langaard sa for siden:
Jeg tar d-vit sammen med selolje, pga d-vit er fettløselig vitamin:)
langaard sa for siden:
Jeg tar d-vit sammen med selolje, pga d-vit er fettløselig vitamin:)
amritam sa for siden:
Vel, mange får løs mage av chlorella, meg inkludert. Nå tar jeg det bare en sjelden gang når magen blir for treg. Kan være verdt et forsøk kanskje?
vaskeklut sa for siden:
Aha! Jeg må ta ta omega-3 greiene mine før jeg skal sove, slik at jeg sover meg igjennom den grusomme "fiskerapinga" :o Vil det påvirke noe om jeg tar det om kvelden? Jeg har jo søvntrøbbel, så vil helst ikke ha mer som forverrer sovinga mi...
vaskeklut sa for siden:
Catwoman: prøvd linfrø eller bløtlagte psylliumfrø/loppefrø?
langaard sa for siden:
Ta det om kvelden du;)
smgj sa for siden:
Mange får søvnproblemer med større doser d-vitamin utpå dagen. Får du ikke søvnproblemer kan du ta dem til kvelds.
D-vitamin er fettløselig og tas best opp med annet fett. Ta den gjerne sammen med omega3 - av den grunn. (Eller kjøp d-vitamin i oljekapsler neste gang. ;) )
Jeg får mindre (les: ingen) "fiskerap" om jeg tar omega3 før måltidet.
vaskeklut sa for siden:
GNAH! :o Vel, nå er problemet med frokosten at frokosten er nesten ikke-eksisterende. Men jeg minnes at jeg tidligere har forsøkt dette med omega-3 før måltid, det hjalp ikke...
Og jeg har søvnproblemer. Møkka-vitamin :rolleyes:
Supera sa for siden:
Dere som har blitt allergifrie etter omlegging til lavkarbo, hvor lang tid tok det? Hvor strenge må dere være? Blir dere fort verre etter en utskeielse?
Har ei venninne med en treåring som de har funnet ut at er allergisk mot katt. Treåringen og moren er så lei seg stakkars for at de må gi bort katten. Det er jo ikke bare bare å sette en treåring på lavkarbo og i alle fall ikke for foreldre som ikke spiser lavkarbo selv. Så det spørs på hvor kjapt det virker før de bestemmer seg for om de vil prøve lavkarbo.
smgj sa for siden:
Hallo - ta d-vitaminen om morgenen med en klunk udo's eller en bulletproof-ettellerannet, eller en ts smør, eller finn deg d-vitamin i oljekapsler etter at du har brukt opp boksen du har. Det må ikke være mye fett for å virke.
(Disse med olivenolje www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=259&cid=&tid=&bid= virker så bra på meg at jeg kun kan ta dem et par ganger i uka - men jeg bruker helst 2-3000IU daglig av now food sine tørre med D&K-vitamin som vedlikehold - for å få i meg k-vitaminen. De siste måtte jeg ta med fett for å få bra opptak av.)
Og ta omega3 før du legger deg om det funker best.
Seee? Ikke vanskelig. ;)
smgj sa for siden:
Det er ingen mirakelkur som virker på alle (men det vet sikkert du like godt som resten av oss).
D-vitamin og omega3 virker iallfall immunregulerende. Fravær av sukker og hvetemel er også komponenter som separat er positivt underbygget av forsøk.
Jeg tror ikke det er verken mulig å si at det vil virke eller hvor lang tid del vil ta om det virker. Men jeg tenker at de nok må gi det iallfall 2-3 måneder og helst 6. Og det er på en kjapp metabilisme som en treåring tross alt er velsignet med. OG forutsatt at de raskt kommer seg over på en helsebringende lavkarbo (og da tenker jeg noe sånt som svensk LCHF med vekt på rene, naturlige råvarer og lite erstatningskos). Dessuten må de få barnehagen med på notene (jeg tenker brødskiver og tineyoughurt kan være vanskelig å unngå der) om de skal kunne forvente resultater så raskt. Jo mer "dritt" som er igjen, jo lengre tid om det virker.
