< Tilbake til oversikten

I DAG har jeg

#1

Kanutten sa for siden:

-gjort
-hørt
-sagt
-sett

etc etc

Dette er en tråd for ting I DAG!

Jeg har tatt bilde av poden i dag...

Han er myk... Slik jeg var for noen år siden...Sukk.....


#2

Nerthus sa for siden:

-gjort: minst mulig, men fått vasket klær... litt giddaslaus serru :)

-hørt: at et par kolleger mente jeg burde BLI og søke på lederjobben som blir ledig nå straks (og ikke stikke av til ny arbeidsgiver ;))

-sett:
at rododendron min blomstrer som fy! Se bilde :) Hjelper med sol så man faktisk kan komme seg ut på terrassen å SE den også!

  • sagt: ikke noe jeg er spesielt stolt av ;)

#3

Mariann S sa for siden:

-gjort: begynt å rydde på boda på loftet, har fylt 4!!! svarte bossekkar, og det viser ikkje :(
-hørt: på Freddie Mercury :hearts:
-sagt: at no VIL eg ha sommarvarme ;)
-sett: på staudene i beda mine :love:


#4

Dietta sa for siden:

  • i dag har jeg vært på skoleaslutning for Junior - for alle siste gang på den skolen :hylgrine: Det var så flott av jeg griner ennå.

  • pakket fedig denne deiligheten, så vi er klare for å dra på treff til Danmark i morgen :heia:


#5

ElisaT sa for siden:

I dag har jeg fått sommerens første gnagsår, gikk tur i nye sko.
Jeg har sittet altfor mye på pcen og i mobilen, masse tull med skolen, og noen må jo ta tak...
Jeg har nytt sola, først gjennom vinduet fordi det var så kaldt, så ute på terrassen.
Jeg har lest ferdig en pensumbok og skrevet masse notater til.
Jeg hoppet over middagen og spiste lavkarbosmørbrød med brie og leverpostei.

Kort sagt en fin dag, bortsett fra litt for mye irritasjon i forbindelse med skoletullet.


#6

Kanutten sa for siden:

  • fått feriepenger!!!! Den nette sum 4492 kr! :heia:
  • hatt en gjøk på besøk! En ekte gjøk altså! :lol:
  • snakket med en fjern eldre slektning. Dama var så fabelaktig at jeg kommer til å ha kontakt med henne.
  • snakket med arbeidstilsynet... Det er ting jeg ikke får gehør for på jobb.

#7

Mariann S sa for siden:

laga ei ny 'ladning' med pinneis :love:
hatt vafle-gjester :)


#8

Nerthus sa for siden:

Fiksa "kattetoalettbedet" med grønn plantenetting, appelsinskall, kaffegrut, mynte og sitronmelisse og tagetes!

Krysser fingrene for at det holder kattepizene vekke når de ikke får til å gravei jorda - og det lukter så sitrus og kaffe at de ikke vil bajse der lengre!


#9

Kanutten sa for siden:

-vært hos psykoputta. Hun skal få meg frisk sier hun! Jeg er en forknytt muskelbunt med feil pustemønster, men det skal hun fikse sier hun!

-handlet inn massevis av planter. Regner med at langaard fikser sommern!


#10

stinei sa for siden:

...kjørt tog. Masse.


#11

Mariann S sa for siden:

BADA i sjøen i SOMMARVARMT ver :heia:


#12

langaard sa for siden:

Mee do:suss:
Imorra får vi sol:D


#13

Kanutten sa for siden:

:klem: Visste jeg kunne stole på deg!!! :love:


#14

Kanutten sa for siden:

  • stripet håret med sånn hjemmestriping... Sambo er flink til å trekke ut tuster.

  • måttet helbleke håret grunnet gule striper.... :o

  • måttet farge over med askefarge for å dekke lysorangerosa hår! :eek:

Håper jeg våkner opp i morgen med håret på hodet og ikke alt på puta... :p


#15

Kanutten sa for siden:

Og nå har jeg vasket håret med en intens lilla sjampo... Ble ikke bedre så derfor har jeg nå en ny kur med bleking i håret! :eek:

Er ikke skallete damer ganske kjekt på sommertid? :o


#16

Bønna200 sa for siden:

Du blir sikkert kjempesexy! :p

I dag har jeg endelig fått kjøpt meg nye joggesko! (1400 kr! :eek:)
Også har jeg starta min egen journal her på forumet, etter å ha lurt litt på det en god stund. :)


