vaskeklut sa for siden:
:confused:
vaskeklut sa for siden:
:confused:
nellie sa for siden:
Hehe, ikke så veldig alvorlig da.:p
vaskeklut sa for siden:
Enda godt :o
smgj sa for siden:
Kunne jo risikere å bli i bedre humør av sånt... ;)
vaskeklut sa for siden:
:cool:
Bønna200 sa for siden:
Blitt fryktelig gjennomkald... :o
Dietta sa for siden:
Salta 10 brunsnegler :heia:
Kanutten sa for siden:
Spise dem til jul?? :eek:
Dietta sa for siden:
:lol:
Ja det kan du tro :p Da burde de vel vært ikke bare salta, men syltet også ;)
Kanutten sa for siden:
Både i dag og i går har jeg grått mye.
Ting ble helt rart etter at poden fikk diagnosen asperger. Her har jeg brukt mye av min tid i 10-13 år på å få noen til å se poden min slik han er. Og nå som han fikk diagnosen er plutselig en del av dagen min blitt borte?
All min pågang for å få hjelp er plutselig innfridd???
Og nå står jeg her plutselig uten å ha noe å kjempe for??? Det er rart....
Cyan sa for siden:
Kampen vil vel fortsette, ikke for å få en diagnose men for å sikre at både han og familien får den hjelp og støtte han/dere trenger. Har også en sønn med ganske fersk autismediagnose, og hjelpa kommer ikke akkurat rekende på en fjøl.
elien sa for siden:
I dag har vi bryllups dag, å vi spøker med at nå har vi sonet en livtidsdom:p
Siden vi i dag har vært gift i 21 år:love::love:
Å vi har ikke tenkt å gi opp/slippe ut for god oppførsel :D
Dietta sa for siden:
Gratulerer masse :smile: Vi slår dere med et år ;)
elien sa for siden:
Takk takk:)
Bønna200 sa for siden:
-Omsider latt gubben få kaste buret til min avdøde undulat. :nedfor: Det tok et par uker...
Carisma sa for siden:
og junior vært på den lokale kinarestauranten og spist middag, siden pappan er på sommerfest med jobben :)
silje21 sa for siden:
vært ute på byen noen timer... og husket hvorfor jeg egentlig aldri går ut på byen i det hele tatt hehe
smgj sa for siden:
LØPT for å rekke et fly...
silje21 sa for siden:
idag har jeg hatt en koselig dag på byen med min mor, også er det tur på kino om en time, blir bra :)
Kanutten sa for siden:
sannsynlig berget en mann fra å bli kvalt av et kjøttstykke! :eek:
Mannen satt rett ved siden av meg på en restaurant og begynner å kave mens han samtidig peker på halsen. Ikke en lyd. Han kaver og peker og jeg går straks bort til ham og gjør et par tre kjappe heimlich. Etter den tredje spytter han ut en stor kjøttbit......:eek:
akas sa for siden:
Oj da! :eek: Så flott at du var der og forstod situasjonen. Og ikke minst at du visste hva du skulle gjøre! Han var sikkert takknemlig! :klem:
Kanutten sa for siden:
Fikk mail fra ham i dag, han var veldig takknemlig ja. :ja:
Først i dag har det gått opp for meg hva jeg gjorde. Hva hvis jeg hadde forværret situasjonen? "Dame fra Norge drepte engelskmann i Praha." Ser for meg overskrifta.....
Carisma sa for siden:
Sittet på jobb til nå.. Og enda er jeg ikke halvferdig, så da blir det en kjøretur hjem og å fortsette jobben der noen timer.
Gekke83 sa for siden:
Idag har jeg laget en sengegavl helt selv! Jeg er så stolt av megselv akkurat nå!
Superdeilig følelse!! :heia: :D
Gekke83 sa for siden:
Igår tok jeg min første fjelltur etter Lavkarbo!