Dessuten tror jeg at om dette skal fungere så må familien være med. De kan jo ikke sitte å spise pasta selv og holde det unna treåringen, tenker jeg...
Jeg høres nok veldig negativ ut, men det er ikke mot den typen lavkarbo sin helsebringende virkning - heller mot denne familien sine sjanser til å lykkes på et opplegg som det virker på meg som de er noe tvilende til. Da blir ofte gjennomføringen vanskelig også.
Kitt sa for siden:
Sorry, men man gambler IKKE med en 3- årings helse!
Er man allergisk mot katt, er man det, lavkarbo eller ikke! Å sette et barn på streng lavkarbo i håp om at katteallergi skal forsvinne mens man har katten i huset, høres i mine ører fullstendig livsfarlig ut!
Photobscura sa for siden:
Er enig med Kitt, og Smgj her. Dessverre. :o Skjønner jo også at det er trist å skulle skilles av med et kjært dyr! Går det ikke an å få omplassert katten? Dessuten vokser mange barn av seg allergi.
For min egen del forsvant faktisk all pels- og pollenallergi da jeg la om til lavkarbo. Har skjønt i ettertid, både fra uttalelser fra min lege og ved tilfeller hvor jeg har fått i meg litt jevnet saus o.l. at jeg har kryssallergi med hvete. Men jeg har skjønt etter flere år på dette forumet at det ikke er noen selvfølge at allergier forsvinner fordi man legger om til lavkarbokost, og at jeg nok har vært ganske heldig. :)
Lillemy71 sa for siden:
Jeg signerer også på dette. Det finnes mange snille mennesker der ute som gjerene vil adoptere en katt som er voksen, snill og stuerein, man må nok gjøre en innsats for å finne de, men de er der.
Jeg er nemlig en av de og adopterte to nydelige, snille frøkner på 2,5 år forrige lørdag som måtte omplasseres pga av et prematurt barn.
TrillTrall sa for siden:
Hvilke omega3-kapsler tar du? Tidligere burpet jeg transmak hele dagen selv om jeg tok kapsler, nå tar jeg Möllers omega3 om morgenen og merker ingen verdens ting. En sjelden, sjelden gang imellom kan jeg kjenne en antydning, men det er sånn en gang i mnd eller noe sånt.
vaskeklut sa for siden:
jeg får det av alle typer. har prøvd en del kan man si.. får det av møllers også!
Supera sa for siden:
Jeg vet jo at det ikke er garantert å bli allergifri, det var et forslag siden jeg vet at det er flere som har blitt allergifrie etter omlegging til lavkarbo (rene råvarer og sånt var tanken min selvfølgelig). Leave no stone unturned, liksom. De er så triste fordi de må gi bort katten. Venninna mi gråt da hun fortalte det.
Du tror det vil ta såpass lang tid, ja. Da blir det nok vanskelig. For ja, de var litt tvilende til forslaget mitt og er skeptiske til lavkarbo. Skal be dem om å gi ekstra d-vitamin og omega-3 til treåringen i alle fall.
Katten har jeg allerede sagt ja til at jeg kan ta over - forutsatt at katten går sammen med de kattene jeg allerede har. De kommer på torsdag fordi jeg jobber mye frem til da, og det er lurtest å ta det når jeg har mulighet til å være mye hjemme. Tanken var jo i så fall å omplassere katten hos meg og at de kan få katten tilbake senere hvis allergien blir bedre.
Jeg regner med at det var å beholde katten du mente var å gamble med helsa hennes. :confused: Omlegging til lavkarbo er jo ikke. De kunne virkelig trengt litt bedre matvaner i det huset... Jeg ga henne Barn i Balanse til jul for to år siden, men det ser ikke ut til at den gaven falt i smak... Men venninna mi er ikke så flink til å lage mat. Hun er fantastisk til å bake, men ikke lage mat. Så jeg tror ikke hun orket å stresse med godt kosthold til barna. I den familien er en typisk middag makaroni med torosaus og pølser...
Aha, kryssallergi. Det kan jo hende. Fant forresten denne linken om vanlige kryssallergier. Både mora og faren har allergi. Mora var allergisk mot katt da hun var liten og er fortsatt allergisk mot noe gress. Faren vet jeg også reagerer på katt, men ikke så mye. Skal høre med dem hva slags allergier de har.
