Smart!
Men jeg har veiedag på torsdag så da går det ikke sånn for meg :p men jeg spiser gjerne godt på torsdagene etter veiing jeg da, for da har jeg jo god tid på meg om vekta skulle gå opp :) jeg har litt problemer med hva og hvor mye jeg spiser på lørdag og søndag for da spiser jo resten av familien ekstra god mat, drikker brus og mannen tar seg ei øl, og det ligger godteri lett tilgjengelig så særlig lørdagene er harde her, men heldigvis så er det enda nok med dager igjen før jeg skal veie da, så jeg rekker som regel å hente meg inn om jeg skulle ta helt av!
Og jeg føler meg SÅ FEIT !!! Har en sterrrrk følelse av å ha gått OPP, - men jeg krysser fingre for at det bare er vann. Jeg har vært såååå dritflink !
Nattmat!!! Jeg har drøyet ut det å lage mat i kveld, og glemt sulten innimellom, så nå har jeg skikkelig hodepine. :rolleyes:
[color=royalblue][/color] Nå har jeg spist 2 egg med smør på, og 1/4 skyr, og drikker masse vann. Får ikke hjelpe om det blir ørten do-turer i løpet av natta. Paracet og natta nå straks. :)
[color=royalblue][/color] Natta- :klem: !
Jeg hadde visst ikke gått ned noe, eller opp noe. Holder meg relativt stabilt rundt 84.5-85.1 nå. Innfører litt mer fysisk aktivitet denne uka, så kanskje det hjelper litt :)
Hallo..... hvor er dere???? Har alle tatt på seg forsvinningsdrakt, eller leker vi gjemsel og jeg som står....:stuart:
Hadde med lavkarbokake på jobben i dag og jammen fikk den ikke bein å gå på. :stortsmil Ellers så er jeg godt fornøyd med alle vannvognene på toget, virker nesten som annenhver vogn har blitt vannvogn så da skulle det være mulig med et vannglass både titt og ofte.
Nå rusler jeg en tur over i noen av de andre vognene og ser om det er noe liv ombord, ha en fin kveld. :klem:
jeg har vært i kursvogna i 2 dager, vi hadde gjennomgang avkompetanse og ledelse. Vi har også gjennomført en DISC analyse. Jeg ble AGENTEN i min profil. Arti å se og lese om seg selv, å kjenne igjen måten jeg selv er på :)
jeg har fått låne tanteungen min på 2 mnd fra mandag til i dag, så jeg har vært i babyvogna:love: tok han med i svømmekupeen både i går og i dag. han storkoste seg i vannet. dykket to ganger i går og en gang i dag :) ellers er jeg fortsatt i ketose. jeg var på prix i går og kjøpte 12 solegg for 39 kr og fikk med spekefat til 64 kr på kjøpet:D skal nok tilbake dit i morgen og kjøpe mer av det. bruker jo mye egg, så da er det vel like greit og kjøpe der og få med spekemat på kjøpet.
Det var god deal, bare ikke sikker på hvor nærmeste prix butikk er...
Traver mellom sykkel- terapi- og akvarievogner, ja også sommeravslutninger av div. slag.
Så er jeg i lese-vogna for tiden. Har bestilt masse ulike lavkarbo bøker på biblioteket og prøver å orientere meg, kanskje finne hva som er riktig for meg etter hvert... Blir stadig mindre karber her i hvert fall...
Ja, og så vente på eksamens-resultatvogna... Kikket akkurat og ingen svar på nettet enda, ikke helt å vente heller, men når andre maser på om jeg har fått svar så blir jeg ikke akkurat mindre utålmodig av det...
Jeg har bare vimset rundt på toget nå i flere uker. Helt uten mål og mening. I dag (som alle dager) rotet jeg meg inn i veievognen, og kom ut igjen KJEMPEGLAD! :stortsmil
Vekten viste 600 gram under minstenotering, og etter nesten 4 uker uten nedgang gjorde det veldig godt. Som tickeren viser har jeg nå gått ned nøyaktig 19 kg. Kun 1 igjen, så har jeg blitt kvitt 20! Happy happy!