Carisma sa for siden:
I dag har jeg og mamma og arvingen reist på tur til tanum Strand i Sverige. Så nå sitter jeg på verandaen og hører på et ganske fåfengt forsøk på å få han til å sovne... Feriefri! :D
Gekke83 sa for siden:
Idag har jeg vasket hele huset, samt preparert diverse mat til resten av uka.
Og på slutten av kvelden tok jeg med kjæresten på en 8km lang tur, det begynte å regne 6-7 min etter vi kom inn døra. En god dag! :hearts:
langaard sa for siden:
Plukka jordbær:p
BenteR sa for siden:
Årets første jordbær fra hagen:D:D
Siden jeg bor på høyfjellet blir ikke våre bær modne før resten av Norge omtrent er ferdige, men til gjengjeld så henter jeg inn hver dag frem til frosten tar de siste i oktober.
Det lille stykket mitt gir oss mellom 70 og 100 kilo jordbær hvert år, og smaken er helt topp når bærene bruker så lang tid på og modnes.
Kanutten sa for siden:
Spist biff i solnedgang. Servert med hjemmelaget øl. :D
Gerd sa for siden:
Plukket multer :D
langaard sa for siden:
Kosa meg i sommerhuset på reine i lofoten:D
TrillTrall sa for siden:
Jeg også. :D Vi var ute i marka i nesten 4 timer, litt for multenes del, men minst like mye for turens del. Ble 1,5 kg multer, 5 ikke så veldig store glass, men det holder for oss, vi spiser ikke sååå mye syltetøy egentlig. :)
Gerd sa for siden:
Var ute noen timer vi også, mest for turen sin del, litt for multen ;) Bare jeg får til multekremen til jul jeg, så er jeg fornøyd :D
TrillTrall sa for siden:
Herlig! Var nydelig vær her så jeg valgte shorts og singlet. Nå oppdaget jeg nettopp to feite kleggstikk på skuldra... Jaja, men det var verdt det! :lol:
vaskeklut sa for siden:
Lata meg nesten hele dagen, spist moussaka til middag og gått tur for å utforske nabolaget sammen sambo i stedet for å se den ene tv-serien jeg planla å se :D
langaard sa for siden:
Tatt med ei gammel tante på snart 90 på kafe, koselig:)
BenteR sa for siden:
I dag har jeg for alvor begynt på strømpestrikkingen til vinteren.
Av en eller annen grunn er det alltid en hel haug mennesker som håper på hjemmestrikkede strømper fra meg.
Jeg skjønner liksom hintet når jeg får en bærepose med garn og skostørrelsen oppgitt:rolleyes:
Nå liker jeg og strikke strømper; kan nesten strikke dem i blinde, men for og ikke bli lei underveis pleier jeg og ha noen med mønster innimellom. Paret jeg nå har på rundpinnen har flette og hullmønster og skal til ei tenåringsjente.
Kanutten sa for siden:
glitter80 sa for siden:
I dag har jeg klippet plen . Plantet om hekken og trent :)
smgj sa for siden:
Funnet geocache nr 199. :D
Carisma sa for siden:
... Hatt en sykt klåfingret toåring i hus! Så etter vi ga opp og rømte huset iformiddag ser det ut som en tornado har herjet her!
Gekke83 sa for siden:
Idag har jeg fått flybillett av bestevenninna mi, så jeg kan komme ned og være hos henne i 5 dager i september!! :D HURRA!! Det er tungt å bo 60 mil unna sin beste venn.
langaard sa for siden:
Krangla med gubben:mad:
BenteR sa for siden:
Uff, langaard, ikke gøy med krangling:klem:
I dag har jeg gjort ferdig tøffelpar nummer tre + strømpepar nummer to. Jeg har klippet labber og ansikt på puddelen, vært og handlet og skravlet leeenge i telefonen med ene sønnen.
elien sa for siden:
I dag har jeg tatt farvel med eldste datter som flytter til Bergen
for å studere fysioterapi.
