< Tilbake til oversikten

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bønna200 sa for siden:

Ta det ut av pakken og la det lufte seg en stund. Er det mistenkelig lukt da, så ikke bruk det. Selvfølgelig. :p
Men det jeg mener er at alt lukter litt rart når du tar det ut av vakumpakka, så det trenger litt tid på å lufte.
Jeg har brukt alt av fjærkre som har gått ut på datoen og aldri hatt noen problemer. Bortsett fra en gang som t.o.m kattene forsvant fra kjøkkenbenken. Den likta ikke godt selv etter en halv time. :eek:

Carisma sa for siden:

Nei, formen var faktisk sjokkerende bra i går. Det til tross for at det ble både blå drinker, vin og baileys, og jeg ikke var hjemme før halv fire. Da oppdaget vi at vertskapet hadde lagt seg for en time siden, så det var på tide å tusle litt slukøret hjemover. :D

Dietta sa for siden:

Så bra - da ble det jo vellykket på alle måter :D
Det gjør forøvrig ingenting at du går etter at vertsskapet har lagt seg, bare du husker å slå av lyset når du går :p

Kanutten sa for siden:

Hva synes dere om å dra til frisør i arbeidstiden?? Det skal både klippes og farges og tar to-tre timer?

Er det greitt eller er det ugreit? Det er ikke snakk om trekk i lønn eller permisjon.

Carisma sa for siden:

Det kommer en på om du jobber inn timene etterpå, evt har opparbeidet avspasering.

Kanutten sa for siden:

Ingen av delene..... Det er ei jeg jobber sammen med som stadig vekk (hver tredje uke) tar seg fri midt i arbeidstiden for å dra til frisør. Jeg sa til henne at jeg synes det er en uting for da blir det mer arbeid for oss som er igjen. Jeg vet at sjefen ikke er så happy for det, men han har ikke guts til å si ifra. Nå gjorde altså jeg det og dama eksploderte. Så kanskje jeg burde endre spørsmålet; var det feil av meg å si ifra når jeg vet at de fleste av oss på jobb ikke er helt enig i disse frisørtimene?

Bønna200 sa for siden:

Vi har fått noen ekle kryp inn i huset, men vi skjønner ikke hvor de kommer fra. :confused: De er brune, ganske små og kan både fly, hoppe og krype.
Foreløpig har de holdt seg i stua og på kjøkkenet, men det er mer enn nok for meg... Spesielt når sola står på, kommer de krypene fram. Da klekkes sikkert egg. Grøss!
Har noen vært borte i dette eller har forslag på hvor de kan holde hus? Vi har sjekka sprekker i både gulv og tak, men finner ikke noe. Plutselig er de bare der. Og det er ikke særlig koselig å sitte i sofaen og plutselig kommer en krabat krabbende oppover armen min. Eller som istad, under genseren. :o

elien sa for siden:

Har brukt Nisim i ca 4 uker, merker ikke så stor forskjell ennå. Tror ikke jeg mister mindre hår,og men har fått en del "nye" hårstrå. Har nå et veldig tørt hår, å skal til frisøren å stusse det i morgen (å det trengs veldig, over et år siden sist). Tror det kan gjøre håret godt:rolleyes:

Jeg har kjøpt Nisim på apoteket, å der har jeg sånn stempelkort (vitus) å bruker 40 og 50 % når jeg kjøper det. Å vis du ikke har sånn kort så tror jeg vis du kjøper Nisim shampo så får du balsam med på kjøpet (var det på lørdag, vet ikke hvor lenge det tilbudet varer) også på Vitus

Elin

akas sa for siden:

Jeg synes IKKE det er greit. Om hun ikke jobber som modell, da?

Yrla sa for siden:

ha ha, har ikke sjefen mot til å si ifra så kan dere jo stikke til frisøren hele gjengen, så får dere se om han ikke er nødt til å ta mot til seg. det skal ikke være ditt ansvar å måtte si ifra og risikere dårlig arbeidsmiljø

Kanutten sa for siden:

:lol:

elien sa for siden:

Må bare rette på meg selv, vi trodde NAV skulle betale rett inn på konto til oss. Men det var ikke sånn det virket. Så nå har vi egentlig trukket tilbudet om leiligheten tilbake.:confused:

Men vet noen om NAV kan gi garanti på husleien og om de belaler depositum?

