TrillTrall sa for siden:
Bom deg en terning eller en dæsj oppvaskmaskinmiddel av noen som har det og la koppen stå med varmt vann med vaskemiddel i en stund. Blir som ny! Bakepulver funker ikke på langt nær så godt.
TrillTrall sa for siden:
Bom deg en terning eller en dæsj oppvaskmaskinmiddel av noen som har det og la koppen stå med varmt vann med vaskemiddel i en stund. Blir som ny! Bakepulver funker ikke på langt nær så godt.
Dietta sa for siden:
Det bruker jeg i kaffekannene og termosene, og det funker helt supert. De ser splitter nye ut innvendig etterpå.....
Yrla sa for siden:
Så supre råd. Takk dere!:)
_sweetie_ sa for siden:
hei!
lurte på om noen av dere har prøvd mirakel nuddlene?
ka dere synest om dei? og om det er noe bra sånn egentlig?
nellie sa for siden:
Jeg har. Synes de var helt greie. Ikke sånn at jeg MÅTTE ha mer med en gang, liksom, men ikke sånn at jeg aldri skal ha igjen heller. Jeg er veldig var på konsistenser og kan ikke ha for stor andel av nudlene i en rett. Noen synes jo de er litt slimete, det syntes ikke jeg, men så begrenset jeg andelen litt. Masse grønnsaker, kjøtt osv også litt nudler. Synes de smakte helt ok. Kokte dem i kyllingbuljong. De smaker jo ikke noe i seg selv.:)
Ignite sa for siden:
Spis snørr i stedet, det er billigere og smaker omtrent det samme.
Ser ut som tentakler fra brennmanet.
Sorry, Nellie ;)
Alyssa sa for siden:
He he, høres godt ut :p
Men til deg som lurer, jeg har smakt det jeg og, og jeg er veldig var på både bismaker og konsistenser. Og jeg syns det var helt greit, null bismak og ikke syns jeg de var slimete heller. De virker ikke innbydende før koking og skylling, og jeg trodde virkelig ikke det kom til å bli spiselig, men det ble helt greit. Nå er det riktignok mirakelrisen jeg prøvde, har til gode å prøve nudlene foreløpig. Men regner vel med det blir ganske likt, i hvert fall i forhold til smak.
nellie sa for siden:
Ååååh, NEI! Du vet vel at jeg ikke takler at noen er uenig med meg?
KarMa40 sa for siden:
I ullvaske-spørsmålet kan jeg rapportere at gallesåpe funker som bare det på lyst babyulltøy med bæsjeflekker.
Sambo kjøpte både flytende og stykke på clas ohlsson. Skyller av det verste, heller flytende rett på flekken og kjører etterpå vanlig ullvask med milo i maskin.
Helt fint og rent!!:D (beklager snikreklame, men det funket faktisk så bra)
Photobscura sa for siden:
Blir ikke også tøyet mykere av gallesåpe? (For et nasty navn, btw! Mmmm, galle ... :cool:)
KarMa40 sa for siden:
Den innholder oksegalle, da. A propos bruke alle deler av dyret...:rolleyes:
Ja, det er jeg jo så absolutt tilhenger av! Det var vel mest bare ordet som for en med historie av heftige refluxer ikke alltid klinger så godt. ;) Ikke at det avskrekker meg, altså.
_sweetie_ sa for siden:
forskjellige meninger anngående nudlene altså.. hehe
synest dei nuddlene høyres litt "skumle" ut.. hehe..
har noen av dere prøvd lavkarbo pasta?
nellie sa for siden:
Kalkunstuffing.. Holder det med bacon og sopp f.eks? Noen som har en illeeeeee god oppskrift? Trenger ikke være lavkarbo.
Dietta sa for siden:
Vanligvis er det vel både med epler, svisker og annet. Vi er ikke noe glade i det, så her bruker jeg kjøttdeig, løk, gjerne sopp og bacon også, sammen med krydder. Da går stuffingen like fort unna som kalkunkjøttet ;)
nellie sa for siden:
Ja, jeg er ikke noe fan av tørket frukt, så det utgår. Er vel mer enn nok mat fra før, men må liksom ha noe ekstra.
