mereo sa for siden:
Insett at vanlig cola smaker høgg!
Det var som å drikke RC Cola (No offense til de som liker RC Cola!).
Kjente formelig diabetesen komme snikende på!
mereo sa for siden:
Insett at vanlig cola smaker høgg!
Det var som å drikke RC Cola (No offense til de som liker RC Cola!).
Kjente formelig diabetesen komme snikende på!
Fullfres sa for siden:
Hehe. Jeg har forelsket meg i Solo Super jeg da. Den syntes jeg er ganske så frisk og fin når som det er varmt. Drikker jeg vanlig brus, kjenner jeg formelig sukkeret knase mellom tenna!
TrillTrall sa for siden:
Tatt et lite skippertak på husarbeidsfronten igjen. :) Har innsett at vi aldri kommer til å ha det strøkent og fint til enhver tid, vi er og blir skippertaksmennesker begge to. Heldigvis er vi veldig like på den fronten så vi ikke går og gnager på hverandre av den grunn. :)
mereo sa for siden:
Jeg er mer bekymret for menneskene som har det strøkent hele tiden ;)
Betyr nemligen at du bruker dagene på andre mer gøyale ting :D
mereo sa for siden:
Også slipper man følelsen av å ha pels på tenna!
Carisma sa for siden:
Kan jo være motsatt, at du er ute og gjør gøyale ting og dermed ikke hjemme og roter. :rolleyes:
karbo-hell sa for siden:
motatt oppstartsdato for nesesprayen for IVF (prøverør)! ikke det at jeg synes det er kjempe gøyalt men gleder meg til å prøve igjen etter siste spontan abort . og gleder meg til å bli gravid!
Fullfres sa for siden:
Ikke minst det!! :D
Masse lykke til! Krysser fingrene for deg!! Håper spira sitter denne gangen :)
TrillTrall sa for siden:
Tro meg - når man bare er hjemom og skifter, legger igjen skittentøy og ting og tang og så drar ut igjen - da blir det rot da! ;) Det er ryddigst hos meg når jeg skal være borte lenge, det er jo så kjedelig å komme hjem til et rotete hus. :lol:
mereo sa for siden:
Krysser fingrene :) lykke til!
Nesespray i seg selv er vel ikke det som skriker "rai-rai"!
BenteR sa for siden:
I dag har jeg kost meg på kjøkkenet siden jeg får ene sønnen min og "svigerdattera" på ferie i kveld.
Har laget:
-karbonader
-stekt løk
og nå skal jeg ut å hente litt jordbær til oss.
Gleder meg til de kommer :)
Carisma sa for siden:
Plukket inn årets avling fra solbær- og ripsbuskene.
Fullfres sa for siden:
Ønsker meg solbærbusk! Har verdens største ripsbusk som har gitt meg 2 runder med gele (6 liter bær) + en halv vaskebøtte bær i løsvekt til broren min og et par små poser med løse bær til mamman til venninna mi.
Jeg elsker solbærsyltetøy, så jeg MÅÅÅ få tak i en sånn busk altså!
Carisma sa for siden:
Hatt impulsbesøk (i min krets er bestemt under et døgn tidligere impuls) av venninne fra Oslo.
Også har jeg kveldsbadet. Og pusset vinduer.
Carisma sa for siden:
Skikkelig kort lunte! Har lyst til å fly i synet på sambo bare han puster (er det mulig å puste så høyt!?!), og det er ikke pms heller. :rolleyes: Kanskje greit han skal på jobb igjen i morgen... :D
BenteR sa for siden:
Nytt en stille og rolig dag hjemme alene :)
Er veldig glad i familien min, men det er deilig med litt tid for seg selv også av og til :)
Fullfres sa for siden:
... kjøpt inn alle plantene jeg trenger til skråningen vår ute. Gurimallamegogmine! Det blir liksom så veldig alvor når det står planter til 2000 kr og venter på å komme i jorda! Her er det bare å brette opp ermene og sette igang!!
Carisma sa for siden:
Malt gangen! Eller, i går og i dag egentlig.
