< Tilbake til oversikten

Bildetråden 30+

ChristineSixteen sa for siden:

Ja jeg har fått innvilget bukplastikk, og skal under kniven den 25.januar :D Og da skal jeg samtidig ta brystløft med protese! Du kan tro jeg gleder meg :D

Og armene mine har faktisk blitt veldig bra! Det er vel den peneste delen på kroppen min etter jeg har gått ned :p

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Christine - Om jeg kan få spørre - hvor lang tid tok det fra du søkte om bukplastikk, til det ble innvilget, og så til operasjonen?

Jeg søkte meg til Aleris, siden de har veldig kort ventetid, og siden de hadde en avbestilling fikk jeg time 2 uker etter jeg sendte henvisningen. Vanligvis er det 4-6 ukers ventetid på time. Og da jeg var der og fikk innvilget operasjon, fikk jeg beskjed om at jeg kunne få operasjon med en gang hvis jeg ville, var opp til meg når jeg skulle opereres. Jeg ville ikke gjøre det før jul, pluss at jeg ville gå ned litt til, så da valgte jeg å vente halvannen måned. Så fra jeg sendte henvisningen til operasjon er det 2 måneder i mellom, og det er jo veldig kort! Men dette kommer ann på hvor i landet man holder til, noen steder er det opp til 3 års vente tid :eek: Hvis man går inn på frittsykehusvalg.no så kan man se hvor det er kortest ventetid i regionen man bor i.

vimsen85 sa for siden:

Wow! Foxy lady du Christine! :heia: Du var jo ei pen dame før og, men du ser ut som du trives bedre no. Du stråler litt meir. Eg er impregnert. Hihi :D

Takk Vimsen :D Ja jeg trives mye bedre nå, og som du sier stråler jeg mer. Det er hvertfall det alle som kjenner meg sier :)

Zillah sa for siden:

Wow. Du har blitt heilt ny. Nesten som det ikkje går an å kjenne deg igjen frå Før til No-bildet.

Hannesita sa for siden:

Hei
Jeg er på min 4 dag med LCHF kosthold. Har planer om å gå ned 30 kilo.
Ble bare så inspirert av alle dere som har guts til å legge ut bilder og som har gått ned så mye... Respekt!! Dette skal jeg også klare!!!
Er nå i ketose og syntes egentlig at det går veldig bra om dagen. Drikker masse vann og har begynt å trene igjen... går på tredemølla...og følger et program med Nike som heter from Walk to run... har så dårlig kondis, og begynner helt på bånn.

Gleder meg til å følge dere alle sammen...

Hepp! Let's go.....

Zillah sa for siden:

Det første skrittet er det største, Hannesita! Velkommen hit og lykke til :)

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Tusen takk. Langt igjen, men greit å vite. Vi ligger under samme helseforetak, så veldig relevant. :)Er det sånn så du får det meste dekket?

Jeg får dekt full bukplastikk. Og så betaler jeg for ekstra fettsuging av magen så den blir flat og fin :) Staten dekker kun brystreduksjon og ikke brystløft så det må jeg betale selv. Og de dekker jo selvsagt ikke silikon :p Så herligheten endte på 56 000... Men det er det verdt! Og hvis jeg måtte betalt bukplastikken selv så hadde vært minst 50 000 til så jeg er fornøyd :)

senorita sa for siden:

hvor mye må du ut med for kun fettsuging? det kan jeg sikkert tenke meg når jeg er ferdig.. Kan man gjøre det uten store inngrep og arr, montro? :p

Jeg driver og lurer på om jeg må operere leveren min, mulig de kan gjøre alt i samme slengen, haha :P

Ja man kan ta fettsuging uten store inngrep. Tror ikke det blir mye arr av det heller. Jeg får fettsugingen litt billigere siden jeg allerede ligger på bordet i narkose, dyrere hvis man kun skal fettsuge. Husker ikke helt prisen, enten 10 eller 15 000.

