< Tilbake til oversikten

Togtråden!

Hevingen sa for siden:

Nei, tror jeg tusler inn til sovevogna.

Ellers blir det sånn:

kattungen sa for siden:

Takk for alle gratulasjoner - er mektig stolt over å ha bestått den eksamenen :heia: Første formen for praktisk eksamen jeg noengang har hatt, så det var nerver i høyspenn hele veien! :rolleyes:

I dag har jeg vært på lunsj med en venninne, og deretter på grillfest, men tror jeg allikevel har klart å holde meg i ketose. Uten å være helt sikker, for jeg har jo ingen stix eller noe :rolleyes: Lunsjen ble fyllet av en tacowrap, med kjøttdeig, ost, salat (kun issalat) og rømme, og sikkert en del krydderdrit på kjøttdeigen :p På grillfesten var det grillribbe, biff og salat med fetaost og litt paprika :cool: Krysser fingrene for at jeg ikke har inntatt for mye carbs, for jeg driver jo og mauler kokosfett innimellom fordi jeg er litt småfysen på noe og bare må få stilt "sult"følelsen ;)

Regret sa for siden:

Hallo alle samen mr.melk

I dag MÅ det være fredag, for jeg har stått opp med feil fot først og det kun minutter jeg begynte på jobb! Men vet dere hva? Jeg er så irritert på meg selv at jeg har bestemt meg for at denne dagen skal bli bra! Jeg SKAL inn i ketose igjen og jeg SKAL følge dagsplanen for mat. Jeg skal være litt mer positiv enn å bare slenge med leppa fordi jeg har alt for mye å gjøre hjemme :rolleyes:
Dessuten så ER det fredag i dag, så jeg kan få sove en time ekstra i natt så det må være belønning nok i seg selv :) belønning for å være positiv! Haha :D

Ha en fin morgen dere! Nå skal jeg ta meg en god og søt kopp grønn te med mint mens jeg venter på at fasten skal være over! :D

grotingeling sa for siden:

Freeeeeeedag!!!!!!!! Helg, ferie - nevnte jeg ferie????!!! Anyway........ Skal ha noen timer i hjemmekontorvogna, passe på å svinge innom vannvogna og kjøkkenvogna - men så er det altså rett over i ferievogna :heia:

Ønsker alle togpassasjerer en riktig herlig fredag, og en deilig togtur videre
I'll be back :lol:

kattungen sa for siden:

Her startet dagen med en tur innom snikveievogna, og jeg kan stolt meddele at vekta viser det samme i dag som på onsdag :heia: Dermed er det virkelig lov å håpe at ikke de to siste dagene med utespising har ødelagt ketosen :D
Ellers i dag skal jeg innom tannlegevogna (blæh!) og deretter tenker jeg å innta vannvogna :p

mocc@ sa for siden:

Hei hei... Rusler inn på toget igjen jeg.. :) Har vært noen dager av for og komme meg igjen...

Vært innom frokostvogna alt idag. Nå skal jeg rulse innom vannvogna og der har jeg tenkt til og bli en stund idag.. :) Ellers så skal jeg være litt i slappeav-holde-armen-i-ro-vogna..

Ha en fin fredag..

Hevingen sa for siden:

God morgen alle medpassasjerer!

Jeg har også hatt en tur innom snikveievogna og det er jeg glad for, for der viste det at jeg nå er under siste registrerte vekt :heia: Så jeg gleder meg til veiing på søndag!

Jeg har vært innom frokostvogna, der serverte de oopsie rolls og kaffe. Jeg er nå en tur i kontorvogna, men stikker stadig vekk innom vannvogna også.

Skal nok i Harryhandlevogna senere i dag. Greit å få tak i kjøtt og ost billigere.

VSB sa for siden:

God morgen folkens. :klem:
Har vært i frokostvogna så langt. Lavkarbo pannekake. Prøver meg litt i vannvogna, er absolutt ikke flink nok der... Ellers satser jeg på en tur i treningsvogna og helst flere turer i lese-til-eksamen-vogna, håper Gerd har nøkkelen klar og låser for en stund!

kattungen sa for siden:

Ferdig hos tannlegen, endelig :heia: Nå skal jeg ikke tilbake før neste kontroll :D

Hevingen sa for siden:

Bra at det gikk fint hos tannlegen! Håper det er lenge til neste kontroll. Kanskje du skulle tilsette vannet sitron, lime, eple eller noe annet du liker.

