< Tilbake til oversikten

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Carisma sa for siden:

Trenger tips til en liten julegave til hun som vasker hos oss!

TrillTrall sa for siden:

En god håndkrem. :) Vasking er hardt for huden.

streber sa for siden:

Tenkte i samme retning selv. En god håndkrem, eller et sett med feks fot og håndkrem o.l. :)

Kanutten sa for siden:

Lurer på når det ikke er lov å bruke/si ordet pygmee lengere... eller sumpnisse....

MissPivotal sa for siden:

Jeg trenger en kjole til bryllupet mitt neste sommer. Jeg vil ikke ha en klassisk brudekjole, men en festkjole. Jeg har en finkjole som jeg gjerne vil ha kopiert i en annen farge, og med noen endringer. Er det noen som vet om noen som gjør slike ting bra? Typ, at jeg kan levere kjolen min i hånda til noen, og ikke trenge å gjøre mer enn å bli tatt mål av og dra kortet?

langaard sa for siden:

Er lov her i nord iallefall :D

Jammo sa for siden:

Jeg har sånn "pølse", den nederste delen av magen. Har vansker med å krympe den. Er det noen som har tips og råd til å krympe denne? Tok det lang tid for at den forsvant når du går på lavkarbo? :)

Kanutten sa for siden:

Ja enn så lenge! :lol:

Carisma sa for siden:

Jeg er så redd for å gjøre feil på jobb, at jeg ender med å gjøre flere feil... Noen tips til hvordan man kan unngå slikt? (En feil koster fort firmaet 5-10 000 eller mye mer, needless to say er det noe dritt å gjære flere daglig... :flau:)

Photobscura sa for siden:

Opererte bort et lipom på skuldra for et par dager siden. Har et kompress som skal være på, og holdes tørt, i tre dager. Men glemte å spørre om hvordan jeg burde rengjøre det når kompresset skal av, og nytt plaster på. Skal jeg bare vaske det med vann, eller burde jeg kjøpe pyrisept/klorhexidin, eller andre remedier?

nellie sa for siden:

Spør de som jobber på apoteket. :)

nellie sa for siden:

Spør de som jobber på apoteket. :)

Men sånn generelt sett bør ikke sår fikses og trikse så veldig mye med, så lenge de er friske, uten betennelse osv. Bare vaskes rundt med klorhexidin, og på med ny lapp.

Takk takk! Ja, da gjør jeg det. :) Var mer bare usikker på om jeg skulle vaske med noe annet enn vann. Spent på hvordan det ser ut når jeg fjerner kompresset!

Cyan sa for siden:

Jeg skal starte opp med metformin (3 x 500 mg per dag), men siden magen fort kan bli litt krøllete børse jeg vel trappe opp gradvis (legen sa ikke noe om det, og jeg glemte å spørre, men antar det fortsatt er gjeldende). Ser at det er delestrek på tablettene, og lurer derfor på om det er smartere å starte med en halv tablett 2-3 ganger om dagen i stedet for 1 tablett 1 gang om dagen som jeg i utgangspunktet tenkte. Og når/hvordan bør jeg da øke?

Jeg fikk beskjed om å øke langsomt opp til den samme dosen du skal ha og sånn jeg gjorde det (jeg delte dog ikke tablettene, men det hadde nok vært en fordel), var å begynne med én. Jeg fikk ganske fort bivirkninger, og da bare fortsatte jeg inntil de ga seg, før jeg trappet opp til to om dagen, og fikk tilbake bivirkningene, og økte ikke til tre før de gikk over. Jeg måtte imidlertid trappe ned igjen en periode, for det ble alt for ille. Men det bedret seg da jeg sørget for å ta dem midt i måltidet. Det tok i alt ca tre måneder. Hadde jeg delt dem, kunne det kanskje ha gått mer sømløst.

Cyan sa for siden:

Åh ok, takk. Da tenker jeg at jeg bare starter med en halv tablett om dagen i starten og så øker med 1/2 om gangen når bivirkningene forsvinner. Tok det lang tid til du fikk bivirkninger da du først startet forresten?

Noen dager, mener jeg å huske. :) Men det ga meg også en pekepinn på når jeg spiste for lite mat. På særs småspiste dager var bivirkningene langt verre. Ingefær var en ting som fikk meg gjennom mye av den verste kvalmen.

