< Tilbake til oversikten

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

StegforSteg sa for siden:

God morgen damer.

Gratulerer med 12 kilo :D :D

Er litt frustrert over at jeg rett og slett ikke kommer meg inn i ketose på 48 timer lengre. Trodde jeg var det i går da, for helga var ikke sååå ille - men niks null utslag på stix... Konferanse i dag - det betyr at jeg ikke vet hva jeg får til lunch - men jeg skal være standhaftig!

slektskap sa for siden:

Det står stille-stille-stille her! :mad: Ja, ja, neste uke... :rolleyes:

Ellers så bor jeg på (eh nær) veien mellom Bergen og Stavanger. Og Os kjører jeg gjennom en del ganger i året forresten, på vei til familie i Hardanger. :)

Mannfolket er dratt ut på jobb, og jeg håper jeg får igang treningen ordentlig mens han er borte. Venter på Jillians 30-day-shred i posten, men kan jo finne delene på youtube også regner jeg med. Så nå må ungene tidlig i seng hver kveld altså!!:p

Namba sa for siden:

Det hadde vært hyggelig!:) Jeg vil gjerne møte deg.

Vi skal i bryllup i stavanger i slutten av juli. Mine connections er stort sett i trøndelag og nordland og ved Gjøvik og Drammen. Hvis noen befinner seg deromkring må de bare si fra.:)

Elinee sa for siden:

Jeg føler nesten at det er sånn blind date vi planlegger her :p Høres rart ut, men blir litt "redd" med tanke på å møte dere. Men vi har jo egentlig noe veldig vesentlig til felles, så har nok en del å snakke om, selv om vi tømmer oss ganske bra her.
Mona, bare kom hit! Wevi,du og! Namba, jeg tar deg på ordet hvis jeg kommer meg oppover. Har utsatt og utsatt, for ser mørkt på 7 timer på tog!
StegforSteg, det ordner seg for snille jenter. Men er det fler enn meg som begynner å tenke på hva vi skal gjøre etter dette? Jeg er så redd for å legge på meg sakte, men sikkert. Og vil ikke gå opp, men vil heller ikke leve sånn her i hundre år...

Fremdeles ikke utslag på stix jeg :( Nå skjønner jeg nada faktisk.... mest lyst til å gi opp - føler meg oppblåst og fæl! Gir det til helga - hvis jeg ikke får utslag da, gir jeg opp for en stund :(

65kgmamma=perfekt sa for siden:

Hei hei Damer!

I dag har tiden flydd, har ikke vært på dataen før nå! Veldig uvanlig for meg!!

Ja det var dumt det der altså..! Men vi får satse på det kommer flere anledninger :)

Gjør du? Så kult. Kanskje vi kan treffest en gang da! Håper det løsner for deg. Så kjiiipt å stå stille ! (selv om det er vanlig)

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, må ikke gi opp!! Selv om jeg skjønner deg og, men håper du kommer i ketose før helga! Krysser fingrer og tær!

Nå må jeg rigge meg til foran tv'n! PARADISE HOTEL !!

Elinee sa for siden:

Steg for steg, man går ned selv om man ikke er ketose. Jeg har faktisk aldri kjøpt de stixene, aldri brukt en eneste en. Jeg er en dårlig ketolyser, men har funket fint uten. GI IKKE OPP. Vi har alle hatt mange uker med stopp, du vet jo i hvert fall hvorfor det stoppet. Stå på, dette løsner sikkert i morgen :) :) :)
Paradise i stua her og

Superteddy sa for siden:

Paradiiiise!!! <3
mandag 70,8 kg, tirsdag 70,3 kg (hurra), onsdag 70,9 kg... :mad: DRITT!!
Mensen og kvisete og føles som hundre tusen kilo... BLÆ!!!

Elinee sa for siden:

Haha, superteddy. I know how it feels...
Jeg har alltid trodd at hvis man først gir opp alt man liker og bestemmer seg for å slanke seg, så er det det bare straka vegen mot en tynn kropp, men er søren meg ikke så enkelt!!!

Huff, har mensen jeg og, føler meg ikke akkurat på topp nei:( Glemte å veie meg i dag så må sjekke i morgen! Sikkert gått opp igjen:( Syns jeg har fått så sykt med kviser de siste ukene:eek:... har aldri hatt noe særlig før så det syns jeg er driiiiit kjipt:hylgrine:.. alle snakker om den fine huden , men den er ikke kommet her..!:nei:

Superteddy sa for siden:

Jeg syntes liksom jeg hadde fått bedre hud, men nå ser jeg ikke ut som en hudpleier lenger nei... :rolleyes: Kanskje det er all fløten?? :p

Elinee: NEI, det er jaggu ikke så enkelt!! :eek::p

Mensen er noe driiiit!!!!!! :mad::mad::mad:

Namba sa for siden:

Jeg tenker veldig mye på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig slanket. Det er lenge igjen enda, men jeg gruer meg veldig til å gå ut av ketose. Jeg er redd appetitten min og de konstante tankene på mat kommer tilbake. Jeg stoler fortsatt ikke på at jeg har et normalt forhold til mat, for selv om matlysten er dårlig så kjenner jeg at jeg stadig er sugen på noe når jeg er veldig sliten eller deppa. Det er mye derfor jeg er overvektig i utgangspunktet.

Men jeg har bestemt meg for at dette er siste gang jeg slanker meg (mer enn to-tre kilo). Planen min er å prøve å finne en middelvei og dersom jeg går opp to kilo så skal jeg ta tak i det med en eneste gang. Jeg har ikke lest boka om vektstabilisering enda fordi jeg har lånt tre bøker på biblioteket og fordi jeg blir litt bekymret med tanken på fremtiden. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal kunne få et normalt forhold til mat igjen. Dette er det nærmeste jeg har vært på veldig lenge, men hadde jeg ikke slanket meg for øyeblikket ville jeg mest trolig lagt på meg. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det enda, bare på "aldri mer mer enn to kilo opp i vekt" for jeg klarer fortsatt ikke se for meg at jeg skal lykkes med å bli slank. Derfor prøver jeg heller å se for meg det, men det ligger i bakhodet mitt.