Kitt sa for siden:
Sorry, men katten må ut, helst i går!:p
Skal dette lille barnet lide for at foreldrene med sine allergier ikke har klart å skjønne at man da ikke skaffer katt, et av de mest høyallergene dyrene, når man har et lite barn?
Når begge foreldrene har samme allergi, er sjansen for at barnet blir allerigsk over 80%!:eek:
Allergener fra en katt kan sitte igjen i huset i opp til 2 år, så det å gi bort katten er faktisk i prinsippet allerede for sent! Hele huset må vaskes ned, alle kosedyr, tepper, møbler, gardiner osv aller helst byttes ut, alle klær, dyner, puter, sengetøy etc må vaskes..............
Å bli utsatt for katteallergener kan gi økt risiko for akutt astma. I tillegg til de vanlige symptomene som astma, kløende, rennende øyne og tett, rennende nese, kan også eksem og elveblest forekomme.
Gi gjerne barnet lavkarbo- mat, jeg er slett ikke i mot det. Men å tro at det skal fjerne/vei opp for katteallergi, nei det har jeg ikke noen tro på i tilfeller som dette! Om mor virkelig hadde vært veldig opptatt av lavkarbokosthold og kunnet mye om det, så kanskje, men ikke sånn som du beskriver det her!
.
Carisma sa for siden:
I de tilfellene pelsdyrallergi eller andre intoleranser blir borte ved omlegging av kosthold har nok allergien kommet som et resultat av stress i kroppen. Jo mer overarbeidet immunforsvaret er jo mer vil irritere det. Når den dukker opp så tidlig er den nok mer en del av barnets grunnleggende fysiologi.
vaskeklut sa for siden:
Jeg er så frekk/dum/uvitende/slem/lite dyreglad at jeg faktisk ikke ser hvorfor folk i hele tatt VURDERER å beholde dyret som kiden dems tydelig er allergisk mot. Er ungen allergisk - omplasser dyret, end of. Man gambler da virkelig ikke med helsa til en treåring.
Carisma sa for siden:
Hvorfor blir jeg så sinnsykt månesyk av akkurat denne januar/februar-skiftet fullmånen?
vaskeklut sa for siden:
månesyk?
Eller genetikk. Eller kryssallergi. Er man født med allergi/astma, kan det være mange grunner, og det er vel kanskje ikke så kontroversielt å tenke at enkelte ting man spiser kan være triggere for litt av hvert. Særlig om de inntas daglig (da snakker jeg kanskje særlig om hvete. Eller sitrus). Jeg ble født med astma, og utviklet astmabronkitt, og vokste det av meg. Pels- og pollenallergi ble bare verre og verre inntil jeg kutta hvete, bl.a.
Samme med andre voksne indivder i min slekt. Hva angikk mine sedvanlige allergier, var det nok mest sannsynlig kryssallergi.
Jeg blir også månesyk. Dagen før og under fullmåne (jeg holder ikke telling, for da blir jeg i hvert fall koko), så blir jeg overdrevent tynnhuda og emo. Vet ikke hvorfor. Har vært sånn siden puberteten, og kjenner flere som opplever det samme. Fullmånen har innvirkning på havet, så hvorfor ikke folk? :o
milena sa for siden:
Me to... Og når det i tillegg faller midt i pms-en, så syns jeg synd på folk rund meg.
Altså, månen har skyld i flo og fjære og kroppen vår er vel 60% vann (hvis ikke mer) så det er jo ikke rart at vi reagerer litt på den, hvis ikke annet...
