Gerd sa for siden:
Fantastisk alle sammen :heia:
Og senorita: Du ser ikke ut som samme jenta!! Du ser mange år yngre ut nå :ja:
Gerd sa for siden:
Fantastisk alle sammen :heia:
Og senorita: Du ser ikke ut som samme jenta!! Du ser mange år yngre ut nå :ja:
Veggpryd sa for siden:
Senorita: Det ser ut som to forskjellige damer! Wow!
CecVik: LITT forskjell! Utrolig! For en inspirasjon! :)
senorita sa for siden:
Hehe jo takk for det :) er jo 2 år eldre på siste bildet men :D hehe
madamode sa for siden:
holy smoke, dægern for ei fantastisk forandring, Marella!! Du ser smashing ut:D:D:D
Marella77 sa for siden:
Tusen takk snille deg :) :) :)
CecVik sa for siden:
Tusen takk =D
timich sa for siden:
Inspirerende tråd! Wow - så flinke dere har vært alle sammen, jeg ser stor forskjell på alle! Motiverende:D
Marella77 sa for siden:
Tusen takk Timich :)
Disen sa for siden:
Skal jeg tørre, hm alle andre gjør det jo. Første bildet er tatt når jeg var på mitt største januar 2008. Da viste vekta ca.100 kg. Jeg hadde en slanke periode med piller etter dette og gikk ned ca 15 kg, men gikk opp igjen til 96 kg etter et år eller to.
Så startet jeg på lavkarbo 1 januar i år (96 kg)og dette er bilde av med forrige uke. På dette bilde er vekta på 87 kg, det ca - 13 kg fra bilde nr 1.
Trur jeg ser litt forskjell selv iallfall, skal se om jeg finner noen bilder i helfigur også.
Dietta sa for siden:
Det er veldig stor forskjell Disen, ingen tvil om det :heia::heia:
Du er flott, og har vært skikkelig flink :)
langaard sa for siden:
Stor forskjell Disen!! Du er veldig søt:ja:
Marella77 sa for siden:
Du er ei skikkelig søt jente! Gratulerer med vektnedgangen :)
senorita sa for siden:
takk alle :) Og Disen, man ser stooor forskjell :) Kjempeflink!! :)
fa3850 sa for siden:
Fantastisk innsats folkens!!!
Det motiverer veldig med bildene, en gang i fremtiden kommer man forhåpentligvis til en status som gjør att man er klar for legge ut bilde også :)
sivmaria sa for siden:
Ja sier det samme! Det er utrolig motiverende å se disse bildene! :)
Disen sa for siden:
Tusen takk for alle koselige kommentarer for bildene, det motiverer skikkelig.
pappaegøyen sa for siden:
steike kan jeg bare si , flinke dere er :
Miominmarte00 sa for siden:
Dere ser helt fantastiske ut alle sammen :D Blir helt imponert over hvor flinke dere er!
Notabella sa for siden:
her er mine før bilder og et etter bilde :).
Jaudaa sa for siden:
Du ser 20år yngre ut! Sexbombe! Du ser rett og slett helt fantastisk ut :D
madamode sa for siden:
Notabella...du vet at du skal legge ut bilder av samme person, ikke sant? ;)
wow...du er ikke til å kjenne igjen!! SMASHING!:D
Dietta sa for siden:
Signerer denne jeg :)
Også moro å se hvordan du har gått fra å bare bruke svart, til å kle deg i farger :heia::heia::heia:
Marella77 sa for siden:
Blir så imponert av deg Notabella!! Herlig å gå ned ja? Du er råsøt btw :)
Notabella sa for siden:
Så raske dere er :p
Tusen takk for så fine kommentarer :D
Dette er de verste bildene jeg fant fra tidligere og ikke noen jeg har tatt vare på, jeg slettet alle jeg fik tak i. Disse har samboeren hatt på dataen.
Er veldig missfornøyd med å bli tatt bilde av så det er nok derfor jeg ser eldre ut på før bildene mine.