Dietta sa for siden:
Vi begynte med det fyllet for mange år siden, fordi stuffingen aldri ble spist. Synes alltid det var trist å kaste så mye mat. Det viktigste er jo at kalkunen er fylt med noe så den ikke blir tørr, men det er greit at fyllet smaker godt og blir spist også da :)
vimsen85 sa for siden:
Vi lager stuffing med kjøttdeig, bacon, sopp og løk. Det viktigste er å ha mye vann/fløte i kjøttdeigen så det ikke blir tørt. Det kan også være lurt å ta stuffingen ut av kalkunen og la den steike ferdig i langpannen. Det kan lett bli litt rått i midten.
Kanutten sa for siden:
Enn noen som har tips til god saus til kalkun??
Jeg har bare kalkunfilet... Ikke hele gobbelgobbern.. :p
Sambo vil at kalkunen skal være slik vi pleier spise den i Dublin. Jeg mener det er endel soyasaus og en dæsj rødvin i den sausen.. Samt fløte. Får prøve finne ut av det...
tasseladd sa for siden:
Jeg har testet "Dreamfields Low-Digestible Pasta" fra lavkarbowebshop.no
Den både så ut og smakte som vanlig pasta, og ødela ikke ketosen :)
Anbefales!
Bonitta sa for siden:
Vi bruker kalkunbryst. Orker ikke den hele fæle fugl'n :rolleyes:
Til saus bruker vi (FYYY) den posesausen kylling bretagne. Den smaker fantastisk til kalkun!!
Anarko sa for siden:
Jeg er vant med fløtesaus til kalkun. Ellers er det waldorffsalat, rosenkål, brokkoli, kanskje litt gulrot og slike ting. Men sopp hørtes også godt ut da. Kanskje jeg skal stikke ned på butikken og handle i morgen :)
Fløtesaus er jo lett å lage lavkarbo, men også tilgjengelig på pose for de som syns de har nok å gjøre nyttårsaften :)
Dietta sa for siden:
Vi bruker også posen med Bretagne kyllingsaus som basis. Bruker kraften fra kalkunen, og masse fløte. Har i myyyye cayennepepper og litt salt/pepper. Det blir skikkelig snadder til kalkune, og anbefales på det sterkeste :D
Vet det ikke er helt lavkarbo, men med fløte i stedet for melk, blir det ikke altfor galt. Det har vært standard her i mange år, og jeg får ikke lov til å lage annen saus ;)
Mulig dette er et dumt spørsmål, men det går vel greit å lage sjokolademousse med laktosefri fløte? :o
ToreH sa for siden:
Hvis moussen skal ha flytende fløte så går det bra. Men skal moussen ha pisket kremfløte, så går det ikke så fremt du ikke finner laktosefri kremfløte. Vil tro det er en fordel faktisk å bruke laktosefri, den er jo søtere på smak. Vi har ikke laktosefri kremfløte her oppe i butikkhyllene, men Tine selger det jo så da vil det ikke være noe problem om du har det i din lokale butikk.
Innlegget er basert på kvalifisert synsing og en matekspert i hjørnet her borte.
Fløten jeg har sett som er laktosefri er kremfløte, så da er det god knall! :)
ToreH sa for siden:
Jepp, det er det da. Vi har ikke dette i hyllene her, typisk grisgrendte strøk....
Huldr sa for siden:
Men ... laktosefri er da ikke søtere? Det er jo laktosen som gjør den søt ...
Mulig det assosieres til den laktosereduserte/frie melka. Jeg bare smakte på det en gang i tiden, og det er nasty søtt. Aner ikke hva de har putta i det, men det søtt var det!
Laktosefri kremfløte derimot smaker ... kremfløte! :)
vimsen85 sa for siden:
Laktosefri kremfløte kan brukes til alt som vanlig kremfløte kan brukes til. Men den kan skille seg ved lang koking (den slipper fettet). Den er perfekt å vispe til krem, til is, karamellpudding og i mousse :)
Flott!
