jillian. Like før jeg hiver meg på treningssykkelen og fortsetter her tror jeg....
17/11: level 1 / dag 9 six pack

Pandora sa for siden:

Håper det gikk bra med fluor knaskingen til datteren din VSB!

Jeg er helt slått ut her i sofaen idag - Banish Fat videoen er vilt hard! Tok på pulsklokke idag: 704 kcal brukte jeg på programmet:D ..men da var jeg sååå klar for å bare flate ut etterpå:)

9 ganger level 1 av KB&T
2 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism
2 gang level 2 KB&T
1 gang level 3 KB&T
6 ganger level 2 6w6pack
1 gang Yoga Meltdown
Start dato 07.10

Pandora sa for siden:

Da er det ny uke igjen.... snart mandag:confused: syns den helgen godt kan vare litt lenger!

Ble Elixia på meg igår, og idag gåtur + Yoga Meltdown level 2 (Veldig bra!)

13 ganger level 1,2&3 av KB&T
2 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism
6 ganger level 2 6w6pack
2 ganger Yoga Meltdown
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Jillian i dag, med six pack, føler nesten at jeg overlever de 30min nå og kan prøve meg på advanced øvelser i blant...
20/11: level 1 / dag 10 six pack

Jeg bøyer meg i støvet for dere:respekt:

Jeg har bare klart 2 økter med JM denne uken, men det er jo en grei start da.
Jeg satser på økt aktivitet fra imorgen av. Jeg rekker akkurat 30 økter på rappen før julefestlighetene begynner for min del. Har veldig lyst å vise frem en flott kropp i julen!

Pandora sa for siden:

Da var uka igang... litt sein trening på meg idag, men fikk gjennomført hele Banish Fat, Boost osv... om ikke akkurat i fin stil, så ihverfall nesten:cool:

3 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism
6 ganger level 2 6w6pack
2 ganger Yoga Meltdown
Start dato 07.10

Ikveld har jeg fått gjennomført No more trouble zones for 3 gang. Merker at jeg klarer litt mer av øvelsene, det er kjempegøy:D I morgen skal jeg prøve meg på Banish fat. Det går nok ikke så bra...

Pandora sa for siden:

Da var vi to idag Wonder woman; har også tatt No More Trouble Zones idag:) Kjennes veldig bra ut etterpå, og egentlig ganske greit underveis også...:visemuskl

"Banish" programmet er definitivt verre!! (men desto deiligere når du har gjennomført imorgen kveld!:heia:) Bare husk at du brenner ca 700 kcal på det programmet - greit å ta med det og.

6 ganger level 2 6w6pack
2 ganger Yoga Meltdown
4 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Nok en runde gjennomført.
21/11: level 1 / dag 11 six pack

VSB sa for siden:

Den kom hit i dag, og jeg tror dere skremmer vettet av meg her... Men tenker det kan være greit for de dagene jeg er lite aktiv ellers på dagen. Men skvatt til da jeg leste 40min + oppvarming og nedtrapping... Vettskremt bare av tiden jeg, når jeg kjenner treneren. Men 700kcal er jo ikke dårlig da...

Jeg så ikke denne før nå! 700 kcal :eek: Det er jo vanvittig mye! Jeg fikk ikke trent i dag. Det ble lang sykkeltur for å kjøpe harddisk til bildene våre. Imorgen er det Zumba toning. Neste mulighet for Banish er torsdag og nå gleder jeg meg av alle ting til det:spent:

VSB: Jeg er også litt skremt!

VSB sa for siden:

Kikket litt på det banish fat programmet i går, så at man kan starte med færre circuits og da er jeg litt mer optimistisk, 50min var litt vel skremmende... Så planen er å teste 3 runder i morgen etter klattring.