I dag har jeg vært på solperrongen og blitt litt solbrent. Herlig. (er ikke SÅ solbrent. :))
[color=darkorchid][/color]
Nå er jeg i kjøkkenvogna og lager frøknekkebrød. Spiste 2 som ble fort ferdige med hvitost og paprika på, og nå er jeg stappmett.
Grei dag i vannvogna også. :ja:
Ser ut til at det blir tropenatt her i natt, så kommer vel til å sove dårlig. :rolleyes:
Stikker av til barndommens paradis i helga, så jeg må pakke med meg litt mat, er langt til nærmeste butikk der. Og mamma og mormor er ikke akkurat lavkarbere (potetgenerasjonene... :p), så jeg bør nok ha med ekstra grønnsaker og noen frlknekkiser. Gleder meg. :D
Ha ei fantastisk pinse-helg alle sammen! :)
Dårlig dag i sovevogna i dag. Er nok ganske sliten etter en (for meg) hektisk uke med masse aktivitet forrige helg. Håper det går seg til til i morgen da.
I kveld serveres det egen lavkarbo pizza i spisevogna:sikle:
Etter fasten ble avbrutt for en to uker siden så har nedgangen gått mye ned og jeg går nå ned kun 100g i uken, det er i allefall det som er resultatet de siste to ukene.. Det gir jo lyst til å begynne å faste igjen, men jeg tror jeg skal ta en pause først i såfall, det var ikke helt godt for meg og jeg må være sterkere neste gang i såfall. Dessuten kan det jo tenkes at kroppen ikke er seg selv igjen helt enda etter å ha fastet lenge så hvem vet, kanskje vekten plutselig slipper?
Uansett, i dag ble jeg skikkelig motivert til å for en gangs skyld jobbe beinhard hele uka så jeg ikke faller ut av ketose, men kun få timer etter så kommer telefonen med svigermor i andre enden.. Vi ble invitert ut på kinarestaurant i morgen! Hvordan i alle verden skal man greie å være på en sånn plass og holde seg i ketose? alt er jo med ris og sukker.. Hun gikk på en merkelig form for lavkarbo før hun også, men hun fulgte ingen linjer så jeg aner virkelig ikke hva hun drev med.. men men nå har hun altså blitt drittlei, så hun spiser ris, sukker og alt det der igjen og det er nok nettopp derfor hun vil akkurat dit i morgen. Så det er jo ingen støtte å få fra den enden lengere nå. Forslag til hva jeg kan gjøre? Er det bedre å si spist er spist i morgen og heller regne fra søndagen at man begynner å jobbe hardt? det jeg frykter da er at motivasjonen er borte og vekta er oppe..
off, for et styr denne maten skal være! og vekta, ikke minst! skulle ønske vi slapp å spise og vi aldri gikk opp eller ned i vekt. Tviler på at noen andre planeter er så gnien på dette med utseende som vi er!
Uansett, jeg har gitt helt opp håpet på å nå den endelige målvekta, men jeg feller ikke en tåre for det altså, jeg har satt det til et mye mer realistisk tall, som faktisk er 7kg mer enn målet jeg først satte meg. Jeg vil ned til 62kg, selv om jeg vet kroppen min stortrives ved 64kg (vi har kranglet om disse tallene i årevis! de 2kg ville aldri ned de gangene jeg har prøvd!).
Ja da er det pinse! Og jeg er stadig på togtur, ganske hyggelig er det også. Jeg har faktisk gått ned 500 gram og er fornøyd med det. Jeg går litt opp og ned, og står stille en stund for så å gå ned noen gram. :smile:
I dag håper jeg på at det blir opphold såpass lenge at jeg får tørket litt klær ute, har hatt en klesvask hengende siden forrige lørdag og den er ihvertfall godt skylt. :ja:
Ble litt lenge i sovevogna i dag... Tror det gjorde godt da. Hadde planlagt pizzarester i frokostvogna, men der hadde jammen minsten vært og kost seg med lavkarbo-pizza... Ja, ja, hadde enda en bit i frysen da. Han er tydeligvis ikke kresen i hvert fall. Har hatt en lengre periode hvor han ikke ville ha egg, men på tur sist helg spiste han 3 hardkokte, og i dag altså eggebunn på pizza. Tror den perioden definitivt er over... Blir litt sånn snikinnføring av litt fedonsk mat på resten av familien her. Lettere å tilpasse for meg også det. Men de fikk ordentlig kjøpe pizza i går da.
