< Tilbake til oversikten

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lemen sa for siden:

Både Frost og Rapunzel er nok for mindre barn enn 10-11 åringer, det er barnehagejenter som bryr seg om de. Niesen min som snart er 6 år har hatt et crush på Rapunzel i et par år nå, og i det siste så har det gått over til Elsa i Frost.

TrillTrall sa for siden:

Titanics ti liv - litt schkummel film om en katt som heter Titanic. :)

Carisma sa for siden:

Den var nede da jeg skulle oppdatere tickeren, fikk beskjed om at adressen ikke eksisterte, så lurte på om de hadde lagt ned.

Hva som helst med hest?
Evt one direction eller justin bieber filmer?

kennygirl sa for siden:

Det var ønske fra hun minste om Frost, så tror litt større barn kanskje liker den. Får se om jeg får tak i Titanics ti liv og høre om den kan være noe hun eldste vil se 😃
Tusen takk for forslag 😄 Føler meg eldgammel - klarer ikke å følge med hva som er inn lenger 😂

Lemen sa for siden:

Ja, de som er eldre kan nok også se Frost. :) Tror at niesene mine på snart 11 hadde gått med på å se den altså, men det hadde nok ikke vært førstevalget. Kom ikke på i går hva de liker, men har tenkt litt, og har kommet på at de to liker "En pingles dagbok", og så var Lorax kjempepopulær i barnebursdagen til hun ene av de i fjor. :) Ellers så er vel Istid og andre animerte filmer i den sjangeren noe som også kan være gøy å se på.

Cyan sa for siden:

Doktor Proktors prompepulver kanskje?

kennygirl sa for siden:

Mange gode forslag! Takk for svar. Nå får jentene litt å velge mellom :)

Enda et spørsmål i dag: Noen som vet når sykepengene kommer?
Står at de skal komme den siste i hver måned, men jeg har ikke fått enda :confused:

Supera sa for siden:

Jeg så en kul skjærefjøl i skifer. Men hvordan blir det med kniv på steinskjærefjøl? Har noen stålkniver og noen porselenskniver. Ser for meg at det ikke er bra for stålknivene, men kanskje det er noe for porselensknivene? Eller er dette bare en sånn ting som bare ser fint ut, men som er totalt upraktisk?

Spinnerette sa for siden:

Har hørt at de er bra fordi de holder lenge, kan tas i oppvaskmaskin, osv. Men har også hørt at man kan finne svarte partikler i maten og på knivene etter en stund, så hadde nok holdt meg unna..

Arka sa for siden:

Er det noen som kan hjelpe meg med antall karber i 100 g potetmel? Finner det ikke noe sted.

Bønna200 sa for siden:

Hvor lenge holder en åpnet pappvin seg?

Kanutten sa for siden:

Den er vakumpakket... Så jeg vil anta tre dager??? :p Eeller mente kanskje tre uker. :o

Kanutten sa for siden:

Trodde skjærefjøler i skifer var mest ment for dandering eller noe ala røykalaks med skinn.. Hvis du skal bruke kniven mot skifer bør du ha rette vinkelen slik at du ikke sløver den, men heller kvesser den.

Lava sa for siden:

Har hatt rødvin i 2-3 mndr uten problem, men hvitvin er jeg usikker på, den jeg hadde èn gang føltest sur etter en uke..

Lava sa for siden:

hehe, de "varer" kanskje ikke så lenge da, men holdbarheten er god :ja:

(kjenner til veldig bittesmå 3 litere, tror jeg bare fikk 1 liter i noen av mine) :p

Arka sa for siden:

Tusen takk Gerd :-)

Supera sa for siden:

Vel, siden det er hardere så burde man jo finne mindre partikler enn plast og tre for eksempel.

Tror du har rett i at den ikke var ment til skjærefjøl. Fant den i en annen nettbutikk og der stod det ostebrett. Hvorfor kaller de den skjærefjøl når det egentlig er fat som ser ut som skjærefjøl? Jaja, men da fikk jeg svar på det. :snill:

Kanutten sa for siden:

Vi har også vært plaget med at 3 litere viser seg å være ca bare 1 liter.... :o

Supera sa for siden:

Sett den i kjøleskapet så holder den seg 6-8 uker.