#17

langaard sa for siden:

Skalla nordlandsdamer er supesexy:p


#18

BenteR sa for siden:

I dag har jeg
-hatt besøk

  • gjort lite foruten litt eksperimentering på kjøkkenet og måling av blodsukker for og sjekke eksperimentet (gikk ikke, blodsukker på 11,6 tre timer etter spising:mad:)
  • sagt at jeg er så glad for at alle dager IKKE er like
  • har fått en ny potteplante

#19

Mariann S sa for siden:

.....akkurat stått opp, og nyter en kaffe uten å behøve å sjå på klokka :ja:


#20

Fancy sa for siden:

-gjort - trent, dusjet, spist frokost, matet Ellie krølle, ryddet/vasket kjøkken og stue :)
-hørt - The cleveland show på TV
-sagt - one hundred sixtyeigth fivehundred minutes (En sang, å ja, er mange skrivefeil)
-sett - TV.

:)


#21

LaLa77 sa for siden:

.... vært ute i hagen og drept en absurd mengde ekle slimete snegler :)


#22

Gerd sa for siden:

hittil i dag har jeg... stått opp :D


#23

Kanutten sa for siden:

  • farget håret litt mørkere igjen... Det ble bare rosagult etter seansen min i går. :o

#24

langaard sa for siden:

  • Drukket morgenkaffe i strålende solskinn på altanen:)
  • Klargjort båten til sjøsetting:)
  • Vært på kaffebesøk hos gode venner:)
    -Grilla i deilig sommervær:)
  • Drikker i skrivende stund, hvitvin med min kjære på platten med utepeis:love:

#25

BenteR sa for siden:

I dag har jeg vaska hele huset!
Jeg har fått et såpestykke som lukter så deilig rose, at hele badet lukter


#26

Mariann S sa for siden:

Hørest vanvittig deilig ut :):)

Har vaska masse klede, ellers har eg slappa av i heile dag i avogpå sol og varme :D


#27

Kanutten sa for siden:

:heia: Jeg vet om flere hus som gjerne vil bli vasket! :spent:

  • vært på jobb..... Det var konstant 30 grader inne på rommet der jeg holder til, uten muligheter for lufting. Jeg løsner vel snart fra beinet...:hjelp:

#28

BenteR sa for siden:

I dag har jeg fått vaska sengklærne, hatt dem ute til tørk og lagt dem på sengene igjen.
Jeg har fått en ny fotkrem
Jeg har gjort unna noen telefonsamtaler jeg hadde utsatt


#29

Kanutten sa for siden:

  • gjort nada? :eek:

Skal snart inn og lage ostesuffle! :sikle:


#30

langaard sa for siden:

Vært på sykehus for undersøkelse av en kul på halsen, operasjon ble bestemt :mad:


#31

Dietta sa for siden:

Huff da :klem: Håper det er noe helt ufarlig, og at du ikke må vente lenge på operasjon.


#32

langaard sa for siden:

Det skulle vist gå ganske fort, satser på at det er noe godarta:nedfor::klem:


#33

Yonah sa for siden:

I dag har jeg i grunn kun flydd rundt og pakket og ordnet til padletur til helgen.
Fått pakket klær til alle, tørrmat, soveposer osv.

Nå skal jeg ta en runde med kantklipperen og pynte opp litt i hagen.


#34

Kanutten sa for siden:

Signerer! :klem:


#35

Kanutten sa for siden:

:love: Du verden som jeg savner trangiaen min og koksene. Det er såååå lenge siden jeg var på en skikkelig TUR!

Tror jaggu meg jeg skal dra med meg ungene en tur i morgen. Blir ikke padletur, men vi skal i allefall kaste flyndre!

Tusen takk for ide! :heia:


#36

Kanutten sa for siden:

  • kjøpt ny veske... Nå har jeg bare ti-tjue stk i skapet... :o Alle ligner litt på hverandre, så sambo tror jeg har bare noen få. Det er kun størrelse og litt fargenyanser som skiller.