Hvordan kan jeg spise? Hva kan jeg spise? Hvor mye sjokolade og gatekjøkkenmat kan jeg spise uten å legge på meg (oversatt til: Hvor mye karbohydrater i kombinasjon med fett kan jeg spise uten å legge på meg/ hvor normalt kan jeg spise hvis jeg f.eks er sammen noen venner en helg uten å bekymre meg?) Målet er så klart å praktisere måtehold i fremtiden, for det var nettopp det jeg har vært så dårlig på, men etter å ha vært jojo slanker i mange år så vet jeg rett og slett ingenting om hvordan man holder vekten og aller minst på et lav(ere) karbo kosthold. Jeg er så redd for at kampen mot kiloene blir en evig kamp.

Namba sa for siden:

Som jeg lo av paradise i kveld. KØDDAAAA!!:D:cool:

Du må ikke gi opp steg for steg. Som det blir nevnt her så trenger du jo ikke være i ketose for å gå ned i vekt. Jeg har hørt at det blir vanskeligere og vanskeligere å oppnå ketose for hver gang man går ut av ketose. Du kommer sikkert i ketose igjen selv om det tar mer tid, og for alt du vet så kan det jo hende at du går ned tilsvarende mye uten ketosen bare på lkhf.

Sliter med kviser jeg også - i en alder av 31 år! :mad: Jeg hadde finere hud som tenåring enn det jeg har nå. Dritkjipt. Jeg går til soneterapi også, og der jobber hun med hormonbalansen (pga bekkenløsning, kviser og hormonhodepine hver dag), så i kombinasjon med lkhf kostholdet så er jeg spent på om det blir noen forbedringer. Jeg hadde forventet forbedringer etter en måneds tid på lavkarbo jeg... ikke det nei...:confused:

Elinee sa for siden:

Namba, tenker helt likt som deg med tanke på "the aftermath".
Men før jeg snudde døgnet, spiste på natta og la på meg, spiste jeg akkurat hva jeg ville og holdt meg der jeg skulle. Det jeg lurer på er om dette fortsatt vil gå hvis jeg går ned til det jeg vil nå...Men vil ikke akkurat prøve det ut for å se. Åå, dette er no dritt. Vil spise normal mat igjen, men ser for meg at jeg kommer til å veie meg hver dag sånn som jeg gjør nå og bli helt besatt. Man kan sikkert få litt spiseforstyrrelser av dette, for blir så sykt fokus på mat hele tiden.

Mona_K sa for siden:

Ja =) Satser å være med nesteår også =) Solstrand konferansen er vært år! Så får vi se om jeg fortsatt selger kosmetik ennå da ;)

Mona_K sa for siden:

Som om jeg skulle sagt det meste her selv.. dette er første gang jeg slanker meg men hadde anoreksi før, så er den hjernkontrollen jeg bruker her bare at jeg spiser da seff... men er redd for etter..

Blir også sinnsykt deppa av å få dårlig samvittighet av at jeg ike kan spise gullerøtter å frukt =( savner det ..Det verste er at det er "sunne" ting jeg savner ..

Jeg ser de som er på et vedlikeholdskosthold mer eller mindre sverger til Lindberg sin filosofi. Der kan man spise litt karber - og ha et C-måltid som han kaller det. Jeg har snusa litt på den filosofien etter jeg er ferdig slanka.

Ana sa for siden:

Låne bøker på biblioteket, det har jeg ikke tenkt på en gang. Tror jeg må ta meg en tur dit i dag. Takk for tipset, Namba!

StegForSteg: Ikke gi opp, plutselig er du tilbake igjen. Det står i boken at det kan ta fra 2 til 4 dager å komme tilbake i ketose etter en utskeielse.

Her går det bra, jeg er straks tilbake på utgangspunktet, og i kjøleskapet står min første porsjon med Fun light gele som jeg skal kose meg med senere i dag.

Namba sa for siden:

Lindberg sitt opplegg må jeg sette meg inn i ser jeg. Takk for tipset steg for steg. Jeg vet ikke hva c-måltid betyr enda. Jeg har lest boka bedre uten brød og der legges kostholdet opp rundt max 72 karber pr dag, så jeg har vært inne på tanken på det også men jeg vet jo ikke hva det betyr i praksis før jeg har prøvd det ut og satt meg skikkelig inn i det. Det er god tid til å gjøre det enda.

Superteddy sa for siden:

Sånn etter dietten så tenker jeg at jeg skal være nazi i ukedagene og kanskje spise det jeg vil i helgene. Merket under sprekken min i påska at kake og sjokolade ikke smaker like godt som før heldigvis, og jeg greide ikke spise like mye som før! :) Så jeg er optimisisk! Tror at siden vi har vært så flinke så lenge så kommer vi til å ta tak i det myyye før når kiloene sniker seg på igjen! ;)
Jeg har tro på oss jenter!! :D

Superteddy sa for siden:

Laget forresten nøtte-microbrød i sted, og det var dritgodt og kjempeenkelt!! :) Har ikke laget brød-erstatning før jeg, så dette var en positiv overraskelse! :D

Ana sa for siden:

Nøttemikrobrød? Det må jeg søke opp.
Jeg laget knekkebrød på to minutter, med linfrø og "linfrømel". Nå må jeg støvsuge kjøkkenet for stavmikser og linfrø var vist ingen god kombinasjon :)

Jeg har fått tilbake munntørrheten og ånden så kanskje jeg får utslag på stix i dag :heia: Jeg har alltid litt godt i en skål på stuebordet, og blir veldig skjeldent frista - men i går måtte jeg kaste hele greia liksom :p fristelsen ble alt for stor....

wevi sa for siden:

nei hoff.. no e det vanskelig å holde motet oppe. kommer nok ikke til å sprekke, men æ går jo ikke ned.. å no har æ gått opp 500 gram på toppen. Har mensen, men har aldri gått opp under mensen før.. Nei no e geipen langt nede merke æ. Tanken på at dette blir enda en kur som ikke hjelper mæ lurer i bakgrunnen. Å det e veldig synd fordi æ føler mæ i kjempeform etter å ha begynt med lavkarbo. Men et lite lyspunkt e at æ IKKE har kviser denne gangen. Pleier å se ut som en fjortis når tande rød er her vanligvis, men nå har æ rene babyhuden. :)

Lurer litt på om æ får i mæ nok fett.. Merker at alt det fettet e vanskelig å bli kompis med. :D Har kjøpt cocosa men har ikke funnet noen måte å få det i mæ på. ;)

pheona sa for siden:

Halloooooo folkens!
Evigheter siden jeg skrev no her inne igjen.. Jeg har også stått stille på vekta i en evighet... (iallefall tre uker... ), ble veldig lite motivert av det. Og effekten var at jeg blei godtesjuk.... Når jeg ENDLIG begynnte å gå ned på vekta hadde jeg selvfølgelig en planlagt utskeielse i utdrikkningslag... og i morgen skal jeg til england (om flyet går.... ). Skal nok ikke ha sånn siiiiinnsykt utskeielse de dagene jeg er der borte, men jeg gidder heller ikke telle karbene på grammet.. Det har vært planlagt en stund. Så jeg tror ikke jeg vil få no dårlig samvittighet..