Nnem sa for siden:

God formiddag alle sammen.

Hadde en litt laber dag i går, var på nippet til å kjøpe inn masse fy fy mat og bare trøstespise. Men så ble det til at jeg snakket med en nabo og alle tanker forsvant.

Spiste godt resten av dagen og tok en stics bare for moro skyld. Hadde aldri trodd at jeg var i ketose etter den STORE utskeiingen uken som var, men det var jeg. Jippi.

Også måtte jeg selvsagt snikveie meg i dag tidlig. Nedgang. Endelig slipper vannet seg.

Ha en fin helg alle sammen:D

Bittemoren sa for siden:

så bra Nnem :heia:

har kasta meg på vannvogna for å bli kvitt 17.mai kakesukkeret :)

KimPossible sa for siden:

Mårnings :)
Endelig er det fredda'n!
[color=darkorchid][/color]
Jeg er trøtt og slapp i dag, og har sånn ulvehunger jeg bruker å få når jeg spiser høykarbo. :rolleyes: Tydelig at den spagetti a la caprien fra i går "funker" ja... har så utrolig lyst på smash-sjokolade og iskrem og altmulig snop. :mad:
Skal lage egg og bacon nå, og ta en kopp kaffe med fløte, så blir nok alt så mye bedre. :D så må jeg begynne å gjøre meg klar til selskap klokken 4. Alt tar så mye lengre tid når man har bare har lov til å stå på en fot. enda en måned med gips... men, det får jeg bare tåle. :)
GOD HELG!

Regret sa for siden:

Så utrolig deilig da, Nnem !

Her føler jeg er fylt opp med mye vann, men jeg går litt ned i vekt også så jeg vet ikke, kanskje jeg bare har lagt på meg. 1,1kg til minstenotering og fram til da føler jeg ingen glede for vektnedgangen :/ merkelig med det, men er nok bare klar for å gå ned og ikke tilbake til hvor jeg var. Uansett, 400g ned siden 17.mai så langt. Tante på besøk og jeg er mer hormonell enn når jeg var gravid.

Fasten er over om 45 minutter og GLEDER meg til 'frokost' for en gangs skyld! Da blir det egg og bacon! :hungry:

kattungen sa for siden:

Skulle ikke du slutte med fasting?

Regret sa for siden:

Nja til slutt, jeg får ikke til å kutte det helt ut så brått så jeg har redusert tiden til 15 timer nå som første steg.

Jeg veide en gang til og jeg hadde gått ned 200g til :P da er jeg i hvertfall på før-17-mai-vekt :D

Catwoman sa for siden:

Jeg sitter her helt ensom i "feire 1 årsdag uten älskling" vogna jeg. :( :hylgrine:Kvalm og uvel etter flere dager høykarbo... Og uten medisiner i 4 dager pga dritt lege :realmad: Takk gud for at jeg ikke har mensen i hvertfall!!!!
Sorry, men måtte bare blåse ut litt her..... :o

Bøtt sa for siden:

:klem: og :suss: vennen.

Uffameg catta:nei:

jegerjenta sa for siden:

:nei:og:nei:
Sender over noen store trøsteklemmer:klem::klem:

:klem::klem::klem::klem:til Catwoman. Ta så mange du trenger. :)

VSB sa for siden:

:klem::klem:Til deg. Vet ikke hva slags medisiner du går på, men jeg hadde hatt det helt j... uten, så jeg forstår deg så godt.

Har hatt 2 turer i lese-til-eksamen-vogna og en tur i treningsvogna innimellom, så er rimelig fornøyd med dagen så langt. :lesebok::visemuskl

Hevingen sa for siden:

Medisinstopp kan være noe dritt. Håper du får dem om 4 dager så du kan føle deg bedre.

