< Tilbake til oversikten

I DAG har jeg

#501

smgj sa for siden:

Blåser på bakenden til Dietta... ;)

Jeg har

  • danset swing i 3 timer
  • begynt å pakke for fjelltur
  • spist flyndre og funnet ut at jeg liker den best på bunnen...

#502

vaskeklut sa for siden:

:lol:

dietta: :eek: herlighet! blåse


#503

Dietta sa for siden:

[quote=smgj;1426951]Blåser på bakenden til Dietta... ;)

Nå har det blåst full storm her lenge - så nå begynner det å bli veldig bra :p
Tusen takk ;)


#504

Tarato sa for siden:

Ha ha ha; herlig tilnærming smgj ;)

I dag har jeg solgt noen klær som er blitt for store til meg. Pengene skal jeg legge i mer bailine - hvis det fungerer :D


#505

manebane sa for siden:

:sikle: vil på ferie ...

Vi har kjørt rundt en del i Usa, og da har vi bare kjørt rundt og booka motell på stedet. Helt grei standard :)
Ååå det rister i reisefoten her;) Kan tenke meg at jeg ikke hadde klart å holde meg til lavkarbo over there:o


#506

Ziltoidia sa for siden:

....holdt ut ca halvparten av denne. www.youtube.com/watch?v=FTT4W8ygJ7w Dels fordi jeg ble helt død i både armer og ben, og dels fordi rommet er for lite for halvparten av øvelsene. xD Ender opp med å sparke i kommoden, pulten og slå til taklampa.


#507

Bønna200 sa for siden:

Jeg har vært borti så mange dårlige hotell rundt omkring at jeg tar ikke noen sjanser lenger. :o

I dag har jeg stirra dumt på TVskjermen...


#508

Carisma sa for siden:

Men det er de turene man husker! :D

I dag har jeg hatt besøk av ei veninne!


#509

Carisma sa for siden:

... Sklidd ned tre trappetrinn mens høyrebenet bestemte seg for å bli igjen på det øverste. Kneet er fortsatt numment, men gleder meg ikke til dét våkner for fullt kjenner jeg!!


#510

nellie sa for siden:

Strikka, strikka, strikka (og ikke kommet så veldig langt, føler jeg).


#511

Kanutten sa for siden:

sett på denne serien om samlete og har funnet ut at jeg skal rydde i kleskapet mitt. Jeg skal fjerne ting jeg sjelden bruker, ting sambo synes ikke er pent samt klær jeg tror jeg skal passe ganske så snart. Jeg har dessuten en haug med sko og vesker som skal bort. Sambo kaller det rydding og organisering. Jeg kaller det lage plass til nye klær, sko og vesker!! :D


#512

akas sa for siden:

reist med fly, tog og båt til Sverige og yngstedatter via Oslo og Köbenhavn. Godt å komme fram! :o


#513

Kanutten sa for siden:

Jeg har ikke, men skal NUH! -ha første time med pten min. Gruergleder meg....:o


#514

Kanutten sa for siden:

trent med pt! :heia: Det gikk over all forventning! Det var morsomt. :ja:

Eneste ulempen var enorme vannblemmer bakpå hælene grunnet feile sko så nå har jeg hamstret inn pepsimaxflasker som jeg skal bytte inn mot 100 kr cash slik at jeg kan få kjøpt meg gode sko på g-sport. :ja: Håper jeg finner noen svarte sko for jeg synes alle disse skoa i mange farger ser så teite ut. :o


#515

Kanutten sa for siden:

funnet ut at jeg IKKE skal ha pølse til middag....


#516

Carisma sa for siden:

:_oy::_oy::_oy:

I dag har jeg panikk! Skal liksom pakke til påsketur, men aner ikke hvor jeg skal begynne engang!.... Sliter mellom lyst til å hylgrine og lyst til å kaste opp.... :o


#517

Dilly sa for siden:

Jeg har flytta på mange kubikkmeter snø fra terrassen og rundt forbi.. og så har jeg vaska tøy, støvsugd, vasket et par vinduer og lagt rett ut etterpå. Er ganske nyoperert og sykemeldt ennå, men det er fryktelig vanskelig å holde seg i ro. Da må jeg nok bindes fast.


#518

adawe sa for siden:

Bedt min gamle mor om unnskyldning
da jeg lot overgangsalderens plager gå utover henne.

Ryddet klar en Hjelp i Hverdagen plan for henne -
for å kunne bo alene

Gått en lang gnistrende senvintertur - og synes jeg har landet på beina - etter en intens og eksplosiv dag:)


#519

smgj sa for siden:

Så godt, adawe. :)

Jeg har flidd hus og vasket klær. Og sovet lang middag. Før middag.


