Cyan sa for siden:
Takker og bukker. Som forventet rundt påsketider mao, og heldigvis uten jordskred og sånt :)"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Lillemy71 sa for siden:
Jula har mange festlige :D
Har også sett på Europris.
Dietta sa for siden:
Jeg er av den typen som ikke kan spise sukkererstatninger uten av vekta stagnerer. Er det noen som vet om stevia kommer innunder den kategorien ? Har jo GI null.
Lurer også på hvorfor jeg noen dager føler meg ganske fin, mens andre dager føler jeg meg som et slagskip, og har mest lyst til å krype under dyna og ikke komme fram på en uke eller mer :eek:
Har en sånn dag i dag - og det er absolutt ikke noe moro :hylgrine:
Carisma sa for siden:
Pollenallergi? Den har slått meg ut for fullt hvertfall.... :rolleyes:
Dietta sa for siden:
Ja du sier noe der. Er allergisk mot det vanlige, bjørk, gress og burot, men har aldri gitt seg annet utslag enn øyne/nese/kan bli tett.
Men - kroppen forandrer seg jo hele tiden så hvorfor ikke.
Rin sa for siden:
Tja - jeg tror det fort blir veldig individuelt, men stevia er det eneste søtemiddelet jeg ikke får noen negativ effekt av. Ingen mageplager osv, og har aldri observert noen innvirkning på vekta heller. Må kanskje passe på at man får tak i stevia som ikke er blandet ut med annet vas, da....
Dietta sa for siden:
Takk for svar. Jeg har helt ren stevia, men jeg var litt ubetenksom i spørsmålet mitt, for den steviaen jeg tenkte på var faktisk flytende med vanilje.
Har greid å få i meg 9 dråper i dag :eek:. Fikk plutselig lyst på noe søtt, så jeg pisket kokoskrem og hadde i steviadråper. Veldig godt, men nå er jeg skikkelig kvalm ;)
Carisma sa for siden:
Kan man gå i bryllup i "den lille sorte"? (eller ikke fullt så lille i min str, men dere skjønner hva jeg mener. :D)
Tenker å sprite den opp med tilbehør og sko i gressgrønt og gull....
Kanutten sa for siden:
Jeg har gått hos manuellputten min ca to ganger i uka i et år nå. :love: Han gnukker og gnir på ryggen og begynner se seg sånn høvelig fornøyd med den og mener at nå er det kun vedlikehold som trengs på der. :heia:
Jeg blir seff kjempeglad, men så sier han i neste setning at nå er det rumpeballene og innersiden av lårene som står for tur! :eek:
Jeg vil da ikke ligge med truse og vånd (bollemus blir for smått) mens han skal holde på å massere rundt mine edlere deler! Vil det se teit ut hvis jeg tar på meg en litt vid shorts med for i? Ala treningsshorts? Innser at jeg også må shave bikinilinjen. Sukk.
vaskeklut sa for siden:
Ja, det kan du vel!
Kanutten sa for siden:
Hvorfor er det så mange teite ord som er godkjent i wordfeud? Samt mange vanlige ord om IKKE er det? :confused:
Hvem bestemmer det?
langaard sa for siden:
Vi har alle sånne dager, og de er skikkelig kjipe:mad:
Trøste:klem::klem:
Kanutten sa for siden:
:klem: :rodme: Så ikke denne!
Kjæreste godeste Dietta. :klem: Enig med langaard, vi har alle det på dette viset selv om det ikke er noen trøst for deg. Jeg synes du er ei fabelaktig dame! Du får alltid opp humøret mitt og gir trøst, du er nydeliggod! :love:
Dietta sa for siden:
Tusen takk for gode trøst, gode ord og varme klemmer jenter :love: Ikke no' rart jeg er glad i dere.
Ja, jeg regnet ikke med at jeg er den eneste som får det sånn innimellom. Men rart er det. Kan ikke skylde på "uka" engang, og er jo (nesten) bestandig i strålende godt humør. Så dukker det opp en sånn rar dag innimellom som liksom drar en ned i et stort, svart hull. Men - jeg føler meg bedre allerede :D
Kanutten sa for siden:
Dytter litt på denne siden jeg må shoppe i morgen et eller annet.
Carisma sa for siden:
Jeg hadde gått for shorts. Men ikke for vid da, da er poenget borte. :D. Evt bikinibukse type bokser?