:eek::eek: Jeg kunne veie meg i dag så jeg gjorde så.. 500g ned! Nå håper jeg og ber til hvem som helst for at det holder seg! Dette var veldig uventet!
Da har jeg hatt en runde i konfirmasjonsvogna igjen - 3 og siste konnfirmasjon for i år. Så i helga var toget en tur på Frøya :) Vi var ca 50 gjester å vi hadde 25 kaker :_plystre::liste: Jeg må bare tilstå at det ble to SMÅ kakestykker på meg å da :(
Men nå er det ikke noe feiring får til hlega - da er det bryllup :rolleyes: Men da ska æ spise mæ mett på middag. Gammelsalta -sei, flæsk, potet og gullerotstuing :) :love: Ikke poteter og gullerot for meg da.
Lurer på om det er noen som begynner å kjenne meg litt privat her ettersom jeg skriver litt stedsnavn ;) ja ja jeg stå for alt jeg skriver.
Lavkarbo mat resten av uka.
Worst hangover - ever!
I går hadde min far bursdag, og derfor hadde jeg baket ei vanlig kake, altså høykarbo oreokake! Jeg endte opp med å spise masse kake, både min og litt av ei annen en og gud så godt det var, jeg fikk i meg brus med sukker også da han ikke hadde annet. Dette får jeg skikkelig svi for i dag, våknet opp først kl 13.30 med hodepine, vond mage, hadde forligget meg, omtåket og steintung. Jeg kunne veie i dag så jeg gjorde jo det selv om jeg ikke følte helt for det, men jeg har altså gått opp 900g siden lørdagen og jeg forventer mer da jeg ikke går opp før 2. dagen etter utskeielsen. Dette var siste gang jeg baket ei kake som var høykarbo, for jeg vet igrunn at jeg ikke greier å holde meg unna oreokaken, den er jeg best på så jeg ber om trøbbel ved å lage den! Fra 12.Juni til uti midten av Oktober er det bursdag etter bursdag etter bursdag i familien så dette er den verste tiden av året, men jeg skal komme meg helskinnet igjennom i år, i motsettning til i fjor hvor jeg gikk opp over 10kg i denne perioden! æsj, nå har jeg lært.. aldri igjen!
Bursdager er vrient... Lurer om jeg kan tilby meg å ta med kake til noen etter hvert jeg... ? Er ofte jeg ber om hjelp, men ikke like ofte jeg har tatt med. Bl. a. søsteren min har to bakeglade barn, så det kan bli litt feil...
Jeg er den som alltid tar med oreokake, så de forventer nærmest at jeg kommer med noe :p Men det er kjekt når andre gidder å ta med noe også så slipper jeg å tenke så mye på det, for det koster litt å lage ei sånn kake også!
Jeg har vært i planleggingaavferievogna i dag.
Vi skal reise på ferie til Irland i år også(seff), men denne gangen skal vi bevege oss litt mer enn hva vi gjorde i fjor. Ungene reiser til syden om et par dager sammen mmd faren, men de gleder seg mer til Irlandsturen vi drar på rett etter at de er kommet hjem igjen.
