< Tilbake til oversikten

Bildetråden 30+

senorita sa for siden:

trålet 3 pcer og flere tusen bilder men finner ingen av meg i helfigur før jeg begynte å slanke meg.. Holdt meg alltid unna bilder, og tok for det meste bildene selv..

men det her tok jeg av meg selv idag.. 19.9 kg har jeg gått ned :P

Ada/80 sa for siden:

Så flott du er Senorita! Kjempefin figur!! =)

senorita sa for siden:

rett ned eplefigur.. :( skulle gjerne vært timeglass eller pæreforma.. epleforma er ikke så sunn men... Tror ikke man kan forandre figuren sin, sukk :P

Ada/80 sa for siden:

Eller du kan si takk, og tro på at jeg mener det ;) Jeg vet ikke hvordan du så ut for20 kg siden, men det er ikke mye eple igjen på dette bildet hvert fall! Det er jo ikke alltid kroppsbildet henger med når man går ned mye :)

Deanna sa for siden:

Fine tråden. :jærter:

senorita sa for siden:

Hehe :P Ja litt dårlig på det, jeg :P Fikk komplimenter igår fra en venninne som ikke hadde sett meg på 20 kg og hun var også såå begeistret..

Jeg har nok epleform enda, den blir bare litt mer godt skjult med klær på... Hehe..
For jeg har farlig livvidde rundt magen enda, dessverre :/
Ligger litt i familien.. mamma på 170 og 60 kg har bollemage liksom.. Så jeg må nok jobbe med magen uansett hva jeg veier tror jeg.. Veier fremdeles 84 kg her så har litt å gå på før jeg er ferdig... Men takk likevel altså :)

Ada/80 sa for siden:

Er du virkelig 84 kg? Da bærer du kiloene godt! Når jeg er like tung ser jeg ut som en bolle! ;) Hvor høy er du?

Herlig å få komplimenter fra folk man ikke har sett på lenge :)

senorita sa for siden:

tja jeg er 170, så ikke spesielt høy. Du hadde nok sett bedre om jeg tok bilde fra siden. Livvidden min er faktisk over 105.. når jeg måler på det meste da, jeg er litt usikker på hvor jeg skal måle :/

Mille89 sa for siden:

seniorita: fiiin dame:D

om du er 170 og 84 kg så er vi nesten helt likt på bmi. og det blir jeg glad for når jeg ser bilder av deg! da kan jeg jo virkelig ikke se så ille ut selv? vil tro kiloene mine er fordelt relativt likt som deg.

gratulerer med fantastisk resultat!!!!

vimsen85 sa for siden:

Du er jo nydelig du Mille! Og senorita, jeg skjønner ikke helt hvor du gjemmer ekstra kilo!? Flotte jenter! :heia:

alexsandra sa for siden:

så fine dere er:)
er litt for sjenert til og legge ut bilde:o

senorita sa for siden:

Legger inn her også jeg, siden jeg er 30 +.. eller var i alle fall i utgangspunktet :D

Mille89 sa for siden:

takk vimsen:love:

Anarko sa for siden:

Kjempeflott Senorita! Gleder meg til jeg ser slik ut!

StineH sa for siden:

Man ser de 11 kg'ne der godt altså senorita!
Du er jo kjempefin! :D

Tenkte jeg skulle ta noen bilder til dere også snart, begynner jo å bli en liten stund siden nå, og føler det at de kg'ne som er bortevekk siden sist synes gaaaaanske så godt! :D

senorita sa for siden:

OOh cant wait Stine :D :D Du er bare så flink :)

StineH sa for siden:

Du ooog baby! ^^,
Vi skal bli så lekre så! (Du er jo allerede råålekker, skulle tatt deg lett som bare det om jeg var en gutt og du var singel... ) :o :p

senorita sa for siden:

HAhaha :D du er nå søt da hihi :D

fjanni sa for siden:

Det er sykt stor forskjell på deg Senorita! :heia: Jeg er innom å titter litt på dere da, selvom jeg ikke skal ned 30+

vimsen85 sa for siden:

Evt. om dere begge var single og lesbiske?

StineH sa for siden:

DET var en god idè!

Anarko sa for siden:

I dag er det jo fullt mulig å bli gutt også. Mulighetene er mange :D

Nupsida sa for siden:

Kan legge ut før og etter bilder med klær på også kanskje :)

Det første er tatt i mars, var ikke på mitt absolutt største da, men var nokså stor alikevell, som man ser.

Det andre er det nyeste bildet av meg, tatt i helga før fest.

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Wow. Kjempeforskjell! Du er flink!

Anarko sa for siden:

Nydelig Nupsida!

padda sa for siden:

Flotte alle sammen!