Og derom strides de lærde. ;) Jeg er nå uansett sånn, og har alltid vært det. Synes ikke det er noe mystisk med det i det hele tatt. :)
Kanutten sa for siden:
:ja: Det er jo derfor det heter lunefull og lunatic, etter la luna; månen
Trolljenta sa for siden:
Jeg har begynt med skateleverolje blandet med juice. Da får jeg ikke den "fiskerapingen" som jeg får av torskeleverolje
vaskeklut sa for siden:
Det hørtes både dyrt ut og vanskelig å få tak i :o Dessuten drikker jeg som regel bare vann og kaffe. Juice kan jeg ikke ha i hus, da drikker jeg ikke annet :eek: Men takk! :)
j88 sa for siden:
Du kan kjøpe det her www.tidsporten.no/products/skateleverolje-spicy-orange-fermentert-blue-ice-240ml
Billig er det vel ikke, men jeg har brukt det lenge og for meg har det absolutt vært verdt det.
langaard sa for siden:
Den var dyr, ja! Jeg kjøper selolje fra frysedisken på dyrebutikken, billig og bra:D
j88 sa for siden:
Går det også? hvor mye koster det?
Kanutten sa for siden:
Står endel her om månens påvirkning. Men vet ikke om denne vof'en er den samme som den norske?
langaard sa for siden:
150kr for 5dl:)
nellie sa for siden:
Er det veldig feil av meg å føre oversikt over alt av baksnakking, nedlatende, frekk, stygg og ubehagelig oppførselen min kollega utsetter meg og mine kollegaer for? Hun hakker på alt man gjør. Fryser ut folk, skjeller ut, helst i plenum, elsker når folk gjør feil osv osv. Kjenner begeret mitt straks renner over, så i dag skrev jeg ned alt jeg husker hun har gjort.. Har plass til mer i fremtiden. Aner ikke hva jeg skal med den oversikten men..
Vet at flere har vært inne hos sjefen og letta på trykket ang hennes behandling.
Føler at jeg er tilbake på ungdomsskolen, ikke på en bolig for psykisk utviklingshemmede.. Synes det ligner mer og mer på ussel mobbing. Og dette er et hespetre på 60 år.
langaard sa for siden:
Dama har tydeligvis et problem:rolleyes:!! Ignorer (om du klarer:))
nellie sa for siden:
Hadde hun ikke vært så illeeeeee til å baksnakke folk så. Dessuten er det fler som har lyst til å si opp pga henne. Hun piller feil person på nesa når hun går etter meg. Grenser for hva finner meg i.
nellie sa for siden:
Har ignorert henne i åtte måneder. Nå er det nok.:p
Yrla sa for siden:
jeg har hatt samme problemet men så prøvde jeg en type fra iherb anmelderne sa ikke skapte et slikt problem og den funka som de sa. Det er denne:Carlson Labs, Super Omega·3 Gems, Fish Oil Concentrate, 1000 mg, 100 Soft Gels + 30 Free Soft GelsSupera sa for siden:
Absolutt ikke feil av deg å loggføre det hun gjør. Sånne folk lager ofte en ond spiral med negativitet på jobb. Jeg synes at du enten skal ta en prat med henne direkte eller gå til sjefen. Det er slettes ingen skam å "sladre" til sjefen om slikt. Dette lager dårlig stemning på jobb og dere bør få en slutt på det før det blir enda verre.
Vi har ei som nylig ble kalt inn på teppet etter mye av samme oppførsel som du beskriver. En av "mobbeofferene" måtte bli sykemeldt før det ble tatt på alvor. Hun gjør en veldig god jobb og er ei koselig jente for meg og de andre som hun ikke var "ute etter å ta", men det var ikke gøy å se hvordan hun behandlet noen av de andre. Jeg tok det til og med opp med henne på tomannshånd. Jeg sa til henne at hun måtte ta på seg skylden for at kollegaen vår (som er ca verdens mest naive og optimistiske person) ble knekt. Da ble hun så fornærmet at det var rett før jeg måtte reise på ferie alene (vi skal på ferie sammen i april). Vel, jeg prøvde i alle fall, så siden hun ikke hørte på meg og noen andre kollegaer som også prøvde (men ikke like direkte som meg) så måtte vi gå til sjefen. Da sank det heldigvis inn og hun har blitt en ny person. Kollegaen vår som var sykemeldt er tilbake i jobb og vi begynner å få et skikkelig positivt miljø igjen.
smgj sa for siden:
Sånn som du beskriver det er det rett å ta det opp.
