< Tilbake til oversikten

I DAG har jeg

Carisma sa for siden:

I dag har jeg hjulpet våren! Dvs ryddet den siste snøen av verandaen.

TrillTrall sa for siden:

Vært på tur med ungene og funnet tre geocacher! :) Så nå er det ikke flere i rimelig nærhet til her vi bor dessverre. Altså vanlige cacher. En del av disse mystery-cachene skjønner jeg ikke filla av.

Dilly sa for siden:

... prikla ut masse planter i drivhuset :-) herlig vårsyssel :-)

Kanutten sa for siden:

:love: Så herlig!!!

TrillTrall sa for siden:

Fremdeles utsolgt i Trondheim... :(

Ziltoidia sa for siden:

Buuu!:mad:

vaskeklut sa for siden:

host ebay?

TrillTrall sa for siden:

Eller en venninne et annet sted i landet som blir like ved en Biltema der de skal ha dem inne - og som sender to stk i posten til meg i morra. :D

annex sa for siden:

:eek:... oppdaget at passet mitt har gått ut, og det er nesten ubrukt!! .:eek::eek:
Fælt hvor fort de ti åra har gått - og jeg har visst ikke gått (reist til) så mange steder på denne tida

Lmtjom77 sa for siden:

- gjort:Gått fjelltur med min eldste datter på 11.

- hørt:På pøsregnet som trommer på taket

- sagt: At jeg skal bake boller i kveld....ikke mye flink der, nei. Men kanskje jeg klarer å stoppe med 1 bolle i stedet for 3? :rolleyes:

- sett:En Hegre når vi var på tur, stilig fugl!

Kanutten sa for siden:

• sett en svart svane! :love: Vi bor nå på et hotell i Perth med utsikt til Swan river og mange av dens svarte svaner.

senka sa for siden:

Åååå Kanutten, håper at du tar bilde :love:

Carisma sa for siden:

...omgangssyke...

langaard sa for siden:

Gått tur i fjæra i strålende solskinn med mann og hund :D

BenteR sa for siden:

• fyrt i ovnen og hørt på stormen som river og sliter i huset
    -fått på middagen veldig tidlig. Bibringe blir bedre til lenger det koker
    -kost meg med hobbier og lydbok
    -tatt et langt bad i badekaret
    :D

vaskeklut sa for siden:

har jeg tydeligvis klødd meg i/under nesa etter hakking av jalapeños :o

annex sa for siden:

Jobbet i bakgården med beskjæring av trær og klipping av hekk, fint vær, men en kald vind her i Oslo

annex sa for siden:

Plantet ut årets første blomster (påskeliljer) i krukker i bakgården, de tåler noen minusgrader

Og så er det et tegn på formen min, for når jeg ikke er i form eller på humør, så blir det ingen blomster i sameiet her

Dilly sa for siden:

...fått høreapparater :-) fantastisk :-)
Visste ikke hvor deilig det faktisk kom til å bli, men det ble det :-)

Fillilura sa for siden:

...både gått tur og svømt noen par tre fire hundre meter i basseng

BenteR sa for siden:

Hentet vår nye bil :D

Carisma sa for siden:

... laget ekstrajobb for meg selv.. Skal på Spa med sambo etter jobb og har dratt fra badetøyet hjemme. Som er en times kjøring i feil retning. Shopping i lunsjen anyone? :rolleyes:

smgj sa for siden:

Jogget mellom bygningene på jobben (neida, ikke langt, men et skikkelig "jeg er i godt humør i våren"-tegn).