:klem:

Bøtt sa for siden:

:ja: håper du får medesinene dine ,kan være jævlig uten når en trenger de for å fungere:ja:

kattungen sa for siden:

Nå skal jeg inn i handlevognen :lol: Trenger et par ting til fredagskosen i dag, så må innom Sunkost eller Kinsarvik tenker jeg. Hvor får man f.eks. kjøpt kokosmel? Og vaniljepulver?

kattungen sa for siden:

Jeg hadde gledet meg til en helg med fri, men må visst en tur innom jobbvogna på søndag allikevel. Jaja, sånn kan det gå :)

Regret sa for siden:

Så leit da, Kattungen! Du får heller nyte lørdagen helt og fult ut :) Unn deg hva enn du ønsker og slapp helt av.

Her ble det visst et glass musserende vin på meg og jeg er svimmel og i godt humør allerede :D selv om jeg slettes ikke er i ketose.. Tror jeg i såfall, kan teste etterpå. Jeg har akkurat nytet en skål med sukkerfri vaniljekrem med varme bringebær og etterpå samme krem med saftige jordbær mmmm det var fredagen sin det! I morgen har jeg og sambo en date på kino mens guttungen er hos bestemor så det gleder jeg meg til :D og i natt skal jeg sove til hvertfall kl 8! Møkkalei av å være oppe kl 6-6.45.. Nå ser vi på film på tv og bare chiller :)

Også må jeg bare skryte litt av meg selv :P til tross for hvor lat jeg er for tiden så har jeg fått vasket 4 maskiner med klær i dag! Og jeg har bare 3 stativer :D merkelig nok er det fortsatt et halvt stativ ledig så jeg får fint plass til enda en maskin! Hoho nå er det tomt i skittentøyskurvene og det kan jeg ikke huske sist gang det var! Deilig!

Bittemoren sa for siden:

Så bra Regret :heia: Deilig med tom skittentøykurv (varer somregel ikke så lenge hjemme hos meg desverre :( ) Jeg har jobbe helg så jeg skal jobbe hele helgen Gleder meg til tirsdag for da har jeg veiedag :) og når jeg er på jobb så er jeg flink til å drikke vann så jeg håper dette går retteveien nedover :D

Regret sa for siden:

Oi, jeg var visst i ketose lell! :D endelig! Har hengt på utsiden av toget siden mandag nå, så nå var det deilig å komme inn i varmen igjen ja!
Nå tar vi natta her :) snakkes i morgen!

Sunroad78 sa for siden:

Eg har tatt turen innom ketosevogna og under-100-vogna (for tredje gong sidan 2010) og har planer om å bli der. Er fortsatt i vatnvogna og skal ein tur innom hagevogna (klippe plen, vatne blomar, luke skråning).

Hevingen sa for siden:

:heia:

Så bra sundroad!
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQD_jWItgwTxDfYX61FaH13dyfy-slrcjxhOnixEDQJQlXm7fffZg[/img]

jeg skal en tur i parkvognen etterpå med barn og vennene deres. Min kjære er på kurs i dag så da prøver jeg å finne på noe som ungene liker og som får tiden til å gå.

kattungen sa for siden:

Her er det lørdag, og jeg er i lørdagsvogna :D Husarbeid, baking og litt tv-titting :D

halkatlala sa for siden:

jeg har vært i dundrende hodepinevogna helt siden jeg sto opp:( fint om den vogna kunne kobles av... begynner å bli kvalm også:wacko: da dette ikke er noe jeg har bestillt, så burde det vel gå an å få sendt det i retur:confused:

Supah sa for siden:

Da kobler jeg av hodepinevognen!! Den trenger vi ikke på dette toget. Og kvalmen sendes i retur!

:smile:

VSB sa for siden:

Her har jeg vært i lese-til-eksamen-vogna i to runder i dag, i tillegg har det vært handlevogna og klattrevogna. Blir nok mer lesing utover og forhåpentlig litt planting. Handlet litt uteblomster i dag.

I dag har jeg vært i halsbrannvogna, men har fått slokket den verste brannen, så nå ulmer det bare. :p
Resultat av et langt opphold i ei høykarbovogn i går. (skjønner ikke hvor den kom i fra, har koblet den fra nå:D)
Har også vært i ryddevogna, men resten av dagen blir fordelt i kjøkkenvogna, tv-vogna og hobby-vogna, tenker jeg. :)
Ha ei flott helg!