Kanutten sa for siden:

Smør litt pyrisept salve på selve sårflaten så blir sårflaten mykere og stingene vil ikke irritere så mye.

Carisma sa for siden:

Jeg har forsøkt å innarbeide metforminen min siden i sommer, men klarer bare to dager så må jeg stoppe igjen. Så regn med at det kan ta litt mer enn noen dager... Jeg ville hvertfall holdt meg på en halv tablett i minst en uke, så doblet dosen osv.

Kanutten sa for siden:

Glemte jo gi deg det beste tipset! Ha litt aske på en våt klut og tørk over. Trenger ikke gni engang!

TrillTrall sa for siden:

På kalkbelegg i dusjen!? Vet det skal funke på glassdøra på vedovnen, men...

Håper det kom tydelig nok frem at jeg mente det tok noen dager før bivirkningene kom, tilvenningen, før de ga seg, tok flere måneder.

Cyan sa for siden:

Ja, jeg skjønte det :) Og det var jo også det jeg spurte om, sånn at jeg venter lenge nok med å evt. konkludere med at den halve pilla ikke ga meg bivirkninger.

Carisma sa for siden:

Jeg leste det som om Cyan skulle ta en halv tablett første dag, en halv til neste osv.

Jeg har stått på 3x500 siden 2008, men har fortsatt til gode å klare å ta full dose :eek:

Kanutten sa for siden:

Fungerer på alt av glass. 😊

smgj sa for siden:

Aske + vann = askelut?
Er vel så sterkt basisk at det tar kalkbelegget.

TrillTrall sa for siden:

Det er jo sant. Må prøves neste gang om det er aske i ovnen da.

Cyan sa for siden:

Jeg elsker karamelliserte og honningglaserte mandler og peanøtter. Finnes det en lavkarbovariant man kan kjøpe eller lage selv?

Butterfly83 sa for siden:

Honningglaserte vet jeg ikke, men du kan karamellisere med tagatesse :)

Marella77 sa for siden:

Kan stekt bacon ligge på kjøkkenbenken i en skål (ikke i kjøleskap) lenge? En venninne lar det ligge der 1 døgn. Trygt?

nellie sa for siden:

Jeg hadde spist det.

TrillTrall sa for siden:

Har hun blitt syk av det? Hvis ikke er det neppe noe problem. :)

Carisma sa for siden:

Ja! Bacon er noe av det som har lengst holdbarhet

Butterfly83 sa for siden:

Vi har ofte stekt for mye bacon, og latt det bli liggende på benken :o Ikke blitt dårlige av den grunn. Annet kjøtt hadde jeg vært mer skeptisk til, men generelt holder ferdigstekt mat seg en stund i romtemperatur.

Marella77 sa for siden:

OK, godt å vite ;) ikke blitt syk nei;)

Lillemy71 sa for siden:

Hvordan er sukrin gold i forhold til vanlig sukrin i smaken, er den like "kald/metallisk"?

Ser bare at det ligger en del oppskrifter på funksjonell mat som jeg kunne tenkt meg å prøve, men nesten alt er med sukrin gold.

Marella77 sa for siden:

Noen som har sensor lys ute og kamera ute? Har nettopp hatt innbrudd i garasjen! Tips?

langaard sa for siden:

Vi har sensorlys, men ikke kamera.
Kjøpt på biltema :)

Kanutten sa for siden:

Jeg har to ganger fått påvist lite spytt ( revmatismeavd og tannlege) og har dermed fått innvilget tannbehandling dekket av nav. Jeg ønsker nå bytte tannlege. Må jeg da testes på nytt??

Marella77 sa for siden:

Takk for svar! Slår lyset seg på av katter?

smgj sa for siden:

Vårt gjør. Ser ikke noe problem i det. Slår seg jo av når det ikke er bevegelse lenger.

TrillTrall sa for siden:

Det gjør vår tror jeg, det hender i alle fall at det plutselig slår seg uten noen åpenbar grunn, da har det vel ruslet en katt eller noe forbi. :)

Om dere skal sette opp kamera så ta en sjekk med politiet (eller er det datatilsynet?) først så alt blir helt riktig så ikke dere risikerer straff for å filme en tjuv eller to...

langaard sa for siden:

Jepp :)

smgj sa for siden:

Kan ikke skjønne det. Du er jo den samme selv om tannlegen ikke er...? Men det tryggeste er nok å sjekke med NAV... (NAVs veier er uransakelige.)