I utgangspunktet fettsuger de litt når de tar bukplastikk, men jeg ble anbefalt å betale ekstra og få det ordentlig gjort. Staten betaler kun for at de fettsuger så de får dratt huden ned, ikke for å gi en fin fasong og det vil jeg gjerne ha når jeg først skal gjøre det. Jeg lurte litt på å fettsuge flankene også, men fikk beskjed om at for at det skulle bli fint måtte man i utgangspunktet ha stram hud. Og jeg har jo ikke akkurat stram hud etter vektnedgangen :p Så hvis du har løshud etter du har gått ned, kan det hende det ikke blir pent å bare fettsuge. Men det beste er å høre med en plastisk kirurg når du har gått ned i vekt

senorita sa for siden:

Ja jeg har jo noen kilo til før jeg er ferdig hehe :) Så får vente og se hvordan jeg blir seende ut.. Ikke sikkert jeg trenger noe som helst, lever i håpet :p

Spich sa for siden:

WOW - er helt målløs jeg ChristineSixteen! Du er virkelig en inspirasjonskilde! Håper jeg er der du er nå, om et års tid. Jeg vet jeg kommer til å få mye løsskinn på magen (mye strekkmerker etter graviditet), og håper på å få tatt en bukplastikk.
Har tenkt til å ta noen bilder nå, kanskje jeg er tøff nok til å legge de ut her når jeg har gått ned litt...

Du har virkelig vært flink! :)

langaard sa for siden:

Du har jo den fordelen at du er ung Senorita:) Huden er mer elastisk da:)

senorita sa for siden:

SAnt nok, og ikke røyker jeg.. Men jeg har sett www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=542573 den, og hun var ung, og trente og alt.. og se den magen :S stakkars. Håper virkelig ikke jeg får sånn...Men FÅR jeg det, så skal jeg så klart operere :)

Karolinee sa for siden:

Fantastisk bra til alle dokke som har lagt ut bilde, det inspirera og motivera veldig! :)
Skal sjå om eg finne bilde eg og en dag. Sjølv starta eg med 119,3 kg i april i fjor.. Men kan vell bare sei det va 2 månda med skikkelig lavkarbo, og to månda med slurv.. Vekta var ned på 105 men gjekk fort opp giejn til 108 når eg slutta. Etterkvart krøyp vekta fort opp igjen på grunn av utrulig usunn livstil men den stoppa på ca 115. Tirsdag va det på ann igjen og dinna gongen gjer eg meg ikkje før eg har nådd 90 i vertfall. Veien vidare er eg usikker på, om det blir lavkarbo eller bare en sunn livsstil.

Supera sa for siden:

Hvorfor står det "eller" der? Lavkarbo ER sunn livsstil. ;)

paramore sa for siden:

Dere er så sykt flinke alle sammen!! :)

Karolinee sa for siden:

Det eg meina er at en livsstil der eg ete potete, ris, pasta, brød og det eg vil kalle ''normal'' mat. Med en slags grethe roede tankegang. Grunnen til at eg nok ikkje kjem til og fortsette på lavkarbo er fordi at for meg er lavkarbo en kur, og ikkje en livsstil. Eg syns det er ei utfrodring og holde seg unna brød, potete, pasta og ris.
Veit månge syns det e heilt feil tankegang, men eg veit at det ikkje er karbohydratane som har gjort meg overvektig, men snop og diverse som eg har ete alt for masse av og alt for lite aktivitet.

senorita sa for siden:

men lavkarbo regulerer så mye mer enn bare vekten... Etter jeg la om har jeg fått bedre leververdier, bedre jernverdier, mindre hudplager, ingen oppblåst mage/luftplager, ingen halsbrann.. OG gått ned masse.. Sover bedre.. Mer energi.. Livet er vel mer enn pasta og ris :P

Supera sa for siden:

Og hvorfor tror du at du ikke klarer å beherske godterispisingen på høykarbo? ;) Ofte er det man sliter mest med å kvitte seg med det man trenger mest å kvitte seg med. Jeg syntes også det var en utfordring å kutte ut brød, men nå går det helt fint og jeg skjønner nesten ikke hvorfor jeg spiste det i det hele tatt. Jeg hadde "fri" i jula og spiste akkurat det jeg ville, men jeg rørte verken brød, poteter, pasta eller ris. Det smaker jo ingenting og er usunt som fy, så hvorfor skal jeg spise det? Det er nok av lavkarboerstatninger som er like gode til å erstatte konsistenesen. Man kan ikke påstå at det er så forferdelig mye smak i noe av dem.