Bønna200 sa for siden:

Takk for svar, dere. :) Da setter jeg den i kjøleskapet. :)

kennygirl sa for siden:

Noen som har erfaring med dårlig inneklima og sykdom?

Carisma sa for siden:

Kan du være litt mer spesifik? Jobbmiljø? Hjemme? Gammelt hus? Dårlig lufting?

smgj sa for siden:

Kjente ei som ble skikkelig syk av å leie et sted med mugg...

kennygirl sa for siden:

Jeg har vært i dårlig form de siste 4 årene uten å vite hvorfor. Fikk diagnose depresjon, men har også hatt mange andre symptomer. Sliter med allergi - reagerte først kun på katt, nå reagerer jeg på katt, hund, dun, støv, gluten, melk, egg, mandler.
Eier en leilighet i et gammelt murhus og har bodd her i 5 år. Har jobbet i en butikk som har flyttet flere ganger der lokalene har vært gamle, med dårlig inneklima. Det siste halve året har jeg blitt mye verre og har nå vært sykemeldt i nesten to måneder uten at formen er noe bedre. Har null energi, sover mye uten å bli uthvilt, har konstant vondt i halsen og vonde bihuler....

streber sa for siden:

Kennygirl- sjekket om du har astma ??? Ubehandlet astma blir man innmari sliten av- med alle de allergiene er det en mulighet at du har utviklet astma. Få tatt en provokasjonstest, husker ikke hva de heter nå midt på natten, men mulig det er pd20, eller noe lignende . Min datter tok en slik for å stille astma diagnosen i din tid.

TrillTrall sa for siden:

Guttevalpen kremerte noen browniser i microen før helga og det stinker fremdeles. Alle tekstiler på kjøkkenet er selvfølgelig fjernet, kjøkkenet er vasket ned med en blanding av salmiakk/eddik/sitron og microen er kastet ut. Fremdeles stinker det altså brent her... Noen råd? Dette er laaaangt over nivået for "sett ut noen skåler med eddik" altså. Vi lufter det vi kan, men det er -5 ute så vi kan liksom ikke lufte hele døgnet heller.

Gerd sa for siden:

Av erfaring kan jeg si: Det er bare å brette opp armen å vaske en gang til :ja: Hver bidige krok, skuffe, hver eneste løse ting. Den lufta setter seg i allt.
Og selv om det er kaldt ta en skikkelig 10 minutters utlufting etterpå.
Ta gjerne å kok eddik og vann og la det fosskoke og dampe... og igjen luft etterpå.

Jeg måtte vaske kjøkkenet mitt flere ganger etter å ha kokt grønnsaker til aske.....:o Likevel hang det i etterpå, men ble gradvis bedre....

smgj sa for siden:

Har du fått sjekket stoffskiftet? Hun jeg kjente - hun med muggen - fikk lavt stoffskifte i denne perioden.....

Lillemy71 sa for siden:

Signerer på det Gerd skriver, du må bare forsette å vaske, lufte og varme opp eddik. Selv kremerte jeg nesten en Questbar i mikroen. Heldigvis oppdaga jeg det ganske raskt så det var kun mikroen som fikk det. Har vaska den flere ganger og hatt en kopp med eddik inni som jeg har varmet opp, latt den stå, tatt den ut og latt den stå i rommet mens mikroen blir vasket. Det er fremdeles en svak lukt, men kommer seg nå.

Lillemy71 sa for siden:

KILDE

Kan kanskje være en ide å sjekke om man har vært eksponert for mugg og fukt? Har vært gjennom det selv, og endet opp med å flytte og mange av problemene løste seg av seg selv, en del henger igjen enda, men er langt fra så kraftige.
[url="http://www.naaf.no/no/inneklima/Fukt-og-mugg/Helseeffekter-ved-eksponering-for-fukt-og-muggffukt/"][/url]

Carisma sa for siden:

Jeg er oppvoskt i et gårdshus hvor den eldste delen er fra 1600-tallet. Og jeg blir deppa og veldig tett når jeg er der, sover jeg over føles det som bihulene snøres sammen. Og mamma har astma.

Du kan få låne gratis klimamåler (fukt, muggsopp osv) fra et eller annet sted, kanskje forurensingtilsynet? Vi hadde det på jobben en gang.

