< Tilbake til oversikten

Bildetråden 30+

camryn sa for siden:

Eg har no gått ned ca 20 kg og har ikkje fått ein einaste kommentar. Ikkje eingang gubben ser det etter nitidig gransking, alle kleda passar framleis, og det viser nesten ikkje med måleband heller. :o

Regner med at alt forsvinner i eit svosj når det først sklir av, og ingen vil kjenne meg igjen over natta! ;)

StineH sa for siden:

Takk! :)

Sånn er det med min kjære og!
Han har endel mage, og litt rumpe, men fra rumpa og ned, og brystkassen og opp er det ikke ett gram for mye... Jeg er bare javnt over feit.. IRRITERENDE!

Supera sa for siden:

Me too! Mine 20 kg sees forbausende dårlig. Altså, man ser det og jeg har fått en del kommentarer (men de fleste vet jo at jeg har lagt om kostholdet), men man skulle ikke tro det var 20 kg. Jeg går med de samme klærne, men med belte på. Og så får jeg på meg noen bukser jeg ikke fikk på meg før.

Supera sa for siden:

Jeg har samme kroppstype som deg. Både fett og muskler - uten at jeg har gjort en dritt for å få musklene.

Du skulle sett bilde av storebroren min og typen hans. De var like høye og veide like mye. Lårene til typen var like store som overarmene til storebroren min - og storebroren min pumper ikke jern eller noe sånt. Det er ikke overdrivelse en gang. Storebroren min legger på seg overalt, mens typen hadde superspinkle bein og armer og stooor mage.

Lutz sier at det er lettest å slanke bort fettet rundt magen, men jeg trøster meg med at det ser bedre ut når fettet er jevnt fordelt. :geip:

Anarko sa for siden:

Jeg er nok mer jevnt over jeg også :) eneste ørene, panna og nesa som er slanke :D men jeg er en slank person i feil kropp jeg.

Altså, typen min er jo ikke spinkel ellers. Men ikke overvektig heller. Han er sånn jeg liker mannfolk :) Og om magen hans skal forsvinne i denne farten her (som jeg ikke en gang har bitt meg merke i) så kommer jeg til å sitte her og føle meg som en blubb mens han er slank! Jeg får trøste meg med at jeg har MYE mer hår på hodet enn han :P

malleleo sa for siden:

takk :) 30 days shred er effektivt ja! og de fleste har 20 min om dagen de sitte på stua og kjikker på tvn uansett:P
så flink du har vært StineH, vises masse i annsiktet :D merker du d litt selv da?

camryn sa for siden:

Skjønar ikkje kvar det forsvinn frå. :p Blir gøy når det viser!

Licota sa for siden:

Jeg føler bare for å si - fortsett slik. Og så kan du se tilbake på disse bildene om et år. Da kan du se at det har skjedd saker og ting! :)

Vannmann sa for siden:

Må si jeg har vært heldig mistet kiloene gjevnt over ser det ut til, bortsett fra at jeg har blitt kjempetynn i fingrene! Har nå problemer med å få ringene til å henge på fingrene, har også gått en en sko størrelse kan det virke som..

Kikkin sa for siden:

Her kommer noen bilder av meg...

StineH sa for siden:

Jeg har begynt å merke det litt på klærne. Men ikke ved at de blir for store, men ved at jeg faktisk får de på meg. Mange av klærne har jeg ikke brukt på godt over ett år, og de sitter fremdeles som pølseskinn. Jeg storgleder meg til de blir passe, og deretter for store. Og ja, jeg gleder meg utrolig til at folk faktisk ser at jeg har gått ned. Jeg har fortsatt ikke fått èn eneste kommentar, noe som egentlig plager meg litt, da jeg føler at -13 kg (nesten) er masse! Også er det ingen som ser det?

Meeen jeg skal vel ikke bry meg såå mye om det!