vimsen85 sa for siden:
Haha, hØrtes ut som jeg jobber i Tine :p Jeg er bare glad for Å ha kremflØte ;) Den laktosereduserte melka smaker sØtt for de har spaltet melkesukkeret (og da blir det to typer annet sukker som smaker sØtt). Den laktosefrie er tilsatt laktase tror jeg og smaker ikke annerledes enn vanlig melk/flØte/youghurt
Huldr sa for siden:
Takk for forklaring! Jeg tenkte ikke på at det finnes laktosefri fløte i jula jeg, det hadde kanskje vært bedre for min del også, selv om det beste for meg er å holde meg helt unna. Men det gikk ganske bra med vanlig fløte, siden jeg er tilnærmet meieriproduktfri til daglig hadde jeg litt å gå på :)
Enda et muligens dumt spørsmål fra meg, men jeg har fått en Riesling av tanta mi i julegave, og den har drøyt mye sukker så jeg kan ikke drikke den. Eeeeer det noen mulighet for å ta den med på polet og bytte den? Ikke krise om jeg ikke kan, men det hadde jo vært kjekt. :D
Huldr sa for siden:
Jeg lurte litt da du sa du hadde fått en Riesling ja ... de er jo vanligvis ganske søte. Er ikke sikker på dette med bytte, men jeg lurer på om det er sånn at vin kan byttes, men ikke sprit (pga fare for at det er noe annet på flaska enn det skal være ...). Det må være noe de har i sortimentet da, selvsagt :)
Ja, sjekka, og de har den bl.a på Løkka. Jeg kan jo bare spørre! Har overhodet ikke peiling på hvitvin, og tenkte ikke over det før jeg kom på å sjekke nå da jeg så at alkoholprosenten var på 8%. :p Men den var fra den gærne tanta mi, så hun hadde sikkert en baktanke med det! Haha.
Huldr sa for siden:
Åtte prosent ja, det var ikke så mye :pJammen bra du har en langer av tørr cava her på Løkka da :D
Hoho, ja, ikke sant? Tenk om jeg hadde måttet drikke søt riesling med bruspulver på nyttårsaften! :eek:
Anarko sa for siden:
Hvor legger man inn tickeren? Har laget meg en nå, og får den ikke inn på profilen min.
Gerd sa for siden:
I signaturen din :ja:
Anarko sa for siden:
Thanks!
Carisma sa for siden:
Har man blitt voksen eller bare kjedelig når man ikke har vært på en eneste julefest i hele desember, inkl nyttårsaften?
ToreH sa for siden:
Du har blitt jævlig, jævlig sykelig opptatt og redd for noe som egentlig ikke er noe å være redd for....dessverre
Yrla sa for siden:
redd hva?ToreH sa for siden:
Fylleangsten dagen derpå....hehe ;)
Anarko sa for siden:
Jeg har vært på et par fester, og føler at jeg fint kunne klart meg uten de fleste av de. Var mye morro, men også litt unødvendig. Så nå blir det vannvogna fremover, frivillig og ikke minst med glede. Så da føler jeg meg litt gammel jeg også.
Da er jeg tydeligvis verken voksen eller kjedelig, da, ettersom jeg har vært på en mengde fester i juletida og ville ikke vært en eneste foruten! :D
ToreH sa for siden:
Det er en tid for alt. Festing var det viktigste når jeg var yngre og ikke hadde familieansvar. Nå så er det andre ting som er i fokus fordi tiden er slik den er. Savner overhodet ikke festingen hver helg og gjerne hver onsdag også. Helt greit at den tiden er over og erstattet med andre verdier. Men ville jammen ikke vært den foruten heller.
Som sagt, det er en tid for alt i livet.
Anarko sa for siden:
Det har vel en del med for meg at jeg kjenner jeg ikke har så godt av det når det blir så mye. Jeg liker å ta meg en fest i ny og ne, men syns det ble for mye i julen. Nå gleder jeg meg til gode middager, kino, biljard og filmkvelder i stedet en stund fremover. Og kanskje en konsert. Så er det jo også en forskjell på å kose seg med noen glass vin og å hive i seg en flaske vin, og noen glass whiskey i tillegg, legge seg seint og godt bedugga, sove dårlig og være slapp resten av dagen. Drikkingen er av en eller annen grunn roligere ellers i året.
Kanutten sa for siden:
:eek: Ikke småfettlørdag heller? :o
Men jeg er enig med du. Det er liksom et steg videre når man finner andre verdier enn dem man finner i glasset og festene.
ToreH sa for siden:
Jau, men jeg sier IKKE nei takk til en god fest i ny og ne....men å feste 2.-3.-4. og 5. juledag er en tid som jeg anser meg ferdig med. Tror ikke unga og familien ville satt pris på en pappa som festet hele jula heller...
Carisma sa for siden:
med fest mente jeg like mye å være sosial og se noen andre enn familien også egentlig... :o ikke nødvendigvis med mye alkohol inkludert (det kan jeg jo uansett ikke pga amminga).