Lava sa for siden:

Det vil jeg ikke tro. Slike ting er vel registrert der de behandler slikt, og derfor får du dekket uansett. Lykke til :)

Lava sa for siden:

Nå er det tid for varmeflasker i sengen..

Noen som har prøvd hvem som varmer mest, tomme 1,5 liters flasker, eller gode gamle varmeflasker ?

jeg har brukt begge men har ikke testet-- Vil kanskje tro flaskene varmer fortest, men ikke holder på varmen så lenge?

har ikke 1,5 liters flasker nå, så får ikke testet selv.

TrillTrall sa for siden:

Varmeflasker med trekk utenpå! Nå har jeg ulldyne (hos Lille Gubben en tynn og en tykk - hjemme en tykk + en dundyne... frossenpinn?) og jeg bruker kokende vann på flaska + at jeg fyller opp med så varmt vann som mulig fra springen for å få den full (bruker vannkoker). Flaska er god og varm ennå neste morgen og om jeg lar den ligge under dyna hele dagen så er det faktisk en lunk på den etter 24 timer også! Eeeeelsker varmeflaskene mine! :hearts:

Minner meg på at jeg må sette på vannkokeren for nattens varmeflaske... ;)

Lava sa for siden:

wow! Jeg har varmeflasker men de er ikke varme dagen etter! Har ikke trekk på dem og bruker varmt vann fra springen. Legger dem i ca en time før leggetid, da er sengen varm rundt flaskene
Jeg bruker dundyne

TrillTrall sa for siden:

Varmtvann fra springen blir ikke varmt nok for meg. :o Jentungen har dundyne, men hennes varmeflaske (med trekk og kokende vann) er heller ikke varm neste morgen så det er nok ulldyna som gjør susen mest altså.

Lava sa for siden:

tja, da har jeg ett problem. hahaha. Takk for tips!

kennygirl sa for siden:

Jeg har sår inne i nesa. Finnes det noe salve jeg kan smøre på?

langaard sa for siden:

Tipper du kan bruke vanlig sårsalve, men spør på apoteket :)

nellie sa for siden:

Spør litt hvorfor du skal smøre det.

Carisma sa for siden:

Bacimycin

kennygirl sa for siden:

Rakk selvsagt ikke apoteket etter jobb :( Vondt å ha sår i nesen og det gror alt for sakte... Får dra på apoteket før jobb i morgen.... Takk for svar :)

Marella77 sa for siden:

Noen som har vært i BERLIN?

Hvilken bydel er best å bo i? Trygt? Ikke alt for stive hotellpriser?

Har ikke du vært i Berlin Kanuetten? Mener å huske det... Eller var det Dietta? Lenge siden jeg har sett noe til deg her inne forresten... Alt bra?

amritam sa for siden:

Jeg var i Berlin for ikke så lenge siden og bodde på Best Western Hotel City Ost i Friedrichshein (Frankfurter Allee 57-59) og var veldig fornøyd. Jeg tror det er vanskelig å finne noe som er noe særlig billigere hvis man skal ha et ordentlig hotellrom med bad på rommet og sånn. Kjempebra service var det også. Men hvis du vil ha en ordentlig bar på hotellet, så bør du velge et annet sted. Det de hadde, vil jeg kalle en nødbar, men hva skal man med bar på hotellet når det ligger så mange barer, kafeer osv ellers i området?

Carisma sa for siden:

Vi var der i fjor, og falt veldig for den byen! Bodde rett v alexanderplatz, veldig bra lokalisering. Mange shoppingområder i gangavstand og lett å komme seg rundt med offentlig transport. Og rimelige hoteller. Berlin er generelt rimelig overnatting ift sammenlignbare byer.
Et vennepar av oss har bodd der nede og kom med mange gode anbefalinger, så bare si fra om du vil ha noen. :)

TrillTrall sa for siden:

Jeg har med hell brukt pyriseptsalve, tatt litt på en bomullspinne og gnidd forsiktig på såret i nesa.

Jammo sa for siden:

Er Te lavkarbo? Har fått dillet på det :)

Supera sa for siden:

Det spørs hvor mye sukker du har i. ;) Usukret te er lov.

Carisma sa for siden:

Det komme ren på teen. Noen har tilsatt sukker.

