Tusen takk Kennygirl!! Du har jo vært kjempeflink selv også da med minus 20 kg!!
Ps, jeg trenger motivasjon selv. Har igjen 10 kg, og helst 15 kg. Jeg sliter med motivasjoene i disse dager, og har spurkket mange dager med gotteri, pizza og potetgull... FYFY!
Jeg ser på før og etter bilder for å bli motivert. Gleder meg til hverdagen kommer tilbake! Ikke lett å være sunn når man er hjemme med barna og er sliten... Bare 2 uker igjen nå, så skal jeg bli råflink igjen!! ;)
Marella, for en inspirasjon! Du har vært superflink. Tror ingen her tar det som skryt, dessuten har du lov å skryte av deg selv. Du SKAL være stolt av at du har gått ned! Tenk på rusmisbrukere som slutter å ruse seg, mange av de går rundt og gir folk håp om at endring er mulig. Synes det er kjempeflott at folk legger ut bilder her og gir inspirasjon til andre. Er ikke det mye av vitsen? Liker ikke janteloven jeg. ;)
Jeg synes forretsne ikke det ser ut som du trenger å gå ned et gram til. Du ser jo superflott ut! :)
Tusen takk, så koselig tilbakemelding! Er så redd for å være selvgod som sagt ;) hehe
Tusen takk!! ( Jeg har brukt 8-9 mnd på 30 kg, og håper å nå 40 kg til oktober, da er det 1 år siden jeg startet. Men det blir nok veldig vanskelig...)
hehe, takk for dine ord!! Jeg er litt sånn jantelov-preget i barndommen, så det henger nok litt igjen. Men syns det er flott når andre er stolte av deg selv!! :) Jeg er jo selvsagt stolt som bare det, men tør nesten ikke si det om du skjønner...
Ps, tusen takk for de fine ordene, men jeg har lyst til å ta av mer. Målet mitt er å være veltrent og flott i bikini ;)
Blir så inspirert av denne tråden og etter å ha sett flere som tør ta bilde av seg selv i undertøyet så turte jeg det til slutt i dag og. Spesielt var det vel kennygirl som inspirerte til det fordi jeg tror og mener vi har ganske lik kroppsfasong. Håper virkelig å kunne legge ut så flotte før og etterbilder om en stund. :)
Så flinke dere alle er til å legge ut bilder!! Jeg tror seriøst ikke jeg hadde klart å holde meg sterk selv hadde det ikke vært for at dere andre er så flinke og gjør at jeg sitter igjen med tanken om at jeg også kan klare dette!! Så hurra hurra for alle dere!! :heia: :heia:
Så bra Stine! Det å nå milepæler føles utolig bra, spesielt hvis man føler det har gått litt trått en stund :) håper det gir deg motivasjon til å fortsette i samme sporet.
Jeg bli målløs, blank i øya og superglad på alles vegne! Utrolig hva dere har fått til. Jeg var sååå nær ved å gi opp hele kilokampen, men ved en tilfeldighet fant jeg dette forumet og takker alt som takkes kan hver dag for det!
Dere er virkelig en stor inspirasjonskilde alle sammen! :D
Vet ikke hvor lenge du har gått på lavkarbo. Men jeg gikk på lchf i over et år, før jeg fant ut at jeg måtte gjøre mine egne endringer for å gå ned. Nå vipper jeg mellom 66-67 kg, og i fjor på denne tid var jeg 103 kg. Så det går an kjære deg! Ikke gi opp!
Takk kjære deg! Denne gangen har jeg ingen planer om å gi opp, det har vært lavkarbo som har reddet alt! Jeg kan ikke fysisk se det i speilet enda, men jeg har nu gått ned 10 kg og kan ikke huske sist jeg veide det jeg gjør nå! Visste ikke det var mulig!:)
Jeg synes egentlig det er grusomt å legge ut bilder av meg selv på denne måten, men fordi jeg synes det er veldig inspirerende å se på før, underveis og etter bilder av dere andre, så kan jeg ikke være noe dårligere selv :o Jeg synes selv at jeg kan se litt forandring :)
Før bildene i svart/hvitt er tatt rett etter oppstart, rett over 100kg, etter bildene er tatt i dag 89kg.