Jeg har finregnet litt og kommet frem til at jeg kommer til å ha mensen mens vi er i Irland og kjekt er det for da kan jeg bestille billigere rom! Det blir jo ikke noe på sambo likavel så derfor skal vi ligge på firemannsorm på herberge stort sett hele tiden. :lol: To netter skal vi ligge i leiligheter. Hele turen kommer på 10 000 kr for 4 pers i ti dager dvs reise hjemmefra pluss opphold. Ikke værst! Det kommer til å bli lite øldrikking siden ungene er med og jeg tror vi skal klare oss godt med 5 000 kr. i tillegg til mat, drikke og gjøresetingtang :ja: Gleder meg!! :heia:
hei og hopp:)
i går stoppa toget på middelalderfestivalen der jeg fikk kjøpt grillet kyllinglår til lunsj og lam med kålsalat til middag. liker middelalderen, jeg:D i dag har jeg vært på solperongen i flere timer med bok og iste- ikke så værst det heller. var på vekta i dag også og er tilbake på mistemålig etter noen dager hvor vekta mi må ha vært i ustand og vist både 2 og 3 kg for mye:p
Huff og huff.. de siste dagene har jeg hatt det helt jævlig egentlig. Spesielt etter ekstrem-høykarboen på søndag. Jeg er kvalm, og jeg greier ikke å stå så lenge om gangen før jeg føler meg svimmel, får vondt i magen og blir helt skjelven. Jeg er overfølsom for lukter og den minste ting kan utløse kvalmen.. Enda ingen oppkast, men det er vel rett rundt hjørnet tenker jeg. Det å lage mat er grusom, jeg takler ikke luktene, de er alt for sterke.. ugg. Føler meg steintung også og hodet er en stor tung sky som gjør alt grumsete, jeg våkner aldri helt skikkelig. Lar du meg sove helt ut så er jeg ikke oppe før nærmere kl 14, uansett når jeg sovner, men jeg strever med å få sove også.. Nå er jeg jo dagmamma og mamma til to gutter som fortsatt bruker bleie, og det skal bli 'morsomt' når jeg må skifte på de..
Høres ut som graviditetssymptomer spør du meg :p Hadde ikke du en annen tråd her inne også, hvor du også presenterte noe som kan ligne på den typen symptomer?
Kanskje det? Jeg hører jo at det kan være gravidsymptomer, men jeg kan ikke tro at det er det.. Sex er en svært sjelden vare her i huset og jeg har vært veldig nøye med pillene i det siste, så jeg tror heller det kommer av å ha spist uvandt mat igjen. Uansett, så har jeg bestilt nye tester så vi får se.. regner med at tante rød kommer i løpet av noen dager uansett.
Jeg jinxet visst det der med bleieskift, for nå var det visst en i gang allerede. Ønsk meg lykke til! tvi tvi :p
Jeg begynte å regne litt.. og jeg innser at det er en minisjangs for at det faktisk kan skylles en graviditet. Men jeg vil ikke tro på det helt enda, for jeg er ikke den som blir så lett gravid. Vi traff visst rundt de dagene jeg skulle ha hatt EL og om pillene ikke fungerte så blir det visst to streker på meg. ish... Vi skulle jo vente hvertfall ett år til, så jeg greier ikke helt å roe meg til tanken, noe som er like greit, for det er sikkert ingenting.
Bare i tilfelle nå, hvordan bør jeg legge om kosten fram til jeg vet noe mer? Jeg ser ikke for meg at ketolyse er så smart å drive på med dersom det skulle være en liten en inni der nå..
Jeg er rett og slett lei.
Føler at kroppen og hodet jobber imot meg.
Ble litt høykarbomat på meg i helgen, er så skuffet over meg selv pga det.
Det verste er at det ble F*** meg + 3 kg på vekta. Er helt sikker vann, men jeg skjønner ikke at det er mulig.
Vet at alle er forskjellige, men leser om andre som skeier ut og opplever max + 1 kg.
Når jeg skeier ut skikkelig så går jeg opp både 2 og 3 kg, men er som regel for det meste vann. Tar opp til flere uker før jeg er ved minstenotering igjen. Denne helga spiste jeg kake og jeg ligger å ruller i smerter og ubehag enda, vekta tør jeg ikke å sjekke en gang.
ah, nei jeg skal være litt slappere med dette med nedgang de neste dagene, så spiser bare så jeg er fornøyd uten å tenke så mye mer enn det. Får vite mer nærmere helga tenker jeg, og da blir det mest sannsynlig veldig strengt igjen ja! Har litt å ta igjen, 1,2 kg opp nå siden lørdag!