BenteR sa for siden:

Nå er det snakk om så forsvinnende små mengder sukker som er tilsatt enkelte teposer, at iallefall jeg ikke er bekymret for å drikke det selv om jeg lever strengt lavkarbo.
Lavkarbo generelt er jo alt opp til 150 karbohydrater pr dag og det er fysisk umulig å drikke så mye te at man kommer opp i slike mengder.
Jeg drikker min te enten helt usukret eller om jeg føler for det, med en sukett i.
Nå velger jeg konsekvent her hjemme å kjøpe te i løs vekt i stedet for te-poser.

j88 sa for siden:

Har vært i Berlin tre ganger, og har bodd på same hotell alle gangene. Hampton by hilton, relativt rimlig hotell, veldig sentralt og føltes som et trygt område.

Carisma sa for siden:

Jeg tenkte ikke bare på de posene med grønn te som viste seg var tilsatt, men f.eks den grønne instant urteteen (www.julebygda.no/bilder/DSCF5331.JPG), endel te i innvandrerbutikker som er ferdig sukret osv.

Ethereal sa for siden:

Er julesild med karri noe som har gått ut av sortimentet? Har ikke sett med karri på verken Eurospar, Coop eller Rema, og i vår familie er det ingen unnskyldning for å mangle en eneste type sild på frokostbordet i jula hvis den er å få tak i. :P

nellie sa for siden:

Har dere ikke Kiwi der oppe?

Lava sa for siden:

Hjerteinfarkt, hvordan er det med det?
En bekjent har muligens hatt det, men er tilbake på jobb og kjører bil osv. Jobber mindre enn før da.

Mange rykter og jeg har ikke pratet med personen selv, så kan ikke si noe sikkert. Men, det får meg til å tenke..

To andre personer jeg kjenner, har hatt infarkt og ingen av dem er i jobb i dag. Han ene var sjåfør, og røykte som en svamp mellom hver rute, og hadde nyretrøbbel, sa sist han muligens måtte ha dialyse. Har ikke sett ham siden infarktet.

Den andre, en tidligere nabo, frisk og rask, trente men jobbet mye. Hun sykler i dag lange turer, går, trener osv, men er 100% ufør.

Hvor små infarkt kan man ha? kan det ha vært noe annet? .. Hans datter sier han er ok, men at han "av og til får vondt i hjertet sitt"

Vet at dere ikke er leger, men noen vet nok mer om dette enn meg. Treffer ikke personen ofte selv, så får ikke snakket, og vil ikke bidra til mer sladder, så jeg spør ikke "andre" heller.

Det går fort mange rykter om slikt :mad:

Ethereal sa for siden:

Jo, men de er vel begge to sånne tiny, tiny butikker som ikke har særlig mye av noe.

Kanutten sa for siden:

:p Hehe :o

Kanutten sa for siden:

Kanskje angina og trenger nitroglyserin?

Lava sa for siden:

Jo men, tilbake på jobb dagen etter liksom? Trodde nå helst de var på sykehus ett par dager, og borte fra jobb litt. men men, jeg vet ikke :p

Kanutten sa for siden:

Ved anginaanfall blir man pigg igjen rett etter å ha tatt medisin, trenger ikke være hjemme fra jobb.

Lava sa for siden:

aha, hva man lærer. Takk skal du ha. :)

Supera sa for siden:

Hodet er tett som ved tette bihuler (og får vondt i det området når jeg bøyer meg fremover), men nesa er åpen og renner ikke. Når jeg snyter meg kommer det av og til litt gult, men det meste er tyntflytende blank snørr. Veldig tyntflytende. Som vann. Jeg må forte meg og finne nytt papir fordi det drypper faktisk "vann" ut av nesa. Ikke hele tiden, bare når jeg har begynt å snyte meg og ikke har fått ut alt. Så det er som at det ligger fint i bihulene til jeg begynner å blåse det ut.

Jeg er forvirret. Blank snørr pleier jo å bety frisk, men føler meg ikke frisk... Og det er jo så mye snørr... Nesa er ikke tett, men bihulene er. Jeg har ingen allergier som jeg vet om. Og hvis det hadde vært polypper så skulle jeg vel hatt tett nese? Har ikke vært snørrsyk på en stund, så det er ikke rester av en forkjølelse heller. Men jeg har hatt heftig vondt i halsen de siste dagene. En rar halv-slimhoste og halv-tørrhoste og heshet.