Ja, magen og låra har minsket mye. Selv synes jeg det går grusomt tregt med hofter og rumpe. Føler jeg er like "bred" fortsatt, selv om jeg ser at noe av muffinstoppen er borte. Håper på at litt av rumpa, ridebukselåra og hoftene forsvinner i neste omgang :) Men for all del, jeg er veldig fornøyd med det som har blitt borte. Jeg er veldig glad for at jeg tok "før" bilder, selv om jeg gremmes over hvordan jeg så ut.
Takk dere to! Det er vanskelig å ikke være stolt... Men, merker fortsatt at jeg har en helt annen følelse for kroppen enn det som er reelt. Her en dag var vi på restaurant og jeg ble stående slik at det var naturlig at jeg skulle skvise meg mellom veggen og stolene til den borterste stolen. Tenkte med en gang at jeg var flau og skamma meg og prøvde å finne en måte å unngå å trykke meg inn der. Og så plutselig skjønte jeg at jeg jo var minst i gjengen nå og at jeg veldig lett kom meg til plassen min... Rart med det!
WOW!!! Helt utrolig bra! NÅ ble jeg motivert til å komme igang igjen! Hva har du fulgt, og det ser jo ut som armene dine er helt stramme og fine også? Trener du mye? Veldig imponert!! =)
Jeg er helt målløs! Er det virkelig begge bildene av deg??????
Hvor lang tid har du brukt på dette? Og har du en journal som viser hva du har gjort?
Nei nå ble jeg virkelig imponert.
:heia:
Da er det ett år siden sist jeg var innom her nesten, og iløpet av det året har jeg gått opp skremmende 50 kg.. Har krevd sitt for å komme innom her igjen, men nå er det på tide å ta tak i livet igjen, så begynner med å legge ut et bilde av meg der bilde til høyre er fra ifjor og bildet til venstre er fra september i år.
Et inspirasjonsbilde kan man vel kalle det, da jeg skal ned hit igjen!
Velkommen tilbake til forumet Nupsida :)
Det er tøft å innse at man faktisk har gått opp mange kilo igjen - men enda tøffere er det å legge ut bilder som du gjør nå :ja:
Så godt at du ant tilbake hit, bruk forumet for alt det er verdt. Mye støtte å få her.
Lykke til :klem:
Jeg må bare si jeg er ekstremt imponert over pågangsmotet ditt Nupsida. Syns du er flink som går i gang igjen med så gode mål, du vet jo hva du må gjøre :) Velkommen tilbake!
Signerer både Lich og Anarko. Velkommen tilbake. Har selv tidligere gått opp over 30kg jeg mistet, og vet hvor hardt det er å få motivasjonen og styrken tilbake!
Tusen takk alle sammen! Jeg vet jeg har en kamp foran meg, men med hjelp av forumet, tidligere kunnskap, god mat og støtte ikke minst, skal jeg klare dette en gang for alle! :D
Jeg husker godt ditt søte ansikt Nupsida, og du er fortsatt like søt!! Jeg syns du er uttrolig tøff som legger ut disse bildene!! Du er jo absolutt ikke alene om å gå opp igjen! Jeg har hørt at nesten alle går opp igjen. Noen mye, andre bare litt. Jeg heier på deg, og jeg håper at du finner en vei som du trives med! Og som du vet, du har jo klart det før, så dette klarer du!! Takk for at du delte, og er enig med Dietta, lurt å bruke dette forumet! ;) Klem til deg!! :)
For noen gode ord dere skriver, blir helt rørt her! :)
Ja, det var tøft å legge ut bildene, men alle disse positive, motiverende og støttende kommentarene gjør at det var virkelig verdt det!
Sammen står vi sterkere, og sammen skal vi klare det igjen! :D
Stå på, dette klarer du! Utrolig at du har gått opp så mye på så kort tid da, nesten en kilo i uken! Men det er vel noe i det med at kroppen vil prøve å gjenopprette tidligere vekt etter et større vekttap, slik at man går lettere opp etter en slik runde enn ellers. Har lest et sted at det tar fem år før kroppen "aksepterer" sin nye vekt og ikke prøver å øke denne. Så her har vi en utfordring, alle som en. Jeg håper at jeg vil klare å holde på min nye vekt, jeg har tross alt kastet alle de gamle store klærne...:rolleyes:.