Du bestemmer selvfølgelig hva du vil selv, men for meg høres det ut som at du ikke har kommet deg skikkelig inn i lavkarbo. Og husk at det er mange forskjellige retninger innen lavkarbo. Kanskje du trives best på Lindberg, eller kanskje du må være Skaldeman-streng for å få kroppen på rett kjøl.

Også verdt å tenke på at i stedet for å kjempe mot lystene dine konstant, så kan du heller kjøre en liten streng periode for å avvenne kroppen. Så går alt så mye bedre. Uten sukker-cravings. Så kan du heller trappe sakte opp litt igjen.

vaskeklut sa for siden:

Snop er vel gjerne søtsaker og stivelse? Som igjen er karbohydrater? Kom ikke her og fortell meg at karbohydratene ikke har gjort deg overvektig.

Carisma sa for siden:

Det er faktisk klin umulig å bli overvektig uten karbohydrater! Fordi for å bli overvektig må man ha insulin, og det får man ved høyt blodsukker. Høyt blodsukker er det kun karbohydrater som kan lage. Fett og proteiner gir ikke merkbare svingninger, og derfor heller ikke insulinproduksjon. Ingen insulinproduksjon er lik ingen fettlagring! :ja:

vaskeklut sa for siden:

Det var vel det jeg skulle fram til ja, men du fikk sagt det så veldig mye bedre :lol:

Karolinee sa for siden:

Veit det e veldig mange som er uenig med meg her. Men eg har sett fleire som har gått på grethe roede, og ved å ete nok mat klart og slutta og ete godteri og slikt. Fordi en et så mykje at man ikkje får behov for og ete noko meir, og dei går likevell ned i vekt.
og med karbohydrata som ikkje har gjort meg overvekt meinte eg pasta, ris, brød, potete, melk + +.

Så sjøl om dokke er uenige med meg, treng dokke ikkje prøve og overbevise meg. Eg er bestemt og veit kva vi vil. Eg veit mykje om lavkarbo og veit at månge velge og endre til dinna livsstilen og meina den er mykje beire enn høg karbo. Men eg har og trua på kaloritelling av riktig mat.
Mange lure på kansje koffor eg då ikkje har begynt rett på grethe roede, men eg veit at ved lavkarbo går man ofte ned i kg fort og det er det eg har behov for no når eg har starta min prosess. Men ken veit kansje eg en dag blir frelst? Men etter mi forje periode vart eg det ikkje.

Og så trur eg vi bare skal bli enige om og vere uenige. som sagt veit eg at fleire har et anna syn enn meg, men eg gidde ikkje å diskutere det. :)

TrillTrall sa for siden:

Men hvor mange på GR har du sett som har holdt vekten over tid etterpå?

Har en venninne som en gang sa:"Min mor har gått ned mange kilo på GR hun. Flere ganger." :lol: Og jeg kjenner ei som gikk på GR for noen år siden og gikk ned en god del kilo, nå er hun så diger som jeg aldri har sett henne før.

StineH sa for siden:

Den VESENTLIE forskjellen på disse to er at med lavkarbo endrar man livsstilen sin.. man får ett sunt syn på mat. Det vil jeg IKKE påstå at man gjør med grete roede!

TrillTrall sa for siden:

:ja: Helt enig. For uansett om man går på GR eller lavkarbo hjelper det ikke om man går ned 30 kg om man går tilbake til det gamle kostholdet etterpå - og det har jeg inntrykk av at flere på GR gjør enn de på lavkarbo. Eller?

At det rett og slett blir for mye pes å telle kalorier til hverdags og tenke på kosemerker (finnes det fremdeles?) og være mye sulten og ha masse søtsug og sånt. I :love: lavkarbo!

langaard sa for siden:

Skriver under på den ja:ja::ja:

StineH sa for siden:

Det er jo rett og slett fordi at man ved å spise lavkarbo mat får ett nytt syn på maten man trykker i trynet.. Man lerer seg ka protein, karboydrater og fett egentlig gjør med kroppen!