TrillTrall sa for siden:

sukk Åkei. Må gå til storinnkjøp av eddik og koke det tydeligvis. Og vaske enda mere. Jaja - om ikke annet så blir kjøkkenet rent! :p

kennygirl sa for siden:

Har ikke sjekket, takk for tips! Holder på å lage en liste over ting å sjekke. Legen jeg har er elendig. Har skiftet fastlege tre ganger på noen år, men kommer oftest til en vikar, sjelden til fastlegen.
Han jeg går til nå sier at det er depresjon igjen, selv om jeg kjenner at det ikke er det...

Stoffskiftet er skrevet på lista. Takk :)

Hvordan får jeg sjekket det? Gjør legen det eller må jeg til en spesialist?

Skal sjekke om jeg får lånt utstyr en plass. Takk for tips :)

Carisma sa for siden:

På fedonklinikken ble jeg anbefalt å ta Nattlysolje mens jeg gikk ED, men jeg leser at dette er hovedsaklig OPmega 6. Er det så heldig da?

millah sa for siden:

Skulle tro at omega3 er bedre, men nattlysolje skal jo være bra for immunforsvaret, skal det ikke?

Jammo sa for siden:

Er det vanlig med hårtap når en spiser lavkarbo? :confused:

nellie sa for siden:

Det er vanlig når en går ned i vekt.

Lillemy71 sa for siden:

Gå til legen og nevn at det kan være en mulighet for at du har jobbet/bodd i miljø der du kan ha vært utsatt for muggsopp. Legen vil ta nødvendige prøver og evt sende deg til spesialist. Jeg var ikke hos spesialist for det var aldri tvil om at jeg hadde vært grundig eksponert og den eneste måten og bli bedre på var å flytte.

Lillemy71 sa for siden:

Noen som vet om det går an å få kjøpt sjokolade uten noen form for søtt i a la denne her i landet, skulle helst hatt det før helga.Viktig at det ikke er tilsatt noen form for søtt i det hele tatt i denne.

j88 sa for siden:

Har lett etter det selv også uten å finne noe, alt er tilsatt søtning. Det jeg valgte å gjøre var å bestille med dhl fra iherb, ebstiller du den nå er sjansen stor for at du har før helga. Her bruker iallfall dhl ca 2 dager på å levere

Kanutten sa for siden:

Har sett rå sjokolade på helsekost, hvis det var det du mente?

Lillemy71 sa for siden:

råsjokolade og usøtet er vel ikke det samme? Var på helsekosten og da kommer de enten med sjokolade med masse søtning i eller Økosjokolade sine produkter som ikke er ferdig blandet (kakaomasse og kakaosmør). Skal ha det i en oppskrift og har for en gangs skyld tenkt til å følge den slavisk :p

Lillemy71 sa for siden:

Det er vel det jeg må gjøre da, men er redd for at jeg ikke får det til helga uansett :(

Edit: Nå er det bestilt, håper bare på at jeg får det til fredag eller lørdag :)

Carisma sa for siden:

Har du sjekket på Dropsen? Evt Konditorier ala Pascal.

Jammo sa for siden:

Det viste jeg faktisk ikke :)

nellie sa for siden:

Det handler kanskje litt om at kroppen ikke får dekket det den trenger av mineraler, vitaminer og energi til å prioritere sånt.

Supera sa for siden:

Denne er det samme som Ghirardelli-baren du linket til på iherb. 100% kakaomasse uten søtning eller andre tilsetninger.

amritam sa for siden:

Nei, det er ikke det samme. Dette er ren kakaomasse uten kakaosmør. Sjokolade inneholder også kakaosmør i tillegg til kakaomasse. Det står også på siden du linker til at den skal blandes med kakaosmør.

Marella77 sa for siden:

Hei igjen! Ang SAROTEX: Jeg har også blitt stillere. Er døsig, slapp og svimmel. Orker ikke prate. Føler meg sliten. Sover mye. Tror du dette vil gå over? Tar 30 mg.

Supera sa for siden:

Jo, det er det samme. Den Ghirardellien var også 100% sjokolade. Når man blander med kakaosmør får man lavere prosent. 70% ren sjokolade er 70% kakaomasse og 30% kakaosmør. 100% sjokolade = 100% kakaomasse, 0% kakaosmør.

kennygirl sa for siden:

Tusen takk for svar ☺ Prøver å lete på nett, men ikke så lett å finne noe relevant. Har legetime neste uke, men skulle helst vist resultatet i går :p

Lillemy71 sa for siden:

Det stemmer nok ikke, det er ikke det samme. Produsentene av "unsweetened chocolate" definerer det anderledes.

