< Tilbake til oversikten

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

langaard sa for siden:

Hhttp://ginabanana.blogg.no/1258571326_lady_gaga_mann.html:eek:

Supera sa for siden:

Polydextrose påvirker blodsukkeret litt, men ikke mye. GI'en er ca 5. OK på lavkarbo.

Kitsu sa for siden:

Thank you!

Sikkert bedre enn maltitol. XD

Supera sa for siden:

Jepp, maltitol står oppført med 36. Sjekk denne tråden forresten. :snill:

Engledans sa for siden:

Hva slags "sukker" bruker dere i teen? Jeg er tom for splenda, og funderer på om jeg skal kjøpe en til eller noe annet? Har bestilt en Stevia, men må ha noe i mellomtiden.

vaskeklut sa for siden:

Om jeg først bruker søtning så bruker jeg enten sukrin eller flytende stevia :)

lottesinverden sa for siden:

Jeg har akkurat starter med litt lavkarbo og lurer på om hvis jeg spise to wasa sport + til frokost, og litt frukt, men ikke noe brød, ris, poteter, pasta, vil jeg gå ned i vekt da?

Anos sa for siden:

Stemmer det at på ketolyse er det vanligst at man tar av rundt magen og lårene først?
Jeg trodde man ikke kunne punktslanke seg. Jeg vil så gjerne ha mindre overarmer, de gigantiske overarmene er ikke like lett å skjule som ben og mage :(

vimsen85 sa for siden:

:lol: Ja, jeg hadde det morro da ;) Hvor mange er et brett muffins? Får håpe du ikke har for mange muffins i ovnen Cherry. Kan bli slitsomt :p Men vipp ut, ja. Det er vel ikke verre enn det :lol:

Kanutten sa for siden:

16 stk?? Tror en is-skje vil egne seg bedre enn en slikkepott... :o :lol: Eller ei sånn salatklype??

[img]http://www.mamut.net/gourmetec/65117.bmp[/img]

Huldr sa for siden:

Jeg vet ikke helt hvor du har hørt det? Det er jo ikke snakk om å punktslanke seg, det er ikke akkurat som man kan velge hvor fettet forsvinner først :p

Det er vel mer sånn at det er individuelt hvor fettet blir først borte. Og så jevner det seg gjerne ut over tid :)

På meg som ikke er av den mest insulinresistente typen forsvinner magefettet først (lårene derimot ...), men mange insulinresistente har mer hardnakket fett der.

Huldr sa for siden:

Mange festlige innlegg her nå forresten :D

Photobscura sa for siden:

Og så er det påstanden "sist inn først ut", altså at det siste du la på deg er det som går først når du taper vekt. Jeg vet ikke om det stemmer, men det er jo en viss logikk i det. Punktslanking eksisterer ret og slett ikke. Jeg er helt motsatt av Frøy, og i utgangspunktet veldig insulinresistent, og selv nå på ca normalvekt er det gjenstridig fett på mage/midje/ryggområdet som har vondt for å gi slipp, og det var der jeg la på meg først også.

Kanutten sa for siden:

Hos eg er det Fifo.. first in first out. jeg legger alltid på meg først på puppa, men så er det jaggu de som reduseres først også... :(

Jabba sa for siden:

Muligens - men siden vi ikke vet så mye mer om deg enn akkurat hva du ønsker å spise er det vanskelig å gi et fasit svar....
Frukt ville jeg droppet.....
Hvilken retning velger du? Skal du leve strengt (ketolyse) eller vil du leve mer moderat (Fedon eller generell lavkarbo) ?

Kitsu sa for siden:

Tungen min er nummen. For mye lakriste?

Kanskje sa for siden:

Hm, denne forsvant vist.

Kan jeg lagre det jeg legger inn på Diett.no? Slik at jeg kan bla gjennom det senere? hvordan gjør jeg, og hvordan nyttiggjør jeg meg Diett . no på best mulig måte?

blåbær sa for siden:

Det du legger inn på diett.no blir lagra hvis du oppretter en profil. Så går du bare inn på valgt dato seinere, så finner du det igjen. Vanskelig å si hvordan du best nyttiggjør deg siden, men det er jo en kjempefin oversikt hvis du legger inn alt spiser. Det kan også være greit for enkeltmåltider om du ikke orker å veie og notere absolutt alt du spiser. Da får du fort et innblikk i det du spiser, og hva det inneholder. Det er litt arbeid, men absolutt verdt det, synes jeg! Hvertfall hvis man sliter litt, vekta står stille osv. I slike tilfeller kan man se hva man egentlig får i seg, og se hvilke forandringer som skjer i kroppen ettersom man forandrer matinntaket.