Kanutten sa for siden:
Jeg tenkte på shorts med for. Han begynte så smått i dag å klemme på lårene utenpå buksa og jeg fikk spader allerede da. Fyren er smekkerlekker og det gjør ting overhodet ikke bedre. Jeg har flau hvalfølelse deluxe!
vaskeklut sa for siden:
Hva med treningstights, kanutten?
nellie sa for siden:
Hvorfor blør jeg i tide og utide??
Tar minipillene som jeg skal.. Har ikke opplevd det tidligere på dem (har brukt dem i over to år), skjer ingenting uten om det vanlige..
Kan det være fordi at jeg går ned i vekt, eller hva skjer?
Kanutten sa for siden:
Han skal jo helt opp til innersiden av lårene. Med tights vil alt være stramt og bungle fælt!
Hvorfor bryr jeg meg egentlig?? :confused:
nellie sa for siden:
Han er jo profesjonell og har vel knadd innsiden av lårene til et x-antall små, store, fine, fæle, grusomme, fortreffelige, gamle, unge osv kvinner.
Ikke så lett å trøste seg med, men.:p
vaskeklut sa for siden:
Ja hvorfor bryr du deg egentlig? Jeg lover at manuputten ikke bryr seg :) Han gjør slike ting daglig og er vant til alt mulig! Kle deg i noe enkelt og komfortabelt og forsøk å ikke tenk for mye på det! Han er tross alt utdannet til dette, og får betalt for det ;)
Dietta sa for siden:
Helt enig med Carisma :ja:
Finn deg en shorts med fòr som du føler deg konfortabel i.
Gleder meg til fortsettelsen ;)
BenteR sa for siden:
Helt enig :ja:
Og Dietta :klem:Sånne dager er bare en del av livet (og så er de et alibi for og tilbringe dagen i sofaen med et håndarbeid, kryssord eller stelling av negler:rolleyes:)
TrillTrall sa for siden:
Jeg skjønner hva du mener. :) Da jeg var gravid måtte jeg til fysio pga bekkenløsning og ringte bare en tilfeldig en og fikk time. Der kom jeg vaggende inn som en annen flodhest og oppdaget at jeg hadde bestilt time hos byens garantert kjekkeste fysioterapeut... :o Det var ikke gøy!
Kanskje sa for siden:
Hm, jeg bruker litt natreen hver dag. Enten som suketter i te, eller som dråper i f.eks eggemelk, eller kaffe og fløte blanding.
Hva er MYE her? teller man antall dråper? Hva er det som gjør at vekten stagnerer? I dag hadde jeg f,eks jukseriskrem av cottagechees og fløte, og brukte vel en 10 dråper kanskje, + vaniljedråper. Regnes dette som mye?
Og sånne dager har vi alle, er nok ganske normalt trøsteklem
Kanskje sa for siden:
Noen som vet hvor ille det er å spise hamburgerne på macdonalds og burger king? Uten brød selvsagt , kanskje med salat, og med ost på.
En sånn skjelden gang, et par ganger i året liksom, går dette an , eller er det rett og slett drittmat?
BenteR sa for siden:
Jeg spiste fedonburger på Burger King i sommer og da var burgeren på ca 30 karber.
Jeg lever lavkarbo pga diabetes, men en ytterst sjelden gang spanderer jeg på meg slik mat, og så angrer jeg som en hund etterpå; blodsukker på styr og så er det jo ikke godt en gang i forhold til middagene jeg spiser resten av året :rolleyes:
Sanney sa for siden:
greit, det er stilletid i blokka fra klokka 23... men er det virkelig nødvendig å begynne å drille i betongveggen klokka 22 på kvelden???
Carisma sa for siden:
Er det ikke egne regler for oppussing? Her er det 20 på hverdager og 16 på lørdag.
Sanney sa for siden:
ikke så vidt jeg vet. eneste jeg har lest er 23-07 skal være stille, året rundt. de fleste henger opp nabovarsel om fester, både i egen oppgang og nabooppgangen (sjelden mer enn 2-3 fester i året, men fint at dem sier fra på forhånd :))
Kitsu sa for siden:
Dersom en regning har forsvunnet i posten... Kan jeg da be om å få evt. gebyrer strøket når den endelig dukker opp? Har en som det aner meg at jeg skulle betalt i morgen, men den har ikke dumpet ned i postkassen enda.