nellie sa for siden:
Ta det opp med henne skal jeg gjøre. Men hun er en skummel person, som er mye inne hos sjefen og sladrer. Hun ser nok meg som et lett offer, fordi at jeg (tro det eller ei:p) er en medgjørlig og føyelig person på denne jobben. Meg baksnakker hun, noe hun gjør med de fleste, men har vært ille på meg i det siste. Feig er hun. Og hun burde skjønne at vi som har jobbet sammen i syv år er lojale og opplyser hverandre om hennes baksnakking osv. Men jeg vil ha noe å slå i bordet med, så skal notere ned i noen uker, tenker jeg. Den dama der må man "ta" så hun skjønner at man ikke er til å kødde med. Får man ikke frem budskapet der så blir det garantert en skikkelig bakvaskelseskampanje.
vaskeklut sa for siden:
hjælp! når jeg leser dette så blir jeg så takknemlig for et godt arbeidsmiljø på jobben min.. og for at det er nulltoleranse for slikt her..
nellie sa for siden:
Her jobber det 50 forskjellige mennesker. Tenk deg hvor mange som har vært innom på 7 år. Aldri har noen opplevd denne slags oppførsel fra en kollega. Men sånn blir man kanskje når man i alle år har vært sjef og nå "bare" en vanlig vernepleier? Vant til full respekt og til å bestemme alt selv. Bestemmer vi andre noe har hun alltid noe å si om det. Helst bak ryggen vår.
mereo sa for siden:
Vært sjef?
Heh, ja da burde man jo vite bedre..
Har problemet med at noen tror de er sjef der jeg jobber :/ Ikke helt lett det heller, dog ikke baksnakking.
streber sa for siden:
Nellie, noter og loggfør, det skader ikke. Det er positivt på flere vis. Du får bearbeidet opplevelser ved å skrive ned episoder/hendelser og det hjelper deg til å , som du sier "ha noe å slå i bordet med" om du vil ta det opp med sjefen. Du slipper å tenke så mye på det også, faktisk, det er jo skrevet ned og kan hentes frem når du vil/har behov for å huske hvordan det nå var den gangen/den episoden. Dette har jeg selv gjort i flere sammenhenger feks ifht eksen og tvilsomme avgjørelser ifbm barna våre, en kollegas kone som var ute etter meg(sjalusi++), mobbesak angående en av døtrene mine. Sjeldent jeg har hatt bruk for notatene i ettertid, men har alt lagret og anbefaler det som metode!:)
amritam sa for siden:
Hvordan smaker denne sammenlignet med tran?
langaard sa for siden:
Noen som vet hvor man får kjøpt folie til skapdører? Tenkte og fornye kjøkken/skapdører:confused:
Carisma sa for siden:
Store maxbo'er har hvertfall
langaard sa for siden:
Takker:blomster:
Supera sa for siden:
Det var vår problemperson også. Uansett hvor mange venner de har i høyere stillinger så er det ikke OK at de bryter ned sine kolleger og lager dårlig arbeidsmiljø.
Noen som har et tips om en god kake/dessert som er fri for hvete/egg/meieriprodukter? (Smør går fint, btw). Aller helst noe i sjokoladekategorien. :D Har ei venninne med intoleranser, og tenkte å overraske med noe godt når jeg skal spise middag hos henne i helgen. :)
Kitt sa for siden:
Kanskje ikke akkurat hva du er ute etter, men Toros langpanne sjokoladekake inneholder ikke gluten eller melk!
Den blir fantastisk god og anbefales på det varmeste av min datter og hennes intolerante cøliakivenninne! ;)
Takk, men den må også være fri for sukker og absolutt alt av mel! Jeg skal spise av den jeg også! :D Googler mine øyne store og tørre, men no such luck ...
Hmmm ... Ser det finnes noe som heter "no egg" som skal finnes i allergihyllene i vanlige butikker. Noen som har erfaring med dette? Er det ok som erstatning? Bismak?
Har jo bakt både mel- (erstattet med kokosmel/mandler/nøtter) og melkefrie kaker (dog med smør) uten problemer, men egg er liksom siste skanse, føler jeg ...
vaskeklut sa for siden:
Har du tenkt på raw-kaker, photo?