Det går vel an å ha to tanker i hodet på en gang. At man liker å ta seg en fest nå og da, kanskje for f.eks. mitt vedkommende oftere enn en som er etablert og har andre forpliktelser, men det behøver ikke å bety at verdiene nødvendigvis kun kretser rundt fest og alkohol .... :rolleyes:
Anarko sa for siden:
Yes, det mener jeg også.
Carisma sa for siden:
Jeg tror ikke det var det Kanutten mente heller? Forøvrig går det nok på en kombinasjon av verdier og energi :o. Å ta seg en fest koster utrolig mye mer fysisk også når man har flere som krever noe av en. Så da koker det ned til hvem man ønsker og har råd til å bruke energien sin på.
Anarko sa for siden:
Neida, tok det ikke slik heller. Det er vel litt det jeg mente, at jeg har funnet andre ting i livet jeg setter større pris på enn fest. Ikke at jeg ikke hadde andre ting enn fest jeg brydde meg om som 20 åring :P Jeg har ikke så mange som krever så mye av meg om jeg har fri fra jobb, men jeg liker ikke å drikke så mye at det går utover dagen-derpå lenger. Pluss alkohol er jo ikke akkurat så bra for helsa eller treningen heller.
Jeg aner ikke hva hun mente, men det var nå det hun skrev ... ;)
Carisma sa for siden:
Nei, ikke sant! Jeg blir alltid forrundra over de som klager over manglende resultater på trening e.l eller at de er syke hele tida, men røyker 20 om dagen og bøtter innpå med øl eller vin. :rolleyes:
Huldr sa for siden:
Jeg er enig med Kanutten, og ser ikke at hun skriver at folk som fester ikke har andre verdier. Det går vel mer på følelsen man får når man selv beveger seg videre fra festinga enn på å dømme de som fester :)Jeg er nok litt på samme greie som deg, Carisma, jeg har skydd litt unna festene - av naturlige grunner, men jeg merker også at jeg ikke har sååå lyst til å omgås folk jeg ikke kjenner så godt, og slik sett har jeg nok godt av å utfordre meg selv litt. Jeg var på en fest i går og grudde meg litt, men gikk inn for å være med på leken og merket at de sosiale evnene i grunnen er ganske bra og jeg fikk mye positiv respons. Gjør godt for selvtilliten det :)
... men jeg er glad for at det er lenge til neste fest og alkoholinntak ... ;)
ToreH sa for siden:
Står ikke noe i veien med seøvbildet ihvertfall. Dog tror jeg det ikke er overveiende mange som røyker 20 om dagen, bøtter nedpå med øl og vin OG er ivrige på trening heller. Jeg har faktisk ikke møtt en som er i den kategorien OG samtidig klager over manglende fremgang....
Men hadde nok blitt målløs om jeg ble servert en slik klage ja.
Anarko sa for siden:
Jeg drikker vanligvis sjeldent, og røyker ikke. Har trent nesten hver dag i jula til tross for mer drikking enn vanlig. Kondisjonstreningen får vel ikke så mye skade av drikkingen, det er vel styrketreningen som får det hardest. Jeg liker å ta meg et glass for kosen sin del, men når vi er på besøk i hjembygda til sambo så skal alle møte oss, og alle vil ta seg en fest med oss. Ble ofte, men bøttet ikke nedpå heller, merket likevel at det tok på formen dagen etterpå.
Carisma sa for siden:
Ivrig og ivrig... To-timers gåturer hver dag, 20 røyk og en drøy halvflaske vin er vel ikke så veldig uvanlig. En ting er fremgang, men veldig ofte er det jo det med at de ikke skjønner hvorfor de er så mye syke som er så mye ute i frsik luft.... :rolleyes:
Yrla sa for siden:
Er det mulig å få til denne uten maisstivelsen, og uten ismaskin? www.food.com/recipe/vanilla-soy-ice-cream-67437
Dietta sa for siden:
Hvis du lager is uten ismaskin, må du i hvert fall gå i fryseren og røre i isen hvert kvarter til den er ferdig stivnet, for å unngå at den krystalliserer seg. Ang. stivelsen, så aner jeg ikke. Har bare laget is ved å koke opp fløte som så avkjøles......
Dietta sa for siden:
Har noen sett serien Homeland som går/gikk på TV2 ? Vi har tatt opp alle episodene, men ikke sett noen av de ennå. Lurer på om vi skal begynne å se, eller bare slette de.........
