< Tilbake til oversikten

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Lava sa for siden:

Noen vekter kanskje? ett par brusflasker fyllt med sand/vann, eller noe annet passe tungt du klarer holde i hendene.
Om du ikke har vanlige vekter da :)

Kitt sa for siden:

Prøv den utenpå en tynn tskjorte/tights! Eller venn deg til det litt av gangen!
Da jeg brukte den på arret og magen etter bukplastikken, vennet jeg meg til å ha den så varm fordi jeg mener det var det beste for å øke blodsirkulasjonen.
Bruker jeg den på ryggen og lårene(min auau områder) er det utenpå tynne klær om jeg skal holde på lenge!
Minner meg på å finne den frem i dag forresten. Har ligget feil på nakken min 2 netter på rad og trenger littoppmyking, kjenner jeg!

Dietta sa for siden:

Vil denne kunne øke blodsirkulasjonen i bena også ?
Har en svigermor med MS og mulig diabetes son har veldig stygge sår på føttene som ikke gror. Legene mener det er pga dårlig sirkulasjon. Den dårlige sirkulasjonen kan vistnok komme av en utposning på hovedpulsåren i magen (som var godt noe tilbake ved siste sjekk). De gjør ikke noe med bena før magen er fikset.
Og - kanskje dette kan være noe for junior, som stadig har kalde ben, sikkert pga dårlig sirkulasjon (han går jo ikke).
Jeg spør de vise jeg.... :)

Photobscura sa for siden:

Noen som har en god hvitvin å anbefale? Helst en ikke så søt, men en tørr en, og så bør den være gjengs nok til at den finnes på de fleste pol. ;)

Kitt sa for siden:

Eldre menensker er jo uansett utsatt for dårlig blodsirkulasjon i bena fordi klaffene i årene som skal frakte blodet tilbake til hjerte/lunger begynner å bli slappe.
Massasje og varme kan øke sirkulasjonen, men bør brukes med forsiktighet, så man ikke gjør vondt verre ved å påføre nye skader med trykk eller varme.
Begynn forsiktig og bruk aldri mer varme enn at du tåler det fint selv!
Om det ikke har stor effekt, vil det være bedre enn ikke noe og all aktivitet er bra, både for svigermødre og den yngre garde!:love:

Dietta sa for siden:

Tusen takk for svar Kitt :blomster:
Svigermor har så papirtynn hud på bena at jeg tror nesten ikke jeg tør å prøve engang. Det skal ingen ting til før det går hull, og da er vi igang med nok et sår :( Men, tror kanskje jeg skal prøve ut på junior. Han liker at bli massert og knadd, så dette kan bli deilige kosestunder :love:

milena sa for siden:

Jeg hadde Gazela Vihno Verde forrige gang jeg skulle ha vin og likte den veldig godt. Men, den har 10gr sukker på literen. Så jeg har bestemt meg å prøve Grant Moments Brut Nature som jeg fant i en eller annen vinomtale for ikke så lenge siden (den skulle ha 1,8gr) og vinen kom godt ut av den. Men, tar forbehold om at den ikke er smakt ennå.

Kitt sa for siden:

Dersom de mener at svigermors dårlige blodsirkulasjon kommer helt fra magen, trenger man ikke massere leggene, men kan begynne mye lenger opp med lår og setemuskler! Alt vil faktisk kunne hjelpe! :)

Dietta sa for siden:

Så flott - dette var jo gode nyheter :)

Hehe, det er aaaaaaaaaaalt for mye sukker! ;) Grans momento er jo cava. Den liker jeg veldig godt, men jeg må holde meg unna sprudlevann og sånn nå for jeg har fortsatt operasjonsgass i kroppen som ikke liker selskap av kullsyre. ;)

Takk for tips!

Det er uansett for sent, for jeg har alt vært på polet. Fikk anbefalt, og kjøpte denne. Den har bare to gram sukker per liter! Jeg har smakt rødvinsvarianten, og den var i alle fall veldig god.
Jeg er jo egentlig en rødvinsjente, og har null peil på hvitvin, og har egentlig aldri likt det noe særlig, for jeg synes så godt som all hvitvin har en bismak av gjær ... Lurer på om det har noe med ungdommens hjemmeekspermenter med Skala vinklubb kombinert med liten tålmodighet? ;)

Runegutt sa for siden:

Forhåbentligvis var det mangelen på tålmodighet. Nu er det vanskelig å lage bra hvitvin selv. Rødviner går greiere, mens hetviner er enklest.