TrineG sa for siden:

Lakriste :eek: Hvor har du kjøpt det ? Jeg har ofte veldig lyst på lakris. Høres godt ut, men litt rart også, hihi.

Kitsu sa for siden:

Lokale Joker'n. Den er kjempesær, bitteliten kjellerbutikk, men selger alt fra cocosa og fiberhusk til Yogi-te.

Lakriste får du jo kjøpt "overalt", enten av ekte lakris, eller anis, f.eks. Jeg har sett det på stort sett alle helsekostbutikker og Helios og så videre.

camryn sa for siden:

Kvar får ein kjøpt medisterdeig i Bergensområdet for tida egentlig? Finner ingen stad.

kthxbye sa for siden:

Jeg skal lage fajitaskrydder etter denne varianten, og det står at man skal ha i 2 ss maizenamel. Det har jeg ikke, og jeg tror heller ikke det er så aktuelt på lavkarbo? Anyhoo, kan jeg bytte det ut med JBKM, og hvis så, hvor mye av det skal jeg ha oppi? Hva gjør egentlig stivelse i et krydder, liksom, hvilken funksjon har den?

Furine sa for siden:

Vil tru det er berre for å lage meir binding i "sausen". Eg lagar tacokrydder utan noko form for stivelse, funkar det også, må berre la det surre ei stund lenger i steikepanna.

Lava sa for siden:

Noen som kjenner til kremen "daktacort" ?
Har en liggende som jeg ikke husker helt hvorfor jeg fikk,
tror det var en av mange kremer pga såre/ømfintlige lepper..

Hadde ikke sår på munnen da, kun ømfintlig.

Denne kremen har jeg da blitt fortalt at kan brukes på svette føtter.. dvs tær.
Jeg har problem med syntetiske strømper, svetter mye og bruker dem ikke ofte men noen ganger.
Krem for atopisk utslett ble også foreslått, men eg er skeptisk til å bruke noe mot annet enn foreskrevet.

Daktacort skal etter apoteket være mot sopp?

Zillah sa for siden:

Daktacort er ein krem som i utgangspunktet er mot fotsopp. Den inneheld middel mot sopp (også virksom mot enkelte bakterier), og litt kortison som er betennelsesdempande og kløestillande. Den kan også foreskrivast mot andre plager, vi brukte den mot bleieutslett på ei av jentene våre.

Men om du har den liggande utan å hugse kvifor, har du nok hatt han ei stund, og dei held seg ikkje allverdens lenge. Du må også oppbevare han i kjøleskap, om du ikkje det har gjort er det ikkje noko å ha uansett. Eg ville nok råde deg til å kaste den (ikkje i søpla, men lever den inn på apoteket).

TrineG sa for siden:

Ok, aldri sett, men jeg skal se etter det neste gang jeg er på helsekosten. Fikk lyst å prøve :)

Cherry sa for siden:

Hvem ordner vandelsattest, arb.giver eller arb.taker?

kthxbye sa for siden:

Så vidt jeg veit, så må du ordne det sjøl. Det måtte i alle fall jeg da jeg hadde en vikarjobb i en barnehage en gang.

Kitt sa for siden:

Tror arb. giver må be om det. I hvert fall var det sånn sist gubben måtte ha det og når vi trenger det for å bli fosterforeldre, er det barnevernet som ber om det!

Mulig det varierer litt hvor man bor! Her er det 55 000 mennesker på et politikontor. Kan bli mye å gjøre om alle som vil, kan be om det!:p

kthxbye sa for siden:

Jeg forsøkte uten, og det gikk fint. Takk for svar!

Og til de som kunne være interessert i blandinga, så ble den ikke noe god. Om noen har en ordentlig oppskrift på fajitaskrydder, så skrik ut!

Kitsu sa for siden:

Du må få et skjema av arb. giver der det står begrunnet hvorfor de vil ha vandelsattest, som du må gå å levere til politiet. Evt. kan du kanskje fylle ut skjema på stasjonen selv - men du får ikke vandelsattest uten en god grunn, så vidt jeg vet.

vaskeklut sa for siden:

Om man har fått økonomisk sosialhjelp, hvordan gjør man det da med selvangivelsen? Det står jo ingenting om det i den...

