< Tilbake til oversikten

I DAG har jeg

#301

Dietta sa for siden:

  • sovet 2,5 timer i natt
  • vært på Hab teamet med den nattepipende rakkeren
  • og nå skal jeg sove på sofaen :D

#302

mereo sa for siden:

2,5 timer er det smittsomt? For det var det jeg å hadde..


#303

Anarko sa for siden:

Jeg skal også sove på sofaen :D med mitt nyinnkjøpte fleeceteppe <3


#304

Dietta sa for siden:

Mulig det altså, hvis du er en av våre nærmeste naboer :p
Junior her sover med SpO2 måler, og når han puster for dårlig, piper det no' inni granskauen i alarmen. Så hvis du har sovet dårlig pga mystiske ulelyder, så vet du hvem som har skylda ;)


#305

Anarko sa for siden:

Jeg sov "middag" i 2,5 timer! :O Garantert smittsomt.
Nå er det middag, og ingen umiddelbare soveplaner :P Skal snu døgnet for nattevaktshelg, så det gjør egentlig ingenting :)


#306

Vettel sa for siden:

  • har vært på barnevognskino. Og klarte gå på feil film..haha! (skulle på Call Girl, havnet på Breaking Dawn...)


#308

mereo sa for siden:

Haha jeg bor jo i Buskerud, men kanke si at jeg har hørt noen ulelyder..
Har der i mot suselyder på jobb?


#309

mereo sa for siden:

har jeg endelig gått hele veien til jobb :D Uten at beina gikk ut i streikk..


#310

Dietta sa for siden:

Niks, suselyder på jobb vil jeg ikke ha skylda for :p


#311

mereo sa for siden:

Skylder på sentralstøvsugerluka som ikke slutter å suse med mindre jeg planter mine 70+ kg oppå der :P


#312

Lavkarboforlivet sa for siden:

Hatt veiing:D:heia::heia:
Og jeg SKAL:
-lage kokosbiter til kveldskosen
-gå en tur
-lage hvitløkssmør til biffen ikveld
-og kose meg:D


#313

Dietta sa for siden:

I dag var det min tur :nei:


#314

vaskeklut sa for siden:

:klem:


#315

smgj sa for siden:

:klem:


#316

Anarko sa for siden:

  • Fått frokostbesøk kl 7.30. Stilte opp med kaffe, te og frukt.
  • Trent i en time
  • Shinet hele leiligheten
  • Pyntet til jul
  • Sprengt pærene i minijuletreet mitt
  • Vært på nattåpent
  • Vunnet en mobil og gavekort på 100 kr
  • Kjøpt 2 julegaver og litt smådill og dall
  • Kjøpt meg nytt juletre og englehår til lite penger siden jeg hadde vunnet gavekort :D

#317

BenteR sa for siden:

I dag har jeg vasket trekket på Ikea sovesofaen vi har i loftstua siden et av dyrene tydeligvis har hatt et aldri så lite urin-uhell der (stinka lite godt :mad:) og så har jeg fått hjelp av eldsteguttungen til og vri det opp (tungt som fy og vri)
Jeg har også hatt besøk av min favorittbror som tydeligvis vil herme etter meg. Han er født med lavt stoffskifte, men har fått skikkelig trøbbel med stoffskiftet (TSH på langt over 30) de siste månedene, han har slitt i måneder med problemer med magen og i dag kom han med et skikkelig kraftig utbrudd psoriasis, type kjøttkake over hele begge beina, for første gang i sitt liv. :(


#318

mereo sa for siden:

Sett mange fine pyntede busker til jul i det jeg gikk i mørket på vei til jobb :D


#319

Anarko sa for siden:

Stått opp tidlig, spist en liten frokost, trent, spist en større lunsj :P og lest til eksamen.
SKAL: lage fyllt paprika til meg og sambo til middag.


#320

Carisma sa for siden:

Vært to dager i den nye jobben!


