< Tilbake til oversikten

Bildetråden 30+

ChristineSixteen sa for siden:

Ser veldig forskjell på de 13 kg, spesielt på magen :)

Nupsida sa for siden:

:-d

solihjerte sa for siden:

Nupsida - det er jo kjempeforskjell på magen!

StineH sa for siden:

Får vel oppdatere her også!
Synes det er lovlig stilt her..

Se strengt på dere pene mennesker der ute som gjemmer dere bak dataskjermene

Så her kjem ei ladning med bilete med full bekledning!

Kom gjerne med tilbakemeldinger!
Vekten er ca 125 på disse bildene.. ^^

Tropika sa for siden:

dåner det er så utrolig stor forskjell på deg nå StineH!

(Kul jakke forresten.. )

StineH sa for siden:

Ååhh!!:love::rodme:
Jeg lever på dere folkene her inne altså!
Hadde virkelig ikke klart meg uten dere!!

Jaa! Jeg elsker den jakken, og den er straks helt passe igjen! Gleeder meg til p kunne bruke den flittig! :D

Tropika sa for siden:

Eg åg ve ha en sånn jakke!

Trassalderen på sitt verste.. Hehe..

StineH sa for siden:

Tehehhee!!
MIN!
:p:p:p

christine76 sa for siden:

Ok, da slenger jeg ut et ferdigslanketbilde fra meg da. Etter litt over 40 kg ned siden januar.

StineH sa for siden:

Herreguud så flott du ser ut!! :D:eek::D

ChristineSixteen sa for siden:

Ser virkelig forskjell nå StineH! Du ser kjempe flott ut!

Tropika sa for siden:

Dåner enda mer Så flott du ser ut Christine76!

StineH sa for siden:

Tusen takk!!:love::rodme:
Det varmer å høre det fra dere altså!

Ikke undervurder virkningen det har på min motivasjon!

Sjanten sa for siden:

Oh my God!!! Du ser utrolig flott ut!! Vær stolt av deg selv:D

christine76 sa for siden:

Takk :)
Og det gjør virkelig du også! Utrolig forskjell allerede fra de første bildene du la ut.

senorita sa for siden:

Jeg gikk ned 13 kg i fjor på lavkarbo, og har ikke så mange "før"bilder for jeg hater å ta bilde av meg som feit.. hehe .. har ingen nå heller.. men har noen bilder etter jeg gikk ned da.. satser på å få til noe sånt igjen.. :)

På det første er jeg vel ca 90 kg, på det midterste er jeg vel 95 og det siste er jeg vel 89..

Jeg gikk ned fra februar til juni på 102 til 89.. så sprakk jeg, og 4.oktober i år begynte jeg på igjen. Da veide jeg 105... nå er jeg nede i 98.. Så håper å komme et stykke ned ja.. :) Uten å sprekke.. Så får jeg heller legge ut nye bilder etterhvert!! :) For feit til å se noe forskjell nå, hehe :P Skal vel heller få tatt noen ekle før-bilder av meg.. :/

Ja.. fine strekkmerker.. og nei.. ingen baby :/ hehe.. lekkert.. :|

sigboh sa for siden:

Syntes du ser kjempefin ut jeg senorita! :D Siden du er så tøff og legger ut bilder, skal jeg gjøre det selv nå. Huff!

senorita sa for siden:

må huske dette er jo "etterhvert" bilder.. :P Jeg har ingen førbilder.. den eksterne harddisken min vil ikke på idag :( Ligger alle bildene mine :( vrææl :(

så får jeg heller ta noen FØR bilder og legge ut senere når jeg har noen nye "Etter-bilder".. hehe :P

Rosekinn sa for siden:

jeg har hadde vært superglad om jeg hadde hatt en så fin mage som du! ble litt småsjalu :) Hadde en diskusjon om strekkmerker her med ei venninne. Vi ble enige om å være litt stolte av de. Ja de var der, men nå er de mindre. De vil bestandig minne oss om vekten vi hadde ekstra. Å det har ikke vært noe baby der inne heller. Bare fett :)

