< Tilbake til oversikten

Bildetråden 30+

StineH sa for siden:

Her tenkte jeg at vi kunne legge ut bilder fra hverdagen vår, bilder for å vise hvor mye vi har gått ned i vekt, eller bilder rett og slett for å motivere andre og vise at det ER virkelig mulig!

Jeg synes det er alt for lite bilder her inne på forumet! Noe som er veldig synd, da det hadde vært såå mye bedre å hatt ett ansikt bak alle de fantastiske menneskene her inne!

I tilegg har det å legge ut bilder av meg selv vært en del av prosessen på veien til å bli frisk. Jeg har ikke kommet langt, men jeg føler at folk har forventninger til meg, og det får meg til å presse meg litt ekstra og holder meg i nakkeskinnet...

Meg på ferie! Midlertidig vektnedgang, har en LANG vei igjen! Meg og min elskede skjønning! Min elskede som er min STORE motivasjon!

Licota sa for siden:

Kjempebra jobba, og for en motivasjon du har! En helt nydelig skapning. :)

Iset sa for siden:

Herlige bilder. :love: Her er et før-bilde av meg, pluss et etter-bilde.

Jeg la nettopp dette ut på FB, synes det er litt kult. Det sier liksom alt. Denne buksa var TRANG til meg da jeg var på mitt største. Nå får jeg hele meg nedi ett av buksebeina, hehe.

malleleo sa for siden:

du er ei tøff dame! og dette klarer du, så motivert som du er:D leste tråden din i sta men glemte å svare i forbifarten( blir litt sånn med barna som krever sitt her)

iset: dritkult! du har vært kjempeflink! du er jo en stor kilde til motivasjon . hr du mye igjen?

må være litt tøff jeg og da.. skjemmes sånn, men skal legge ut et førbilde med treningsklærene mine.. har jo uten klær også. dette bilde er fra dag 4 på 30 DS. 115,4 kg.

dette bildet er jeg 4 uker på vei. nettopp gått ned 10 kg på ketolyse, på vei til fest. 104,8 kg. så dette er første mål.

Iset sa for siden:

Oj du er jo nydelig, malleleo. Så flotte bilder!
Jeg har ingenting igjen nei, jeg skulle ned til 75 kg jeg, nå veier jeg 62. Kan ikke gå ned mer nå, går jeg ned 2 kg til er jeg på 19 i BMI, det holder nå, hehe.

malleleo sa for siden:

hehe, da har du virkeli ingenting igjen nei! så flott at du er her inne og hjelper oss som fortsatt har lang vei å gå :D

ChristineSixteen sa for siden:

Wow Iset! Kjempe tøft bilde. Angrer nesten litt på at jeg heiv alle buksene mine som var for store... Du har vært kjempe flink!

Iset sa for siden:

Sinnssyk forskjell, du ser ut som et helt annet menneske.

Licota sa for siden:

:eek::eek::eek:

Tropika sa for siden:

Så utrolig tøffe dere er som legger ut bilder.. Kjenner jeg må jobbe litt med meg selv mtp det..

Løvetann sa for siden:

Jeg er ikke tøff nok til å legge bilder ut på nettet, men takk til dere som gjør det. Det er utrolig inspirerende å få se hva som er mulig!

Lurer imidlertid på én ting: Noen av dere (f.eks. StineH) har lagt bildene ut på en sånn måte at alle som er på nettet kan se dem. Men andre (f.eks. mamma87) har lagt bildene ved slik at man må være innlogget på forumet (medlem) for å se dem. Hva er forskjellen på måten bildene blir lagt inn på?

I og med at man ikke har noen kontroll over det som blir lagt åpent ut på nett (bildene kan lastes ned av hvem som helst og bli brukt til hva som helst) så er det kanskje lurt å sikre at bare innloggede brukere kan se dem? Spesielt tenker jeg at dette gjelder for "avkledde" bilder. Eller hva synes dere?

Løvetann sa for siden:

OPPDATERING: Når jeg nå gikk inn på forumet uten å logge inn, kunne jeg plutselig se alle bildene i tråden. Er det noe teknisk feil på forumet, eller skal det være slik? Tidligere har man bare kunnet se bilder når man var innlogget … :confused:

mamma87 sa for siden:

jeg lastet opp bildene på profilen min her inne, sikkert derfor bare medlemmer kan se dem..