Kanutten sa for siden:

Den er skattefri, mener jeg.. Og skal derfor ikke registreres..

Kitt sa for siden:

Men om man har hatt fradrag man kan få igjen penger for, må man huske å før inn dette!
Særfradrag for store sykdomsutgifter feks. Man skal ha igjen 28% uansett om man har betalt skatt eller ikke!
En venninne fikk igjen 1980,- hver år selv om hun ikke betalte et øre i skatt. Men hun hadde barn og skulle ha det fradraget uansett!:p

Kitsu sa for siden:

Lurer på om jeg skal tørre å farge hår i dag før jeg går ut og treffer folk? Det har endelig begynt å vokse ut igjen etter en periode der det bare ble tynnere og tynnere.

Jeg kommer til å se ut som en dust da, blir alltid masse klin med den hårfargen.

Anarko sa for siden:

Jeg sendte min kjæreste på polet for å kjøpe en flaske vin til meg, men de hadde ikke den jeg ville ha, så han kjøpte en Trampal Pardina istedet. Noen som har smakt den og kan si om den er god? Veldig sur eventuelt?

Nå er ikke jeg noen hvitvinsdrikker, og kan ikke si annet enn at den ser ut til å være ganske tørr, men i følge Vinmonopolet er den "Blek, med antydning til grønnskjær. Duft med noe preg av pære og gummi"

Mmmm! Gummi! :p

Anarko sa for siden:

Gummi er sikkert godt :P Nei, ser den har fått gode kritikker en del steder. Er at den er for sur jeg er redd for. Men det finner vi raskt ut av.

sirib sa for siden:

arg! er glad i salat til lunch, men blir SÅÅ fort sulten igjen. Salaten består av issalat, agurk, paprika, rød løk, 1/2 pk arla fetaost (av de grønne firkanta pakkene, blir vel 100 gram og da synes jeg det er mye feta), stangselleri. Av og til grønne oliven. En ordentlig god dæsj med olivenolje over også. Spiser til jeg er mett. Drikker vann til, og en kaffe. Blir sulten relativt fort (etter 2-3 timer). Når jeg har middagsrester til lunch så kan mettheten vare helt utover kvelden. For lite fett i salaten?

Cherry sa for siden:

Leter etter to låter. Husker bare en strofe av låta og nytter ikke google det. Kan noen hjelpe?

Den ene er "then I realize nothing is broken..." og NEI det er ikke Jordan Sparks Tattoo.

Den andre er "stop the talking or I start walking baby" eller "I start walking if you don't stop the talking". Husker ikke helt:p

Carisma sa for siden:

Jg får utslett av ymse typer sandaler på sommeren, da bruker jeg rett og slett babysalve :o Den legger et beskyttende lag utenpå huden. Det funker :ja:

Huldr sa for siden:

Jeg tenker at salaten fyller magen ganske bra volummessig, det er derfor du blir mett. Men det gir ikke så mye næring ut i blodet, så du merker sulten igjen ganske fort.

Issalat er ganske næringsfattig, agurk også. Så selv om du har oliven(olje) og fetaost i blir det ikke et ordentlig måltid. Du trenger nok mer protein i, først og fremst :)

vaskeklut sa for siden:

Altså. Jeg skal lage rundstykker type høykarbo (ikke til meg selv nei :p). Hvor lenge sånn ca må de steke? Tenker de blir litt grove og på størrelse med slike avlange man finner i frysedisken.

sirib sa for siden:

ville ha stekt de på 200 grader i 15 minutter... se om de blir gylne da.

sirib sa for siden:

takk. det var det jeg har konkludert med nå i ettertid. Salaten i morgen skal inneholde fetaost OG bacon. :-) (2 digre koteletter til middag, og er nå bare litt mett. SÅ sulten var jeg)

kennygirl sa for siden:

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt billige nike shox sko?
Har bestillt på nett før og det viste seg at de var fake, så ønsker å unngå det flere ganger... (De er kjempekule, så bruker de uansett om de er fake, men VELDIG irriterende...)

nellie sa for siden:

Tror ikke du får kjøpt ekte billige shox. Kan jo selvfølgelig variere med noen hundrelapper, men noe mer enn det så er de nok fake, med mindre det er tilbud:) Har Sverige da, hvis du er innom der innimellom.

kennygirl sa for siden:

Var det jeg trodde :(

Men takk for svar :)

Carisma sa for siden:

Ville du ansatt en person som hadde "paradise hotell-deltager" på CV'n?

silje21 sa for siden:

Kommer vel helt an på hva jobben går ut på? Butikkmedarbeider på en eller annen "hip" ungdomsbutikk (tøy, spaceworld osv), så kanskje, i forhold til kjendisfaktor for fjortisene.

