Har nå prøvd meg igjen og dagens økt Jillian Michaels 6 w s-p level2 er i boks :boxing:
Var et par øvelser jeg måtte gjøre uten vekter, for det ble for vondt i skulderen med :_oy:
Er mer belastning på skuldre og armer på level 2 enn level 1. Det merkes når man ikke er helt i strekk, men jeg fullførte nå da selv om jeg ikke hadde fått 20 i stil :rolleyes:
Skulle ikke du ta det helt med ro med skulderen da LIBBA??:eek: Syns det er mye "skulder-greier" på den 2ern, men hvis du klarte å modifisere er det jo bra :)
Holdt nesten på å bare legge meg på sofaen idag!!:( var helt utslitt etter lang dag på jobben...men nå er det selvsagt deilig å ha gjennomført den horror-halvtimen med Jillian:D:D Nydusjet og myyyye mer opplagt enn da jeg kom hjem sur, trøtt, sulten og generelt lei:høh: Heldigvis:lol:glad jeg tok meg sammen!!
Dag 27: level 2, 6wsp 30.06.11
Dag 26: level 2, 6wsp 29.06.11
Dag 25: level 2, 6wsp 28.06.11
Dag 19 - 24: level 2, 6wsp (week 4)
Dag 13 - 18: level 1, 6wsp (week 3)
Dag 07 - 12: level 1, 6wsp (week 2)
Dag 01 - 06: level 1, 6wsp (week 1)
Dag 12 - 34: Ri30, 07.04 -06.05.11
Dag 1 -11: level 1,2,3 Shred 27.03 -06.04.11
:heia:
Viftet ikke så mye med armene som jeg skulle, og litt uten vekter :)
Må få skulderen i bevegelse ellers stivner den. Dessuten er jeg litt sta ( kan være fordeler og ulemper med det ) :o
Er også veldig glad jeg fikk fullført i dag.
Må bare melde om litt pause! Mest til deg selvsagt LIBBA...;) Skal bort noen dager...så får nok ikke gjennomført Jillian, men kommer sterkere tilbake:D
Lykke til med skulder og trening - og God helg:):)
Dagens økt: Noe modifisert utgave av Jillian Michaels 6 w s-p level 2 i boks :boxing: + 45 min tur, rask gange :)
Ble sykt sliten i dag. Måtte hvile litt underveis :o
Tok gåturen før Jillian. Burde gjort motsatt :rolleyes:
LIBBA: så flink du er og står på hele tiden!!!!
Jeg tenker hver dag at jeg burde ha startet på igjen.. MEN har rett å slett ikke vært i form enda til det. Halsbetennelsen har vart så lenge, i tillegg til at jeg har null ENERGI, og lite søvn i tillegg! Føler hele meg går på tomgang!
Men skal prøve meg på en runde før jeg tar kvelden, så starter jeg nokk en gang på nytt:P
PUSH MEG alle sammen!!!!
PUSH PUSH ;)
Seriøst: det er nok ikke lurt å presse for mye før du er helt frisk igjen.
Jeg ville startet med gåturer i brukbart tempo, og etter hvert plusset på med Jillian.
Går du for hardt ut blir du sliten og lei :)
God bedring :klem:
Nå har den hersens skulderen skapt seg vrang igjen :realmad:
Begynte nok for tidlig med trening igjen, så nå må jeg visst ta det med ro i minst ei uke fikk jeg høre :_oppgitt: :hylgrine:
Har nå tenkt å få gått litt da. (Ikke noe i veien med beina mine :rolleyes:)
Da har jeg nettopp tatt en runde 30 days;) så håper på en god natts søvn nå.. siden jeg har slitt litt med soveproblemer det siste halvåret:S
jaja, nattinatt alle sammen;)
Sånn delvis på ferie og har vært bortreist noen dager (med hjemmekontor på pc´n...:().. Har ikke blitt noe Jillian, men et par løpeturer har jeg fått til. Imorgen er det på jobb igjen - så to uker sydenferie fra torsdag :):) Da spørs det vel med Jillian....men skal trene:boxing:
Lurer på om jeg bare må få bestilt de andre to Jillian DVDene med en gang, så er jeg klar til etter ferien:D
Lykke til med skulder og trening LIBBA (gåturer ute nå om sommeren er jo uansett en super avveksling til Jillian DVDene, så går du ikke så fort "lei" heller.. (ikke for det; er vel ikke akkurat noe som tyder på at du er utpreget lei av dama;) sånn som du har stått på!)