EmilyB sa for siden:

Så mange tøffe og flotte personer :)

Jeg beundrer dere for at dere gir oss del i vektnedgangen deres ved også å poste bilder!

StineH sa for siden:

Nydelige bilder alle sammen! Utrolig mange fine resultater her! Jeg gleder meg nesten til onsdag nå, håååper på at jeg er nede på 135,0 - Det hadde vært deilig! :D

Stinepusen sa for siden:

WOW!! Så vanvittig motiverende å se bildene;-) Men hvordan gikk det med huden, trakk den seg bare sammen..?

Pandora sa for siden:

Stoor forskjell å se:):) Så flink du har vært - burde smilt som bare det på det nyeste bildet;)

Lykke til videre:heia: og flott at du legger ut bilder til inspirasjon for andre om å stå på og ikke gi seg :boxing:

Iset sa for siden:

Åneidu. Jeg har tatt bukplastikk for et år siden, kirurgen fjernet 2 kg løshud fra magen og sidene. Har helt flat mage nå, herlig.
Armene er litt løse under (grevinneheng), puppene er rynkete og rumpa henger som på ei 80 år gammel dame. Lårene disser som et mareritt. Så det er nok hud å ta av ja, men det høres nok verre ut enn det er, og det vises ikke når jeg har klær på, heldigvis. Jeg kan nok få dekket flere operasjoner men jeg orker rett og slett ikke, da bukplastikken nesten tok knekken på meg.

MiniMe! sa for siden:

Vil gratulere alle som har lagt ut bilder her inne! Ikke bare er dere kjempeflinke som har klart å gå ned mye, men også utrolig tøffe som klarer å legge ut bilder! :) Skulle gjerne vært med og gjort det samme selv, men selvtillitten er ikke på topp (som følge av alle ekstra kilo)- så jeg drøyer det en stund enda. Men det er VELDIG motiverende å se på bildene deres!
Har selv ca 30-40kg å ta av- veien virker uendelig lang, men er 6-7 kg på vei allerede- og tar en dag av gangen!
Men kan jeg spørre dere om hvor lang tid det tar før man begynner å merke det, på målebånd og klær? ser ikke så mye enda :(

Catalina79 sa for siden:

WOW, dere er veldig flinke alle sammen.. Og for noen forandringer på før og etter bildene. Denne tråden er en real inspirasjon, det er sikkert. Får se om jeg kommer med bilder etterhvert jeg også.

Gratulerer til de som har nådd målene sine, og masse masse lykke til de som jobber mot sine ulike mål. Dette klarer vi, ikke sant?

Bra initiativ Stine. :D

Iset sa for siden:

Jeg merket det ikke nevneverdig før jeg hadde gått ned ca. 15 kilo. Da kunne folk se det i ansiktet mitt, men ikke så mye ellers. Ved rundt minus 20-25 kg begynte kommentarene å komme.

Sanney sa for siden:

for meg tok det ikke lang tid, selv om jeg bare har gått ned 3 kg siden juni merker jeg det, jeg har strammet opp både her og der, hele 10 cm over baken. men det varierer nok fra person til person og.

MiniMe! sa for siden:

Ja det varierer nok veldig, gleder meg uansett til det begynner å vises-DET er motiverende DET!!! :D Men det er ikke så verst å se at tallene på vekta går motsatt vei heller! ;)

Brimstone sa for siden:

Så flinke dere er alle sammen :heia:

Til Sanney: Digger avataren din. Okami er et av mine absolutt favorittspill på Wii :D

Sanney sa for siden:

hehe, det er Chibiterasu fra Okamiden, nytt spill til DS, ikke utgitt enda :) jeg har bare spilt okami på ps2 jeg da

Brimstone sa for siden:

Dæng! Jeg trodde det var Amaterasu jeg. :p

Men nå skal jeg slutte å OT'e den fine bildetråden deres :)

StineH sa for siden:

Jaaa! Da ble det stilt i bildetråden vår!
Her kommer jeg med ukens oppdateringsbilde!

Dette er forskjellen etter fullført uke 1 og fullført uke 3!
I kg er det ikke "mer" enn 2,3 forskjell, men ser jo litt strammere ut? I allefall på avstand!