Dietta sa for siden:
Takk for god klem :)
Hva som er mye søtning, er nok veldig individuelt. Jeg har i hvert fall oppdaget at jeg ikke kan bruke det daglig, da stopper nedgangen opp. Det er egentlig helt greit, for jeg har normalt ikke noe særlig søtbehov. Men i dag kome det, og da ble det kokoskrem med vaniljestevia dråper. Smakte godt, og frister til gjentagelse. Det er derfor jeg lurte på om andre som opplever søtningsmidler som partystopper, har det på samme måte med stevia. Har i grunnen aldri brukt det før, men har nå div dråper/smaker og rent pulver i skapet ;) (Og det er kakemonsteret av en mann veldig glad for).
Photobscura sa for siden:
Jeg bare lurer på ... hvordan lager du kokoskrem? :)
Dietta sa for siden:
Bruker den stivnede delen i boksene med kokosmelk. Setter vispen på stavmikseren, drypper i litt stevia og kjører i vei. Hvis du liker kokossmaken, så synes jeg dette er en innertier. Kan få kjøpt bokser med kokoskrem også, og da er det bare å piske i vei, og du sitter ikke igjen med melken i boksen. Nam, nam :sikle:
Aha. Takk for tips!
Kanskje sa for siden:
Høres godt ut :-) Hva slags merke kokosmelk bruker du?
Kanskje sa for siden:
OI !!!!!:eek: 30 karber i EN burger??? Det er jo neeeeesten en ukesrasjon med karber det. Regner du da med brødet også, kanskje det er det som øker karbo innholdet så veldig?
Yrla sa for siden:
så en oppskrift på fudge lagd av kokosmelk i en blogg, sikkert godt.
Dietta sa for siden:
Santa Maria, den har 1 gr kh pr. 100 gr. Boksen er rosa, ikke bruk den blå, for det er light versjonen.
Går an å kjøpe kokoskrem på boks også, jeg har en fra Kara, men ikke åpnet den enda. Den har 3 kh pr. 100 gr.
Vet ikke om dette er fordi kokosmelken er melk, altså en hard del krem og en rennede del melk, og at det er snittet som gir 1 kh. Hvis så er tilfelle, så må en jo regne litt mer kh enn 1 g i den fra Santa Maria.
Men, godt er det :D
BenteR sa for siden:
Dette er fedonburgeren med brød med lav GI, så brødet er inkludert.
Rin sa for siden:
Burger King er så vennlige at de lar deg se næringsinnholdet på hver enkelt del av burgerne deres på hjemmesiden. Her feks en Whopper Cheese. Lett å se hva det blir til når du tar bort brødet og feks den sukkerfylte ketchupen. Selve burgerkjøttet er helt i orden. :p (Jeg har forøvrig spist burger uten brød, med sidesalat istedet for pommes frites, på BK maaaaangeee gangeeer. Har blitt normalBMIfolk av meg likevel...)
Zillah sa for siden:
Syns du skal ringe til dei i dag, eg. Eller evt sende ein mail. Mykje greiere å ordne slikt på forhånd!
smgj sa for siden:
Tiltredes! De fleste regnskapsfolk er faktisk ok om man får tatt ting i forkant... (Men vi hater folk som stikker hodet i sanden og som gjør at vi må avstemme konti og sende purringer og ... og ... husker hvorfor jeg ikke fører regnskap lenger :p)
Dietta sa for siden:
Kan jeg helle ut en liten skvett lampeolje i do :confused:
Huldr sa for siden:
Det er vel ikke så bra ... bedre å ta vare på det og levere det sammen med annet "farlig avfall" :ja:
KarMa40 sa for siden:
Det virker som det skal synes at du har pyntet deg med det beste du har; ja, da er en passe stor sort en et godt valg, med mindre du vet bruden ikke vil.
Særlig gjør en liten sort en seg godt når man oppfører seg ordentlig, hilser på tanter og konverserer halvdøve jakt-fikserte onkler, gråter under vielsen, ler høyt av taler, danser og prater. Gjester som hygger seg er den beste pynten, uavhengig av farge.
Å komme i veldig liten svart med tung aftenmake-up, ikke le, smile, snakke eller danse (fordi man har gått uten bh, for det sier ungpikebladene at man godt kan), og bare følge den peneste kelneren/ fetteren/ tilfeldig, øvrig hotellgjest med øyenene hele kvelden og avslutte med å spy i en busk av alle sigarettene... Not so much
A propos gressgrønt; så på Noa noa ett grønt viscose-sjal med broderier i fjærform i gull...
langaard sa for siden:
NEI:realmad:
Carisma sa for siden:
Ikke at jeg noensinne ville gått uten, men særlig etter amminga går knekort og bh-løst dårlig sammen... Kanskje de henger nedenfor kjolekanten! :eek::lol:
Å ikke snakke en hel kveld er fysisk umulig for meg, så den biten skal gå greit :D
elien sa for siden:
Vi skal leie ut en leilighet, å lurer på hvor beste plassen å få laget en leiekontrakt. Ta kontakt med advokat eller hva? Kom med tips
Elin
Forbrukerportalen skal ha en standardkontrakt (huseiernes landseierforbund, mener jeg) som de fleste benytter seg av. Kan ikke tro at det er nødvendig med en advokat.