Rosekinn sa for siden:

wow, ser kjempeforskjell!! Du har sannelig stått på! Gratulerer så masse! Håper du ser det selv også at du er stolt over deg selv! Syns du er kjempetøff. Motiverende å følge deg. Her står vekten stille for tiden, men håper den gjør et lite hopp snart :)

Kos deg med vektnedgangen :)

senorita sa for siden:

må presisere de bildene her er fra i fjor da jeg gikk ned.. nå har jeg vanlig bollemage igjen!! og veier 98 kg.. så.. ja det er litt å gå igjen.. men skal ned igjen da.... og enda mer! hehe

sigboh sa for siden:

Hvordan legger jeg ut bildene egentlig :confused: Er litt grønn her. hehe

senorita sa for siden:

jeg trykka på avansert og "behandle vedlegg" helt nederst... sånn under der det står "send svar" og da kan du laste opp..

sigboh sa for siden:

Her er før og etter bilde av meg forfra og fra siden, tok før bildene for ca. 2 måneder siden og etter bildene idag. Syntes ikke jeg ser så ille mye forskjell forfra, magen har kanskje løfta seg L I T T? Syntes jeg ser trusekanten bittelitt mer tydelig :p Og jaggu har puppene mine blitt mindre! Men ser heelt klart stor forskjell på bildene fra siden! :D Er så morro med sånne før-etter bilder når man ser stor forskjell! Føler meg stolt, og mer skal det bli. Skal bli like flink som alle dere andre her inne på bildetråden! :D

senorita sa for siden:

ja helt klart kjempestor forskjell!! Ser jo du minker masse i sidene da!! Kjempeflink du er!! Og du har nå masse pupp å ta av da, hehe ;) Ingen fare for at dem der blir borte tror jeg :P

Jeg får vel manne meg opp og ta noen slike positurbilder nå, så har jeg til å sammenligne med senere, har jo bare gått ned 7 kg nå, så har mye igjen, hehe :D

senorita sa for siden:

Vi er bare så flinke altså!!! :D Stolt av oss!!! Jeg elsker denne tråden, største motivasjonstråden av alle her inne..

sigboh sa for siden:

Wee.:D Haha ja, er en del igjen og ta av. Håper egentlig de ikke blir borte. For om de ikke blir borte får jeg dekka brystreduksjon + brystløft. Men hvis de blir borte så må jeg jo uansett ta kun brystløft og det får jeg ikke dekka :p Ja, det syntes jeg jaggu du skal gjøre! Er kjempegøy og følge med på! :D Ja, du har iallefall noen kg igjen hvis du skulle ned til rundt 70 hvis jeg husker riktig:confused: Men 7 kg gjør stor forskjell det også faktisk:eek:

senorita sa for siden:

Ja jeg skal vel ned 28 kg til eller noe, sukk :| jaja.. det får ta den tiden det tar, heheh :p

Jeg håper ikke mine forsvinner heller. Har D nå. men noe operasjon eller silikon, det tør jeg ikke så.. bare det ikke blir to hengestrømper når jeg er ferdig så, hehe

sigboh sa for siden:

Jaa, sant det. Da hadde vi ca. samme startmål da :) Du skal se når du først kommer skikkelig igang så går det fort! Jeg kan ikke tro at jeg har gått ned 13 kg allerede! Før tenkte jeg "faen, jeg skal ned så mye!" nå er det mer "Oi, bare 15 igjen!". Så det går nok kjempefint får du se! :D

D er jo helt perfekt. Er det jeg ønsker meg! Har hengestrømpene allerede jeg skjønner du. Og har hatt hele tiden... Tyngdekraften lenge leve! hah!!

senorita sa for siden:

Henge med fyll i, er jo en ting.. men å ha hengepupper med bare hud og ingenting inni.. det er fælt det :S hehe.. mine henger jo litt nå også, men dem er jo i det minste ufylt..

noe sånt vil jeg aldri ha hehe www.crazyshit.com/site/pics/images/072308_deflated_tits.jpg hehehehe

sigboh sa for siden:

Ahahah. Huffda :p

Tropika sa for siden:

Såer mye forskjell på deg sigboh... Magen har løftet seg, "håndtakene" på siden har krympet.. Du er knallflink!

Senorita!