Pandora sa for siden:

Spent på hva dere synes om the "ultimate" workout..:eek: dvs Banish fat programmet. Nå har jeg målt med pulsklokke tre ganger; kcal ble 704, 695, og 644 nå sist, mao sykt bra kondis trening!:p... men har nok også noe med at hele saken tar en hel time med oppvarming og nedtrapping. Har ikke vært så flink til å måle på de andre, men husker jeg gjorde det på 30 days shred feks; der brukte jeg ca 300 kcal (i underkant) på halvtimen det tok.

Idag blir det sofaen på meg - har vært på rockekonsert:cool::_punk: ganske sliten egentlig... Jillian får vente:)

VSB: Spent på hvordan det går med deg i morgen!
Pandora: Kos deg på sofaen.

Jeg har fått meg en kink i korsryggen. Aner ikke helt hva som skjedde, plutselig hadde jeg bare grusomt vondt. Jeg har alikevel krøket meg på en zumba toning time og det ser ut som at det løsnet litt i ryggen. Håper jeg er bedre i morgen for nå er jeg skikkelig spent på det Banish programmet:D

VSB sa for siden:

Da ble den nye "Banish fat, boost metabolism" testet i dag, satte meg som mål å gjennomføre 3, men klarte 5 og det etter en runde klattring:heia:
22/11: level 1 / dag 11 six pack
24/11: circuit 1-5 / dag 1 banish fat

Pandora sa for siden:

Ble 6w6pack level 2 på meg idag - måtte teste den nye pulsklokka igjen; ble hele 390 kcal!! ..og dette er jo et kortere program.:)

7 ganger level 2 6w6pack
2 ganger Yoga Meltdown
Start dato 07.10

Så flott at du klarte mer enn du trodde VSB:)

Jeg har gjennomført Banish fat og er skikkelig stolt av meg selv:D Måtte ha noen tilpassninger for ryggen, men jeg tror ryggen min trenger trening hver dag fremover. Den ble mye mindre vond etter treningen. Jeg likte programmet veldig godt til tross for at det varte en hel time og hadde en del hopping.

Pandora sa for siden:

God helg:)

Har vasket huset idag, og gått tur - så venter med Jillian til imorgen.

...har bestilt ENDA en Jillian DVD idag (Julegave)!!! Kommer ut 6. desember: Extreme SHED & SHRED; 2 x 45 min workouts...så råbra ut på preview:D og bare ca 70 NOK på Amazon.

Gjelder å ikke gå lei - så må bare ha alle DVDene til Jillian:_online2l

Jeg må vel ha den nye jeg og:knegg: Jeg samler på dem nå.

I går ble det ikke noe trening. Idag derimot skal jeg trene. Jeg vet ikke helt hva jeg skal velge enda.

Pandora sa for siden:

Kjapt innpå ...Yoga idag:)

7 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Jeg bruker x-box normalt til trening, så den er perfekt, men ekstrautstyr til ca. 1000 kr da...

VSB sa for siden:

Litt mye utskeielser (i form av kalorier) i helgen, så i dag skal jeg forbrenne en del!
27/11: level 1 / dag 12 six pack

Pandora sa for siden:

Litt mye kalori-utskeielser her og... men har tatt meg fint inn igjen med en times tur (løpe/gå) og No More Trouble Zones, så nå ble helgen perfekt;)

7 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
5 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

Pandora sa for siden:

Banish Fat programmet idag - hele greia unnagjort :) Må stå på litt nå pga jobbreise snart som gjør at jeg ikke får trent noen dager...

4 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism
7 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
5 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Six pack i dag igjen. Arbeider mot noen av de advanced øvelsene nå, egentlig ganske mange vel...

28/11: level 1 / dag 13 six pack

Innom og heier på dere i dag :heia: Jeg holder på med fotobok til besteforeldre og må få gjort det nå for at den skal kunne gis i julegave. Håper jeg blir ferdig med den imorgen.