Derfor tror jeg at de som går ned masse på lavkarbo aldri går over til det ekstreme høykarbo livet igjen om de ikke vil gå opp igjen..
At noen vil telle kalorier hele resten av sitt liv er helt greit for meg. Men at de kommer til å klare det, det tror jeg ikke..
Jeg synes det er fantastisk å kunne spise tilnærmet hva jeg vil, og ikke minst slippe å være sulten!

og jeg vet du var ferdig med diskusjonen, men jeg blir litt irritert når folk kommer med utsagn som "Jeg vet man går ned mange kg fort på lavkarbo, og det er det eneste målet mitt nå!"..
Ja, du går kanskje ned endel kg fort, men burde ikke det vært overbevisning nok?...

TrillTrall sa for siden:

Den var ikke til meg. :) For jeg skal ikke ned, men bare elsker dette kostholdet med all den deilige maten og at magen min oppfører seg helt fint når jeg spiser sånn. :) Og resten av kroppen også for den del. :)

Ikke alle går ned mange kilo fort heller forøvrig.

StineH sa for siden:

Vet det ikke var til deg kjære trilltrall.. Men til hun som startet diskusjonen.. ^^,
Glemte bare å presisere det, tidlig på morran veit du! :love:

vimsen85 sa for siden:

Nå heter det frimerker ;) Og de er nok like mange kalorier som et frimerke inneholder :lol: Jeg gikk ikke ned på GR selv om jeg spiste til magen var oppblåst som et gasskraftverk. Jeg ble heller ikke kvitt søtsuget selv om jeg var stappa. Lavkarbo er tingen for meg. Jeg har også gått ned på GR mange ganger. Første gang når jeg var 16. Da var startvekta mi 86 kg og jeg husker jeg følte meg som den største blubba i verden. Jeg gikk ned til 74 kilo, men kunne ikke unne meg så mye som en ekstra brødskive uten å gå opp i vekt. Jeg klarte faktisk å holde meg der i et og et halvt år (eller det vil si; jeg økte 2 kilo i vekt i løpet av den perioden). Men da måtte jeg ha kontroll av spiseforstyrrelsesproposjoner. Jeg har etter det lagt på meg, spist i GR-stil og lagt på meg i en evig sirkel. Og endte opp på 102 kilo. Nytt GRkurs der jeg tok av 1 kilo. Og så oppdaget jeg dette! Halleluja! Jeg kjenner ingen som har klart å gå GR og holde på vekta. Men jeg har lest at det finnes noen som klarer det. GR for meg er på en måte en slags spiseforstyrrelse. For man må bli sykelig opptatt av det for å få det til. Beklager at jeg diskuterer med deg, selv om du ikke vil diskutere... Måtte bare få det ut..

freaksam sa for siden:

Så flinke dere er alle sammen :)! Veldig motiverende å se før og etter bilder. Jeg gikk selv ned 33 kg på 7 mnd ved å kutte ut brus, spise ofte og ikke spise etter kl 19. Nå har jeg stått stille en stund og tenkte at jeg skulle prøve lavkarbo. Hørt så mye bra om det. Dette blir spennende!!

TrillTrall sa for siden:

Diskuter i vei - det er bare moro! :) Hvis det var meg du mente. :lol:

Og saken med lavkarbo er, i alle fall for min del, at jeg overhodet ikke føler noen som helst trang til å gå tilbake til gamle synder - jeg føler meg jo helt jævlig når jeg gjør det! Skjønt - man skal aldri si aldri, ikke godt å vite hvordan jeg spiser om 5 år. :lol:

vimsen85 sa for siden:

Hehe. Var vel egentlig Karolinee jeg siktet til. Men jeg føler akkurat det samme somm deg når det gjelder lavkarbo. Jeg elsker å spise på denne måten. Jeg er overbevist om at jeg nå har et sunt kosthold! :D

Heaven sa for siden:

WOW du ser fantastisk ut christinesixteen. Så utrolig flink du har vært!!!

Heaven sa for siden:

JEg gikk på GR og gikk ned 14 og la på meg 20 etterpå. Kroppen min var fortsatt ikke i form, og jeg slet med masse rart.
Etter mange år og enda flere kg i pluss kutta jeg ned på karbo, enda jeg var sterkt i mot den måten å slanke seg på ;) Der har jeg måttet svelge noen kameler, gitt! For kroppen blusser og har det så bra og jo flere karber jeg kutta jo bedre ble det.