Frykter at mine pupper blir slik.. Utsugd av tre unger og ser ut som vrengte baklommer..

Opheliia sa for siden:

sigboh: STOR forskjell på de to månedene:D Så flink du er!!

Zillah sa for siden:

Ok.
Lukkar auga og hoppar i det... (Eg har også bilder i undertøy, men dei kjem eg ikkje til å poste på internett. Enda dei viser meir... men også nettopp derfor ;)) Veldig nifst å bryte anonymiteten, men vi lar det stå til. Er nok ikkje så anonym som eg trur uansett, tenker eg!

Eg har ingen "før"-bilder som er tatt spesifikt for formålet. Men eg kom over dette bildet av meg som er tatt v skolestart for to år sidan. Huff, eg fikk sjokk da eg såg det, for eg har ikkje heilt sett sjølv at eg har forandra meg. Har heller ikkje nøyaktig vekt frå august '08, men vekta da eg bestemte meg for å "legge om" i mars 2009 var =gulp= 130 kilo. :eek: Så det er nok rundt der ein plass, tenker eg. Eg gikk ned 24 kilo på eit halvt år, men så ramla eg saman og gikk opp 8-9 kilo igjen på eit par månader, tok ny rev i seila i mai i år. Bilde nr 2 er tatt 1. mai 2010, da var eg ca 114 kg. Same skjørtet, som de ser. Det er kjempeelastisk, så det har vore med meg opp og ned i vekt og gjennom svangerskap og mykje rart, eg kan sikkert bruke det til eg er 90 kilo - minst.

Tredje bildet er tatt i dag, prøver å ha ein tilnærma lik positur som det første for å betre sjå skilnaden mellom da og no. Enda eg ikkje har kroppsmål frå den gong trur eg har minka litt i omfang. Strengt tatt veit eg at eg må har gjort det, for i fjor sommar i mai kjøpte eg meg ein BH tatt etter mål i 115DD som passa perfekt og den vart for stor på ca to månader, eg måler ca 105 under bysten no. Det blomstra skjørtet eg har på meg i dag er i str 48, og eg kan enkelt ta det på og av utan å verken kneppe opp knappen eller gli ned glidelåsen. De ser frå bilde 4 at det er såpass mykje å gå på i elastikken at eg kan trekke det litt ut frå kroppen (knappen og glidelåsen er naturlegvis igjen). I fjor kunne eg ikkje eingong tenke på å gli opp glidelåsen, det var pølseskinn med glidelåsen heilt åpen...

Eg er jo framleis uomtvisteleg diger, og har mange kilo som skal av, men litt framgang har det nok vore, sjølv om eg ikkje ser det i spegelen :rolleyes:

Rin sa for siden:

For en forskjell, Zillah!

Tropika sa for siden:

For en forskjell på deg Zillah! Flott er du!

Det er så utrolig motiverende for meg å se bilder av dere som er kommet godt i gang. Her sitter jeg med skallebank og kvalme, men jeg håper og tror det vil gi seg etter hvert..

Zillah sa for siden:

Å, tusen takk, koselig å høyre :D

sigboh sa for siden:

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger! :D
Du har vært KJEMPE flink Zillah! Ser stor forskjell!

senorita sa for siden:

Kjempebra forskjell Zillah!!! :) Går rett vei!! :D

mamz sa for siden:

SÅ flinke dere har vært damer, ser virkelig forskjell her altså :):):)

StineH sa for siden:

Så utrooolig motiverende å se bildene av dere!
Det får meg liksom til å forstå at det er faktisk mulig!!

Gleder meg vilt til å følge med dere videre nedover! :D

Veggpryd sa for siden:

Herregud, så flotte og flinke dere er! Jeg er bare så imponert! :heia: Så moro det er å se før/etterbilder! Mer, mer! :lol:

vimsen85 sa for siden:

StineH, det er stor forskjell på de bildene du la ut i begynnelsen og de du nettopp la ut. Og ikke bare i kilo, men i utstråling. Du ser gladere og sunnere ut i ansiktet. Du er ei kjempepen jente! Stå på!

Senorita, jeg syns du har en fin mage. Du har jo ikke valker en gang!