Kitt sa for siden:
Slett ikke nødvendig med advokat, bare sørg for å få med alt dere i deres villeste fantasi tror kan bli nødvendig. Hvem som skal stelle hagen, fikse vannkraner, måke snø eller klippe gress! Vi slet med en som ikke ville la våre barn leke i den delen av hagen(ikke en gang sammen med hennes to), men klippe gress og holde sin del i orden, det ville hun ikke!:mad:
Mener vi bare kjøpte en standardkontrakt i bokhandelen, men det er leeeeenge siden vi hadde ny leieboer nå.
vimsen85 sa for siden:
Hei folkens :)
Jeg har fått det ærefulle oppdraget å planlegge påskemenyen til familien (mine foreldre, to brødre og meg). Jeg får ikke lov å gjøre så mye annet (for jeg gror et stort operasjonssår), men mamma ble så glad for hjelp til planlegging. Dette har jeg planlagt:
Gammellår med fløtesaus og mos av kålrot, gulrot og sellerirot.
Pinnekjøtt med lignende mos som det over.
Hjortebiff med soppstuing, rødvinssaus og pannestekte grønnsaker (muligens også ovnsstekt sellerirot og søtpotet)
Jeg har også lyst å lage hjertemat sine fløtegratinerte reker en dag som forrett.
Til frokost må vi ha cabaret, røkelaks, oster, hjemmelaget syltetøy, egg.. Og mamma lager Nannahs knekkebrød og møllerens lavkarbobrød. Jeg lurte også på å ha en kveld med ost og kjeks. Fant noen oppskrifter på kjeks som så ganske gode ut..
Er det noen som har gode ideer til andre påskeretter man burde ha? Og er det noe annet tilbehør man kunne hatt til Gammellår (gammellår er et saltet lammelår som har hengt til tørk i ca 1-2 mnd)? Hvor mye pinnekjøtt trenger jeg til fem personer?
Alle gode ideer tas imot med takk :)
Anarko sa for siden:
Regn med ca 500 gram pinnekjøtt per pers. Det pleier jeg å gjøre, og det holder fint :)
elien sa for siden:
Kitt og Photo tusen takk, skal inn å lese men sliter med leseproblem. Skal prøve å få hjelp til å lese. Her er det NAV som skal betale, det er sikkert lurt å få med i kontrakten.
Elin
vimsen85 sa for siden:
Takk Anarko :)
Kanutten sa for siden:
Hvorfor lar jeg meg trigge av poden på 17 når han begynner banne? Jeg misliker bannskap og i allefall når han serverer det til meg. Jeg blir sur og hissig og rykker ganske raskt ned på hans nivå. Jeg vil jo være saklig og behersket! Bannskap er barnslig med mindre det er humor ala Oluf. :p
Kanutten sa for siden:
Og der kom poden med en kopp lavkarbomikrobrownies :love:
Carisma sa for siden:
med de sakene som stadig florerer i media om leietakere via NAV bør man kanskje få ordnet en god avtale via advokat.
Kanskje sa for siden:
Til middag i dag ble det to frossne karbonader, slike med ost inni. Men jeg aner ikke innhold i disse og husker ikke hvem som har laget dem. De lå da de ble kjøpt i en sånn avlang rosa pose, gjennomsiktig, i frysedisken.
Noen som vet hvor mye karbohydrater det er i disse?
index sa for siden:
Normalen på karbonader etc. er vel rundt 8%. Det er vel max av hva man har lov å tilsette, hvis jeg ikke har misforstått helt...
Kanskje sa for siden:
Går det an å få lagt det inn på diett.no uten navn på karbonadene? Og få reknet ut antall karbohydrater i den middagen?
smgj sa for siden:
Enig. Vi leier ut og har ikke funnet "betalt av NAV" til å være en garanti, akkurat....
elien sa for siden:
Det er et søskenbarn som skal leie av oss betalt av NAV, hadde ikke gjort det med noen vi ikke kjenner
Elin
smgj sa for siden:
Jeg mente at selv om leietakeren "er grei" så har det ikke alltid vært like greit å få NAV-samarbeidet til å fungere. Brått skal man forholde seg til 3 parter ... hvor NAV kun vil forholde seg til leietaker, men er den som skal betale kaka.