Men! Det er jo ikke dermed sagt at lavkarbo passer for alle! GR passa perfekt for venninna mi + mamman min. Men ikke meg. Lavkarbo passer meg og min biologi perfekt, men vennina mi blir syk når hun kommer i ketose.
Det viktigste er å respektere at vi alle er forskjellige, med forskjellige kropper med forskjellige behov. :)
Lykke til videre, Karolinee :) Er sikker på du klarer det helt utmerket! Det aller viktigste er jo innstillingen, uansett hvilken retning man velger!

vimsen85 sa for siden:

Det er bra at GR fungerer for noen. Men det jeg reagerer på er at Karolinee setter eller mellom lavkarbo og sunt kosthold. Lavkarbo er et sunt kosthold. Og kanskje GR og. Jeg er ikke så sikker på det. Men dersom det fungerer for deg er det toppers Karolinee. Jeg skal slutte å være nyfrelst. Lykke til med det :)

Heaven sa for siden:

Vimsen: Det la jeg ikke merke til :) Er enig i det, lavkarbo ER sundt :)

hallgeirg sa for siden:

nå er vel dette egentlig en bildetråd, og diskusjoner om hvorvidt lavkarbo vs GR osv har vel muligens ikke så mye med bilder å gjøre?

vimsen85 sa for siden:

Nope. Men den diskusjonen var avsluttet for et par dager siden, uansett. Og det oppstår jo ofte diskusjoner i forskjellige tråder. Jeg syns det er mest gøy, jeg. Men den er avsluttet. Du får legge inn noen bilder, så er vi tilbake i gjenge..

StineH sa for siden:

Siden denne tråden sporet litt av, så slenger jeg ut noen nye bilder jeg!

Tenkte egentlig jeg ikke skulle ta bilder før ETTER jeg rundet under 115.. Men så klarte jeg ikke dy meg! ^^,

150 og 118

135 og 118

135 og 118

118 (turkis topp) og 125 ( lys topp)

Prepare for awesomeness! ^^,

HAHAH! Jeg burde blitt modell.. -,- :p Forskjellen i kg er ca 5 kg.. Også den fiiiine bergansjakken jeg fikk til jul! ELSKER den virkelig!!

Og ja, undertøyet matcher for anledningen, siden jeg leste her ett eller annet sted at det var vesentlig.. Trusa er forøvrig av den billige typen og sikkert regnet til bruk av en dame på over 95.. Elska da!

fjanni sa for siden:

Stor forskjell på deg Stine! Og :heia: for matchende undertøy!!

Idarull sa for siden:

Oi, se forandringen på ryggen da! :O er jo helt vannvittig, spesielt der. FLINK JENTE! Fortsett sånn!

StineH sa for siden:

Hihi..
Jeg har vært inne på VS å siklet.. når jeg blir lita og fin, skal jeg kjøpe meg noe skikkelige greier.. :D

Hihi.. :D Taaakk!! :D

Cherry sa for siden:

Jeg er nesten sjalu på StineH.

Hvofor? Fordi du ser ut sånn som det jeg ser i speilet når jeg glaner på meg selv og jeg er ett sted mellom 75 og 78 kg :p

Det er mektig bra jobba å gå ned så mange kilo og holde motivasjonen oppe.

StineH sa for siden:

:O
Pøøøhh... Det tror jeg ikke noe på.. ^^,

Hihi, tusen takk!
Hadde ikke klart å holde motivasjonen på topp uten alle dere her inne.. Det gjør at jeg VIL prestere, og ikke bare for meg selv... :D

Zillah sa for siden:

Det er knallbra, StineH !! :heia:

senorita sa for siden:

nei men hallo.. svær bestemortruse? ;P Samme hvor feit jeg blir går jeg ikke i noe sånt.. Kan jo ikke se navlen engang.. Ikke noe fint med truse helt oppunder puppene heller :P

fjanni sa for siden:

Seniorita: Det er vel omtrent der du tar feil..... Skal du vise fram navlen din til noen? :lol:

Dama her www.whatkatiedid.com/public/product.php?fes_prd_id=257 er ikke feit, men kan jaggu ikke se navlen hennes heller og hun er seeeexy. Vær snill mot kroppen deres og vis den fra dens beste side.. Hvorfor bruke truser som gir en ekstra magevalk bare fordi man mener noe er "bestemor"?!!