Elin

Dietta sa for siden:

:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Kan det være veggdyr ?

Bønna200 sa for siden:

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!! Jepp, sånn ser de ut. Takk for hjelpen, Dietta. Da vet vi hvertfall hva det er. :o
Da må vi bare finne ut hvor de er og hvordan vi skal fjerne dem...

Kanutten sa for siden:

Kjæledyr? :p

Klarer du finne noen bilder på nettet som ligner?
Det hørtes hææææsli ut!

Men nå har jo dere reist endel og jeg leste for ikke så lenge siden at man kunne ta udyr med seg hjem.. Det er IKKE irske udyr. :nei:

Bønna200 sa for siden:

Men nå leste jeg akkurat at de ikke kan fly... Men de ser like ut. :confused:

Bønna200 sa for siden:

De er nok ikke irske, nei. :rolleyes: Vi kan nok ha fått dem med hjem fra junaiten...

Charlott sa for siden:

Så dokumentar om det for ikke så lenge siden hvordan disse bugsa snek seg med via bagasjen.
Takk meg til kuer på Toten, dem ser man `jaffal om de kravler opp i kofferten :p

Kanutten sa for siden:

:lol:

Bønna200 sa for siden:

Ja, det kan likne.

langaard sa for siden:

Det er melbiller:)

Bønna200 sa for siden:

Men vi har jo ikke noen i matvarene... ??
Men de likner både på veggdyr og melbiller da, altså. Må vel være noe i samme slekta. Kan melbiller hoppe og fly?

kennygirl sa for siden:

Takk for svar :) Syns de var ganske dyre, så kjedelig å bruke så mye penger hvis det ikke gir noen resultat... Men om jeg får litt tykkere hår sier jeg ikke nei takk til det :D

Carisma sa for siden:

Det har ikke så mye å gjøre med arbeidsmengde, men hun stjeler faktisk fra arbeidsgiver dersom hun bruker betalte timer til private ærend.

Kanutten sa for siden:

Hun kommer nok til å konfrontere sjefen med det og hvis han i sin tafatthet sier at det er ok begynner jeg på leikaring for å lære å danse polka hver tredje uke klokken 13:00-15:30.

langaard sa for siden:

Gjør det Kanutt:lol:

vaskeklut sa for siden:

De skal kunne gi garanti ja, men tror det må søkes om. De betaler da om brukeren ikke betaler selv, og så sender de regning til bruker (leietaker) etterpå. Ta kontakt med gjeldende NAV-kontor du! Gjerne sammen med den som vil leie hos deg.

Supera sa for siden:

Oi, er det mulig? Nei, det er ikke OK. Folk med et snev av integritet ville jobbet det inn igjen. For eksempel da de skulle installere bredbåndet mitt måtte jeg si ifra at jeg kom senere på jobb og trakk selvfølgelig dette fra på flexikontoen min. 10 minutter her og 10 minutter der er jo noe de fleste gjør, men å stikke av 3 timer hver tredje uke?!? Legetime er jo lov å ha i arbeidstida, men ikke frisørtime!

Carisma sa for siden:

Det er et frynsegode som ikke er standard. Kun opptil arbeidsgiver.

Dietta sa for siden:

Det stod ganske mye om veggdyr på nettet for ikke så lenge siden. Har seff glemt det meste, men det har i hvert fall blitt veldig vanlig :eek:
Ta kontakt med Rentokil eller noen andre som driver skadedyrbekjempelse. Uansett hva det er, er det sikkert greit å få bekreftet/avkreftet, og få bukt med problemet før det blir altfor STORT :eek:

langaard sa for siden:

Jeg klør overalt bare jeg tenker på sånne dyr:eek:

Dietta sa for siden:

Ja, får helt skrekken når jeg ser bilder. Huff, håper ikke det er det Bønna har fått.

Note to Bønna: Kanskje ringe forsikringsselskapet.............

Supera sa for siden:

Å, trodde det var standard. Ser at de fleste har det, men ikke alle. Godt vi har det da. :snill: Selv om jeg jobber turnus, så får vi lov til å gå til lege og tannlege. Jeg legger slike timer med vilje på dager der jeg jobber dag, jeg...