Haha, ja det er ganske stor forskjell siden jeg har forandret hele meg, ikke bare vekten :p hår, stil, vekt har blitt forandret :).
Dietta sa for siden:
Kjappere enn lynet :p
mrs kishty sa for siden:
<3 Dere er bare knallflinke altså :) Notabellea, du ser ut som en annen person, må bare signere madamode på den :) Fantastisk at det går an :)
Marella77 sa for siden:
Her er noen bilder av meg.. På det første bildet, prøver jeg ikke å holde inn magen engang, for jeg ville ta et så ille som mulig før-bilde ...
Det andre bildet er fra noen uker siden. - 25 kg.
Har fortsatt igjen en del, men er godt på vei... ;)
Kanskje sa for siden:
Marella 77 - wow !! for et supert resultat !! har samme utbulende mage som du hadde på det første bildet. Håper at jeg får den bort.
Marella77 sa for siden:
Takk :) Ønsker deg lykke til! Det er bare å ta en dag av gangen, og vips- så er den borte!!! :)
Anarko sa for siden:
Så utrolig stor forskjell Marella! Flott!
Brokkoli sa for siden:
Wooow, så fin figur!!!
Marella77 sa for siden:
Tusen takk!! (Må tenke på Fleksnes når jeg hører ordet "figur". Han sa jo at han var en tragisk figur! Og så korrigerte han seg selv og sa at han var ikke noen figur engang! haha...)
CecVik sa for siden:
Legger ut noen nye bilder på denne bildetråden også :)
Jeg begynte på 112 kilo, men tok ikke noe bilde da, men jeg har fra 107 kilo til 92 kilo.... siste bildene som er tatt er i rosa bh. Har gått ned totalt 20 kilo hit til, men mere skal bort =D Men er litt stolt av meg selv hit til =)
akas sa for siden:
Oi, slik forskjell! Så flink du har vært!!
CecVik sa for siden:
Takker og neier, Akas :stortsmil
Marella77 sa for siden:
Sier der her også; woooooow! Flott :D
CecVik sa for siden:
hehe. Toppers =D :stortsmil:lol:
Marella77 sa for siden:
Før og nå... Minus 27,5 kg :)
CecVik sa for siden:
Like flott her også ;)
Kanutten sa for siden:
:roert: Stolt av den vakre forsterdattera mi! :love: Du er nyyyyydelig! :hearts:
Og så lager du så vanvittig mye god mat! :sikle:
:lol:
Bik sa for siden:
Utrolig flinke har dere vært. Jeg glemte å ta et førbilde i helfigur, men har av ansiktet, og det er bra forskjell :) Gøy å ha noe å sammenligne med :)
Marella77 sa for siden:
Tusen takk gode lavkarbofolk!! ;) Hehe... Det betyr mye med slike kommentarer!! :love:
Anarko sa for siden:
Utrolig kult å se den store forskjellen på dere Cecvik og Marella :) Godt jobba!
Marella77 sa for siden:
Tusen takk for det Anarko! :D Ser du har jobbet bra selv med minus 29 kg!! Dritbra!! :) Ha en fin dag :)
Anarko sa for siden:
Takk :) Eneste er at jeg i bunn og grunn ikke har tilgang på noen særlig gode "før" bilder. Så har ikke fått lagt ut enda. :) Ha en fin dag du også!
Marella77 sa for siden:
tusen takk :) håper du finner noen bilder da :)
StineH sa for siden:
Så utrolig masse flinke mennesker her inne!
Gleder meg til jeg også kan legge ut noen før og etter bilder. I øyeblikket har jeg bare "før" (nåværende) bilder, og det er ikke akkurat mye å skryte av.. :P
Marella77 sa for siden:
TAKK FOR DET! :D Før du vet ordet av det, kan du også legge ut bilder her! Husker jeg så på disse bildene da jeg startet, og tenkte at det kom til å ta år og dag til jeg var der, men pluttselig så forsvant kiloene... Lykke til da Stine!! :)
mrs kishty sa for siden:
Vannvittig bra jenter :) bøyer meg i støvet :)
StineH sa for siden:
Bare den spede begynnelsen, håper på å oppdatere jevnlig her fremover, med MASSE fremgang!