BenteR sa for siden:
streber sa for siden:
Gått lang trimtur, med innlagt deilig badepause i et skogsvann:rolleyes: MEn den store varmen som har vært i vannet, er ikke der lengre, sommeren er visst på hell:) MEn FOR en nydelig sommer det har vært:D
Carisma sa for siden:
Vært på skikkelig langtur, 4t effektiv gåtutr hvor 2/3 var bratt oppover.
mereo sa for siden:
Vært i solen, bantes over telefonen som er en dust og spist god mat :)
smgj sa for siden:
Syklet 3 timer geocacherunde. Mo i lårene nå.
Dadda sa for siden:
Idag har jeg klart å gå på vekta….stooooort skritt for meg :)
Starter opp (igjen) og gruet meg lenge for å se hvor mye jeg har gått opp.
Jaja….87,7 og 111,5 rundt magen.
Forbedringspotensiale:boxing:
mereo sa for siden:
Går seg nok til fort skal du se :)
Dadda sa for siden:
Takk Mereo :) har ihvertfall funnet motivasjonen min!
mereo sa for siden:
Det er bra, begynner på nytt i morgen jeg også etter ferien. Alt årnær seg.
mereo sa for siden:
En dag med hungersnød! Jeg kan spise meg sjøl ut av huset.
Carisma sa for siden:
... funnet ut hvordan man får fram finværet og varmen igjen! Jeg erklærte høst i dag og tok på støvletter og skinnjakke, selvfølgelig er det nå den varmeste dagen på et par uker hvertfall. :rolleyes:
langaard sa for siden:
Hvetemelsmage fra h........ :eek:
mereo sa for siden:
God bedring! Den er ikke noe gøy å ha! :(
langaard sa for siden:
Takk :klem:
Dadda sa for siden:
God bedring! Jeg hadde en liten loffskive igår med reker…dagen idag er en påminnelse av hvorfor jeg ikke skal gjøre det for ofte ;)
Fullfres sa for siden:
.... vunnet en haug med Twist i en quiz på skolen. Og vært på mottakerenden av et verbalt stormangrep. Dermed ramla jeg på en skikkelig syntes-synd-på-meg-selv-runde med iskrem. Så dagens mål om ketose gikk i vasken!
langaard sa for siden:
:klem:
silje21 sa for siden:
igår, vel i natt. var jeg så stressa at jeg nesten begynte å grine. jobber i butikk, i oslo. den stenger midnatt. var min andre kveld der, og skulle stenge alene. fikk koden og instrukser om hvordan man kjører ned gitter og låser osv. Jeg MÅ være ferdig 0010 senest, for å rekke trikken som går til t-banen, som er den siste som går for kvelden, ca 0027. så om noe er forsinket så kommer jeg meg ikke hjem.
Selve stengerutinene går greit, men når jeg skal slå på alarmen og gå ut å låse døren, så funker ikke alarmen som jeg skal. Prøver å ringe sjefen flere ganger og får ikke svar.
Så jeg går ut, låser døren og stenger gitteret foran. 1 min til trikken kommer.
Sjefen ringer da, og jeg sier hva som har skjedd.. Nei du må trykke på 2 ekstra knapper for at alarmen skal funke, det måtte jeg da vite.. Nei, svarte jeg, ingen som har fortalt meg det. OK da, svarte hun, hun skulle se om hun fikk fikset det. Og sa hun skulle sende melding om det var noe mer.
Jeg går på trikken, lykkelig for at jeg rakk den, og at det ikke var min feil at alarmen ikke gikk på, da jeg ikke hadde fått riktig info om den. 3 minutt senere ringer hun å spør hva jeg har gjort med nøklene.
Jeg har de med meg svarte jeg, hadde fått inntrykk om at vi alle skulle ha våre egne nøkler. Nei, nøkkelen skulle vært levert hos en nabo butikk som er døgnåpent, slik at hun kunne hente den på morgenen igjen.