Så deres definisjon på 100% er ikke hvor stor kakaomasse andel det er, men at det kun er masse fra kakaobønnen uten noen form for tilsetning. Kakaomassen til Økosjokolade derimot har fått mye av fettet fjernet, og siden dette skal i en amerikansk oppskrift har jeg heller valgt å bestille sjokolade og satse på at jeg får den raskt :)

Carisma sa for siden:

Noen som har erfaring og kan tipse om en god online rådgivingstjeneste til mellommenneskelige tema? Evt et seriøst forum (ikke ala kvinneguiden liksom :rolleyes:)

MAR sa for siden:

Kastet en uåpnet boks seterrømme i dag fordi holdbarhetsdato var 3. Februar. Mamma insisterer på at den fint kan spises (brukes til å lage rømmegrøt, i dette tilfellet) en god stund etter holdbarhetsdato, mens tante mener det er noe man ikke må finne på å gjøre.
Which is it? :confused:

Bønna200 sa for siden:

Den kunne du fint brukt. Det heter Best Før, og det er fordi selskapene plikter å sette på en dato.
Ellers så er det greit å bruke lukte metoden. Evt ta en liten smak. Lukter/smaker det greit er det normalt ikke noe problem å bruke. :)

Butterfly83 sa for siden:

En uåpnet boks holder langt over best før datoen :) Samme med fløte :)

MAR sa for siden:

Hehe, takk for svar begge to - da vet jeg det til en annen gang! Prøver å være litt bevisst på å kaste minst mulig mat for tida, så det er vel bare å øve meg på å være mindre hysterisk når jeg rydder i skapene :o :D

TrillTrall sa for siden:

Den hadde vært fullt brukbar i flere uker ennå. :) Hysteri å kaste den rett og slett.

TrillTrall sa for siden:

Rømmer eller syrnede produkter ja, kremfløte har jeg dårligere erfaring med. Har opplevd at fløten har vært sur i uåpnet kartong før dato flere ganger. Fløte surner veldig fort har jeg inntrykk av.

Supera sa for siden:

Ah, da lærte jeg noe nytt. Tok det som en selvfølge at prosenten fulgte kakaomassen siden jo høyere prosent, jo mørkere sjokolade etter min erfaring. Så 90% kan visst være hvit sjokolade med 10% melk, soyalecitin og sånt. Hm. Men hadde ikke helt feil da. Den 100%en din har kun én ingrediens; kakao. 60% en fra samme merke oppgir kakaosmør som en ingrediens i tillegg til kakao.

Men hvis du skal bruke i oppskrift og absolutt må ha mer fett i, så er det jo ikke noe problem å slenge i en bit kakasmør.

nellie sa for siden:

Jeg brukte nettopp en boks som gikk ut i November. :)

Carisma sa for siden:

Men da kan den brukes (hvertfall i varmretter) omtrent som rømme :D

Marigrete sa for siden:

Sidetmedord.no er en side. En annen side er doktor online. Spesielt psykiatriforumet er spesielt aktivt der:)
Ha en fin dag:)

Carisma sa for siden:

Treåringen har begynt å ville sitte igjen i bilen hvis jeg skal en kjapp tur innom butikken. Ville dere latt ham gjøre det?

Gerd sa for siden:

Nei.

streber sa for siden:

Personlig, nei.Har latt mine jenter vente en sjelden gang, når de var to stykker og noe større.

Anne sa for siden:

Nei!
Har sett en bil ta fyr fortere enn fy...
Andre har opplevd tyveri av bil med barn i.

Carisma sa for siden:

Da er vi enige :)
Jeg gjør det ikke, men jeg ser andre i barnehagen gjør det. Og det ser han også... :cool: Jeg kjenner noen som håndbrekket røk for med tre barn i bilen, rullet rett over veien og inn i banken på andre sida! :eek:
Nå er det både flatt og så lite sted at folk lar bilen stå og gå mens de er inne, så tyveri og rulling er liten sjanse... Men lille petter smart kommer seg garantert ut av bilen om han ombestemmer seg, og kan glemme å se seg for når han løper etter meg f.eks.