Jaja, når jeg kommer hjem i dag skal jeg ta meg en runde med nesehornet i alle fall. Men er det noen som vet hva som skjer? Jeg blir ikke helt klok på symptomene... Hvis det var trange bihuler så burde jeg hatt disse symptomene oftere...

Marella77 sa for siden:

Takk for tips! :) Men det hotellet var fullbooket. Men ser det ligger i Charlottenburg. Virker som et bra strøk det!

Marella77 sa for siden:

Takk for tipset, men tror dette er for dyrt for oss. ;) Sikkert fordi vi skal i sesongen...

Marella77 sa for siden:

Hei Carisma! Er Alexanderplatz ved den shoppegaten? Kürfurstendamm? Det er der jeg har hørt at det er bra å bo...

Jatakk til Berlin tips!! :)))

Lemen sa for siden:

Det er ikke pannehulene som er tette da?
www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=1605:bihulebetennelse&catid=93&Itemid=515

amritam sa for siden:

Et par andre forslag der jeg ikke har bodd selv, men som er foreslått av venner av meg:

Insor, Samariterstrasse 15.
-Her bør man visst unngå frokostbuffeten, men det er mange forkost-steder i gatene rund omkring.

A&O Berlin Friedrichshein, Boxhagener Strasse 73.
(Tror det finnes en A&O i vest også, hvis man heller vil bo der, men har ingen erfaringer med dem.)

Ellers er jeg enig med Carisma - at det ville være fint å bo omkring Alexanderplatz, men det spørs jo litt hva man vil og liker. Hvis du er mer opptatt av Kudamm og de vestlige delene, så er det kanskje ikke det du ser etter. Men Alexanderplatz er jo et knutepunkt for kollektivtrafikken, så det er jo lett og komme seg til hvor som helst egentlig.

Lemen sa for siden:

Nei, jeg prøvde bare å komme med en mulig årsak til at du har vondt. Siden du har vondt i pannen, så tenkte jeg at kanskje pannehulene er tette. Trenger jo ikke alltid om å være puss ned til nesa?

Supera sa for siden:

Takker for forsøk, men vondten visste jeg var tette bihuler. Har hatt tette bihuler før. Men har ikke hatt tette bihuler med åpen nese og når jeg begynner å snyte meg så renner det "vann" ut av nesa. Men det var bare en dag. Neste dag var det litt mer normalt med seigere snørr. Prøvde å google "vann i bihulene", men da fant jeg bare om at det er viktig å tømme bihulene etter at du har skylt dem. Jeg hadde ikke skylt dem på evigheter før jeg fikk "vann" i bihulene, så det var jo ikke det heller.

nellie sa for siden:

Det er vel ingen selvfølge at en forkjølelse drar med seg gult snørr. Heller ikke andre typiske symptomer. Virus kommer i alle former, så det arter seg ikke likt hver gang. Blankt, vannaktig snørr høres ut som forkjølelse av et eller annet slag.

nellie sa for siden:

Snørr :snill:

Lillemy71 sa for siden:

jeg har alltid blankt, vannaktig snørr i begynnelsen av en forkjølelse, det bare fosser ut av nesa. Så blir det gradvis mer tett og seigt og noen ganger endrer fargen seg. Er jeg riktig uheldig tetter bihulene seg og, så jeg sier meg enig med Nellie, dette er forkjølelse av et eller annet slag.

Cyan sa for siden:

Samme som meg, det. Fargeløst, og rennende i starten, og så blir det som regel ikke gult og seigt før jeg er på bedringens vei. Er det allergi holder det seg fargeløst og rennende og endrer ikke konsistens.

Supera sa for siden:

Jeg føler dere misforstår. "Vannet" var i bihulene og ikke i nesa. Nesa var og er åpen. Jeg trengte og trenger bare å snyte meg 2-3 ganger om dagen (for å tømme bihulene) og snufser ikke, men kjenner at det er noe i bihulene. Jeg kan puste fint med nesa uten at noe er i veien eller kommer ut. Og jeg har ikke vært snørresyk på en stund, i alle fall en måned. Jeg har ofte tette bihuler, men ikke uten forkjølelse. Og jeg pleier også å ha gjennomsiktig tyntflytende snørr først i forkjølelsen, men har aldri hatt det helt på denne måten før. Det er så rart når nesa er helt normal og fri, men man får ut en del når man snyter seg likevel. Og dette snørret var ikke nesten like tyntflytende som vann. Det var like tyntflytende som vann. Det var som etter man har skylt bihulene med saltvann, uten at jeg hadde skylt bihulene med saltvann.