Dèt hadde jeg heller ikke fått beskjed om, så mens jeg er på trikken prøver jeg febrilsk å finne ut hvor jeg kan levere den nøkkelen, som de kan hente om morran. Mens jeg snakker med sjefen, og mannen hennes, som krangler seg imellom og snerrer til meg. Fant èn plass som hadde åpent 24t, og måtte løpe inn der å bokstavelig talt Bønnfalle en av deres ansatte til å holde nøkkelen til morran. Heldigvis tok en fyr de, selv om han sa han ikke egentlig hadde lov. Og nøklene ble hentet der i dag morges.
Så måtte jeg løøøpe til t-banen, som jeg rakk med 1 minutt..
Var så stressa og gira at jeg skjalv.
Det der gjør jeg aldri igjen altså. Fikser ikke de (jobben^^) å gi meg riktig info, så kan de få kjøre å hente nøkler eller hva det enn måtte være hos meg selv, halv ett om natta!
Dadda sa for siden:
Huff du har min medfølelse!!:klem:
Fullfres sa for siden:
Men jøsses, sa Silje! De må kunne gi deg skikkelig opplæring og info! Kanskje like greit å begynne å kikke seg rundt etter en annen jobb når de tydeligvis er så til de grader uproffe der du er...?
mereo sa for siden:
Synes kanskje det er litt feil at du skal stenge alene så tidlig :/ Synes i grunn synd i deg. Det er ikke noe særlig.
Dadda sa for siden:
Idag har jeg storhandlet mat:) masse ingredienser til lavkarboretter. I helgen blir det et dykk ned i oppskrifter:D
Kanutten sa for siden:
Testet den nye skrittelleren i ca en måned. Den sier at jeg går 15000-20000 skritt om dagen mens en annen jeg sier ca det halve. Så hva er rett? Jeg går myyyye hver dag og håper at den nye er rett, men jeg vet jo ikke.
TrillTrall sa for siden:
Kjøpte meg et nytt leketøy i går - Polar Loop, aktivitetsmåler! Kjempegøy! Savner riktignok mer info om hvordan jeg legger inn ting og tang på siden min, men det finner jeg kanskje ut etterhvert.
I dag tok jeg en liten joggetur og gjorde som legen sa (varm opp godt, veksle mellom gange og jogging og gå de siste noen-hundre-metrene), jogget bare lett og ikke for lange strekk da for at hofta ikke skulle få sjokk. :) Funket for meg, ble 6,1 km på 61 min (gps på mobilen) og jeg er veldig fornøyd. :)
Turid42 sa for siden:
Veldig bra jobba! Inspirerer meg til å komme meg ut i morgen selv!:)
Gabi sa for siden:
... Bowlet med de to eldste ungene! Det var kjempegøy, selv om senebetennelsen i skulderen sannsynligvis blusser opp igjen. Bowlet halve serien med venstre hånd, og fikk faktisk en steike!
Fullfres sa for siden:
... vært våken siden 05:10 takket være storesøster som kom ned og vekket meg med et "jeg er så fryktelig kvalm, mamma"... Å herlig, tenkte jeg. Omgangen i hus... Men det gikk visst bra altså. Hun hadde flydd på do i eninga hele natten og var ganske blek rundt nebbet, men det kom ingenting den andre veien. Jeg ble selvsagt sympatikvalm, og fikk ikke sove igjen. Dermed satt v oppe både hun og jeg med hver vår laptop. Hun gkk og la seg i 6-tiden, og har ikke stått opp enda, så det ser ut til å være over for hennes del.
Jeg håper bare at den løse bleia jeg skiftet på Lille Knott i går var alt som kommer fra den kanten også... Vi skal feire bursdagen til pappan min i dag, og jeg ønsker meg IKKE en bleieunge med diare da altså!
mereo sa for siden:
Blitt påkjørt av en dame med handlevogn på IKEA som bare MÅTTE nå heisen før meg.. Blitt skjelt ut av en dame på IKEA fordi jeg gikk der jeg trodde køen startet, innså at køen ikke startet der, skulle til å snu meg for å gå der den startet - SÅ kjefta hun på meg for å prøve å snike i køen! Så skulle detta kjerringpakket bortforklare hele greia. Da svarte jeg bare grettent JEG TOK HINTET!!! Men dama skulle ikke fløtte seg da jeg skulle betale med kort - neida, derimot skulle hun stå å sperre hele kortterminalen for meg! Jeg er datter av min mor og breia meg ekstra godt for å beskytte koden og få min plass!