Sunroad78 sa for siden:

Har vore innom shoppingvogna, så nå er kjøleskapet på nytt fylt opp med mykje god nammis mat :D
Resten av dagen blir i soffa- og tv-vogna.

kattungen sa for siden:

I dag har jeg laget fudge (nam nam!), brownies (som ble mer sjokolade, men det går fint :D ) og nå skal jeg igang med focaccia :hearts: Gleder meg virkelig til sistnevnte blir ferdig, håper den blir vellykket! :D

Catwoman sa for siden:

Vil veldig gjerne tilbake på toget jeg :o I riktig vogn!

Antoinette6 sa for siden:

Kom, katta ! Jeg skal vise deg . . . . :klem:

viser Kattedamen den hyggelige matvognen og peker på lageret av ekstra fettvarer som står på benken

Catwoman sa for siden:

Antoinette :love::love:

setter seg tett inntil den vakre Kattedamen og hvisker litt om strandsesongen og helsefordelene og ikke-oppblåsthet og sukkerhungerfravær og holder hånden

:klem: til deg, kjære !

kattungen sa for siden:

En dag i bakevogna har vært særdeles vellykket! :D

VSB sa for siden:

Jeg har vært en tur til i lese-vogna, men nå sier hodet mitt STOPP, vondt i hodet, tykk tåke og sammenbitte kjever, tror eksamensnervene melder seg for alvor her. Heldigvis ikke resultert i noe kraftig sukkersug enda, håper alle sørger for å holde de vognene unna. Jeg har både lavkarbo bringebærpai, sukkerfri sjokkis, karameller og baconsvor å ty til, så det får jaggu meg holde!

Og så har det blitt en tur i stelle-hage-vogna, med planting av et par blomster og litt urter.

Bittemoren sa for siden:

jeg har tilbringt det meste av dagen i sovevogna og nå skal jeg i jobbevogna en tur :D

ha en fantastisk flott lørdag :klem:

kattungen sa for siden:

Da skal jeg også en tur innom jobbvogna :( Ikke akkurat det jeg har mest lyst til på en søndag, men men...

Sunroad78 sa for siden:

I dag har eg starta mi reise i frokostvogna og skal fortsette i treningsvogna (spinning 45 min). Så blir det vel innom dusjvogna og ikkje minst sofa/tv-vogna :D

Dolsi sa for siden:

Jeg vil inn i ketosevogna. Ramlet av fredag pga jeg var i begravelse og spiste kake :o Startet på lavkarbo igjen i går lørdag da, men tar litt tid for meg å komme i ketose.

mocc@ sa for siden:

I dag her jeg også startet i frokostvogna.. Skal snart en tur innom dugnadsvagna.... Og vis jeg rekker det skal jeg innom spinningvogna i ettermiddag..... :)
Gått ned 0.5 denne uka så fornøyd... :) Røk på ei flaske hvitvin i går så litt spent på hvordan det vil gå utover uka..

Regret sa for siden:

Nå sitter jeg i frokost vogna og spiser en omelett med gressløk og fetaost, bacon og osteknekkis med smør! Stor og god frokost FØR (30min) fasten egentlig er over! Nesten litt stolt jeg :D vanskelig å få ned maten, og samvittigheten er svart, men godt å kunne ta et sånn steg lell :) vekta har stått stille i 2 dager (siden jeg kom i ketose!) og jeg vurderer å ta et steg utenfor komfort sonen og ikke veie før hvertfall tirsdag, det vil si gi slipp på all kontroll og det er skummelt det! Men jeg tror det gir god trening, dessuten er det mye mer spennende å gå på vekta da! Veiedag på torsdag, men jeg feirer 2 måneder på lavkarbo på tirsdag og da blir det tatt et nytt bilde av meg, så da er det kjekt å vite vekta også :)

Som jeg skrev at jeg hadde til frokost, osteknekkis, jeg er helt frelst! Jeg har laget ostechips med landlords hvitost før og synes ikke så veldig mye om det, men så laget jeg med osten fra kavli med jalapeno og den er så god! Perfekt tykk og brukes som knekkebrød her, best med smør på!