Vektforskjell fra uke 1 til uke 4 er 5,1 kg
Forskjell i midjemål fra uke 1 til uke 4 er 6 cm
Stine33 sa for siden:
Så fine bilder av deg StineH. Jeg tørt ikke legge ut bilde i går jeg.
StineH sa for siden:
Tusen takk Stine33..
Jeg synes du burde legge ut, du er jo en kjempemotivasjon!!
Vedder på at du er supersøt.. :love:
Kanskje sa for siden:
Flotte greier StineH ! Du er virkelig en stor motivasjonsfaktor ! :D
Jeg skal ta mål jeg også. Kjenner klokken er løsere. :)
Marella77 sa for siden:
Bra jobba!!! :heia: :)
Elewyn sa for siden:
Hurra Stine! Kjempegøy å følge med på folks fremgang på bilder, og ikke bare i vektskjemaer.
Jeg hadde allerede gått ned 3 kg når jeg tok de første bildene, så jeg tenkte jeg skulle ta nye bilder når jeg er 5 kg lettere enn på de forrige bildene, og da skal jeg legge dem ut her. Hadde håpet på at det skulle være denne helgen, men det ser ut til å gå litt tregt igjen. Kiloene har ikke akkurat rast av meg :rolleyes:
StineH sa for siden:
Gleder meg til å se bildene Elewyn!
Jeg tar bilder hver uke, så kan jeg se fremgangen sakte men sikkert..
Alltid kjempegøy å sammenligne med den første uken, når man er skikkelig godt i gang.. ^^,
Disen sa for siden:
Får prøve meg med to bilder til det ene er tatt før en nissefest for noen år siden, sikkert 20 kilo før bilde som er tatt i dag. Udd de blir bare store så tar de vekk om ikke så lenge.Kommer bilder igjen når jeg har fått de mindre.)
Marella77 sa for siden:
Så søt du er Disen!!! :)
Anarko sa for siden:
Disen! Så flott du er!
gnomen sa for siden:
meg etter 25kg ned...har hatt et års opphold nå og gått opp 5kg,men er i full gang igjen :-)
Supera sa for siden:
Wow, for en forskjell! Riktig så kjekk en kar! Og du har jo fått hake! :geip:
Marella77 sa for siden:
wow!!! Dritbra! :) cool :cool:
annex sa for siden:
Så bra!
De er et eksempel til etterfølgelse...
kennygirl sa for siden:
WOW! Ser ut som en helt annen mann jo :eek: Utrolig bra jobba! :heia: :heia:
Kanskje sa for siden:
Nice :cool:
Slett ikke dårlig det da. Var du streng på karbene?
gnomen sa for siden:
takk takk alle sammen,ja var ille sterng,så på alt jeg dyttet inn i munnen,vis det sto 9 karbo på pakka så gikk det med,har ikke følgt noen spesiel meny eller hva jeg skal kalle det,siden jeg er helt elendig til og spise faste frokoster og til faste tider,men spiste mye egg :-)lettvint og godt syntes jeg da :-)
Marella77 sa for siden:
Nå har jeg gått ned over 30 kg siden maksvekten, men 28,5 kg på lavkarbo.
Her er noen før og etter bilder... Det før-bildet har jeg lagt ut før... Men har ikke så mange før-bilder...
******** jeg har fjernet bildene*****
Fettman sa for siden:
Hører egentlig ikke til her da, men det var morsomt å se så mye forskjell på før og etter bilder!:) Dere har jammen vært flinke.
også så mye pene damer som skjuler seg bak alt det fettet!:_oy::love:;):)
Godt jobba! og lykke til videre til de som er på vei ned!:)
vimsen85 sa for siden:
Så FIN du er Marella! Skikkelig pen dame både før og etter. Du har skikkelig utstråling.
vimsen85 sa for siden:
Oi, det var visst mange som lavkarbo.no trodde jeg allerede hadde sett. Dere er flinke og flotte alle sammen. Det er godt å ha deg tilbake Stine H!