Hetvin av solbær og rips fra hagen, smaker knall :)

Kanutten sa for siden:

Jeg har laget mye av både rødvin og hvitvin. Jeg synes det er mye lettere å få til god hvitvin enn god rødvin. Hjemmelaget rødvin smaker som det det er; gjæra saft. Men enig med deg i at hetvin er lettest å få til. Jeg har laget hetvin av krøkebær og den blir alltid nydelig!

Kjøpte forresten økologisk rødvin på polet uten sulfider tilsatt... Da smakte det akkurat som hjemmelaget rødvin. Så kanskje det ER slik rødvin bør smake?
Jeg har dessuten begrenset vinbruken mye etter at jeg fant ut hvor mye gift og ulumskheter det er i billigvinene.

Runegutt sa for siden:

Kanutten, svovler du ikke rødvinen du lager?

Kanutten sa for siden:

Jeg brukte omtrent en kvart sånn liten pose.

Runegutt sa for siden:

Hvis jeg svovler når jeg legger vinen.
Så mere når jeg stikker om
Så svovler jeg alle korker før jeg korker vinen.

PS, jeg bruker vinfilter, en av verdens beste oppfinnelser, nest etter vannklosettet og primusen :)

Marella77 sa for siden:

Er det noen vits i å bruke Fiberhusk når man bare bruker egg, ost og cottage cheese i oppskriften? Noen som vet? :)

Runegutt sa for siden:

Hvis du vil ha det til å henge bedre sammen, så er fiberhusk riktige stoffet. Fungerer som tapetklister.

Marella77 sa for siden:

Tusen takk Rune for rask tilbakemelding :)

Marella77 sa for siden:

Skulle lage taco-lapper, og så tenkte jeg: hm... trenger jeg egentlig denne fiberhusken? hehe...

Runegutt sa for siden:

Det gjør du sannsynligvis.

Marella77 sa for siden:

Ok, takk igjen :)

Carisma sa for siden:

Kim Larsen kan du spare, men TNT? Åff kårs!!

Ånnei, den smaker bare fjortissfyll.... :o

Runegutt sa for siden:

Da har du ikke drukket Trubadur. I sin tid den billigste vinen som polet hadde. 22,-/flaske. Det gjør ennu vondt bare med tanken.

Carisma sa for siden:

Nei, men Madonna og peach canei har man vel også et ødelagt forhold til. :D

langaard sa for siden:

Peach canei, blææhsj:nei:

Runegutt sa for siden:

Peach canei er kjempegreier, sammenlikna med trubadur. Prøv mateus, og gang det verste i smaken med 100, så er du der.

Sangria og Kir var det neste :)

Er 116 cm vidde veldig stort på en genser for en normalbygd mann ...?

Kanskje sa for siden:

Håper det er noen data kyndige her?
[color=darkred][/color]
Jeg hadde for noen uker tilbake en sånn oppdatering på laptoppen, alt gikk automatisk. Og så startet den opp igjen på ny.
[color=darkred][/color]
Men jeg lurer på om jeg har krysset av på noe jeg ikke skulle eller mente å krysse av på. For etterpå kom det opp at jeg måtte ta sikkerhets kopi, og velge sted. Da har jeg valgt noe som heter HP TOOLS,: E.
[color=darkred][/color]
Men så er det bare det at denne mappen er ikke stor nok til sikkerhets kopien. Så vil de ha meg til å endre eller utvide, eller slette. Jeg forstår ikke helt hva jeg skal med sikkerhetskopi flere ganger i mnd, og forstår det på min bror som er ganske flink med pc at jeg ikke behøver dette. Men jeg får ikke til å ta det bort. Har slettet sikkerhets kopien en gang, og da ble jo mappen ledig, til neste sikkerhets kopi ble gjort. Da fikk jeg varsel om lite diskplass igjen.
[color=darkred][/color]
Så hva gjlør jeg nå? MÅ jeg ha denne sikkerhetskopieringen hele tiden, eller kan jeg få stoppet det, og hvordan skal jeg gå frem? ha windiws 7.

amritam sa for siden:

Er det fordi du har drukket for mye av den som fjortis? Selv forbinder jeg fjortis-viner med litt mer søte, ekle greier.

Sanney sa for siden:

kan jeg dele tabletter selv om det står at de skal svelges hele? de nye diabetesmedisinene mine har sinnsvakt store tabletter.. og jeg sliter med å ta selv små med bare vann...

Kitt sa for siden:

Niks! Da løser de seg opp for tidlig og du får ikke den ønskede effekten!