Her er i allefall ett bilde av meg fra gårsdagens luftetur med hunden (Ikke min hun, passer den for min mor i helgen)

Iset sa for siden:

Når man er veldig stor tar det desverre lang tid før et vekttap viser. Jeg veide 135 kg da jeg begynte å gå ned i vekt, og det begynte faktisk ikke å vise før rundt minus 20 kg, og da mest i ansiktet, bare. Dette er en stor årsak til at veldig overvektige ofte sprekker tidlig, fordi de mister motivasjonen av å ikke se noen resultater før etter laaaaaaaang tid, jeg gjorde det selv også før jeg ble operert (da hadde jeg jo ikke noe valg, liksom). Men hold ut, minus 13 er jo veldig bra og om en stund begynner det å vise og kommentarene begynner å komme. :)

Anarko sa for siden:

Kikkin. Jeg ser ekstrem forskjell på deg. Gratulerer, du er jo kjempeflink! :)

StineH, man ser jo forskjell på deg. Det har vi jo sett på bildene :) Folk vil nok si noe etterhvert, men jeg vil tro de har lagt merke til det allerede :)

Krøllerellerei sa for siden:

Kikkin, så utrolig bra! Bra jobba! Det blir spennende å følge deg videre, og så artig å se hvordan håret har vokst, spesielt ved ørene!

StineH sa for siden:

Utroolig bra jobba Kikkin! En fantastisk forskjell!!

Jaa, det er nok det som er endel av problemet, og jeg ser jo også forskjell på bildene. Men det ville vært hyggelig om folk som ikke har sett meg på en stund irl faktisk SER forskjellen på meg når vi møtes, og sier noe!
Jeg tror dog at litt av grunnen ligger i at jeg går i de samme klærne nå som jeg gjorde før 2 mnd siden. De har jo alltid vært store, og selv om jeg merker at de sitter løsere nå, så er de jo fortsatt formet ett meg for 12 kg siden...
Menmen, jeg får bare sitte på hendene mine og jeg VET at de nesten -10 kommer til å utgjøre en stor forskjell.

vaskeklut sa for siden:

Mange kan være redde for å kommentere det og. Kanskje de ikke VET at du har gått ned, men synes det ser slik ut, og er redde for å si noe "i tilfelle". Altså, at de er redde for å si noe som evt kan såre deg. Sånn hadde jeg det til å begynne med, folk var redde for å si det til meg fordi de ikke visste om jeg ville like det osv. Vekt er ofte et ømtålig tema :)

Tropika sa for siden:

Oi, ser der ja Kikkin! Ser at du er mindre..

babydoll sa for siden:

Jeg og er en sånn som har fettet jevnt fordelt over det hele. Har hele tiden hatt mage som ikke har stikket spesielt mye ut eller noen ting. Pga. det har det nok tatt litt tid før jeg har tenkt veldig over overvekten min, siden jeg er noenlunde jevnt proporsjonert over det hele, og fremdeles har en timeglassfigur. Regner med det er derfor jeg heller ikke ser noe særlig til vektnedgangen på kroppen.

MinAlma sa for siden:

Signerer det Vaskeklut sier her. Mange er redde for å si noe for å ikke såre. Folk kan jo ha vært syke også, ikke alltid at et vektap er frivillig. Noen mennesker er også veldig dårlige til å "se" slike ting. Jeg har gått ned nesten 16 kg og erfarer det samme. Får ikke så mange kommentarer. Jeg har bestandig vært veldig bevisst på å kle meg slik at overvekten ikke synes så godt. Derfor er det ikke så mange som ser at magen, lårene og rompen er betraktlig mindre. Vi får trøste oss med at det jo er for oss selv vi slanker oss og ta til oss all den støtten vi får av alle herlige mennesker her inne.

christine76 sa for siden:

En av de største "slankekomplimentene" jeg har fått var da jeg traff en ekskollega og hun spurte om jeg var gravid. Hun ble selvfølgelig veldig flau da jeg fortalte at det var jeg ikke. Men for et halvt år siden hadde ingen våget å spørre meg om jeg var gravid om jeg så hadde vært 5 måneder på vei tror jeg, i frykt for at det bare var fett (og det var det jo). Så det at hun i det hele tatt spurte synes jeg på en måte var kjekt :)

Ivett sa for siden:

Jeg har aldri lik å bli tatt bilder av, har alltid prøvd å skjule meg osv. grunnen har jo selvsagt vœrt pga. min overvekt.
Jeg har til nå gått ned rundt 30 kg (+ - , usikker på eksakt tall da jeg har snart ikke veid meg på 3 uker).
Etter en samtale med en venn i går over vekttap osv. så ble jeg nysgjerrig på om jeg hadde noen bilder av meg fra den tiden.