Bønna200 sa for siden:

Nei.

Jeg har ikke merket at den surner fort. Innimellom kan den klumpe seg litt om kartongen har vært åpen, men da bare rister jeg den litt. Men som regel bruker jeg den i mat/drikke som skal varmebehandles da.

TrillTrall sa for siden:

Nah - ikke når den kommer ut av kartongen i store klumper... :eek:

TrillTrall sa for siden:

Niks. Og din er vel en aktiv liten kar også såvidt jeg har skjønt? Aldri i verden.

TrillTrall sa for siden:

Om den bare er litt klumpete så blir det vafler til kvelds. ;)

Carisma sa for siden:

De bare ristes ut først :ja: Jeg har som vane å alltid riste fløten før jeg åpner den, gjør det helt automatisk. Så har sikkert brukt masse klumpefløte :rolleyes:

Jepp, veldig aktiv og litt for smart for litt eget beste!

TrillTrall sa for siden:

Det kommer godt med når han blir litt større og skjønner litt mer! Håper vi... ;) Det trøstet jeg meg med da jentungen var liten og sta som et fjell... Nå er hun 14 og en skjønning på alle måter - så snill og grei og flink at jeg lurer på om det ikke skal smelle snart. :love:

Cyan sa for siden:

God sports-bh for tunge, og lange pupper? Til jogging/løping, så den må holde ting godt på plass så man slipper å få enda lengre pupper :rolleyes: Det må være med hemper, jeg hater å måtte drive og dra en bh oppover/nedover en svett rygg. Og brede stropper.

Samme gjør jeg :lol: Så det kan godt være mer klumper enn jeg tror, men jeg har ikke strøket med ennå :p

nellie sa for siden:

Har du prøvd shock absorber? Den får veldig mye skryt fra brystfagre damer.:)

nellie sa for siden:

Klumpene kommet av et eller annet som skjer med proteinet.:) Det er ikke tegn på surhet. Men det er vel de syrnede melkeproduktene som holder lengst. Tror ikke fløte går under den kategorien..

TrillTrall sa for siden:

Jeg har flere merker, men er ikke voldsomt fornøyd med noen av dem. Mitt problem er at jeg er såpass kort over skuldrene (fra pupp til skulderblad) at sports-bh'er som har kort "strammefelt" på stroppene pga brede stropper over skuldrene blir for lange rett og slett.

Har denne:
www.getinspired.no/sports-bh/casall-ideal-sports-bra.html
Ikke spesielt vid rundt, jeg bruker 75 til vanlig og bestilte 75 og den er trang på det innerste hakket, men holder puppene på plass da. Cup-størrelsen er grei, men altså litt lang over skuldrene til meg. Får litt mono-pupp da.

Har også denne:
www.getinspired.no/sports-bh/omega-bra.html
Denne er vel den jeg liker best, litt lang over skuldrene denne også, men ellers liker jeg den godt. Heller ikke veldig stor rundt, men jeg har min vanlige størrelse (75 E) i denne også.

Har en til som jeg ikke husker merke engang, den ligger på hytta, men begge disse er bedre enn den. :) Gi meg gjerne et tips om du finner noen gode! Det er søren ikke enkelt altså! Jeg klarer heller ikke å bruke slike med bryterrygg, jeg har veldig sensitiv nakke pga skoliose høyt oppe i ryggen (tror det må komme av det).

Cyan sa for siden:

Takk for tips. Da har jeg i hvert fall et sted å starte letinga :) Per nå har jeg en fra ellos som jeg har vært ganske fornøyd med, men den har blitt litt slaskete og har egentlig litt for dårlig hold til løping. Må finne noe bedre :ja:

Ethereal sa for siden:

Som Nellie, har jeg også hørt de med større frontparti enn meg at Shock absorber er det beste de får tak i, by far- og det har holdt den statusen noen år, når jeg tenker over det har brysfagre treningsdamer hyllet det merket så lenge jeg kan huske- noe som tyder på at det ikke bare er en hype.

