< Tilbake til oversikten

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

slektskap sa for siden:

65kgmamma: glemte helt å kommentere ditt kjedelige dilemma, satt bare og ristet på hodet hvor tankeløse enkelte er. Har selv vært med og arrangert utrikningslag med prislapp fra 200-400 pr. pers, og har vært med på å måtte betale på andre utdrikningslag (der jeg ikke har vært med og planlagt særlig) som plutselig kostet ganske mye mer. Det er greit at det koster om det er avtalt tenker jeg, men om man først spør om forslag og hjelp, og så ignorerer de tipsene som kommer, så kan man ikke bare kjøre på og velge de dyreste alternativene, det er virkelig frekt. Tenker at det ville ikke jeg likt om det var meg det ble holdt utdrikingslag for heller... (ikke at det kommer til å skje ser jeg for meg, de evige samboere her)
De hyggeligste utdrikingslagene har faktisk vært de billigste og minste etter min erfaring. :)

wevi sa for siden:

Har akkurat lagd mæ en knallgod middag! Så et tips fra Gerd om å rulle fisk i knust bacongull og steke som fiskepinner. Æ gjorde det, men heiv dem oppi en kjele med olje og frityrstekte dem. Hadde ferske asparges ovnsstekt i ovnen med smør, blomkålris og agurksalat til. Pluss en dæsj remulade og den geniale bearnaisesausen æ fant i Sverige.

Det va gooodt altså!!! :D

Namba sa for siden:

Nå har vi passert 1000 innlegg damer!!:) Jeg synes det er så kjekt at vi har denne tråden.

slektskap sa for siden:

:) Det synes jeg også!

Høres ut som en deilig middag wevi!

StegforSteg sa for siden:

wooow - det hørtes godt ut! Går kanskje ann å gjøre det med kyllingfilet å?

Elinee sa for siden:

Slektskap, samme her. Trener minimalt og en dag kan jeg drikke tre liter vann, og neste bare et glass eller to. Men har en tendens til å glemme det og bytte det ut med min lille venn, pepsi max.
Må sjerpe meg på det.
Wevi, den middagen hørtes god ut! Jeg må begynne å finne på nye ting, for går ofte i det samme gamle, og blir fort lei.
Ja, Namba. Så bra du startet denne tråden, har vært en veldig motivasjon å få litt venninner som er i samme situasjon og jeg gleder meg til å titte innom hver dag og se hvordan det går med dere :)
I dag spiste jeg taco, og er så lei av kjøttdeig som ikke smaker noe, så jeg brukte sånn taco spice mix på kjøttdeigen. Det står jo ikke hva det inneholder, men regner med at det ikke er helt ketolyse-vennlig. Men jeg spiste ikke mer enn en håndfull kjøttdeig, så er vel ikke så gærent da???

65kgmamma=perfekt sa for siden:

Takker for all støtte og råd ang utdrikningslag! Kjenner at jeg fortsatt er forbanna, men har bestemt meg for å la det ligge. Skjønner jo at ho(forloveden) ikke ønsker at jeg og en annen venninne skal komme! Så gidd ikke å bruke noe mer energi på det. Vi er avmeldt og ho har ikke en eneste gang vist forståelse eller respekt for våres økonomiske situasjon! Jeje...

Stilig :) Hvordan gikk det??

:heia: Kjempe bra jobba altså! Du har tatt meg igjen nå! Jeg hadde startvekt på 87 hadde du og det??

:sikle: Nam nam nam nam! Må vise til sambo sånn at han kan lage!! Hihi!

Ja denne tråden er kjempe god å ha! Så slipper sambo å høre på all sytinga mi.! hehe ;)

Tenkte det samme ...? Må vel funke det?

Ellers så var jeg tilbake i jobb i dag. Sambo har fedrekvoten sin! Grua meg egentlig til å jobbe igjen med tanke på mat, men det gikk kjempe fint. Men en smule lei alle spm om hvorfor jeg ikke ville ha vaffel(de har begynt å ha vaffler om mandagene!!!:eek:) (Det fristet ikke engang!)
Men de fleste ble veldig interessert i lavkarbo stilen. Så fikk iallefall noe å snakke om i lunsjen! :p

Jeg også har tendenser til å bytte vannet ut med den onde vennen pepsi maxen!! Hater det! :mad:Men skal kjøpe magnesium, det skal visst nok hjelpe mot søtsuget så håper det hjelper!!:rolleyes:

