Cherry sa for siden:
Jepp!! Vi andre som har vært type dundre langt over hundre med pupper FORTSATT i a/b da, og fortsatt a/b nå når man er langt under 100 er littegranne misunnelig, for det var pen kløft;)
Cherry sa for siden:
Jepp!! Vi andre som har vært type dundre langt over hundre med pupper FORTSATT i a/b da, og fortsatt a/b nå når man er langt under 100 er littegranne misunnelig, for det var pen kløft;)
<insert_scary_name_here> sa for siden:
Senorita - Det synes virkelig ikke på deg at du skal ned så mye! Hadde aldri i verden trodd det ut i fra bildene!
senorita sa for siden:
Heldige bilder? hehe :p Er ikke mer enn 170 høy heller så.. Det synes mye bedre i bare truse og bh, det skal jeg love deg, hehe..
Når jeg når normalvekt så skal jeg legge ut før og etter i undertøyet.. hehe
Jeg venter i spenning ;) I den farten din er det vel ikke lenge vi må vente :)
TrillTrall sa for siden:
Skal du ned 20 kg?! Da blir det jo ingenting igjen av deg jo!
Tropika sa for siden:
Stor forskjell på deg Sigboh!
20 kg?? Kor i alle dager skal du finne de, Senorita?
senorita sa for siden:
Joda jeg veier jo nesten 93 kg!!
jeg veide 55-60 kg før jeg begynte å ese ut.. Så langt ned kommer jeg nok ikke men... 20 kg til må jeg ned.. må få vekk fleskelår og fleskearmer og bollemage, hehe :p
Men det er vel puppene som ryker først tenker jeg :|
sigboh sa for siden:
Senorita: Så fin du er! Og du som nevner puppene mine, du har jo selv ;) hihi. Kan også tenke meg at du har timeglassform under den genseren der? SYntes iallefall det ser sånn ut! Du er kjempeflink som har gått ned så mye, så raskt! Også så fint hår du har :eek:
senorita sa for siden:
timeglass .. godt skjult under noen bilringer kanskje.. og ja.. jeg har aldri hatt sånn kløft som du har.. jeg har en D, men kløft får jeg ikke gitt... Kanskje feil type bh? hehe
sigboh sa for siden:
Da er det nok feil type bh ja! :D Har ikke naturlig kløft for og si det sånn, her henger det og slenger :o Jeg har det jeg liker og kalle for "to kløfter". haha.
senorita sa for siden:
Hehe :D du får tipse meg om noen bra bher.. :> aner ikke hva jeg bruker jeg... Ikke noe push up i alle fall :p
sigboh sa for siden:
Jeg bestiller fra underverker.no og her går det i push up! Hadde jeg enda hatt pupper som en 17 åring skal ha (fra naturens side) og ikke slappere enn det tilogmed mormor på 70 har så skulle jeg gjeerne brukt uten push up x) haha
senorita sa for siden:
pff.. mye finere med den kløfta som du har!! :) jeg får kikke litt på siden der.. :D takk
StineH sa for siden:
[CENTER]Nå kjem da fleire bilete!!
Forskjellen i vekt er litt opp og ned.. (Hehe)
Men vekten på de nyeste bildene er ca 122 kg..
Her er forskjellen ca 150 + og 122 kg.. Her er forskjellen ca 15 kg... Her er det vel sånn ca 12 kg forskjell... Også ca 12 kg forskjell.. Når jeg trekker inn magen ser jeg faktisk sånn ut... HATER den hengemagen som ikke forsvinner.. -,-Også, bare for å understreke at jeg HAR personlighet...
:D:D [/CENTER]senorita sa for siden:
du er bare helt rå Stine :) Så tøff du er altså!! OG du har virkelig krympa.. Se på låra feks.. jøje meg!!
Zillah sa for siden:
Syns du har smalna skikkeleg mykje rundt låra, StineH. Har du målt?
StineH sa for siden:
Mihihi!
Tusen takk!
Jeg blir derimot deprimert over å se hvor JÆVELIG bleik jeg har blitt.. GODT jeg skal tilbake til Spania i Februar! ^^,
StineH sa for siden:
Jaa... jeg har målt.. Og det er snakk om endel cm tror jeg.. ligger litt målehistorikk i journalen min, husker ikke helt..:p
MEN så har jeg klart å rote vekk målebåndet, så har ikke oppdatert på en mnds tid...
senorita sa for siden:
Hehe ikke snakk.. Jeg er blåhvit og selvlysende, men er litt småredd for hudkreft, har hatt det flere i familien og jeg har ganske lys hud, så jeg har sluttet å ta solarium.. :< Sole meg vanlig pleier jeg jo men, det er jo mange mnd siden...