#520

Kanutten sa for siden:

lest denne og funnet den utrolig ...... har ikke ord.


#521

mereo sa for siden:

fått en ekstremt fin bukett med roser av samboeren på jobb :) Det var en hyggelig overaskelse :)


#522

Kanutten sa for siden:

  • blekestripet håret
  • fargestripet håret med nye farger (er sånn ca multicolor nå)
  • bleket tennene (de ble i allefall LITT hvitere)
  • nappet og farget øyenbryn
  • og satt svinekammen til trekkings

#523

smgj sa for siden:

Og - ble skremt her et øyeblikk - helt til jeg skjønte at siste linje IKKE handlet om egenpleie... :eek:


#524

Kanutten sa for siden:

:lol:


#525

Carisma sa for siden:

Sovet til 12!:eek:
Det har sine fordeler at junior måtte være våken til 23:30 mens vi ventet på legen i går.... :rolleyes:


#526

smgj sa for siden:

Jeg har vært i hagen og plukket kvist etc. i et par timer. :) Deilig å ha begynt.


#527

Kanutten sa for siden:

1 meter snø her......


#528

Dilly sa for siden:

  • vært og tatt en masse forskjellige blodprøver + EKG + fylt på med B12.. det var ikke noe rart å se, men pulsen lå på 50 i dag da. Får vente og se hva det blir ut av stoffskifteprøver osv.

  • og så har jeg kjøpt en blomkål :)


#529

TrillTrall sa for siden:

Syklet til jobben for første gang i år! :) Brukte 40 min på 9 km, men den siste halvparten er motbakke så til å være årets første sykle-til-jobben-tur er jeg fornøyd med det. :)


#530

Carisma sa for siden:

... Fått rett! :D


#531

vaskeklut sa for siden:

i hva? :lol:


#532

Carisma sa for siden:

I at jeg ikke hadde en eller annen luguber smitte, men derimot tydeligvis er allergisk mot kobber. (den dårlige nyheten er at jeg dermed heller ikke kan bruke spiral. Så man får vel bare fortsette med avholdenhet som prevensjon da... :rolleyes:)


#533

nellie sa for siden:

I dag har jeg vært så trøtt atter ØSJ!


#534

Kanutten sa for siden:

Fått resept på ldn! Vidundermedisinen over alle medisiner!! :p
Det skader jo ikke å prøve? Den skal jo virke positivt på utmattelse og sammen med den andre medisinen jeg tar kan jeg snart si "Tjo bing!"!!!
Superlangbein for de som ikke skjønte det...


#535

Jeiform sa for siden:

Idag har jeg bakt kanelsnurrer til høkarbere, spist salat og drukket kaffe. Har oversett regnværet og kjørt alt for fort!


#536

Dietta sa for siden:

  • lært to nye ord :D

Musegrill = varmesete i bil for damer
Brødrister = varmesete for menn

:heia: :heia:


#537

Kanutten sa for siden:

:lol:


#538

Jammo sa for siden:

Gjort et foredrag med en kollega, om hjerneslag :) Spennende og lærerikt.

Hørt på fuglekvitring ute, det er vår i dag :D

Sagt et råd til en veileder på jobb :) Om å si alt du tenker, om hvordan du ville gjort de forskjellige tingen.

Sett sola utenforbi. Igjen, det er vååår :D Håper våren kommer for å bli denne gangen :)

Dette var en kjekke tråd :)


#539

Jeiform sa for siden:

Våknet
Drukket kaffe
Gått på jobb
Spist kylling
Drukket kaffe
Møtevirksomhet
Drukket kaffe
Skrevet
Drukket Kaffe
Gått hjem fra jobb
Drukket Shake av CC,egg og fløte
Drukket Kaffe
Skremt den nye naboen
Sunget høyt for den nye naboen
Sunget "svake menneske" på tysk for den nye naboen(som er tysk)
Pådratt meg et lite gunstig førsteinntrykk fra den nye naboen
Drukket kaffe..

Tror jeg drikker for mye kaffe!! :rolleyes:


#540

akas sa for siden:

Du ska få ein dag i mårra...


