Antoinette6 sa for siden:
Velkommen tilbake, Nnem !
Du har vært savnet !!! :klem:
Velkommen tilbake, Nnem !
Du har vært savnet !!! :klem:
Nnem sa for siden:
Takk og :klem:tilbake:)
Regret sa for siden:
Savner et aktivt tog altså! Merker at folk har tatt ferie her :D
I dag har vi vært å handlet inn støvler, regnklær og regnvotter, så her begynner vi for fult å forberede oss på barnehagestart på lillegutt. Det skal bli så skummelt og morsomt på en gang! Han har jo så veldig godt av det, men jeg kommer til å gråte noen store tårer den dagen jeg ikke får være der med han mere.. Jeg har jo hatt han for meg selv i 2 år nå, aldri lånt han bort i mer enn 1 time og jeg har jo opptredd som alenemamma, så dette blir uvandt. Heldigvis har jeg en psykolog å snakke om det med, og det har hjulpet meg mye med dette! Jeg har jo flere typer angst så man kan jo tenke seg hvor hardt det vil bli å slippe kontrollen over sitt eget barn.. jeg ser jo ikke hva han gjør til enhver tid og tenk om noe skjer uten at noen ser han.. huff :(
I dag handlet jeg også de skoene jeg skulle få ved 3kg tapt, noe som er flere måneder siden! ikke at jeg har kommet meg noe lengere, men det var jo et delmål jeg skulle få belønning for. Så siden det tok så lang tid så kjøpe jeg meg faktisk 2 par sandaler til den fine summen 218 kr :D Mye å bruke på seg selv, men veldig billig for sko å være :)
Regret sa for siden:
glemte å fortelle at jeg var innom gullforetningen også, og ikke med så særlig stort smil om munnen :(
Jeg har innsett at jeg aldri kommer til å bli så tynn som jeg var da jeg forlovet meg igjen (57kg), så jeg har gitt opp håpet om å passe ringen igjen og var derfor på jakt etter en ny.. og jeg må betale for den selv! hmpf! jaaja.. men jeg finner ingen jeg liker.
Jeg lurte også litt på hva dere anser som en forlovelsesring? Kan jeg f.eks velge en veldig billig en i sølv og med falsk diamant som er fin, men ikke verd så mye og fortsatt kalle det en forlovelsesring?
Kan man inngravere sølvringer?
Min gamle er i hvitt gull med inngravering og er verd en del, men jeg har ikke råd til enda en slik samtidig som jeg ønsker å kunne ha noe å vise fram som et symbol på forlovelsen..
halkatlala sa for siden:
tut tuuut. det humper og går. ikke i ketose, men på lavkarbo. kjenner det på kroppen at jeg må tilbake i ketose snart. vondt i knærne og ryggen og overalt:(
halkatlala ! Så fint å se deg igjen !!! :klem:
Og jeg er på toget igjen, Regret, - etter en uke med utskeielser på herregårdsferie. Det resulterte i over TO kilo opp. Håper mye av det er vann.
Og gratulerer med nye sko !
En forlovelsesring kan være hvilken som helst ring ! Det er jo DU som gjør den til det den er. :love: Men hva med å levere inn den andre og bare få den utvidet ? Går ikke dét ? Eller sjekke om du får en kopi som ser litt lik ut som den gamle ? I sølv ?
Lykke til.
Og vi kjører videre, gjør vi ikke ? Jeg skal IKKE av før 24 desember, - da ser jeg forhåpentligvis 80-tallet . . .
:heia: :heia: :heia:
halkatlala sa for siden:
takk Antoinette :) fint å se deg også :klem:
har vært på badeland med kidsa i dag og selvfølgelig spist søpplemat, da det ikke var lov til å spise medbrakt. men var ikke i ketose da, så føler jeg ikke har ødelagt for flere dager framover. nå sitter jeg og spiser ørret som faren min og sønnen min har vært på fjellet og fiska. smaker såååå mye bedre enn oppdrett :D
KimPossible sa for siden:
Jeg er på toget jeg også altså, men er litt travel for tiden, så jeg får desverre ikke så mye tid inne på forumet lenger. Men jeg henger med.
