< Tilbake til oversikten

Bildetråden 30+

Señora sa for siden:

Er så imponert over alle sterke, flotte, motiverende mennesker her inne. Stå på alle sammen.

katjonak sa for siden:

Så flinke alle har vært:)
Imponerende, rett og slett! Bedre motivasjon får man ikke.
Begynte på Atkins 14.08 og gleder meg til å begynne å legge ut bildene snart:p Så ønsk meg lykke til!

mizzim sa for siden:

eg er tøff igjen:D
er sjeldent tøff, så disse bildene kommerikke ut på den åpne bloggen min engang.
men her inne, jaja..

her er før å etter - 10 kg.
skulle ønske jeg tok bilder når jeg startet på 125, for disse før bildene er på 111 kg å etter er på 100.. så er jo egentlig 25 kg lettere nå en før. jaja..

here it goes

føler ikke jeg ser noe forskjell.. men,.. jeg er jo 25 kg lettere en når jeg startet da,. skulle ønske jeg hadde bilder av det..

Furine sa for siden:

Eg ser skilnad! Du er mykje strammare no enn før, og magen er mykje mindre. Berre sjå skilnaden på korleis trusa sit, spesielt på bileta tatt framanfrå. Dessutan har du meir innsving og midje, strammare lår, mindre såkalla love handles. Flink! :ja:

LilleFurte sa for siden:

Mizzim: det er stor forskjell på bildene. Hele du har strammet deg opp. Gratulerer med flott nedgang og stå på videre.

lizliz sa for siden:

Har ikke klikket meg innom denne tråden før nå, og en ting kan sies OMG ( haha, fjortiss) har 28 kg å ta av selv, så jeg har vel egentlig ikke lov til å legge inn bilder på denne tråden :p men uansett folkens, dere er sykt flinke, man ser så stor forandring. Virkelig motiverende!

LiseSJ sa for siden:

Jeg bøyer meg i støvet her! Godt jobbet alle sammen :) skal ikke så mye ned at jeg er kvalifisert til å legge ut noen bilder her :) men dette er jo en ENORM motivasjon for alle her inne :)

vimsen85 sa for siden:

Hehe. Kom over denne her langt bak i tråden og må bare si at nå er jeg 74,5 kilo og trenger ikke ha spiseforstyrrelsetendenser for å holde vekta. Det går lett som en plett av seg selv og jeg er mett. :) Jeg elsker lavkarbo!

CecVik sa for siden:

Jeg er mektig imponert over dere alle :) En stor insperasjon for meg. Tror nok dette blir et sted jeg kommer til å titte innom når jeg føler motivasjonen er på vei ned :) For dette gir meg kjempe motivasjon. Nå er det bare 3 uker siden jeg begynte på lavkarbo, men tror nok dette er veien for meg :) Har måle dag, hver mandag, så til mandag så får vi se igjen. men i løpet av de første 14 dagen så har jeg gått ned til sammen 4 kg. (3,2 første uka og 800 g andre uka) Og cm har blitt mindre også =) Det kommer nok bilder fra meg også etterhvert. Men det blit ikke før første målet er nådd =) Tusen takk for all insperasjon dere kommer med :) Flotte er dere alle sammen :)

Brokkoli sa for siden:

Oi, bra mage! Det er spennende å se bildene til noen med samme utgangspunkt som meg selv. Min toppvekt var 104,5 kg, og nå veier jeg litt under 96. Jeg skal joine dere og legge ut noen bilder av meg selv jeg også - jeg blir så inspirert av alle dere!

senorita sa for siden:

Jeg er forøvrig gått mer ned nå da :) Er nede på ca 75 her nå :p

sandza sa for siden:

wow, jeg blir skikkelig imponert over alle dere fantastiske og tøffe menneskene som tør å ligge ut bilder. det er fantastisk å se hvor flinke dere er alle sammen:) håper jeg klarer å være like flink :)

Drømmeren sa for siden:

Wow... dere har vært helt fantastisk flinke hele gjengen:D

Nephilia sa for siden:

Tenkte det var min tur til å legge ut noen bilder etter at jeg har gått ned over 20 kg siden mars i år. Skikkelig grusomt å se på gamle bilder av seg selv synes jeg. Tok ikke noen ordentlig "før"-bilder, men fant noen liggende på FB.