Skikkelig oppdateringer og min historie sålangt ( Som ikke er avskrekkende lang) ligger i Journalen min! :D

MiniMe! sa for siden:

Kjempebra StineH! Fortsett slik! :D
Personlig har jeg slitt veldig med å holde meg unna sukker de siste dagene, det er den tiden i mnd nå kroppen bare skriiiiiker etter søtt- så i går endte det opp med at jeg skylte ned i vasken en stakkars 2 litring med is som lå i fryseren- fordi jeg var redd jeg ikke klarte å stå imot suget!

StineH sa for siden:

Hihii! Kjenner til den!
Jeg har gitt bort alt jeg ikke kan spise, og måtte kaste 4 liter med ostekakeis med bringebær! Det var DRITkjipt!!

MiniMe! sa for siden:

Ååå så kjipt ja...det er jo så godt! Men man kan ikke tenke sånn- bra du kastet det! Fysj og fysj! ;) Is er en av favorittene mine, og nå skal jeg prøve å lage det selv, for første gang...blir spennende- for jeg MÅ bare ha noe søtt. Har prøvd en del sukkerfrie sjokolader, men jeg liker de liksom ikke så veldig godt, og nå har de begynt å vokse i munnen på meg.. men det må da gå ann å finne noe søtt å kose seg med av og til??? Noen tips?

Hver gang jeg er fysen lager jeg bringebær is, kjempegodt og tar under 5 min å lage. Har frosne br.bær i en beholder og heller på fløte og litt splenda. Og så moser jeg det sammen til is med en håndblender. Blir som br.bær softis :D

Jeg får vel legge ut bilder jeg og da. Første bilde er fra i høst, ca 5-10 kg før toppvekta min (litt usikker da jeg ikke akkurat gikk frivilllig på en vekt den tida :p). Det neste bilde ble tatt tidligere denne uken, og viser 39 kg i minus :D Har fortsatt en del å ta av, men jeg er hvertfall godt på vei! Ligger noen flere bilder i journalen min for de som vil se, og lese historien min :)

Ullfisk sa for siden:

Åh, så flinke dere er allesammen:)
Måtte inn å se. var like ved å gi opp hele kuren, men nå har jeg virkeli fått nytt mot. :)
Skal også legge ut bilder når jeg har begynt å gå ned :D

MiniMe! sa for siden:

Du ser fantastisk ut ChristineSixteen! :) Du har jo gått ned sååå mye! Hvor lang tid har du brukt på det? Og hvordan er huden din etter en slik vektnedgang?
Vil gjerne går ned rundt 40 kg selv, men er litt redd for at huden kommer til å henge rundt meg da ja...
Bringebærisen din skal prøves ja! Prøvde meg på en i går, med egg. Men brukte sukrin og jeg synes ikke den ble søt nok (med ca 4ss) det smakte egentlig bare pisket fløte med litt bringebær- ikke så kjempegodt det! Splenda er kanskje søtere?

Og Ullfisk: du har jo allrede gått ned hele 7 kg! Det er jo en veldig god start!

Ligger på ca 7kg selv, og har fattet nytt mot så de neste 2 ukene (før jeg drar på ferie) skal jeg være superstreng med meg selv. Hvis jeg klarer å gå ned 2 kg da, skal jeg belønne meg med litt ekstra god mat i ferien! :D

Takk :D Jeg begynte 4.januar i år, så det har gått veldig raskt. Huden er litt slapp, men forventet meg å bli ett skikkelig skrukketroll :p Så egentlig strålende fornøyd :D Magen min må nok opereres vekk når jeg er i mål uansett. Det skal et mirakel til for at huden klarer å trekke seg helt sammen etter 60 kg vektnedgang. Hvis jeg kommer meg dit da :rolleyes:

Splenda funker veldig bra, mye søtere enn sukrin. Og så har den ikke den ekle bismaken sukrin har hvis man bruker mye. Lykke til :)

Silje2011 sa for siden:

Jeg ser det veldig godt i fjeset ditt, og så tror jeg magen har trekt seg sammen? :-)

Borghild sa for siden:

Må bare si at jeg beundrer dere. Virkelig. Lykke til. :4klover::blomster:

MinAlma sa for siden:

Wow, Christine!!!! Så flott du er blitt!!! hvor er puppene dine blitt av :) og magen også. Nå blir jeg kjempesjalu. Begynte en måned etter deg og "bare" tatt av 15 kilo (veide 117 kg). Du har vært superflink!!! Tør ikke legge ut bilder, jeg...

christine76 sa for siden:

Kanskje jeg skal legge ut bilde jeg også da. Selv om jeg jo har "jukset" og gått ned det aller meste med pulver på Xtravaganza. Første bildet er i slutten av januar, siste i juni.