Jeg var jo hos manuellputten min i dag. Han er bare fabelaktig! han har virkelig fått meg på beina igjen! Og apropos bein... I dag hadde han funnet ut at han skulle fikse låra mine. Jeg har så lenge klaget over melkesyrefølelse i låra og i dag skulle han altså ta låra mine nærmere øyensyn...:o Neppe noe vakkert syn!! :p For han skulle nemlig kikke på hoftefestet først.. Og øverste del av låra.. Og BIKINILINJEN var ikke sjeivet! :eek: Det var et buskkas deluxe så han måtte omtrent brøyte vei til hofteleddet på indersiden av låra. :rodme: Oooog så ville han sette nåler der.. :rolleyes: Gjett om ei som følte seg megasexy der ho lå i ei trasig truse og buskkas av en annen verden med nåler rett til værs. :lol:
Jeg har vært i legevogna i dag. Og så en tur i helsekostvogna, fikk kjøpt enn div. kosttilskudd for lavkarbo og depresjon, så da skulle det bli godt ivaretatt i hvert fall. Fram til nå har jeg spisst opp det vi hadde i hus, kunne ikke kaste det liksom.
Jeg flatet ut hos legen pga. blodprøve... Så skulle det settes en vaksine og disse damene på kontoret lurte på om legen ville sette den selv, nei det ser ut til at dere klarer dere bra sa han... Ville ikke ha noe med sånne besvimelsesanfall å gjøre tror jeg. :flau:
Har sjeiva glufsa til neste stikkmøte kommende fredag... Skal kjøpe truseshorts for å være sikker på at alt blir dekket... :o
Om ikke annet så ble sambo småsjalu da han hørte hva jeg hadde vært gjennom! :lol: Så nå er han så elskelig som fy! :love:
Nei dette blir ei dårlig uke! har ikke orket å veie meg i dag, selv om jeg kan, fordi det er veiedag i morgen uansett og jeg vet at jeg får ett plusstall denne uken så det er ikke noe morsomt engang.. Dessuten greier jeg ikke å fokusere meg med denne kvalmen, halsbrannen og verk i kroppen, har liksom havnet i et sånn 'synd på meg selv' stadie hvor jeg ikke gidder å gjøre så mye. Håper det gir seg snart! Da skal jeg gi full fres og være litt mer streng på dietten. Har blitt mange utskeielser i det siste! Akkurat nå, fram til jeg vet mer så tar jeg det litt rolig, men så snart jeg står med en negativ test i hånden (og det blir den jo) så er det alvor. Nå har jeg mistet all matlyst, og luktene av mat triggrer bare kvalmen så jeg gidder ikke innom kjøkkenet i det hele tatt nesten..
Når dere skeier ut, og da tenker jeg sånn skikkelig utskeiing med masse kake, hvete, sukker, masse masse MASSE høykarbo og kalorier, hvor lenge etterpå er dere dårlige da? Hva med vannvekt, hvor lenge driver den på? Jeg fylles opp av vann nå, men jeg er også i mensperiode så det kan komme av det også.
Jeg får vondt i magen den første dagen.
Forrige utskeiing varte i 6 dager. Skikkelig karbo; lompe, brødskiver, rundstykker, kake og ris.
Gikk opp 3,4 kg. De var borte + ca 1 kg til ved neste veiing.
Denne gangen var utskeiingen hele helgen fre-søn. Gått opp ca 3 kg.
Var allerede på vei opp pga eggløsning.
Er på vei nedover igjen, snikveide meg i dag morres.
Er ca 1,4 kg unna minstenotering.
Ok, så det er bare 1 dag at du var 'syk'? Hvordan du reagerte da, tenker på om du ble kvalm, bare magevondt, oppkast, hodepine etc etc..? Jeg er på 4. dagen med kvalme og svimmelhet nå..
Ganske sikker på at det ikke er noe annet ja, men jeg skal ta en test i løpet av de neste dagene uansett for å være helt sikker. Men jeg tror det bare kommer av mens og for mye kake :p
Åååå hopp!