Sigboh, det er kjempeforskjell. Og så mye strammere kroppen såg ut. Ser ikke ut som du har masse hud til overs. Jeg trodde kanskje du hadde silikonpupper, for de såg ganske perfekte ut. Hvilken BH er det du bruker?

Zillah, du har vært kjempeflink! Du kunne jo hatt en person til inne i det skjørtet :P

@ all Keep up the good work! :D

solihjerte sa for siden:

Denne tråden her en kjempemotiverende. Jeg synes at dere alle er utrolig tøffe som viser oss den fantastiske fremgangen dere har hatt! Det er herlig å se :)!!

sigboh sa for siden:

Nei, har ikke fått så mye slapp hud enda heldigvis. Er bare bittelitt, syntes så vidt så håper det fortsetter sånn! Haha, nei er nok ikke noe silikon nei. All natural :p Men takktakk. Bruker en push-up bh som er kjøpt på underverker.no. Får ikke kjøpt bh'er i butikker, siden vi har ingen undertøysbutikker her jeg bor :( De eneste man får kjøpt her i store strl er sånne "netting bh-er" som ikke holder på noen ting og siden jeg har en god del heng på puppene må jeg nesten ha push-up!

vimsen85 sa for siden:

Ååh, den butikken har jeg ikke sett før! Jeg bruker å handle undertøy i Storbritania.. Finner sjeldent noe som passer her hjemme. Har fått litt mindre pupper nå og alle BH'ene er litt store. Men har fortsatt ikke små nok pupper til å kjøpe BH i vanlige butikker. Kanskje jeg må prøve å bestille der da! Takk for tipser :D

And keep up the good work! :)

sigboh sa for siden:

Det er en helt grei nettbutikk iallefall. Greit det er dyrt, men frakten er relativt billig og de har pleid å være raske med levering også!

Thank you, i will :D

senorita sa for siden:

Jo men som jeg skrev, så var dette i fjor etter jeg gikk ned 14-15 kg. .alt kom på igjen i år og 2 kg til..

så den ser IKKE slik ut nå altså :(

vimseguri sa for siden:

Jeg må bare si WOW jeg:) har sett igjennom mange bilder her nå,og er helt imponert:) ikke minst er det super inspirerende:)

Anarko sa for siden:

Dere er en kjempeinspirerende gjeng! :)

NitaNita sa for siden:

No ble æ imponert! Synes d e tøft gjort å lægg ut bilda av sæ sjøl, modig e dåkk, men artig å se koss dåkk ser ut:). Har itj gått ned så my enda, men e veldig motivert te å ned enda meir.... Gir mæ itj enda nei;). Kanskje æ å tørr å lægg ut bilda av mæ etterhvert, men da må æ ned maaaaang kilo først ja...

MyJuly sa for siden:

For en forskjell :ja: Så bra!

Tropika sa for siden:

Utrolig stor forskjell, Roger!

Anarko sa for siden:

Nice one, Roger.

Licota sa for siden:

Roger og Zillah - dere har begge gjort en KJEMPEJOBB! Dette står det respekt av. :)

Licota sa for siden:

Jeg ser en tydelig forskjell! Du har blitt kvitt en del pupp, ryggvalken er borte og overarmen er blitt betydelig mindre. :)

Pruttilutt sa for siden:

Så bildene nå....

DÆÆÆVEN!

jegerjenta sa for siden:

Så flinke dere er:) Jeg blir kjempeimonert av før og etterbildene. Fy søren altså der kan virkelig være stolt av dere selv alle sammen:D
Når jeg ser dere som har gått ned 30-40 -og ennå mer kilo så blir jeg nesten skamfull over at jeg syns 10-12 kg er så vanskelig:( Tøffinger er dere alle sammen:D:D:D:D

Pruttilutt sa for siden:

Er ingenting å være skamfull over. Det er like vanskelig og alle går gjennom det samme. Eneste variabelen er tida :)

Ivett sa for siden:

Jeg fant en kjole sist fredag som jeg tenkte jeg skulle ta sjansen å prøve selv om den er i str. 46 i "normal" str. på Lindex.
(jeg varierer egentlig litt i str. fordi jeg har faktisk et skjørt jeg kjøpte på kappahl i str. 42, men igjen andre ganger kommer jeg ikke inn i en 44-46 engang og ender opp i 48 noen ganger.)