Silje2011 sa for siden:

WOW helt utrlolig forandring! er pulveret noe du vil anbefale meg? :-)

Silje2011 sa for siden:

Wow!

Krøllerellerei sa for siden:

WOW!
Jeg vil gjerne lese mer, men finner ikke journalen din. Hjelp!

christine76 sa for siden:

Jeg vet ikke nok om deg til å anbefale eller ikke anbefale noe.
Men jeg har vært veldig fornøyd med opplegget på xtravaganza. Med kurs og oppfølging og trening osv. For meg ble det helt riktig. Men det er ikke enkelt å gå på pulver, selv om man er i ketose og dermed har nok energi så blir man veldig lett veldig lei.

Jeg ser at ChristineSixteen har gått ned enda mer på omtrent samme tid med LCHF og hun har kunnet spise mat mens hun gikk ned. Ideelt sett vil jeg si at det er en bedre løsning.

Men for meg funket det fint med pulveret (selv om jeg var lei) og jeg gikk jevnt bra ned. Så jeg kommer sannsynligvis til å begynne på pulver igjen en periode på høsten. Jeg har mer å gå ned, og generell lavkarbo ser ut til å fungere stabiliserende på meg og ikke slankende.

Ivett sa for siden:

Fantastisk alle sammen!!! :D
Skal se om jeg tør å vœre like modig som dere som har lagt ut bilder.
Har ikke så alt for mange bilder fra før jeg begynte å gå ned i vekt, det er jo fordi jeg hater å bli tatt bilder av :p
Skal lete gjennom bildene og se hva jeg finner og deretter vurdere om jeg tør å dele.

Takk :) ja både puppene og magen har minsket mye, ikke like fornøyd med å miste puppene akkurat men det får så være! Syns du har vært veldig flink jeg da, jeg veide mye mer enn deg når jeg begynte så det er nok derfor jeg har gått ned så mye. Gruet meg litt til å legge ut bilder jeg og siden jeg fortsatt har en del å gå ned, men nå er det bare koselig når jeg får så mange positive tilbakemeldinger :D

Takk for alle de flotte tilbakemeldingene :D Er virkelig en super gjeng her inne på forumet :heia:

Tunrida sa for siden:

Dere er utrolig flinke alle sammen! :D

Silje2011 sa for siden:

Ja, vi er ganske fantastiske alle sammen på forumet her :-)

Vium sa for siden:

Utrolig motiverende å se bildene og lese deres flotte resultater!
Prøver meg på å legge ut bilde jeg å...

[img]http://forum.lavkarbo.no/picture.php?albumid=411&amp;pictureid=2363[/img]Her er jeg på noe av mitt tyngste..[img]http://forum.lavkarbo.no/picture.php?albumid=411&amp;pictureid=2316[/img]Her er jeg 12kg. lettere.

Målet mitt er 30 kg, og nå har jeg klart 17, motivasjonen er på topp og jeg er fornøyd med resultatet så langt. Jeg begynnte på lavkarbo/eurodietten(blander mellom disse) i mai..

Lykke til alle sammen, dette klarer vi :D

Moogie sa for siden:

Wow! Inspirerende bilder! det får meg til å tenke at jeg skal også klare det! Må bare finne ut hvordan jeg skal gå frem. Blir jo så forvirra av alle de forskjelige anbefalinger, he-he. Tusen takk for at dere deler.

Benedictee sa for siden:

Så utrolig flinke og flotte dere er alle sammen :D

har ingen fullfigur bilder av megselv, naturlig nok. har prøvd å unngå kamera de siste 10 årene, og de som finnes er bilder jeg segselv har godkjent, hvor man selvfølgelig ser slankest mulig ut. hehe..

Dere er dritfine :D

Catalina79 sa for siden:

Jeg er fortsatt imponert.. :) Over alle sammen.