Takk, Antoinette6, da er jeg på igjen:ja:
Håper ikke skoene mine er så glatte at jeg faller av igjen.....:o
Må stikke fingrene i ørene også en stund, for det er så mange bursdager og de roper på meg så jeg skal komme.... De to første tror jeg skal gå bra, og da kan det hende jeg er godt igang.
Hva skjer da? For ikke så lenge siden så var toget stappfult med masse prat og latter, noe sånt som dette...
DA sto fettforbrenningsvogna på for fult!
men nå tror jeg toget begynner å fly sin egen vei, hvertfall fra meg for nå skjer det absolutt ingenting og motivasjonen er ikke-eksisterende.. Kanskje det er mulig å ta seg ei 'pause' på noen måte for å få en ferskere start i alt dette slankestyret?
Vannvogna er kjempeviktig ! Og så det indre bildet av deg som tynnere og gladere og mer fornøyd ! :ja:
Men vi har gooood tid, Anne, - på et vis. En plutselig utskeielse i en bursdag er ikke verdens undergang. Kanskje du skal få i planleggingsvogna og rett og slett planlegge en lite utskeilese ? Da ender det jo ofte med at man IKKe gjør det, er min erfaring . . .
Takk...har visst kommet rett inn i motivasjonsvogna jeg. Slett ikke verst.
Planlegging er viktig:ja: Så er igang med det...nå er det bare å holde seg til planene som gjenstår:D
Planene for sommern er moderate...dvs lavkarbo ala Fedon:ja: Han tillater litt karber med noe høyere GI av og til. Så da skal det nok gå på et vis.
Ble bare litt satt ut da jeg ble sykemeldt, men nå er jeg på toget igjen.
Uff, jeg er skikkelig demotivert for tiden egentlig :( Skjønner ikke helt hvorfor, for det er jo så mye godt jeg kan spise, men allikevel hyyyyler karbohydratene til meg :p I tillegg skjer det ganske mye framover som "krever" litt karbohydrater - og selv om jeg vet at jeg kan la vær å spise poteter og ris og andre "åpenbare" karbokilder så syns jeg det er vanskelig allikevel :(
I dag fikk jeg fjernet gipsen, og det var helt utrolig deilig! Foten min er fri igjen!!! :D Så i morgen tenker jeg å ha veiedag... mest for kontroll, sjekke at jeg ikke har lagt på meg i løpet av de 6 ukene med gips og krykker i alle fall. Føler meg tjukk oh tung og oppblåst nå, så jeg gleder meg ikke akkurat... men men.
[color=darkorchid][/color] God natt!
Hurraaaaah, kattungen ! Velkommen ! her er alle de deilige matvognene, vet du. Og kurven din med det mye teppet. Og alle menneskene.
Så fint å ha deg tilbake ! :klem:
Røykevogn ? Ja, jøss, Brimstone ! Det er de to som det ryker av. Jeg tror konduktøren sitter litt langt fremme i den første. Ta med deg en vifte, - det kan være lurt.
God morgen alle sammen! :D
[color=darkorchid][/color] Jeg er så glad i dag. :heia: Etter 6 uker med gips, krykker, ingen trening og ganske mange høykarbodager har jeg gått ned 1,5 kg!! :heia: Er sååååå fornøyd! Så nå skal jeg holde meg her på toget, og være flink til å gå turer og holde meg i så mye aktivitet som foten klarer. Nuh..... frokost. :)
Jeg tror jeg er i ketose opp til ca. 30, men måler ikke, bare fføler det på kroppen. Er veldig individuelt.
Har v'rt i akvarievogna og med stort behov for redningsvest her i dag. Ser knapt hva jeg holder på med. Fullt av grønne flytealger i det store, så nå er det instalert noe UV greier. Det lille er fylt opp med grus igjen, skulle egentlig demonteres, men ser ut til at vi ender opp med to...
Blir litt trim og styrketrening da, av å bære bættevis med sand og vann...
Ja, og så har jeg vært i klattrevogna, så armene føles ikke helt gode for øyeblikket... Og så er det en hodepine som ligger og lurer, trodde igrunnen den vogna ble koblet av for LEEEENGE siden.