God sommer til alle!! Håper vi er mange her inne som kan støtte hverandre når jeg er tlbake fra sol og fri:ja:
ble en runde 30 days i dag oxo:) fornøyd med å kommet i gang igjen.. I morgen skal jeg prøve å gjøre d FØR jobb.. Så nå er klokka på 6.00:)
dere som har ripped in 30,hvor ble den kjøpt? Var på amazon,og da jeg skulle til å betale fikk jeg opp advarsel på at det var til region 1:):confused::confused::confused: har jo tenkt å fullføre båden 30 days og ripped før høsten kommer;)
nattaklem
Måtte kort innpå idag også;) Ferien igang, men fortsatt hjemme....så da ble det både jogging og Jillian:) Syyykt tungt idag:confused::mad:, er vel tegn på at jeg trenger ferie...
Enda en sommerhilsen fra meg:D
Dag 28: level 2, 6wsp 06.07.11
Dag 27: level 2, 6wsp 30.06.11
Dag 26: level 2, 6wsp 29.06.11
Dag 25: level 2, 6wsp 28.06.11
Tror det skal stå i bruksanvisningen hvilke regioner den tar, og om du eventuelt kan endre det.
Jeg fikk butikken som spilleren ble kjøpt fra til å hjelpe meg å endre :)
Siden jeg må drøye litt med Jillian tenkte jeg å være flink ut å gå, men overtid i går, så det ble ingen gåtur. :kadetgaar
I dag derimot har det blitt en tur på 50 min rask gange :D
Kjører dere flere program samtidig? Jeg har lasta ned alle DVD*s til Jillian og starta på 30shred, synes den er litt kort men intens, hadde litt lyst å legge til en til:)
Jeg tar ett om gangen. Er nok for meg. Har for tiden en noe plagsom skulder, så det er bare blitt gåturer i det siste :_oppgitt:
Kommer sterkere tilbake :D
Hvordan er six pack opplegget da? Har lasta ned alle DVD's, starta på shredding men synes 25min er litt kort egentlig, føler jeg kunne klart 25min til:) (noen ganger ihvertfall). Ripped ser intressant ut.
Prinsippet er det samme på alle tre ( shred, ripp og 6 w s-p ) med nybegynner og avansert utførelse.
6 week six-pack er bra.Litt lengre enn de andre, 35 min. Liker også shredden minus all hoppingen :eek: , men er nok Rippen jeg synes mest om.
Litt smak og behag vil jeg tro :D
Da har jeg sneket meg til to morgen-økter til med Jillian!:) Er på et topp feriested i Spania med masse muligheter fpr trening, tennis, yoga osv... men Jillian er likevel supert som en 35 min gjennomkjøring før frokost:D
Deilig å føle at man ikke forfaller helt på ferie....:confused: mye god mat og vin blir det jo uansett..
Dag 32: level 2. 6wsp 14.07.11
Dag 31: level 2, 6wsp 13.07.11
Dag 25 - 30: level 2, 6wsp (week 5)
Jeg begynte på 30 days shred i vinter... holdt ca 1 uke, før jeg sklei av lasset:p Det var hardt for en utrent person som meg:cool: :cool: Er dere på ketolyse alle sammen? hvordan går det med så "hard" trening og ketolyse? Jeg er på dag 4 av ketolysekuren min, målet er å komme i ketose, men trodde man ikke skulle trene så hardt, jeg er kanskje vranglært??:eek:
Hei igjen :)
Kan bare svare for meg selv, men var i ketose i minst tre måneder før treningen med Jillian ble påbegynt. ( Før henne gikk jeg mest turer. )
Syntes det var svin-tungt i starten, men det gikk seg til.
Er veldig forskjellig hvor mye folk trener i ketose. Noen tar det rolig mens andre kjører på.