Carisma sa for siden:
Skikkelig kort lunte! (Kanskje greit ikke jeg var på ikea, mereo! :D)
mereo sa for siden:
Ikke å anbefale i disse dager :P
Alt for mange pripne nye studenter og gærne foreldre!
smgj sa for siden:
Jeg også kort lunte. Kjæresten sliter med å stå opp om morgenen og når ambisjonen er 5:30 så står klokka på 5 og snoozes til 6 eller til min ringer 6:30. Da har gjerne jeg vært våken og irritert en stund... I dag sto jeg opp kl 6... og det gjorde kjæresten også. :p
mereo sa for siden:
Har du forsøkt å bare spenne han ut av senga? Det hadde vært meg :P Haha.
smgj sa for siden:
Ikke ennå, men jeg vurderer saken. ;)
mereo sa for siden:
Lykke til! Det kan hende han blir litt gretten av det ;)
TrillTrall sa for siden:
Om Lille Gubben ikke reagerer på radio/alarm så sparker jeg ham i baken...! Seriøst. :) Ikke beinhardt selvfølgelig, men såpass at han merker det. :cool:
Carisma sa for siden:
.. kjøpt bil! Egentlig i går, men jeg får papirer og beskjed om når den kan hentes i dag.
langaard sa for siden:
Fått lønnning :D
TrillTrall sa for siden:
Så gøy! Hva slags bil? :)
Carisma sa for siden:
Det er ikke så veldig fancy, en brukt Ford Focus fra 2009. Vår bil nr 2 døde fullstendig for tre uker siden, og siden den er registrert på meg så blir den "nye" det også... Så det er det jo min bil :D
Fullfres sa for siden:
Grattis :) Alltid moro med noe nytt :D
Carisma sa for siden:
Blitt introdusert for og håndhilst på Karl Ove Knausgård... :cool:
Bønna200 sa for siden:
...gjort noe jeg aldri trodd jeg skulle gjøre. :p Vært på live country radio show på Grand Ole Opry i Nashville, med mange kjente artister.:ja:
senka sa for siden:
Så kult Bønna, kos deg masse :suss::hearts:
langaard sa for siden:
Laget pizza til 35 skoleelever :)
smgj sa for siden:
Og dette ser veldig skummelt ut når man morratrøtt bytter ut "til" med "av".... Tror jeg må slutte å lese alle de skrekknovellene... :eek:
langaard sa for siden:
:lol:
Carisma sa for siden:
... skikkelig hangover følelse! Dro på med en skikkelig karbedag i går for å sjekke om svimmelheta skyldtes ED. Kan hvertfall konstatere at det ikke ble bedre heller, tvert i mot!
Frankie sa for siden:
Big Horn + LCHF?
Jepp! Valgte spareribs, 600g, skufflet potetene til side og koste meg :)
Må si, noe av det beste med LCHF er fravær av sult i forhold til høy karb kosthold.
langaard sa for siden:
Flydd beina av meg på jobb :_oppgitt:
BenteR sa for siden:
Sittet på rumpa og ikke gjort noe annet enn å ta meg inn igjen etter gårsdagen
Fullfres sa for siden:
.... forsøkt mitt beste på å se etter patologi i CT-bilder. Det er jaggu meg ikke alltid like lett! Men moro er det :D
kloppsi sa for siden:
...spist en HEL pose med smågodt søtet med maltinol. Nå har jeg oppholdt meg på do den siste timen...
Endelig helg lissom...
annex sa for siden:
:suss::heia::heia:
...spist en HEL pose med smågodt søtet med maltinol. Nå har jeg oppholdt meg på do den siste timen... Endelig helg lissom...
:eek::eek: Går i den fella selv, og spiser ting jeg vet at magen kanskje ikke tåler så bra, håper magen din roer seg fort :D:D
kloppsi sa for siden:
Å spennende Fullfres.. Er du student?
Jeg har lest en del MRbilder- på jakt etter svulster, det er ikke lett..