Hindu har ett eget tacokrydder som er uten sukker! Det skal visst være greit å bruke! Jeg har brukt old el paso taco krydderet. Tenker at det ikke er så ille hvis det inneholder litt sukker pga mengden! Men har kjøpt hindu taco krydderet også så skal bruke det neste gang!:D

Namba sa for siden:

Jeg har begynt å bruke hjemmelaget tacokrydder nå, men har mange ganger brukt kjøpt også. Selv om det ikke er optimalt så går det bra med ketosen. :)

65kgmamma: jeg veide 85,7 da jeg begynte, så det er ikke store forskjellen mellom oss. Jeg har også tenkt meg ned på 65(,7?) så vi har samme utgangspunkt og mål.:)

Joda - bailine gjorde voooondt :P men har trua på at det funker ;)

Kjenner meg stiv i "lovehandelsene" mine :P

Jezzez, jeg klarte ikke det regnestykket jeg!:p Haha.. Ja da har vi like lang vei å gå :) Men når jeg først begynte var det ett umulig mål trodde jeg, men nå ser det jo ut som det er realistisk! Hadde ikke trodd jeg skulle holde ut! Men det går jo kjempe fint!! Ikke en sprekk hittil og tror ikke det blir noen heller! :D

Huff da.! Får håpe det hjelper da ! :D

Elinee sa for siden:

Har en venninne som går på bailine nå, og hun sa de to første gangene var jævelig, men så ble det myyye bedre. Og hun har fått mindre rumpe og noe flatere mage..

Tar med alle minus-cm jeg :D Men det er i grunnen magen jeg gjerne skal bli kvitt :p

wevi sa for siden:

Hvor får man kjøpt det hindukrydderet da? veldig glad i alt som smaker taco :D
Tror forresten at det går helt fint å panere det meste med sånn bacongull. Æ lagde eggeblanding med masse godt krydder og fikk kjempedeilig og saftig fisk. Gubben gomla fornøyd. :)

Namba sa for siden:

Dette skal jeg prøve også. Høres godt ut.

Namba sa for siden:

Hindu selges på kiwi og spar. Rema har også tacokrydder på glass, men det smakte ikke taco. Inne på hjemmesiden til dreamy ligger det en god oppskrift på tacokrydder; lenabeatrice.net/generelt/taco-med-hjemmelaget-krydder/ Jeg er ikke fan av hvitløkspulver, så jeg bruker hvitløk sammen med kjøttdeigen for jeg elsker hvitløk. Jeg tenkte at det var vel manisk å blande sitt eget tacokrydder, men etter å ha gjort det ble jeg positivt overrasket. Mye billigere og like godt. jeg har en boks stående, så det er nesten ikke mer tungvindt heller.:)

Mona_K sa for siden:

Lmao! Dette er jo noe av det dummeste jeg har hørt... liker ikke den forloveden hun høres jo helt korka ut .. føler med deg mamma! Stå på og ikke gi deg!
Alle er ikke født med en sølvskje i munnen og 500 tilog med er mye penger.. En ting vis ting er planlagt og man hiver inn litt peng der og her liksom da er det jo en annen ting. nei hu høres ut som ei go gammeldags kjerring ..

Det var min meining i natten!

Mona_K sa for siden:

Kjempeflink !

Mona_K sa for siden:

Usj du stikker jo avgårde jo !! hehe JEG VIL Å VÆRE MED !
ligger 600g bak deg:p

Namba sa for siden:

Dere må rope ut damer når dere har tremånedersjubileum på ketolyse og fortelle hvor langt dere har kommet på tre måneder. Jeg håper på å ha kommet meg litt over halvveis. Superteddy er den jeg vet om som skal ned minst, så det er ikke sikkert det er så mange måneder til som skal til før du er ferdig slanket.:) Ikke eilinee heller i dette tempoet.;) Hun er virkelig superslankeren vår. Elleve dager igjen til jeg har vært på ketolyse i 3 måneder nå og til jeg skal spise baconcrisp og drikke light brus. Jeg er stolt som har klart å holde meg unna så lenge, for lett har det ikke vært.

Æsj - venter mensen og har et vanvittig søtsug i dag :(

Skulle faktisk ønske at det fantes vips-bli slank-piller :ja:

Jeg startet på dette kostholdet 4 feb :D Det går ikke akkurat fort, men det går ned - og jeg får vel bare trøste meg med det ;)

Myrull sa for siden:

Bunaden min passer igjenn :spent:

Tre måneder?? Oi det har gått fort altså, begynnte skikkelig et stykke ut i februar jeg da så her vel drevet på i 2,5 måneder.