Før:

Etter:

Er utrolig glad jeg begynte på lavkarbo:D

Señora sa for siden:

Wow alle sammen, imponert! Nephilia, kul t-skjorte, hehe.

Nupsida sa for siden:

Lenge siden jeg har lagt ut bilder nå, så tenkte jeg skulle legge ut noe nytt :)

Før bildet ble tatt 17.mai 2010, og det har blitt lagt ut her før, men det er det bildet som viser best hvordan kroppen min var på den tiden.

Etter bildet ble tatt nå fredag som var, og er i en litt rar vinkel, men kommer hvertfall litt frem at jeg har tatt av meg :)

tuftemor sa for siden:

Helledussen for en forskjell. Utrolig inspirerende. Må få tatt bilder av meg også før jeg har tatt av formye hehe

Maren-hønå sa for siden:

Sinnsykt flinke, alle sammen!!!

Nettop startet selv (igjen, etter 4 år med vektoppgang og sykdom), så har tatt av 4 kilo til nå. Skal ta bilder av meg nå, og legge ut når det viser litt mere :)

Sadsam sa for siden:

Tuuuuusen takk til alle som er så tøffe og legger ut bilder. Dere er kjempeflotte.
Veldig innspirerende for en nybeggyner :)

HelO sa for siden:

mange motiverende innlegg her. Jeg begynte på ketolyse i slutten av mars og kikket mye på denne tråden de første ukene. Tenkte at kanskje kunne jeg og se tilbake slik om en stund...
Å jammen tippet nettopp vektnåla over den seeeige kiloen til 30 kilo i minus. fortsatt en hel del kilo igjen, men godt på vei mot målet om 35 kg ned til jul.
kanskje tør jeg legge bilder ut da ;)
Dere som tør er i hvertfall en super motivasjon for oss andre :)

Yasi sa for siden:

Wow, for en utrolig forvandling :) Dere er kjempe flinke alle sammen! Stå på, flinkinger. For en motivasjonskilde dere er - ikke bare for de som vil ned i vekt, men også for de som sliter litt med å komme i gang med lavkarbo :) Masse ros til dere

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Jeg skulle egentlig først ta nye bilder når jeg bikket under 80, men det ser jo ikke ut til å skje med det første, så da legger jeg ut disse i stedet for - så får det heller bli litt mer ordentlige bilder når jeg engang måtte klare å knekke dette platået! Et førbilde (vær snille mot meg, det sitter langt inne å gjøre dette!), og et skikkelig fjortis-bilde. Fant faktisk en genser jeg likte, som ikke hadde hette og kengu-lomme. Ganske utrolig :D

(også lagt inn i "bildetråden")

Tiril77 sa for siden:

Bøyer meg i støvet.. Du har vært vannvittig flink... Og super søt er du :) :)

Bønna200 sa for siden:

wow:)

Señora sa for siden:

Wow! Scary! :heia: ser ikke ut som samme dama engang! Så flink du er!

Engledans sa for siden:

oj, så bra jobba. Bøyer meg i støvet altså.

Engledans sa for siden:

Kjempeflott er du blitt, sjekk bare den forskjellen i fjeset ditt. Og du stråler på de 2 nederste bildene.