Ønsker deg lykke til med treningen :visemuskl
Er småtungt ja, jeg er av den oppfatningen at skal man stramme opp må det trenes litt. Husk å heller kom deg igjennom workouten enn å klare fullføre like mange repitisjoner som de gjør. Jeg har drevet på en uke og nå begynner det virkelig å bli enkelt (derfor lagt til ripped også, som jeg tar etter 10min pause på shred).
Føler meg mye mer opplagt og mer energi enn vanlig om dagen, så får vel kanskje bare se det ann litt... hun er ei tøff rype i hvertfall, jeg var høyrød i plomma og svettet som en gal forrige gang jeg prøvde meg på 30 days..(skal nevnes jeg røyker også) Tusen takk for svar :)
For en kveld og natt igår. Bor ikke så langt fra Utøya og hørte helikoptre og ambulanser hele kvelden - en ufattelige tragedie som ikke har sunket helt inn enda.
Fikk tankene over på noe annet en drøy halvtime med Jillian, det var godt idag...
Håper det fortsatt er noen andre her inne som holder stand, og ihvertfall som kommer tllbake hit etter ferie:) (LIBBA! hvor er du...?:klem:)
Dag 33: level 2, 6wsp 23.07.11
Da var dagens økt unnagjort; klissvåt av svette...selv om det var regn og grått ute idag er det varmt:eek: ihvertfall når jeg er igang med andre runden er tempen høy.
Dag 34: level 2, 6wsp 24.07.11
Yes!! Yippii!!:D Da er jeg ferdig med seks uker, med seks treninger med Jillian hver uke (kun et par fridager innimellom pga reising og ferier) :heia::heia:
Er så fornøyd med resultatene - skal få tatt bilde av magen (litt brun er den også nå;)
Nå må jeg nok bestille meg noen nye Jillian DVDer til de laaange høsten, men tar en pause og håper at flere dukker opp igjen her inne på Jillian tråden etterhvert:)
Dag 36: level 2, 6wsp 26.07.11!!!!!! Ferdig!!
Dag 35: level 2, 6wsp 25.07.11
Dag 34: level 2, 6wsp 24.07.11
Er på økt 10/30 i dag av 30 day shred, i tillegg til to andre programmer jeg følger (5 km jogging, og stepmaskin). Fødte for 4 uker og 1 dag siden, og er veldig deilig å endelig være i gang igjen!
Har tenkt lenge på å skaffe meg de andre til JM (har yoga meltdown, no more trouble zones og banish fat boost metabolism fra før).
Eneste kjipe er at jeg ikke får lastet de ned, og da må jeg jo kjøpe de :-P
Sikkert verdt det dog. Digger dama!
Så supert Pandora. :heia:
Tipper du er flott.
Jeg tenkte å ta noen ganger til på level1 (6 w s-p) igjen siden det har vært en forholdsvis lang pause :eek:
Kunne også tenke meg flere DVDer av Jillian :ja:
Har nå endelig fått kommet meg i gang igjen.
dagens:Jillian Michaels 6week six-pack Level 2
og Jillian Michaels Ripped in 30 Level 1
Tenkte jeg skulle ta rippen en runde 2.
Litt variasjon igjen er bra :D
Kjørte et sett med Yoga meltdown (sett 2) og deretter No More Troubled Zones, og jeg skulle ikke kunne gå etterpå!! :eek:
Den (eller en av de) tok virkelig godt på baken og bakre lårmuskler!
Var ute og jogget en tur en 3-4 dager etterpå og da kjentes det ut som om baken min holdt på å rives av :p. Så det tok i!!
Har akkurat kjørt samme rutinen, men nå sett 1 på Yoga, og det ser ut til at jeg skal kunne gå normalt de neste dagene, hehe. Så da blir vel kondisen bedre og musklene sterkere??
Så bra med litt liv her inne igjen!! Har egentlig pause ja, venter på de to nye Jillian DVDene som er bestilt ("Shred it with Weights" og "Yoga Meltdown")...har allerede fått Kettlebell fra Intersport på døra:D:D, men selve DVDen lar vente på seg.