Elinee: Et tips... Skal du spise Sushi flere ganger... kan du jo velge å spsie sashimi istedet :) det er jo bare fisken... og NAMMIS!

pheona sa for siden:

Men Wevi!!!! Du har jo gått ned 7.3 kg allerede!!! Da er det jo en livsstil som funker!!!

Dette er nok bare et lite stopp på veien mot målet!

SAMMEN ER VI STERKE! OG VI SKAL BLI SMEKRE!

slektskap sa for siden:

Stor støtteklem til de som står stille (eller går opp!) - det er så kjipt!
Selv klarer jeg ikke la være å veie meg nesten hver dag. Det hadde nok vært bedre med en gang i uka fordi det går litt ned, så litt opp, så litt ned... Og humøret og motivasjonen svinger deretter, selv om det gjerne går litt ned totalt sett etter ei uke.
Vel i dag skal jeg i det minste si:

Juhu! Omsider. Nå har jeg passert -7 kg.
Da var det bare ca 11 igjen...:p

Tenker jeg kanskje skal lage oopsie-pizza-rull idag som middag. Håper ungene også vil spise det. Det er styrete å lage noe til de og noe til meg, evt alltid tilpasse min mat/kutte ut noe på min tallerk.
Igår ble det omelett/eggerøre m/fløte i og bacon til kvelds.
Største var kjempefornøyd, og minste spiste også litt.
Største proklamerte at bacon var det beste i hele verden; akkurat som is, kake og snop!:D

pheona sa for siden:

Hurra for bacon!!!!

Deilig da, med noe som er like godt som kake, snop og godteri! Med tanke på at det faktisk ikke er så ille å spise!!!!!

Ana sa for siden:

Bacon er digg!

Her blir det også mye doble middager, og i dag ønsket de kjøttkaker så jeg lurer på om jeg skal prøve meg på kyllingnuggets som jeg leste om for en stund siden.

Takk for frukt-te og cocosa sier jeg bare når det røyner på ;) Det metter og i tilegg så får jeg i meg noe søtt....

wevi sa for siden:

ja pheona, du har helt rett! æ har jo allerede gått ned 7,3 kg.. men det va jo fra før påske.. generelt lite sutrete, men no kom det en bølge mærke æ :D

Frustreeeeert! :)

Superteddy sa for siden:

Du har jo gått ned mer enn meg da Wevi! ;) Men skjønner frustrasjonen når det stopper opp altså! :rolleyes:

I dag har jeg vært husmor altså!! :D Lagde microbrød for første gang, og til middag ble det hamburger med oopsie-brød! Aldri laget oopsier før heller, så i dag er jeg fornøyd med meg selv! :D:D

wevi sa for siden:

Ja æ e herved ferdig med sutrerunden min.. ;) Fortsetter med (litt) friskt mot! :visemuskl

Tenkte æ skulle prøve å bake det der karins beste brød i kveld eller i mårra. Noen på den tråden skrøt no så fryktelig, så æ ble nysgjerrig. Etter at æ har begynt å spise en del av nanna-knekkebrødet, har æ nok fått i mæ for lite fett trur æ. Må lage noen skikkelige kotelettmiddager med meierismør snart. mmmmmmmm

Elinee sa for siden:

Slektskap, jeg veier meg også hver dag. Er bare dumt, for blir så deppa hvis jeg går noen gram opp eller står stille, men klarer ikke la være.
Pheona, sashimi er godt, men syns det er litt kjedelig. Og jeg liker så godt den med scampi og ris og den med laks og ris. Risen gjør så mye, syns jeg. Jeg savner faktisk ris mer enn noe annet. Ååå, er så lei denne maten. Men vil jo bli tynnere. Cocosaen min står i skapet. Prøver å spise en skje rent, god ettersmak, men så mye fettsmak også. Noen tips til hva jeg kan bruke den til? Hadde den i smoothie med bringbær og jordbær, men syns ikke det var såå digg. Cocosa te er uaktuelt, smakte jo fett vann....

Superteddy sa for siden:

Elinee: Hva med å lage sånne godiser med cocosa, kakao og kanskje litt søtning? (aner ikke jeg, har bare sett noen som lager sånne... :rolleyes:)

pheona sa for siden:

Wevi.. Spiste du brød erstatninger før påske?
Samboern min føler at brøderstatninger er partystoppere for hans del... kanskje det er det for deg og? bare et forslag :)

litt sånn på sidelinjen...
Det er HELT vanlig å få en stopp i vektnedgangen omtrent på dette tidspunktet i dietten.. Så de ter nok bare å holde linja og stick with it! Så kommer vi nok over kneika alle sammen!!!

I morgen reiser jeg til England.. er suuuper spent! Driver å pakker nå... og har allerede fått reisemage(express-slanking)!

Elinee sa for siden:

Goood tur! Jeg vil også ut og reise. Men skal snart til Paris med sambo, så får vente...
Jeg har ikke spist en eneste grønnsak i dag, slår nok negativt ut på vekta i morgen, men ORKER IKKE SÅ JÆVLA MANGE FORBEREDELSER. No more koking tonight!

wevi sa for siden:

Har også litt problemer med å få i mæ cocosaen. :) Prøvde den i te å det var fabelaktig motbydelig. Minnet mæ om noe greier en kjæreste drakk for å rense systemet før han sku undersøkes med kamera opp i .....

Trur æ spiste litt knekkebrød før påske også, men ikke så ivrig som no. Er så deilig å lettvindt å slippe å forberede så mye stadig vekk. :) Har tenkt tanken æ også, men det er så mange ting som kan stoppe oss. Bare mæ som er forvirra? Noen ligger unna kunstig søtning, noen meieriprodukter, brøderstatninger osv.. Da blir det litt lite spennende igjen i lengden trur æ. :)
Har egentlig bestemt mæ for å bare fortsette å spise riktig og ikke veie mæ på ei stund eller tenke så mye på det. Blir litt kokko i nøtta iblant føle æ. Har ikke vært ute av ketose en eneste dag siden før påske, så det må no vel løsne en dag. :)

God tur til England!!