Har utfordret meg selv til å komme meg ned på 75 kg til halloween (31.oktober). Det skal jeg få til! :D
Så flott å ha deg med, kjære Possible ! :klem:
:love:
halkatlala sa for siden:
nå har jeg og hunden tatt sykkelkupeen ned til mjøsa og svømt en tur :) ingen på stranda når det ikke er fint vær, så jeg lot båndtvang ryke og reise og vi har kost oss masse :) nå ligger det en sliten og bløt hund i senga mi :rolleyes: og jeg sitter med kaffekopp på kjøkkenet :D
jegerjenta sa for siden:
Sikkert like fornøyd som bikkjefilla da:D Hun har hatt første slippet i skogen for denne sesongen. Vi glemte også helt av båndtvangen alene som vi var:lol:
halkatlala sa for siden:
ja, det er visst fort gjort å "glemme seg" :D
Regret sa for siden:
Da var jeg i gang igjen med ketolyse! Sitter her med en kopp grønn te og skal lage meg en omelett når sulten melder seg. Nå skal jeg gå på ketolyse i 4 uker for å se om jeg kan gå ned noe mer i vekt enn hva jeg gjorde sist. Står vekten stille i de ukene så legger jeg ketolyse på hylla for godt,så her bør det skje noe :p Dette er litt lite planlagt så jeg har lite mat i huset, og med 2 bursdager denne uken så skal det bli utfordrende fra første start. Men jeg har bestemt meg for 0 sprekk disse 4 ukene og lever til punkt og prikke etter kuren, håper jeg får det til!
grotingeling sa for siden:
Tilbake etter 1 ukes ferie, og nå føler jeg meg klar til en lengre togtur.
Time hos legen på onsdag, og da skal planen for de neste 6 mnd legges - I'm ready:boxing:
halkatlala sa for siden:
:hearts:KAFFE:hearts: og etterpå skal jeg til byen å se etter gave til tanteungen min som skal ha navnedag i stedenfor dåp til helgen :) og i 12 tiden bærer det avsted til lekeland med datter- så her blir det ikke mye sitting på en stol i dag :)
God trim, da, halkatlala ! :D
Så godt å ha deg tilbake, Tingeling ! :klem:
Og vi kjører videre ! Jeg grugleder meg nok en gang til veiing på fredag . . .
halkatlala sa for siden:
uæææh!!! jeg skulle lage omelett i sta og gjett hva som var inne i egget- jo det var et kyllingfoster :eek: greit nok at jeg hadde kjøpt pirst price egg, men skal ikke de også være gjennomlyst? og går haner og høner sammen så det går an å få befrukta egg???? ææææsj !!!
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik - trodde alle egg i Norge måtte gjennomlyses jeg :eek:
Gi beskjed til butikken/leverandøren - sånn kan vi jo ikke ha det!
Her har dagen forløpt i god lavkarbostil, ingen problemer hverken med mat- eller vanninntak.
Kyllingfoster !?? :w00t:
Jeeeez !!!
Det minner meg om historien det et lite barn sitter og spiser frokost med sine foreldre.
"Mamma ! Det er noe rart med egget mitt!"
"For noe sludder ! Spis opp egget ditt nå!"
"jammen, jammen, - det ER noe ekkelt med det egget !"
"Ikke tøys ! Egg er godt for deg ! Vær flink og spis nå."
"Men mamma, - må jeg spise nebbet også?"
Iiiiiik !!!
VSB sa for siden:
ÅÅÅÅ, tror ikke jeg fikk lyst på egg nå.
Regret: tror også du kan få tatt ut ringen, jeg tok inn min og vet andre får utvidet den, men kommer vel litt an på hvor mye og hvor tynn den er da... Angående type, vi har forlovelses/giftering i hvitt gull, vil jo ikke se så annerledes ut med sølv.