EmilyB sa for siden:

Jeg ser tydelig forskjell, men du er vakker på begge bildene :)

Karissima sa for siden:

Her er det virkelig mange flotte og flinke jenter :ja: :blomster:

vaskeklut sa for siden:

OI! Jeg kom akkurat over denne tråden jeg! Tenker at jeg skal følge med videre :D

StineH sa for siden:

Åhh! Kjempeflott resultat! Men du var jo utrolig pen til å begynne med! Stå på videre! <3

sistegang sa for siden:

Skal hjem å leite etter bilder av meg sjøl. Det blir nok ikke lett, for jeg har "overtatt" fotograferinga i familien. Da kunne det ikke bli bilder meg, nemlig. Tror det er viktig å se bilder så en får justert sjølbildet litt. Jeg skulle handle singletter i sommer. Hater å prøve i butikker, så da jeg kom hjem var singlettene alt for store. I hodet mitt er jeg fortsatt 30 kg tyngre.

sistegang sa for siden:

Fant ikke noe bilde nå, så jeg tok et i kveld med skjørtet jeg brukte for 4,5 måneder siden.:) Og jeg holder ikke inn magen.;)

Veggpryd sa for siden:

Så fantastisk flinke dere er - og så utrolig flotte! :heia:

Queen of Wands sa for siden:

Stor forskjell Vium! :heia: Har selv gått ned nesten like mye, men syns det er vanskelig å se... Tror ikke jeg legger ut noe før ved 20 kg. :)

lisamo sa for siden:

flinke alle sammen! :)

Nupsida sa for siden:

Hvordan er det man legger ut bilder egentlig? :P

Nei, nå! sa for siden:

Oi, så flott. Imponerende og inspirerende!!

Silje2011 sa for siden:

Jeg skulle egentlig bare ta bilde før og etter frisøren, før bildet er tatt i sommer og det andre idag.. tror kanskje jeg har blitt smalere i ansiktet?

Tropika sa for siden:

Ja, det har du helt klart Silje2011!

Og du ble dritlekker på håret!

Silje2011 sa for siden:

Var det jeg trodde, men var veldig usikker :p

Jo, takk.. ble ganske fornøyd med håret:-)

camryn sa for siden:

Står ei grei forklaring her.
Alternativt kan du, om du har lasta opp eit bilde på ein annan stad på nettet (som f.eks photobucket), bruke knappen over tekstboksen som heiter "Sett inn bilde" og lime inn adressa til bildet der. :)

Nupsida sa for siden:

Takk camryn ;) Skal få tatt et bilde imorgen, så jeg kan legge ut :)

Minni1 sa for siden:

Det er utrolig å se på bildene deres.

Dere har vært superflinke alle sammen.

sarasirene sa for siden:

Så flinke dere er alle sammen :)

Jeg har ikke sånn helemeg bilde, men her er bilde av ansiktet mitt... Jeg vet ikke selv hvor synlig det er, men jeg mener at jeg er blitt noe smalere i ansiktet....

tatt for to måneder siden...

Nå etter tre uker på ketolyse :)

MiniMe! sa for siden:

Så flotte og flinke damer! :)
Blir stadig mer og mer imponert og inspirert!
Stå på! :D

malleleo sa for siden:

nå skal jeg være tøff og legge ut etter 20 dager på 30 days shred og et forsøk på lavkarbo med fullt av sprekker(bortreist i 2 dager).. men fortsetter igjen denne uka. er demotivert, synes ikke d store forskjellen.. bare 11 cm av fordelt på en arm, et lår, midje, navle, rumpe og under puppene. en 22 åring skal ikke se sånn ut:(

sarasirene sa for siden:

syns nå jeg ser forskjell jeg da :)

vaskeklut sa for siden:

Jeg og!
Malleleo, det virker! Jeg ser at du har gått ned:) Du har gått ned jevnt over hele kroppen, i stedet for punktvis :) Ikke gi opp nå, for dette klarer du :D

malleleo sa for siden:

fikk pes fra ei venninne i går om at jeg måtte da se at magen har trukket seg oppover.. så har den kanskje d da. skal gjennomføre level 3 også, håper d blir resultater av d også:)

Pangolina sa for siden:

Tørr fremdeles ikke legge ut bilde jeg da :(, men jeg må bare ta av meg hatten til alle dere flinke der ute. Det motiverer så enormt å se hvordan kroppene deres forandrer seg. Hurra hurra hurra for flinke folk som dere! :D

MiniMe! sa for siden:

Kjempebra Malleleo! Fortsett slik- for det vises, og kommer bare til å vises mer og mer! :)
Personlig starter jeg mandagen nesten 8 kg lettere, og 17 cm slankere rundt magen. Skal vente litt med å legge ut bilder, syns selv at det ikke vises noe særlig enda, men merker det litt på klærne. Uansett så er jeg veldig fornøyd!
Ha en strålende lavkarbodag- alle sammen! :D

EyeShock sa for siden:

Første bildet veide jeg litt over 125 kg. På det andre bildet veide jeg ca 96. Et halvår med ketose.