Dilly sa for siden:

I dag har vi kommet hjem med danskeferga ca kl 01 og pakket ut av bilen hjemme ca 1 time senere.Det er kjempekos med en tur til dk, men ganske slitsomt også. Denne gang hadde jeg med noen MOU-supper, (fantastiske supper, kokt kraft i 8 timer, finnes som gresskar, tomat, kjøttsuppe mm... enkel og deilig 100% lavkarbomat)
ja, og litt alkohol og sånt... grei tur :-)

TrillTrall sa for siden:

Trimtur i formiddag i fantastisk vårvær - 10,8 km / 89 min. :)

Geocaching med ungene i kveldinga, begge cachene vi hadde sett oss ble funnet. Kos! :)

smgj sa for siden:

Kjørt 1t40min for å rekke jobben (kjørte fra kjæresten i morges i stedet for i går). Og rakk jobben med grei margin. ;)

Carisma sa for siden:

• klødd meg i øyet etter å ha kuttet chili! :_ohmy: Og bestilt nye ED-måltider.

Carisma sa for siden:

lært at man ikke skal riste varmt vann i tett ristebeger (igjen!), og så har jeg fått vasket kontorpulten....

smgj sa for siden:

.. .spist fiskepakke fra i går til lunch
Med

• sei
  • laks
  • brokkoli
  • purre
  • stangselleri
  • gulrot
  • purreløk
  • løk
  • paprika

Smør og urtesalt & pepper og en liten svett soyasaus inni

Servert med en dressing av

• rømme
  • majones
  • sennep
  • sylteagurk
  • pepper
  • hakket løk

langaard sa for siden:

Hørtes godt ut, bortsett fra den svette soyasausen :p

smgj sa for siden:

Kan byttes med en skvett sitron/sweet chilli eller sitronpepper f.eks. :p

TrillTrall sa for siden:

humrer Det sto ikke skvett, men SVETT soyasaus. ;) Ikke så lekkert kanskje. :D

smgj sa for siden:

Joda, så det men valgte å overse det... ;)

Gjærede soyabønner er heller ikke så storveis... om man begynner å tenke for mye på det.

Kanutten sa for siden:

fått nytt etternavn!! :love:

TrillTrall sa for siden:

Grattis! :) Hvordan føles det å si det nye navnet? Jeg syntes det var veldig rart i begynnelsen husker jeg, men det ble fort en vane. :)

annex sa for siden:

Blitt ferdig med overlevering av leilighet, og alt er godkjent!!

Kanutten sa for siden:

Det nye etternavnet er litt hardere i uttalen, men det lyder flott!! Det gode jeg ser er at sambo er stolt over mitt valg. Han har i likhet med meg aldri vært gift før, men jeg merker det at han gleder seg masse til giftemålet. Jeg trodde at JEG var den ivrige, men sambo er enda mer opprømt og gira! :love:

senka sa for siden:

Ååå gratulerer så mye Kanutten, masse kjærlighet og lykke :blomster::suss::hearts:

smgj sa for siden:

Gratulerer!

langaard sa for siden:

Gratulerer Knutta :D

Kanutten sa for siden:

:love: Tusen takk!! :love:

Lava sa for siden:

Så fint! :love: ... awww

MoccaMaster sa for siden:

I dag har jeg klart å motstå kaker, potetgull og pizza! Er kjempe stolt av meg selv!

smgj sa for siden:

Cachet før jobb. :D

Ziltoidia sa for siden:

Skrevet ut bacheloroppgaven min, klar for innlevering! Hvor mye skal vi vedde på at jeg kommer til å gjøre noen endringer i siste liten og skrive ut hele rælet om igjen? :p

Wowo sa for siden:

tatt buss og kjent på følelsen når jeg kan gå rett frem i midtgangen uten å bumpe inni alle armelenene. Mao ... jeg har blitt smalere :D.

Lmtjom77 sa for siden:

Besteget Løvstakken for første gang i mitt liv :visemuskl:

smgj sa for siden:

Klatret et 3m høyt skilt midt i skogen...

Ziltoidia sa for siden:

Tilbragt dagen i senga i undertøyet med et lass forskningsartikler og datamaskinen over meg. :p

Jobber meg mot siste deadline for dette studiet...

kloppsi sa for siden:

For en herlig følelse. Jeg gleder meg til få plass til rumpa i flysetet :-)

annex sa for siden:

Ikke så eksotisk, men har bestilt tannlegetime på nett....

