< Tilbake til oversikten

Bildetråden 30+

Ivett sa for siden:

fantastisk Nupsida! :D

kiril sa for siden:

her er ansikts bilder av meg, bruker lange kjole lignende greier så man ser ikke så mye forskjell om jeg legger inn hele bilder av meg :)

det ene er når jeg begynte på lclf og det andre er i dag

Nupsida sa for siden:

Jøss, der var det stor forskjell!! Kjempebra! :D :heia: :heia: :heia:

kiril sa for siden:

tusen takk :D
øynene mine har åpnet seg litt mer og blitt større hehe

Furine sa for siden:

Wow, kiril, stor skilnad! Er jo som to forskjellige personar! :)

Men ser du skriv lclf, det er ein skrivefeil, eller? ;)

Edla sa for siden:

LCLF= Low Calorie Low Fat tenker jeg?

Edla sa for siden:

Men Kiril, du har vært SUPERFLINK! Man ser virkelig forskjell!

Furine sa for siden:

OK. Eg trudde det var Low Carb Low Fat det betydde.

vimsen85 sa for siden:

Wow. Kjempeforskjell Kiril! Du er nydelig!

Furine sa for siden:

Du ser yngre ut også, Kiril! :)

kiril sa for siden:

skrivefeil ja er ikke noe low fat her nei :P

tusen takk for alle kommentarer, varmer skikkelig og kjekt at andre ser forskjell...

Labomba sa for siden:

Det er helt utrolig!!! ;)
At det er mulig, hva? Du er jo nydelig i deg sjøl, og enda verre med så møe kilo borte!! Gratulerer.:p

Engledans sa for siden:

Kjempeforskjell.Bra jobba Kiril.:)

LIBBA sa for siden:

Ser stor forskjell. :)
Fantastisk bra jobba Kiril. :heia::heia:

Kanskje sa for siden:

Så flotte dere er :-)
Viser bare rundt håndleddene mine . :-(

LIBBA sa for siden:

Signerer den :)

Pruttilutt sa for siden:

Æ bærre gapa. Ka farsken?! :D RÅbra! Fantastisk!

kennygirl sa for siden:

Helt fantastisk roger1970! Kjempebra jobba :)

roger1970 sa for siden:

Tusen takk dere.Det er NÅ den virkelige jobben starter,holde seg nede og droppe ennå litt i tillegg :)

Anarko sa for siden:

Gratulerer Roger med flott nedgang! Godt jobba!

Engledans sa for siden:

Roger, du har gjort en kjempejobb. Flott jobba.

Matglad sa for siden:

Jeg er virkelig imponert Roger1970. Er det virkelig bare ett år i mellom de 2 bildene?

Ang å holde vekten. For første gang i mitt liv er jeg ikke redd for å legge på meg igjen etter en vektnedgang. Jeg kan jo bare fortsette å spise all denne gode lavkarbomaten som holder meg mett og fri fra sukkersug :). Lykke til videre!!

sistegang sa for siden:

Grattis Roger med supert resultat.

roger1970 sa for siden:

Ja det er virkelig bare ett år mellom bildene:D Mat: Følg med på mine oppskrifter som kommer her etterhvert! Kommer annet enn '' kjedelig'' lav karbomat fra denne karen :) Jeg har spicy Thaimat som mal,som tweekes litt for å passe lavkarb :cool:

Veggpryd sa for siden:

Fy flate så bra Roger! :eek: Så utrolig bra! Godt jobba :)

senorita sa for siden:

Signerer gjengen her.. WOW ROGER! Så flink du har vært!! :)

Pøsh sa for siden:

Er imponert :D

vimsen85 sa for siden:

Wow. Det er et strålende resultat. Hurra for deg!

Vidundra sa for siden:

Jeg sitter her, etter å ha kikket over alle bildene i denne tråden, med tårer i øynene. Så utrolig flinke dere aller er og har vært! For en bragd! Så langt dere har kommet! Dere er alle en skikkelig dose inspirasjon for meg som nybegynner, og jeg kan bare håpe at om et års tid kan jeg selv legge ut noen slike bilder som kan være til motivasjon for andre igjen.

