kiril sa for siden:
dere har vært kjempe flinke, hjelper å se på bildene her...
kiril sa for siden:
dere har vært kjempe flinke, hjelper å se på bildene her...
Nnem sa for siden:
Helt enig:)
sigboh sa for siden:
Bildene helt til venstre er tatt når jeg først begynte på lavkarbo i oktober ca.
Bildene i midten er tatt i november engang. Så hadde jeg pause gjennom hele desember før jeg begynte på igjen i førsten av mars og nå var det altså tid for å ta nye bilder siden det har gått ca. 1 mnd.
Så her er altså helt rykende ferske bilder, tatt nå nettopp på badet:D haha.
Pruttilutt sa for siden:
Herregud, for en forskjell! - og for en motivasjon! STÅ PÅ! :D
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Kjempebra! Virkelig mye mindre av deg!
Tiril77 sa for siden:
Her er jeg på hundeutstilling sommeren 2009. Men det var slik jeg omtrent så ut før jeg begynte på lavkarbo i høst..
Og dette bilde tok en venninne av meg i går etter at jeg for første gang på mange år kunne kjøpe meg klær i strl XL i en vanlig butikk og ikke måtte gå i butikker for store størrelser :D:D
Furine sa for siden:
Wow til begge to!!! :eek:
:heia:
sigboh sa for siden:
Takk :D
Og til TonjeKB: Så fin du er!!
Furine sa for siden:
Sigboh, spesielt på bileta frå sidan. Fasongen er heilt annleis!
sigboh sa for siden:
takk! ja, det er kanskje det? :D
Tiril77 sa for siden:
Takker.. WOOW Sigboh. Du har vært superflink :)
Har lissom ikke tatt sånne bilder jeg, men får se å få tatt noen fremover.. Er jo uten klær at man best ser endringene ja :D
sigboh sa for siden:
Tusen takk! Ja, er somregel det. jeg selv syntes ikke man ser så mye forskjell på meg MED klær, men vet ikke helt jeg:p Men deg så man jo superstor forskjell MED klærne på, så det sier jo litt :D
Anarko sa for siden:
Så flinke, og FINE! dere er!
Kanskje sa for siden:
så utrolig flotte dere er blitt begge to !!!!! :-D
Mille89 sa for siden:
sigboh: fantastisk! ikke mye magefett å ta av lenger der nei:D
tonjekb: så flink du har vært! veldig søt hund forresten:)
Tidl. medlem sa for siden:
Utrolig stor forskjell på dere begge! Herlig å se :D
CocoNut sa for siden:
:heia:Guri så flinke dere allesammen er. Kjmepegøy å sitte og se igjennom tråden:heia:
Ny oppdatering fra meg:) Begynner å ta form nå ja, men har noen kg igjen før jeg sier meg fornøyd.
104 kg[img]http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7440&stc=1&thumb=1&d=1286866540[/img] 94 kg [img]http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7438&stc=1&thumb=1&d=1286866116[/img] 89 kg [img]http://forum.lavkarbo.no/attachment.php?attachmentid=7439&stc=1&thumb=1&d=1286866116[/img]
74kg
kiril sa for siden:
wow kjempe fine bilder, dere har vært kjempe flinke :):):)
Tiril77 sa for siden:
:eek::eek: WOOOW Coconut!! :heia: :heia:
CocoNut sa for siden:
tusen takk:D
nellie sa for siden:
Lekre skuldre, Coconut!:) Lekker resten også da:D
Pøsh sa for siden:
Wow, jenter!! :D
CocoNut sa for siden:
he he takk de skuldrene har jeg jobbet hardt for og. Litt rart og se at man kan forme kroppen sin på en måte, blir like overrasket hver gang jeg ser nye resultater. Trodde liksom ikke det var mulig, men velkdig gøy er det.
Tunrida sa for siden:
Wow, for en inspirasjon jenter!! :heia::heia:
nellie sa for siden:
Skuldre er morsomt å trene! Får veldig fort fremgang og synlige resultater der:)
Kanskje sa for siden:
wow så bra !!!
jeg vil, jeg vil, jeg vil få det til jeg også !!!!
Skrållan sa for siden:
Dette er den mest inspirerende tråden ever. Så utrolig flinke dere er alle sammen. Dette gir håp og virkelig motivasjon til å sette i gang. :)
monstermarihone sa for siden:
Wow Coconut! Det er kjempemotiverende å se på deg! Du er så flink!