#541

Jeiform sa for siden:

Ha, ha!! Helt klart! :cool:


#542

Dietta sa for siden:

Ich bin - du bist (tror jeg er den nye nabo'n til Jeiform :p)

I dag har jeg kjøpt båt på ebay :eek:


#543

Jeiform sa for siden:

:eek: Da ber jeg om unnskyldning! Det var ikke meningen å skrikesynge til "du svake menneske" på tysk ;-) - eller at RAVI gikk på repeat ;-)

Båt? På e-bay:eek::eek: Fra USA? (Spørr fordi jeg er hellig overbevist om at det er kun amerikanere som legger ut ting for salg der)


#544

Dietta sa for siden:

Slapp av - har ikke hørt en eneste tysk glose i hele dag jeg - kanskje med unntak av Derrick i reprise på NRK :p

Joda, båt fra USA. Men ikke så vedig STOOOOOR båt da - den er hele 76,2 cm lang :D Og så er den litt mosfostret, dvs den er flat på den ene siden så jeg kan henge den opp på hytteveggen og fylle den med blomster :eek:

Små gule menn (altså kinesere) legger ut ting for salg på ebay, for der har jeg kjøpt garn, og så har jeg kjøpt masse rare dupeditter og noen stilige skilt fra Monkey Island (England), så det er noen andre enn amerikanere innom der en gang i blandt ;)
Forøvrig må ingen sladre til gubben om at jeg kalte England for Monkey Island, for da blir han gæærn, halvt engelsk som han er :)


#545

katten sa for siden:

-gjort: besøkt ei vennine og fått strikka lit
-hørt: at mannen bemerka energien min var tilbake :)
-sagt: at eg skal være med vesla mi ut i morgo så ho fer sykla litt
-sett: tegn til sol bakom alt det grå :heia:


#546

mereo sa for siden:

Veit vel hva som er ei F*ttegardin? Miniskjørt vel!


#547

Dietta sa for siden:

:lol:


#548

mereo sa for siden:

Jeg tar det som ett nei ;)


#549

Dietta sa for siden:

Helt riktig :p


#550

langaard sa for siden:

Hatt høy feber:mad:
Jobba i hagen noen timer alikevel, med tykk dunjakke på:cool:


#551

mereo sa for siden:

Kan jeg foreslå paracett og senga? :) God bedring :)


#552

Dietta sa for siden:

God bedring unge dame :klem:


#553

langaard sa for siden:

Takk,kjære:suss:


#554

Carisma sa for siden:

... Funnet ut hvor mye energi en to-åring har. Og at jeg er alt for gammal til å holde følge... :rolleyes:


#555

nellie sa for siden:

Spist sjokolade til frokost!:D


#556

Carisma sa for siden:

Klødd meg under nesa med chili på fingrene! :eek: fikk åpnet bihulene hvertfall....


#557

mereo sa for siden:

Litt som å lukte på hornsalt?


#558

katten sa for siden:

I dag har eg kosa meg med strikketøyet og berre nytt søndagen, til tross for mindre bra vær :)


#559

Jammo sa for siden:

Vært på kveldsvakt på jobb :)


#560

milena sa for siden:

Eller i går... hatt det verste migreneanfallet på jord (våknet heldigvis i dag smertefri).


#561

mereo sa for siden:

... eksamen i historie..
Jeg er ikke nervøs - neida, joda, neida....


#562

smgj sa for siden:

Hodepine.


#563

langaard sa for siden:

Rensa i hagedammen:) (med feber:cool:)


#564

Anarko sa for siden:

Hatt det heftigste migreneanfallet på år og dag, men likevel gjort ferdig refleksjonsnotatet mitt. Hurra!


#565

milena sa for siden:

Det er noe i lufta... Jeg hadde det i går...


#566

Anarko sa for siden:

Herlig! Satser på at vi slipper unna en stund fremover nå :)


#567

Dilly sa for siden:

Jeg er også ganske daff, men jeg har vært på jobb i hele dag, planta litt etter at jeg kom hjem, vasket noen maskiner med tøy, bakt verdens beste lavkarborundstykker.... og til slutt: kosa meg med 2 glass rødvin... nå er det snart natta for meg, kjenner jeg.


#568

mereo sa for siden:

Fått 4 på Historie eksamen - å er i strålende humør, så godt humør at jeg kjøpte potetgull til samboeren så han kunne feire for meg.. Jeg spiste lavkarbo mat i stedet ;)


#569

Dietta sa for siden:

  • fylt opp bilen med alt som skal med til sesongstart på hytta + ca 50 liter beis :D

#570

mereo sa for siden:

Hatt så vondt i hodet at jeg snart ramler av stolen :(


#571

Anarko sa for siden:

Bestått midtevalueringen <3


#572

nellie sa for siden:

Jaa. I dag har jeg bakt to kaker, meldt meg inn på nytt treningssenter, vært i 16. maifeiring i barnehagen, stått i kø, kjørt halve Sarpsborg og Fredrikstad rundt for å finne et par fine, hvite sko i størrelse 27, med en treåring på slep. Aldri en feiring uten litt stress!:)