VSB sa for siden:

Jeg må også prøve de osteknekkisene, kanskje i matpakke i morgen, blir nok altfor stor tenker jeg, men synes det er litt vanskelig å vurdere nå på lavkarbo, så heller for mye enn for lite. Tror kanskje ikke jeg skal inn i registreringsvogna med diett.no i morgen, men vi får se...

I dag er det atter lese-til-eksamens-vogna, med regnvær på utsiden. Har vært en tur i kjøkkenvogna og laget eggemuffins, veldig godt...

I morgen er det eksamensvogna og jeg ser fram til å få det overstått. Er det en nervevogn her? Tror noen har koblet den på og puttet meg inn der, HJELP...

Sunroad78 sa for siden:

Lykke til på eksamen i morgon VSB :)

Bøtt sa for siden:

Lykke til i morgen!!tvi tvi...:heia:

Orkide sa for siden:

Hei, er noen dager siden sist jeg var her nå.

Har vært opptatt i mange av vognene her da.
Vannvogna, vaskevogna, strikkevogna, spisevogna, høykarbovogna (er koblet av), dugnadsvogna og mange flere.

Har heldig vis kommet meg inn i lavkarbo vogna igjen:)

mocc@ sa for siden:

Lykke til med eksamen imorgen VSB.. :)

kattungen sa for siden:

Kobla vi ikke av hodepinevogna? For jeg tror jeg har funnet enda en av dem :(

VSB sa for siden:

uff, hodepine er ikke godt, god bedring...

Nå er hodet tett og tungt så nå er alle bøker pakket bort i biblioteksvogna og jeg håper å slippe å ta de fram på en stund. Her har vi vært i pannekakevogna alle mann. Skikkelig grove til de andre og lavkarbo til meg.

Hvah ???!! Driver vogner og hekter seg på og av etter eget forgodtbefinnende !?? Er're muuuulig ? Muligens noe med magnetfelt å gjøre, altså. Ikke alltid man kan ha kontroll på disse vognene. . .

Vi får rett og slett koble på en stillevogn kun for hodepinepassasjerer, tror jeg. Der er det myke sofaer, veldig dempet belysning, deilige puter og mye luft og rom. Akkurat slik de vil ha det. Den KAN ligne litt på den 'relæksvogna' vi koblet på her tidligere, - den med barnelatter. Men det blir for drøyt i denne samenhengen.

Nå er jeg i (på?) vannvogna. På tide ! :w00t:

Og så er jeg øøøørlitegrann avslappet fordi jeg nå har vært utmeldt av 0,1-tonnsklubben i 14 dager ! Trodde jeg skulle bli værende der leeeeenge, jeg.

Gussjelov for dette toget !

:klem: til hver i sær

halkatlala sa for siden:

har fortsatt vondt i hodet jeg også, men ikke så ille som i går. blir fint når jeg får tid til å sette meg i den stillevogna med dempet belysning:) nå kommer snart dattera mi hjem og skal legge seg. hvis den lånte kolikkungen jeg har her sovner i samme slengen så blir det stillevogna ganske snart:D
ellers så har jeg helt ekstrem ketosesmak i munnen i dag. det er helt forferdelig. snart vært i ketose et år og lurer på om den smaken aldri blir borte? dvs. den har vært borte når jeg har hatt en og annen sprekk, men ellers så er den der HELE tiden:confused:

kattungen sa for siden:

:hungry: Hvor blir det av middagsvogna? :lol:

hekter på lettvintsmiddagsvogn til kattepusen

kattungen sa for siden:

Det funka, gitt! To pepperbiff, raskt frest i panna :cool:

YESSSS !!!!