BenteR sa for siden:

• brøytet meg mellom en hel haug med turister i fullt skiutstyr inne i butikken for og få handle kattemat og tørrfisk til bikkjene. Alt jeg gjør for dyrene....:rolleyes:

Kanutten sa for siden:

Jeg har også kjøpt tørrfisk i dag... til meg selv! :sikle: :lol:

TrillTrall sa for siden:

Banket Lille Gubben på sykkel - han var utkjørt etter 18,4 km / 70 min, jeg var bare litt svett! :D Sånn blir det når jeg har trent jevnlig (3-6 ganger i uka) siden jul og han har sittet på ræva. Nemlig. ;)

Carisma sa for siden:

Innsett noe jeg har visst lenge egentlig.. Jeg HATER hagearbeid! Jeg kan virkelig ikke forstå poenget med å skaffe seg en masse ekstraarbeid, bruke penger på noe som uansett dauer om en uke eller to eller hva man i det hele tatt skal med den stygge flekken!
Hvis man har så stort behov for å grave i møkk kan man vel hjelpe til på nærmeste gård da, med noe som faktisk er nyttig! :realmad:

TrillTrall sa for siden:

Så drit i hagen da. :) Jeg elsker å pusle i hagen, finnes ikke dyktig på det overhodet, men storkoser meg allikevel. :) Legg asfalt og mal den grønn med tulipaner på.

Fillilura sa for siden:

Kommet hjem fra fin hyttepåske og startet på klesvasken :)

Carisma sa for siden:

Kan ikke det når man har dratt påskevær faenskapet. :(. Hjelper ikke akkurat at den er full av grunnfjell så kreativiteten på hva man kan gjøre er mildt sagt begrenset. Er nok ikke uten grunn at 70% av hagene på feltet her er naturtomt. :rolleyes:

smgj sa for siden:

Blitt så sint at jeg knapt nok klarte å snakke... etter å ha blitt beskyldt for å kaste søppel utenfor containerne i påska (regner med at x-mannen har skylden).

Carisma sa for siden:

... skikkelig problemer med å komme i gang med jobbinga... :rolleyes:
Og jeg kjenner at jeg bare ikke orker å være sosial. Mer ferie takk!

Lmtjom77 sa for siden:

Endelig blitt ferdig med å male taket i stuen. Det var mørknet trepanel som trengte 3 strøk med maling, nå er det herlig hvitt!!:D:D:D

Carisma sa for siden:

• gått på vekta tre ganger på rad og fått samme resultaT. (To kg ned siden i går!) Så sminket jeg meg, og gikk på en gang til. Da veide jeg plutselig halvannen kilo mer! Snakk om å være tungt sminket! :eek:

langaard sa for siden:

:lol:

Kanutten sa for siden:

.. offentlig fått nytt etternavn... Rart å hete noe fra ala Andersen til noe ala Kielland.
Etternavnet jeg har fått er beskyttet og måtte derfor søke om skifte samt oppgi grunn til skifte samt at sambo måtte godkjenne det. Men nå har jeg sambos etternavn! :love:

smgj sa for siden:

:D

Mineralsminke må det iallfall være. :D

TrillTrall sa for siden:

Koselig! :)

annex sa for siden:

Vært hos tannlegen, gikk bra

Carisma sa for siden:

Mulig jeg pusset tenna i tungtvann også? :confused::D

annex sa for siden:

:D:D
Jeg blir sendt videre til spesialist, pga en lomme i tannkjøttet, mulig litt av vekta mi ligger der, men tror det er mest rundt magen...-

Lmtjom77 sa for siden:

Gått turmarsj med 2 av mine barn, 14 kilometer. Og ifølge appen "Runkeeper" forbrente jeg 1200 kalorier :D

smgj sa for siden:

Stått opp tidlig og sendt kjæresten tilbake "hjem".