Kjøpt sånn bodylotion med litt farge i nå da, se om det blir noe bedre da :D
StineH sa for siden:
Hahah... Jeg også er redd for det...
Så har vel tatt solarium to ganger i hele mitt liv eller noe sånn.. Tror det var før komfen.. :p
Jeg er for skitten og for hestejente til å egentlig være forfengelig nok, får bare overleve med å være bleik disse mnd.. Sånne tanninglotion blir aldriii seende bra ut på meg uansett, ser ut som en mandarin i stedet.. :p
Og Zillah - Jeg sjekket journalen, og lårene hadde krympet med 8 cm når jeg målte for 1 mnd siden...
Zillah sa for siden:
Eg har kjøpt meg sånn derre Dove Summer Glow. Men å smøre det jamnt over heile kroppen, da...? Klarer de andre damer å smøre inn ryggen utan hjelp? Trur ikkje eg hadde klart det sjølv om eg hadde hatt ei skulder som var velfungerande. Kanskje om eg hadde vore tynn. Som feit og med dårleg skulder - ikkje sjans i havet.
senorita sa for siden:
8 cm er råbra :D :D
senorita sa for siden:
dove her og.. men jeg smører ikke overalt.. bare det som folk "ser" hehe :p ansiktet og litt på halsen og sånn.. Ser sikkert dumt ut naken men det er det ikke så mange som ser liksom :>
StineH sa for siden:
Jeg klarer ikke å smøre jevnt noe som helst sted.. ikke engang på armene... Såå derfor har jeg bare gitt opp! :P
8 cm er ganske sykt ja! :D
TrillTrall sa for siden:
Det har med bh'en å gjøre ja! Jeg gikk inn på Reimers og sa:"Jeg trenger en bh og denne gangen vil jeg ha noe som virkelig løfter og gir en skikkelig kløft!" Reaksjonen da jeg kom hjem og viste meg frem var omtrent som følger:"Hehe! Hehehehe! Den der får du ikke bruke på jobb! Hehehe! Joda! Hehehehe!" Mannfolk er enkle vesener altså. :D;) :love:
senorita sa for siden:
ja jeg fant ut at jeg har slike sømløs t-shirt bher :P eller noe sånt
sigboh sa for siden:
Hahah! Ja, de er det! Får så og si aldri noen reaksjoner av min lenger :( kanskje jeg skal gi faen i et par uker? Altså, no shaving, ikke noe sminke, ikke bruke bh eller noen ting også bare BANG på med alt så jeg kan få noen sånne igjen? :rolleyes:
Cherry sa for siden:
Hvordan får dere bildene i innleggene?
Rin sa for siden:
Ved siden av knappen hvor du kan bytte fontfarge (øverst i boksen du skriver innlegg i) er det et lite binders-symbol for "vedlegg". Det er den du leter etter. :)
TrillTrall sa for siden:
Vanligvis får jeg aldri reaksjoner jeg heller, men da kom jeg og mer eller mindre trøkka puppene opp i trynet på ham der han satt! :lol:
Om jeg etterlyser komplementer til daglig så sniker han seg unna ved å si:"Men du er jo alltid så søt og fin!" :love: Men han er veldig snill og god altså, så det er ikke så farlig.
Tropika sa for siden:
Dæven StineH.. For en forskjell..
StineH sa for siden:
Hihi!
Kan vel ikke si annet enn tusen takk! ^^,
Tok på meg en dongeribukse nå som jeg faktisk ikke fikk på meg i det hele tatt på mitt største.. Nå får jeg den på meg og vel så det, har tilogmed en stilongs under og buksa er egentlig ikke så fryktelig trang engang! Jeg liker ikke lavkarbo, jeg ELSKER lavkarbo!! :D
Tropika sa for siden:
Jeg har kjøpt meg et par bukser som er litt tighte på en måte og jeg føler meg faktisk fresh og vel i dem!
StineH sa for siden:
Det er ingenting som er bedre enn det... =D
Mille89 sa for siden:
Steike stineH, godt jobbet! Ser veldig bra ut:)
Sugarmom sa for siden:
Dere er såååå flinke altså!