#573

nellie sa for siden:

Og spist 3 skjeer med soft-is!:)


#574

Bønna200 sa for siden:

Æsj, det hørtes vondt ut! :p
Ååååh... Softis med sjokoladestrø. :love: Hvorfor måtte du bringe dette på bane? ;)


#575

nellie sa for siden:

Det smakte greit. Men ikke mer enn det!:) Jeg spiste opp restene etter at treåringen var ferdig.:p


#576

Bønna200 sa for siden:

Det er jo gjerne sånn. Når jeg spiser en ting jeg forestiller meg er fantastisk, så er det bare greit. Får trøste meg sjøl! :lol:


#577

nellie sa for siden:

Du går ikke glipp av så ille mye!:) One second on the lips, a Lifetime on the hips, osv.:p


#578

Bønna200 sa for siden:

Ja, de sier så. ;)


#579

Carisma sa for siden:

hadde det enda lagt seg på hoftene skulle jeg levd på soft-is! :rolleyes:

I dag har jeg gått i to 17.maitog (ca 100m i hver, men :D)


#580

TrillTrall sa for siden:

Tilbragte natten til i dag delvis med hodet i dass, delvis i en bøtte... Og jeg var ikke engang på fest i går!

Så dagen ble rolig for min del, droppet å dra til byen for å feire med ungene, men ble hjemme hos Lille Gubben. Han dro ut og feiret med sin familie (søsken, inkelunger og foreldre) mens jeg koste meg hjemme alene i fred og ro. Puslet litt i hagen så nå er det straks klart for å få noen frø og planter i jorda, lille-drivhuset har kommet ut av stallen og småplantene har kommet inn der fra stuevinduet. :)


#581

Anarko sa for siden:

gått på 3 fjell! Blitt litt solbrent på skuldrene, til tross for at jeg har smurt meg.


#582

vaskeklut sa for siden:

I dag har jeg hatt en sånn det bitteliten og forholdsvis ny og sovende baby i armene! Til og med jeg måtte innrømme at den var litt søt :hearts:


#583

Kanutten sa for siden:

:love:


#584

Anarko sa for siden:

funnet ut at jeg ikke liker Ricotta-ost. Merkelig sak. Noen som har gode forslag til bruk? Vil ikke kaste resten...


#585

smgj sa for siden:

Jobbet 3 timer i hagen og blitt sliten.


#586

langaard sa for siden:

Satt inn ny ytterdør, veldig fornøyd med resultatet:D


#587

Carisma sa for siden:

... Vandret fornøyd ned etter lunsjen på jobb, for å oppdage at bh-spillen min stikker ut av genseren rett over brysthøyde. :flau:


#588

vaskeklut sa for siden:

Hah, jeg har gjort lignende (bare ikke i dag) :D Sto og plukka spiler inne på kontoret (hvor man står på utstilling til alle og en hver :rolleyes:


#589

langaard sa for siden:

Sola meg i hagen, spist middag på stranda, vært på kaffe hos gode venner, sitt ute på kvelden ved utepeisen med ei god bok, en perfekt dag:D


#590

Bønna200 sa for siden:

I dag har jeg klart å få dyna i øyet. :rolleyes: Hvordan jeg klarte det lurer jeg virkelig på... Men det svir i hvert fall ganske bra og jeg ser litt tåkete. :o


#591

Dietta sa for siden:

Begrepet "Å fa øye på noe" fikk plutselig uante dimensjoner :lol:


#592

Bønna200 sa for siden:

:lol:


#593

Jeiform sa for siden:

Idag har jeg i ren nysgjerrighet klippet av meg alt håret på hodet :eek: "im Britney bi***"


#594

Carisma sa for siden:

Våknet på hotell, shoppet bort alt for mye penger, skravlet med veninne på cafe og nå er jeg slakt i sofkroken hjemme...


#595

Cyan sa for siden:

Før klokka 9 skiftet 7 diarebleier. Så der fikk dere litt god, gammel småbarnsmor-TMI på en søndagsmorgen :p


#596

Dietta sa for siden:

I dag har jeg nådd 6000 innlegg på lavkarbo.no.
(Hva pokker er det jeg bruker dagene til :eek:)


#597

vaskeklut sa for siden:

Noia for å gjøre noe som krever kontakt med omverden.


#598

smgj sa for siden:

... lite arbeidslyst.:nedfor:


#599

vaskeklut sa for siden:

sette seg sammen medskal vi sture i lag?


#600

nellie sa for siden:

slått alle verdensrekorder i selvbedrag.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.