Mariann S sa for siden:

Om du ikkje har mulighet til å ta legetime utenfor arbeidstid, har du rett på inntil 2 timer med lønn i arbeidstida :)

Carisma sa for siden:

Det er bare om du er fagorganisert mener jeg. Jeg jobbet i et lite firma som gnura på ALT :rolleyes:

Mariann S sa for siden:

Eg jobbar i ei privat bedrift, og vi får ikkje meir enn vi har krav på... men det vi har krav på får vi.
So eg trur du har rett på dette ja :)

Anarko sa for siden:

Jeg lurer på hvorfor jeg fryser så voldsomt om morgenen? Som oftest har det sammenheng med at jeg er trøtt, men jeg frøs aldri slik når jeg var større... Jeg sover under varm dyne om natten, og når jeg står opp tar jeg på meg klær med en gang og sitter med teppe rundt meg, likevel fryser jeg! Går over etter ca 40-60 minutt.

TrillTrall sa for siden:

Da må det avtales med arbeidsgiver først om at disse timenes jobbes inn i løpet av kort tid. Det er ikke noe man gjør i arbeidstiden, får lønn som vanlig og ikke jobber inn etterpå.

Lillemy71 sa for siden:

Du kan få tak i de til en grei pris på Ebay (under tollgrensen). Selv var den eneste effekten jeg oppnådde av denne shampoen utrolig tørt og sprøtt hår, men jeg vet det er andre som har hatt effekt av den. Det finnes noen tråder på det her inne

Carisma sa for siden:

Hvor finner man bukser som ser bra ut, til en overkommelig pris? Bootcut eller rette, uten hofter. Ikke jeans, men jobbukser.
Har vært "over alt", men det er helt fantastisk mye stygt i butikkene på buksefronten for tida! :rolleyes:

kennygirl sa for siden:

De hadde tilbudet enda :D Takk for tips, leste trådene fra tidligere der det var flere som hadde god effekt og løp til nærmeste vitus apotek siden de hadde tilbud :) Blir kjøpt på ebay neste gang dersom jeg ikke finner de på tilbud...

Photobscura sa for siden:

Når kan man ta imot besøk når man er operert? Jeg skal legges inn på Ullevål på søndag, og er en av de første som blir operert mandag morgen. Det skal være en kikkhullsoperasjon med fjerning av muskelvev i spiserørets lukkemuskel samt en fundoplikasjon. I utgangpsunktet ikke en så veldig heavy operasjon. Flere har sagt at de vil komme på besøk, men jeg vet ikke når man kan ta i mot. Jeg skal være innlagt minst to dager.

nellie sa for siden:

Hmm.. Jeg vet ikke hvordan det er på Ullevål, men jeg fikk ihvertfall ha besøk når jeg ville etter skulderoperasjonen. Kjæresten fikk komme inn med en gang jeg hadde våknet etter narkosen. Kikkehulsoperasjoner er vel gjerne til og med dagkirkurgi, sånn at man må hentes innen få timer etterpå og dra hjem.. Såret er jo lukket og sikkert bandasjert opp i mente, så ikke det kommer noen basilusker inn.

Men det foretrekkes at besøk skjer innenfor visittiden vel.. Som vel ofte bare er en times tid sånn mellom 18 og 19, eller noe i den duren.

Nei, er nok ikke dagkirurgi. Blir liggende 2-4 dager, og plutselig kanskje en uke, sa dama i telefonen. Dét håper jeg da ikke. Det er vel mest fordi det veldig veldig ofte blir hull på slimhinnen og det må behandles fort. Eller noe? Samt at man må faste i et døgn, sånne ting. I don't know, men dagkirurgi er det ikke, da. :) At det er kikkhull behøver ikke å si så mye om rekonvalensen nødvendigvis, selv om det er mer hygienisk.

Se der, ja! Takk! Jeg kan jo også spørre på fredag, bare greit å være litt forberedt. Gruer meg til å ligge på sykehus i mer enn en dag nesten mer enn inngrepet, og da er det så ok at folk har lyst til å stikke innom. :)

nellie sa for siden:

Ja, altså, jeg sa ikke at det du skulle gjøre var dagkirurgi, men at det ikke var noe begrensninger på visitt, ihvertfall ikke pga smittefarer og sånt.. Siden man ofte kan dra rett hjem etter kikehullskirurgi.. Men du må vel nesten bare kjenne på formen selv, tenker jeg!:)

Charlott sa for siden:

Jeg har blitt operert mange ganger og har aldri hatt noen restriksjoner på når jeg kan ta i mot besøk.