  • vært hos manuellputten min. :heia: Han virka litt lei seg når jeg fortalte at hun nye putta mi ikke vil at jeg skal gå til ham samtidig som jeg går til henne. :love: Så jeg skal ha behandling to ganger i uka nå hos ham før jeg går over til hun nye! :lol: Men jeg fikk klar beskjed om at jeg måtte komme tilbake så snart jeg fikk for mange vondter jeg ikke taklet.. :p Jeg har når siste timen er "asestyrt" vært 100 ganger hos ham, tar man med kake da??

  • rigga til for grillings! Det er nydelig vær i dag, bikinivarmt og barelatesegvarmt. Sender gode godtvarmtværvibber til dere sørpå. :meditere:

  • vært på kafe sammen med mamma. UTEkafe slik at hun kunne få spise kake, drikke kaffe OG røyke samtidig. DET er snadder for henne! :love:

  • vært med flere sekker klær til fretex. Klarte la være kjøpe noen snasne røde sko som jeg vet ikke er bra for ryggen min. Men kaaanskje jeg fyker og kjøper dem i morgen.. Hvis de er der da var det ment at jeg skulle ha dem. :ja:

  • gitt bort et fryseskap til noen som trengte det. Det var helt nytt (arvegods), men vi hadde ikke behov for det og det gjorde godt å GI det bort. Vet ikke hvem som hadde beste følelsen etterpå; sambo og jeg eller de som fikk det.


#37

Gerd sa for siden:

... hatt det fryktelig travelt på jobb :D
... laga middag og spist..... :D

Og skal snart hjelpe søs å rundvaske spikertelt :D


#38

ElisaT sa for siden:

  • kjørt min kjære til bussen og datteren vår på jobb
  • gjort noe av det jeg hater mest, nemlig renset avløpet i badekaret for hår (les: mine :D)
  • kjøpt nydelige 2 orkideer som lyser opp på en regnfull dag
  • laget deilig suppe, og så pass mye at jeg har 2 ekstra porsjoner
  • vært altfor mye på pc'en siden været allikevel er så begredelig...

#39

Yonah sa for siden:

I dag har jeg lært at hoppe over add-medisinen på en av ungene gjør at vi begge får en møkkadag.. Jeg har jo vendt meg til en unge uten raserianfall for alt fra enkle spørsml, til beskjed om at det er natta. Jeg er totalt utslitt i hodet, for dette barnet har kjeklet med et søsken hele dage og mens jeg har prøvd å få unna oppvask, støvsuging og gulvvask og endatil prøvd pakke det siste til kanotur, så har denne kjeklingen og masingen gått som en dur i hodet mitt.. Jeg er totalt utkjørt i hodet...Og ungen har det jo ikke bedre selv, for å slite med å kunne svare på hva man vil spise eller drikke eller i det hele tatt spise opp uten å få påminnelser hvert 10.minutt er jo temmelig slitsomt.

Slike dager glemmer vi og går videre til neste dag i håp om at den blir bedre.

Men jeg har da fått vasket to kanoer, pakket det siste, vaska gulv, støvsuget, kjørt en klesvask og handlet inn litt nøtter og snacks til turen.


#40

Kanutten sa for siden:

:klem:


#41

Dietta sa for siden:

Huff da :klem: Håper morgendagen blir bedre.


#42

Bik sa for siden:

I dag har jeg bakt rundstykker og knekkebrød, og sykla en tur :)


#43

Dietta sa for siden:

  • hentet Junior for siste gang på SFO på skolen hans, 10 år er ugjenkallelig over :hylgrine:
  • pakket og levert Junior til 2 ukers sommeravlastning
  • besøkt svigermor på sykehuset
  • strøket og pakket klær til ferien
  • pakket litt for mannen også
    vannet blomster og ryddet ut kjøleskapet
  • tatt knekken på 4 brunsnegler :heia:
  • bakt 2 lavkarbobrød som mannen skal ha med på ferien
  • og masse masse masse mer

#44

Marina sa for siden:

I dag har jeg sovet leenge. Fordi jeg kunne det. Og så har vi vært på IKEA og svidd av noen lapper. Både kjekt OG nødvendig. Ble litt skuffet over buffeen der. Grønnsakene bestod av salat, agurk, mais, paprika og gulrot. Ikke så mye på en lavkarber som ikke liker paprika mao :p Neste gang skal jeg vurdere å spise FØR jeg går der.