Fant bilder som er mellom 2007 og frem til nå, må si jeg ble skikkelig sjokkert.
Jeg har liksom følt at jeg ikke har merka stor foranding, men jeg ser det virkelig nå som jeg gikk tilbake for å se bilder.

Dette er virkelig et stort steg for meg, jeg har virkelig fobi for bilder og bli tatt bilder av. Men tenkte at jeg nesten måtte dele med dere siden dere har selv vœrt modige og lagt ut bilder.

Kommer til å legge ut bilder straks, må bare organisere litt og sånt.

StineH sa for siden:

Så utrolig flott!
Det er helt sikkert en kjempestor forskjell på deg! Gleder meg til å se bildene!

Bildene lyger ikke, og jeg tror nesten de er mer ærlige, enn det vi selv er når vi står med kritiske øyne foran speilet!

Ivett sa for siden:

Sant det du sier, bilder lyger vist ikke. Det har jeg oppdaga nå.

Ok, her kommer bildene.
(Jeg kommer kanskje til å fjerne de igjen etter en stund)

Jeg ble skikkelig sjokkert av disse bildene!
Så gjeg virkelig sånn ut? nesten litt trist!

ansiktet, hvordan den har forandret seg!!

jeg har plutselig fått litt hals!!

Sånn da, da har jeg turt å legge ut bilder av meg.................
Ser virkelig forandringer når jeg ser på bildene!
Jeg har ofte hatt problemer med å se det selv, men tror jeg ser det nå..
Har fremdeles rundt 15-20 kg. igjen før jeg er nesten i mål...
Jeg er foresten 28 år for de som lurte og har vœrt overvektig så lenge jeg kan huske.

ChristineSixteen sa for siden:

Oi Ivett, utrolig stor forskjell. Ser det utrolig godt i ansiktet! Du er jo en helt annen person blitt!

aslaug sa for siden:

Flotte bilder og store forandringer å se, du er ei kjempepen jente og må være veldig stolt av deg selv!!!:D:D

Borghild sa for siden:

Hei Ivett. Du har vært kjempeflink. Tar av meg hatten for deg. Lykke til videre. :)

Krøllerellerei sa for siden:

Ivett, utrolig bra! Det er nesten som om du er to forskjellige personer, enorm forandring!

StineH sa for siden:

FOR en forandring Ivett!
Du ser gladere ut, mer selvsikker ut og rett og slett MYE yngre ut! For en prestasjon!

Du har virkelig motivert meg nå! Gleder meg så til å kunne se tilbake på bilder som er tatt av meg nå, og se noe av det samme du kan nå! Stå på videre! Dette kommer du til å klare 100%!!

målløs!

Queen of Wands sa for siden:

Kjempeforandring Ivett! Nå ser du kjempeflott ut! Ikke at du så fæl ut før, men du har blitt så mye mer "typete" (vet ikke om det er et bare er et vestlandsuttrykk, men det betyr ca. stilig), og så ser du mer selvsikker ut. :)

Benzo sa for siden:

Utrolig forandring, Ivett. Bra jobba!

vimsen85 sa for siden:

Wow Ivett. Du ser ut som du har blitt yngre. Ville tippa rundt 23 på de nyeste bildene og rundt 28 på dei eldre bildene. Du ser veldig bra ut! Syns du ser lykkeligare ut på dei nyaste.

Og ellers så syns eg alle er tøffe som legger ut bilder. Alle ser veldig flotte ut!

StineH: Eg va og ganske lei meg for at folk ikkje såg at eg hadde gått ned. En gong klaga eg på det til venninna mi og ho sa at ho hadde no sett at eg hadde gått ned, men visste ikkje om det var ok å sei det. For ho tenkte at eg kunne ta det på feil måte og føle at ho på en måte sa "du va så tjukk før, men no e du fin". Skjønna du? Vekt er et veldig ømfintelig (skrives det sånn?) tema. Men eg ser god forskjell. Men dersom eg hadde sett deg ofte er det ikkje sikkert eg hadde tenkt over det. For da ser du det så gradvis at du kanskje ikkje legger merke til det..