Nephilia sa for siden:

Tusen takk for det Engledans!! :)
Blir ingen sånne supersøte kaffedrikker fra Starbucks heretter:P Likesågreit :)

mrs kishty sa for siden:

Dere er så flinke alle sammen. Gurimalla.. Bøyer meg i støvet :)

CecVik sa for siden:

Ja, da hopper jeg i det. 15 kg er bort (fortsatt en lang vei igjen)
Er litt stolt over meg selv, det må jeg bare innrømme :)
ser ikke store forskjellen selv, men det er vel enkler for andre å se, enn når man ser seg selv i speilet hverdag ;)
Tilbake melding settes alltis pris på.
er inne på bilde tråden når jeg trenger litt inspirasjon :)

smgj sa for siden:

Hah - det er jo ingen tvil. Rompa er på vei oppover og magen innover! Sjekk 'a - du har jo sprettrumpe nå.

CecVik sa for siden:

Sprettrumpe, ja det hadde vært noe det ;)
Det er målet :p
fnis

ketto sa for siden:

Det er kjempeforskjell!! Se på bildene selv og lat som det er en annen!! Godt jobba!!

Røsslyng sa for siden:

Herregud for en forskjell CecVik!! :) Du skal være stolt!! :)

CecVik sa for siden:

Tusen takk. Alltid motiverende å høre sånt.:D Ja, jeg får nesten prøve det. er sikkert enklere :)

CecVik sa for siden:

Er det det? Så bra da. Godt det syns :)
Tusen takk :rodme:

Anarko sa for siden:

Cecvik; det er stor forskjell!

Benzo sa for siden:

:ja:

CecVik sa for siden:

Tror nok det er enklere å se for andre. Men da er det bekreftet. Å det setter jeg utrolig stor pris på :)

CecVik sa for siden:

:rodme::stortsmil

Anarko sa for siden:

Jeg har da tatt et bilde av meg nå, fra siden i truse og bh. Har tenkt å legge det ut. Men venter til helgen, så jeg kan legge ved et bilde fra når jeg var mye større for 3 år siden. Jeg har aldri likt å bli tatt bilde av, så det er et tilfeldig tatt bilde av meg mens jeg holder en kanin, så sammenligningsgrunnlaget er vel ikke så fantastisk. Men det kommer! For nå skal jeg også tørre.

Yasi sa for siden:

Wow, CecVik. For en enorm forskjell! Du kan med god grunn være stolt over deg selv og de kiloene du har klart å bli kvitt :D Veldig bra jobba..!

madamode sa for siden:

og hvordan legger man inn bilder? :confused::confused::o

CecVik sa for siden:

Tusen takk :D Gleder meg til jeg har nådd målet mitt, og kunne se forkjellen da :)

sigboh sa for siden:

Etter en laang pause så starter jeg opp igjen. Nå er jeg ferdig på skolen, kommet i gang med jobb og motivasjonen er på topp.
Legger ut et par bilder.
Første bildene i hver bildestripe er fra jeg begynte og slanke meg første gang for rundt et år siden, siste bilde er tatt i dag.

senorita sa for siden:

Kjekt å ha deg tilbake! Har vært på høykarbokjøret i 6 mnd selv :p må bare komme inni det igjen ja :o

madamode sa for siden:

prøver igjen - i håp om at noen kan hjelpe

Orkidee1 sa for siden:

Det ene bilde i 2004 og det andre nå i november 2011 :D

Señora sa for siden:

Wow! FOR en forandring! :heia:
Gratulerer!

smgj sa for siden:

En fin forandring - og den nye sveisen var lekker! Nesten vanskelig å se at det er samme kvinne med begge endringene samtidig. :)

Måne sa for siden:

Jøss!! Du er blitt en helt ny person jo! :eek::heia:

Albatross sa for siden:

WOW , du ser jo 20 år yngre ut!!!! :D

Dietta sa for siden:

Ville ALDRI ha gjettet at dette var den samme dama .......
Fantastisk flink har du vært :)

vaskeklut sa for siden:

:eek::eek::eek: jeg hadde ALDRI gjetta at det var samme person! du er blitt RÅFLOTT, Orkidee1! Godt jobba! :D

Røsslyng sa for siden:

Åh guuuud for en forandring! :)
Du skal være stolt, du er smashing! :)

madamode sa for siden:

Da var det min tur å vise meg...
Det ene er tatt i april -11, rett før jeg starta og det andre tatt nyttårsaften -11. 21 kg lettere :)

langaard sa for siden:

Woow, stor forskjell!! Du er veldig søt også:hearts:

madamode sa for siden:

tusen takk :uskyldig:

mamma87 sa for siden:

Meg?