#321

nellie sa for siden:

hatt tidenes mest ustabile humørsvingninger!:)


#322

ElisaT sa for siden:

gjort som jeg har gjort de siste ukene, lest pensum. Men i morgen er det eksamen, og etterpå er det FERIE!!!


#323

akas sa for siden:

Lykke til, ElisaT!!! Tenk så deilig det skal bli med ferie!!!


#324

Dietta sa for siden:

Lykke til herfra også. Krysser fingrene for at det går bra :heia: :heia:


#325

Anarko sa for siden:

Lykke til med eksamen! Her leses det enda.
I dag har jeg:

  • stått opp tidlig
  • trent
  • lest
  • sovnet på sofaen til tross for at jeg i desperasjon har hellt nedpå med sukkerfri redbull
  • drømt at sambo spiste opp røykelaksen min! HMF!
  • Lest mer
  • Støvsuget
  • Lest
  • Laget middag

#326

TrillTrall sa for siden:

  • fryst på meg iiiskalde fingre da jeg måtte skrape is fordi noe er galt med Volvos server eller noe sånt så fjernstyringa av dieselvarmeren ikke virket

  • trent styrke igjen! :heia:

  • hatt seinvakt på jobben, med verdens herligste kollega som syntes jeg var kjempetøff i fjortisens avlagte, knallgrønne hettejakke! :)

  • kjørt hjem på halvskummelt føre

  • kommet til varm sture og verdens beste Lille Gubben :love:


#327

ElisaT sa for siden:

Tusen takk!


#328

silje21 sa for siden:

idag har jeg blitt ferdig med alle julegavene :D


#329

nellie sa for siden:

I dag har jeg fått nok av sutring og drittspising. På tide å slutte å synes synd på meg selv og ta meg i nakkeskinnet.


#330

Dietta sa for siden:

:heia:


#331

langaard sa for siden:

-Stått opp tidlig pga hoste:(

  • Handla ferdig julegaver
  • Laga middag
  • Trent styrke
    -Gått tur med hunden
    -Tatt en halv time sol, deilig:)

#332

Carisma sa for siden:

Stått ute førti minutter i ti minus og vind og ventet på en jævla buss som aldri kom! :realmad:
Praiet en taxi, hoppet av for tidlig, løp til togstasjonen.... Rakk toget, men hostet i en time i STREKK etter løpeturen i kulda!
(nevnte jeg fått stikkinger i lungen :mad:)


#333

Bønna200 sa for siden:

-Våkna med dålig mage på hotellrom i Dublin.
-Fått beholde rommet til avreis klokka to.
-Sitti på Starbucks 1,5 time på flyplass.
-Sitti 40 minutter ved gaten... :rolleyes:
-Flydd to timer.
-Kommet hjem til lykkelige puser og pipper. :love:


#334

BenteR sa for siden:

I dag har jeg bare slappet av og kost meg :)


#335

Kanutten sa for siden:

Stekt opp en hel haug med lavkarbobrød stekt i paiformer. De har fått ymse krydder på seg. :sikle:


#336

nellie sa for siden:

Satt på en vaskemaskin med treningsklær, gjort klar en vaskemaskin med ullklær, spist egg, spist pecannøtter, satt på en oppvaskmaskin, skrevet ned målene mine for det nye året.


#337

smgj sa for siden:

Begynt på babyteppe nr 2... Kommer til å bli lei, ja...



#339

Dilly sa for siden:

Så spennende! De ser flate ut, har du tatt dem ut av paiformene før du tok bildet? Hvilken oppskrift brukte du?
Hilsen mase-Dilly :)


#340

Dilly sa for siden:

Flott at det gikk bra til slutt. Lykkelige puser må jo være den beste komme-hjem-opplevelsen :)


#341

Bønna200 sa for siden:

Fått beskjed om at Phelixpusen min kommer hjem fra sykehuset i morgen! :)


#342

Dilly sa for siden:

Jeg har bare puslet rundt hjemme, måka snø, laget middag, vasket tøy, rydda litt og kosa meg masse.
Slapper av før innrykk av koselige venner til mandag.