Superteddy sa for siden:

Hva om du prøver det microbrødet da Wevi? Der er det jo bare nøtter, linfrø, egg og smør. :) kan lage masse av det "melet" og bare steke nytt i microen hver dag. ;) Er jo mer fett i det også, i tilfelle du får i deg litt lite fett om dagen. :)

Jeg er så sykt støl akkurat nå... Begynte på 30 days shred i går morres og var en tur på treningssenteret og trente styrke for full fres i tillegg i går kveld... Teit ja!! Helt vrak i hele kroppen, så blir spennende å se om jeg greier dag 2 av shred`en nå etterpå... :p Vekta var ikke så ille i dag da, selv om jeg er støl som fy! 100 gram over laveste måling, så jeg er optimistisk! :D

wevi sa for siden:

Har prøvd å søke på microbrød, men æ tipper det har et annet navn i oppskriften. :D Noen som husker hva det het, eller husker oppskriften? Kan gjerne prøve det.

slektskap sa for siden:

Gleder meg til helg! :D Lite planer, huset er rent og tenker jeg får litt hobbytid.
Håper å få tid til å prøve litt oppskrifter og planlegge måltidene for neste uke også. Jeg liker planlegging, men er ikke så flink til å følge de alltid... :o

Shoppet et par nye plagg igår, gleder meg til de kommer i posten!

Superteddy sa for siden:

JA! Det er det! :D Jeg brukte 20 gram mandler, 20 gram paranøtter og en god dæsj linfrø. Det ble hvertfall meget bra! ;)

Namba sa for siden:

Jeg har enda ikke fått motet meg opp til å bake knekkebrødene (siden jeg er dritlei matlaging og er bra sikker på at det ikke faller i smak), men i dag skal jeg prøve å lage oopsier. Jeg har kjøpt inn kjøttdeig og skal prøve å bruke dem til hjemmelagde hamburgere, kremt, bacon cheese burgere.:D Her må vi lesse på der vi kan.;) Jeg håper det ikke smaker omelett! Jeg kjøpte inn burgere og -brød til mannen også og han har bestemt seg for å grille burgere i kveld. Spørs om jeg sender med han mine ut også, for grillet burger er kjempegodt (selv om det er litt mindre fett). Undres hva slags dressing jeg skal bruke. Her må det tenkes. Kom gjerne med tips.

Jeg lagde oppsier i går, men det ble ikke vellykka gitt :p Jeg rørte for mye når jeg blandet eggehvit og ost og eggeplommene! Være forsiktig! Det ble bare en tynn røre som ikke hevet seg!:eek: Men er nok å bare blande det forsiktig!
Smaken var vel ok, men tipper det blir bedre med luftige Oopsier enn flate og stive pannekakeOopsier!

Lykke til! :D Håper det går bedre med deg ;)

Rømme?? Det bruker jeg ;)

Ah - salig fredag :D

Hva er planene da damer for denne kvelden?

Myrull sa for siden:

Jeg har laget mye oopsie å jeg blander bare alt sammen jeg å har i litt fiberhusk å litt ekstra bakepulver. :p
Drev å pisket eggehvitene osv...men jeg synes ikke det er noe stor forskjell. :)

Kvelden min går med på å pleie en skikkelig farrang syk 7 åring å sikkert en dupp etter vert.
har vert oppe med datteren min siden 04.30 i natt :rolleyes:

Ah Myrull - vi hadde det natt til torsdag. Lillemor på 4 fyllte senga si hun....

Ahh .. Da skal jeg prøve det neste gang ;)

Jeg skal ha en vennine på besøk. Skulle egentlig drikke vin og kose oss.. Men ho er nett begynt på GR så ho kan ikke drikke så mye!!:eek: Hihi..ler litt ondskapsfullt Thihi!! Har prøvd å få henne over på lavkarbo, men det var visst litt mye styr.. Men hvis el når ho feiler på GR skulle ho på lavkarbo :)

Jeg skal aldri tilbake til et GR kosthold igjen hvertfall - jeg hater å veie maten min :ja:

Ana sa for siden:

Jeg og!

Her skal vi lage oss indisk snart, det og rødvin til Nytt på nytt blir deilig.

Jeg gleder meg også til å få barna i seng, krype oppi sofaen og nyte et glass rødvin og stillhet <3

Elinee sa for siden:

Åå, dere er så flinke bakedamer! Jeg orker ikek lage en dritt, så mye styr. Jeg begynner ikke å tenke på å lage maten før jeg er for sulten til å orke å styre med masse. Jeg burde lage ferdig masse porsjoner med ting og ha i kjøleskaper, men det tenker jeg alltid, og blir aldri noe av. Skjerpings...
I morgen skal jeg i bursdag, så får se om vekta blir klikko i tre uker igjen etter det. Men drikker jo bare lavkarbo øl, skjønner ikke hvorfor den må være så slem mot meg!!

slektskap sa for siden:

Ah... Tre (:eek:) strake timer i sofaen etter ungene omsider var iseng - ganske deilig siden det er fridag i morgen.

Og Elinee: du ligger jo miiilevidt foran (de fleste av) oss andre likevel, så om du stopper opp litt så...:p:D

Jeg har "skeiet ut" med lavkarbokosen min: mascarponekrem (mykost å regne) med en teskje fløte, litt Splenda, øko-kakaopulver, kanel og bittelitt cayennepepper! NAM!!! Bedre enn all verdens iskrem osv...:D

Mona_K sa for siden:

Uff nei ikke lett å holde motivasionen oppe altid.. når det koemmer til cocosa syns jeg der er kjempegodt å lage meg en kjøttdeig wok der jeg bruker salt pepper og en del karri (mest karri) så har jeg oppi en tsjei el sjei med cocosa =) smaker godt og eksotisk;)

Mona_K sa for siden:

Av alt jeg spiser er det jo grønnsaker som inneholder mest karbo.. Gjør sikert ikke noe at du skippet det i dag =)

God morgen damer :D

Sola skinner og det er blå himmel her :heia: Jeg tar med meg barna og drar til en venninde i dag tenker jeg....Hun har terasse - så da kan vi sitte ut der og kanskje få litt farge :D Barna kan løpe rundt og leke - ja det er et paradis for oss som bor midt i sentrum i en 3 roms :)

Lillemor drukna jo vekta mi i går - så vi må innom biltema å kjøpe ny vekt :p Har jo hatt veiefri uke - og slitt med å komme i ketose igjen etter en høykarbo helg forige helg. Har fremdeles ikke utslag på stix, men har hodepinen og ånden - så jeg stoler mer på det enn stixene ;)

wevi sa for siden:

Ja mona, æ tenkte æ kunne bruke den i gryter og sånt. :) Å så så æ noen som lager godis med cocosaen. Det tenkte æ at æ kunne prøve. Æ bruke jo allerede ville mengder med meierismør i middagsmaten, så det hadde vel vært greit å få i seg mere fett til andre tider på dagen også.