Silje :) sa for siden:
Wow, så utrolig flinke dere har vært! Kanskje jeg tør å legge ut bilder når jeg har resultater å vise til, har heldigvis litt tid å mote meg opp på! Utrolig inspirerende og motiverende :D
Señora sa for siden:
Wow, coconut, for en inspirasjon du er! Det trengte jeg virkelig i dag.
Gratulerer med flott vekttap og figurforming, utrolig kjekt å se at det går an.
CocoNut sa for siden:
Tusen tusen takk:)CocoNut sa for siden:
Takk så mye for fine ord. Denne tråden er ganske motiverende, kjempegøy å se hvordan man forandrer seg fra gang til gang. Også hjelper det hverandre;)Antoinette6 sa for siden:
jJg blir bare sååååå motivert !
senorita sa for siden:
STILIG coconut :) Ser vi begynte på ca samme. jeg begynte på 105, er snart nedi 78 her.. kjekt :) Men syns du ser slanker ut enn meg da :) Jeg har ikke så veldig mange før bilder, får legge ut når jeg er helt ferdig kanskje :-P
Ada/80 sa for siden:
Hmm...lett å få fine skuldre? Gi meg oppskrifta!!! ;)
nellie sa for siden:
Tren dem og tren tungt;) Det er jo ofte ikke så ille mye fett på skuldrene og derfor trer de frem litt "fortere". Tilsynelatende hvertfall.
Mankell sa for siden:
Wow, så lekker du har blitt. En stor inspirasjon til oss alle. Hvor mye trener du? Og hvordan/hva trener du?
CocoNut sa for siden:
Tusen takk:). Jeg trener 3 ganger i uken, på rundt 1,5 time hver gang. Trener 2 dager med zumba og bodywork (vekter og styrketrening), 1 dag med afrodans og harmony( bevegelighet, balanse og utstrekning). Alt er i gruppetrening med instruktør på treningssenteret jeg går på. Klarer ikke å trene alene, blir så kjedelig he he.Kanskje sa for siden:
feil post
Kirsti120 sa for siden:
Herlighet, dere er altså beundringsverdig tøffe! Tror ikke jeg har guts til å legge ut bilde av meg. Jeg har bilder som er tatt i fjor sommer som viser hvor diger jeg var. Kanskje jeg legger ut det etter hvert, sammen med et bilde av meg sånn som jeg er nå.
Det er veldig motiverende å se forandringene hos dere andre. :blomster:
Kanskje sa for siden:
Jeg synes også blider er veldig motiverende :-)jeg har ikke tatt bilder av meg selv, men burde kanskje gjøre det.
Jeg så bilde av hvordan jeg så ut den dagen jeg startet på lavkarbo. Selv om jeg "bare" har gått ned 8 kg var det en stor forskjell. Om ikke så alt for lang tid skal jeg få tak i det bildet og legge det på i lommeboka sammen med en slankere utgave av meg selv. Tviler på at høykarbo mat vil friste da ;) :P
nellie sa for siden:
Har bare bilder av ansiktet mitt fra den tiden hvor jeg veide mest..
Julaften 2009 - 112 kg
I dag - 96 kg
Ser liksom ikke så ille stor forskjell:p
JEG ser stor forskjell! Ansiktet ser lengre ut og antydningen til dobbelthaka er borte. Ser og ut til at overkroppen din med skuldre/armer er mer markert.
nellie sa for siden:
Den største forskjellen er nok at smilet er EKTE nå:D Men var litt sånn fødselsdeprimert på det første bildet, så det er vel ikke så rart.
sigboh sa for siden:
Jeg ser også kjempestor forskjell! Må i tillegg få påpeke at du er en veldig pen jente!
nellie sa for siden:
Tusen takk:rodme:
(hvis det var til meg da:p)
sigboh sa for siden:
Var til deg ja! :D
langaard sa for siden:
Ser stor forskjell ja! Du er ei flott jente med et nydelig smil, Nellie :ja:
nellie sa for siden:
Så snille dere er.. Tusen takk!
Tropika sa for siden:
Å herregud sier jeg bare.. Dere er alle superduperflotte!! Fy flate!
Rin sa for siden:
Så søt, Nellie! Og forskjellen er tydelig, ja :)
Kanskje sa for siden:
Kjempeforskjell !! :-)
Eneste stedet jeg ser det på meg selv er rundt håndleddene, fingrene, og at magen liksom har sunket litt innover på sidene, og nedover.