#343

Kanutten sa for siden:

:ja: De er paddeflate. :rodme: Brukte ikke oppskrift, bare sånn klæsja sammen? :p De ble gode og er gode og holde i. Ypperlig som minipizzabunn.


#344

Kanutten sa for siden:

:love: :roert:


#345

Dilly sa for siden:

Klæsja sammen høres greit ut :) vi lavkarbere har det med det :)


#346

Bønna200 sa for siden:

:ja: :klem:


#347

smgj sa for siden:

:D

Så glad for å høre dette!

Jeg har bare latet meg, solet meg og strikket videre på babyteppe nr 2 mens lytter til lydbok.


#348

Bønna200 sa for siden:

Jeg tror jeg skal gå på vekta, for jeg er siker på at jeg veier 20 kg mindre enn for en time siden. :p


#349

Carisma sa for siden:

... og sambo kjøpt nye dyner til både oss selv og gjesterommet, kjøpt teppe ti stua og vært på kino og sett Hobitten!


#350

BenteR sa for siden:

I dag har jeg laget briocher som kuvertbrød til gjengen min uten og smake på ett eneste :heia:


#351

milena sa for siden:

Flyttet til mitt eget (leide) lite krypin etter flere måneder på pikerommet!!!


#352

BenteR sa for siden:

Gratulerer milena!


#353

Anarko sa for siden:

bestemt meg for nyttårsfortsett.


#354

Røsslyng sa for siden:

...Bakt lavkarbobrød, som jeg storgleder meg til å lesse fullt med deilig smør og pålegg! :-D


#355

smgj sa for siden:

Nesten tryna den sentrale serveren i driftsmiljøet på jobb, men rodd det iland igjen... :D


#356

vaskeklut sa for siden:

vært på nyjobben og hilst på folk, fått et lass dokumenter og en arbeidsplass! :heia:


#357

mereo sa for siden:

Så har jeg sett tidenes mest glorete juletre på vei til jobb..
Det var alle mulige farger og 40 tonn med julelys.. Ekstremt!


#358

Dietta sa for siden:

Gratulerer :heia:

  • jeg har vært på apoteket, på Kiwi og ellers ryddet litt her og litt der....ser forøvrig at jeg må rydde litt mer der....

#359

Kanutten sa for siden:

Laget suppe av alt av rester i kjøleskapet. Ble faktisk god!
Bakt brød til karbspiserne.
Bakt sjokkiskake til karbspiserne.
Stekt vafler til karbspiserne.

Alt av rester skal bort med andre ord!

Omtrent halvert spisebordet i stua; tok bort to klaffer og fire stoler. Nå er det passelig stort igjen med seks stoler.

Prekivert julepynt og pakket bort.

NÅ har jeg en liten siesta!


#360

Bønna200 sa for siden:

Spist en liten skål lapskaus med både potet og gulrot. :eek:


#361

vaskeklut sa for siden:

:eek: nå går nok verden under! redde seg den som kan!

ellers: jeg har (vel, teknisk sett i går) sett maaaaaange gakkgakker svømme over nidelva :D :love:


#362

Bønna200 sa for siden:

:lol:

Åååå, gakkgakker! :love:


#363

Dietta sa for siden:

Ærru gæærn jente :confused::p Nå står ikke verden til påske :D


#364

Anarko sa for siden:

Bestått anatomieksamen :D
Løpt halvmarathon på treningssenteret.
Spist masse moussaka.
Kjøpt cola zero som "feire-eksamen-drikk". Istedet for champagne.


#365

Dietta sa for siden:

Gratulerer :heia: :heia: :heia:


#366

Anarko sa for siden:

Takk :D Hoppende glad! Sikkert derfor jeg hadde så intenst med energi på trening.


#367

Carisma sa for siden:

Prøvd qigong. Det var... Sådær....