#45

senka sa for siden:

Det er best at du sjekker det,håper inderlig at det ikke er noe farlig,krysser
fingrene:klem: :goodluck:


#46

langaard sa for siden:

Takk Senka:klem:


#47

BenteR sa for siden:

I dag har jeg vært på bytur (3 timer kjøring hver vei) og handla til hagen, dyrene og årets andre bitte-bitte-lille softis som jeg delte broderlig med Roberto, bikkja vår.


#48

Kanutten sa for siden:

  • vært hos frisøren og klipt meg
  • hjemme og bleket håret
  • vært hos frisøren for litt ekstra stussing
  • hjemme og lillavasket håret

:p:p

  • vært hos putten som masserte rompe, legger og lår for å gjøre dem klar til mye gåing i de irske heder
  • kjøpt hvitvin.... Det blir alltid sol dagen etter at jeg har kjøpt hvitvin..
  • vasket dusjkabinettet med koketoprens! Det funket perfekt!
  • vasket vasken på badet etter hårbleking og lillafarging...:p
  • funnet frem ymse fisk i frysern som skal bli middag
  • kjøpt ny sminke og sitter nå på stas hjemme nysminket og nydusjet med ny hårfarge til sambo kommer hjem. Han kommer ikke til å kjenne meg igjen! :snill:

#49

ElisaT sa for siden:

Og klokken er enda ikke tre?! Så deilig med en slik dag :D!

Jeg ble litt nysgjerrig på vasking av dusjkabinettet, hva slags middel var det?


#50

Kanutten sa for siden:

HER er rensen. Siden det stod at den funket mot kalk også dant jeg ut at jeg måtte teste den i dusjen. Det funket veldig bra!

Jeg lager min egen rens av vann og siktet aske. DET funker bra det også! Det blir bare endel mer griseri av det. :o


#51

ElisaT sa for siden:

Takk! Jeg har 2 dusjer som aldri blir fri for kalk. Løper og kjøper :D!


#52

ElisaT sa for siden:

I dag har jeg laget masse mat!

Først lagde jeg et lavkarbobrød til frokost som falt veldig i smak hos besøket på 17 år :)

Etter det bakte jeg Shailenes boller, de falt ikke i like god smak hos husets ungdom, men hos den "eldre" garde, derimot :D!

Så lagde jeg "lasagne"-plater, og lasagne til middag. Besøket vårt skjønte ikke at det ikke var pasta, så det var bra. Datteren min forklarte at mamma spiser ikke mel og sånn, så da lager hun gode alternativer så vi alle kan spise sammen. Greit nok!

Og nå har jeg laget noe jeg ikke har laget på år og dag, etter en veldig bedende oppfordring, nemlig karamellkake. Skikkelig karbobombe, men jeg klarte å styre unna å slikke bollen ren :_punk:!

Og i morgen skal jeg lage mer av "de gode knekkebrødene du lager, mamma".


#53

Bøtt sa for siden:

-gjort :svidd ostechipsen min i ovnen.:cool:
-hørt :at babyer på 8mnd skjønner hva vi snakker om og om vi snakker om dem:)
-sagt:at en hvis person har like stor hjerne som høns:o
-sett:at lille babyen min snudde seg på magen:love:


#54

BenteR sa for siden:

I dag har jeg
-plantet nyinnkjøpte planter i hagen i skikkelig regnvær:boat:
-hørt to av de tre uker gamle kattungene male:hearts:
-gjort katten i huset fornøyd; mista et stykke nytrukket fisk på golvet:o


#55

Kanutten sa for siden:

  • i nydelig solskinn kravlet rundt på alle fire i hagen og luket ugress
  • gått med på at til høsten har jeg bare EN pode i den daglige husholdningen. Eldstemann på 17 år flytter på hybel 150 km unna! :eek:
  • spist kald laks med rømme og agurksalat :sikle:

#56

Yonah sa for siden:

-I dag har jeg kommet hjem etter 8 dager i femundsmarka og fått dusjet. Det er aldri så deilig å dusje som etter en uke eller så på tur!
-Jeg har fått vasket ullundertøyet vårt, som har vært med på noen turer siden forrige vask.
-Jeg har sett cars2 sammen med ungene, kjempeartig film. Jeg digger Taue Bill!!!
-Kommet hjem til et hus der gubben hadde rukket å støvsuge og vaske gulv og tatt oppvasken så oppvaskummen skinte, før han kom og møtte oss i marka på frdag kveld. Å komme hjem til et hus som ikke var i fullt kaos er vel den beste opplevelsen jeg har hatt.