Dietta sa for siden:

Gratulerer Madamode og Mamma87 :heia::heia: Dere har vært utrolig flinke, skikkelig rålekre er dere.

madamode sa for siden:

TUSEN TAKK, DIETTA :klem:

Dietta sa for siden:

Bare hyggelig. Det er jo sannheten :klem:

mamma87 sa for siden:

tusen takk :-)

langaard sa for siden:

Ja, du:)

savoy sa for siden:

Så utrolig flotte alle har blitt!
Stå på videre :)

Her kommer mitt bilde. Det skiller ca 60 kg på disse to bildene. Har ca 10 kg igjen til målet. Ikke kopier bildene videre for jeg vet ikke hvor lenge jeg lar de ligge.

Hilsen Savoy

savoy sa for siden:

Sånn da fikk jeg det til :)

Victory sa for siden:

Mister helt ordene jeg når jeg kommer inn her..... helt satt ut av hvor DYKTIGE dere er!!!

Ingen nevnt, ingen glemt - helt herlige resultater på dere alle! Bøyer meg i støvet og gratulerer!!! :)

smgj sa for siden:

Hver var det kommet enda flere flotte bilder siden sist. :)
Madamode, mamma87 og savoy - dere har vært kjempeflinke og det vises!

Dietta sa for siden:

Fantastisk - har sagt det samme til andre før, men man skulle i tro at det er samme menneske på de 2 bildene. Gratulerer med flott nedgang og super jobb :heia::heia::heia:

Anarko sa for siden:

Oi, så flott Savoy!

StegforSteg sa for siden:

Her inne ligger all min motivasjon - dere er kjempeflinke! :heia:

vimsen85 sa for siden:

Wow Savoy. Det er kjempeimponerende hva du har fått til :) Og kjempefin brudekjole og den lilla var også nydelig :) Vakker dame :D

Zillah sa for siden:

Utruleg bra, Savoy! Og to flotte kjolar! Slik lekker lilla kjole vil eg også ha. Og sjå like fin ut i han som du gjer ;)

madamode sa for siden:

Savoy - alt jeg kan si er WHOAW!!!!! -du ser helt fantastisk ut :D

savoy sa for siden:

Tusen takk! Det var virkelig koselige kommentarer. Nå må jeg bare få til å ta siste rest.

ToreH sa for siden:

Wow, ser bra ut nå ja. Kan da ikke være så forbanna mye igjen vel? :)

mrs kishty sa for siden:

wow Savoy... bøyer meg i støvet..

smgj sa for siden:

Miss Kisthy - hvis ikke du ser forskjell der så må du vitterlig bestille time hos optiker, for da er det noe alvorlig galt med synet... ;)

mrs kishty sa for siden:

Det ble jo med ett litt mer synlig når jeg fikk bildene sånn ved siden av hverandre.. men en tur til optikeren hadde sikkert vært litt lurt..
Tusen takk smgj

Dietta sa for siden:

Wow Mrs Kishty, utrolig forskjell. Du må kjøpe deg nytt speil jente. Nydelig er du. Gratulerer med flott nedgang :heia:

madamode sa for siden:

Mrs Kishty - hallo! - for en fantastisk forskjell!:eek: - og for ei vakker dame du er :):)
trenger hverken briller eller noe for å se den utrolige forandringen! You go girl!!!

Señora sa for siden:

Wow, for en forskjell! Grattis!