Uansett, så har jeg faktisk tørket støv av "No More Trouble Zones" og kjørt den to ganger denne uka - kombinert med litt tur/løping. Men må inn i sånn hver-dag-modus igjen snart kjenner jeg:) Stå på LIBBA; skal gå innom og oppdatere litt her selv om jeg ikke er offisielt igang igjen - så blir dere flere:heia::heia:
Tusen takk:):) Der fikk jeg endelig lagt ut bilde:D Syns magen er ganske fin nå etter sommeren, skal ha den stående som litt motivasjon til meg selv utover høsten;) Sixpack blir det vel ikke akkurat, men har ikke helt hatt troen på det noen gang (..er vel helst menn som får "ekte" six pack??)
Hehe...åja, så det nå:) one pack, er det et begrep tro??;) Jillian har jo heller ikke helt six pack da...i all rettferdighets navn.
Nå la jeg den brune magen min som profilbilde isteden (fant ut at det ble litt vel heftig når den magen hang seg på alle innlegg jeg noen gang har skrevet!!:eek: sånn er det jo med den avataren:D
Hei, takk for invitasjon :).
Startet i dag med 6 weeks og 30 days.
det er tøft men det kommer til å fungere. Begynte å jogge forrige mandag og klarte 6 ganger den uka. denne uka ble det 2 dager jogging og 1 dag med Jill.
Dere som har fullført - hvor mye er det realistisk å gå ned? (kg / cm). Bare lurer men det er sikkert individuelt :D
Pandora, kan jeg spørre deg, hvordan så magen di før du begynte med Jill? eller om du har mål før/etter, eller hvordan det gikk med vekta? Magen din er helt fantastisk :_ohmy::_ohmy::_ohmy:. jeg tar begge videoen samtidig men blir veldi sliten. prøver å jogge litt og. og selfølgelig spiser ikke noe som ikke er lov.
Jeg bare lurer på hva som er realistisk. Magen min er 86cm... Men var 105 4.januar
Hei nisse. Velkommen skal du være :)
......Jeg minket ikke veldig mye i kilo etter at jeg begynte med Jillian, men har gått ned 2-3 klesstørrelser :D
Jeg tar bare en DVD om gangen, og legger inn gåturer når jeg kan.
Du har jo alt gått ned 19 cm i midjemål, og det er kjempebra :heia::heia:
Hei nisse :-) Det som er litt dumt, er at jeg ikke har noe "før-bilde" eller mål før og etter. Jeg har aldri vært veldig overvektig - men tok av 6-7 kilo i starten av fjoråret vhja lavkarbo som hadde sneket seg på over tid; samtidg som jeg kjørte Jillian. Gikk ned fra str 42-44 til 38-40, og var veldig fornøyd med både mage og rumpe... slappet etterhvert av med trening uten å gå opp så mye i vekt - men sklei da ut litt i mål/omkrets. Nå har jeg igjen kjørt ganske hard disiplin med Jillian lenge, og merker tydelig forskjell: Klærne sitter finere, jeg har blitt strammere overalt - "muffin-toppen" forsvinner - og ser "innsnitt" under ribbeina (håper du skjønner hva jeg mener..:p), og rumpa løfter seg på en måte:) Må også nevne at jeg nå spiser ganske moderat lavkarbo - dvs tillater meg en del karbo så lenge jeg er flink til å trene.
Ellers har jo du hatt en fantastisk nedgang i midjemål!! Gratulerer:heia::heia: Anbefaler igjen Jillian veldig varmt - men ville nok begrenset meg til en runde om dagen for ikke å gå fort lei - trkiset er nok å holde stand lenge! (Har kjørt"No More Trouble Zones" idag, den er super:D)
....Også må jeg bare melde fra om at idag kom de nye Jillian DVDene i posten:D:D "Yoga Meltdown" og "Shred it with Weights" (Kettlebell allerede innkjøpt = russisk type vekt:p)
Så da er jeg klar for høstsesongen med Jillian ganske snart - skal bare ha en helgetur først; satser derfor på oppstart mandag:boxing:
God helg til alle :) Stå på LIBBA....er snart tilbake "for fullt" jeg også:)
Da er jeg hjemme fra shopping i Køben, masse relativt rask gange der...men føles ikke helt som trening med alle kafébesøkene innimellom:p
Imorgen skal jeg være tilbake - må bare komme meg i seng i rimelig tid før jobb imorgen (veldig flink til å snu på det døgnet når jeg får sjansen:eek:)
Ses snart igjen - og oppfordringen går til alle andre Jillian-fans om å bli med her utover høsten!!