Men nå har æ ivertfall gått helt tilbake til scratch. Masse grønnsaker og egg og ikke så mye knekkebrød og eksperimentering med andre ting. :) Prøvde forresten det microbrødet. Det var godt, men æ likte knekkebrødet bedre, så når æ no en gang i blandt tar mæ en brødbit, så trur æ at æ tar et knekkebrød. Har jo allerede en boks som står klar med ferdige.

Men som sagt... Klar innskjerping på cola zero og brøderstatninger. :) I går skar æ opp masse forskjellige grønnsaker og stekte dem i smør og hadde salat ved siden av. Oppå toppen hadde æ en genial bearnaisesaus æ har funnet i Sverige. 0,5 kh. :D:sikle:

wevi sa for siden:

Trur forresten at æ e blitt litt strammere i kroppen. Kan liksom merke det litt på klærne, selv om vekta ikke henger med. DET va god motivasjon det. :D Å så sa gubben at han kunne se litt på mæ at æ går ned.. vet ikke om han sa det for å være snill, men det hjalp no fælt. ;)

Nå skal æ ut å trene litt med mine vovvover og kose mæ i finværet! Håper alle her får en fortreffelig lørdag! Og i mårra skal æ kjøre til Skarnes å plukke ut en valp som æ skal hente om en måned.:spent: Gleder mæ stort! stor og glad klem til alle her, fra wevi som har hatt en tøff uke, men som nå er på topp igjen!!:heia:

Namba sa for siden:

Godt å høre at du er tilbake på topp igjen, Wevi.:) Jeg er sikker på at mannen din ser på deg at du har gått ned selv om det kanskje ikke vises så tydelig enda. Hvor mange hunder har du egentlig? Jeg har forstått det riktig hvis jeg sier at du driver med hund ikke sant?

Oopsiene ble vellykket de, men jeg synes de smaker litt egg så neste gang blir det nok burger uten "brød". Det ble rømmedressing på meg, men jeg synes den ble litt tam på burgeren (som var smakfull og god). Jeg er glad i løk, så jeg hadde i gressløk, løk, salt, pepper og sitronsaft. Noen som har noen tips om hvordan jeg skal få mer smak på den uten å gå amok med løken? gjerne litt partydressingsmak. Jeg vurderer å blande i en desj med partydressing de gangene jeg spiser hamburger jeg (mindre enn halvt om halvt). Må sjekke sukkerinnholdet først.

Her var det ørebetennelse og gråt på treåringen vår i går kveld. Stakkar lita, hun hadde så vondt at hun ikke fikk sove og var så trøtt så trøtt. Hun sovnet en stund sittende i fanget mitt og vi fikk henne til slutt til å sove. I dag er hun mye bedre, men jeg forventer at det blir vondere mot kvelden igjen. Jeg håper bare babyen vår slipper unna ørebetennelsen.

God helg alle sammen.:)

Hellu damer!

Ble så glad når jeg veide meg i dag, så måtte bare fortelle det :) Jeg er endelig nede på 77,5 kg igjen :) Så tickeren min er rett igjen ;) Jippi! Så no håper jeg vekta fortsetter å gå ned litt før den stopper igjen ;)

Ha en flott lørdag og kos dere masse :D

Så bra at du fikk Oopsiene til :D Men jeg syns ikke de smakte så mye egg jeg. Men det er jo forskjell på oss ;) Jeg har dessverre ikke noen tips til rømmedressing sambo er vekk reist denne helgen og han hadde kanskje hatt noen tips, men får ikke snakket med han før i kveld eller i morgen! Men skal spørre han når jeg snakker med han :)

Huff da. Ørebetennelse er jo så sinnsykt vondt! Huff, håper babyen deres slipper unna og at det går fort over med 3 åringen. Masse god bedring!

wevi sa for siden:

Hoff.. Full medfølelse med dakar liten med ørebetennelse. Har hatt det mye å det er voooondt..
Hvordan hadde det vært å brukt det microbrødet til hamburgeren da? Tanken streifa mæ når æ prøvde å lage det i går. :)

Man kan nok si at æ driver med hund ja. :) Gubben sier at æ sover, puster og driter bikkjer. :D Men æ jobber deltid som hundeinstruktør og journalist i Hund&Fritid. Pluss at æ har en jakthund, en gjeterhund og en polarhund. Får snart en polarhund til. Vært medeier i 16 huskyer og EEElsker hundekjøring og friluftsliv. Mamma bare rister på hodet, men sier at det finnes verre hobbyer. :flau:

Så bra at du er på topp igjen! Det er så kjekt å lese sånt :D Jeg har også kommet meg på rett vekt igjen :p Så no er alt fin fint igjen :)

GOD HELG!

wevi sa for siden:

Og et lite tips til en hamburgerdressing som vi lagde på en kafe æ jobba på for hundre år siden.
Seterrømme
Majones
Hvitløksalt
Sånne sylteagurker i småbiter
litt sennep
salt og pepper etter smak.

Knaaallgod på burgern, men vet ikke helt med den sylteagurken og kh.. ?

wevi sa for siden:

hmm.. Hvis noen liker thousand island, så kan man gjøre som følger:

Rømme, majones, litt sukkerfri ketchup, krydder med paprika i, som feks grillkrydder/allround/pommesfriteskrydder. Litt hvitløkspulver og salt og pepper. Kjapp og enkel dressing som æ har stående i kjøleskapet hele tiden. :) Kan bli litt tjukk, men da blander æ inn bittelitt vann.