Selvfølgelig kan det fungere, men vår erfaring er atså at tre i en tango er vanskelig. :)
Anarko sa for siden:
For de som er under Nav av diverse årsaker, så må det være utrolig tungt å møte folk med slike holdninger. De er som oftest ikke så høye i hatten fra før av.
Jeg skjønner jo at folk bekymrer seg for å ikke få pengene sine, men ha en leiekontrakt der alt står svart på hvitt inkludert eventuelt depositum, så vil Nav forholde seg til dette. Mange bruker utleiekontrakten fra huseiernes landsforbund, og den godtar Nav med en gang. Så lenge Nav godtar din kontrakt, så vil pengene komme.
Yrla sa for siden:
skal nav betale direkte til deg? går ikke pengene via henne? uansett er hun som leier den ansvarlige. Om nav bare garanterer i mangel på depositum er det bare henne du skal ha i kontrakten. hun får antakeligvis penger to ganger i mnd så du gjør lurt i å akseptere at hun betaler halve husleia hver 14 dag sånn at hun skal klare å betale og få en fin rytme.smgj sa for siden:
Jeg bygger holdninger på mine erfaringer, som andre gjør. Og som sagt - jeg har opplevd at det å skulle forholde seg til NAV som medleietaker desverre er en grunn til å være ekstra oppmerksom, ja. Og i noen tilfelle har det vært leietaker som er problemet (dét skjer like ofte i leieforhold hvor NAV ikke er inne i bildet), men i en del tilfelle har selve NAVet vært problemet.
Men ... la folk få gjøre seg egne erfaringer. Om mange nok får gode erfaringer med NAV som medleietaker vil holdninger som mine forsvinne. :)
Kanskje sa for siden:
Fikk vite at det er 8 gram. Men lurer på om noen vet hvilket merke jeg har kjøpt som ligger i rosa plast - for jeg skal legge dem inn under måltider på Diett.no
Går det an å få lagt det inn på diett.no uten navn på karbonadene? Og få reknet ut antall karbohydrater i den middagen?
Egwene sa for siden:
Noen tips om man har en skikkelig dårlig kroppsdag?
Sånn "jeg-hater-kroppen-min"-dag.
Yrla sa for siden:
finne ut hva du har gjort som får deg til å føle sånn og slutte med det, ta på deg pene rene klær du føler deg fin i
Yrla sa for siden:
ja du kan gi de et navn selvvaskeklut sa for siden:
Jeg forsøker å koke fudge.... Den inneholder fløte, smør, vaniljepulver og sukrinmelis. HVORFOR skiller den seg og blir ... icky? Jeg rører ikke mer enn en sjelden gang, men likevel så bare.. Æsj.
Yrla sa for siden:
kan man kverne sukrin til melis med mandelkvern?
Dietta sa for siden:
Det tror jeg ikke Yrla. Mandelkverna er nok altfor grov. Men jeg leste på en eller annen blogg at noen brukte stavmikseren til å kverne sukrin til melis. Hvis du har stavmikser da :)
Mariann S sa for siden:
Og bruker du stavmikser, må du passe på at det er tett....
Husker når eg skulle male sesamfrø, og det ikkje var tett :D
Dietta sa for siden:
Ha, ha. Du er ikke alene om å ha testet ut det der....... :lol:
Yrla sa for siden:
takk, det var det jeg trodde også, men ble forvirra av en oppskrift. takkelien sa for siden:
NAV setter pengene rett inn på vår konto. Det var en betingelse vi satte.
Elin
vimsen85 sa for siden:
Litt sent svar, men min bruker også å skille seg, men blir bra dersom jeg rører kraftig eller tar en liten skvett kald fløte og rører godt..
Yrla sa for siden:
da er du heldig. ville prata med nav hvordan skrive i kontrakten davaskeklut sa for siden:
fant løsningen!svak varme som økes litt etter hvert, og røring veeeeldig ofte. og når det tykner og koker litt så røres det hele tida :)
Ziltoidia sa for siden:
Mens vi snakker om å ha skilt seg... SKILT KOKOSMELK: er det noen som vet om det er noen forskjell i næringsinnhold (i så fall hva) mellom den flytende og faste delen?