Synes vi er flinke som har greid oss så lenge, da tror jeg vi har store sjanser til nå målet. :D

pheona sa for siden:

Hei igjen damer! Da er jeg tilbake etter et 4dagers opphold i england!
Gikk bare opp 3.2kg :)
Superfornøyd!

Har kost meg med shopping og mat og masse gåing.. stakkar beina mine er fornøyd med at jeg skal sitte stille på jobb i dag..

Håper jeg kommer raskt i ketolyse igjen for nå er det en stund til jeg skal skeie ut neste gang tror jeg! Nå vil jeg ned mange kilo igjen!!!!

Å de kiloene er bare vann :heia:

pheona sa for siden:

JEG VEEEEEET!!!!:heia:

(vel og kanskje litt alkohol :full:)

Namba sa for siden:

Den som hadde greid å lage en vips-så-er-du-slank-pille ville nok blitt verdens rikeste innen få år!:cool: Jeg hadde ihvf kjøpt den.:o

slektskap sa for siden:

Jeg vil også ha vips-bli-slank-og-veltrent-og-sunn-piller!!! Men idag skal jeg starte på 30-day shred, den kom i posten igår. Så da får vi se...:cool:

Jeg er heldigvis tilbake på null, dvs nå stemmer tickeren igjen, så må det bare fortsette!

Tocokrydder lager jeg også selv, det er minst like godt som ferdigblandet, og lager såpass at jeg har resten på et tomt krydderglass og da har jeg til neste gang. Skal også ha tacokjøttdeig idag, blander vanlig og kyllingskjøttdeig, det er snadder! :D

Ebbalilla sa for siden:

Beklager at jeg spammer tråden her februardamer, men jeg lurer på hvor og når du bestilte filmen?

Jeg bestilte den for 2 uker siden på megastorenorge men den er fortsatt ikke kommet:confused: Men pengene er trukket..

Utålmodig på å få startet!!!:p

slektskap sa for siden:

Jeg bestilte fra play.com den 14.4., bekreftet sendt den 15.4 og i postkassen min igår 26.4. Betalte £6.99

Fysj for en travel dag :ja:

Etter jobb, hjem å lage middag, så dusje og nå venter jeg på barnevakta - for jeg skal i samarbeidsutvalgsmøte i barnehagen og det klaffer selvfølgelig alltid på de ukene jeg har barna selv :p Så da må mamma trø til her gitt....

Elinee sa for siden:

1. mai har jeg holdt på i tre mnd! Det er faktisk mange kilo på kort tid. Føler egentlig at jeg har gått på denne kuren i flere år :P
    Pheona, tenk om det bare er vann som har bundet seg og så er du tilbake i ketose om en dag eller to!

Superteddy sa for siden:

Jeg skal vel ned lite ja, men JAGGU går det treigt!!! :eek:

Hvorfor gidder dere å bestille 30 day shred i posten når dere bare kan laste ned ulovlig på nettet?? :cool::D Det gjorde jeeg... :p Nå er klokka kvart på 23, og nå skal jeg dra den sykt støle rumpa mi opp på gulvet og trene med Jillian... Jeg tror jeg må være gal... Bihulebetennelse og fysj, men må vel bare komme meg gjennom dette her... :rolleyes:

Superteddy sa for siden:

Jeg er forresten sååå fornøyd nå! :D Støper negler hjemme, og i dag hadde jeg en tannlegesekretær her. Vi skal gjøre byttehandel så jeg skal få bleike tennene mine mot at hun får gratis negler en stund. :) Weeeeee!!!

Elinee sa for siden:

Ååå, så heldig superteddy. Jeg vil også bleke tennene mine. Men har en venninne som kjøpte de white strips og hennes ble altfor hvite. Og det er de fortsatt og det er et år siden hun gjorde det, så tror jeg skal gjøre det hos tannlege, gitt...Vet du hvor mye det egentlgi koster? Sånn ca?

slektskap sa for siden:

Vel, litt fordi jeg ikke gidder finne fram hvordan jeg skulle gjøre det på nettet og risikere masse dritt på maksinen min i tillegg, men først og fremst fordi jeg ikke gidder å gjøre meg til kriminell for sytti kroner, liksom. :cool::D Men bevares, andre får gjøre hva de vil. :rolleyes:

Ellers positivt overrasket at jeg klarte henge med, var litt i tvil de første fem minuttene... Mageøvelsene kjente jeg ikke noe særlig til, får prøve litt hardere i morgen.:)

Superteddy sa for siden:

Laster du ikke ned musikk eller noe på nettet?? Trodde "alle" gjorde det jeg... :rolleyes:

Superteddy sa for siden:

Koster 3800 der jeg skal gjøre det. :) Men jeg får støpt skinner som jeg legger blekegele og sover med. Da kan jeg ta så mange dager jeg vil. :D Har også litt angst for å få altfor hvite tenner, så genialt å styre det selv synes jeg! Med skinner kan man også gjenta behandlingen om et halvår el år om man trenger det. Da kan man bare kjøpe litt mer blekegele. ;) Om man bruker sånn lasergreie hos tannlegen så er det også fare for mer ising og mer sensitive tenner.