Superteddy sa for siden:

Jeg og mannen var ute og spiste på restaurant i går! Spiste tapas og drakk god rødvin! <3 Tapas er jo helt genialt på ketolyse da! sikle Spiste mozzarellasalat til forrett, marinert scampi, biffkjøtt på spyd, fet ost, kamskjell. kylling osv osv... NAMME!! :)

Jeg brukte ferdigburger til middag her en dag jeg. 3 karber pr osteburger var helt greit synes jeg! :) Brukte litt hamburgerdressing på, for man bruker jo ikke så mye... :p Er så lat at jeg gidder ikke lage burger og dressing selv om jeg ikke må! :D

slektskap sa for siden:

Takk for gode dressingforslag wevi!

Oopsie-pizzarullen jeg snakket om å lage her om dagen ble laget ikveld - ganske vellykka, men litt stor porsjon. Klarte iallefall å kvele oopsie-smaken med pizzafyll på. Da jeg begynte forstod jeg ikke de som var leie av egg eller klaget på at ting smakte egg, men nå er jeg der. Men, eggesalat er fremdeles veldig godt.

Jeg har forresten en adoptert Cavalier som ligger her og snorker under sofabordet. Han er så snill og skjønn og rolig, men snorker som en full mann! :D Stakkar lille "blondinen" vår. (Han er en ruby (rødbrun), men på innsiden er han blond og fin!:p)

God natt og ha en fin søndag alle sammen!

Namba sa for siden:

Det kan virke som om han kjenner deg godt. ler Vi har hund vi også, en amerikansk cocker som er i ferd med å bli en gammel mann. Han fyller ti år på tirsdag. Jeg har ikke hund som lidenskap jeg, men jeg har oppdaget at jeg ofte går veldig godt over ens med folk som har det.:)
Takk for tips til dressinger. Jeg skal prøve meg frem i håp om å finne en skikkelig god dressing. Det er ikke så lett å følge andres oppskrifter når det ikke står oppgitt mengder, ihvf på sånne ting fordi det for meg er umulig å forutsi hvordan det vil smake i ulike mengdeforhold. Men jeg håper jeg treffer blink.

Jeg er drittlei omelett for jeg spiste meg rett og slett lei på det de to første ukene og har ikke klart å spise det igjen før nå siste uka og det skulle ikke mer enn en til før jeg var lei igjen. Speilegg og bacon synes jeg fortsatt er like godt, men akkurat omelettsmaken har jeg helt i vrangstrupen. Pizzabunnene smaker jo omelett de også, så lysten på pizza har også blitt borte. Gleden ved pizza i alle fall. Jeg vil fortsatt ha pizza, god pizza.

Så bra at du er tilbake til minstevekten din igjen, 64 kg mamma.:)

Superteddy sa for siden:

Er jeg den som har gått ned minst i vekt her eller?? Ting tar tid sier jeg bare... :rolleyes::(
Stresser ikke så fælt, men det kunne jo vært hyggelig å føle at man gikk litt ned litt også... :rolleyes: Er 300 gram lettere enn jeg var før påske nå. Hadde riktignok en skikkelig sprekk i påska altså, men likevel... :p

wevi sa for siden:

Ja beklager det med oppskrifter.. Æ e utdanna kokk og bruker så og si aldri oppskrifter, så æ tar det på øyemål og erfaring.. :) Men neste gang æ lage en dressing kan æ prøve å følge med på hvor mye æ har oppi, å skrive det ned. Fått ganske mange spørsmål om oppskrifter på div retter, men blir svar skyldig. :D Hiver oppi det æ mener retten trenger til æ e fornøyd med smaken.

Men NÅ skal æ hoppe i bilen og kjøre til oppdrtteren og plukke mæ ut en valp!! :spent:

Holy shit.... 68,8 på vekta det er ned enda 800 gram det :D Men nå veide jeg meg ikke på "min" vekt - men det er en digitalvekt da...

Jeg fikk drukna vekta mi når lillemor laget oversvømmelse på badet her førdagen - så jeg skal innom biltema å kjøpe ny vekt på mandag :) Så ingen oppdatering på ticer enda....vil se det på lik vekt som min.

Ana sa for siden:

Neida, det er nok meg, jeg finner liksom ikke helt rytmen. Men jeg trives med maten så jeg henger med fremdeles. I går fikk jeg tak i den Jillian Michals 30 days shred som jeg har lest så mye om, så nå er jeg på andre dagen. Kanskje det setter fart på sakene :rolleyes:

slektskap sa for siden:

Sså flott at du holder ut da! Her står det visst egentlig stille ja, så jeg må prøve å passe litt ekstra på nå kjenner jeg, men ikke stresse heller.
Venter på 30-day shred i posten, men det tar vel sin tid nå med asken og alt... Og for lat til å laste ned fra nettet også...:p fin unnskyldning ja...:o

Superteddy sa for siden:

Jeg har også begynt på 30 days shred. 3.dagen i dag på meg! :) Vet ikke om vi raser ned i vekt akkurat siden man ofte samler litt vann når man trener hardt, men vi kommer nok til å krympe i cm hvertfall! :D Vi får oppdatere hverandre! ;)

Huff jeg må bare blåse litt ut her :

Jeg er invitert i utdrikningslag til en (ikke spesielt god) venninne. Og forloveden hennes er helt utrolig frekk og lite flink å planlegge!

Ho har dannet en gruppe på FB slik at vi kunne komme med forslag.(Gruppen ble danna for flere mnd siden) Og meg og ei anna venninne kom med mange (som vi selv syns) gode forslag. Men alle ble avfeid med sure tilbakemeldinger!

Så da gadd ikke vi å engasjere oss mer i den grppen. Og på fredag fikk vi mail om at vi skulle på en villmarksleir! (kjempe kjekt) MEN her kommer mitt problem! Det er ikke noe info om pris! Det er snakk om å måtte leie en buss til og fra! Og hun måtte ha svar innen mandag( imorgen) om hvem som blir med!

Jeg sender en mail tilbake der jeg spør etter pris! Får da til svar at det kunne ho ikke gi meg før ALLE har svart.! (tipper at det er flere enn meg som ikke vil si ja før de får en pris likssom)

Så jeg sender derfor en ny mail der jeg sier at jeg ikke kan betale mer enn 500 kr for "laget" der 4 måltider og transport er inkl. Men skal selv betale for drikken min!

(Forresten så er det ca 2 tima kjøring til den leiren!)

Får svar: " Det blir ikke under 600 å det blir ikke 4 måltider innkludert, å transport er vi avhengig av å ordne selv. "
(dette er første gang jeg får vite pris)

That's it!
Ho skrev nesten det samme til ei anna som også sa at ho ikke hadde mulighet til å betale mer enn 500 kr.