:heia: meg. Og deg ! :blomster:

Regret sa for siden:

Åh dere er så gode å ha! :klem: Har heelt glemt av vannvogna i dag jeg! Stusset på hvorfor det ble så mange brusglass på meg tidligere, men allikevel gikk det ikke opp for meg :P får se hvor mye jeg får ned før det er natta her, i morgen er det jobb igjen og jeg er absolutt ikke klar, det kunne ha vært helg litt til synes jeg. Skal uansett prøve så godt jeg kan å la være å snikveie i morgen! Får holde meg opptatt så jeg ikke tenker på det :) hvordan gjør dere det? Jeg har ikke greid å holde meg unna en eneste dag i løpet av disse 7 ukene jeg har holdt på med lavkarbo :P bortsett fra de aller første dagene da.

Regret sa for siden:

Ble 3L på rappen det gitt! ;)
Og vet dere hva jeg har oppdaget?! Magen min er mindre! Selv med så mye vann i seg at den nesten sprekker! Altså, før når jeg drakk vann så lot jeg bare flasken 'stå' på magen sånn at jeg drakk med armene fri (camelbak flaske) når jeg satt-lå / satt henslengt, men nå vil den ikke stå lengere, den bare glir ned! Jeg kan offisielt IKKE bruke magen min som stødig bord lengere :D herlig!

kattungen sa for siden:

Tredje dagen på mindre enn ei uke at jeg våkner av mareritt :( Dette begynner å gå ut over nattesøvnen :( Dessuten er veievogna aldri snill med meg på mandager, så selv om jeg har gjort alt riktig har jeg gått opp 800 gram siden fredag :( Satser på at det har sammenheng med at jeg skal ha TR i løpet av et par dager, og at det løsner til neste uke - hvis ikke flytter jeg veiedagene til fredager! :heia:

I dag skal jeg muligens en tur innom handlevogna, før det blir eksamenslesing-vogna og jobbvogna til seint på kveld. :)

God dag til deg, kattungen, - og alle andre ! :klem:

Jeg anbefaler sterkt veiedag fredag (det har konduktøren også, - jeg bare nevner det. Og henne tror jeg blindt på!) det er akkurat som om jeg går mer ned etter at jeg skiftet dag fra mandag til fredag. . . :D

Og lykke til alle med eksamenslesing og eksamener de påfølgende dagene. Guuuud, jeg er glad jeg er ferdig !

Og så håper jeg dagens tur går finfint for oss alle !

:blomster:

kattungen sa for siden:

Da blir det veiedag fredager heretter :heia:
Det som ble servert i frokostvogna i dag frister igrunnen til gjentagelse - osteknekkis med blåmuggost :D

Regret sa for siden:

Det med å bytte veiedag tror jeg gjør godt! Jeg ser selv at når jeg ikke er på jobb, enten det er helg eller bare fridag så går jeg litt opp i vekt eller stopper opp, jeg tror vi trenger den type aktivitet og rutine for å få ting til å fungere så det å bytte til fredag er nok ingen dum idé nei. Selv så veier jeg på torsdager og blir ikke forstyrret av helgen, og det gir meg akkurat nok tid til å hente meg inn igjen etter forrje helg!

Nå sitter jeg her å funderer på hva jeg skal ha til frokost. I dag er en sånn dag jeg har veldig lyst på mat, men absolutt ingenting frister.. Jeg skal ikke spise før om 2 timer omtrendt så jeg har litt tid på meg fortsatt til å tenke :) det ble litt mye karber på meg i går og siden jeg ikke skal veie meg i dag så er frokostvalget enda hardere, men jeg regner med at det blir noe med egg 

kattungen sa for siden:

Jeg jobber stort sett i helgene, og det er faktisk det som ødelegger for meg :p Jeg spiser lavkarbo på jobb, no stress, men jeg stresser mye og rekker ikke drikke nok, og tipper jeg holder på all den væsken jeg faktisk får i meg :lol:

Regret sa for siden:

Aah det er sånn til deg ja! Høres ut som det er vann i såfall. Går du ned vekten ganske kjapt igjen da eller?

kattungen sa for siden:

Igrunnen ikke :p Eller joa, i løpet av tre-fire dager, men så går jeg det jo opp igjen i helgen :p

kattungen sa for siden:

Eggerøre med provence-krydder framfor gressløk er IKKE å anbefale :p

kattungen sa for siden:

Åh, det er vanskelig å holde seg i ketolyse-vogna i dag! :(

Regret sa for siden:

Bare hold fokus på hvorfor du vil drive med ketolyse, kanskje det motiverer? Jeg kjenner trangen selv til å bare slippe all kontroll og falle for fristelser, men jeg føler meg bedre på lavkarbo og ketolyse så jeg greier å holde meg unna stor sett, men har blitt et par sprekk også ja.. Jeg har funnet ut at om suget blir for sterkt så tillat deg en dag med høykarbo for å få det ut av systemet, så slipper du å slite i dagesvis fordi du har lyst på noe. Så går du tilbake til ketolyse dagen etterpå og later som ingenting :p problemet er om det går mer enn 1 dag med høykarbo da kommer suget for å bli, hvertfall for meg. Tar jeg meg ei hel helg med høykarbo så går jeg å sutrer over sukkersug i flere dager og opp til uker før det gir seg! Ikke verd det..

Supah sa for siden:

Jeg trenger hjelp!

Nå har jeg vandret rundt i korridorene i 4 timer, og leter fortsatt etter eksamensvognen? Har fått utlevert oppgaven til i morgen, men finner ingen konsentrasjon....

De eneste vognene jeg har vært innom i dag er frokostvognen, og "bryllupsplanlegger"-vognen.. :love:

kattungen sa for siden:

Jeg skal heller kose meg med piel de sapo-melon i dag, og drite litt i karbohydratene.

VSB sa for siden:

Kan hjelpe deg å lete jeg,:detektiv: for nå er jeg ferdig med min og håper det blir leeeenge til neste gang.

Har tilbragt 7 timer + litt venting i eksamensvogna, nå er det nok best for meg i stille vogna tror jeg, bomull i hodet, vondt i arm, nakke og skuldre...:( men er utrolig lettet over at det er over da og tror det gikk greit. :DSå var det bare å vente på resultatet, er det en egen tålmodighetsvogn her?

kopler på konsentrasjonsvogn til Supah

Nøytralt innredet, god stol, passe høyde på bordet og et godt utvalg skrivesaker.

You go, girl !

Det finnes ingen tålmodighetsvogn, dessverre. Henvend deg til konduktøren. Hun har en krem . . .

VSB sa for siden:

Jeg var forresten i vektvogna til offisiell veiedag på morgenen og har gått ned 1kg.:stortsmil

Supah sa for siden:

Åh! Tusen takk! Jammen hjalp det ikke litt også. Jeg har i alle fall lest litt. Og har ikke lenger total panikk! :smile:

Glimrende, Supah ! Jeg visste hva jeg gjorde ! :lol:

I dag har jeg vært i "belaste hælen på operert fot"-vogna, og det gikk kjempebra, om enn noe sakte.... skilpadde-tempo på tur ute i sola. :p
Lagde omelett til frokost, og blomkålsuppe til middag. :)

Supah sa for siden:

Ja, det gjorde du tydeligvis! Kan du ordne slik at jeg gjør det bra på eksamen i morgen også? :smile: Takk takk!

fjerner andre, forvirrende tanker hos Supah og lar konsentrasjonen gå omkring de VIKTIGE ting til eksamen

sender også over goood avslapping

Supah sa for siden:

Tusen takk :hearts:

Da skal jeg gå til eksamen i morgen med godt mot! :smile:

Glimrende, Supah !

Og lykke til !

kattungen sa for siden:

Lykke til på eksamen i morgen, supah! :D

Supah sa for siden:

Åååå! :love:

Tusen takk dere! For et trivelig tog dette er!

Vi krysser alt vi har for deg, Supah ! ( - dog ikke beina - ) :lol:

Lykke, lykke til i dag !

ber alle sende rolige, gode og konsentrerte tanker til Supah i dag

Supah sa for siden:

Nemmen er ikke du bare herlig! :stortsmil

Er på vei ut døren nå, men måtte bare sjekke forumet først (selvsagt), og det er jeg glad for at jeg gjorde! :smile:

TUSEN TAKK!