Pandora sa for siden:

Da ble det nok siste runde denne uka - No More trouble Zones:p

7 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
6 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

LIBBA sa for siden:

Innom å heier på dere jeg også :heia: :heia:
Er snart ferdig med oppussing, og etter det er det flytting :)
Kommer tilbake om ikke alt for lenge :D

VSB sa for siden:

Dårlig dag, men fikk meg i gang med Jillian på ettermiddagen, tungt i dag å gjennomføre kjenner jeg.

1/12: level 1 / dag 14 six pack

Pandora sa for siden:

Da var jeg hjemme igjen....og fikk tatt en runde med 6w6pack level 2 - og så er det helg:heia:

8 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Boost metabolism i dag, gjennomførte hele, men måtte roe ned tempoet litt på deler av de to siste circuitene.

3/12: hele / dag 2 banish fat

Pandora sa for siden:

VSB...de to siste er de verste! (på Banish fat...) "standing Mountain climbing" feks er tøff syns jeg - må ha en liten drikke/tørke svette pause etter den. God følelse å ha gjennomført hele programmet, ikke sant!?:D:p

Ble Elixia på meg idag, variasjon fra Jillian - er tilbake imorgen:)

VSB sa for siden:

Ja, det var der jeg virkelig sleit. Kjøpt julegave til oss i dag, motion control til x-box og litt ulike spill til familien, bl.a. Jillian Michaels til meg. Får huske "glemme" det...

Pandora sa for siden:

Banish Fat idag - alle rundene gjennomført! (kanskje ikke akkurat med glans..men:D)

5 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism
8 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Six pack på formiddagen, men tidlig på dagen er liksom ikke kroppen min helt innstilt på trening...

4/12: level 1 / dag 15 six pack

Dere er skikkelig flinke!
Jeg falt litt av lasset siste uken, men nå er jeg tilbake! I dag ble det No more trouble zones. Det var skikkelig vanskelig å finne motivasjon til å gjøre det, men det er veldig godt når det er overstått:)

Jeg lurer litt på en mini shred frem til juleferie start. Jeg rekker akkurat 5 ganger på hvert level. Hadde vært veldig fint å komme på julebesøk litt strammere i kroppen enn jeg er nå.

Idag startet jeg mini shred. Jeg ble litt overrasket over hvor mye bedre form jeg er i nå enn da jeg begynte med shred for nesten ett år siden. Jeg trodde ikke jeg skulle dø iløpet av økten:D

Pandora sa for siden:

Heia Wonder Woman:heia: Juleprosjekt hørtes lurt ut - hvis du bare klarer å sette av tid i julestria:)

Ble No More Trouble Zones på meg idag - litt halvhjertet....er så mye å gjøre om dagen, både på jobb og hjemme. Fortsatt ambisjon om trening 6 av ukas 7 dager; helst Jillian - må jo det nå som pepperkakedeigen fra IKEA er her :eek: Alt for godt, og alt for mye karbo!!! ;)

8 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
7 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Så bra at du merker forskjell på formen. Shreden gjorde underverker for meg i hvert fall! lykke til med juleshred. Treningsstudio på meg i dag, så da får Jillian ha feriedag. (Og gårdsdagen var fullstendig ferie...)

Tusen takk Pandora!

Jeg har nesten blitt treningsnarkoman:p Det er veldig gøy å trene for tiden. I dag har jeg gjennomført dag 2 på level 1. Kjente runden i går godt i kroppen men jeg måtte ta i litt ekstra for å bli skikkelig sliten :stolt: Forrige gang var det ikke snakk om noe ekstra insats, jeg trodde jeg skulle dø ganske mange ganger:knegg:

Merker dere noe forandringer på kroppen når dere nå har trent en stund?