Er det bare vi som syns at det er utrolig frekt å forvente at noen er villig til å betale mer enn 500 kr for et utdrikningslag??!

Jeg skrev jo at jeg syns det var kjedelig at jeg ikke kunne være med hvis det ble dyrere og at jeg ikke gjorde det for å være vanskelig, men fordi at vårt budsjett i tåler mer enn det. Og i og med at vi først no får en pris så er det vanskelig å spare da dette er den 29. mai!

Jeg har vært i en del utdrikningslag, men har aldri måttet betale mer enn 500 kr og har alltid blitt forstått når jeg har sagt at jeg har ett stramt bdsjett og sånne ting.
Her blir ho rett og slett sur fordi jeg TYDELIGVIS for ho er urimelig!

Etter jeg mottok den siste mailen skrev jeg tilbake " OK, Lykke til med resten"

Ti sec etter står det pluselig på statsen hennes på FB :
noen her i denne verden vet ikke hva epati er, og synest det er kjekkere og irrtere seg over urelevante ting som ikke omfatter de selv! å hvite 100% hvordan ett annet menneske har det er så og si ummulig hver enkelt person føller og kjenner hver enkelt opplevelse forskjellig

Følte meg truffet ja! (regner med ho mener EMPATI og ikke EPATI, som jeg ikke aner hva betyr!)

Pliiiiiiiis svar og gi deres meninger om dette. Føler meg teit samtidig som jeg vet at jeg må vel få lov å være litt gnien!

Hadde klart å skrapet sammen mer penger hvis det var ei nær venninne selvfølgelig. Men når forloveden er så BiAtch så har jeg faktisk ikke lyst å gå engang!:mad::mad::mad::mad:

Etterpå skrive ho på veggen i gruppen at det koster 600 kr. Men hvis det er to stk som har trukket seg vil jo prisen bli høyere, for da mangler jo ho 1200 kr. Som ho eller de andre må dele seg i mellom. Istedenfor 200 kr som de evt måtte lagt ut for oss som ikke kunne betale mer enn 500 kr.

Er helt i sjokk altså!

Vel....her skal du få mine synspunkter ang utdrikningslaget ;)

For det første bør det komme påmeldinger først slik at "hovedplanlegger" faktisk vet hvor mange som skal være med, og høre hva folk er interessert i å være med å betale. Man kan ikke planlegge dyre eller store ting, uten at man vet hvor mange som skal være med mener jeg - for hvis det blir veldig dyrt trekker folk seg i siste liten - og det blir da straffet i fellespotten.

For det andre synes jeg 500 og også kanskje 1000 er helt greit i en slik sammenheng. Man vet det jo som regel i god tid på forhånd slik at man kan "spare" litt. Det er jo ikke en hvilkensomhelst bytur det er snakk om.

Siden dette ikke er en god venninde av deg skjønner jeg at du ikke har så lyst til å legge så veldig mye penger i det, siden det også i tilegg kommer eventuelt kjole til bryllupet, presang osv - men siste utdrikningslaget jeg var i kostet meg 1200 + min egen drikke....men dette var faktisk en hel helg med overnatting, måltider osv - så det var ikke ille synes jeg.

Er det noen mulighet for å gjøre dette billigere er min første tanke, kan dere istedet for buss, få snille privatpersoner til å kjøre dere? Eventuelt kutte ned på ett måltid? Osv.

I din situasjon her og nå tror jeg at jeg ville ha svart dette inne på FB: Hei, jeg har såklart veldig lyst til å være med - men ser ingen andre muligheter enn å trekke meg selv hvis det blir dyrere enn 500. Så får du se hvor mange andre som kaster seg på dette....

Namba sa for siden:

Jeg har ikke råd til å legge i kjempemye på sånne dager/kvelder. Det er så klart forskjell på hvor mye man er villig til å legge i for nære venner og andre venner. Til de aller fleste synes jeg 500 kr pr lag må holde, for det blir jo ofte andre utgifter i tillegg, mat, egen drikke, skyss og litt sånt så hundrelappene blir fort til en drøy tusenlapp. Jeg synes det er veldig synd at utdrikningslag har blitt en så dyr affære for det går jo nesten prestisje i det.

Namba sa for siden:

Så kjekt med ny valp. Valper er så gode. Jeg var oppe hos tanta mi og koset med franske bulldog valper i påska. Det er rasen i mitt hjerte. Sukk.

Jeg vil sette pris på det om du gidder å lage en delvis oppskrift til oss altså.

Namba sa for siden:

Jeg er visst i det pratsomme hjørnet nå. ler Jeg må bare fortelle at jeg har kommet meg inn i enda to bukser til. :) Nå har jeg endelig gått ned en buksestørrelse.:D Jippi!

Oii.. Ser jeg har skrevet mye feil..Skriver på bærbar så hender av og til at jeg flytter og fjerner ting med håndbaken.! Men dere skjøøner det vel..

Det har jeg gjort :) Og som sagt så er det 3 stk som melder avbud pga penger og 3 andre som ikke kan denne dagen og sånt. Vi var 16 og no er det 10 igjen, men noen av de har ikke svart enda så jeg tror det vil bli under 10 stk. Jeg får jo skikkelig dårlig samvittighet, men har bestemt meg for at jeg ikke kan gjøre noe mer enn det jeg allerede har. (Hadde prøvd mer hvis jeg fikk positiv respons) Jeg vet også at ho som skal gifte seg kommer til å bli kjempe skuffa over at jeg ikke kommer. Men jeg kommer til å forklare situasjonen min til henne. Etter at utdrikningslaget har vært.!

Tusen takk for innputs :) Settes stor pris på! Letta litt på trykket å få det ut :D

Ja TAKK! Det er nettopp det jeg mener. At selv om ho sier det koster 100 kr mer så blir det fort mer når ikke alt er inkl. og det er veldig dårlig planlagt!

Jeg er jo nå kommet i den alderen at mange av mine venninner skal gifte seg, og hvis jeg hver gang skal måtte betale 500 + bare for utdrikningslaget hadde jeg vært ruinert! Ho ene som skal nå har vært i ett bryllup og utdrikningslag og skal i 3 til . Og ho forklarte dette til forloveden. At ho hadde sin max grense på 500 kr. Dette blir motatt, men at det blir ikke under 600 kr. Ikke noe som helst av forståelse fra ho. OG det er egentlig det jeg synes er værst!
Folk må få lov å gi beskjed og få forståelse for det!:mad:

Steike :) :) Kjempe bra !!!!! :heia:

Æsj - jeg hater å være sur, men i dag har jeg vært i drittdårlig humør hele dagen :( Mest lyst til å bare hoppe over denne dagen - men det går jo ikke. Det værste er jo at denne surheten min så til de grader går utover de små....og i bunn og grunn er det ikke meningen - men jeg er så sliten av 2 netter med oppkast og dårlig søvn, venner som viser seg å ikke være så gode venner allikevell, forventninger til meg både på det private plan og jobbmessig - og generellt at jeg trenger ferie.