VSB sa for siden:

Lykke til på eksamen Supah, du ser vel denne først etterpå, så håper du er fornøyd med innsatsen:klem:

VSB sa for siden:

I dag er det rolig vogna på meg, men skal forsøke å komme en tur i treningsvogna.:visemuskl

Regret sa for siden:

Årrrrgh! Jeg er så sint at jeg sprekker snart! :realmad:
Jeg velger å ikke veie 1 dag og jeg går OPP i vekt!! Faaaaaaaen mildt sagt! Derfor kan jeg ikke gå en dag uten å veie ser man, og veiedag er bare 2 dager unna! Ikke sjangs for at jeg greier å gå ned noe til da.. I tillegg til at vekta irriterer meg så har guttene greid å rotte seg sammen å bryte seg inn i fugleburet! Buret er av størrelsen gigant og det er ikke bare bare å rydde opp etter de heller. Gutten min som den pøbelen han er så har han måket ut kilovis med sand! Og plaget den tammeste fuglen der inne. Den er så nysgjerrig at hun ikke blir skremt så lett så hun hadde selvsagt prøvd å oppsøke kontakt med ungene, og det gikk jo ikke så bra. Men hun har det bra nå altså, ingen skade skjedd. Men buret ble altså brutt inn i 3 ganger før de endelig ga seg!
Han minste her driver å spiser alt han finner uansett hva det er så jeg har nok ikke greid å redde all sand fra han heller :/ blir noen spennende bleier framover.. Det er skjellsand det er snakk om så det er ikke sikkert han har fått svelget så mye, men man vet jo aldri. Tenk hvor rask de er når man snur ryggen til i ett minutt! Også er de så stille at man merker ingenting heller.
Nå har jeg plantet de foran tvn med drømmehagen på, så nå er det endelig litt ro.

Jeg har vært på lavkarbo i 2 måneder i dag og tok derfor nytt bilde, men siden jeg ikke har pc og resten av bildene ligger på ekstern hardisk så får jeg ikke sett om det er noen forskjell.. Blir spennende å se når jeg får sett! Men det så ikke ut som om det var så stor forskjell..

Bittemoren sa for siden:

Så kjedelig Regret :klem:

Jeg har vært ombord i veievogna i dag og jeg har gått ned 1.5 kilo siden forrige offisielle veiing :heia: så dette ser ut til å gå rette veien :D

Supah sa for siden:

Tusen takk! :) Det gikk bedre enn fryktet..

Kanutten sa for siden:

Jeg er i heltalenevogna! :heia: Sambo er dratt på jobb for første gang (han har vært sykemeldt) på 5 uker! Jeg kjenner at jeg trengte virkelig en singlekupe! :heia: Jeg nyter timene, men gleder meg til han kommer hjem klokken 21 i kveld. :love:

Jeg skal prøve meg på jobb igjen på kommende mandag. Første gang siden september. Har vært sykemeldt lenge og alle mistanker om trasig hjerte, lunger lever, nyrer, hjerne etc er alle avvist. Jeg håper jeg får diagnosen utslitt. For det er det jeg va. Nå begynner jeg komme meg!

Sånn NAVhistorisk sett, hva slags diagnose er grei nok? Jeg vet jo av psykiske problemer kan lage krøll for deg senere, men er utslitt greitt??

VSB sa for siden:

Det med psykiske problemer trodde jeg hadde mest å gjøre med forsikringer? Har i hvert fall ikke hatt trøbbel med NAV med en slik diagnose. Tvert i mot fikk jeg klar beskjed om å prioritere å bli frisk, ev. gjøre ferdig videreutdanning, før jeg tenkte på jobb. Men det er vel ikke alle som er heldige og møter den forståelsen.

VSB sa for siden:

Jeg skulle bli i roligvogna jeg, trodde jeg...
Nei, jeg har tatt en tur i ryddevogna, i "bibliotek-vogna" til ungene. Nå står det 3 poser med bøker som skal enten til loppa eller til niesa. Mannen er ute og kjører lopper og i helgen blir det stort sett den vogna på oss, i hvert fall hele lørdag på meg. Veldig spent på hvordan kroppen tåler det, men kan jo være ganske sosialt også da... Har klart å holde meg unna sove-vogna på dag/kveld både i går og i dag, det imponerer med den tøffe eksamensdagen i går...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.