Før i væla husker deg det var myye strengere, da var det kun under visitt-tiden man slapp inn, dørene inn til avdelingene var fysisk lukket husker jeg, folk sto i kø på utsiden å ventet til den ble åpnet.

Det eneste er at det er greit å ta hensyn til de man event ligger på rom med :)

nellie sa for siden:

Da jeg hadde født fikk vi ikke lov til å få noe besøk på avdelingen, i det hele tatt.. Pga denna influensaepidimien som gikk. Men vi kunne godt gå ut av avdelingen for å treffe besøk da..

Ang visittiden så kommer jo ofte folk akkurat når de vil. Anbefaler det ikke, men det hender.:p Sykepleierene har jo en jobb de skal gjøre og den er ikke akkurat avslappende fra før av.. Blir ikke noe bedre av at folk skal komme og forstyrre i hytt og pine.

Aha, da misforsto jeg. ;) Men sånn å forstå!

Skjønner, det blir vel mest kveldstid uansett, da folk flest jobber og spiser middag. Ser på sida Nellie lenka at det er fra 18-19, og det er jo helt kurant. :)

Ok, men da har jeg noe å gå ut fra! :) Føler meg litt tryggere når jeg vet at jeg kan se noen kjente fjes, enn om det bare skulle være for to dager.

Ehm, ja. Jeg spør enda mer, jeg. (Enn om jeg sikkert får svar på alt jeg lurer på på fredag). Er det som regel trådløst internett på rommene man skal ligge på på Ullevål? Hadde vært litt ok å ha med laptopen.

vimsen85 sa for siden:

Når jeg var innlagt fikk mamma og broren min komme når som helst. Andre gjester kunne også komme, men da gikk vi ut i stua. Vennene mine kom en dag og lånte en rullestol de suste meg rundt i. Men jeg tror kanskje sykepleierene var litt snillere med meg, siden jeg hadde gjort et ganske stort inngrep og gråt så mye (og ville ha mamman min). Rart med det, man er ikke så voksen når man blir voksen. De fleste som lå på rom med meg var bare inne for dagkirurgi. Dette var på Haukeland da. Men dersom det er en sånn stue på avdelingen kan man jo sikkert gå dit å møte folk også utenom visittiden. Lykke til Photo :) Ta med noe underholdning. Kan bli kjedelig på sykehus..

Kanutten sa for siden:

Gjett om det kan bli kjedelig! Jeg hadde med meg pc og massevis av filmer da jeg var innlagt. Headsett også seff.

Ja, headset må bli med. :) Det går jo bra, jeg er bare ikke så glad i sykehus at det gjør noe. Satser på at tilgang på internett, film/serier, strikketøy og besøk får meg fint gjennom det. :)

vaskeklut sa for siden:

Jeg vet minimalt om sykehusbesøk, annet enn å være besøkende, men jeg ville bare si lykke til! :klem:

Charlott sa for siden:

Når vi snakker om sykehus...

Jeg skal legges inn førstkommende mandag, beregnet opphold 8-12 uker, men heldigvis med helgepermer.

Hva i alle dager pakker man? Noe utover pc, bøker og event filmer det kan være lurt å ta med?

vimsen85 sa for siden:

Oi, det var lenge. Må bare gi deg en stor :klem: og ønske deg lykke til! Tøfler, behagelige klær, godt humør, en god venn (helst en som kommer med god mat, for sykehusmat smaker ikke no godt), strikketøy og kanskje et avhengighetskapende spill (på en app på mobil/til datamaskinen).

vimsen85 sa for siden:

Og foresten kan det være veldig godt å ha sin egen shampo og balsam, for sykehussåper og sånt er ikke akkurat godt for huden. Kan kanskje være godt å ha noen fine klær og sminke med seg også, i tilfelle man vil spjåke seg litt opp en dag man føler seg nedfor og får besøk. Dersom man er i form nok til det da..