Gleder meg til jeg kan legge inn før/etter bilder.. foreløpig er det ikke mye som vises på kroppen.. Håper det kommer snart ;)
HeleneV sa for siden:
StineH: Du har gjort en vannvittig bra innsats! Ser sinnsykt stor forskjell!!! Råbra!
senorita sa for siden:
Ene bildet tatt i sommer.. 105 kg.. andre bilde tatt nå nylig, 92 kg...
litt forskjell? :D Tenk at jeg har vært så bollete.. grøss.. ante ikke det var så stor forskjell :p
Tropika sa for siden:
Jøss! Det var stor forskjell...
vimsen85 sa for siden:
Hadde ikke sett at det var samme person jeg. No offence. Men jeg synes du ser yngre ut nå :D Du har vært flink :heia:
Nupsida sa for siden:
Ser stor forskjell! Ser myye yngre ut på det nyeste bildet ;)
senorita sa for siden:
hehe :D er vel bare 5 mnd i mellom der tenker jeg..
vimsen85 sa for siden:
Jeg har lagt ut flere før og etterbilder på bloggen min. Fant ikke noen nye bilder av meg i helfigur, men har noen fra i sommer.
matvraksblogg.blogspot.com/2010/12/flere-fr-og-etterbilder.html
Tropika sa for siden:
Utrolig stor forskjell, Vimsen!
senorita sa for siden:
ja stoor forskjell :) Pen jente!! :)
vimsen85 sa for siden:
Takk for det. Må av og til se på gamle bilder for å virkelig se hvor stor forskjell det faktisk er.. Men det er artig å se at det faktisk har skjedd ganske mye.. :D
StineH sa for siden:
I juleutfordringen la jeg ut ett bilde av meg nettopp, som jeg tenkte jeg kunne legge ut her også..
Det første bildet ble tatt på juleaften i fjor.. så det er faktisk straks akkurat ett år siden.. Der var jeg ca 150 kg...
Det andre bildet ble tatt i dag, nå er jeg ca 120 kg... Det er altså -30 kg forskjell.. ¨
Kjolen og Tunikaen er det samme, bare nisselua som er ny i år... :D
[CENTER]
[/CENTER]
senorita sa for siden:
lookin' good :D
Anarko sa for siden:
Kjempestor forskjell StineH!
CocoNut sa for siden:
StineH: wow så utrolig flink du har vært altså, STOOOOR forskjell. Er det ikke gøy?!:) Må bare si at du er ei nydelig jente!!
vimsen85 sa for siden:
Jeg satt å så på bilder fra i fjor jul og tenkte sånn, "Oj, var jeg virkelig så stor?" Så jeg tenkte jeg skulle følge StineH sitt eksempel og legge inn bilde fra forrige og denne julen. Det første bildet er fra jula i fjor. Dersom noen lurer på hva jeg gjør, så er jeg veldig inni i noe musikk på dansegulvet, tror jeg. Det andre bildet er av litt dårlig kvalitet, men det skal forestille meg på julaften forann juletreet. Måtte endre litt på lysstyrken og kontrasten og da ble det litt rare farger.
Pruttilutt sa for siden:
Nydelige,nydelige du <3
vimsen85 sa for siden:
Naaaw. Takk søtaste du <3
sigboh sa for siden:
Wow Vimsen! Ser stoor forskjell!
sigboh sa for siden:
Kom over et bilde av meg selv fra i sommer når jeg og moren min var i Ungarn og jeg tenkte "herregud! er det der MEG?!" fikk sjokk når jeg så meg selv. Så legger ut bildet fra Ungarn og et bilde som er tatt nå for noen dager siden.Er meg som sitter til høyre på bildet med lyst hår. Ser spesielt forskjell i ansiktet, armene og skuldrene/brystet.
langaard sa for siden:
VOOOOAOW:heia::heia:
Kvakk sa for siden:
WOW!!!! :_plystre:
Ser virkelig forskjell ja!!! 30kg på 1år......helt fantastisk!!! :klem:
Muttern_123 sa for siden:
OMG!!! Så utrolig stor forskjell.... Du er en motoivator uten like! Gratulerer!