#57

langaard sa for siden:

Forbanna drittværet opp og ned i mente:realmad::realmad:


#58

Marina sa for siden:

Jeg har trent Zumba for første gang :D


#59

Carisma sa for siden:

Bestemt meg!


#60

Kanutten sa for siden:

:spent: For hva da?


#61

Kanutten sa for siden:

  • shoppet sko til den store gullmedalje! Det er opphørssalg på MBT, MBT Norge er konkurs og dermed har Kanutten råd til å kjøpe flere par MBT sko! :heia: ++ et par andre sko som var på salg.... :p

  • siden jeg nå er omtrent hvit i håret, har jeg farget inn noen striper av ymse farger. :ja: Fiiint!

  • handlet klær til Irlandsturen i morgen... Sjelden tid til shopping i Irland. :full:

  • vasket alt av klær etter Sverigesturen vår. Vi brukte omtrent bare badetøy så det ble ikke så mye, heldigvis.

  • pakket nesten alt til turen i morgen! Uansett hvor lenge vi skal være borte pakker vi alltid kun hver vår kabinkoffert. Kjøper en koffert hvis vi trenger å sende noe hjem. Praktisk bortover, men ..... Noen som har lyst å kjøpe et par kofferter?? :p


#62

Yonah sa for siden:

I dag har jeg tatt skikkelig støvtørk, støvsugd, vaska gulv, ryddet skikkelig på kjøkkenet og ryddet bort turutstyr( soveposer, stormkjøkken mm). Fordi jeg inviterte 2 søstre på middag!

Kjempekoselig med middagsbesøk! Laget ost og skinkesalat, dvs alt i forskjellige boller, plukk og miks og tortilla til de som ville ha.


#63

BenteR sa for siden:

I dag har jeg ikke hatt epilepsi-anfall og bare hatt en føling, lungene virker igjen etter at astmaen slapp taket, så nå er huset rent og grønnsåpeduftende + regningene mine er betalt :heia:
Bare en sønn og meg + alle dyrene hjemme, og sønnen og jeg laget ei knallgod suppe med kantareller og svinekjøtt som vi spiste mens vi så en japansk animert film "Paprika".


#64

Carisma sa for siden:

I dag har jeg endelig fått på plass solstoler på verandaen så nå kan sommeren komme!


#65

Mariann S sa for siden:

... lakkert tåneglene blå :D
... må gjere noke koselig når vi sitte i ei campinghytte, og regnet ausa ned :(


#66

Lavkarboforlivet sa for siden:

Koselig syssel i dårlig campingvær Mariann :klem:
Idag hat jeg vasket ned badet i kjælleren hos mine foreldres hus, siden vi venter 2 danske venner på besøk i to uker, som skal hjelpe oss å instruere på cirkus kurset som starter kl fem imorgen:-) vi gleder oss til å treffe de håpefulle barna og ungdommen:-)
Ellers skal jeg male siste strøk på losje-platene til cirkuset:-)


#67

Carisma sa for siden:

At ting ikke kan fortsette slik de er nå


#68

Mariann S sa for siden:

Lykke til med sirkuskurset :) reknar med du skriv litt om det i bloggen etterkvart :) blir spennande å følge med på det :)


#69

langaard sa for siden:

Minnestund for en flott 18års gammel gutt som ikke er her sammen med oss lenger, og for alle de andre som mistet livet i regeringskvartalet og utøya:love:
Tårene sitter løst i kveld.


#70

Kanutten sa for siden:

farget håret hele tre ganger!!

Først ble det sånn eldreamerikadamegråaktig.... :rolleyes: Det SKULLE bli lys askeblond.

Så ble det mellomblond med grønnskjær?? :cool: :confused:

NÅ er det mørkt med heftig rødskjær!! :heia: Det lyyyse håret jeg har hatt i hele sommer er en saga blott. :ja: til minstepodens store glede. :p


#71

langaard sa for siden:

Den store HÅRDAGEN:lol:


#72

Mariann S sa for siden:

:lol:


#73

Dietta sa for siden:

Dårlig med hårete ting her :D

  • jeg har stort sett tørket spy
  • tørket snørr
  • gitt paracet
  • gitt stesolid
  • skiftet rund baut på junior, senga hans og meg selv mer enn en gang
  • kost masse med den lille god'gutten min som nå ligger forholdsvis feberfri og sover rolig :love:

#74

langaard sa for siden:

:love:


#75

Mariann S sa for siden:

:love: :klem:


#76

Kanutten sa for siden:

:love: :klem:


#77

Mariann S sa for siden:

Vasket alt ullundertøyet til tausa mi på 8 - 12 sett henger på tørkestativet :)


#78

Carisma sa for siden:

vært på jobbintervju!