Veggpryd sa for siden:

OMG! Savoy, jeg så bildene før du fjernet de. For en forandring!

mrs kishty: OMG! :eek: At du ikke klarer å se noe særlig forskjell er helt utrolig - og jeg er enig at du bør gå til optiker. :lol: Jeg ser veldig forskjell! Ser ut som to forskjellige damer.

Denne tråden er så inspirerende - og når jeg blir lei av alt som heter lavkarbo fordi jeg selv ikke går mer ned i vekt, går jeg bare inn her og ser at det faktisk virker! :ja: :heia:

Marella77 sa for siden:

Hei Iset! Jeg tror jeg har sagt det før, men må bare si det igjen! Dette bildet, og det du har oppnådd, motiverer veldig!! Helt fantastisk!! Hvor lang tid brukte du på å ta av 77kg? Jeg lurer på noe, håper det ikke er for personlig. Men ble huden din tipp-topp igjen? Trakk den seg inn igjen om du skjønner av seg selv? Evt. hvor lang tid tok det? Jeg lurer på om magen min kan bli helt fast igjen...

Sparkles sa for siden:

Herregud å flinke alle sammen er :D Blir rett og slett imponert og veldig inspirert av så mange flotte vakre mennesker som gjør det så bra.

Legger ikke ut noe selv enda, da jeg akkurat har begynt. Men tenker jeg legger ut noe når jeg er nede i tosifret, om ca 16 kg:cool:

siko123 sa for siden:

Legger inn noen bilder jeg også, jeg ser da litt forskjell, men mer skal av:) Satser på å havne på rundt 90-95kg så får jeg si meg fornøyd!

Start 124kg foran:
Nå 105,7kg

Start 124kg side:
Nå 105,7kg

Dietta sa for siden:

Wow Siko - det var jammen forskjell. Virkelig flink har du vært :heia::heia:

Anarko sa for siden:

Kjempeflink har du vært siko! Det ser bra ut!

Marella77 sa for siden:

Rå fin er du!! Grattis med vektnedgang!!! :)

Marella77 sa for siden:

Jeg har sagt det før, men må bare gjenta... Dette er så sinnsykt bra!!! Helt uttrolig! AT DET GÅR AN!! Artig at du delte dette bildet, det er veldig motiverende for meg og sikkert mange andre også ;)

Ps, hvordan går det nå?

Marella77 sa for siden:

Jeg la ut bilder på den andre bildetråden, men legger de ut her også jeg... Syns selv det er veldig motiverende å se bilder av dere!!!! Så takk til alle som deler! Jeg ser på de ofte, og de bildene hjelper meg til å fortsette!!! :)

Jeg har gått ned 22,7 kg nå, på 4 1/2 mnd. Her er noen før og etter bilder :)

CecVik sa for siden:

Fant et bilde fra i sommer. og tok et nytt bilde for noen dager siden... En liten forskjell er det blitt =)

CecVik sa for siden:

Fantastisk bra jobbet, Marella77. Blir så inspirert av alle bildene. Og er alltid et bra sted å gå innom når man trenger litt oppmuntring og inspirasjon, når ting går litt sakte ;)

Dietta sa for siden:

Jeg nekter å tro at dette er samme jente :eek: Fantastisk, du har virkelig vært flink :heia::heia: Rett og slett utrolig flott.

CecVik sa for siden:

Tusen, tusen takk. Det varmer et hjerte =) En lang vei igjen, men motivasjonen er der =) Det får ta den tiden det tar for å komme i mål...

senorita sa for siden:

Får vel legge ut nytt bilde da, gått opp litt etter jeg gikk ned 32 kg, men alt i alt er jeg i alle fall på 22 kg i minus siden det første bildet.. :) Andre bildet her er tatt i dag.. og det første er fra sommeren 2010... :)

Jaudaa sa for siden:

Fin forandring :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.