Stå på, og ikke minst: Gratulerer! :D

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Det trenger da ikke gå så mye som et år. Og ikke trenger du å vente til du er i mål heller. Jeg hater å bli fotografert, men etter å ha sett video på youtube av hun som tok bilde av seg selv hver i dag i xår, har jeg tenkt tanken på hvor kult det hadde vært å ha bilde, om ikke hver dag, så nesten, av vektnedgangen. Det kunne blitt den neste store youtube-hiten! (fysj, det ble en lang setning, håper ingen skal henge seg opp i min grammatikk... :p)

Pøsh sa for siden:

leser korrektur

Pøsh sa for siden:

Skal ikke skli helt ut i en bildetråd, så står over :p

Når jeg først er her så må jeg nok en gang si hvor utrolig motiverende sånne bildetråder er og dere er flotte og flonke mennesker som skal være stolte av dere selv!

Imp sa for siden:

Enig, jeg syns resultatene her er fantastiske. Godt jobba folkens :)

Insyga sa for siden:

Du er jo så pen uansett, også på "før" bildet! Men DAMN, for en strforskjell, det må jeg si.....

Insyga sa for siden:

HA HA HA!! Mosmomste innlegget jeg har funnet hittil!!!:D

Tiril77 sa for siden:

Har slitt mye med å holde motivasjonen oppe med kosthold og trening i det siste.. Etter jeg slutter å røyke i desember så har vekta stått mer eller mindre bom. .men jeg trener zumba og bodypump 3 dager i uka nå, og jeg merker jo at kroppen endrer seg.. Og jeg har gått ned tilsammen 18 kg (men det hadde jeg før røykeslutten også) men så fant jeg et gammel før bilde, og sammenlignet med et nytt bilde tatt her om dagen, og da så jeg jammen forskjell!!

Oktober 2010:

Og dette er tatt for noen dager siden:

Jeg er i hvertfall kjempe fornøyd, og det blir definitivt å holde fokus på kosthold og trening og ikke bare på vekta ;) :D:D:D

Anarko sa for siden:

Kjempeflott!

Zillah sa for siden:

Thumbs Up !! :-)

Og tenk så bra kroppen har det sjølv om ikkje kiloane går så fort av da! Du er flink! :heia:

manebane sa for siden:

TonjeKB, bra jobba! :D

Glorfinia sa for siden:

Synes du har vært kjempeflink. Og så utrolig søt du var! Stå på videre, alt du gjør for kroppen din er kjempesunt. :)

Tiril77 sa for siden:

Tusen takk :) Kjempe hyggelig å høre :D Formen er i utrolig mye bedre form enn når jeg både veide 18 kg mer OG røyka.. Orker så utrolig mye mere :D:D

Ravna sa for siden:

Blir så inspirert av denne tråden!
Dere er så nydelige alle sammen:D

mamae sa for siden:

Etter et tilfeldig googel søk havnet jeg her inne.....
Det var denne tråden :spent:som fikk meg til å prøve meg på lavkarbo.
Dere er virkelig gode motivatorer.

Heier dere alle videre på veien :heia:

Edla sa for siden:

117,5 kg men glad alikevel! 99,7 kg og enda gladere!!!

Tenk at jeg er unner 100 kg!!! :D

mamma87 sa for siden:

Nydelig er du:D

Furine sa for siden:

Vakker er du!

Anarko sa for siden:

Enig med de andre; vakker!