Ugg - det var dagens utblåsning for meg.

Elinee sa for siden:

Jeg er heelt enig! Dere må jo gi gave i bryllupet også, og man gir jo gjerne noe som koster litt, da er 500 mer enn nok for utrikningslaget! Jeg har aldri betalt mer enn sånn 400-500 og syns det er mer enn nok. De skal jo som sagt ha gave og.
De fleste har ikke mulighet, eller lyst faktisk, til å legge så mye penger i noe sånt. Og, når hun som forlover skal planlegge og har tatt på seg den oppgaven og samlet de bruden vil skal være der, så må hun jo legge opp noe gøy som ale vil/kan være med på. Bruden har jo helt sikkert sagt hvem hun vil ha der, og når forloveren oppfører seg sånn, blir det jo sikkert veldig få som blir med. Sier man ja til å være forlover, har man tatt på seg et ansvar for å gjøre ting best mulig og innkludere dde bruden vil ha der på en måte alle kan ha mulighet til....
Man kan da gjøre mye annet som ikke koster så mye, men som er veldig gøy! Når man ser at alle stiller seg skeptisk til så mye, noe som er helt forståelig, så finner man gjerne på noe annet. Går an å ha leker og masse sånt og så heller dele på en spabehandling eller et eller annet til bruden.
Hun er tydeligvis veldig egoistisk og har ikke helt forståelse, virker det som. Jeg hadde driti i det, så får hun kose seg med utrikningslaget som kommer til å koste henne et par tusen....

Elinee sa for siden:

Stegforsteg, vi har alle sånne dager. De små tåler det, det er glemt i morgen. Ja, det er når man virkelig trenger vennene sine, at man ser hvilke som bare er der i de gode tidene. Det merket jeg når jeg ble gravid første gang veldig ung og når vi nå mistet.
Drit i de. Greit å finne ut hvem man vil ta vare på, så fort som mulig.
Du har oss da, vi er her for deg :)

Namba! Så flink. Dette er gøy.
Jeg var ute i går, igjen. Føler meg som den alkisen, har en god del innlegg her som starter med "Jeg var ute i går...." Ikke bra. Men nå kjøpte jeg IKKE noe drikke ute, da man ikke vet hva man får, og vekta hadde normal nedgang til i dag. Juhu.

Takk for det Elinee :)

Tror jaggu meg jeg har en anelse av PMS for første gang i hele mitt liv jeg, hårsår som bare det i dag :ja:

Ana sa for siden:

Har vært på tur også i dag, så jeg er veldig fornøyd. Ang utdrikningslaget, sånn facebook-oppførsel kjenner jeg trigger alle bitch-genene mine. Og synd for bruden at flere ikke kan komme pga økonomi og en lite fleksibel forlover.

Ana sa for siden:

Jeg kjenner meg ganske støl, men om jeg holder på hver dag så løser jeg vel opp litt hver dag og (håper jeg) :rolleyes: Men støle muskler samler vann, så det hjelper ihvertfall ikke på vekta. Vi satser på cm ja :D

Elinee sa for siden:

Ana og superteddy, så flinke dere er med treninga! Må komme igang jeg og!

wevi sa for siden:

Æ ble litt nysgjerrig her. :) Hva er 30-days shred?

Namba sa for siden:

Klemme på steg for steg

Det er et treningsprogram som er laget av Jillian Michaels, hun treneren fra det amerikanske biggest loser.

Eilinee: Du har jo gått ned 13,3 kg du!!!!! OMG!!! Fy flate for et resultat altså! En av grunnene til at det er så imponerende er jo fordi du har gått ned mye mer enn oss andre som skal ned omtrent like mye. Gratulerer med supert resultat!

God morgen damer :D

Har en mye bedre dag i dag :D

Skal på prøvetime på bailine i dag jeg....se om de kan gjøre noe med "nedre mageregion" og dissende overarmer :ja:

Ha en flott dag da! :klem:

Namba sa for siden:

Nå har jeg veid meg, og jeg er 76 kg! Ned 1,3 kg den siste uka! Nå begynner det faktisk å nærme seg 10 kg her.:) Jeg er helt i sjokk jeg. Dette hadde jeg aldri trodd.

Ha en fin dag alle sammen.

slektskap sa for siden:

Hurra Namba! Du har tatt av det jeg har gått opp denne uka!:confused::D

Rett før jeg skaffer meg ny vekt, for jeg minker cm men kiloene kommer tilbake?!?!? :mad:Vel, vel, jeg gir ikke opp. Selv om jeg har litt lyst å trøste meg med sjokolade. Men, det er jo derfor jeg er i denne situasjonen, så da får jeg være sterk!:o

Namba sa for siden:

Så kjedelig, slektskap. Easy come, easy go håper vi. Fortsett å vær flink du. Jeg har hatt grusomt lyst til å sprekke den siste uka (eller to), men i dag har jeg plutselig ikke lyst lenger. Merkelig.:confused::cool:

Elinee sa for siden:

Tusen takk, Namba :) Gøy når det endelig løsnet igjen. Og gratuuuuulerer til deg :heia: Syns vi er flinke alle sammen.
Slektskap, mulig du kanskje har fått mer muskler? I og med at det går ned i cm? Vi må holde ut selv om det stopper og går opp hele tiden på denne kuren. Jeg holdt på å sprekke litt her om dagen, men når jeg klarte meg, så var jeg sååå glad for det etterpå, for plutselig løsner det....

slektskap sa for siden:

Elinee: tror ikke det er muskler - har ikke trent ett minutt. Så det er gjerne det som skal til: litt trening og passe på grønnsakene og eventuelle partystoppere? Og vannet, ikke minst. VANNET. Jeg svinger fra å være kjempeflink å få i meg nok til å glemme meg helt og drikke en liter på en dag. Det er jo ikke bra... :o Så da går jeg og fyller vannflaska igjen...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.