Cherry sa for siden:

Har lagt merke til at relativt "store" truser begynner å bli "in" nå. Om man går på lindex eller triumph og ser på utstillingene så er det ikke lengre små søte stringer i rosa blonder, men gjerne truser som faktisk dekker navelen.

Har en stooor truse. Den former og shaper og jeg bruker den under en litt trangere kjole for å slippe den synlige magevalken akkurat i navelen :p

StineH sa for siden:

Jeg sliter litt med den der med store truser... Jeg har ikke lyst til å kjøpe meg en stor truse.. For en stor truse i min str blir fort en gigantisk truse.. og jeg skal ikke være gigantisk mer.. Til sommeren skal jeg kunne bruke den trusen jeg vil..

Og ja, kanskje disse trusene er fine, for noen, men det gjør ikke meg noe godt i det hele tatt.. Å gå med trusa langt over navlen, når buksa fortsatt er på hoftene`? grøss

Jeg sverger til Björn Borg og Kari Traa til hverdags.. Og jeg synes stringtruser kler rumpa mi, så når jeg skal være sexy er det det som er tingen, og har aldri fått noen klager på det.. :)
Hver sin smak, men VS er målet mitt... :) ;D

fjanni sa for siden:

Joda, det er smak og behag. Jeg veit ikke hvor gammel du er heller for den saks skyld. Er ikke alle bukser som sitter på hoftene da. Igjen, fordi det ikke flattere den runde kvinnekroppen særlig. Stringtruse er altså det værste jeg veit, enn om man er tynn eller tjukk! Det er bare nasty og trashy i mine øyne.

StineH sa for siden:

Jeg er snart 21...

Jeg liker ikke de helt tynne stringtrusene, men de som er litt bredere med blonder og digg på.. Det synes jeg er sexy.. både på kvinner med former, og kvinner uten.. Jeg synes også hipstere er utrolig sexy..

De store trusene minne mer, som Senorita sa - Om bestemortruser.. Eller noe mamma kunne hatt på seg, og for meg å putte på meg en slik truse og skulle føle meg tiltrekkende, det blir heeelt feil...

Cherry sa for siden:

Har litt av det motsatte. Når jeg står foran kjæresten min i en truse som faktisk dekker litt så føler jeg meg mye mer sexy fordi jeg vet at man da ikke ser nøyaktig hvor fettet mitt ligger. Jeg ser faktisk syltynn ut da fordi jeg får skjult nedre del av magen. I små truser, nei jeg vet ikke med dere, men glufsa mi er enda litt tjukk, og så tyter det ut litt på sidene, man får kameltå og ja, det hele er ikke spesielt fint:D

fjanni sa for siden:

Jeg har det akkurat på samme måte! Føler meg mye mer sexy i litt større truse som sitter godt på kroppen og ikke bretter seg ned under magevalken nederst på magen. Dessuten digger kjæresten min undertøyet mitt også. (Men det kan vel ha noe med at jeg løper rundt i strømper og strømpeholdere omtrent hver dag under skjørtet...:D) KAMELTÅ!!! Jeg tror jeg døøøyr! Kult med stringtruse med biffgardinene på utsiden da! Gud nå er jeg så ekkel at jeg ble kvalm sjøl!!

langaard sa for siden:

Ha ha ha! Glufsa, kameltå og biffgardiner:D Ler meg ihjel:lol::lol::lol:

Venus Willendorf sa for siden:

StineH, jeg bare elsker hvordan du er så åpen og uhøytidelig med bildene dine!:ja:

StineH sa for siden:

Hihi!
Såklart!
Jeg tenker, det er jo sånn alle ser meg.. Og første steget mot å bli "rehabilitert" er faktisk å innse at det er sånn jeg ser ut..
Og nå begynner jeg å se forksjellen selv, og da er det ENDA mer gøy...

StineH sa for siden:

Her er ett bilde av meg fra ett år tilbake..
Jeg fant det nettopp på datan og jeg fikk helt sjokk!
TOTALT hakeslepp..