Kanutten sa for siden:
Så knallflink du har vært og så flott du er!!! Både før og etter! :love:
vimsen85 sa for siden:
Takk Sigboh. Og jeg kjente deg ikke igjen på det første bildet. Kjempebra! Kule fugler du har ;)
sigboh sa for siden:
Takk Kanutten :love:
Og Vimsen: hihi ja, de er babyene mine. :love: og takk! :D
senorita sa for siden:
kjempeforskjell sigboh! Nice :D men jeg syns du var nå veldig pen på det første også jeg :D Du er en pen jente uansett!! Pene trekk i ansiktet :)
sigboh sa for siden:
hihihi takk! :D
Ivett sa for siden:
Fantastisk bra alle sammen!!! :D
Her er et bilde fra jula:
sammenlinga med før:
Nesten som jeg får lyst å grine av de bildene :hylgrine:
Ansiktet mitt nå:
og før:
Vekta har stått stille de TO siste mnd. :(
men men... prøver å se det positive i det, at jeg i det minste har klart å holde vekta stabilt.
Men må vel vœre fornøyd med rundt -36,5 kg. på 1 år.
Jeg begynte å veie meg 2 uker etter at jeg starta, så har nok gått ned mer enn det, tror jeg?
Uansett... Godt Nyttår alle sammen!!!
Vi har alle gjort en antastisk jobb i år!
Sorry for stooooore bilder, men aner ikke hvordan jeg legger til miniatyr bilder.
Zillah sa for siden:
Har du gått ned "bare" 36,5 kilo, Ivett? Det ser ut som enormt mykje meir. Du har fått ein kjempeflott figur. Søt var du før også, altså, men no er du blitt veldig snerten.
Eg er framleis diger, eg, ser ikkje ut som om eg har mista ca 30 kilo... :(
vimsen85 sa for siden:
Fantastisk Ivette. Du ser så mye yngre ut nå. Fin kjole :)
Idarull sa for siden:
Ja, du ser helt nydelig ut Ivette :D gratulerer så masse!
langaard sa for siden:
Du er jo helt nydelig!!
Heaven sa for siden:
Ivett, du ser fabelaktig ut!!! Fantastisk nydelig og du har vært utrolig UTROLIG flink!
sistegang sa for siden:
Ivett, du ser fantastisk ut. Ikke gi deg, det vil løsne - så hold ut.
Anarko sa for siden:
Gratulerer Ivett med så mye nedgang, du ser kjempeflott ut!
Tropika sa for siden:
Ivett! Du har vært utrolig flink! Du er bare nydelig!
uaglio sa for siden:
Hei. La inn bilder i den andre bildetråden jeg. :)
StineH sa for siden:
Såå utrooolig flinke dere er alle sammen!
Og Sigboh :o jeg kjente deg virkelig ikke igjen på det bildet fra ungarn! Fyyflate!
OG ikke minst deg Ivett, du ser helt fantastisk ut! Ligner ikke på deg på de gamle bildene i det hele tatt!
langaard sa for siden:
Jøss!! Ser ikke ut som samme mann:D Gratulerer!
Nupsida sa for siden:
Legger her ut min vektgang fra august til januar i en liten collage :)
Her er link til bilde:i938.photobucket.com/albums/ad228/nupsida/vektnedgang2.jpg
Var usikker på om jeg fikk til det der vedlegg tingen, derfor link også :P
Kanutten sa for siden:
:klem: Stor forskjell!!! Så flink du har vært!!!! :klem:
Nupsida sa for siden:
Hihi, takk takk : D
senorita sa for siden:
oj! stor forskjell på mage og lår ja :D Så kjekt :D FLink du er!!
sistegang sa for siden:
På det første bildet veier jeg ca 115-120 kg. Og max vekta mi var 135 kg.
På det siste veier jeg 88 kg. Er temmelig fornøyd når jeg ser bildene. Legger ut disse for å få opp motivasjonen igjen. Skjørtet er fra da jeg var størst.
senorita sa for siden:
shit :D som du har gått ned! Wow du er kjempeflink :) Ser det tydelig på klærna ja :) Jeg har gått ned 18 kg og jeg ser det nesten ikke.
Møtte masse folk før nyttår som ikke har sett meg på 6 mnd og ingen av dem såg jeg hadde gått ned i vekt.. Skuffende..
Men jeg merker det jo på klærna at dem er for store.. heldigvis..
Idarull sa for siden:
flinke damer som har posta nå! syns du har fått mindre merker på magen og jeg, nupsida? stemmer det? ser hvertfall bra ut! du bør være stolt, det burde sistegang også!