Da er jeg igang igjen - så vidt det er!:o Ble litt seint pga store ryddeoperasjoner i skap og skuffer her hjemme nå på kvelden:_oy: men fikk gjennomført Level 1 Yoga Meltdown. Var litt uvant Jillian, og ikke fullt så hardt som de andre - slev om noen av øvelsene var tøffe nok:p
Lurer på å kjøre litt om hverandre med Shred it with weights fremover...får bestemme meg imorgen:)
Hei, tar inn råd fra eksperter og kjører bare 6 weeks nå. Jeg synes at den gir meg mere en 30 days akkurat nå. Er like kjørt som etter 30 minutter jogging... Skal prøve å jogge litt før vinteren men det frister ikke i regnet og 12 grader. da er det "bedre" med Jill. Ha en fin dag alle sammen :D
Da har jeg prøvd level 1 av "Shred it with weights", dvs kettlebell på 8 kg...det var hardt!!! Nesten ren styrketrening, så tok en halvtimes løpetur også siden jeg hadde tid til det idag (og det regnet ikke, yippiii!!:D)
Start dato 15.08.11
Yoga Meltdown, level 1 - Dag 1
Shred it with Weights, level 1 - Dag 1
Hei
Herregud så flinke dere er! Jeg har falt helt av lasset. Jeg skylder på varmen og sykdom for det. Jeg orker ikke Jillian i 30 varmegrader. Jeg og mannen starter opp igjen når det blir litt kjøligere her.
Wonder Woman...den nye DVDen så bra ut!:) Spørs om ikke den også må testes ut etterhvert:D
...og nisse; så godt at vi er flere som svetter foran TVn igjen;)
Tok ellers "bare" halvtimes løpetur idag, sinnsykt støl etter den kettlebell shredden jeg startet på igår - så styrke trening var bare ikke tingen idag:(
Hei på dere :D
Så spennende da Pandora med ny DVD :heia:
Jeg har vært fullt opptatt siste tiden med stor-rydding ( skal flytte inn i annen leilighet om ca 3 mnd), så nå er det rydding i skuffer, skap boder osv. Må også få pusset opp denne noe.
Føles som jeg har gått 2000 trappetrinn i dag.
Har ikke fått tid til Jillian, men kommer sterkere tilbake når det roer seg litt ned her :rolleyes:
Da ble det løpetur etter jobb idag også :) - er så fint vær! Fikk gjennomført kettlebells treningen til Jillian også, med et nødskrik:eek: fortsatt støl etter tirsdagens runde med samme DVD:(
Lykke til med flytting LIBBA:blomster:, trening nok det i grunnen...men håper du er tilbake her snart:D
Start dato 15.08.11
Yoga Meltdown, level 1 - Dag 1
Shred it with Weights, level 1 - Dag 2
Jeg kjenner jeg blir imponert bare du skriver å jogge... Formen min er ikke der ennå... Har syklet til jobb alle dager, men det er bare litt over en mil. Men alle sier det er så sprekt og det er jo bedre enn ingenting :)
Blir bortreist i ca ei uke (jobb), så er nok ikke mye trim jeg rekker da :rolleyes:
Ellers går det fortsatt i sjauing, og full planlegging for oppussing av nåværende leilighet. Etter det er det en del som også skal gjøres i den nye :eek:.
Håper å få lagt inn ei økt i ny og ned med Jillian likevel.
Fortsatt lykke til alle sammen :heia:
Litt Jillian pause i helga for meg - men trente 70 min på Elixia igår, så da har jeg ikke slappet helt av likevel;) Jobb foran PCn idag - og imorgen har jeg en laaang jobbdag foran meg. Skal få kjørt en Jillian runde imorgen kveld - det er planen:D
Kjekt med flere her, håper du finner vekter til tirsdag VSB!:spent::heia:
Ny her inne på forumet, men måtte nesten melde meg inn da jeg fant denne tråden!
Har nettopp startet med lavkarbo og i dag tok jeg min andre økt med 30 days shred :p
Har ikke så veeeeldig mange kilo å ta av, men etter to tette graviditeter blir det jo selvfølgelig litt.