Rin sa for siden:
Så første episode og bestemte meg for å vente til alt var ute - takk for påminnelsen. :) Virket velprodusert og spennende!
Dietta sa for siden:
Å flott, tusen takk. Da skal vi i hvert fall ikke slette noe før vi har sett den første. Så nå at det kommer ny episode i kveld, og har satt på opptak :)
ToreH sa for siden:
Har sett ferdig hele serien, sesong 1. Bra serie, men litt typisk amerikansk vri hvor det selvfølgelig kan lages en sesong 2 hvis man vil, men ut fra endingen på sesong 1 så er det kanskje greit at det ender slik det gjør.
Rin sa for siden:
Åja, nå husker jeg hvorfor jeg var helt sikker på at Homeland var verd å se alt av. Den har jo Mandy Patikin! :D
Rin sa for siden:
NRK: Slik måler du midjen
Er det ikke litt merkelig å insistere på at midjemålet er én cm over navlen samme hva? Jeg har pleid å tenke på midjen som det smaleste punktet, og det er i alle fall 2-3 cm over navlen på meg. :o Noen som kan avklare for meg hva som stemmer? (Hvis jeg måler én cm over navlen, så måler jeg over høye hofter og greier... da har jeg ikke "sunn" midje/hofte-ratio lenger, hehe.)
vaskeklut sa for siden:
får man kjøpt ølgjær i kapselform? i tilfelle hvor?
hva gjør man når man har et stk sykt mannfolk som tror han er døden nær? (han er ikke det altså) hverken is, myk mat, drikke eller tv/dataspill fungerer. jeg blir tullete av denne sviminga hans rundtom her når han ikke prøver å sove :eek::o hvordan sysselsetter man en slik en uten at det krever for mye?
går nr. 2 over snart? :rolleyes::rodme:
Carisma sa for siden:
Tunge mengder smertestillende? Enten til han eller til deg som sovemedisin... :p
Marina sa for siden:
Det var litt rart, ja.. Flere klesbutikker har "det smaleste punktet" som mål iallefall :)
TrillTrall sa for siden:
Midja er da der man er smalest. Nemlig. :ja: Ellers sliter vel de fleste av oss med å ha en tilnærmet sunn midje/hofte-ratio? Det er forøvrig en ting jeg ikke skjønner en døyt av - om jeg legger på meg 6 kg over ræva så er jeg plutselig sunnere enn nå!? :confused:
Kitt sa for siden:
Kirurgen som utfører GBP på Bærum sykehus sa det ganske bra da noen spurte om han førte skopet inn gjennom navlen: Vel, det er bare å innse det; mange av dere har jo navlen nesten nede på knærne! :D
_sweetie_ sa for siden:
for meg har det vore normalt og alltid høyrt at eg er så stor og at eg har lagt på meg.. osv
men no synest eg det er enda "verre" eller ubehagelig når folk sier eg har slanket meg.. vett ikkje kva eg skal si.
Rin sa for siden:
Haha! Ja, magen min er vel litt dvask - naturlig etter vekttapet, skulle jeg mene - men da er det jo fortsatt litt merkelig å fortelle folk at midjen er en cm over navlen samma hva. :rolleyes:
Bestemte meg for å illustrere selv om magen er nystappet med egg og smør-
Cyan sa for siden:
Jeg ville sagt at midjen er der du har illustrert :ja: Noen har jo høy og andre har lav midje, og jeg mener at midjen er der man er tynnest.
langaard sa for siden:
Midja di er der du har markert, ja:)
Kanutten sa for siden:
Nydelig midje! :heia:
:snurt: Men jeg har også marker midje! Men det er liksom mer UTOVER! :lol:
Lovehandles. :ja:
langaard sa for siden:
:eek::lol:
Dietta sa for siden:
Erre mulig :eek:;)
Huldr sa for siden:
Det ligner veldig på min (bare at min nok er en del større i omkrets :o, men forfra er det ganske likt). Noen cm opp fra navlen til midja her også altså.Dessuten har de da målebåndet mer enn én cm opp på magen på illustrasjonsbildet på nrk, så vidt jeg kan se. Og det er jo en ganske rett figur på det bildet. Jeg tror kanskje den guidelinen er mer for dem som ikke har så tydelig midje, når man har det er det vel ingen grunn til å måle noe annet sted :)
vimsen85 sa for siden:
Så fin mage du har. Vil og haaaa ;)
KarMa40 sa for siden:
3)den som visste det...