Sanney sa for siden:

T_T hvem sin ide var det at 2.2x1.2cm store tabletter var en fin størrelse...

Kitt sa for siden:

Alle piller skulle ha vært på størelse med Vallergan eller ppiller. Bittelitt større enn et knappenålshode og glatte og lette å få ned!:ja:
Men Eucras- pillene er ikke så ille, altså, de sklir lett ned!;)

Egwene sa for siden:

Jeg trenger litt hjelp!

Jeg sliter veldig med å sove gjevnt gjennom hele natten for tiden, og det føles som om kroppen min ikke kommer til ro når jeg skal sove..
Beina slapper liksom ikke av og jeg blir liggende å vri på meg og strekke på beina, ligge med dem høyt etc..

Kan magnesium hjelpe da?
Har hatt det slik nå i over en ukes tid og jeg er ganske sliten.

Kitt sa for siden:

Kjøp deg magnesium og ta minimum 600-900mg ca 30 min før du legger deg! Bør hjelpe kjempebra på akkurat sånne rastløse bein du beskriver!:)
Dersom du får løs mage, går du litt ned på dosen!

Cyan sa for siden:

Du vet jo omtrentlig hvor stor jeg er, og jeg er 105 cm rundt det smaleste på midjen, så da er det bare å visuelt sammenligne :)

Sanney sa for siden:

ned gikk de. hjelper at det er filmbelagte, noe metformin ikke er. hvorpå de smaker absolutt høgg. så da blir det å vente og se om jeg tåler eucreas. om jeg ikke gjør det så var det 500 kr rett i dass..

Kitt sa for siden:

Jeg reagerte overhodet ikke på dem! Ikke blodsukkeret mitt heller, for å si det sånn!
Rett i dass var det vel, ikke! Du er da 500,- nærmere frikort i det minste! Jeg var gjennom hele runden og endte opp med Victoza- sprøyter + Insulatard i tillegg til metformin! Virker bra nå, da!

Egwene sa for siden:

Man får kjøpt det på vanlig helstekost, gjør man ikke?
Og hvordan måler man riktig dose?

Runegutt sa for siden:

Snille du, hyggelig at du strikker genser til meg, men du må lage den myyyye større :)

Rune

Kitt sa for siden:

Jeg har pleid å kjøpe på apoteket. Gevalia sine 300mg. Tror de er de sterkeste man får kjøpt i Norge. Pleier å ta 2, men man kan innledningsvis godt ta 3.

Måler riktig dose? Hva mener du? Står på boksen hvor mye virkestoff det er i en pille. Start med høyeste dosering og gå ned på dosen om du blir veldig løs i magen. Etter 2 uker kan du gå videre nedover på dosen. Kanskje er det nok foor deg å ta 300mg når du har fått fylt opp lagrene! Du må rett og slett prøve deg frem med hva som passer din kropp! Kanskje må du også justere dosen i forhold til mens- syklus(trenger mer da) eller sykdom!
Lykke til! Håper det hjelper deg!:)

Ettersom det skal være til en mann, så skal den også være litt romslig, sånn jeg vet han liker det. Jeg fikk søstera mi til å måle noen av de genserene hun mener sitter best på sin mann, som er ganske likt bygd, og de var alt fra 110-130, så jeg tror jeg slipper å rekke opp. ;) Har liksom bare strikket gensere til meg selv i det siste, så jeg har mistet litt gangsynet, de pleier å være typ 90-95, og jeg liker at de følger noe etter, så nå må jeg tenke helt annerledes igjen. Aner ikke hvor stor en normalbygd mann er over bringa, magen etc ...

Oh, you wish. :cool:

Dietta sa for siden:

Jeg er på jakt etter bomullsgarn i denne fargen (mangefarget). Har noen sett noe her i Norge som likner ?

vaskeklut sa for siden:

Du Dietta.. Linken din peker bare på en tom handlekurv :) Kopier bildelinken og lim inn i stedet! (høyreklikk og kopier bildelink/image adress (eller noe i den gaten) )

Egwene sa for siden:

Et annet spørsmål for i dag:
Hva er det magnesium hjelper for/mot/med?

Yrla sa for siden:

hvorfor googler du det ikke bare?

Egwene sa for siden:

Beklager at jeg spurte da.

Gerd sa for siden:

fra www.ketolyse.no :

Magnesiumtablettene er viktge for optimal funksjon av over 300 enzymer som deltar i forbrenning av både fett og karbohydrat.
Magnesium virker avslappende på muskulartur og forebygger leggkramper og hjertebank.