#79

Dietta sa for siden:

Gratulerer :) Tvi-tvi Carisma.


#80

Carisma sa for siden:

Takk... er ikke sikker på om jeg vil ha'n, men :D


#81

Dietta sa for siden:

Det "problemet" får du ta hvis dy får tilbudet ;) Uansett er det alltid moro at man blir innkalt til intervju - å vite at ens kunnskaper blir vurdert til å være så bra at man er en kandidat til jobben :D


#82

Carisma sa for siden:

Absolutt. Dessuten var det som ringte meg, ikke noe jeg søkte på, så gøy å sjekke ut i det minste. Og godt å holde intervjuskillsene ved like. :rolleyes:


#83

Dietta sa for siden:

Å bli head-hunted er bestandig morsomt. Har opplevd det jeg også, men takket nei til jobben. Fikk høynet lønnen der jeg var da, og det gjorde ingenting :D


#84

BenteR sa for siden:

I dag har jeg knust enda en kaffikopp
malt andre strøk på skapene
gått tur i snøvær
og laget gløgg til gjengen min


#85

Carisma sa for siden:

Vært hjemme med sykt barn...


#86

Gerd sa for siden:

I dag har jeg..... stått opp :D


#87

TrillTrall sa for siden:

I dag har jeg -

  • omsider funnet Skyr naturell!!! Hurra!!!

  • kjøpt en "jogge-kose-dress" i ull fra Janus, i LILLA! Ble så glad da jeg fant den, det er akkurat det jeg har lett etter. :)


#88

Annala sa for siden:

-stått opp uhorvelig tidlig ;) 04.55
-løpt gjennom dusjen og kommet meg på jobb
-sett ett nytt lokomotiv, første gang i Norge sa mannen
-snoka rundt innpå her og andre relaterte sider
-skrevet litt her og der
Har da fått utrettet både nyttige og unyttinge ting hittill idag, etter jobb hjem og lage elg-karbonader til middag :)


#89

BenteR sa for siden:

I dag har jeg fått unna noe papirarbeid, som jeg hadde utsatt ei god stund.


#90

Carisma sa for siden:

I dag har jeg problemer med å bestemme meg!


#91

Lavkarboforlivet sa for siden:

Vært på taxitur til butikken:-p sånn går det når det er snø ute og sommerdekk på den store varebilen:-D går ikke buss her i ødemarken heller, så idag kan vi plusse på 420 kr. på helgehandelen..eller la oss si ukeshandelen:-p har hamstret i tilfelle dette snøværet vedvarer:-)


#92

Carisma sa for siden:

hjemmekontor


#93

smgj sa for siden:

... gledet meg over at jeg i går satt forran en twistskål i 5 timer og ikke rørte en bit. Jeg tenkte på den 2-3 ganger i løpet av kvelden, men det var faktisk ikke noe stort offer å avstå!


#94

bærrgen sa for siden:

I dag har jeg

  • sovet
  • hørt på radio Norge
  • sagt at jeg elsker ungene og mannen min
  • sett på vinterværet ute

#95

langaard sa for siden:

-Vasket hus
-Vasket klær

  • Laget bursdagsmiddag til bonusdatter
    -Stelt pelsen til lille hunden:)

#96

Bik sa for siden:

Vært på jobb, bakt pizza (som blei utrolig god :sikle: ), passet mitt skjønne barnebarn, og nå er det fredagskveld med mye bra på tv :)


#97

Kanutten sa for siden:

  • funnet ut at det blir liksom ikke det samme å nye et glass rødvin i en dusj som i et badekar! :lol:

#98

langaard sa for siden:

:w00t::lol:


#99

Carisma sa for siden:

Nei, tror det er det paraplydrinker er til....:D


#100

Lavkarboforlivet sa for siden:

Ryddet opp i papir rotet som hadde samlet seg i hyllen under sofabordet:D Det var på tide for å si det sånn:p


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.