Har sjekket en del oppskrifter, men det blir bare alt for mye spesialingredienser. Om denne no-egg-greia funker, så er jo saken grei! :)
Rin sa for siden:
Under taggen egg-free på bloggen Healthy Indulgences ser jeg noen ting som også er mel- og melkefrie. Ta en kikk. :)
Takk! Men ingen (sjokolade)kaker e.l. som fyller kriteriene. Sukk! :o
langaard sa for siden:
Pavalova med sjokoladesaus krem og bær, kanskje:)
vaskeklut sa for siden:
Ser ut til at du må fire på kravene dine :p
Carisma sa for siden:
Vanskelig med pavlova uten egg :o
Anne sa for siden:
Hva med to små kaker? En som dekker dine kriterier og som dekker hennes?
Tror det er litt vanskelig å dekke alle de behovene du har til kake i en kake, Photo:o
....men det finnes sikkert noe:cool:
Næj! Jeg nekter. :D
Om jeg skal lage til henne, så må det nesten være en som fyller kravene. :p Hun spiser altså ikke mel i det hele tatt! Hun kan fint spise sukker (mener hun i alle fall :p), men ikke mel, altså.
Ingen som har prøvd no-egg, altså? For om den funker er jo alt løst!
Skal også høre med henne om laktosefri fløte funker for henne. Tenkte ikke på det, for det er jo knappest protein i det, og da kan jeg jo lage black sunday!
BenteR sa for siden:
Såvidt jeg husker så bruker Colt-pixy no-egg og er veldig fornøyd med det.
Kult! Da er det med ett mye enklere! :)
streber sa for siden:
No-egg har en liten bismak, men ellers ok, etter min mening:)
Kult! Med kraftig sjokoladesmak (og kanskje litt vanilje, kaffe og chili), så burde det vel gå bra?! Får teste dagen før. De fleste sjokoladekaker blir jo uansett bedre etter ei natt i kjøleskapet. :)
TrillTrall sa for siden:
Kjøpte en pakke roastbiff forleden i anledning besøk, det gikk lite av den da og jeg har storkost meg med resten av pakken etterpå. Men jeg har jo ikke råd til å kjøpe det til daglig! Skinke og slike kjøttpålegg som er stinne av e-stoffer og annen tilsetning har jeg lite lyst på, spekeskinke likeså, både det og salami blir for salt. Finnes det noe forholdsvis rimelig og rent kjøttpålegg??? Ikke servelat.
smgj sa for siden:
Skinkestek er ikke så ille da... ? Ellers kan du gjøre som svigers - lage kjøttpålegget selv (skinkestek f.eks). Da blir det ikke så dyrt pr skive og du bestemmer tilsetningsstoffene helt selv.
Lillemy71 sa for siden:
Jeg pleier å kjøpe svinesteik med svor som jeg har krydder på og steiker opp. Skjærer tynne skiver for pålegg og litt tykkere for lunch/middag. Fryser det i porsjoner. Billig og godt. Det samme kan gjøres med alle typer steik (okse, reinsdyr osv). Dette eer den enkleste måten og lage pålegg på, ellers er det jo mange sylter og posteier man også kan lage.
TrillTrall sa for siden:
Å kjøpe en stek, steke opp, avkjøle og skjære i skiver mener du? Hm. Det var ikke dumt! Lille Gubben fikk elektrisk skjæremaskin til jul også! :D Smarte damer dere! :)
Finnes det noen mulighet for å få begge mine tickere på samme linje? Synes det blir litt lang signatur når de er under hverandre ...
Supera sa for siden:
Ja, hvorfor ikke? Så lenge de ikke er for brede, så går det an. Hvis du sjekker min signatur nå, så tok jeg to tickere (samme) etter hverandre for å vise at det går an. :geip: Det er bare å skrive dem etter hverandre det.
Kanutten sa for siden:
Æhh?? :o
Definitivt ikke for brede (som du kanskje ser. ;)) Men hvordan? Har forsøkt å flytte på dem inne der jeg endrer på signaturer, men det går ikke. Har forsøkt å bare kopiere inn bbc-en rett etter hverandre uten hell. Så hvordan går jeg da frem?
Kanutten sa for siden:
Hos meg, slik jeg ser det, er de ikke ved siden av hverandre, men rett over.