Dietta sa for siden:
Jeg har en boks med kokoskrem, den er merket 3 kh/100 (fra Kara). Kokosmelken fra Santa Maria er merket 1 kh/100.
Innbiller meg at den høyere kh'n i kremen er fordi det er ren krem uten melk. Når de merker varer, skal det jo gjenspeile snittet hvis det er flere indigredienser, så jeg tror du må regne litt mer i den skilte melken :)
Yrla sa for siden:
den faste delen tro jeg er mer fet pga mindre vanninnhold, men hvor karbohydratandelen er størst vet jeg ikke, men antakeligvis i den flytende delen.Dietta sa for siden:
Det hadde jo vært supert for oss, men hvorfor er da ren kokoskrem merket mye høyere i kh ?
Rin sa for siden:
Bør man ikke være i ketose ved narkose? Eller er det en myte? Skal gjøre noe fikkel med narkose i begynnelsen av mai, bare lurer på om jeg må forberede meg matmessig også. :cool:
Ziltoidia sa for siden:
Hm... nå ble jeg bare enda mer nysgjerrig. :P Er jo den faste delen som er best, så det hadde jo vært greit å vite.
Jeg var i narkose i desember, og fikk aldri beskjed om det. Jeg tror også at legene visste sånn nogenlunde at jeg var i ketose.
Dvs noen dager før tok de urinprøve, og sa at "det var utslag som sikkert bare var pga at jeg ikke hadde spist på en stund" - og jeg fikk jo beskjed om å ikke spise før operasjonen. Så, en skulle jo tro at legene tok i betraktning at jeg kunne være i ketose da også, dersom det var det han refererte til i utgangspunktet.
Uansett var jeg i ketose, og det gikk helt fint!
Kanutten sa for siden:
Det eneste jeg har fått høre er at man kanskje trenger litt lavere dose av narkosemiddelet.
Jeg har vært i narkose flere ganger i ketose, null problem. :) Eneste jeg har vært påpasselig med er å nevne at jeg ikke skal ha glukose i IV-en.
Kitt sa for siden:
Dr Torkil anbefaler at man går ut av ketose på forhånd dersom det er snakk om større inngrep med flere innleggelses- døgn og lang rekovalens.
Ved dagkirurgi der de kun gir deg Ringer- oppløsning iv bør det ikke være noe problem å være i ketose!
Yrla sa for siden:
kokoskrem er jo et annet produkt, du kan jo spørre produsenten om det er mest karbo i det faste eller flytende, jeg vet ikkevimsen85 sa for siden:
Vi skal ha ost og kjeks en kveld i påsken. Er det noen som har en god oppskrift på kjeks som er uten gluten og kli?
Kitt sa for siden:
Du kan jo titte litt nedi denne tråden!
Eller denne!
Eller du kan søke opp Gerds grove eller fine brødpinner!
Yrla sa for siden:
hva er det billigste, men holdbart, produktet jeg kan kjøpe for å få lagd mandelsmør selv?
Lillemy71 sa for siden:
Mener du redskap??
Kanutten sa for siden:
Jeg har begynt å vemmes hver gang jeg skal til putten grunnet vekt og kroppsfasong. Pga minimalt med bevegelse de siste årene har kroppen blitt pløsete. Jeg har ikke gått opp i vekt, jeg har bare endret fasong. :(
Jeg synes som sagt at det begynner bli pinlig. Jeg liker ikke kle meg omtrent naken og 'slippe' musklene. Det er jo det han vil for det er det som er med på å gjøre meg syk, mener han.
Jeg klarer ikke nyte behandlingene lengere, jeg vemmes mest over hvordan jeg ser ut. Putten er slank, snerten og kjekk så det bidrar jo ikke akkurat på MIN følelse. Jeg ser for meg at han grøsser for hvert stryk eller hver kontakt han må ha med kroppen min. Jeg liker ikke meg selv for tiden. Så, hvordan få en stram sprek kropp på en uke?
Bønna200 sa for siden:
Stoppe tiden? :p
Men trening med strikker er veldig effektivt da.
Dietta sa for siden:
Å kjære, hadde jeg vist det, hadde jeg vært et meget rik dame.
Ikke noe god følelse det der, been there - done that. Kan egentlig ikke annet enn å gi deg en veldig god trøste :klem: og husk, han har garantert sett værre.
vimsen85 sa for siden:
Takk :) Hadde ikke ingrediensene til disse, men fant noen på LCHF-bloggen som jeg nettopp har satt i ovnen. Håper de blir gode :)