Fullfres sa for siden:
Jepp. Jeg studerer radiografi, og om et par uker skal vi gjennomg MR også. Nå er det CT det har gått i foreløbig i semesteret. Om 1.5 år håper jeg å kunne søke om autorisasjon :)
kloppsi sa for siden:
Det er så teit. Magen har fremdeles ikke roet seg, men fikk fred i natt.
langaard sa for siden:
Sett at huset til arbeidsgiveren min har brent ned :nedfor:
Fullfres sa for siden:
Uff da! Så leit! Det er ingenting som er så ødeleggende som brann :(
langaard sa for siden:
Ja,de har mistet alt :nedfor:
kamp sa for siden:
I dag skal jeg ha tre timer perm fra sykehuset!
Hubba Bubba sa for siden:
Håper du koste deg masse.
Hubba Bubba sa for siden:
fått bæret opp mye leker og annet ting som ikke er i bruk opp på lofte. Plutselig var det plass i skuffer og skap igjen:)
Problemet med et overfylt loft får vente til vi skal isolere der eller til vi skal flytte. For det som kommer opp der kommer ikke ned igjen ( bortsett fra over fem kasser med julepynt:eek:
Fullfres sa for siden:
Så deilig med litt tid ute :) Håper du hadde en fin perm :)
silje21 sa for siden:
Bestillt billetter til juleferie i spania hos min mor og ste-far
gleder meg masse.
Carisma sa for siden:
.. ikke tenkt å gjøre noe som helst! (Utover must do'ene som lage middag, sette på klesvask og lage morgensdagens mat da.)
Bønna200 sa for siden:
Sovet. :p
langaard sa for siden:
Hatt skikkelig turbodag på jobb :sove:
Fullfres sa for siden:
... gjort mitt beste for å se våken og interessert ut i timen. Jaggu meg ikke bare enkelt altså! Noen emner kan liksom ikke gjøres veldig mye mer spennende, men det hjelper jo litt om foreleser faktisk gidder å reise seg fra stolen og vise at hun bryr seg ;)
Carisma sa for siden:
startet dagen med en kopp grønn te med en sitronskive i stedet for den vanlige automatkaffen. Hadde glemt hvor godt det er!
mereo sa for siden:
Våknet av 4 mareritt. Vært sint på han som bulka bilen min for to uker siden.
Carisma sa for siden:
nerver!!! Har Mid Year Review på jobb i morra, og jeg hater sånt! :hjelp:
Og det kommer selvfølgelig midt i en dårlig periode både på privaten og på jobb :hylgrine:
Fullfres sa for siden:
Håper det gikk bra!
Borghild sa for siden:
Hatt en fantastisk flott dag på SPA bad - skal gjentas.
Jammo sa for siden:
I dag startet jeg dagen med trening :) 30 min spinning og 30 min core :visemuskl Tungt, men det gjorde godt. Skal snart på casa storparty med søsteren min :) Ha en fortsatt fin søndag :klem:
Carisma sa for siden:
... fått veldig overraskende time på sykehuset for vurdering av brokket mitt! :eek: En avlyst time tydeligvis. Kjenner jeg gruer meg, først til smerten, men mest til avslaget.... Burde veid mye mindre først. :rolleyes:
langaard sa for siden:
Laget og servert kjøttsuppe til 30stk, fikk skryt til og med :D
Carisma sa for siden:
... Sett en død mann! :eek::eek::eek:
Carisma sa for siden:
.. og sambo vært sammen i 12 år! :eek: Hvem hadde trodd det. :rolleyes:
langaard sa for siden:
Gratulerer :blomster:
Carisma sa for siden:
Takk. :) Eller kondolerer for hans del tenker jeg :p 1.12.02, dagen da fremtiden hans la seg ned for å dø... :lol:
Kanutten sa for siden:
Gratulerer! :heia:
hufsa74 sa for siden:
gjort hatt fri fra jobb, vaska litt, laget frø-muffins og linsesuppe
-hørt masse på klissete disney ballade
-sagt til min kjære at vi må være hverandres lys nå i mørketiden(skadet av klissete disneyballader..hehe)
-sett the big bang theory
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.