Regret sa for siden:
Det at jeg har mest lyst å kjøpe ny enn å utvide er litt fordi jeg har ombestemt meg om hvordan den skal se ut. Da vi forlovet oss synes jeg den skulle være ganske nøytral uten så mye pynt og helst ganske simpel slik at jeg kunne ha den på uten at den kom i veien også, men nå vil jeg ha noe som glitrer litt mer om du forstår :p og bare det kan jo fort bli dyrt, men en sølvring kan være overkommelig. Tror jeg skal se meg litt rundt, men om jeg ikke finner ut av det så tror jeg at jeg utvider den jeg allerede har :)
halkatlala sa for siden:
tut tuut :D
nå har jeg vært i svømmekuppeen uten å svømme så mye som en meter. men har tatt 40 min med boblebad og hengt litt på kanten i varmebassenget og tatt badstu :) sykkelturen til og fra får telle som mosjon i dag tror jeg :rolleyes: ja, også skal jeg jo ut å gå tur med hunden min etterpå :)
Nnem sa for siden:
Henger meg fast på lavkarbo vogna, men synes det er litt vanskelig for tiden. Vet jeg er på vei inn i ketose og at jeg må bare prøve å holde søtsuget stabilt. Gi meg styrke:)
tora trollmor sa for siden:
Sender deg en bukkett full av :blomster:. Mye blomster gir glede, glede som gir styrke til å motstå alle fristelser :) Ha en fin dag å nyt kvelden med blomster :)
Har hatt 2 runder i treningsvognen i dag.
Første runde i treningsrommet på jobb, og nå nettopp en skikkelig opptur på en fjelltopp :p
Matinntaket har nok vært litt lite, men væskeinntaket er det ingenting å si på :D
Resten av kvelden går nok med i sløvevognen, bare slappe av og gjøre ingenting :cool:
Regret sa for siden:
Nå har jeg nettopp vært å bestilt meg ny forlovelsesring :p:eek: Det er nattåpent på senteret her og i et akuttbesøk innom pga en trøblete fugl her hjemme, så stoppet jeg innom en gullforetning og falt totalt for en ring. Billig ring, ja, men hadde jeg hatt penger og den kostet 40.000 kr så hadde jeg nok valgt den samme da også. Den kostet 260kr, men de hadde ikke min størrelse inn så jeg bestilte den inn jeg :p Skummelt, men godt føler jeg. Endelig har jeg noe å brife med! Håper bare størrelsen er grei for jeg var temmelig varm og litt hoven når jeg sto å prøvde ringene i butikken.. De kunne evt stramme den inn for meg da. Har ikke sagt det til sambo enda hehe, men tviler på at han tar det så tungt. Han vet at den andre forlovelsesringen jeg kjøpte meg er blitt for liten så at jeg brukte litt mer penger på en ny behøver vel ikke å ha noe å si.
Nnem sa for siden:
Takk for blomstene:)
Lava sa for siden:
Vil bare advare om at den koselige vognen som står på sidesporet ikke blir koplet til...!!
Har ventet lenge på lokfører og bilettmann men det kommer ingen :confused:
Så jeg har innsett at denne vognen ikke er i drift... Går ut av vognen og leter etter ett tog som faktisk er i drift :ja:
(tror der går ett tog utpå høsten, men er ikke sikker)
Regret sa for siden:
huff så leit da, Lava. Håper ikke jeg sitter i samme vogn :( Jeg har akkurat satt meg på toget igjen etter en lang tid på stasjonen, og om denne vogna ikke er i drift så må jeg nok gå av jeg også.. Venter et par uker til for å se om det dukker opp en sånn bilettmann..
Lava sa for siden:
Grattis! :heia:
Nnem sa for siden:
Driver og snikveier meg for tiden(fy fy), men må bare dele at jeg er endelig på vei nedover igjen. :)
Åh !