GLEDER MEG!!! :D:D:D Har hatt lyst til dette såå lenge!

slektskap sa for siden:

Er ikke så musikkinteressert, hører på radioen og har noen cder i bilen, men mannfolket laster ned til den store gullmedalje; filmer, serier, musikk...:rolleyes:

Høres deilig ut med hvite tenner - det var en bra byttehandel synes jeg!:)

slektskap sa for siden:

...og jeg kunne oppdatere tickeren min idag!!!! -0,4 på siden sist, dvs på 8 dager. Ikke allverdens, men jeg gjentar meg selv: ned er ned. Dessuten: en nesten ubrukt bukse fra i fjor passet omsider ganske greit!:)

Jeg skal på min 2 bailinetime i dag :D Grugleder meg - for det var ikke akkurat så fantastisk godt å ligger der kan man si :p

slektskap sa for siden:

Takk for "cheering"!!:D

Det høres ikke så godt ut heller, men så lenge det virker så. ;) Hvor lenge varer en behandlingstime?
Kunne tenkt meg å prøve noe drastisk for magefettet, trenger ikke miste noe særlig av rumpa mi da. Må si at rumpa mi har alltid vært fin - det var den jeg fikk emst komplimenter for da jeg var yngre, men etter jeg hadde fått minsten så gikk jeg ned noe og da forsvant jo nesten hele rumpa mi!!:eek: Derfor er det vel bare til å trene så jeg ikke blir stående her uten både pupper og rumpe til slutt, og med magevalk selvfølgelig. Tittet på bilder fra 10-12 år siden, og selv om jeg da var en 7-8 kg lettere enn nå så hadde jeg litt flesk på magen, som en pute rundt navlen, likevel.

Ebbalilla sa for siden:

Den kom i dag:D

Jeg kjøpte den 19.04 og bekreftet sendt samme dag. Kom i posten i dag 28.04. Betalte 122 NOK, inkl.porto.

Så nå skal jeg jommen meg prøve GETT!!:D

wevi sa for siden:

hmmm.. må si æ ble litt frista til å prøve sånn 30 day shred etter å ha googla litt på den.. :) Æ går veldig mye med vovvovver, men kunne trengt å virkelig få opp pulsen og kjenne litt stølhet i rompa. :D

Ebbalilla sa for siden:

Da har jeg prøvd Jillian Michaels 30 day shred.

PUH! Dama er seriøs altså.. Utrolig deilig og fin trening. Ganske hardt for en utrent kropp, så jeg ble meget rød i toppen og klarte ikke helt å henge med 100%:o
Kompakt trening som kombinerer armer og bein samtidig. Det er delt inn i kun noen minutter hver med styrke, mage og kardio. Så man rekker ikke bli sliten før hun setter i gang med noe nytt.

Men det var fullt overkommelig og ga mersmak.:) Anbefales:)

En behandlingstime varer 30 minutter - så det er bare å lide seg igjennom de minuttene ;) Jeg har bedt om fokus på mage og "lovehandles" :P Og i dag var dama der steinhard til meg - mente at jeg igrunnen var så godt trent at jeg kunne bare guffe på med max - og jeg kjente tårene trilla liksom :eek: men så går det over da, man må bare lære seg å slappe av mellom "slaga" . I jorunalen min er det diskutert mer ang dette ;)

Elinee sa for siden:

:heia: Slektskap.
Superteddy, jeg har så sensitive tenner, så blir nok gele på meg! Hadde vært en fin ting å unne meg selv nå når jeg har gått ned det jeg skal.
Syns du bailine hjelper? tenker at det er litt vanskelig å vite, fordi man også skal spise sunt ved siden av og da vet man ikke om det er bailine eller maten som gjør det. Mne veldig kjekt når du går på lavkarbo, for da vet du at maten er i orden fra før du begynte...Spennende å høre hvordan resultatet blir.