Dietta sa for siden:
Gratulerer med flott jobb gnomen - virkelig flink har du vært du unge kjekke mann :heia::heia:
Dietta sa for siden:
En god ting kan ikke gjentas for ofte sies det, så jeg sier det igjen jeg:
Du nyyyydelige jente :heia::heia::heia:
Marella77 sa for siden:
Tusen takk snille, gode Dietta!! Blir så glad av deg, du er alltid så positiv! Takk for at du bygger meg opp!!!! :klem:
Tusen takk Vimsen, og i lige måte! Du er røsøt, og har en kjempefin utstråling, slik jeg har sagt til deg før ... :)
Vet ikke om denne var til meg, men takker likevel, hehe, i tilfelle... ;)
vimsen85 sa for siden:
Takk Marella! Måtte le littegrann, så jeg tror faktisk jeg ble litt rød (røsøt!) Men jeg mente hva du forstod. Og takk for hyggelig grønn prikk. Jeg sier bare det jeg mener, fint hvis det gjør noen glad ;)
Marella77 sa for siden:
:) :klem: :love:
Fettman sa for siden:
Mente deg også ja, men du var ganske pen på før bilde også. På noen av jentene så kommer liksom ansiktstrekkene mer til syne så det blir som en annen person, mer harmonisk. Men deg også ja, veldig pen dame :)
Marella77 sa for siden:
Tusen takk, så veldig koselig å høre!!! :D
Bedazzeled sa for siden:
Blir kjempemotivert av å se bildene deres. Har gått ned 27 kg på lavkarbo før, meeen lagt på meg 20 kg igjen. Nå har jeg holdt på i snart 3 uker og har gått ned 5. Har ennå ca 35 kg å gå ned. Har noen bilder av meg selv på før...ikke noe hensikt å legge ut etter ennå da. Skal legge de ut snart.
Marella77 sa for siden:
Lykke til videre Bedazzeled :) :heia:
StineH sa for siden:
Nå har det vært stille nok her en stund så jeg slenger ut litt "agurkbilder". Ikke har jeg kommet langt, og har sikker godt over 60 kg igjen før jeg er der jeg vil være - MEN jeg kan se en viss forskjell på før og etter bildet, så jeg slenger det ut her :D
Forklaringen til bildet er:
I april i år begynte jeg på lavkarbo igjen etter fødsel og graviditet. Jeg har en mistanke om at jeg trekker inn magen på bildet, slik at den dårlige samvittigheten skulle bli litt mindre...
I Mai hadde jeg da nesten holdt på i 6 uker og INGEN forskjell syntes jeg. Bildet er tatt med treningsklær rett etter en økt, og jeg følte meg smashing.. :o
17. Mai og pinsen røk hele opplegget, jeg var lei av å ikke få den fremgangen jeg forventet meg og fristelsene ble for store. Stort sett hele juni gikk med i både dåp og konfirmasjon, og du kan vel si at jeg var god på å forsyne meg av kakene...
Mandag 25. Juni begynte jeg og samboeren på STRIKT lavkarbo i kombinasjon med trening. Denne lavkarboen vi spiser går nok lett under kategorien 50+ til Skaldeman.
Jeg har veiedag i morgen, etter to uker uten å vite hvor jeg står - Men etter å ha sammenlignet litt bilder er jeg evig optimist... :D
kennygirl sa for siden:
Så flink du er Stine! Ser godt forskjell på bildene:heia::heia::heia::heia:
bærrgen sa for siden:
Javisst ser vi forskjell, du er kjempeflink Stine :blomster:
kennygirl sa for siden:
Da hopper jeg i det og legger ut FØR og UNDERVEIS bilder :p
Ca 20 kg forskjell, men jeg syns ikke at det vises... Merker det jo på klærne da :cool:
(beklager dårlige før bilder, tok de før jeg fikk kjøpt meg nytt kamera)
Lich sa for siden:
Jo det synes veldig godt !!!