Kjenner på at det er en merkelig følese i magen:eek:
akas sa for siden:
Betalt min første fartsbot (etter 41 prikkfrie år) :o. Jeg vet ikke helt om jeg skal være skamfull eller henge den opp i glass og ramme. :rolleyes:
Bønna200 sa for siden:
Næmmen, akas! :eek: :p
I da har jeg rydda HALVE kjøkkenskapet! Hvor flink er jeg??? :w00t:
Julie sa for siden:
Sånn halvveis! :p
Bønna200 sa for siden:
:lol:
akas sa for siden:
Ja, jeg vet! :(
Er det et STOOORT kjøleskap, har du vært VELDIG flink! :D
Carisma sa for siden:
I dag har jeg jævlig dårlig tid! Har ikke begynt å pakke til danmarksturen enda, og vi reiser i morgen... (heldigvis på ettermiddagen, men... :rolleyes:), huset ser ut som en bombet svinesti, og jeg må jobbe litt før jeg legg meg. Blæh!
smgj sa for siden:
Vært den første til å finne en geocache. Og det før jobb!
vaskeklut sa for siden:
langaard sa for siden:
Sett artic race fra min vakre landsdel, hjulpet gubben med finish på nok en platting i hagen:D
Fiibii sa for siden:
I dag har jeg spist altfor mye til middag. Heldigvis bare "lovlige" ting. Salat, kotelett, og blomkålmos.
Kanutten sa for siden:
Vakkert!! Både hagen og articen :ja:.
Leste at sjefen for tour de france vil ha åpningsrittet hit til nord-norge og kanskje spes der du bor! Stilig!!!
langaard sa for siden:
Yess:D
TrillTrall sa for siden:
Fant en ny cache - liten og fiffig sak! :D
mereo sa for siden:
Første dag på jobb etter 2 uker ferie! :/
langaard sa for siden:
Bestilt tur til Kusadasi om 14 dager:D
mereo sa for siden:
Langaard sa hvor? :confused:
Bønna200 sa for siden:
Det er i Tyrkia, om jeg ikke husker helt feil. :)
vaskeklut sa for siden:
I dag har jeg våkna til sms fra mamma om storbrann med eksplosjonsfare på hjemstedet mitt... :kadetgaar
mereo sa for siden:
Oooh ja.. De har jo en plass/by region som heter Batman - så det forunderer meg ikke..
(Ja, jeg vil til Batman!)
Kanutten sa for siden:
lagd noen kjappe lapper som faktisk var veldig gode, så fremst man liker ostefondue da. :p
Jeg tok en kvart pakke ferdiglaget ostefundue, varmet den litt i mikroen så den ble mykere. Tilsatte et egg og en ts fiberhusk. Vispet sammen og smurte utover på bakepapir i grandiosapizzastørrelse. Stekte på 200 grader ca 10 min.
De ble nydelige! Hvitvinslukta var med og det samme med osten. Konsistensen ble ala tacolefser. Neste gang skal jeg ha litt rosmarin og havsalt på.
Jeg delte lefsa opp i fire biter. Hver bit er maks 1 karb og ca 50-60 kcal for dem som teller det.
Jeg hadde salatblad, snøfrisk og skinke på biten før jeg rullet den sammen. :sikle:
vaskeklut sa for siden:
I dag har jeg kjefta på en gubbe som trykte all ikea-pappen sin ned i restavfallet når pappsøpla bare er noen meter lenger bort :cool:
Carisma sa for siden:
Plukket blåbær! Noen fordeler skal man ha av å praktisk talt bo i Nordmarka, blåbærsankinga foregår ca 300m fra døra....
Gekke83 sa for siden:
Fått meg vikariat ut neste sommer! :D
TrillTrall sa for siden:
Kjøpt meg råkule støvler! :D
langaard sa for siden:
Grattis:)
Señora sa for siden:
Jogget!