Men hadde ikke ansatt noen bare i forhold til paradise-hotel-deltager, må jo se helheten.
Men hadde vel også vært skeptisk, i forhold til det lille jeg har sett av PH, men enda engang så har man jo samtale(r) med aktuelle jobbkandidater.

Mye men ser jeg^^

Anarko sa for siden:

Syns at den smakte veldig mildt. Fikk mer vannfølelse. Ikke mye syre i, veldig lite sukker i. Så absolutt grei. Men er du ute etter en skikkelig hvitvin med mye smak, så er det feil.

Lillemy71 sa for siden:

Hadde vel kanskje aldri hatt en kjedelig personalfest eller julebord etter det :D

Hehehehe, jeg fatter ikke at de vil seg selv så vondt i håp om kanskje få en B-kjendis status i etterkant. Men nå er det kanskje ikke de spisseste blyantene i Guds lille penal som er med på noe sånt :D

Cherry sa for siden:

Ser at tickeren sier at jeg må kjøpe hjemmetest. Skal jeg bruke en hundrings på den bare fordi? Kunne vært kult å lime den i babyboka :p

Carisma sa for siden:

Det var denne artikkelen som fikk meg til å tenke tanken, hvordan tror de at de kan få seg en seriøs jobb en gang i fremtida? www.tv2underholdning.no/gkn/paradisesilje-blottet-seg-paa-bussen-3450146.html Noen burde kanskje beskyttes mot seg selv (og tv3 :rolleyes:) :nei:

Kanutten sa for siden:

Det har en diagnose også.. Kalles fantomsmerter...:p

langaard sa for siden:

:lol::lol:

Supera sa for siden:

Jeg lurer på om jeg kan ha brukket lårhalsen eller noe sånt. I en alder av 26 år... Og jeg har tung beinbygning... De siste dagene har jeg hatt vondt i høyre hofte når jeg går, og så har det blitt gradvis verre. Det er ikke så vondt at jeg gråter, men vondt nok til at jeg halter. Det gjør ikke vondt å stå på foten, men det gjør vondt å bevege i hofteleddet. Jeg falt veldig bra på isen for ca en måned siden, men ikke noe jeg kan huske etter det. Hva kan det være? Bare vente og se om det går over, eller gå på legevakta?

Imp sa for siden:

Ring legevakten og spør. De kan fortelle deg om du bør ta en tur inn eller vente til du får time hos legen.

Håper det ikke er noe alvorlig!

Kitt sa for siden:

Dersom det ene benet er kortere enn det andre eller ikke lar seg rotere innover eller utover, er sjansen for et brudd stor!
Ellers ville du nok ha merket et brudd for lengst, skulle jeg tro! Selv om rarere ting har skjedd!:p Det skal STORE krefter til for å brekke lårbenet eller lårhalsen hos unge, friske mennesker!
Kan være du har slått på deg en betennelse eller noe, da! Høres mer sånn ut siden det gradvis blir verre!
Kan være lurt å få det undersøkt, men om en så gammel skade kvalifiserer til besøk på legevakten.............?:p

En kompis dro faktisk på legevakten i går pga smerter i hoften og ved siste FB- oppdatering hadde han ventet i over 5 timer!:eek:

Carisma sa for siden:

Jeg rev av noen muskler i armen for noen år siden, det kan høres ut som du har gjort noe sånt? Det ble verre etter noen dager (fordi det var så vondt at jeg mistet følelsen i begynnelsen).

Lillemy71 sa for siden:

No brain no headache

Snakker om å være sandblåst mellom øra, hvordan er det mulig???:eek:

Burde jo egentlig ikke bli overrasket, det virker jo nesten som om samfunnet fremelsker slike bimboer fremfor de som er seriøse og prøver å ta seg en skikkelig utdanning.