#368

vaskeklut sa for siden:

jeg også! og jeg synes også det var sånn... så där... var fint for pustebevisstgjøringa og å senke tempoet litt. men å flytte på imaginære energiballer var ikke helt min greie :o


#369

Carisma sa for siden:

Hun fokuserte ikke på pusten i det hele tatt, så det ble jeg litt sur for. Så jeg prøvde å bruke yogapust og holde bandaene jeg da, for å få noe ut av det også. Men jeg fikk åpnet opp en litt for stiv brystkassen hvertfall :ja:


#370

vaskeklut sa for siden:

what, halve poenget er jo pusten..! o_O bra det åpnet for deg! :ja:


#371

smgj sa for siden:

Det jeg husker fra de rene quigongtimene jeg var på var at instruktøren vektla rolig utpust gjennom munnen på bevelgelser ut fra kroppen og rolig og dyp innpust gjennom nesa helt inn i mellomgolvet på bevegelser inn mot kroppen....


#372

vaskeklut sa for siden:

:ja:


#373

Carisma sa for siden:

Hun sa pust med "nasan" et par ganger bare.


#374

vaskeklut sa for siden:

:eek: det er jo pusten og de rolige bevegelsene som ER HELE POENGET. herlighet :rolleyes:


#375

langaard sa for siden:

Handla inn uraffinert havsalt, skal fermentere kål i morra:)


#376

smgj sa for siden:

Spennende! Bare bank & press godt ... og stikk noed noen ganger i dagene framover for å løse ut eventuelle gasslommer så går det nok bra.

Jeg har hatt lett hodepine i hele dag og gleder meg stort til senga... (Men først "sy"-klubb)


#377

langaard sa for siden:

Takk for råd, dette blir spennede:D


#378

langaard sa for siden:

Da står kålen i kjelleren og godgjør seg:D


#379

silje21 sa for siden:

Kjempet med en huepine fra helvette, fått masse kos fra katten oooog drukket sjokolademelk ^^


#380

MaMilla sa for siden:

...prøvd russeball kjolen min, og den var alt for stor:stortsmil:stortsmil:stortsmil Var russ -98, så dette er stort. OMG ble jo helt ekstatisk:heia::heia: (og ja jeg har den fremdeles i skapet , selv om den ikke har passet siden 90 tallet:D)


#381

Bik sa for siden:

Vært på jobb, rydda og støvsuget, gått en tur sammen med min beste venninne og sett tv :)


#382

smgj sa for siden:

Hatt hodepine, vært svimmel og kvalm ... OG ... vært på swingkurs. Det var gøy - iallfall da rommet sto stille.


#383

langaard sa for siden:

Må ikke swinge når du er swimmel:p God bedring:klem:


#384

Lavkarboforlivet sa for siden:

J-Fått trent igjen, etter to dager stopp pga oppblussende betennelser (typisk dårlig periode). Heldigvis gikk det ført over og jeg håper jeg tålte dagens økt bra. Alt kjennes ok ut så langt!

  • Spist rester av kjøttgryten fra igår, Nam.
    -Brettet frem løshud på bloggen min, snakker om den usminkede sannheten altså:p
  • Gjort unna en del jeg skulle gjøre på dataen.
    -Installert et program på dataen jeg ikke skjønner en fritt av, og som jeg oppdaget at jeg ikke trengte:p
    -Sett på tv ikveld, og det skal jeg gjore resten av kvelden ogsaa:)

#385

nellie sa for siden:

gjort AKKURAT samma som i går. Lagt så stille som overhodet mulig på sofaen og sett på TV.