Edla sa for siden:

Jeg blir helt flau her jeg sitter! :D

Det "verste" er at når jeg ser meg i speilet så ser jeg ikke det samma som jeg ser på bildene. På bildene er jeg jo ikke så tjukk som det jeg ser i speilet... rare greier det der! :D

senorita sa for siden:

Jøje meg, ser da ikke ut som du veier 99 på det bildet heller.. Jeg syns du ser mindre ut enn meg og jeg veier nå 74 ;D

LIBBA sa for siden:

Signerer den. Du er flott :ja:
Sterkt jobba :blomster:

Zillah sa for siden:

Ja gurimalla, du er fin, Edla, og med slik ein flott mage! Min mage ser veldig trist ut. Du har omtrent akkurat slik fasong som eg ønsker eg hadde :cool:

Anarko sa for siden:

Jeg er litt omvendt. Kan være heldig på bilder. Men på gode dager så kan jeg synes at jeg ser fin ut i speilet, så tar noen bilder, og plutselig er det jeg så i speilet helt feil :P

mizzim sa for siden:

dette er ca 15 kg forskjell.
men vekta har stangert etter jannuar.
veide 125 i juni 2010, veide 110 i jannuar 2011, har vært nede i 106,5, men er nå på 108,6
skal nå teste ut ketolyse, begynner til onsdag da jeg må få iunn penger først. hehe.

Señora sa for siden:

Mizzim, du ser ut som en sprudlende herlig dame, jeg ble glad over å se bildene dine. Dessuten ser jeg stooor forskjell, gratulerer!

Nupsida sa for siden:

Jøss, koselig å treffe deg her og mizzim, og du har vært kjempeflink! :) Og så morro du og endelig bestemte deg for å prøve ketolyse ;)

Anarko sa for siden:

Mizzim, forskjellen er stor. Og så har du det herlige ansiktet da :D Gratulerer med nedgang så langt, du ser flott ut.

Muss sa for siden:

Har pløyd meg gjennom disse sidene og er imponert og motivert.:stortsmil Synes dere er kjempeflinke og håper jeg greier å oppnå samme resultater. Har en lang vei foran meg - men etter å ha sett hva dere har fått til og med tanke på den helsegevinsten en oppnår så er jeg klar for å endre matinntaket.:ja:

fettnurket sa for siden:

Utrolig for noen forandringer! :-O Kjempeflinke er dere! :)

Opheliia sa for siden:

Edla, du bærer de kg utrolig bra da. Det så virkelig ikke ut som du ligger på 90-tallet:D

Jeg kunne kommet frem med nick på alle sammen, for dere er alle utrolig flinke:D Stå på!!

Edla sa for siden:

Takker! Jeg synes ikke selv jeg ser så tynn ut IRL men å andre side har folk alltid hevet på øyenbryna når jeg har sagt vekten min, tom når jeg var som finest!

Melaisa sa for siden:

Nå har jeg lest meg gjennom hele tråden, og kjenner meg veldig heldig som har funnet dere! I morgen skal jeg få mannen min til å ta et før-bilde, og så skal jeg tøffe meg opp til å legge det ut når jeg får tatt ett til - som viser noe forandring!

StineH sa for siden:

Synes det er sååå flott å se bilder av alle dere faantastisk flinke menneskene her inne! En KJEMPE motivasjon!

Jeg har jo gått litt opp i vekt igjen, og nå er jeg gravid så jeg nyter graviditeten på lavkarbo.
Jeg tenkte jeg også skulle legge ut noen gravidbilder når den tid kommer, har ikke fått veldig mye mage enda, men det blir!

Keep up the good work folkens, jeg er stolt av dere alle sammen!

Imp sa for siden:

Mizzim, you made my day! Og stor forandring, godt jobba!! :D

fettnurket sa for siden:

Her er bilder før og etter min foreløpige 25 kilos nedgang. :)

FØR, og jeg er 124 kilo på disse bildene:

GRØSS

Okei da, her er ETTER og jeg er 99,2 kilo på disse bildene:

Fant ikke noen smart måte å ha hendene, de dekte over hele alt, så jeg holdt de opp. Ja, jeg ser litt rar ut. Nuvel.

vaskeklut sa for siden:

Ookei. Nå er det vel min tur til å legge ut bilder.