Jeg vet ikke om det hjelper da - har bare hatt 2 behandlinger :p Men det er jo rart da - hvis det ikke virker hvorfor kan man kjenne så godt at musklene trekker seg sammen, og at man blir støl i musklene liksom.... Og hvis det ikke hadde funket - hvorfor betaler da folk så mye for å gå dit å ha vondt gang på gang liksom ?

Jeg vil hvertfall beholde trua enn så lenge :4klover:

Superteddy sa for siden:

Skal love deg du får kjenne stølheten i rumpa altså! :eek: Har holdt på ei uke, og er dritstøl enda!! :rolleyes:

Namba sa for siden:

Hurra for slektskap.:)

Bleking av tennene kunne jeg også tenkt meg. Det må være herlig å få et blendahvitt smil.:)

Jeg har i lengre tid tenkt på hva jeg skal unne meg som premie når jeg når målet mitt, og nå tror jeg faktisk at jeg har kommet frem til noe. Nye briller. :) Jeg er bare litt nærsynt, så jeg klarer meg helt fint uten, men. Jeg fikk briller da jeg var 18 år. nå er jeg 31 og har fortsatt de samme brillene...Jeg bruker dem sjelden, men dersom jeg bare hadde noen nye tror jeg at jeg hadde brukt dem mye mer, særlig når jeg kjører bil og ser på tv. De brillene har jeg kler meg ikke og innfatningen er skjev. Siden behovet ikke er så stort så har jeg liksom ikke prioritert å bruke tusenvis av kroner på briller, men ny kropp må ha nye klær og skal få nye briller.:)

Gosj....nesten så jeg tør si at jeg er glad jeg har bursdag om ikke så lenge - jeg trenger virkelig nye jeans....de henger liksom rundt hoftene på meg :p og jeg er blitt skikkelig "sirompa" :D

Superteddy sa for siden:

Hehe... Ikke alltid man blir glad for at klærne ikke passer, men jammen er det greit når de blir for store! ;) Vekta mi står veldig stille, men så trener jeg jo hver dag nå, og har vært støl i over ei uke. Kan vel ikke forvente at vekta går nedover da...

Min belønning er nye pupper som jeg har skrevet før her... :o Skal snakke med banken om finansiering i morra tenkte jeg. Småflaut da, men dette er noe jeg bare må gjøre for å kunne være fornøyd med meg selv. Da får det være så flaut som det bare vil. :p

pheona sa for siden:

Hurra! Vekta mi har allerede begynt å gå ned igjen! Nå er jeg veeeeldig snart på der jeg var før jeg begynte med utskeielsene forrige uke :) bare 200gram igjen :)

Detta går veien! :D

Myrull sa for siden:

Større, mindre eller heise opp. :p?
Jeg har bestandig hatt ganske store pupper jeg, da jeg var yngre å kjempe slank også.
Ligger i familien, mange som har tatt bort litt på grunn av ryggen.
Synes ikke du skal synes det er flaut jeg, viktig å føle seg vel. :)

Superteddy sa for siden:

Tror de må heises opp litt og litt større. Nå er det ingenting igjen etter amming av to unger, så jeg vil bare ha sånn at det passer kroppen min igjen. :) Vil ikke ha så store at folk tenker at jeg har silikon liksom.. :rolleyes: Prøvde den minste bikinioverdelen mn her en dag, og den var altfor stor.. :( Litt skummelt å skulle skjære i kroppen da, men det får jeg bare tåle! ;)

Myrull sa for siden:

Det går bra skal du se. :)

Synd du ikke bare kan få litt av meg da for jeg kunne tenkt meg å få dyttet de inn i vanlige bikini overdeler uten at det tyter ut over alt.
Jeg har bare ammet en unge jeg...men det skal ikke mye til før det blir slappe greier altså. :rolleyes:

Superteddy sa for siden:

Kan gjerne ta imot litt ja! :D alle bidrag mottaes med takk!! :D
Vet det er like trasig når de er for store, har ei venninne som tok reduksjon for andre gang nå. Hun fikk dekt pga ryggproblemer. De heiste og tok bort en del, og de ble kjempefine!! :)

Myrull sa for siden:

Får sende litt i posten. :geip:

Jeg er glad for at mine krymper litt nå sammen med resten av kroppen.
Mulig jeg gjør noe med de jeg også når jeg er ferdig med å få barn og amme. :)

slektskap sa for siden:

Superteddy: Jeg kjenner det best i armene, men det er jo etter dag to da...:o
Namba: nye briller er en fin påskjønnelse synes jeg, det er ikke luksus men noe du trenger egentlig!:)
Stegforsteg: Du får ønske deg penger til bursdagen da, så du kan skaffe deg noen jeans som passer når du er ferdig!
Pheona: Hurra!:D
Myrull: om det er greit for deg så bare send litt ned her også altså, stiller opp vi for å lette byrden...:p