Carisma sa for siden:

Lyset er på men ingen er hjemme :D

Ja, det er jo ingen som gidder å jobbe for noe lenger, så derfor blir slike statussymboler... Dessuten får de vel andre til å føle seg som hjernekirurger, og de fleste liker vel å være den smarteste.

Lillemy71 sa for siden:

Heisen går ikke helt opp... :D

Supera sa for siden:

En kollega foreslo også betennelse og jeg tror nok heller det er noe slikt. :ja: Jeg gjorde som jeg vanligvis gjør, ventet litt. :geip: Og det er bedre nå. En stund i går kunne jeg nesten ikke gå, men nå halter jeg nesten ikke. Jeg tenkte ikke på betennelse i går. Det var bare det at det kjennes ut som at det er på hardvevet og ikke bløtvevet. Tror nok det blir bra igjen av seg selv, bare jeg som sytet litt. Er ikke vant med å ha vondt.

Hm, det hørtes vondere ut enn jeg hadde det i går. Og det kjennes liksom ut at det er noe med hardvevet og ikke med bløtvevet.

Kitt sa for siden:

Er faktisk lov å syte litt når man har vondt! :klem:

Tenker du bør nevne det for legen din også. Vi som er i største laget har lett for å overbelaste ledd og få betennelser på snodige steder. Ikke at det er uvanlig med senefestebetennelser uansett, altså, men vi utsetter jo leddene våre for litt i overkant mye belastning bare ved normal aktivitet!:p

Supera sa for siden:

Nommen, du er vel god du, Kitt! :klem:

Men hva skal legen gjøre med det? Jeg gikk til legen da det begynte å knase i knærne mine etter at jeg hadde syklet til og fra jobb hver dag en sommer, og jeg fikk bare beskjed om at det var overbelastning på grunn av vekta mi og jeg måtte gå ned i vekt.

Lava sa for siden:

Syns uansett du bør går til legen så fort du kan! Bedre å sjekke en gang for mye, enn en gang for lite! :klem:

Brimstone sa for siden:

The wheel is spinning but the hamster is gone :D

KarMa40 sa for siden:

Tenk hvordan det skulle gå hvis de snudde seg rundt og krevde erstatning for manglende oppdragelse og utdannelse?

• Altså! Jeg lærte jo aldri å LIKE å skolearbeid! Det føltes ikke important, liksom!

Tror jeg skal føye denne til vurderinger som må gjøres for mine barns framtid:
Spørsmål 1: Høres navnet naturlig ut som en høyesterettsdommer? - Check for sønn nr en og ja, det klarer jeg en gang til.
Spørsmål 2: Har realityshow-deltakere noensinne gått på denne skolen? ...

Lillemy71 sa for siden:

Hæhæhæhæ dævver......

Egwene sa for siden:

Er det mulig at man går opp litt dagen etter trening?
Jeg opplever det hver gang.
At om jeg f.eks veide 77 i går, så har jeg gått opp til 78,2 iløpet av natta/dagen, og det skjer som regel kun etter de dagene jeg trener.

Føler jeg sliter litt med å holde meg på 77 også.
Blæ:P

Lillemy71 sa for siden:

Kroppen kan holde på vann etter at man har trent, så det er ikke unormalt at man har litt høyere vekt dagen etter trening. Ikke noe å fortvile over det er jo bare vannvekt. I det hele tatt er det ikke unormalt at vekta varierer med pluss/minus 1-3 kg for de fleste pga av syklus,saltinntak,trening osv osv.

Egwene sa for siden:

Ok:)
Tusen takk for svar!
Har bare lurt litt på dette, siden kroppen utsettes jo litt for "stress" via trening.

silje21 sa for siden:

Kan noen sparke i gang motivasjonen min? har forlagt den en plass, og finner den ikke igjen :/

Cherry sa for siden:

Det samler seg vann i de skadede musklene (muskelfibrene) som oppstår etter trening, så det er ikke rart

Nerthus sa for siden:

Let i skuffa du ALDRI åpner til vanlig, der du har lagret ting du mener du kanskje bør ta vare på eller kanskje KAN få bruk for senere - MEN som du kun kommer på når du tilfeldigvis åpner skuffa fordi du leter etter motivasjonen din hehe... :P

Kanskje sa for siden:

Hvorfor er folk så hysterisk redde for rotter - tenker da på TAMrotter.