Såååå deilig, Nnem !!!
Og kanskje sees vi på treffet i oktober !
Jippiiii ! :klem:
Godt å ha deg PÅ igjen !
Regret sa for siden:
aww :( gullforetningen kontaktet meg akkurat.. det var ikke mulig å få ringen i min størrelse :( Så fortsetter jeg letningen..
Regret sa for siden:
:hylgrine: Jeg er nesten tom for cocosa, så jeg kjøpte en ny i dag på helsekost, jeg betalte den fine summen av 178 kr og ikke 5 minutter senere en gang så finne sønnen min denne i vogna og pælmer den rett i bakken og i tusen knas gikk den..... Jeg eier ikke råd til en ny, så nå må jeg velge å risikere å spise glassbiter, eller la være å spise cocosa til jeg får penger igjen.. æsj altså. Sambo vil ikke at jeg skal spise glassbiter så det er mulig han kjøper kokosolja de selger på iherb fra Jarrow :) Lov å håpe! men uansett må jeg gå en stund uten olje..
halkatlala sa for siden:
i dag har jeg vært i svømmekupeen igjen. varmebassenget var stengt pga kluss med renseanlegget og det var kø på bøblebadet. da var det en ting igjen å gjøre der og det var å svømme :eek: med fullada mp3 spiller klarte jeg faktisk å svømme 2000 m i dag og er kjempestolt :D
Kanutten sa for siden:
Jeg våkner frisk og pigg hver morgen og funderer på hvorfor jeg er sykemeldt.. :happybday :_punk: :boxing: :heia: :visemuskl Det går knapt en time før jeg er i knevogna... :forstoikk Jeg blir like satt ut hver morgen.. :o
Nå har jeg vært inne i lesevogna, har kun lest det som dere har skrevet. Dere er så utrolig flinke:blomster::blomster::blomster::klem:SÅ gratulere alle sammen.
Nå vil jeg i vannvogna og gånedivektvogna. Min søster kommer på besøk. Hun bor i Tromsø å det er veldig lenge siden vi har sett hverandre. Når jeg nå samler så mye vann blir jeg så stor i magen. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å få vann ut av kroppen. Har bestemt meg for å drikke 3 liter vann vær dag. MEN jeg ønsker også forslag til mere fett i kosten, Begynner å bli lei rømme.
Tror nå at jeg ikke går ned i vekt pga for lite fett.
Sjekk fettfestivaltråden, tora trollmor. :ja:
Og jeg kjører ufortrødent videre. Skal veie i morgen. :spent:
Og :blomster: på dere som ennå er på toget.
halkatlala sa for siden:
juhuuu:)
jeg har akkurat sovet en liten halvtime å våkna opp igjen til et klissbløtt bad og to veldig rene hunder etter at dattera mi har lekt hundefrisør i badekaret (og tømt hele flaska med hundesjampo) så nå har jeg bestilt ny sjampo på iherb- måtte jo benytte anledningen til å kjøpe noe atkins-snop også, da :rolleyes:
Takk A6 :) Der var det mye å lese, så jeg skla lese meg opp i helga å prøve fra mandag:)
Regret sa for siden:
I dag kom jeg over noe helteit for andre (høykarboere), såpass at jeg fant det på artige.no som består av KUN idiotiske bilder og lignende, men selv om bildet kanskje ikke skulle taes seriøst så ga det meg en utrolig herlig lavkarbofrokost for i morgen! Derfor tenkte jeg at jeg måtte dele den med dere også :D Det er da mye mat for ingen karber what so ever, kun bacon og ost :D
Man fletter baconet, steker det i ovn på 200 grader, fyller med ost, ruller den og jeg tror man skal ettersteke den litt også slik at den forblir som en rull. Kjempesimpelt! Denne kan man jo fylle med noe annet også om man vil det, gjør det jo mye lettere å lage en frokost når man egentlig bare er drittlei av eggsmaken.