Jeg har hørt at det tar ca 2 år? Uansett, når man er kommet ned er vedlikehold av vekten nesten vanskeligere. Slik som meg, jeg har nådd min målvekt, men fortsatt gått ned 2 kg til. De 2 kiloene gjør ikke så mye, men jeg bør ikke veie mindre enn det jeg veier nå. Så da er utfordringen å øke kaloriene (noe som jeg sliter litt med), og hvor skal man øke kaloriene? Å slutte å trene er ikke aktuelt, og det er de fleste enige med meg i. Så er det å finne ut, hva er nok? Er det nok med en neve med nøtter om dagen for å holde balansen, eller burde jeg heller øke noe annet? Vi får se :) Jeg prøver å finne ut av det. Kanskje en litt rar problemstilling dette? :P
Litt rar ja. Men litt av filosofien bak lavkarbo er jo at kroppen stabiliserer vekten selv når den er kommet ned på riktig nivå, det vil si at man trenger ikke tenke stort på dette selv. Om man selv da mener at man burde vært et par kilo mer eller mindre har egentlig ikke så mye å si. Men jeg er usikker selv, jeg regner med at jeg stort sett har gått ned det jeg skal nå og er litt spent på månedene fremover. Vi får se, om vekten skulle fortsette nedover for lenge vet jeg jo at f.eks bær med fløte er en effektiv stopper for vektnedgang for min del. Og dessuten smaker det godt, så det kan jeg leve med:D...
Nupsida: Du er absolutt ikke alene. Har lagt på meg 35 kg selv og ser skremmende forskjell. Kjempetøff du er som legger ut bildene. Jeg har ikke turt å legge ut noe bilder av meg selv på face eller noe i det siste. Kanskje skal jeg være like tøff som deg ? :)
Ikke lett å finne bilder av meg selv i nåværende størrelse. Jeg skyr kamera som pesten. Første bilde er fra ca 2 år siden. Kanskje litt lenger. 70 kg. Så meg nå. 105 kg. Vil SÅ gjerne ned på 70 igjen.
Se der, der var du og tøff! :D
Jeg velger å se på disse bildene som inspirasjonsbilder, ikke bilder som gjør vondt ¨å se på. Samtidig som jeg vet at jeg skal ned dit en gang igjen! :)
Vi kan heie på hverandre, så skal du se vi begge to kommer ned i vekt igjen! :D
Jeg heier på deg Nupsida!
Vil sååå veldig gjerne ned 30 kg selv, men er så redd for at standhaftigheten skal sprekke! Tar en dag av gangen og gleder meg over alle gram jeg ser forsvinne!
bildene til venstre er tatt 10.januar som var startdag....bildene til høyre er tatt i dag....valgte samme skjorte for å lettere se eventuell forskjell....startvekt 126.5kg....vekt i går 119.9...har valgt å ikke holde inn magen som jeg vanligvis gjør.....og går alltid i kjoler.
Jeg er ny her..
Men jeg har nå sittet å bladd gjennom alle de 44 sidene ...
Og JØSS får jeg bare si!! :D
For en MOTIVASJON dere gir! :D
Jeg er virkelig IMPONERT over hvor sterke dere har vert og at dere har klart å gå ned så mye i vekt! :) KJEMPEFLINKE er dere! :)
Selv er jeg en 2barnsmamma på 24 år som har noen kilo for meget...
Jeg er 160cm LAV :P Og veier i dag 90kg
Det er nå 5mnd siden jeg fødte min minste prinsesse, og jeg har endelig bestemt meg for å begynne på LAVKARBO! :D
Jeg krysser fingrene og bare HÅPER at jeg har like stor viljestyrke som dere her inne! :)
Kanskje også jeg kan poste før og etter bilder om noen mnd! :)
Joda, den er aktiv. Jeg glemte å legge ut bildene her (la de bare ut på den generelle bildetråden. Det første er april 2012 (125kg) og det andre februar 2013 (80kg):
wow milena du har vært flink! Kan tydelig se på deg også at mye er borte og du er kjempe flott:) Supert:) så godt at denne tråden enda er i bruk for ingenting er så motiverende som bilder, at man ser resultater:)
kjempe bra:heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.