Egwene sa for siden:
Jeg lurer litt på om noen har formeninger om det går greit å gå fra Skaldeman til Hexeberg?
Har veldig lyst til det, for føler det passer litt bedre med hverdagen jeg har nå.
Vel, mitt smaleste punkt da jeg var på mitt største var hoftene, så det stemmer vel aller mest på de som er sånn ca normalvektige, eller har "normalt" kvinnelige former i mange tilfelle ... NÅ er midja mi det smaleste punktet. Midja mi ligger også sånn ca to cm over navelen, rett under der ribbeina slutter.
Carisma sa for siden:
Smaleste på meg er hofta og halsen... :)
Dietta sa for siden:
Ja, det er jo typisk amerikansk :) Nå gjelder det bare å finne tid til å begynne å se alle episodene. Blir vel en søndag med voldsomt snøvær og fyr på peisen tenker jeg ;) Takk for svar.
Dietta sa for siden:
:lol: Halsen er smalest her......
TrillTrall sa for siden:
Du har helt rett, jeg forhastet meg litt da jeg svarte der, beklager det. Midja er vel det stedet mellom nederste ribbein og hoftekammen, der man ikke har andre bein enn ryggsøylen. :) Jeg har en veldig kort midje egentlig, det er ikke lange biten mellom nederste ribbein og øverst på hoftekammen.
Samme her, temmelig marginalt, så selv om midja nå er det smaleste punktet, er den ikke akkurat superdefinert ...
Egwene sa for siden:
Hei, igjen :P
Har tenkt en del, og vingler mellom å følge Hexeberg sin bok eller om jeg skal prøve meg på Ketolysekuren.
Jeg har gått på skaldeman og gikk ned 10 kg der, så er jo i gang.
Hvem av de "filosofiene" ovenfor er nærmest Skaldeman eller enklest å følge?
Rin sa for siden:
Det spørs litt hva du trives best med, hva du vil vurdere som "enklest". :cool: Jeg synes ketolyse er veldig lettvint, fordi det er få, men bestemte regler. (Dette antallet karbohydrater, disse matvarene) - og man får mengdene osv fort "inn i fingrene". Det er selvsagt også ketogent, i likhet med Skaldeman, så det blir ikke så veldig annerledes - den største forskjellen er nok rom for litt mer grønnsaker.
Hexebergs anbefalinger går på ca 50g kh i dagsinntaket, og da er det rom for mer forskjellig mat... og flere valg å ta. Ikke alle er i ketose ved et slikt dagsinntak. Jeg synes det virker "vanskeligere", men det er litt fordi jeg vet at min egen kropp ikke hadde fungert så godt med noen av de tingene Hexeberg gjør rom for i dagsinntaket - gulrot, for eksempel, eller mye brøderstatninger.
Det blir veldig opp til dine preferanser. :cool: (For ordens skyld; jeg følger ikke selv ketolyse, men det var ketolyseboka jeg brukte som veileder da jeg først begynte å spise ketogent. Hexeberg sine bøker er også fulle av nyttig info og oppskrifter!)
Egwene sa for siden:
Jeg har ene boken til Hexeberg, for jeg synes den er okei å ha.
Den er med lunsj og frokost-oppskriftene, sånn til de dagene jeg kan risikere å skeie ut med god mat med familien :P
Men tror jeg skal bestille ketolyseboka, for jeg trenger litt regler, hehe. Så høres det greit ut hvis den er likest Skaldeman.
Takk ^^
BenteR sa for siden:
Bok nummer to hos Hexeberg "Frisk med lavkarbo - 100 oppskrifter" har også en fireukers-plan/meny.
Jeg synes Hexeberg er lett og følge, men har etterhvert nærmet meg Fedon siden jeg elsker bønner og linser + frukt, og jeg har funnet måter og kose meg med dette uten at blodsukkeret mitt flyr i været.
Kanutten sa for siden:
Noen her som har tatovert eyeliner? Jeg vurderer det. Ikke hos en tatoverer, men hos ei dame som driver med sminketatovering.
ToreH sa for siden:
Nei, det har jeg ikke vurdert å prøve nei..hehehe :p
Kanutten sa for siden:
Hmm, tatoverte horn i panna hadde kanskje kledd deg? :D
langaard sa for siden:
:lol::lol:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.