TrillTrall sa for siden:
Takk! Det er disse og de er rett og slett råkule!
langaard sa for siden:
Stilig:D
Kanutten sa for siden:
og ungene tatt en 15 min flylady. Det endte opp med: oppvasken tatt (vi har ikke oppvaskmaskin), stua og gangene og trappene støvsuget samt overflatetørk på to bad. Alt dette på bare 15 min?!
Flylady er K J E K T!! :heia:
Julie sa for siden:
Bakt sjokoladekake (Nannahs), laget sjokoladepudding og rett og slett spist altfor mye. Cravings, moi? :p
TrillTrall sa for siden:
Syklet til jobb for første gang etter sommerferien, det er vel drøye 2 mnd siden sist. Og det kjennes... Men det er godt når jeg bare kommer meg ut på sykkelen! :)
Og jeg har oppdaget at det er skritteller på min nye mobil. :)
Pearl sa for siden:
Startet på eurodiett
blåbær sa for siden:
Vært på tredje konsert på ti dager :)
Carisma sa for siden:
Fått vite at sommervikarieringa på første-linje ikke var vikariering, men blir innført som permanent løsning... Jeg tok jo denne jobben for å slippe å svare telefoner! :realmad: dessuten betyr det jo ikke mindre å gjøre ellers heller, så jeg kjenner allerede nå stresset bygge seg opp. :eek:
nellie sa for siden:
Hatt en sånn dag hvor alt er fantastisk. :p Sånn at alle lyskryss ble grønne akkurat når jeg kom, handlet for 514 kroner når jeg hadde 520 kroner på kontoen osv.
langaard sa for siden:
Skifta til samboers etternavn:)
Kanutten sa for siden:
:love:
langaard sa for siden:
:love:
BenteR sa for siden:
Koselig!
I dag har jeg fått tatt noen blodprøver, handlet, vannet blomster, skiftet på senga vår (nydelig vær, så jeg la på samme sengklærne igjen nå i kveld; duftende av sol) og ellers bare kost meg med håndarbeid og lydbok.
langaard sa for siden:
:suss:
Carisma sa for siden:
Vært hjemme fra jobb pga menssmerter! :eek:
Gekke83 sa for siden:
Fått telefon om at enhetslederen på den nye jobben min har lovet mer enn hun kunne holde, så det blir ikke noe 100% vikariat det neste året likevel.
Jeg er skuffet, men samtidig litt glad.
Nå kan jeg være der jeg er, og stortrives, men dessverre fortsatt som ringevikar.
Hadde sett frem til å få fast inntekt i et år.
Men jeg har fått plass på kurs, så jeg får hvertfall utdannelsen jeg vil ha! :)
TrillTrall sa for siden:
"Plukket" to cacher på vei til jobb, jeg antar at han som syklet forbi meg oppe på veien lurte litt på hva jeg drev med der ute i grøfta, utenfor autovernet, iført sykkelhjelm... :D
Pearl sa for siden:
Kjøpt tur til London i september
mereo sa for siden:
Dro hjem fra jobb med rennaræva - fordi jeg dum som jeg var brukte rømme som ikke var gått ut på dato, men åpnet for leeeeeenge siden!
Smarty Mc.Shitpants!
:(
mereo sa for siden:
Melder meg frivillig til å ligge i kofferten ;)
Pearl sa for siden:
lol :stortsmil
Jeg har faktisk en ekstra koffert :ja:
mereo sa for siden:
Skjønner jeg godt :D
milena sa for siden:
Søkt på 2 jobber siden vikariatet mitt går ut om 2-3 måneder. Og den ene er rene drømmejobben!!!
Gekke83 sa for siden:
Lykke til!! :) :heia:
blåbær sa for siden:
Lagt meg uten å dusje, etter trening :eek:
Hadde glemt at vann- og avløpsetaten skulle ta vannet her i kveld ... Tannpuss måtte også utgå.
milena sa for siden:
Takk, takk!
vaskeklut sa for siden:
Dietta sa for siden:
Krysser fingrene for deg Milena :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.