Skulle så gjerne hatt bort dobbelthaken jeg ! Hehe!
sigboh sa for siden:
Ble litt tett på med bilder her fra min side meeeen... Må bare få lov og vise frem bilringene jeg ikke har lenger når jeg står! :D hihi
Antoinette6 sa for siden:
Så flott ! Jeg gleder meg til jeg kommer dit !
:heia:
Veggpryd sa for siden:
Coconut, my goodness! :eek: For en forskjell! Du har vært superflink! :)
Sigboh, nå måtte jeg bla bakover for å se tidligere bilder. Så flink du har vært! Ingen bilring å se! :lol:
Fjasnissen sa for siden:
Skjønner ikke helt at denne tråden har forblitt uoppdaga helt fram til nå. Kanskje fordi jeg ikke kikka innom forumet fordi jeg ikke hadde 30+ å miste.
Og når jeg ser bildene av dere flotte kvinner (og menn), så må jeg bare bøye meg i støvet. Dere får min egen innsats til å blekne. Stå på! :)
vimsen85 sa for siden:
Jeg glemmer å regelmessig skryte av dere. Men dere som har lagt ut bilder, jeg ser dere og dere motiverer meg. Flinkinger! Jeg er mektig imponert!
sistegang sa for siden:
Sigboh så flott du er . Alt ser så "stramt" og fast ut. Dit kommer aldri jeg.:(
sigboh sa for siden:
takk alle sammen :D:o
elimiire sa for siden:
Må jo bare hive meg på her, dere ser alle så flotte ut! :klem:
Går inn i min tredje uke med lavkarbo i dag, faktisk, og tok bilde den dagen jeg begynte. :rolleyes: Ser ingen synlig endring på kroppen enda, men ser at vekta viser 4 kilo mindre, og det er da noe. Gleder meg til jeg også kan legge ut bilder her. Håper jeg kan bli like fast i fisken som enkelte andre her har blitt. ser misunnelig på
Stå på alle sammen, vi har mål som skal nås! :boxing:
Saphire sa for siden:
Jeg blir så utrolig imponert over alle som har lagt ut bilder her, fantastisk å se fremgangen og "stoltheten" deres!! Blir nesten skamfull over meg selv og at jeg føler meg som jeg gjør, med "bare" 17 kg overvekt. Man skal være stolt av seg selv, og det ga meg litt å tenke på etter denne bildetråden. Stå på jenter (og gutter)!!!!!!
Sjokoholiker sa for siden:
drister meg til å legge ut bilder av meg... viser det litt forskjell? er nesten 4 uker i mellom de...
Heaven sa for siden:
WOW Sjokoholiker!!! Enorm forskjell på bare 4 uker!!! Æ e imponert!
tusen takk!!!:rodme:
gøy at andre ser det også:D
Supah sa for siden:
Må si meg enig! Kjempeforskjell på bare 4 uker!! :)
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Sjokoholiker - imponerende forskjell på 4 uker, virkelig!!
CocoNut sa for siden:
Wow Sjokoholiker, utrolig stor forskjell på bare 4 uker. Har du lagt merke til huden din og? Den ser også forandret ut, utrolig bra altså. Flinka:)
tusen takk dere! så gøy å få litt skryt, hehe:D
får jo masse inspirasjon her inne,dere er jo knallflinke alle sammen!!!
på siste bildet har jeg på en dæsj sminke, tror det er det som får huden til å se annerledes ut, hadde en liten skvett foundation i kremen min:p
vimsen85 sa for siden:
Så fin du er sjokoholiker!
Fant ut at jeg kanskje kunne legge ut noen bilder til. Bildet i svart topp og svart bukse er fra den dagen jeg bestemte meg for å slanke meg (januar 2010). Tror jeg er ca 100 kg der. Bildet i svart kjole med hvit jakke er tatt i Istanbul for noen uker siden. Det er ikke så fint, men var det eneste jeg fant der jeg sto rett opp og ned. Bildet med svart topp og blått skjørt er også fra Istanbul. Ansiktsbildet med langt hår er fra våren 2009 og det nye er fra da jeg klipte meg 8. april.
Zillah sa for siden:
Åh, så innmari søt du er, Vimsen :)
takk Vimsen! er kjempefin du også, og så flink!!
Zillah sa for siden:
Ja Sjoko eg syns det var ganske stor skilnad på berre 4 veker, eg :) Det vises absolutt!