Ps: Stine H må være noe av det råeste!!

monstermarihone sa for siden:

Herregud Nupsida, det er jo helt sprøtt! Har gått ned ca like mye, men du ser ikke forskjellen på langt nær så godt! Men så hadde jeg jo mer å ta av da:)

senorita sa for siden:

Wow det er jo stor forskjell da!! Krympet masse :)

smili sa for siden:

Så fin du er blitt. Gratulerer kjempemye.

Anarko sa for siden:

Kiro du er kjempefin! Liker håret ditt også :)

Kiro sa for siden:

Tusen takk folkens. Dere lyser opp dagen min! :)

Bonitta sa for siden:

Snakk om å se ung og fresh ut du!!
Virkelig imponerende hvor stor forskjell det blir når man går ned i vekt!

Bonitta sa for siden:

Ser kjempegodt forskjell her altså!
Dette er bra!

Bonitta sa for siden:

Knallbra jobba!
Kiloenes forsvinnelse vises veldig godt!

Kamilla sa for siden:

Når jeg så meg selv i penklær i går, så måtte jeg bare sammenligne med bilder fra før jeg startet. Bilde 1 er i fra sommer, det skiller ca. 13 kg til bilde nr. 2 som ble tatt i går.

Bilde nr. 1 er liksom skrekkbildet mitt, som jeg beholder for å holde motivasjonen oppe, for slik skal jeg aldri føle meg igjen. Hater hvordan jeg følte meg den dagen.
I går følte jeg derimot at jeg strålte, og var veldig fornøyd med antrekket. Når ingenting strammer og føles ekkelt ut, blir jo selvfølelsen med en gang bedre, men trodde ikke jeg kom til å gå med dette antrekket uten jakke. Hater nemlig mine enorme overarmer

senorita sa for siden:

Wow :D kunne ikke trodd det var samme dama engang jo :) Og ja du stråler!! :D Og har på deg en råååfin topp :)

Tunrida sa for siden:

Så fin du er :)

Kamilla sa for siden:

Tusen takk, kjære dere! :)
Elsker den toppen, Senorita, skulle gjerne brukt den daglig! :p Skjuler liksom magen, når den er litt løs og ledig.

Zillah sa for siden:

Kva for enorme overarmar? Dei ser ikkje eg.

Så fin du var :)

Kamilla sa for siden:

Tusen takk Zillah. De blir nok litt skjult når jeg holder armene slik jeg gjør, men armene er de kroppsdelene jeg har mest komplekser for. Gleder meg til å få strammet de litt opp iallefall! :)

SiljeMerete sa for siden:

Siste bildet jeg fant her er fra September, må jammen se å ta nye bilder :p
De to sort hvitt bildene er de nyeste... men det håper jeg da man kan se :rolleyes:

Tunrida sa for siden:

Det kan man tydelig se! :D

Supera sa for siden:

Oi det siste bildet ditt var litt stort, SiljeMerete. :lol: Type det-ene-øyet-ditt-dekker-hele-skjermen-min-og-hårstråene-er-så-store-at-jeg-kan-telle-dem. :geip: Men jeg ser absolutt forskjell, ja! :ja:

Tunrida sa for siden:

Sånn blei det ikke hos meg..

Hahaha :D

langaard sa for siden:

Ser stor forskjell SiljeMerete!!! Du er forresten veldig søt:flau:

Filosofina sa for siden:

WOW jenter! Dere sjokkerer meg med hvor flinke dere er og har vært!
Motiverende!!!

Malleleo, deg har jeg jo fulgt med på en stund, et annet sted ;) Og du er jo bare så sykt flott!

Jeg er så stolt av dere! Fortsett å motivere meg!! :D

Tusen takk :rodme:

Kanskje sa for siden:

Skal si dere er flinke jenter (og gutter) :) Masse gode resultater og flotte bilder ! :)

Men jeg blir litt lei meg også, for jeg ser at jeg er mye STØRRE enn noen på bildene som er tyngre enn meg. Og jeg forstår ikke hvordan det går an. Jeg har MYE større rumpe, diger mage med heng, og masse valker på ryggen. Jeg er bittelitt lavere, og veier litt mindre. Hvordan kan fettet mitt ta så stor plass egentlig? :confused: Jeg forstår det ikke helt. Andre som veier mer enn meg, er mindre enn meg .

Carisma sa for siden:

Og du er helt sikker på at det du ser i hodet er det andre ser i virkeligheten?

senorita sa for siden:

eller vi bare er annerledes proporsjonert?? Det er noen her inne som veier 20-30 kg mer enn meg som har mindre midje enn meg.. tragisk men sant.. noen er eple, noen er pære.. jeg er eple og magen min er STOR :p

Kamilla sa for siden:

Ja, rart hvor forskjellige vi er. Jeg er 175 cm høy. så har jo fordelt vekta godt utover. Men midjen min er 85 cm(!), som jeg mener er ganske lite i forhold til at jeg veier 109 kg. Men så vil nok den stoppe opp etterhvert, sånn nedgangsmessig, mens andre deler minsker.