#386

vaskeklut sa for siden:

... gjort minst mulig, slik som nellie over her :cool: :D


#387

Dietta sa for siden:

  • sovet leenge, hatt besøk, laget chiligryte, rekt opp tunikaen min, begynt på ny tunika med riktig garn og ellers ikke gjort noe fornuftig i det hele tatt :)
  • jo forresten, jeg har blitt forkjølet, men det er ikke særlig fornuftig :mad:

#388

annex sa for siden:

Tatt kontakt med advokat for å få hjelp overfor NAV

  • et stort steg, tror jeg

#389

Gerd sa for siden:

Vært hos tannlegen- 0 hull :D
Vært effektiv på jobb :D
Fyrt i ovnen kos
Laga middag :D


#390

ElisaT sa for siden:

I dag har jeg kræsjet med bilen :eek:! Jeg kom rundt en sving, og det var speil blankt. Bilen snurret rundt en gang før den smalt inn i autovernet og spratt bakover. Takk og pris for at farten var lav, og at jeg var på en lite trafikert vei! Jeg visste det var glatt, og kjørte deretter, men det var rett og slett polert skøyteis med litt snø på. Et par minutter etter kom tilfeldigvis en fyr fra et eller annet veivesen-liknende greier, og hjalp meg å stroppe sammen bilen. Det kom kjørende noen til, og det holdt på å gå riktig galt fordi det var så blankt.

Det går bra med meg, og jeg klarte å kjøre videre med bilen, men den er ganske så maltraktert. Dette trengte vi ikke nå! Livet som voksen student er ikke veldig fett, så det blir nok endel tog på meg framover. Men jeg er såpass pragmatisk at jeg er lykkelig for at jeg er hel, og bilen er bare en ting. Og så er jeg glad for at det skjedde der det skjedde. Hadde det gått galt noen km før hadde det ikke vært autovern, og da hadde jeg endt i vannet!


#391

langaard sa for siden:

Så godt at det gikk bra med deg:klem:
Jeg har totalvraka en bil en gang, skikkelig ekkel opplevelse, jeg har blitt en meget forsiktig sjåfør etter den hendelsen:)


#392

Carisma sa for siden:

Måttet ringe pappa for å komme og hjelpe med bil som ikke startet.... :o


#393

ElisaT sa for siden:

Takk :klem:, ulykker er aldri morsomt. Det viktigste er at det går bra med personene, det materielle er uvesentlig. Jeg må ærlig si at jeg slet med å sove i går, hver gang jeg lukket øynene satt jeg i bilen som snurret ukontrollert rundt. Men jeg sovnet til slutt. Jeg grugleder meg til å komme hjem og kjøre (den andre) bilen, like greit å få satt seg bak rattet så fort som mulig.


#394

mereo sa for siden:

WOHO. Høres ut som noe jeg gjør nesten :P


#395

Bønna200 sa for siden:

:eek: Som du sier, bra det gikk bra med deg! Bilen får det være "det samme med" i en sånn situasjon.


#396

mereo sa for siden:

Vær glad det gikk bra med deg :)
Been there done that, fortsatt ikke gøy!


#397

senka sa for siden:

Har stått opp fra senga ;) ja, det er ingen selvfolge
har lagd tysk ostesuppe uten ost :D
har trent litt i dag :)


#398

akas sa for siden:

Oj da, ElisaT! Hvilken opplevelse. Må si at jeg gruer meg litt til å skulle kjøre så langt på vinterveger i neste uke. Man kan liksom ikke sikre seg 100% når føret er slik! Så godt at alt er bra med deg! :klem:

Det er "Tulipanens dag" i Sverige i dag. Sender deg en blomst! :blomster:


#399

ElisaT sa for siden:

Helt enig, jeg er bare sjeleglad det gikk bra med meg!

Tusen takk for gode tanker og blomster, Akas, jeg elsker tulipaner! Nå kjørte jeg på snødekt (is...) vintervei i Aust-Agder. Så fort jeg kom på litt mer trafikkert vei var veiene saltet og kjøreforholdene fantastiske. Så mitt tips til deg er at du holder deg på hovedveier :).


#400

vaskeklut sa for siden:

Oi! ElisaT, bra det erhm.. gikk som det gikk! At det gikk bra med deg altså!

  • I dag har jeg veldig vanskelig for å våkne :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.