Pangolina sa for siden:

Utrolig bra jobbet! :heia:

Anarko sa for siden:

Dere er kjempeflinke alle sammen! Alle har all grunn til å være stolte! Ikke bare gjør dere noe for å bli slankere, men for å få et bedre liv og en bedre helse! Jeg vet at jeg er stolt av meg selv. Det er ikke alltid jeg føler at det har funket, men jeg er blitt smalere i ansiktet. Og i dag tok jeg på meg en t-skjorte jeg ikke har brukt på en stund for den var for trang. Men i dag var den merkverdig romslig :D

Jeg skal legge ut bilder, jeg må bare finne noen i fra før jeg begynte på det her, og det er ikke så enkelt siden jeg er så kamerasky!

Benzo sa for siden:

Malleleo: Magen har kommet høyere opp, du er smalere i livet og mindre rund over skuldrene. Bra jobba!

Kolve sa for siden:

Det har den så bare stå på :-) Det blir bare bedre å bedre

Godt jobbet Eyeshock :-)

Nupsida sa for siden:

Dette er meg da..
(fikk ikke tatt bilde før jeg begynte, men har bare tatt av meg ca. 2 kilo, så ser helt lik ut som jeg gjorde før jeg begynte)

Off :/

Vannmann sa for siden:

Hei. Dette er bilder fra ferien i fjor (før noe som helst slanking) og bilde fra ferien i år. Det er ca 20 kg forskjell, håper å gå ned ca 15 kg til.

Catalina79 sa for siden:

Vannmann: For en forskjell. Du ser mye friskere ut i tillegg til en slankere kropp. :)

Masse supre mennesker her inne!! :)

Vannmann sa for siden:

Tusen takk! Føles mye bedre også, hele verden er lettere;)

malleleo sa for siden:

30 days shred :D

vaskeklut sa for siden:

Malleleo!! :eek: Så utrolig flink du er! :D Det vises skikkelig, skikkelig godt nå!

Mjauritz sa for siden:

Malleleo - nå ser vi mer og mer av trusa di!! Kjempebra jobbet - stå på!!

StineH sa for siden:

Her kommer da mine bilde oppdateringer!

Totalt ned nå er 10,7 kg.. :D

Hihi! :D

Zillah sa for siden:

Wow, Stine, tenk at "bare" 10 kilo kan syns så godt :D
Malleleo: 30 dagar? Effektiv "shred" !! :ja:
Eyeshock: du er jo blitt som ein ny kar, jo! :)

Eg tok nye bilder av meg sjølv i dag (nei, eg tør ikkje "go public" med dei enda - kanskje når eg har kome så langt at eg kan ta avstand til fleskepølsa som er meg her og no, dei av dykk som har posta, de er kjempetøffe!!! ), men ser framleis ikkje noko forskjell på mine -10 kilo no og for 4 mnd sidan. Dei første 15 eg gikk ned i fjor sommar var lettare å sjå, for eg mista mykje i fjeset, men no er det ikkje endring å spore, i mine auge i alle fall. Kanskje om 15-20 til... håpar no det i alle fall, LOL!

Mjauritz sa for siden:

StineH - gratulerer med flott resultat!! Følger spent med!!:)

StineH sa for siden:

Det er såå gøy! Men venter fortsatt på at folk jeg kjenner og som ser meg i virkeligheten (no offens til dere herlige mennesker her inne) skal si noe. Det er faktisk INGEN som har kommentert enda at jeg ser mindre ut. Utenom de som VET at jeg slanker meg, og jeg klarer ikke helt slippe følelsen av at de bare sier det for å ha noe å si siden de vet at jeg prøver.. ååhhr.. :D

Anarko sa for siden:

Jeg ser også at du er mindre. Og jeg er kjempedårlig på å se sånt! Så det må du ta som et kompliment! Jeg og kjæresten min har gått lavkarbo i 7 uker i dag, og i forrige uke kommenterte min mor at både jeg og han hadde tatt av. Jeg hadde ikke lagt merke til det tidligere. Men etter min mor sa det så la jeg plutselig veldig merke til magereduksjonen på min kjære. (Merkelig det der, han har KUN mage, ikke et gram for mye fett ellers)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.