Grå dag her, men jeg er fornøyd her jeg sitter og kjenner på småstøle muskler etter to dagers trening.:)

pheona sa for siden:

Jeg er superskuffa over at puppene min er de som har forsvunet først... Jeg har lissom alltid vært fornøyd med mine, de har vært sånn passe store, og faste.. men nå er de pløsete... tenker jeg nok kommer til å gjøre noe med de etterhvert... jeg er jo tross allt bare 26år og liker å se fin ut ;)

Namba sa for siden:

Jeg har aldri hatt pupper å være stolt av jeg (a-cup som slank) så overgangen til å få enda litt mindre og litt slappere pupper har ikke vært så stor for meg. Men Myrull, send gjerne et par hundre gram hit også. Jeg har allerede begynt å få en liten b. Fordelen med å være flatbrystet for meg er at folk mistolker det som slank, særlig damer med store pupper synes jeg ser slank ut.:D

En grå og trist dag her også. Jeg er så værsyk at jeg holder på å gå i vei. Nå har det vært vinter alt for lenge. Jeg bor på Sunnmøre og vi har sånn vær på vinteren som vi har nå, kaldt (3-8 grader) og regn. Etter en skikkelig vinter med masse minus og snø så er det skikkelig deprimerende at aprilen skal bli sånn. Jeg vil ha t-skjorte vær!

Oi....jeg har ganske store pupper - men de har ikke minket i det hele tatt synes jeg....Og jeg har ikke gått ned noe i BH Str

Ana sa for siden:

Jeg har alt operert mine, og angrer ikke ett eneste sekund!

Og nå har jeg 3 mnd jubileum med denne maten, helt utrolig.

Gratulerer med jubileum Ana :heia:

Hva er de forandringene du kjenner best?

Ana sa for siden:

Jeg har ikke lenger mat"orgier", har slitt med litt bulemiske tendenser lenge og siden jeg endret til dette kostholdet er trangen helt borte. Der er den absolutt beste forandringen jeg har :) Ellers er ikke vekten helt med, men det kommer nok en dag det også.

pheona sa for siden:

Jeg har ikke gått ned i bhstr jeg heller. men merker at jeg sikkert burde ha gjort det.. fyller lissom ikke koppen lenger.. jeg har DD i bh...

slektskap sa for siden:

Idag tenkte jeg dele et par dårlige hodeløse mobilbilder med dere fordi jeg fant to bilder med samme klær på.
Det første fra midten av januar, 3-4 uker før jeg startet.
Det andre er nå.

Si at dere kan se forskjell da...?:o

Namba sa for siden:

Så utrolig bra! Gratulerer med tre måneder. Jeg har en atypisk spiseforstyrrelse selv og har samme opplevelse som deg. Jeg har gått fra å være manisk opptatt av mat til å spise normalt. Fortsatt kreves det en del kontroll for å lykkes, men det er lettere enn det har vært tidligere.

Slektskap: Jeg ser tydelig forskjell på bildene. Bra jobba!:)

pheona sa for siden:

wow! For en forandring! du ser at den sitter MYE løsere på magen!!! og på armene... :D

slektskap sa for siden:

Takk...;)

Takker! Jo, jeg ser det vel, og tenker at på januar-bildet så prøvde jeg garantert å rette ryggen og holde inn magen osv osv som best jeg kunne, mens på det fra nå så bare stilte jeg inn utløserknappen og løp på plass og stilte meg uten å gjøre noe liksom. Må se om jeg ikke klarer finne noen ordentlige før-bilder, slik at jeg når jeg er ferdig virkelig kan bevise at jeg har tatt av en del!

wevi sa for siden:

Bhstørrelser ja.. :D Har ikke akkurat vært overfylt her heller, å no begynner det å bli litt slærk.. ;) Men det er ikke så farlig, enda...

Gått ned igjen de 500 grammene æ gikk opp under mensen, så da var det vel bare en effekt av det. Angrer litt på at æ ikke har målt mæ med målband.. Får så mange kommentarer om dagen, å det vises godt på fjeset mitt, så noe må jo ha skjedd. :) Men vekta har hengt sæ opp.....

Slektskap - det vises kjempegodt :heia:

Jeg har laget kokkostopper nå - har mensen og kunne stupt oppi sjokoladeskåla hvis jeg hadde en ;) Men 2 av disse stagget virkelig søtsuget :D

wevi sa for siden:

Slektskap! :) Det vises kjempegodt! Spesielt på armene. Flinkingen!