Overaskende så passet den og jeg måtte bare ta noen bilder av den på meg:

(bildene er ikke av beste kvalitet).

Jeg kom tilbake etter 20 min. og kjøpte den til slutt, hehe.. :)

Her er bare linken over tidligere bilder for de som vil se forskjellen:
forum.lavkarbo.no/showpost.php?p=929917&postcount=125

.

sigboh sa for siden:

Du er flink! Og du kledde virkelig den kjolen!!

sigboh sa for siden:

hihi, takk :D

Tropika sa for siden:

Å herregud Ivett! Du er jo blitt den baben jo!

Pruttilutt sa for siden:

For å si det på en annen måte; jeg hadde ikke dratt med deg på byen, for jeg hadde blitt sitti heilt aleine! :D

vimsen85 sa for siden:

Pøh. Tror ingen av dere hadde blitt sittende alene. Dere er hot babes! Husk det!

Pruttilutt sa for siden:

Hihi, siden du sier det på den måten ;) Du har plass ved siden av meg :D

vimsen85 sa for siden:

Hihihi. Kanskje vi må ta oss en tur på byen ilag en gang. Så kan vi sitti sammen ;)

Anarko sa for siden:

Nice Ivett! Godt kjøp i tillegg :)

Mille89 sa for siden:

for en herlig tråd å lese gjennom i en slik søvløs natt! Flinke folk som støtter, og så så pene dere er da!

Jeg har vel noen førbilder ett sted,,,etterbilder må vel tas. Eller "midtveis"-bilder tror jeg vi kaller de. Får se om jeg ikke får lagt de ut om ikke så lenge. Jeg vil også ha inspirasjon og gode ord! og det er dere BEST på :klem:

sigboh: lekker kjole og for noen deilig former!

Mille

sigboh sa for siden:

hihi, takk bortsett fra at det ikke er meg som har på meg den kjolen! :D

Mille89 sa for siden:

ehehehe,,,,:flau:
var så mange navn som dukket opp her. mente ivett med nyinnkjøpt kjole!

Men det skal ikke stikkes under en stol at du ser veldig bra ut i undertøyet sigboh;)

Ivett sa for siden:

Tusen takk for det :)

Heh.. føler det ikke helt selv, men takk :D

Tviler jeg veldig sterkt på!!! Søta! :p

Takk! :)

Takker :)

Dere har alle gjort en fantastisk jobb!!! :D

roger1970 sa for siden:

Gratulerer.Flink du!!:D Deilig å komme seg inn i mindre størrelser ja. Har ikke ett plagg som ikke er ALT for stort lengere. Hehe,passer jo med baggy pants og ekstra store jakker,tskjorter etc i disse tider lol

sigboh sa for siden:

da kan jeg iallefall ta æren og si tusen tusen takk! :D

Veggpryd sa for siden:

Fy flate, Ivett! Det var forskjell! Du har virkelig vært flink! Fin kjole, forresten! :)

Ivett sa for siden:

Takker :)
Ja, jeg føler jeg har et stort behov for nye klœr! Det meste jeg shoppa i sommer er for stort igjen, selvsagt er det deilig.. men dyrt...
Hehe.. for noen er jo sånn inn for tiden :p

Tusen takk! :o

senorita sa for siden:

Er her ikke en slik selgetråd ? :P Vi er jo i alle forskjellige størrelser her, og det en vokser fra er jo sikkert noe som en annen kan bruke, haha :D jeg merker ene jobbbuksa mi driver og ramler ned langt på ræva.. Så jeg må kjøpe ny... men gidder ikke legge mange kronene i det, ettersom jeg sikkert må ha ny igjen om noen mnd, haha :p Men det er jo et luksusproblem.. :)

Mille89 sa for siden:

jeg legger inn noen sletne bilder denne sene natten. (om jeg får det til).
[ATTACH]7601[/ATTACH]
Dette bildet er fra oktober ifjor. Seee så godt jeg iker å bli tatt bilde av!:p Jeg er igrunn ikke såå veldig stor, såvidt over 100-tallet. alt satt seg på de feile plassene. Ansiktet og magen og armene. Genseren er fin da. Fint å gjemme seg i den,,,,,,,
Nå, etter 5 uker på eurodiett og minus ti kilo (:eek: )
[ATTACH]7602[/ATTACH]
[ATTACH]7603[/ATTACH]
Tatt med kamera på min lilla data. Jeg PRØVDE å smile altså

Da er det igjen på tide å prøve å sove. Kanskje bli det helfiurbilder etterhvert?