Her kan dokke sjå bilder av meg
Før: matvraksblogg.blogspot.com/2010/08/fr-bilder.html

Underveis/no: matvraksblogg.blogspot.com/2010/08/underveisbilder.html og matvraksblogg.blogspot.com/2010/09/pics.html

Ansiktet før og "etter": matvraksblogg.blogspot.com/2010/09/fr-og-na-ansiktet.html

Rin sa for siden:

Oi, for en forskjell, Vimsen85! Oppmuntrende også, for jeg ser det kjempegodt - og jeg er like gammel som deg, og har gått ned nesten akkurat like mye. :D Da får jeg jo nesten håp om at det synes like godt her!

Fantastisk å se bildene av alle i denne tråden, forresten, så fine mennesker!

TrillTrall sa for siden:

imponert Men når jeg ser på de nyeste bildene av deg skjønner jeg ikke helt hvor du skal gå ned de siste 20 kiloene altså... Du er jo kjempeflott! :heia:

vimsen85 sa for siden:

Takk :D Ser vi har gått ned omentrent samme i både kilo (du litt meir enn meg) og BMI :D Det vises mykje bedre når man faktisk begynne å sjå på bildene. Men eg vil sei at dei fleste menneske er jo flotte uansett om dei er smale eller breie. Men alle ser bedre ut med sjølvtillit. Og det får eg meir av med mindre kilo. Hadde du lagt ut bilder?

Anarko sa for siden:

Kjempeflott Ivett! Du er ei snases jente :)

Life is good sa for siden:

Ivett og Vimsen85 - Jeg er så imponert!! :D Og FOR en forskjell. En ting at dere blir seende yngre ut, men blikket sier noe helt annet nå enn på før-bildene :-)

Det er så mange her inne som er utrolig flinke - å se hvor flinke dere er motiverer meg virkelig! Gleder meg til å se mine egne etter-bilder når jeg har kommet meg i mål :rolleyes:

pernille sa for siden:

Ivett, du har vært fantastisk flink. Stor inspirasjon :)

vimsen85 sa for siden:

Ååååh. Tusen takk :D Det varmer :D

malleleo sa for siden:

helt fantasisk bra ivett :D du ser flott ut!

MiniMe! sa for siden:

Hei alle sammen og gratulerer enda en gang med alle de flotte resultatene! :)

Nå er jeg sååå fortvila at jeg trenger litt råd...
I den siste tiden har vektnedgangen gått veldig bra, og jeg hadde nesten gått ned 9 kg- utrolig fornøyd med det! Så dro jeg på ferie en uke, og hadde på forhånd bestemt meg for å slappe av og spise det jeg hadde lyst på enkelte av dagene. Det ble utskeielser i 3 dager, ikke uhemmet selvsagt men litt. Jeg visste jo at jeg kom til å gå opp men regnet med at mye var vann som kom til å forsvinne fort. Da jeg kom hjem hoppet jeg på vekta og den viste +1,5kg, ble selvsagt ikke noe glad for oppgangen men tenkte at det var ikke så ille heller. Dette var forrige søndag. Mandagen som var begynte jeg på streng ketogen kost igjen, drakk 3 liter vann hver dag, og ser at jeg er i ketose igjen. Men i dag klarte jeg ikke å holde meg unna vekta- dessverre. Den viste ytterligere opp 2,5 kg- etter en uke med LCHF kost!!!! hvordan er det mulig??? Hva har jeg gjort galt? Og hva må jeg gjøre for å gjøre det bra igjen?
Er så utrolig skuffet og umotivert akkurat nå... :'(

Pangolina sa for siden:

Hei MiniMe,

Om du har kommet litt ut av ketose, og er på vei tilbake med rett kosthold, så vil jeg tro at dette er bare vann! Du skal se at det forsvinner fort igjen i løpet av neste uka. Ikke fortvil! Dette retter seg opp igjen! :D

gakkemor sa for siden:

Dere er så utrolig flinke alle sammen, og dere gir meg motivasjon og inspirasjon! Håper jeg kan bli like flink som det dere er! Skal legge ut bilder jeg også når jeg har noe å vise frem! :)

Ivett sa for siden:

Tusen takk for fine kommentarer!! :)

Tusen takk søta :)
Ser kanskje en smule mer selvsikker ut, men jeg føler meg ikke noe mer selvsikker enda, sliter egentlig litt med det, noe jeg alltid har gjort :/