Jeg for min del merker at rumpa har overvunnet tyngdekraften og befinner seg litt høyere oppe enn før og har mer sprett:D Magen synes jeg også er litt flatere:heia:

VSB sa for siden:

Jeg har fått muskler i armene som det er mulig å kjenne! Ellers så synes det jo generelt på kroppen da, om ikke vekten synker så mye så har fett blitt byttet med muskler:D Men for meg, det å kunne gå og gjøre ting, bøye i knærne for eksempel uten store anstrengelser, det er en stor fremgang som også virker positivt på psyken.

Så bra!

Da er 3 av 5 dager på level 1 gjennomført!

Pandora sa for siden:

Banish fat idag - faktisk bittelitt lettere idag; hele programmet gjennomført!:D

8 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
Start dato 07.10

Da har jeg gjennomført økt 4 på level 1 -shred. og når jeg alikevel var i farta så ble det 15 min zumba og 15 min med rockering. Nå bør bare den siste bilringen ta hintet om at den ikke er ønsket!

Pandora sa for siden:

Killer Buns & Thighs level 1 idag - og imorgen har jeg fri!!:) fra jobb ihvertfall...får se om jeg får tatt en Jillian runde (avhengig nå!:D)

14 ganger level 1,2&3 av KB&T
8 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Forkjølelse på besøk, så pause her, men heier på dere.:heia::heia::heia:

Imponerende med zumba og rokkering etter Jillian må jeg si.

:dulte:

VSB: God bedring! Takk for at du heier på oss:) Jeg er litt overrasket selv, for det var veldig tungt å komme igjen i dag.

Pandora sa for siden:

Så bra at du heier VSB! ..og god bedring, håper du er raskt tilbake:)

Ble Elixia på meg idag - og en god del juleforberedelser:gave::gave:

God helg:klem:

Siste dag på level 1:heia: og så klarte jeg 6 minutter med rockeringen:D Klar for level 2 imorgen.

God helg Pandora og VSB

VSB sa for siden:

I gang igjen, men morgen/formiddag er det tungt å trene... Og får vel begynne å tenke på level 2av six pack, tenkte meg til 18 eller 20 ganger først.

10/12: level 1 / dag 16 six pack

Pandora sa for siden:

Gratulerer med gjenomført level 1 av Shreden Wonder Woman!!:):blomster: Kjekt å skifte til nytt program tenker jeg..

..VSB; level 2 av 6w6pack er egentlig mye morsommere enn det første nivået! Bare å holde ut de første tre gangene pga høyere tempo som gjør at det virker avskrekkende i starten (sånn var det ihvertfall for meg). Lykke til:heia:

Har vært på Elixia og trent idag også :D - imorgen tenker jeg Jillian skal få "bli med" på dagens økt igjen:)

Pandora sa for siden:

Da ble det No more Trouble idag:p

8 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
8 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Ny dag, mer trening:

11/12: level 1 / dag 17 six pack

Igår ble det litt for mye rødvin til middagen:o Det var ikke mulig å gjennomføre noe shred. Det har jeg klart idag. Første dag på level 2 og det var mye hardere enn jeg husket. Jeg trodde en stund jeg hadde valgt feil level... Jeg klarte såvidt 10 minutter med rockering også.
Jeg kommer til å være skikkelig støl imorgen.

VSB sa for siden:

Jillian i dag, men varierer litt.

12/12: hele / dag 3 banish fat

Pandora sa for siden:

Ble så seint på jobb idag...:mad:

satser på hele Banish programmet imorgen - skal prøve ihvertfall:kul:

Shred level 2 dag 2 og 1 time zumba. Kjenner det godt i kroppen.

VSB sa for siden:

Siste dag på level 1 av six pack tror jeg...

13/12: Six pack / level 1 / dag 1

Pandora sa for siden:

Banish Fat...hele programmet idag:D men "scissor jumps" i nest siste circuit modererer jeg ganske kraftig....:)

6 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism
8 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
8 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

Egwene sa for siden:

Jeg har lastet ned 30 days shred i kveld! :D
Skal få begynt neste uke tenker jeg! :)

VSB sa for siden:

Jeg sliter med de "Burpies-ene" jeg. Er vel både der og i six weeks six pack. Får ikke til å hoppe bakover mens jeg har armene i gulvet... Noen tips?