Når jeg veide 121,5 kg, var midjen min 100 cm og det største punktet på magen 130 cm. Nå som jeg veier 109 kg er midjen 85 cm og magen 112 cm.
Jeg har vel mer "junk in the trunk" om dere forstår hva jeg mener:P

nlerka sa for siden:

ÅÅÅÅ! Dere er så flinke! Kjempeflotte har dere blitt!:eek:;):hearts:

nlerka sa for siden:

Bare for å ha det sagt, selvom denna diskusjon e lagt på is:D
Dær æ kjæm ifra vokste æ opp me ei mor som sa "har du fått vaska Kråka nu" når æ va barn og holdt på å "lære mæ å dusje uten hjelp" :p HoHo.. DET va ulækkert det! INGENTING e meir ulækkert synes æ..
Og "Gjeitholdar" istedet for bh.. :o

vimsen85 sa for siden:

Syns det kommer klart fram jeg! Du har vært kjempeflink. Syns du ser yngre ut på det nye bildet ;) Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Du er kjempesøt!

Ser ingen enorme overarmer, men ser en strålende ung jente :D Jeg tror jeg kan se selvtillitsforskjeller, selv om det er bilder. Du ser lykkeligere ut.

Det ser vi :D Bra jobba!

Pøsh sa for siden:

Dere er fantastiske! Dere skulle visst hvor stor motivasjon dere er :D

TrillTrall sa for siden:

:lol: Geiter for pupper sier de vel "nordafor"? Husker vi sa dæter da vi var små. :)

Lupita sa for siden:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så flink du har vært. Vel fortjent.... det må føles hærlig å kunne bruke en slik kjole! :( vel fortjent!!! :)))

Kiro sa for siden:

Tusen takk. Jeg er bare 19. :)

Kanskje sa for siden:

:confused:

Jada. Det er riktig.
Har sammenlignet målene, og de viser svart på hvitt at jeg har større mål, veier mindre og er lavere, men myyyyye tykkere.:rolleyes:

vimsen85 sa for siden:

Ja, men da er du jo kjempeung :) Når man er ung syns man kanskje ikke det er så stas at man ser yngre ut :p Men du ser ikke ut som du er yngre enn 19 da.. Så da er det vel i orden ;) Såg bare ut som du var noen-og-tjue på det første.

Ja, helt med på den Kamilla, når jeg veide 113 var midjen min fortsatt bare litt over 90, nå veier jeg 90 og midjen min er på rundt 82. Kjempeforskjell på midje og hofter, helt umulig å finne bukser som passer når det er 2 - 3 størrelser forskjell!

Jeg tenkte jeg skulle prøve å legge ut noen før og etterbilder. Men jeg skjønner ikke hvordan man gjør det?
[img]file:///Users/marigrundnespaus/Library/Caches/TemporaryItems/moz-screenshot.png[/img][img]file:///Users/marigrundnespaus/Library/Caches/TemporaryItems/moz-screenshot-1.png[/img]

Her har jeg samlet noen før og etterbilder. Ser egentlig ikke så stor forskjell, mest i ansiktet, men så ser jeg litt tynnere ut på de bildene jeg tok i dag enn det jeg egentlig gjør. Er litt rundere i speilet:)

Æsj, det var jo teit når den var en pdf fil, prøver igjen:)

Nupsida sa for siden:

Sjekk den forandringen da! :D Kjempe bra jobba! :D:D

Mankell sa for siden:

Så fin du har blitt. Det synes veldig godt.

senorita sa for siden:

jøss helt annet ansikt jo!! :) Ser jo at du har gått ned overalt :)

vimsen85 sa for siden:

Kjempebra, monstermarihone! Du ser veldig bra ut (men jeg syns du såg veldig bra ut før også da). Pen jente :) :heia: for det du har oppnådd!

Pøsh sa for siden:

Wow, for en forskjell :D

Zillah sa for siden:

Så flott jente, da, både før og etter :cool:

Bonitta sa for siden:

En fargeklatt er du i allefall! :D
Ser stor forskjell, særlig i ansiktet.