Så flink,klapp deg selv på skulder
smgj sa for siden:
Kenny og Stine - det vises godt på dere begge. Stine - jeg synes det kan virke som du ikke gikk opp så mye selv om du hoppet av lavkarbo for en periode? I så fall - heldige du! :)
vimsen85 sa for siden:
Kennygirl, du har jo fått midje! Kjempebra!
Stine, magen din har blitt litt stammere ser jeg :) Flink. Det er lettere å se forskjell når du bruker gul topp. Den svarte har en tendens til å skjule litt mer. Stå på!
vimsen85 sa for siden:
Jeg så nå at det sto 90 kg på bildet ditt Kennygirl. Det er jo fantastisk! Hadde tippa kanskje 80, jeg.
StineH sa for siden:
Ja, jeg også la merke til det med den gule toppen..
Bør vel gå over til å ta bilder i truse og bh, det er jo egentlig det beste.. :)
Marella77 sa for siden:
Enig med Vimsen her!! :)
kennygirl sa for siden:
Så gøy at dere ser forskjell :D Har brukt veldig lang tid, så ser det ikke selv :p
StineH sa for siden:
:love:
Stinepusen sa for siden:
Er SÅ inspirert av deg stine!
Så nå starter jeg på nytt igjen jeg også. Fikk baby i september i fjor, så derfor har slankingen ligget litt på vent pga amming. Men nå er det på'n igjen :p
Og for å virkelig riste meg selv i nakkeskinnet, legger jeg ved dagens tjukkebollafeita bilder:eek:
StineH sa for siden:
Du er kjempekul! :D
Blir kjempekjekt å følge deg på veien nedover...
Forøvrig syntes jeg du var supersøt, og utrolig fint langt hår! Misunnelig
medas sa for siden:
Så mye bra inspirasjon her! Fødte en jente for 4 mnd siden og har minst 30 kg å ta av. Veier 100 nå og tenker at jeg hvertfall må ned til 70. Er bare 162 høy. Synes ikke sommern er enkleste tida å slanke seg på, men holder meg stort sett til lavkarbo og for en ukes tid siden hadde jeg kommet i ketose helt uten å mene det. :rolleyes:
StineH sa for siden:
Utrolig gøy å se at flere legger ut bilder av seg selv. Det er jo den beste motivasjonen man kan få, når man ser tilbake på "før" bildene!
Jeg fødte også for bare en liten stund siden, nærmer seg 6 mnd nå.. Gleder meg til å følge deg videre :D
Elewyn sa for siden:
De grå bildene er rett etter oppstart, ca. 100kg, de med farger er fra i dag 93kg. Jeg begynte på 103kg, men tok ikke bilder før etter den første uka.
[ATTACH]10653[/ATTACH][ATTACH]10654[/ATTACH]
[ATTACH]10655[/ATTACH][ATTACH]10656[/ATTACH]
smgj sa for siden:
Ser du er på rett vei, ja. :)
medas sa for siden:
Ser helt klart forandring Elewyn! :)
Marella77 sa for siden:
Om du sitter foran pc´n og tenker: Jeg ønsker en endring men jeg klarer det ikke... Se her! Dette er fra forrige sommer, da jeg selv tenkte sånn, og nå... 30 kg i forskjell...
Ps, jeg er ikke i mål ennå, men har fått til en endring iallfall ;)
Redigert inn senere: ps2, Jeg virker kanskje litt selvgod her, mener ikke det... Vil bare si at når jeg kan gå ned 30 kg, så kan alle det... Jeg ble selv veldig motivert av andre bilder her, så derfor legger jeg ut bilder. Kanskje jeg kan motivere en person? Huff, så føler jeg bare at jeg ror her... Håper dere skjønner hva jeg mener. Mener ikke å skryte...
kennygirl sa for siden:
Du har god grunn til å skryte av deg selv marella! 30 kg på så kort tid er sinnsykt bra, flink er du! Og veldig motiverende for oss som ikke klarer å komme i gang igjen ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.