TrillTrall sa for siden:
Supera sine tickere er ved siden av hverandre hos meg, en til venstre og en til høyre. Photo sine derimot er over hverandre, en over, en under.
vaskeklut sa for siden:
Om man ser supera sine eller ikke kan nok ha med skjermstr å gjøre. Jeg ser de rett etter hverandre om jeg bruker laptopen som har skjerm på 14", men ikke om jeg bruker mobilen som har ... uhm, veldig mye mindre.
Supera sa for siden:
Du må få deg bredere skjerm eller sette opp oppløsningen på skjermen du har. :geip:
Prøv å vise hele koden (og ikke sånn tullete what you see is what you get) og skriv dem etter hverandre.
Gjør akkurat sånn du viser, men det hjelper ikke. Hva mener du med "what you see is what you get"? Når jeg lagrer bbc-ene så blir de til bilder inne i redigeringsboksen. Kan man endre det, eller har det med at du bruker chrome, kanskje?
Edit: Ser at det kanskje funker sånn når jeg trykker på "bruk tekstredigeringsmodus".
Der, ja! Selv om jeg synes de ble litt skakke. :p Kunne vært fint å få litt avstand mellom de, men det er vel for mye å håpe på.
Kanutten sa for siden:
Hvem klager man til når wordfeud ikke klarer regne rett??
Jeg hadde en 1'er, en 2'er og en 1'er. Uten andre kombinasjoner og fikk 26 i poeng....
Kanutten sa for siden:
Legger inn bilde...
sonim sa for siden:
Noen som har link til en god lavkarbo snickers oppskrift? Fikk smake en for lenge siden, ogfikk ikke oppskriften av vedkommende dessverre.
Dietta sa for siden:
Her er et par linker, men jeg har ikke prøvd noen av de da ;)
Snickers og mer snickers
Dietta sa for siden:
Og jeg lurer på hvorfor jeg sitter her og ikke går og legger meg...... :o
Marella77 sa for siden:
Me 2! ;)
Dietta sa for siden:
:lol:
mereo sa for siden:
Å jeg lurer på hvorfor jeg fortsatt er her jeg også.. en time etterpå..
Kan jeg ut å gå nå? Eller oppfattes det som sært?
Alyssa sa for siden:
Litt sen til å svare, men klart du kan! Who cares om det oppfattes som sært, bare gjør det du vil du :ja: Og hvis du spør meg, er det ikke det aller minste sært.
Dietta sa for siden:
Da er du omtrent like sær som alle oss andre :p
Lurer på hvorfor vi har en hel plussgrad, når yr.no sier vi har minus 6 :confused:
Lokal fønvind kanskje ??
wenche@@ sa for siden:
yr.no måle sikket her over haugen vi ha - 7.5..:confused:
Dietta sa for siden:
Næææææ, erre mulig ? Ja, ja. Skal ikke klage jeg, for jeg er jo ikke så glad i kulda.
Noen lokale her, som har sett Høstrevyen i Drammen ? (Jada, kalles Høstrevyen selv om vi nå skriver februar).
Vi skal i kveld, og lurer på om den er bra.
wenche@@ sa for siden:
Lurer på om jeg lider av bokstav kjeks jeg. Her mangla det noen bokstaver.:D
Alyssa sa for siden:
Jeg lider kanskje av det motsatte, for når jeg leste det merket jeg ikke at det manglet noe :p
Dietta sa for siden:
Nei, nei, nei. Kan ikke lide av bokstavkjeks - det er jo høykarbo :eek::eek:
wenche@@ sa for siden:
He he....bokstav sex da:)
vaskeklut sa for siden:
Jeg lurer på hvem det er som lager alt rotet mens jeg og sambo er på jobb?:confused:
TrillTrall sa for siden:
Godt spørsmål. Hos oss er det noen som strør støv og rusk rundt omkring når vi ikke er hjemme. Et evig mysterium.
Dietta sa for siden:
Hybelkaninene kanskje ? De er kjent for å være utrolig kjappe :p
vaskeklut sa for siden:
Er ikke de opptatt med å p*le? :rolleyes: :lol:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.