Før, her er jeg mellom 110 og 113 kg en plass (tror jeg):
[ATTACH]8883[/ATTACH]

Nå, dette er tatt i februar, da var jeg ca 75 kg, jeg har gått opp ca 7 kg eller så, fordi jeg var veldig syk da dette bildet ble tatt og jeg har gitt kroppen min en såkalt "sommer" for at den skal skjønne at den får mat nå (noe den ikke gjorde da bildet ble tatt):
[ATTACH]8884[/ATTACH]

Rin sa for siden:

Fettnurket og vaskeklut! Wow! :eek: for noen forandringer!

ciamor sa for siden:

Fettnurket og vaskeklut: Disse bildene var kjempemotiverende for meg, grattis så mye med suuuperforandring! :D

kennygirl sa for siden:

Fettnurket og vaskeklut: dere har vært kjempeflinke! Utrolig bra resultat!
Kjempefine er dere :heia::heia::heia:

Edla sa for siden:

Superflinke har dere vært!

VAskeklut, hvordan syk ble du? Syk av kostholdet?

vaskeklut sa for siden:

Takk, alle! :)

Edla: Jeg hadde betennelse i spiserøret og noe som fortsatt er udiagnostisert i mageregionen samt dyp depresjon. Alt dette gjorde at jeg hadde trøbbel med å spise og holde på maten. Om det har noe med kostholdet å gjøre? Njae, jeg er litt usikker. Men jeg mistenker jeg spiste alt for mye fett i forhold til protein og karbo og hva kroppen min klarte å hanskes med. I tillegg til at jeg stressa noe verre og drakk aaaaaalt for mye kaffe. Er vel mange faktorer som har spilt inn. Jeg har i alle fall lært at man trengeri kke drikke fett selv om man lever ekstremt lavkarbo :o Om du har fler spørsmål så send meg en PM :)

mizzim sa for siden:

nå er det 20 kg forskjell fra aug i fjord å til nå:D føler ikke det synes så godt at det er så mye som 20 kg som er ramlet av meg, men men.. ser jo at det er noen kg da:D

Anarko sa for siden:

Så flinke dere er! :D

LIBBA sa for siden:

Mizzim, fettnurket og vaskeklut: dere har vært superflinke!
Meget sterkt jobba :heia:

Edla sa for siden:

Synes visst det man kan se at det er 20 kg Mizzim!

Tusen takk for svar, vaskeklut!

vimsen85 sa for siden:

Fettnurket, Vaskeklut og Mizzim: for noen fantastiske resultater. Alle ser strålende ut :) Nydelig kjole på det siste bildet Mizzim. Dere er flinke jenter!

StineH sa for siden:

Du ser kjempegodt ut Mizzim!
Ser godt at du er både lettere og sunnere nå :D

mio87 sa for siden:

utrolig forandring altså! jeg håper jeg engang kommer inn i konformasjonsbunaden min.. det er det jeg håper at jeg klarer en dag.

blir så rørt av dere!!:)

ekenna sa for siden:

Da får jeg vel legge inn et par bilder av meg også da :) De to første stammer fra tiden før jeg begynte å slanke meg, mens det siste bilde ble tatt i går. Forskjellen er over 30 kg! =))

Edit: Tenkte ikke på det før nå! De to første bildene viser ikke så mye. Det er litt leit å tenke på at dette er de eneste bildene jeg har av meg som stor. Jeg hatet å bli tatt bilde av, men med god grunn da. Uansett, det å gå fra fra 125kg til 93,5kg hjelper på selvtilliten, så nå slipper jeg å gjemme meg bak svarte klær og utstillingshunder! ^^

Fjasnissen sa for siden:

Fantastisk jobb, alle sammen. :)

vimsen85 sa for siden:

Du er kjempeflott Ekanna. Veldig søt jente!

vaskeklut sa for siden:

Ekenna: TULLER DU? :eek: Veier du virkelig 93,5 kg på det siste bildet? Du ser IKKE slik ut :eek: (og med det utbruddet mener jeg selvfølgelig at du ser MYE lettere ut!!!) FLINK! :D

mizzim sa for siden:

du ser ikke ut som du veier 93 nei.. fy søren å tynn å fin du er:D

takk til alle som mener de ser god forskjell på meg å:D er meget fornøyd. har gått på ketose nå i 22 dager å har gått ned 5,1 kg. så det er morro..
har totalt mistet 21,5 kg til nå:D dvs jeg har 18,5 kg igjen

ekenna sa for siden:

Takk å takk Vimsen85! :) Ikke så flott som deg da!