:)

Dietta sa for siden:

:eek: så rart. Når jeg følger linken, så kommer jeg inn i handlekurven, men med et utsnitt av garnet midt på siden.

Jeg leter etter bomullsgarn (eller bomullsblanding i denne fargen. Noen som vet om noe her i Norge ?
Da får vi gjøre det slik:

Kitt sa for siden:

Den muskelavslappende delen gjør også at man kan bli ganske så trøtt av det, så derfor anbefales det å ta dem om kvelden! ;)

Nerthus sa for siden:

Og enda litt mer om magnesium her :)

Furine sa for siden:

Kanskje fordi du er innlogga der? Eg også fekk berre tom handlekorg via linken. Har dessverre ikkje råd å gi ang tråden... Men eg likte fargen! :)

Dietta sa for siden:

Var ikke innlogga heller. Kanskje den siden kjenner igjen ip-adressen min ?

Men helt enig, fargen er lekker. God pris og rimlig frakt også, men de sender ikke til Norge :mad: Men, tenker kanskje å få sendt det til slekt i England, og ta det med hjem når vi skal dit i juni :D

Så, neste spørsmål må bli: Vet noen om det er tollgrenser inn til England, på samme måte som her ?

Furine sa for siden:

Ah ok, trudde du var innlogga der.

Sjekk customs.hmrc.gov.uk/channelsPortalWebApp/channelsPortalWebApp.portal?_nfpb=true&_pageLabel=pageVAT_ShowContent&propertyType=document&id=HMCE_CL_000014#P21_1913 (får ikkje laga hyperlink på ipaden) for info om UK og import.

Kanskje sa for siden:

INGEN som har greie på pc og aner hva jeg skal gjøre? Får også i dag opp advarsel om at det er for lite diskplass. disken HP TOOLS er full , og da popper disse advarslene opp. Vurderer å slette sikkerhetskopien igjen, men da får jeg likevel ikke løst problemet.

Runegutt sa for siden:

Hvis du tar nok mange backup til en diskpartisjon, blir den jo full før eller siden.
Løsninga er enten større disk til backup, ev. ta backup til dvdplater, eller som du gjør: Fjerne backup.
Din metode gjør at du mister alt i en kræsj.

Runegutt sa for siden:

Du bør se litt på backupprogrammet. Hva tar du backup av?
Du trenger neppe backup av hele systemet.

Dette er det jeg tar backup av: Bilder,dokumenter og e-post
Resten er helt uinteressant for meg.
Men, soden jeg har ca 90Gb bilder, så blir det jo en del, så jeg har en nettverksdisk som backupen går til.

Kanskje sa for siden:

Saken er at jeg ikke aner hva den tar backup av. Dette tullet begynte for en ukes tid siden. Jeg må ha trykket på noen da windiws hadde oppdatering. Etter det så begynte dette. Og det tas tydeligvis kopi av mye for en koppi fyller opp all plassen og da er det ikke plass til alt en gang

Kanskje sa for siden:

plassen er 3,95 GB. ledig plass er 4,53 MB.

Supera sa for siden:

Det er fordi du har cookies på PCen din. Med mindre du sender oss disse cookiene, så ser vi ikke handlekurven din. ;)

Dietta sa for siden:

Aha. Tusen takk for oppklaringen du vise kvinne :D

Lillemy71 sa for siden:

Jeg har tatt en del blodprøver, fikk ikke noen tilbakemelding så jeg regner med at alt er i "orden", i følge dustelegen ihvertfall.

Jeg har nå fått utskrift av resultatene og lurer på om c-peptid er blitt testet. Noen som vet om det står c-peptid eller er det kodet med noe annet?

Lurer også på om noen kan fortelle meg hva S-CA er og hva det betyr at det er for lavt. Ser også at Monocytt% er for lav.

Vurderer uansett å ta med meg dette til en privatklinikk slik at jeg kan få målt c-peptider og østron/ progesteron.

Kitt sa for siden:

Det står S- c- peptid om det er tatt!
S- Ca er kalsium i hvert fall. Kan også stå S- Ka
Dette sier Fürst om kalsium- verdier.

Monocytter er bare en del av de hvite blodlegemene. No stress! Her kan du lese hva Fürst sier om dette!

Hvorfor vil ikke legen din rekvirere c- peptid og hormonspeil?