Men da tror jeg at dette er en mild bihulebetennelse uten forkjølelse og at hosten er en halsbetennelse... Hosten tror jeg ikke var forkjølelse i alle fall.

Kanutten sa for siden:

Da jeg dykket hendte det omtrent hver gang at det lå gørr (gamle greier) i maska ved oppstigning. Etter å ha vært hos øre/nese/hals har jeg fått vite at noen har/har mer væske i bihulene enn andre. Det er derfor de snakker om stenter bla mellom øre/bihuler og nese. Hvis det er kaldt ute går trykket i bihulene ned og væsken får den plassen den trenger. Men går du fra kaldt til varmt vil du oppleve at nesa renner og kanskje øynene tårer. Samtidig utvides slimhinnene så selv om du går ut i kulden igjen vil ikke slimhinnene trekke seg umiddelbart. Jeg sliter selv med det du nevner og prøver få stenter slik at væsken kan renne ned i halsen.. Noe ala dem som får operert inn tåreplugger fordi tårene renner hele tiden.

nellie sa for siden:

Om det kommer tyntflytende når du snyter deg, vs om det renner av seg selv... Ser ikke forskjellen. Det som kommer ut av seg selv er først innom der du snyter det ut i fra, så vidt jeg vet.

Om ingen her kan gi deg svar fordi at det er såååå avansert så er det vel best å dra til legen og spørre. Evt kan det nok hende at dette veldig avanserte snørrproblemet trenger en spesialist.

Kanutten sa for siden:

Morsom eller sarkastisk? Plagsomt nok for den som tok opp problemet.

Supera sa for siden:

Forskjellen er at noe skjer tydeligvis i bihulene, uten at nesa er påvirket. Er det ikke lov å lure på hvorfor noe skjer med kroppen som ikke har skjedd før og som jeg ikke finner svar på når jeg googler? Det trenger vel ikke å være noe alvorlig galt for at man skal spørre her vel?

Hm, interessant. Jeg har ikke dette problemet til vanlig altså. Første gangen det har skjedd at jeg har hatt "vann" i bihulene når nesa er er normal.

Lava sa for siden:

Kvinnespørsmål.

Jeg kan få bittelitt blødning etter samleie.. Har vært hos Gyn, tatt prøver osv, men intet galt.

Har hormonspiral som snart er "utgått" på dato, men Gyn og legen sier jeg trygt kan ha den som prevensjon videre. Trodde først de var første tegn på at mensen kom tilbake, men tror ikke det nå.

Andre som har opplevd dette?

Ingen andre plager, alt er sjekket og bør være ok. Eneste muligheten er at brev om "forandringer" er borte i posten.. :(

TrillTrall sa for siden:

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er 46 år og har de siste 2-3 årene nesten hver syklus hatt litt blod i host det jeg tørker bort etter samleie, men kun etter eggløsning og før mens, aldri etter mens før eggløsning. Har bare antatt at det skyldes hormoner og evt. litt tørrere slimhinner (som jeg ikke har merket noe annet til så langt) og tilskriver det begynnelsen på overgangsalderen for min egen del. Har ikke vært til lege for dette, siden det er så tydelig syklus-relatert så antar jeg det har en "normal" forklaring.

Lava sa for siden:

Jeg blir 50 neste år, pga hormonspiral ingen mens på snart 20 år. Dette skjer ikke "regelmessig" da min Venn og meg møtes ikke ofte.. :p og ikke regelmessig som i ett forhold. Har intet ellers, kun etter samleie, og det kommer dagen etter, når jeg har vært på bena en tid. Ikke like etter.
men det er jo selvsagt rester etter nattens hygge :p

TrillTrall sa for siden:

Jeg er ikke lege altså, men siden du har vært undersøkt grundig ville jeg bare slått meg til ro med at det nok kommer av litt tynnere slimhinner eller noe slikt, det er ikke helt uvanlig for oss voksne damer i alle fall. :)

Carisma sa for siden:

Jeg opplever å bli voldsomt svimmel om jeg hører på f.eks musikk med ørepropper på kun ett øre (ikke merkbaert når jeg har i begge). Noen som vet hva det skyldes?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.