Krysser fingrene for at jeg ikke har ødelagt alt for mye i dag :rolleyes: Sushien var liksom litt uplanlagt, men disse mannfolka må jo tilfredsstilles :D
Har fått løpt en tur i skogen da (til tross for ekstremt vonde legger), så jeg håper jeg har fått brent litt karbohydrater og kalorier også :cool:
All trening er bedre enn ingen trening. :) Og litt ekstra karber en gang i ny og ne er vel ikke så farlig? Men skjønner hva du mener, det er irriterende når maten ikke blir som planlagt. :rolleyes:
Jeg har hatt en liten spiseorgie her på kvelden... Har virkelig problemer der, klarer holde meg til lavkarbo, men blir liksom overspising likevel...Noen gode råd for bedre selvkontroll?
Dette slet jeg veldig med før også! Det som løste det for meg var periodevis fasting, da kunne jeg jo ikke spise etter kl 22 uansett, og da sluttet jeg å fråtse og lete i skapene også.. Kjempetungt de første dagene, men plutselig løsnet det og jeg sluttet å tenke på mat når klokken nærmet seg.
Laget nettopp superdigg lunsj med ovnsbakte champignoner (ta ut stilken, ha i kremost, oliven, brie. Oljemarinert jarlsberg på toppen) og entrecote. Mmm! :D
Her har jeg vært i husarbeidvogna i dag. I frokostvogna lagde jeg meg en massiv frokost som jeg ble faktisk litt uvel av. Men takk og pris er tyngden over og "pøser" på meg vann som vanlig.
Senere i kveld skal jeg på resturantvogna på lavkarbotreff. Gleder meg.
Unga har reist bort og sambo er på jobb. Jeg har hele kvelden for meg selv og det er faktisk GODT!! :heia:
Jeg blir omtrent alene i hele helga, så jeg må kanskje finne på noe konstruktivt?? Fikk feriepengene i dag... Skattepengene kommer i neste uke.. Må vel gå an å finne på noe konstruktivt da???? :lol:
I dag tar jeg plass i Brylupsvogna. Søskenbarnet mitt gifter seg :)
Så i dag blir middagen gammelsalta sei og flesk - poteter og gulrotstuing for de som vil ha det da. Rabarbragrøt til desser :)
Jeg har gått ned 2.5 kg den siste uken :heia: Var nok en god del vann, men det er så deilig å se det "smelte" av igjen når jeg tar meg skikkelig sammen :D 4.7 kg totalt, og om 3.4 kg kan jeg få legen til å søke plastikk for meg! :heia:
Jeg er her, har tatt plass i solvogna å i grillvogna i dag :)
Etter bryllup'svogan i går har jeg også vært i sovevogna litt i ettermiddag. MEn nå må jeg finn matvogna - har så sykt lyst på noe salt så nå må jeg finne noe orndlig mat.
Da takker jeg for meg, jeg hopper av toget i kveld kl 22 så jeg rekker overgangen til lavkaloritoget :) Har vært utrolig motiverende og kjekt å få være med på dette toget og bli kjent med så utrolig flotte damer og menn! Jeg kommer nok på igjen om en stund og jeg håper dere fortsatt er på toget da også :D Mulig jeg tar av røret på telefonen for å overhøre hvordan det går med dere underveis! :hearts:
Nok en dag på toget :heia: Denne dagen med en fryktelig hodepine - prøver å slutte med (eller i alle fall kutte ned på) Cola Zeroen, og det gir så fryktelig hueverk at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Når vi i tillegg får besøk her om et par timer (og huset ikke ser ut), OG jeg skal på jobb i kveld, så måtte jeg nesten krype til korset og be sambo ta med en halvliter til meg hjem fra jobb. :p Men men, det er i alle fall bedre enn to halvannenlitere :p
Veievogna på meg i dag, viste -0,6 kjempefornøyd, for fram til for to dager siden har vekta kun gått feil vei. Forstår meg ikke helt på dette, +1 -0,5 og så videre, startet med nedgang igjen søndag etter en grundig porsjon baconsvor på lørdag:eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.