Og, jeg fant ut at de hadde merket på Figleaves, hvilket betyr at du kan lese massevis a omtaler fra folk som har kjøpt de spesifikke modellene (noe jeg i alle fall liker når jeg researcher ting jeg trenger).
[url="http://forum.lavkarbo.no//www.pinterest.com/pin/create/extension/"][/url]

Marigrete sa for siden:

Jeg vet ikke hvilke merker jeg bruker, men jeg må ha på to utenpå hverandre for å kjenne at det er god nok støtte;)

TrillTrall sa for siden:

De har så rar rygg (mange av dem i alle fall), de fra Shock absorbers, med to lukninger, en oppe og en nede. Den oppe diskvalifiserer bh'en fra mitt bruk, funker ikke mot min nakke da vekten av puppene da kommer på nakken og det tåler jeg ikke.

Cyan sa for siden:

Shock absorber run modellen ser jo veldig stødig ut. Problemet er at jeg kun finner den opp til omkrets på 85 (38), og jeg bruker 95 :(
Nå er ikke puppene mine så gigantiske at de skaper ryggproblemer uansett rygglukning tror jeg, de er bare veldig... bevegelige :lol: Og det er problematisk når man er på joggetur for å si det mildt.

smgj sa for siden:

Jeg brukte en vanlig bøylebh (en sånn med lite "dill) og så en gammel uten bøyler, litt trang, utenpå. Det fungerte greit. (75F)

vaskeklut sa for siden:

Da jeg jobba i undertøysbutikk solgte vi mye av denne til brystfagre. Den går kun til 90, men du kan bruke en forlenger.

Cyan sa for siden:

Ser at den går opp til F-cup. Vil ikke en 90F bli det samme som en 95E (som er det jeg bruker nå)?

Carisma sa for siden:

Jeg har vært fornøyd med lindex sine. Kjøper en str for liten, da holder de godt på plass (funker på Step og spinning hvertfall, det er skikkelig frontpartiristere. Og så slipper man at puppene dunker i knærne på spinninga :rolleyes:), så får det heller tyte litt på ryggen. :o

Cyan sa for siden:

Jeg har dessverre ikke vært fornøyd med den ene jeg har fra lindex. Funker til styrketrening og til nød spinning, men ikke til løping. Syns bare den presser alt flat, men uten å holde på plass på en måte.

TrillTrall sa for siden:

Jeg fikk anbefalt og prøvde en treningsbh fra Triumph en gang, er ikke sikker på om det var denne, men den jeg prøvde satt godt rundt og sånt, men i selve cupen var det bare ett tynt lag stoff som ikke holdt selve puppen på plass i det hele tatt.

Bh'er som passer til spinning og styrketrening passer ikke nødvendigvis til løping, under løping kan selve puppen sprette opp og ned med mange cm og da trenger man noe som holder hele stasen godt på plass, både for at det ikke skal være vondt/ubehagelig og for at det ikke skal skade brystvevet faktisk. Ser ofte på sider der man kan skrive inn sine egne vurderinger av plaggene at mange sier den og den bh'en er god til styrke og spinning, men funker ikke godt nok til jogging.

nellie sa for siden:

Ellers så har også 2xu treningsBHer.

TrillTrall sa for siden:

Hvorfor kan de ikke ha bilde av bh'en bakfra også?! De har en 360-graders-visning, men det er ikke samme bh'en så det hjelper jo lite. For den lilla der var lekker!

www.2xu.com/contour-support-bra-wr2039a.html

Men på bildet i annonsen ser det ut som ryggen går for høyt opp for meg, den har muligens to lukninger? Om størrelser på angis i cm rundt + cup, bh-størrelser i S, M og L er helt håpløse å forholde seg til.

Edit: fant bilde. Snodig greie med at man kan hekte sammen om man vil. Hm.

nellie sa for siden:

Jeg skjønner at du brenner for BH'er. :p

Det oppgis da både cm over bryst og alle vanlige mål og der går ann å se lukkingen.:) Se på X-life.

vaskeklut sa for siden:

Jo i teorien :) problemet med dette er at størrelser kan variere fra merke til merke og modell til modell. Derfor kan man ikke garantere at str x i en type bh/merke vil passe i et annet. Derfor burde man prøve de før man kjøper. Hoppe litt opp og ned i prøverommet osv.

Og før noen begynner å syte om at det burde være standard og likt slik og sånn: deal with it.

TrillTrall sa for siden:

Jah - .jeg har enda til gode å finne Trening-bh'en med stor T! :p Den jeg har liggende på hytta var best i test for 2-3-4 år siden, men jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen, uten at jeg fremdeles husker hvilket merke den er... :rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.