Scissorjumps gjør jeg nok litt forsiktig enda, var veldig redd for å tryne første gangen, stoler ikke helt på kroppen forstår jeg.

Pandora sa for siden:

Ble en Elixia tur på meg idag - liten Jillian pause (kjente jeg ble litt lei under Banish programmet igår):eek:

VSB: Burpees hater jeg litt egentlig...men går greit å hoppe bakover med armene ned i bakken hvis du bare gjør alt i tilnærmet "en bevegelse" - og passer på å ha rumpa relativt høyt i det du hopper bakover.

Jeg rakk ikke innom her igår, men jeg gjennomførte level 2 og idag har jeg klart å få det til også. Imorgen er siste dag på level 2 :)

Ferdig med økt 5 på level 2 shred og imorgen går jeg videre til level 3:D

VSB sa for siden:

Første dag på level 2 av six week six pack, til overmål med litt sykling først, kan si jeg sleit. Neste gang bør det bli motsatt, men sliter med å få kroppen i gir på formiddagen.

13/12: Six pack / level 1 / dag 18
16/12: Six pack / level 2 / dag 1

Det ble sykkeltur her også og dag 1 på level 3. Det var tungt.

Pandora sa for siden:

Sykkel på meg også idag - 1 time Xycling på Elixia:D.. så da får Jillian vente til imorgen.

God helg VSB og Wonder Woman:)

VSB sa for siden:

Level 2 av six pack i dag og. Sliter litt. Tok et par minutters pause mellom circuit 1 og 2, pluss lettere vekt i andre runde, så gjennomførte jeg i hvert fall. Får heller trappe opp etter hvert. (Tror denne er bra trening for beina mine og, mye utfall lignende øvelserr og jeg er veldig mye svakere i venstre bein, så kanskje jeg får jevnet ut det litt også på noen ganger med denne.)

17/12: Six pack / level 2 / dag 2

Pandora sa for siden:

Rakk en runde med No More Trouble Zones idag...midt i julestria:gave::gave:

Det er så bra, det programmet...tar ihvertfall godt tak i alle mine "trouble zones":)

8 ganger level 2 6w6pack
3 ganger Yoga Meltdown
9 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Ender vel opp med alle programmene jeg får tak i etter hvert jeg og føler jeg, hadde forhåndsbestilt ripped in 30 som skulle komme til play.com 26/14, men så nå de hadde pakke med den og killer buns og thighs, så gjorde om bestillingen. Trouble zones blir vel neste...

VSB sa for siden:

Ny økt i dag.

18/12: Banish fat / hele / dag 4

Pandora sa for siden:

Ble 6w6pack level 2 på meg idag + Yoga meldown level 2:visemuskl

Hadde egentlig bestemt meg for Banish idag.... men det er så langt..og tungt!! Creds til deg VSB, som gjennomførte hele idag:) (syns det er det hardeste Jillian programmet:eek:

9 ganger level 2 6w6pack
4 ganger Yoga Meltdown
Start dato 07.10

Jeg har halsbetennelse og tannverk og ligger flat:( Det passer dårlig nå:mad:

Pandora sa for siden:

God bedring!!:blomster:

VSB sa for siden:

Takk så mye Pandora, krever stahet å gjøre det ferdig ja, men sleit igrunnen vel så mye i dag med six-pack jeg.... Dagsform har såååå mye å si (og tid på døgnet, mat....)
19/12: Six pack / level 2 / dag 3

Nye mål i dag:

Mage: 96cm 86cm, 86? (84-89???), 84cm, 82cm
Rumpe: 111cm 106cm, 106cm, 105cm, 100cm
Lår: 68cm 64cm, 62cm, 61cm, 59cm