Om bildet jeg la inn her blir for vanskelig å tyde så kan man zoome mer på DENNE
Guuuud, - det der var jo direkte lekkert !
Vi kjører vel videre her ?
Tuuuuuuuuuuuut !
halkatlala sa for siden:
tut tuuuut :D
klart vi kjører videre :)
jeg har spist en pakke lobnobs hver dag i det siste i tro om at hvit fisk med smakstilsetning umulig kan inneholde så mye karber. satt å spiste sånne rett fra pakka nå nettopp og kom til å lese bakpå. 8,4 karber gitt :eek: må visst finne meg noe annet lettvint jeg kan spise når jeg er sulten, da :rolleyes:
Drømmepie sa for siden:
Er fortsatt med :ja:
Imorgen blir det en tur i treningsvogna! :)
Har ikke vært i lavkarbovogna denne helga, men trimturvogna derimot.... men hopper nok inn på toget igjen i dag (må sjekke skapene for mat først).
Har akkurat vært i Jillian Michaels-vogna, det ble det svett, skal jeg si dere!!! :lol:
[font=Georgia][/font]
Ha en fin uke, alle sammen!
halkatlala sa for siden:
god morgen alle sammen :)
så deilig at skolen har starta igjen. jeg få ungene ut døra på morran og kan sitte for meg selv med kaffe og pc før jeg går tur med hunden. og jeg kan gå hvor langt jeg vil uten at noen ringer etter 10 min og lurer på om jeg kan komme hjem snart pga søskenkrangling. jeg klarer tilogmad å rydde og vaske- noe jeg har problemer med da ungene er hjemme og roter ut igjen fortere enn jeg rekker å rydde :D og kostholdet er jo mye bedre når jeg kan lage meg noe ketosemat uten å tenke på at ungene skal ha mat samtidig og ikke liker ditten eller tåler datten, så kan jeg heller lage felles middag til de kommer hjem fra skolen :)
og med all den tiden jeg plutselig hadde til rådighet nå, så tror jeg at jeg skal gå en tur til hundeparken. det er laaaangt å gå :)
Bestemamma sa for siden:
Ja, det er hæææærlig å være hjemmeværende..:D
God helg, kjære alle sammen !
Vi kjører videre ! (men jeg kjører litt sakte, kjenner jeg ) :hylgrine:
Anne sa for siden:
Jøje meg, går dette toget enda:eek:
Skal se det blir en togtur på meg etterhvert og da jo....
God tur , alle sammen:klem:
Drømmepie sa for siden:
Toget går i sneglefart for min del, men jeg er klar for å putte gassen i bånn! :heia:
Regret sa for siden:
Jeg får ikke start på toget jeg.. :( Prøver og prøver, men jeg tror det er noe i veien med tennpluggene. Det dør bare igjen om jeg prøver å starte det.. Prøver å gi bånn gass også, men nada.
sistegang sa for siden:
Mitt tog er endelig på skinnene, og går for full fart. Men det har jaggu meg tatt 20 uker.
halkatlala sa for siden:
her går toget litt humpete for tiden, men det er snart slutt på de humpene nå vil jeg tro :)
jeg og hunden min har oppdaga en kjempefin skogskupe som vi er i daglig og går et par timer før vi setter oss på en stubbe og drikker kaffe, så mosjoneringa er det i hvertfall ikke noe å si på :D
Og min vogn står stille, - enda den er påkobla toget.
Forstå det den som kan. :realmad:
Regret sa for siden:
Sitter i tenkevogna og grubler litt.. Ser at lavkarbo ikke er, heller har vært, noe for meg allikevel :( og jeg sliter veldig med meg selv for tiden, så her må jeg bremse litt og få litt mer oversikt før jeg kjører videre..