Licota sa for siden:

I dag har jeg vært hos legen og tatt blodprøver! På tide å sjekke aaalt, fra bvitaminer til stoffskifte. Tre rør ble det!

langaard sa for siden:

Jeg leste slått opp tidlig :lol:

BenteR sa for siden:

Bada begge bikkjene, skifta på senga vår, vaskt gulvene og gått tur.
Strålende fornøyd så langt denne våren; i fjor var jeg så dårlig at jeg omtrent bare satt på stas, dette året virker jeg igjen selv om jeg er durabelig sliten nå.

smgj sa for siden:

:eek:

Og i dag har jeg luket løvetann. :mad:

annex sa for siden:

Våknet med sjokoladeglasur, fordi jeg sovnet fra sjokoladen jeg spiste på senga i går
Takk gudene for vaskemaskiner, trenger en god, varm dusj selv
Da er det bevist at sjokolade smelter ved kroppstemperatur
:p:p:p

nellie sa for siden:

Planlagt at mannen skal vaske vinduer!:)

annex sa for siden:

God idé!

Licota sa for siden:

Tatt en kaffe i sola på Olaf Ryes plass. :)

nellie sa for siden:

Ikke sant!? Nå har jeg planlagt at han skal pusse opp trappa!:)

BenteR sa for siden:

• fyrt i vedovnen :eek: 7 kalde i morges da jeg stod opp.
  • lukt en tredjedel av gårdsrommet
  • vasket/skurt trappen ute
  • gått tur med bikkjene
  • laget bountykake

Wowo sa for siden:

Hatt besøk av en gammel venn som jeg ikke har sett på to år. Masse å prate om og deilig å kjenne at kjemien er der fortsatt.:)

vaskeklut sa for siden:

Delt en flaske rødt fra Italia med min kjære :)

Taklampe sa for siden:

Begynt forberedelsene til enda et forsøk på lavkarbo...

Kanutten sa for siden:

Klart å sitte i lotus igjen!! Neste mål er et bein over hodet!

vaskeklut sa for siden:

i dag har jeg fiksa symaskina mi som ikke virka og sydd inn en singlet og en kjole på de riktige plassene! :visemuskl

Lmtjom77 sa for siden:

Syklet til og fra jobb i sipe-regn. Det er 6, 5 km hver veg. Startet å sykle kl 05.50 i morges :visemuskl: Superfornøyd med meg selv!! :D

TrillTrall sa for siden:

Kjempebra! :heia: Og det er veldig godt etterpå - ikke sant? Man blir så fornøyd med seg selv. :ja: Jeg har også syklet til og fra jobb i dag og skal det samme i morgen og fredag og muligens lørdag. :)

langaard sa for siden:

Jobba i hagen i strålende sol, deilig :D

Carisma sa for siden:

Krympet ifra den superstretchy alt for trange jeans-leggingsen min! :eek:
En blessing in disquise siden jeg snart ikke har bukser som henger på :(

tjeldberg sa for siden:

NIce! Har mosatt problem, for mange for små bukser...

I dag har jeg kjøpt bæresele og håper på mer vår for å få brukt den :) Samt hatt gått ett par timer på shopping :D

vaskeklut sa for siden:

I dag har jeg vist banken at jeg og sambo er betalingsdyktige nok til å få kjøpekontrakt på leiligheten!! :w00t:

silje21 sa for siden:

Grattis vaskeklut :D

idag har jeg og samboeren min vært ute å gått i byen, langs brygga OG hatt lunsj på kina-resturanten i gågata <3
kjempestolt av samboeren min, som har bl.a sosial angst og agorafobi, for å nevne noe.

vaskeklut sa for siden:

Takk, silje! :D hurra for samboeren din! :heia:

Wowo sa for siden:

I dag har jeg kjøpt meg en jeans i str. 40! Jeg kan nesten ikke tro at det er min kropp som er inne i den buksa. :) Ren lykkefølelse.

Lmtjom77 sa for siden:

bare ikke noe godt humør i det hele tatt!! Noen som gidder sende noen godt-humør-vibber i min retning?? :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.