Du har gjort en fantastisk jobb selv, så du kommer også til å klare dette 101% :D

Ivett sa for siden:

Takk for det :)
Men jeg vet jeg såg forferdelig ut når jeg ser tilbake på de bildene :D

Tusen takk!
Jeg kan se en tydelig forandring hos deg!! :D
Kjempe flink!!
Jeg forstår hva du/dere mener om dette med at andre ikke kommenterer forskjellen. Senest på fredag traff jeg ei jente jeg ikke hadde sett på snart 1 år, hun sa absolutt ingen ting om at jeg hadde forandra meg, men jeg såg det sjokka blikket hennes.
Er sikkert ikke alle som vil kommentere det da det kan vœre et litt ømfintlig tema :)

Ivett sa for siden:

Takk for det! :)

Tusen takk for kjempe fine ord!!
Vel, jeg må nok ned minst 20 kg. til for å kunne få dekket bukplastikk, tenker jeg.
Jeg er jo litt fornøyd om hvordan jeg ser ut med klœr, men når jeg kler av meg og ser meg i speilet så er hele dagen min ødelagt :( sliter veldig med det.. ser rett og slett ikke ut!!!

tette-nette sa for siden:

SINNSYKT flinke dere alle er!!!! Skikkelig motiverede dette her.. Gleder meg til min offesielle start på søndag.. (har allerede begynt igår, men greit å ha faste veiedager og tenker det blir søndag :-))

vimsen85 sa for siden:

Wow! Du ser jo dødsbra ut! Du ser jo ikkje ut som du har nåken kilo ekstra.. Hawt!

Opheliia sa for siden:

Wow! Dere er utrolig flinke;)
Hører egentlig ikke til her inne, men måtte bare kommentere hvor flinke dere alle sammen er og har vært, ser utrolig bra ut alle sammen:D

sarasirene sa for siden:

Dette er fremdeles meg :) Tatt i juli

Og dette er meg i dag :)

Han laaaaang vei å gå enda, men det går riktig vei hvertfall :) Det er deilig å få tilbake ansiktsformen igjen :)

Ellers så må jeg legge til at jeg syns dere er UTROLIG flinke alle sammen :)

Anarko sa for siden:

Ser stor forskjell på deg Sarasirene :) kjekt med fremgang!

monstermarihone sa for siden:

Så flinke dere alle sammen er! Jeg skal legge ut noen bilder når det synes litt bedre, men har ikke fått noen kommentarer før nå, og det er bare de som VET at jeg slanker meg, men blir jo glad likevel :) Kanskje til jul kan jeg legge ut før og etter-bilder :)

BAB sa for siden:

WOW

På mandag skal jeg ta bilder av meg selv - sånn at jeg om et år eller to kan legge ut før og etterbilder til motivasjon for sånne som meg :D

Notabella sa for siden:

Jeg tenkte jeg skulle legge ut noen før og foreløpig bilder da jeg ennda ikke er ferdig men er kommet ca halveis :). Har låne laptop så de bildene jeg har viser det mest ansiktet. Men jeg gleder meg til jeg har bedre bilder å vise ;)
De bildene som allerede er ute på denne tråden og andre bildetråder har vært en stor inspirasjon. Det er også veldig kjekkt å se, åsså bli gla på andres vegne :)

Bildene ligger i rekkefølge :)

Du ser flott ut Notabella, ser det godt i ansiktet!

Notabella sa for siden:

takk :D

Tropika sa for siden:

Smashing, Notabella!

CocoNut sa for siden:

Det første bildet er tatt på mitt største, 104 kg, det midterste er tatt før jeg begyndte påan igjen denne gangen 93,2 kg og det siste er tatt for noen dager siden, etter - 5 kg og mye trening:) Noe forskjell er det ihvertfall. Har ingen bilder av meg på det største, for da rømte jeg vekk fra alle kameraer.

Legger ved et bilde til på det største, er helt flau når jeg ser hvordan jeg så ut.

Rin sa for siden:

Du ser helt fantastisk ut, CocoNut! Tydelig forskjell, også! :heia:

vimsen85 sa for siden:

Er det bare -5 kg fra andre til tredje bildet CocoNut? Syns du så ti år yngre ut på det tredje bilde. Og 20 kg lettere ut. Du må ha bygd mye muskler ;)

Tropika sa for siden:

Like lekker som alltid du coco... Du ser smashing ut! (kjekt å se deg her inne forresten)

Og nå lurer du sikkert fælt!