Og vaskeklut: Ikke noe tull. :) Det tar jeg som et stort kompliment! Og tuuusen takk for det! :D

Mizzim: Takker og bukker :) Og jeg mener å se ganske stor forskjell på deg fra juni 2010 og frem til i dag! 21,5 kg er ikke bare og bare vetdu!

fettnurket sa for siden:

Ekenna og mizzim: kjempestor forskjell, så flinke dere er!! :D :D :D

Okie sa for siden:

dytter haka på plass wow! For flinke folk altså! Håper jeg ser like flott ut når jeg kommer meg ned på 90 tallet:)

Anarko sa for siden:

Ekenna; nydelig! Du er mildt sagt pen!

LIBBA sa for siden:

Signerer denne
Kjempeflink :heia:

Antoinette6 sa for siden:

ekenna ! Nå vet jeg jo hvordan du ser ut !

Førr ei dame !!!

Juhuuuuu ! :heia:

ketto sa for siden:

Wow!! Så flinke dere er alle sammen!
Burde sikkert lagt ut bilder selv også.. Men tør ikke.

Ryddet i en gammel sekk med klær for å se hva som kunne gis bort. Og når jeg tok på meg den fikk jeg litt hakeslepp... Klarer ikke å se for meg at jeg har gått ned så masse rundt mage osv :eek:

ekenna sa for siden:

Åå, takk alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg har vanskelig for å se det selv, hvor mye jeg egentlig har gått ned, når jeg ser på kroppen min. Men nå når jeg fant de gamle bildene av meg, fikk jeg et mildere sjokk! :)

manebane sa for siden:

Ekenna; du er jo HOT :D Bra jobba!!

Mizzim; Jeg sier bare, wow! :D

Og det samme sier jeg til vaskeklut og fettnurket og alle dere andre :)

Her snakker vi resultater...jeg blir så imponert, og inspirert. Takk jenter.

solihjerte sa for siden:

For en fantastisk tråd dette er, blir så glad av å se alle de flotte bildene som ligger her - for en forandring!!

Ekenna, du ser helt smashing ut med 93,5 kilo, nesten ikke til å tro! Men det er utrolig inspirerende!!!

fa3850 sa for siden:

Hei og hopp :)

Etter å ha sett i denne tråden sikkert minst 100 ganger er det vel på tide å takke for fantastisk motivasjon!!!

Fantastisk innsats av alle sammen!

Engang så kanskje man blir tøff nok å legge ut noe også, men det skjer nok detsværre ikke på denne siden av jul.

fettnurket sa for siden:

Bare ved å se på vekt-tickeren din blir man jo så motivert og imponert at det skulle holde til jul og litt til. :) Så utrolig flink du har vært, du er en vandrende suksesshistorie! Heier på deg! :heia::heia:

Moe sa for siden:

For en fantastisk tråd, og for noen fantastiske resultater dere har oppnådd. Håper jeg en dag har slike resultater å vise til, og at jeg kanskje til og med tør å dele bilder av det.

fa3850 sa for siden:

Fettnurket: Takker så mye, har vært og kommer til å være en lang prosess, men det viktige er jo att man beveger seg i riktig retning :) Heier på deg også! :heia:

Julepølsa sa for siden:

Fy fader, altså! Bøyer meg i støvet her! Dere er utrolig viljesterke, og inspirerende! Og dere som har lagt ut bilder...herregud, dere er jo flotte jenter, rett og slett VAKRE!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.