Nnem sa for siden:
Er på toget igjen og maskinen er igang. Like motivert som tilbake i januar:)
VSB sa for siden:
Jeg klarer meg fint på toget, men vekta har oppført seg som en jo-jo i hele sommer... Har blitt flink til å trene nå, og registrerer alt på diett.no igjen. Prøver å begrense caloriene litt, legge meg på ca. 1600. For tiden har jeg klart å boikotte vekta en periode og skal fortsette med det så lenge jeg klarer, men det holder hardt...
Drømmepie sa for siden:
Da er jeg godt plassert på toget igjen! Nå går det i nedoverbakke her :heia:
halkatlala sa for siden:
så stille det er på dette toget for tiden, da. kom igjen, da folkens :) TUUUT-TUUUUUUUUT :_punk:
Tuuuuut ! Jeg er PÅ, men denne vogna går usannsyyyyynlig treigt ! :realmad:
Men jeg sitter på, - gudbedre !
Kom igjen, folks !
Vi tøffer videre heeeeeelt til vi kan gå av ! ( - en liten stund, i alle fall - ) :D
halkatlala sa for siden:
tuut-tuuuut.
nå fikk jeg jammen meg servert 1 stk kjempeblid tanteunge 6 mnd på døra. han har visst ikke sovet i natt og mamman hans vil sove nå, så da satt han på med pappan sin som skulle på jobb :) men dæven hakke så kjapp han har blitt til å komme seg framover å finne på spik. her må det nok ryddes unna litt ting som ikke er bra å spise på :rolleyes:
Supah sa for siden:
Jeg er også på toget, men har samme erfaring som dere andre. Toget går veldig sakte! Jeg tror jeg må ta litt ansvar her, så jeg stiller meg bakerst og begynner å dytte! Jeg skal prøve å gi fart til dette treige toget! :smile:
Regret sa for siden:
vel, jeg er jo på toget, i lavkalori og faste vogna. Har gått opp mye over de siste ukene, men jeg ble kvitt 1 kg vann nå denne uken, så det er i gang igjen :)
Drømmepie sa for siden:
Går fortsatt nedover for min del :heia:
Hurraaaa, Drømmepie !
jeg håper toget har fått litt fart på seg, - det vil vise seg i overimorgen.
Men vi kjører jo videre, - om enn noe seint ! :ja:
Men tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut, ja ! :heia:
halkatlala sa for siden:
god morgen og TUUUUUUUUT :)
halkatlala !!! Så hyggelig å se deg igjen !
Below target weight' ??? :heia: :heia: :heia:
Nnem sa for siden:
Tuut tuuut, henger fortsatt med på toget:)
Er nå ca 300 g unna minstenotering:)
Nnem !!! Så fantastisk ! :heia: :heia: :heia:
Og vi skal treffes snart ! Glimrende timet, dah ! :lol:
Nnem sa for siden:
;););)
Er med på toget, man farten er uviss. :p
Jeg fokuserer kun på maten nå, og å spise mest mulig bra mat, så får vekta seile sin egen sjø en stund. :D
TUUUT!
Vil ønske alle en flott dag. :klem:
halkatlala sa for siden:
hei:) hyggelig å se deg også :D
har vært under traget en stund, jeg :)
Og plutselig går vogna mi veldig, veldig fort ! Det er jeg så glad for. Skal frem til juuuuul ! :D
Tut og kjør !
Nnem sa for siden:
Tut tut!!!
Da er vogna mi også hengt på igjen 1,2 kg ned denne uka :) Lurer på hva neste uke vil bringe :)
Hurraaaa, trollmor ! :heia:
Jeg er fremdeles på, - men vogna mi går treigt ! Men den gå, - gussjelov !!!
Tuuuuuuuuuuuuuut !
halkatlala sa for siden:
god morgen og tuuuut :)
Da blir det zumba vogna i kveld :) Gleder meg, så møte på bhg.
Nnem sa for siden:
Er endelig tilbake i rute. Føler at toget er på rett spor nå;)
Nå kjenner jeg på kroppen hvordan småbarnsforeldre har det samt å fokusere på maten, kan være litt vanskelig til tider, men ser at det fungerer det jeg gjør.