Nupsida sa for siden:
Føler også de har blitt mindre synlige :D
solihjerte sa for siden:
Det er slett ikke umulig at det var mange som så det, men ikke alltid det er like lett å kommentere på slikt. Mange trør litt varsomt når det gjelder vekten til folk. Jeg har gått ned 30 kilo i år, og det er stort sett når jeg tar opp det med vekt selv at folk sier at de virkelig har lagt merke til det. Så det er helt sikkert synlig på deg, men ved å kommentere vekten til andre sier man samtidig noe om at vedkommende er/har vært stor, så det er nok litt touchy hele greiene. Kommer sikkert an på hvilken kontakt man har med vedkommende så klart, men er nok en del som kvier seg litt for å kommentere på vekt/utseende.
langaard sa for siden:
wOOW KJEMPEBRA!! Stå på vennen:D
sigboh sa for siden:
Enig med denne. Syntes det er vanskelig selv, med mindre personen begynner og snakke om det selv.
senorita sa for siden:
Vel jeg fortalte flere av dem at jeg hadde gått ned 18 kg og de sa at de hadde ikke lagt merke til det... :p Så enten så har jeg gjemt kiloene godt før eller noe sånt... :p
sigboh sa for siden:
Oi. Det er jo veldig rart da! 18 kg er jo stor forskjell!
senorita sa for siden:
Ja :/ så enten ser jeg like feit ut, eller så gjemte jeg dem bra tidligere :P Ikke vet jeg.. Jeg ser det jo litt selv. Mindre pupper og mindre mage.. :P
Jeg skal ned minst 15-20 til, og da skal dem jammen få se det!! :D
Rin sa for siden:
Jeg hadde vel ca 33 kg overvekt totalt da jeg startet, og fikk ikke synlig endret fasong før jeg hadde gått ned omtrent 20. Da skjedde det plutselig mye rart i skrotten, og de neste 2-3 kiloene skapte rabalder i klesstørrelsene. :cool: Usikker på hvorfor det er sånn, men jeg tror det første som forsvant hos meg var ryggvalken - og den er kanskje litt "usynlig" sånn under klær og whatnot.
I alle fall, ikke mist motet - kroppen gjør som den vil, når den vil :p
senorita sa for siden:
Nei ikke noe mot mistet. Jeg har jo gått ned minst 2 str i bukser, og får på meg gamle topper og bukser. Og bhene er litt mindre også :P
Har målt meg og jeg har på 3 mnd mistet :
16 cm i midja
11 cm rundt hoftene
4 cm rundt halsen
6 cm rundt overarmene
12 cm rundt brystet :(
10 cm over rumpa
9 cm rundt låret
:D må vel si meg fornøyd.. Hadde jo litt pupper å ta av og er enda oppi en liten D så skal vel ikke klage :P C er enda for smått til meg..
Må legge til jeg er epleformet, har igrunn lite rundt hofter og lår, alt har ligget på magen.. og det er jo der jeg har gått mest ned :)
vimsen85 sa for siden:
Det viste utrolig godt på bildene du har lagt ut her hvertfall. Du er flink! :)
ChristineSixteen sa for siden:
Tid for nye bilder :) Legger ved et bilde fra rett før jeg begynte å slanke meg, og ett fra nyttårsaften. Er ett år i mellom bildene, og man ser virkelig forskjell. Endelig begynner jeg å bli fornøyd med kroppen min, selvom det er litt valker igjen :p
senorita sa for siden:
Wow :D ja litt av en forskjell du :) 54 kg!!! herlighet, det er jo bare villt mye da :) Du er skikkelig pen også! Så deilig det må føles :) Er litt sur på meg selv for at jeg ikke har noen bilder av meg i helfigur fra "før" , alltid morsomt å se nedgangen, hehe :)
Nupsida sa for siden:
OI! Sykt så mye du har forandret deg! ett helt nytt menneske jo :D
Du har virkelig vært flink :)
Stå på videre! :heia:
senorita sa for siden:
Og ikke ser jeg noe løshud heller selv om du har gått ned så mye.. gått ned 54 kg på ETT ÅR??
ChristineSixteen sa for siden:
Ja har faktisk gått ned så mye på ett år :) Helt utrolig å tenke på! Og jeg skal love deg det er løshud på mage og lår! Og puppene mine er bare skinnfiller :p
senorita sa for siden:
Hehe såpass :P Men armene dine er jo veldig flotte syns jeg :) Får du dekt en evt. operasjon da eller trengs ikke det? Jeg har litt noia for om jeg får løshud.. :p
WOW Christinesixteen! Helt utrolig!! Det der står det virkelig respekt av!
sistegang sa for siden:
Signerer denne, du ser flott ut.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.