Men hovedgrunnen til alt dette er jo at jeg vil kroppen min det beste på alle områder!
Ja, nå er vel ikke dette en presentasjonstråd, men jeg vil i allefall gjerne være med på litt oppbacking osv her inne :D
Da er vekter kjøpt, ble 2x2kg, de letteste, så bare 2 og 3kg.
Tok første runde i dag og utrolig nok så overlevde jeg, om enn jeg hadde problemer med å gå opp verandatrappa i sta (5-6trinn:eek:), så vet ikke hvordan kroppen er i morgen... Har likevel et håp om at det er mulig å føle progresjonen, regnet egentlig med minst dobbel så lang tid på hver level.
Jillian Michaels 30day shred:
22/8: Dag 1 / level 1
23/8: Dag 2 / level 1
Stiv, øm og lemster i dag, var nok litt tøffere å gjennomføre i dag, men det går vel greiere etter hvert. Kunne no gjerne hatt litt lettere vekter, men får ta utfordringen.
(Har aldri vært i spesielt god form, så får håpe dette funker... og at jeg klarer å følge opp!)
Hadde min 3. økt i går og er klar for den 4. i kveld :) Nå med nyinnkjøpte vekter på 1 kg hver. Har til nå brukt trelekeklosser, lommelykter og vannflasker :lol:
Syns gårsdagen var den tyngste økten egentlig. Mulig det var pga jeg trente kvelden før og i går morges, så det ble litt for nært. Og kanskje litt for lite mat i magen.
Dag 3 og ja, det var tungt, håper det går litt lettere etter hvert nå... Tok fram et par 0,7l vannflasker og "jukset" med de på et par styrkeøvelser, eller går det nesten greit med 2kg-ene. Tror ikke det er poeng i å investere i noen lettere, men 0,7 ble nesten for lett da... Og jeg samler store mengder vann, så vekta er ikke noe å skryte av...
24/8: Dag 3 / level 1
Fullførte dag 4 av level 1 i går kveld :)
Tungt og jeg håper som VSB det går lettere etterhvert nå. Eller, det skal jo være tungt men. Jeg sliter litt med å ikke stå feil i forhold til knærne i flere øvelser. Vil ikke jo ikke ødelegge dem heller..
1 kgs vektene fungerer greit her, men når man ligger og skal føre de ned og opp på siden kunne de vært tyngre føler jeg.
Da var økt 5/30 gjennomført!
I dag syns jeg det gikk lettere på en måte. Like sliten og nesten litt uggen etterpå, men jeg hadde kanskje litt ekstra energi i dag til å kjøre på ordentlig :p
Merket fremgang på cardio i dag, men styrke er nesten så jeg sliter mer:( Det jeg har problemer med er å løfte over hodet og rett ut foran meg, men det er vel ulikt hvor vi er sterkest. Blir en kriseløsning med vannflasker iblant (har litt vann å drikke også da....) Vurderer en pause fra Lillian i morgen for å dra på treningssenter i steden... Kan være greit med avveksling både for meg og musklene, selv om jeg tror en time med basic aerobic/styrke blir easy match i forhold til Lillian...
24/8: Dag 3 / level 1
25/8: Dag 4 / level 1
Ja, styrke er tyngst her også! Særlig andre runden med armhevinger og den hvor man har ett bein foran det andre og skal gå ned i knebøy liksom. I dag gjorde det så vondt i musklene at jeg måtte lukke øynene for å komme meg gjennom de siste :p
Men hadde ikke spist noe på flere timer på forhånd, så mulig det hadde vært hakket lettere om jeg hadde hatt litt i magen.
I morgen må jeg trene på formiddagen! Spent på det :p
For meg er atkinsbarer (de små fra iherb) redningen før eller etter trening om tiden mellom måltidene ikke matcher. Tenker det er greit nok når man er flink og trener, selv om jeg egentlig burde finne noe bedre, i hvert fall hjemme....
Har vært pause fra Jillian for meg så langt i dag, trent på studio i steden, greit med litt avveksling synes jeg, får se om ånden kommer over meg til å ta en runde i kveld, men etter barneselskap tviler jeg...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.