Runegutt sa for siden:

Da har du satt igeng et backupprogram.
Neste gang dette skjer, merk deg hva programmet heter.
Fjern programmet eller nøy deg med å stoppe det.
Du tar backup til gjennopprettingspartisjonen, og det er ihvertfall helt feil.

Lillemy71 sa for siden:

Tusen hjertelig takk Kitt, you're the best :klem:

Regner med at legen ikke vil rekvirere c-peptid for det at han er en jævla, uopplyst dust slik som svært mange leger her i landet er :realmad:.

Jeg antydet at jeg vil finne ut om jeg kan være insulinresistent siden vekta ikke rikker seg lengre. Han satt bare å fnyste av meg da jeg spesifikt ba om å få målt c-peptid og mente på at det bare var tull når blodsukker er lavt og at jeg må ha en glukosebelastning på sykehuset for å bestemme insulinreistens. Han spurte også i et ganske så hånlig tonefall hva jeg skulle gjøre om jeg er ins.res., begynne på Metformin kanskje? Han mente på at det bare er sånne alternative leger som gir metformin...... trangsynte gubbjævel :realmad:

Jeg lurte også på om det var mulig at jeg kunne ha ubalanse mellom østrogen/progesteron for mange av de symptomene jeg har stemmer med det. Da lurte han på om jeg var lege og jeg svarte som sant er at nei men jeg kan lese. En annen ting som irriterer meg er at jeg har gått delvis sykemeldt ganske lenge pga at jeg er sliten, trøtt, svimmel, søvnproblemer, stress og mye vondt i hodet og mener at det førte som burde sjekkes er blodtrykk, hvilket ikke er gjort. og blodprøvene måtte jeg nesten grine meg til.

Skal skifte fastlege men synes ikke det er så enkelt å finne en lavkarbovennlig (..alternativ... :p) derfor tar jeg nå kostnaden med privatklinkk for jeg er lei av fjasesvar og av å vente.

Sorry for utblåsningen, egentlig ikke rette tråden men jeg blir så sinna :realmad:

Men uansett takk for hjelpen Kitt :love:

Runegutt sa for siden:

Litt om Leger og diagnoser :

I flg. Kuvaas (Bi) så består almenlegers diagnoser av flg:
15% evidensbasert forskning.

Hva med resten? Jo det fylles opp med ting man TROR man har lært på legestudiet.
Her er også noen prosenter for det man har lært på kurs fra legemiddelprodusenter.

Forskningen om dette er publisert, og utvalget er stort nok.
85% "harikkepeiling" er et skremmende tall.

Kuvaas er en "guru" innen evidensbasert forskning

Dietta sa for siden:

Her er det konfirmasjonsforberedelser på gang, og testing av lavkarbokake til konfirmanten.

Har noen et bra proteinpulver med sjokoladesmak å anbefale ?
Seff med så lite karber som mulig ;)

Kanutten sa for siden:

Jeg kjøpte det som ligger på konfirmanttråden min. Jeg synes det er kjempegodt og tyr ofte til en shake nå som jeg ikke har tid til å tilberede annen mat, men kan det brukes som melerstatning??

Dietta sa for siden:

Proteinpulver er ikkeekstieterende i mine skap :o, så jeg har ikke greie på det i det hele tatt. Skal ha det til en sjokoladekake, men det skal brukes i sjokoladekremen, ikke selve kaken. Skal være lik mengde proteinpulver med sjokolade, kakao og sukrinmelis. Tror du den du linker til funker da ?

Kanutten sa for siden:

Hakje peiling! Jeg bare shaker og drikker! :p

Dietta sa for siden:

Aha - tirsdagsfyll :full:

Kanutten sa for siden:

Jepp! Forresten, der sa du det! Hva med å blande sjokkoproteinpulveret med whiskey?? Blir nesten som irish det. :p :full:

Dietta sa for siden:

Da blir det full konfirmant :eek: :p

langaard sa for siden:

Shcåll :full:

Kanutten sa for siden:

Konfirmanten er så pyntelig... Jeg hadde forresten huset fullt av unger i natt som IKKE ønsket å være med på 1. maifeiringa og som derfor ønsket overnatte hos oss. Kos det!

Dietta sa for siden:

Nei og nei. Har du fått hvitvin til kveldsmat igjen :confused:

Kanskje sa for siden:

Finner ikke ut hva programmet i såfall heter, regner med det er et program i windows. Får ingen valg om å IKKE ta kopi, bare valg om å lagre enten i stasjon E - tools, eller stasjon F - DVD brenner. Jeg vil ikke lagre det noe sted. Ser ut som at jeg må inn til datadoktoren med den ja .....