De er jo utrolig sosiale og herlige og tamme kjæledyr. Er det halen som skremmer vett av folk? I mine øyne er tamrotter supersøte og min erfaring er at de er snille og sosiale. leker med deg , og steller deg gjerne. Synes til og med halen er søt jeg :p Er du en som er livredd tamrotter, eller har du opplevd som meg, hvor flotte dyr de egentlig er?

vaskeklut sa for siden:

Har du hørt om fobier? Det er noe man ikke kan noe for, uansett om man vet det er aldeles så irrasjonelt.

nellie sa for siden:

Er da ikke redd for dem, men synes de er ekle. Det er halen som gjør det og den kan desverre ikke det faktum om de er tamme eller ei gjøre noe med.

Rin sa for siden:

Sier som vaskeklut - en fobi er en fobi, dessverre. Har ikke problemer med tamrotter selv, men er livredd hunder, uansett hvor "gode og snille" de hevdes å være. :o

nellie sa for siden:

Signerer på den. Jeg er livredd for hunder. Bortsett fra New Foundlandshunder da.. Har bare dårlige erfaringer med hunder. De bjeffer og hopper opp på deg og slikker deg i trynet og biter av deg munnen, dreper unga dina og hva de måtte ønske..

Ignite sa for siden:

Enda verre er at de slikker seg i toern og kysser deg etterpå.

nellie sa for siden:

De snuser jo overalt. Me no like.

Kanskje sa for siden:

Jeg elsker dyr, og spesielt hunder - de gir meg såååå mye glede i livet - så jeg forstår ikke at folk ikke kan like dem. De er hengivne og glade, myke og gode. :)

Men så liker jo mange edderkopper også da - og jeg er LIVREDD edderkopper :eek:. Blir vel det samme.

nellie sa for siden:

Jeg er også glad i hunder og katter og hester og alle dyr, egentlig:) Man trenger ikke være noe dyrehater bare fordi at man er redd for eller misliker enkelte typer.

Kanskje sa for siden:

Jeg er faktisk redd løse sauer og kyr, hehe, men det er fordi de er store, og uberegnelige :rodme:

nellie sa for siden:

Jeg synes hunder er uberegnelige:p Men fine er de da.. Kunne sikkert klart å bli glad i en som jeg var kjent med.. Alle dyr er vel litt uberegnelige egentlig. Men noen større og skumlere enn andre da:p

Cherry sa for siden:

Jeg er livredd katter! Men har ingenting mot hunder, verken små nussselige eller store svære kjemper =)

Jabba sa for siden:

Hvor får jeg tak i Chanel neglelakk rimeligst mulig???

nellie sa for siden:

Jeg er mest redd for de i midten.. Spesielt sånne fuglehunder. Utrolig vakre, men herregud som de løper rundt og hopper opp og peser og puster og slikker og sniffer.. Hjæææælp:hjelp:

nellie sa for siden:

Ebay, kanskje?

Carisma sa for siden:

Jeg har fullstendig fobi for mus og rotter, og blacker ut hvis jeg kommer i nærheten av en. men har aldri hatt problemer med tamrotter. Pleide å ha ve3ninnene mine sine under genseren på ungsdomsskolen. Aner ikke hvorfor jeg takler det man ikke "ville". :rolleyes:

Så med andre ord er det egentlig eierene du har problemer med? Enhver hundeeier plikter å ha kontroll på bikkja, og det høres ikke ut som de du har møtt på har hatt det.

Taxfee? Eller strawberrynet.com?

nellie sa for siden:

I en perfekt verden har selvfølgelig alle hundeeiere flott kontroll på hundene sine, er ute 3-4 timer dagen med fuglehundene sine/andre hunder som trenger mye trim osv, men jeg har ikke vært borti mange som lever i den verden akkurat..

Har hverken problemer med hundene eller eierene, for jeg holder meg på gooood avstand.

Carisma sa for siden:

Da har de valgt feil. Jeg vet at de færreste har mulighet til å leve på den måten, men da bør de velge en annen hund, ikke bare en som liksom skal få de til å se sporty ut.. :rolleyes: Som sagt, som hundeeier plikter man å passe på at bikkja ikke er til plage/sjenanse for andre, og om de slipper den løs på deg uten at du har sagt det er ok følger de faktisk ikke de pliktene de har.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.