Meg i dag :

langaard sa for siden:

Grattis!! Du er kjempeflink, og TØFF:heia::heia:

Kanutten sa for siden:

:love: Du er nydelig!!! :love:

StineH sa for siden:

Tøff i trynet ja, men fjortis trutemunn og hele pakken.. Thank GOD for selvinnsikt.. :P

:love:

Venus Willendorf sa for siden:

Det første bildet er absolutt ikke hvordan du ser ut i dag nei!

senorita sa for siden:

Jaja vi er forskjellige.. Jeg liker ikke truser som går langt over buksekanten.. Skal jeg ha noe holdin så bruker jeg heller holdin :D OG det er det ingen som ser.. Og ikke skal se. Føler ikke meg sexy i det.. som feks dette : www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Miraclesuit-Shapewear-Fuller-Figure-high-waist-thigh-slimmer&product_id=MSS-2637UK&size=&colour=Black

Jeg syns hipsters kan være fint jeg, ikke nødvendigvis stringer.. Men så er ikke jeg så stor at hipsters blir "feil" på meg heller. Men så er jeg 26 år og føler ikke for å gå i store truser :p Syns ikke string er trashy heller, men så har folk forskjellig syn ;) Ser heller trashy ut enn bestemor! ;D som dette : maturewomeninpanties.com/pic-uploads/2010/07/blogpost_1278581346434_mature-panties008.jpg

t3.gstatic.com/images?q=tbn:0Df7E9Vi_GEDJM:http://beauty-lingerie.com/wp-content/uploads/2009/03/myhipster.jpg&amp;t=1 pent

Sanney sa for siden:

er ingenting jeg hater mer enn nysgjerrige truser, og har alltid brukt "vanlige" truser... nå kjøper jeg full briefs billig i england og da 55 kr for 5 stykk, de holder det de holder, og neste tur kjøper jeg jo en størrelse mindre allikevel :p har noen mer forsegjorte med blonder og slikt, men det er jo ingen som skal glane på undertøyet mitt, så for meg er det viktigste at det er behagelig å gå med. og gensern skal nedenfor buksekanten, og hoftebukser bare ramler ned, så den problematikken slipper jeg og :p

nå har jeg ingen nye bilder av meg tror jeg, og jeg er influensasyk så det blir heller ingen på en stund.. :p

hm, fant ett nyere bilde faktisk. det første er meg på mitt største som jeg har bilde av, er vel rundt 120-125kg..
[img]http://forum.lavkarbo.no/picture.php?albumid=421&amp;pictureid=2350[/img]

her er jeg ca 106kg.. og ja, jeg kler IKKE caps :p
[img]http://forum.lavkarbo.no/picture.php?albumid=421&amp;pictureid=2659[/img]

senorita sa for siden:

Wow du er slank i ansiktet for å være 106 kg!! Så stor forskjell! Du skulle sett meg på 105 kg.. SVÆR i ansiktet :|

senorita sa for siden:

Ja det der må være eneste grunnen til at jeg skulle kjøpt meg slike truser, hihi :p

langaard sa for siden:

He he! Billig livsforsikring da:D

Sanney sa for siden:

jeg har alltid vært ei real pære, mesteparten av vekta mi ligger mellom midjen og knærne. på tenåringsbilder av meg ser jeg ganske normal ut på bilder hvor underkroppen ikke er med :p

vimsen85 sa for siden:

Hahaha. Skikkelig underbuksediskusjon :D Jeg har sånne truser som er halveis string. Sånne som ser ut som de er hele forann, men så skrår de og nesten forsvinner inni "hakket". Men det er blonder over skinkene. Ikke tanntråd, liksom. Anyone som meina ka eg forstår? Jeg liker de. Sånne store truser liker jeg ikke, men tror det er mest på grunn av formen min. Jeg er veldig rund akkurat under navlen, men ved navlen er jeg veldig tynn (inni valken liksom. Så da blir de enten vide der eller stamme her eller der eller sagger i ræva. Me hates. Sanney, du ser tynn ut i ansiktet. Helt normal. Men du såg littegrann alvorlig ut. Smil til oss :D

Nupsida sa for siden:

Sånn du tenker på?

:)

vimsen85 sa for siden:

Jepp, noe sånt ;) Mine har kanskje blonder enda litt lenger ned på skinka :p

Zillah sa for siden:

I <3 Hips & Curves.
Men eg hatar at det ikkje skal gå an å få sendt det til meg på ein normal måte. Eg har ein perfekt bh (til min nyinnkjøpte fine kjole som eg ser fæl ut i utan undertøy) + strømper liggande i handlekorga som eg berre ha, men FedEx? I don't think so!