Veggpryd sa for siden:

Ser jo ut som to forskjellige mennesker, jo! Bra jobba! :)

Sykepleierstudine sa for siden:

Her erbilder av meg, ca 18-20 kg forskjell.
(de ble litt små visst, men orker ikke forandre på de)

alexsandra sa for siden:

så flott resultat:)

Nupsida sa for siden:

Tenker det er på tide med nye bilder herfra :P
De første er fra idag, de siste er fra dag 12 :)

Anarko sa for siden:

Du er hot Nupsida :D

Nupsida sa for siden:

Hihi, takker! :D

Kanskje sa for siden:

Nupsida, har du gått ned så masse på 12 dager???:)

Tror det er fra dag 12 med lavkarbo, ikke 12 dager siden =)

Nupsida - knallbra!

vimsen85 sa for siden:

Sykepleierstudine og Nupsida; dere har gjort en strålende jobb! :heia:

Nupsida sa for siden:

hahaha, ja tolv dager, det hadde vært fint!
Nei, er fra dag 12 på lavkarbo, og idag er jeg på dag 199 :P

Takk! :)

Minith sa for siden:

Nupsida: Whow, for en inspirasjon! Du har virkelig gitt meg håp!
Hva pleier du å spise? Eller hvis du har steget på karboene, hva pleide du å spise når du lå på det minste av karbo-inntaket, og hvor mye gikk du ned da?
Du har virkelig oppnåd mye med denne dietten!

Tidl. medlem sa for siden:

Har sett igjennom alle bildene i tråden her. Fått masse inspirasjon! Utrolig mange som har gått ned mye. Det morsomste er å se all den nye selvtilliten det ser ut som dere har fått <3

Kjenner jeg har blitt skikkelig glad på vegne av dere alle!

Samtidig må jeg rose alle som har gitt de andre stor oppmuntring. Kjenner jeg gleder meg mye til å bli bedre kjent med dere =)

Nupsida sa for siden:

Jeg har gått litt hmm.. slapp ketolyse kanskje? Veier ikke maten, og tar det meste på øyenmål, stresser veldig lite med mat, å trur det er det som har gjort at vektnedgangen har vært så rask :) prøvde å ligge på rundt 40 karber i en periode etter jul, men det funket veldig lite, vekta gikk opp og jeg var konstant sulten, og følte at jeg bare måtte ha de sjokoladen å den brusen osv. Så nå er jeg tilbake i slapp ketolyse ;)

Du nupsida - kjapt spørsmål (og sikkert teit). Hvordan har du fått til å lage to og to bilder sammen? Det blir så mye lettere å sammenligne når man får opp før og etter-bildene samtidig...

Minith sa for siden:

Heldig! Jeg har fått et slikt stressa forhold til mat, at jeg har begynt å spise mat jeg ikke engang liker :/.. Skal prøve å bli litt mer avslappet og bare ta det som det kommer, og forhåpentlig få et slikt fantastisk resultat som deg^^
Lykke til videre!

Et løfte får være et løfte.... Jeg lovet noen å legge ut bilder når jeg bikket under hundre, og det har jeg nå. Dette er ikke før og etter bilder, men mere før og underveis-bilder. 23 kg done, more to go!
So, here goes.... De første bildene er nok rimelig selvforklarende. Det siste er mer for morro skyld - jeg skulle ut på tur, og tok på meg en TUNG og stor sekk. For nysgjerrighetens skyld tok jeg meg en tur på vekta, og selv med sekk og klær kom jeg ikke opp i startvekta mi - det manglet noen kilo!!:eek:

utolmodig sa for siden:

Tusen takk til deg og alle andre som legger ut bilder!! Dere er så tøffe og til stor motivasjon!:)
Sjekk den ryggen da!! Du har jo blitt så glatt! Ikke mye håntak der nei.
Gratulere så mye med flott resultat og lykke til videre, du er flott! :heia:
Og likte godt bilde med sekken - tenk du har gått ned mer enn en sydenkoffert:eek:

Anitamor1212 sa for siden:

Får legge ut et underveisbilde jeg også da. :)

tette-nette sa for siden:

Dere er så flinke!!! :)
Ser frem til den dagen jeg begynner å se resultater selv nå :)
Blir jo supermotivert nå!

Kiro sa for siden:

Fant disse bildene (i beruset tilstand) av meg og bestevenninnen min, og ble ganske fornøyd. Det første bilde er tatt i fjor vinter, og det andre for omtrent en måned siden. :)

Wow. Kjempeforskjell. Du har vært flink!

Roardo sa for siden:

Utrolig bra! Ser jo nesten ikke ut som om det er samme jenta jo!
Du har vært kjempeflink! Gratulerer med nedgang på 30 kg!!! :D

nellie sa for siden:

Fantastisk:heia:

Kiro sa for siden:

Tusen takk! :D

vimsen85 sa for siden:

Kjempeflott resultat! Må bare si jeg syns du er og var en pen jente :D
:heia: deg!

Icandoit sa for siden:

SÅ utrolig motiverende å se i denne tråden! Dere har virkelig vært UTROLIG flinke alle sammen! Tusen takk for at dere har delt bilder og motivasjon!!!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.