CocoNut sa for siden:

jepp - 5 kg fra nr 2 til nr 3. Tusen takk for et veldig koselig kompliment:)

CocoNut sa for siden:

Yes I do he he:)

StineH sa for siden:

NÅ synes jeg det er lenge nok siden denne bildetråden er oppdatert!
Og siden det er leeenge siden jeg oppdaterte med mine bilder, så var det på tide at det skjedde litt action!

Så her kjem dei!
Forskjellen på bildene er ca 5-6 kg... De nyeste er av myye dårligere kvalitet fordi jeg har klart å rote vekk minnekortet til speilrefleksen...:rolleyes:

Ryggen! Fra siden! Også den berømte fremsiden med magen som ALDRI blir mindre.. -,-

Også skrekkbildet mitt!

Forskjellen i kg på disse to bildene er vel omtrent 25 kg...

vaskeklut sa for siden:

StineH, hva mener du med aldri blir mindre?:eek: Det er jo en ENORM forskjell jo! Gratulerer, du har vært skikkelig flink :D Det vises utrolig godt på deg! :)

StineH sa for siden:

Jeg føler jo den aaaldri blir mindre.. men jeg ser jo det at om jeg ser nøye etter på bildene så virker det som om den har trukket seg litt sammen... Men synes fortsatt de neste 10 kg som forsvinner kan forsvinne fra mageområdet.. så kan jeg godt få tilbake litt i puppa mine.. -,-
Dumme kroppen som tar fettet fra de BRA plassene først!

vimsen85 sa for siden:

Jeg har fått tilbake litt på puppene jeg. Merket plutselig at BH'en vart litt liten igjen. Og jeg målte meg her om dagen. Da hadde jeg gått ned mellom en halv og tre cm overalt. Bortsett fra rundt bysten. Der hadde jeg gått opp to :rolleyes: Synes det hele er svært merkelig. Brukte den samme BH'en når jeg målte. Kanskje du også får tilbake litt etterhvert? Og jeg ser god forskjell på magen!

Arnilk sa for siden:

Bare en mann som har lagt ut bilder her? :eek:
Jeg får vel slenge ut noen jeg og da, når jeg bare finner ut hvordan det virker! :D

Kan forresten si til deg StineH, jeg har gått ned 40kg, og jeg klarte virkelig ikke se forskjell på meg selv i speilet eller noen ting før den "generelle fysikken" begynte å forandre seg. Mage var mage liksom :D

Men nå, når magen så å si er borte, er det STOR forskjell fra uke til uke :) Så bare stå på, du er jo knallflink :D Alle dere andre også forresten!

snartslank? sa for siden:

WOW !! for en forskjell!!
All ære til dere begge!! vanvittig flinke!! Gleder meg til jeg kan si det samme!

Sjanten sa for siden:

Arnilk - HVILKEN forskjell!!! Ser ikke engang ut som brødre de to på bildene, og i hvert fall ikke samme person. Utrolig hvor forandret man kan bli av de kiloene!

Og StineH - mulig du ikek ser skikkelig forandring på magen, men den er DEFINITIVT der! Hele silhuetten din er mye smalere, fastere og annerledes i formen. Brystpartiet og skuldre er mer markert, armene ser mer avslappet ut. Du har tydelig hals, ansiktet har fått klare trekk og ja - du ser virkelig annerledes ut!!!:)

Arnilk sa for siden:

Takk takk :D fint å høre tilbakemeldinger!
Må si jeg fikk et sykt flir her for meg selv når jeg satte sammen de to bildene, det er jo 7 måneder siden jeg så på det sist :D

pusia666 sa for siden:

Hærregud så flinke dere har vært.. :heia:jeg bøyer meg i støvet

Skal legge guttungen jeg nå også skal jeg ta bilder av meg selv:p Har bare før bilde enda jeg da, men legger jeg det ut så må det jo motivere meg til og fortsette dette:p:)

pusia666 sa for siden:

Huff, her har dere meg. Bildene er tatt nå og jeg veide meg på mandag(som da er min veie dag, og da viste vekten 122,5:()