Jaja, eg har i det minste bevegd meg frå hovudsakleg granny pants til ... litt meire lågskjæring-men-iallfall-kun-hoftehøgde... String - never. Det er verken pent på meg, eller hygienisk.

Sanney sa for siden:

neeeei, da syns jo dobbelthakene og alt jo :D jeg er ikke så voldsomt smilete av meg, sånn åpen munn smiling og slikt. og prøver seff å se tynnest mulig ut på bilder som havner på nettet :p

vimsen85 sa for siden:

:lol:

Kanutten sa for siden:

:lol: Du er faktisk den første jeg har hørt/sett si glufse! Trodde det var bare meg i hele verden omtrent som sa det.. Jeg får pepper av mine kollegaer hver gang jeg sier det. :lol:

Cherry sa for siden:

Glufsa, hufsa...hva skal man si da? Vagina? Altfor pent pakket inn i nordnorsk dialekt :p

langaard sa for siden:

Gamla, er jo også brukt i nord:lol::lol: Hu er jo ikke eldre enn meg da:p

senorita sa for siden:

skrufse sier søstern min.. ufint hehe :p

langaard sa for siden:

Ja ja kjært barn har mange navn sa ho bæstemor:p

vimsen85 sa for siden:

:lol: Jeg vente meg til kusa når jeg bodde i Tromsø :lol:

Mille89 sa for siden:

jeg fikk en gullfisk i 20-årsgave som het kusa :eek:
og en kompis tattoverte Q<3 på hoften! (ja samme fyr)

Zillah sa for siden:

Eg er litt sånn gamer girl, og ein guild på serveren eg spelar eq2 på heiter Kusa. Eg prøver å ikkje lese det med norske auge.
Blir det ikkje ofte kalt "dåsa" som ein sånn ikkje-veldig-vulgær-eufemisme? Pussige namn alt det der. Tru om det finst like mange norske uttrykk for damenes aller helligste som på engelsk.

langaard sa for siden:

Ha ha, ja ja (kjært barn har mange navn):syklubb:

sistegang sa for siden:

Denne signerer jeg. Sånn har jeg det og. Aldri tilbake til "karbohydrat helvete".

sistegang sa for siden:

[quote=TrillTrall;995878]Men hvor mange på GR har du sett som har holdt vekten over tid etterpå? quote]

Jeg har TO ganger tatt av mer enn 30 kg på GR-kurs. Men brukte kortere tid på å legge de på meg igjen enn det jeg brukte for å ta de av. Og det kom ca 10 kg mer enn "topp vekta" begge gangene. Jeg har tilsammen i mitt liv før lavkarbo slanka av meg tilsammen 120 kg. For første gang i mitt liv er jeg "venn" med kroppen min - både psykisk og fysisk.

JEG HAR DET TOPP FOR TIDA.:D:D:D:D

TrillTrall sa for siden:

Musa? Godsakene pleier jeg å kalle den. :D

Nå lurer jeg på om jeg kjenner en av dere fra et annet forum, det er nemlig ikke noen andre jeg har hørt si glufsa heller...

Taran sa for siden:

Heisann:)
Ser det er diskusjon om undertøy her, og vil bare hinte om denne linken: www.simone-perele.com/en/#/catalogue

Jeg kjøpte meg et sett Simon Perele undertøy i høst, så godt å ha på og lekker passform. De har til mange størrelser og det beste at skulderstroppene blir bredere jo større bh man trenger. Det koster litt, men noe å ha som et mål f.eks.
Jeg sendte melding til min mann at han hadde kjøpt lekkert undertøy til meg til over kr. 1000,- og så takket jeg pent ;)

Dere er så flinke og flotte alle sammen, er kjempeimponert etter å ha kikket på innleggene her mens jeg ventet på Lisbeths lavkarbobrød skulle steke ferdig.

Ha en super uke folkens. :D

Debussy sa for siden:

Ha, ha - jeg hadde en liten bamse da jeg var lita som jeg forsøkte å kalle Kuse - men da måtte pappa forklare at han ikke syns det var så fint navn på en bamse... :D

Kanutten sa for siden:

:lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.