Runegutt sa for siden:

Beklager, jeg greier ikke å hjelpe deg noe mer, uten tilgang på PCen.

langaard sa for siden:

Kanskje sa for siden:

Takk for hjelpen likevel :blomster:

Supera sa for siden:

Disse to for eksempel:

HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein, Chocolate Supreme, 14.7 oz (418 g)
HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein Shake Mix, Chocolate Fudge Brownie, 14.7 oz (418 g)

Chocolate Supreme for renere sjokoladesmak, Chocolate Fudge Brownie for rundere sjokoladesmak med litt karamell.

Supera sa for siden:

Jeg fikk c-peptid etter at jeg maste og maste. Det var en kandidatlege som lot meg ta testen da. Kanskje det er trikset, gå til de uerfarne og overtale dem? :geip: Jeg hadde 1,36 etter noen måneder på lavkarbo, hvis jeg husker riktig. Noe som etter de nye, teite normalverdiene er "fine" verdier. Gah. For ca 10 år siden økte de plutselig øvre normalgrense fra 0,7 til 1,4. Laboratoriet som tolket prøven min hadde øvre normalgrense enda høyere, tror det var to-komma-noe. :eek: Metformin kom ikke på tale med så "fine" verdier. Jeg prøvde å få henvisning videre til endokrinolog og legen skulle prøve på det og så har jeg ikke hørt mer.

Supera sa for siden:

Hva med fjerndeling? For eksempel TeamViewer (gratis) hvis Runegutt gidder? Det er utrolig lett program som gjør at Runegutt kan styre PCen din og man trenger ikke å finne IP og åpne i brannmur og slikt. Bli enig om en tid og så kan Runegutt logge seg inn med TeamViewer? Kanskje må først kjøre fila og får så opp en nisifret ID (hvis man installerer kan man få en snillere ID) og et passord. Står det "ready to connect" nederst i vinduet, så er du klar. Runegutt kjører også fila og skriver inn Kanskje sin ID og velger "remote support" og klikker "connect to partner" og skriver inn passordet når de spør om det. Da vil Kanskje se alt som Runegutt gjør på PCen og kan stoppe det når som helst.

Runegutt sa for siden:

Det er selvsagt en mulighet.

Lillemy71 sa for siden:

Det var masing jeg prøvde meg på fastlegen har sagt nei, men vikaren hans virker ganske ung og oppegående, men da tok jeg feil. Nyttet ikke med noe masing der i gården gitt, så i dag skal jeg til et privat legesenter (som bl.a. har samrbeid med Fedonklinikken) og forhåpentligvis få tatt c-peptid og hormonspeil (?). Satser på at jeg får prøven og at de kan gi meg skikkelige svar.

vaskeklut sa for siden:

Jeg skal vaske vegger med malte tapeter (tror jeg), det er i alle fall klint maling på veggen :p . Hva bruker jeg til det?

Lillemy71 sa for siden:

Så mye for å gå på privatklinikk.....

Hva faen er det med leger her i landet?

ER det mulig å kjøre et kollektivt søksmål mot idiotiske leger her i landet (og de er det mer enn nok av)......?

Kitt sa for siden:

Skal du vaske dem for å få dem rene, vil jeg brukt svakt Ajax vann. Skal du vaske dem for å male dem, bør du vel bruke salmiakk!
Ellers duger Zalo til alt, sier svigerfars venn malemesteren! ;)

vaskeklut sa for siden:

:lol: åkei. Jeg oppdaga bare at soveromsveggene er fulle av støv, det sittter en ventil på veggen (i tillegg til at mannfolket har den @£$£#¤% datamaskinen sin stående her) som det støver noe fryktelig ut fra :eek:. Så skal få rengjort best mulig, men har liksom ikke lyst til å ødelegge malinga :rolleyes:

smgj sa for siden:

Dessverre - man må gjøre forarbeidet grundig.... dvs finne ut hva den private "bekjenner seg til" av teori og hva vedkommende helst praktiserer (hvilket felt vedkommende interesserer seg for) før man bestiller time.... :mad:
Men sant skal sies - det finnes gull blant all gråsteinen.

Kitt sa for siden:

Skulle jo tro et legesenter som samarbeider med Fedon er for færre karber, da!:confused:
Er helt med på den om idiotiske leger! Kunne slengt på mine 2 siste i det søksmålet, gitt! :mad:
Heldigvis fant jeg gull til slutt! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.