Mille89 sa for siden:

rettelse, oktober i år. ikke at det har så mye å si,,,,

senorita sa for siden:

Wow :D For en forskjell på en mnd :D Mye slankere i ansiktet ja! :)

Jeg tok aldri bilde da jeg begynte, angrer litt :/ men har tatt ett for ikke så lenge siden.. Gått ned 10 kg siden oktober jeg også men kan ikke SE at det vises så godt, kanskje litt på magen. Kjenner det på klærna men..

Tropika sa for siden:

Så utrolig stor forskjell på deg på bare kun en mnd Mille89!

Opheliia sa for siden:

pen:d

roo0sa sa for siden:

5 uker?:eek: Hvordan er det mulig? Du ser helt utrolig ut! Stå på videre! :)

Anarko sa for siden:

Du er så pen Mille :)

hildepilde sa for siden:

Ivett.. Hvor mye har du gått ned egentlig?? Det var helt villt forskjell!! Fantastisk jobba! :) :) :)

Mille89 sa for siden:

takk takk takk:love:
Jeg går på eurodiett, lavkarbo OG lavkalori. Men det er jo bare for en stund, g sammen med en lege. Siden jeg har PCOS ble det så veldig vannskelig uten. Men tja, jeg føler meg litt som et lite hode med en litt for stor kropp:p Men satser på den kommer etter. Det trenger ikke gå så fort nå. Resten av meg må j klare å følge etter. Og har heller ikke som mål å bli syltynn. Er som deg ophelia(mener du nevnte det tidligere i bloggen?), synes som regel det er penest med litt kosemage, og former generelt.

Senorita: lag en slik tråd og legg evt link til den i denne! Om du sliter med å se forskjell, begynn å ta mål? Det er garantert det!

sigboh sa for siden:

Har tatt enda ett nytt etterbilde, bare forfra vel og merke. Tok dette på kvelden og jeg er alltid så oppblåst om kvelden og det syntes så godt fra siden :o hehe. Men jeg syntes at magen min har løfta seg enda litt? :D
Dere må nok sette dere litt på skakke for og se, sorry for skeivt bilde :o:D

senorita sa for siden:

magen har blitt mindre ja sigboh :D syns du hadde fått større pupper igjen men det er kanskje bhen hihi:)

sigboh sa for siden:

Haha. Neida, det er bare det at de "strutter" litt mer :D haha. Har gjennomgått en ryggbehandling så jeg er rakere i ryggen og da følger liksom puppene med også! Bh'en hjelper heeelt sikkert til, men har den på akkuratt samme "Hakk" som før:p

senorita sa for siden:

Du er i alle fall heldig der fra naturen :D hehe.. er nok mange som misunner deg dem der ;) hehe..

sigboh sa for siden:

haha, takk du kan få de :o

senorita sa for siden:

jeg har igrunn ingen før bilder av meg, siden jeg har hatet å ta bilde av meg da :/ så jeg må lete litt for å finne det.. Har kun noen litt lettkledde førbilder.. Får tenke litt på å legge dem ut.. :p

Men jeg tok et par idag.. etter -12,3 kg.. har enda over 20 kg som skal bort , men ser ikke like bælfeit ut nå som jeg gjorde for + 12 kg siden :P

Så da får jeg bruke dette som "førbilde" senere om noen mnd.. :)

Kanutten sa for siden:

:confused:

Hvor i all verden skal du hente 22 kilo til??? Du er jo flott!!! :heia:

senorita sa for siden:

TJa, jeg veier 92,9 kg så.. har nok å ta av , spesielt på magen :

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.