Kanutten sa for siden:

:heia: Dette klarer du! Heier på deg! Så nydelig du er! :klem:

pusia666 sa for siden:

Tusen takk^^:)

Opheliia sa for siden:

Du hadde veldig pent ansikt! Ikke noe "tjukt ansikt" liksom:p
Lykke til videre! Plutselig har du nådd målet ditt:D

pusia666 sa for siden:

Takk takk.. Jeg rødmer jo jeg da, er ikke vant til og få høre slikt fra andre enn samboer:p Alle påpeker jo bare hvor stor jeg er så..:(

Rin sa for siden:

Åh, jeg ble også litt misunnelig på det slanke ansiktet til pusia666. :p

Liker så godt denne tråden! Jeg la mitt pysete bilde i den andre bildetråden, men jeg trår nok til her også når jeg, tja, runder -25 kg kanskje. :cool:

senorita sa for siden:

kjempepen ja :) jeg veier 20 kg mindre enn deg og jeg er myyyye rundere i ansiktet :o dobbelhake og ... :(

StineH sa for siden:

De som faktisk gidde å påpeke hvor stor du er, er bare teite.. for du er ikke så stor, og du er kjempenydelig!
Som flere sier her er jeg skikkelig misunnelig på det ansiktet!
Jeg ser ut som en bolle...:( :p

På tide å legge ut noen nye bilder, er 10 kg siden forrige gang. Jeg ser ikke særlig forskjell egentlig, men merker det jo på klær da. De første bildene viser minus 38 kg, mens de siste viser minus 48 kg :)

Veggpryd sa for siden:

Så flott du er! Blir spennende å følge deg videre! :)

Wow! 48 kilo! :eek: Det er jammen bra - de 10 kiloene synes godt de! Flink er du. :)

Anarko sa for siden:

De siste 10 kg vises veldig godt :) gratulerer!

senorita sa for siden:

ser jo det du er krympet jo!! spesielt rundt livet må du vel ha merka det??

Ja jeg merker det godt rundt livet, veit jeg har gått ned en del cm rundt livet. Men klarer bare ikke å se det i speilet, syns fortsatt jeg ser veldig tjukk ut...

Tropika sa for siden:

:dåne: 48 kg står det respekt av, ChristineSixteen! Og de siste ti kg gjorde utrolig forskjell.. Mage, lår, rygg, bryst og armer er vesentlig mindre..

pusia666 sa for siden:

Så søte dere er! Tusen takk:rodme::stortsmil

Tusen takk alle sammen :D Er utrolig koselig å høre at dere ser forskjell!

Kanutten sa for siden:

:heia: Du er nyyydelig! Det vises utrolig godt over midjen og ryggen!! :klem:

Kikkin sa for siden:

Her kommer nye bilder fra meg...
Har lagt på kilo på bildene også nå..
Har dessverre ikke noe bilde fra før jeg begynte, da var jeg 126,6kg...

Sjanten sa for siden:

Oj - for en utrolig forskjell 15 kilo utgjør!! På de siste bildene ser du ut som du veier MYE mindre enn 100 kilo!

Jeg sammenligner med meg selv, for vi har lik fasong og jeg veier 118 som du på de første bildene og får skikkelig motivasjon av å se hvor flott du ser ut:)

Silhuetten din er betydelig slankere, kroppen bare rett og slett har fått naturlig avslappet fasong og det synes at det er fett og bare det som har forsvunnet:)

Stå på videre - fy søren så bra resultat:D

pusia666 sa for siden:

Å hærregud jeg blir så motivert.. Omtrent samme utgangspunkt i vekt til og begynne med:)
Og du ser absolutt ikke ut som du er over 100 på det siste bildet nei!:)

Kikkin sa for siden:

Hjelpes meg.... litt av noen godord dere kommer med... Blir helt rørt jeg...
Men det er utrolig flott at det motiverer andre, det er jo også litt av poenget med å legge ut disse bildene!

Tropika sa for siden:

Kikkin: For et hav av forskjell på deg med de minus 15 kg på 3.5 mnd!

madisa sa for siden:

Dere er så sinnsykt tøffe og flinke som legger ut før og etter bilder :) En kjempe inspirasjon! :heia: Bøyer meg i støvet!

Nupsida sa for siden:

fjernet bildene

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.