LIBBA sa for siden:
Så søt du er Vimsen,
og så fin sveis da ;)
...Så mye flotte folk her.
Dere er alle en kilde til inspirasjon :)
vimsen85 sa for siden:
Tusen takk jenter :D Dere er så søte!
Nupsida sa for siden:
Fant ett bilde av meg ifra mars ifjor, og jeg holdt på å dette av stolen! kan virkelig ikke huske at jeg var så diger på den tiden??
uansett, tenkte å bare vise hvordan jeg har forandret meg på ett år :)
(vet det ikke er de beste bildene og sammenligne, men satser på dere ser litt forskjell hvertfall :) )
Edla sa for siden:
LITT forskjell Nupsida? Forskjellen er enorm! Så flink du har vært!
Du er veldig pen uansett kg:ene men man ser at du er mere til freds med deg selv nå!
Nupsida sa for siden:
Tusen takk! Jo, jeg trivdes så mye bedre med kroppen min nå :)
Anarko sa for siden:
Jeg tror det viktigste med lavkarbo er at man blir mer fornøyd med kroppen sin :)
Du er veldig fin, men du var pen før også :)
Nnem sa for siden:
Nupsida: kjempe forskjell:D
Pøsh sa for siden:
Wow :D
Kiro sa for siden:
Jeg fikk på meg bunaden til mormor forrige helg :D (som jeg prøvde forjeves da jeg skulle konfirmere meg selv for fem år siden, men ikke passet.)
Prøvde å finne noen gamle bilder for å vise forandringen, men det var ikke så lett da jeg har vært en mester til å dukke unna kameraet oppgjennom. Men her er det jeg endte opp med. Vet de ikke er av samme sorten, men føler de illustrerer. :)
kennygirl sa for siden:
WOW! Fantastisk resultat Kiro :) Bra jobba!!!
Kiro sa for siden:
Takk :)
mamma87 sa for siden:
Kjempe bra, flinka =)
vimsen85 sa for siden:
Kjempeflott Kiro :) Du var kjempefin i den bunaden! Veldig søt jente er du. Og så flink du har vært!
LIBBA sa for siden:
Kjempesøt du er :)
Sterkt jobba :heia:
Kiro sa for siden:
Dere er så snille. Tusen takk for de fine kommentarene. :D
madamode sa for siden:
åhhh guri! nydelig jente i flott bunad :)
Mamseen sa for siden:
SÅ flink du har vært!!Hva slags bunad har du på?
Kiro sa for siden:
Det er en Askøybunad. :)
Så flink! :D
Veggpryd sa for siden:
Så flink du har vært Kiro! Og så flott i bunad! :)
Zillah sa for siden:
Absolutt! Du ser så flott ut i den fine bunaden! Og du har gjort ein strålande innsats for å kome dithen, dit vil eg også!!! KNALLBRA, Kiro! :heia:
Nupsida sa for siden:
Kom over ett bilde av meg fra 17. mai ifjor, og jeg fikk sjokk! Jeg kan virkelig ikke huske jeg var så stor før.. Så, da tenkte jeg å ta ett bilde av meg i år å sammenligne disse! Er ikke ultimate forskjellsbilder da, men igjen, jeg er helt sjokka!
Det første bildet er av meg på 17.mai i fjor å i år. Det neste er 17.mai i fjor, og april i år. Synes forskjellen kommer litt bedre frem der :)
LilleFly sa for siden:
fy søren så flinke dere er! Blir nok en stund før jeg kan legge inn noen bilder her jah :p
Piripi sa for siden:
Signerer denne! Godt jobba:)
frkprym sa for siden:
Ser veldig stor forskjell Nupsida, du har jaggu vært flink!
Gleder meg til å legge ut bilder selv, har allerede et fantastisk nå-badedraktbilde, bare å se på det når jeg tenker på å gi opp, så har jeg motivasjonen klar. Mangler bare etter-bildet, da :)
Liz85 sa for siden:
Seriøst!! Så flinke dere har vært hele gjengen!! :heia:
Var skikkelig motivasjon for meg å gå inn på forumet her, NÅ skal jeg virkelig ta meg selv i nakken å være like flinke som dere!
Pøsh sa for siden:
Wow, jenter.
Kiro, så utrolig flott du var i bunaden. Og så koselig å ha på mormor sin, da.
Nupsida, du har blitt en skikkelig babe.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.