Kokostopper høres slett ikke så ille ute.. ;) Men er det en spesiell type kokosmasse vi bør spise? Mener å ha lest at det er forskjell på dem. :) Kanskje det går ann å lage godis med den og cocosa? .. forter mæ bort på oppskriftssidene :)

Landlord sine har visst minst karber - så det er den jeg har brukt :)

Elinee sa for siden:

Slektskap, sååå flink. Ser stooor forksjell :heia:
Mine pupper har alltid vært litt store, bruker 75 f eller 80 e, kommer an på bhen, men nå merker jeg at de ikke sitter heelt stramt i koppen. Burde nok gå ned til e. Litt skuffende. Alltid der det minsker først på meg.
Men får du ikke dekket silikon hvis de er veeeldig små. Bare å gå og sitte der og sutre og si hvor jævelig du føler deg og at du får depresjoner. En venninne av meg gjorde det, og hun fikk det dekket. Kanskje litt utspekulert, men det er jo sakttepengene våre!
Steg for Steg, jeg blir også helt gal når jeg har mensen. Har så lyst på sjokolade da! Håper ikke jeg blir en av de som får mensen tre ganger i mnd, da ser det ikke lyst ut for meg. Jeg vil også lage sånne kokos topper, men hvilken sjokolade brukte du?

Mona_K sa for siden:

Namba hvorfor ikke spandere øye operasjon så du slipper briller ? Jeg gjorde det i fjord og skal si det var deilig. Koster ca 22ooo=)

God morgen folkens :) Ser det er mye prat jeg har gått glipp av :p Hehe. Men jeg ville bare skryte til Slektskap og si at det er utrolig stor forskjell!! Ser det spesielt på magen og armene :)
Jeg kommer til å fylle i puppene mine når jeg er ferdig med å få barn. Mine er sikkert gått fra D til en liten B på den første ungen min :( Fortsetter det sånn er de vekke når jeg er ferdig! Og jeg VIL ha pupper liksom! Hehe
Jeg skal også bleike tenna, tenkte jeg skulle gjøre det etter sommeren hvis jeg ikke skal begynne å stdere. DA har jeg penger til det :)
Men jeg må stikke på jobb nå!

GOD HELG!!!

Glemte å skrive at min mor tok en øyeoperasjon i fjor og ho er kjempe fornøyd :) Ho var veldig redd for selve operasjonen, men det var ikke ekkelt i det hele tatt ;)

Elinee - det er ikke sjokolade i kokkostoppene :p

2 egg
50 g smeltet smør
200 gr kokkosmasse
7 ss splenda
10 dråper vanilje essens

stekes i ovnen på 180 i ca 10 min

Ana sa for siden:

God morgen. Kokostopper, det må jeg prøve meg på

Kokkostopper var kjempeenkelt for meg som ikke er sååå flink på kjøkkenet :p

Elinee sa for siden:

Åja, leste en oppskrift inne på oppskrift delen, og der var det en med cocosa og mandler og sjokolade. Men denne skal jeg prøve! Går det bra med vaniljeessens da?

Nå er jeg stolt av meg selv! Når har jeg gått ned 14 kg akkurat! Juuuhu. Nå er jeg glad og skal ut og handle til kokostopper :)

pheona sa for siden:

goooood lunsj damer!
Nå er det snart min tur ti lå hente lunsj på jobben :)
begynner å bli litt sulten dfa jeg ikke har spist frokost. Ser ut som om det er hamburger... :( de tør jeg aldri spise for det pleier å være masse driiiit i dem... blir vel salat igjen idag :)

Wow - bøyer meg i støvet for deg :heia:

Mona_K sa for siden:

Øy! din snnnnik! hehe hadde jo akkuratt kommet meg ned til 13 og var fornøyd med å da deg igjen..:eek: hehe gralla

slektskap sa for siden:

Oj, nesten dobbelt av meg det. Gratulerer!!! :D Passer bare ketolyse sinnsykt bra for deg eller har du veldig mye å ta av?

Fy søren dere er flinke! Jeg gleder meg til jeg har gått ned 10 kilo jeg :D

Elinee sa for siden:

Slektskap, det funker fint, til tider, har jo hatt mine to-tre ukers stopper hele veien. Skal ned 20,6 totalt. Så har jo 6,6 igjen...
Steg for Steg, nå skal jeg også lage kokostopper. Kjøpte kokosmasse på Ica og den inneholder 6,5 g karber per 100. Går greit det?,trenger jo bare ikke spise så mange. Hvor mange var det i den fra landlord du kjøpte?