19/12
25/11 (ca. oppstart six-weeks six pack)
17/9 (3 uker etter oppstart av 30 day-shred)
10/5-11

Det morsomme her er vel at Jillian Michaels six-weeks, six pack ser ut til å ha best effekt på rompe og lår:rolleyes: Kanskje killer buns og thighs er tingen for å få bukt med magen???:D Nei, det går jo nedover så får smile og være glad for det... Ikke vondt ment om programmene i det hele tatt, bare en merkelig digresjon... Og det burde vært magen som var lettest å bli kvitt, for disse "ridelårene" har jeg alltid hatt.

Pandora sa for siden:

Banish Fat idag - hele programmet:) gikk faktisk litt lettere nå (men da brukte jeg "bare" 630 kcal) ..lurer på om det er effektivt for å redusere kraftige lår...eller kanskje jeg må holde meg til 6w6pack ??? ref dine erfaringer VSB;)

7 ganger Banish Fat, Boost your Metabolism
9 ganger level 2 6w6pack
4 ganger Yoga Meltdown
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Ja,undres over de erfaringene der, og samtidig har jeg begynt å ri litt igjen (mulig opprinnelig synder, derfor det heter ridebukselår?)

Nå kan jeg ikke skylle på level 2 heller, for der er jeg akkurat stertet, men der er det mye beintrening føler jeg.

Tenker på en samtale jeg hadde for en tid tilbake med en mann. Han hadde tatt mål av lårene underveis i treningen, men i motsetning til oss målte han ØKNING i cm:D Forskjell på folk, eller kanskje mest damer og menn...

Ingen trening på meg i dag, kroppen er sliten og trengte tydeligvis en hviledag, men tur og handling med ryggsekk er ikke så gæli det hell.

Pandora sa for siden:

hmmm..kanskje det er det?? har også drevet mye med ridning før...grmf! .. gamle synder ja..:eek:

Takk for det Pandora, formen kommer seg sakte men sikkert.

VSB: Så flotte resultater du har!

Fra i dag tar jeg juleferie i 14 dager:D Jeg gleder meg til å starte på ann igjen med trening på nyåret.

God jul til dere. Håper dere får en fin feiring. :)

Pandora sa for siden:

No More Trouble Zones idag - og nå er det sofatid under ullteppet...minus 10 kalde ute:eek:

9 ganger level 2 6w6pack
4 ganger Yoga Meltdown
10 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

VSB sa for siden:

Jillian igjen, må få inn noe trening i julestria. Har absolutt forsett om å fortsette gjennom jula, for å hjelpe meg å prøve holde vekta med utskeielser...
23/12: Six pack / level 2 / dag 4

Pandora sa for siden:

Så bra VSB! Skal prøve å få trent mye i jula, men reiser bort 1. juledag...uten Jillian :o ...skal nok få til noe likevel.

Idag ble det Elixia step-time:)

GOD JUL:):)

VSB sa for siden:

Forbrenne litt her på forskudd... Hadde egentlig tenkt fri i dag, men med helt fri 22. så måtte jeg til pers i dag!
24/12: Six pack / level 2 / dag 5

Pandora sa for siden:

Måtte til idag jeg også ...før julegrøten:)

6w6pack level 2 idag - da var vi to VSB!

10 ganger level 2 6w6pack
4 ganger Yoga Meltdown
10 ganger No More Trouble Zones
Start dato 07.10

LIBBA sa for siden:

Så flinke dere er Pandora, VSB og Wonder woman :)
Ønsker dere alle en strålende jul. :klem:

VSB sa for siden:

Godt vi er flere, følet meg nesten litt avhengig her...:D

VSB sa for siden:

Banish fat i dag... Så får vi se om denne motion saken blir montert, så kan jeg teste x-box utgaven...
24/12: Six pack / level 2 / dag 5
25/12: Banish fat / hele / dag 5

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.