Bønna200 sa for siden:

Det håper ikke Bønna heller. ;)
Det med forsikringsselskapet var ikke dumt. Hvis det blir sånn at hele huset må sprøytes, så koster vel det en del...
Nå er du sikkert glad for at det er vi som skal komme til dere. :lol:

Charlott sa for siden:

Komfortable klær, "perm-klær", litt sminke og annet velvære-stash, strikketøy er herved notert! :D

Ser selv det høres litt stusselig ut, men jeg regner ikke med å få besøk i løpet av oppholdet. Kanskje ei venninne tar seg èn tur, resten av tiden må jeg nok belage meg på telefoner og selvskapt underholdning.
Min familie bor 5-6 t unna der jeg skal inn, her i området er det stort sett fellesvenner og familien til eksen som holder til, ser ikke helt for meg at noen av de kjører 2 timer for å hilse på.

Ang mat ja, må selvsagt bake et lavkarbo-brød!

Tusen takk for både gode tips og :klem: , vimsen! :love:

senka sa for siden:

Det er lenge på sykehus..Ønsker deg alt godt og masse lykke til :):)

Charlott sa for siden:

Om den var til meg sier jeg tuuusen takk, Senka :klem:

Oioioi, 8-12 uker, da skal ikke jeg klage, Charlott! Lykke til! :klem:

Charlott sa for siden:

Tuusen takk, photo! :klem:

Ikke for å kuppe tråden her, men det er ikke en vanlig sykehus-innleggelse.

Min flotte primærlege tror at min overgreps-fortid mm har skapt store traumer, og siden jeg er så mentalt "sterk" mener hun det er stor sannsynlighet for at jeg har tatt det ut på kroppen min. Rett og slett blitt fysisk syk.
Og at ved å bearbeide disse traumene kan jeg bli fysisk frisk/friskere :D

Derfor er det innleggelse ved en psykiatrisk døgnenhet. Tror prosessen kan bli både lang og ubehagelig, men steike spennende og ikke minst knallherlig om min doktordame har rett og at det er dette som skal til for å komme ut i jobb igjen! :D

Oi! Det var fryktelig vondt å høre! Håper dette blir et bra opphold for deg, og at du får den hjelpen du trenger! :klem:

Charlott sa for siden:

Takk!

Utrolig spennende om behandling/gjennomgang/whatever de gjør, av gamle opplevelser faktisk kan være med på å gi meg en friskere hverdag, rent fysisk synes jeg :D

Og litt lekkert at doktordamen faktisk tar tak i slike ting og mener det kan være en sammenheng mellom det og crappy helse :)

Beklager, jeg endret innlegget mitt, for jeg følte kanskje det var litt feil å komme med sånne råd ... :o

Det er alltid godt med leger som ser at det psykiske og fysiske henger sammen, for de av oss som selv kjenner det på kroppen er jo dette en selvfølge. :)

Carisma sa for siden:

Det kan jeg aldri tenke meg. Det er mye sykehusutstyr som ikke har så godt av for mye forstyrrelser, og i tillegg er det jo en viss sikkerhetsrisiko for sykehuset sine nett. Da jeg ble lagt inn på riksen, og de trodde jeg kom til å ligge hele sommeren kunne jeg søke om å få patchet et punkt på rommet. Men det kom til å ta ca en uke å få det, så innen det var det jo uaktuellt uansett.

Lydbøker! Yatsi og kortstokk i tilfelle noen vil vøre med og spille.

Charlott sa for siden:

Lydbøker så klart! Jeg har jo en haug med lydbøker jeg ikke har startet på enda. Knalltips! :D

senka sa for siden:

Ja,det var til deg Charlott:):) håper at du kommer enda sterkere ut enn du er nå.(Var der selv):oGod klem:)

Charlott sa for siden:

:klem: Er evig optmist og har troa på at man stadig har muligheten til å utvikle seg som menneske, om man vil, dette blir en stor erfaring i så måte :)

senka sa for siden:

Det blir sikkert mulig om ettermiddagen.Her er det flere som er operert:o
Ønsker deg masse lykke til Photo:):)

Takk for det! Har funnet ut av det nå. :)

Dietta sa for siden:

Ja du sier noe :p

Dietta sa for siden:

Charlott og Photo:

Ønsker dere begge lykke til på sykehuset :klem:
Håper det er muligheter til å bruke pc pår rommet - så dere ikke blir helt borte for oss :hylgrine:

Takk! Om ikke, så blir jeg jo mest sannsynlig ikke borte såååå lenge, da! :)

Dietta sa for siden:

Nei da, men 3-4 dager er lenge nok det :D

Går så fort, vettu! ;)

Dietta sa for siden:

Får prøve å ikke savne deg for mye da ;)