Var det hamburgere, Pheona, eller fikk dere noe du også kunen spise?

Val sa for siden:

Ja, dere er kjempeflinke alle sammen:) Utrolig flotte resultater:)

Jeg har holdt meg til lavkalori/lavkarbo i det siste. Har gått ned litt men ikke mye. Har egentlig gitt opp...når jeg gikk over til "vanlig" mat igjen gikk jeg ikke opp noe, så det ble ikke slik at kroppen tok til seg mer vann når jeg gikk ut av ketosen. Så det var jo fint.

Jeg spiser ikke poteter, ris og brød/bakevarer, så selv om jeg ikke går ned noe trives jeg egentlig med kjøtt og grønnsaker. Synes det er godt:)

:heia: Elinee :heia: Elinee :heia: DU ER KJEMPE FLINK!! Du er snart i mål ;)

Gratulerer Mona K; :heia: Du er jo rett bak, og 1 kg til og fra er veldig vanlig da ;) Hehe.. Flinkisser!!!

DERE ER SÅ FLINKE! GLEDER MEG TIL JEG NÅR 10 KG, HVIS DET SKJER :p

Ja det vil jeg tro går greit :D Posen min med kokkosmasse er tom og i søpla så jeg får ikke sjekka. Til meg (med mensen) holdt det med 2 ;) Så nei - det er ikke så mye som skal til...

Val: Kunne ikke tenkt seg at et fedon kosthold hadde passet deg bedre enn ketolyse da kanskje?

Elinee sa for siden:

Val, så koselig at du stakk innom. Hadde fortsatt sånn som du gjør nå, hvis jeg var deg. Det løsner sikkert plutselig.
Takk, 65kg, det er så hyggelig at dere alle blir glad på andres vegne. Ekstraa gøy å gå ne di vekt da. Nå har jeg lags kokostopper og de ble kjempegode. Blir så glad når jeg (steg for steg) finner sånne ting man kan lage som er søtt og godt. Jeg tror jeg klarer mer enn to i kveld, men skal prøve å moderere meg...

Namba sa for siden:

Så kjekt at du stikker innom Val. Håper du hilser på oss innimellom. Kanskje du bør spørre legen din om å sjekke stoffskiftet ditt? Kanskje det er en grunn til at du sliter sånn med å gå ned i vekt? Det må være trist å slite sånn med slankingen. Jeg håper det er noe som ligger bak som det går an å gjøre noe med.

Val: Jeg har ikke ord!! 14 kg!! Du er jo snart i mål du i dette tempoet. Blir jo nesten litt misunnelig her jeg sitter.
Mona: Gratulerer så mye med 13 kilo. Utrolig bra resultater har dere fått.

Nå har jeg bestilt meg "drømmebuksa". Den jeg trodde skulle være målet å komme inn i, str 31" (som skulle være 40/42). Den var fin, men den var nok litt større enn jeg trodde. Jeg fikk skviset meg inn i den med nød og neppe allerede nå (jeg bruker str 44), så det spørs om jeg er nødt til å bestille en størrelse mindre når jeg er ferdig slanket. Jeg vet ikke før jeg er der. Jeg gleder meg i alle fall til den passer.:) Jeg er så glad i boot cut lys dongeri.

Namba sa for siden:

Kan ikke alle sammen fortelle litt om seg selv sånn at vi blir bedre kjent?

Alder:
Sivilstatus:
Antall barn:
Hva dere gjør til vanlig:
Evt andre ting:

Jooooooo det kan vi ;)
Alder: 25 år
Sivilstatus: Samboer/forlovet ( 8 år i lag på søndag )
Antall barn: 1 jente som heter Elvine
Hva dere gjør til vanlig:Er i Mammapermisjon, og akkurat nå jobber jeg når pappaen har sin kvote :) Og da jobber jeg på en fabrikk som prod. nødmat og vann til div land og livbåter og sånn :)
Evt andre ting: Elsker å spille volley ball, og faktisk spinning også:) Kommer til å fylle puppene når jeg er ferdig med barn, bleke tenna :) Har en drøm om å strutte i bikinien til sommeren, og for engang skyld være stolt over kroppen :)

Jeg har 3 mnd jubileum på ketolyse i morgen !!! :D UTEN SPREKK ;)

Mona_K sa for siden:

Takk =)

wevi sa for siden:

*venter spent på at andre svarer*

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.