Charlott sa for siden:

Takk og takk! :klem:

Kan`ke tenke meg vi klarer å bli helt borte herfra, ække mulig tror jeg :p

Dietta sa for siden:

• og godt er det :D

Charlott sa for siden:

Jeg blir bare mer og mer glad i forumet og alle de flotte, herlige menneskene her jeg :love:

Dietta sa for siden:

Helt enig :)
Det er litt merkelig egentlig. Liksom en verden utenfor den normale verdenen. Noe som vi som er her har helt for oss selv, (tenker da på resten av familien, selv om det er ektepar her også ;)).
Det beste synes jeg, er at man blir kjent med menneskene, og ikke den totale pakken (les: med utseende) på en flott måte. Det er det vi sier, skriver og mener som betyr noe. Ikke hvordan vi ser ut, hva vi kler oss i, om vi har sminke etc.
Vi blir kjent med det virkelige menneske, ikke den overfladiske delen som man ofte viser omverdenen.

Litt off topic dette, men kan jo slenge inn et spørsmål da. Er det flere som føler det på samme måten, det lurer jeg på.

Bønna200 sa for siden:

:ja:

Mariann S sa for siden:

Jepp :ja:

Carisma sa for siden:

Hvordan bli kvitt tran-lukt fra klær?? (Har forsøkt eddikk, frysing osv uten hell...)

Kitt sa for siden:

Søppelkasse er en fin ting! :p

Zalo, sitron, Vanish, bakepulver..............

Dietta sa for siden:

Eller kanskje vaniljesukker :D
Det fungerte jo topp for den uheldige sofaen med spylukt ;)

Carisma sa for siden:

Ser for meg at det er for sent etter x antall runder i maskinen med rare ting. :o

Charlott sa for siden:

Skulle akkurat til å foreslå dèt jeg også :D

I min sønns sofa ble det forsøkt en hel masse først, vasking med ulike ting, inkludert eddik.
Og lukta er fortsatt borte etter å ha drysset på vaniljesukker :D

Dietta sa for siden:

Carisma, go for vaniljesukker. Da blir det i hvert fall brukt på noe nyttig ;)
Kan jo ikke skade å prøve - og det lukter jo godt :D

Kanskje sa for siden:

Kan noen fortelle meg hva som gjør at lett produkter ikke er bra? Og hvorfor plantemargarin er skadelig? Jeg mangler argumenter i en diskusjon

Supera sa for siden:

Er det det samme om man bruker vaniljesukker med ekte vanilje eller vanillin? Vaniljesukker inneholder vel bare melis og vanilje/vanillin. Er det melis som tar bort lukta eller er det vanilje/vanillin?

smgj sa for siden:

Tran er jo fett, så fettløselige vaskemidler tingen. Jeg hadde forsøkt zalo og om ikke det funker så hadde jeg fotsatt med kjøkkenvaskemidlene til lukta var borte (eller plagget hadde gått i oppløsning...).

Gracella sa for siden:

I lettprodukter er naturlig fett fjernet (og metodene for å fjerne dette fettet gjør heller ikke at kvaliteten på matvaren øker...) og erstattet av karbohydratrike produkter. Gjerne potet/maisstivelse.

Angående margarin, så er det bare å se på produksjonsprosessen og alt som blir tilsatt for at det skal se gult ut, lukte og smake noe som vi kan forbinde med noe spiselig, så skjønner man at dette ikke kan være bra føde.
Her i huset er bremykt med sin 70% andel smør og resten rapsolje det lengste jeg kan strekke meg (til å servere andre :o).

I denne linken står det mye fælt om margarinproduksjon (men det mangler referanser!!):
blogg.lavkarbokosthold.no/?p=1090

Her er en link til en plansje over margarinproduksjon i korte trekk:

sunneliv.blogspot.com/2012/01/syntetisk-margarin-vs-ekte-smr.html

Yrla sa for siden:

mange lettprodukter har erstattet fett med sukker og man spiser gjerne mer av produktet for å bli mett og da blir det mye karbohydrater.

TrillTrall sa for siden:

Det er breMYKT! BreLETT er margarin.

Gracella sa for siden:

Iiiik, retter opp feilen med en gang!! :eek:
Kan bare unnskylde vranglæren med at det er sjeldent at jeg SER på pakken, hehe.

Takk :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.