Nette, visste faktisk det ikke var deg som ga meg klem på treffet før jeg måtte spørre catwoman hvem du var:) Men takk for klemmen, den var god:)
Hvah !!??? Åååå, - jeg ble så glad for å se deg, skjønner du. Vi har jo liksom hatt litt 'sammen' her, på en måte. :klem:
Du var veldig, veldig søt ! :suss:
En hilsen i natten jeg sender i vei,
med stjernene kommer den lydløs til deg.
Den sniker seg inn i ditt nattlige hjem,
håper den får dine gode drømmer frem.
Jeg ønsker deg alt godt for natten min venn,
må dagen bli fin, når du står opp igjen ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Drømmepie sa for siden:
Tut, tuuuuuut!!!!! :heia:
halkatlala sa for siden:
tut-tuuut :D
god natt alle sammen :klem:
Nnem sa for siden:
Tuut tuut!!!
Henger med ¨på toget og kan notere - 15 kg på vekta:D
Steike ! Her er'e lenge siden jeg har vært ! Fy på seg ! :nedfor:
Meeeen ! Vi kjører videre, gjør vi ikke? :blomster:
Det går usannsynlig treigt detta toget, dah, - det skal det jaggu ha !
sukker
Ja vi starter opp igjen. Har gått med museskritt fom min del :)
Opp og Hopp å la toge gå fort :klem:
halkatlala sa for siden:
tut tuut :)
gratulerer Nnem :heia:
jeg har akkurat oppdaga tyrkisk yoghurt med bringebær. har lest om flere som har spist det før, men ikke kommet meg til å kjøpe det før nå. fy fillern så godt. og du værden så forskjellig den tyrkiske yoghurten er fra den norske. mye tykkere og mer rømmeaktig :love:
Ønsker alle på toget en fin tur :)
Drømmepie sa for siden:
Tuuuuut----tuuuuuuuuut :D
halkatlala sa for siden:
Tuuuuuuuuut :)
Og en søndagsstuuuuut herfra !
:klem:
Nnem sa for siden:
Tut tut!! Her går det som det suser. Jeg endelig klart delmål 3 og på god vei inn i delmål 4. :D:D
Så deilig, Nnem ! :heia:
Jeg tøffer videre, - med små, små avhopp, riktignok. En halv eplekake her og et nanbrød der. . . men jeg slenger meg på toget igjen med en gang. Det går jo så sakte likevel. . .
Og jeg har jaggu ikke tenkt å gå av til jul engang. . .
Time will show ! :ja:
Vi tuter videre ! :blomster: :blomster: :blomster:
Kanutten sa for siden:
Mitt tog går i små sirkler... Ikke mye endring her nei.. hverken på den ene eller den andre måten. Jeg depper for tiden. Jeg vil ikke avfinne meg med det at lungene mine ikke vil puste på rette måten. Kapasiteten er der, det er evnen som ikke er helt på topp, uvisst av hvilken grunn. :mad:
Natt til søndag fikk jeg ikke sove i det hele tatt. Jeg la meg tidlig, klokken ti, men hver gang jeg nesten sovnet stoppet pusten og jeg hoppet opp i senga og hev etter pusten... Og dette MED pustemaska mi. Og påfølgende dødsangst hver gang... Klokken seks stod jeg opp.
Så søndags ettermiddag åpnet jeg ei flaske rødvin som jeg tømte ganske kjapt. La meg til å sove og sov som en stein til klokken syv i dag tidlig.
Sambo sa at jeg både stoppet å puste og at pustemaska mi pøste på med massssse luft, men jeg slapp i allefall å oppleve det. Jeg sov godt. :o
Uff. . .Kanutten ! :nedfor:
Men rødvin er en sikker vinner ! Alltid ! :D
Skål og keep up the good work !
:klem:
Nnem sa for siden:
Så skummelt da, Kanutten. Håper du finner ut av det.
Klem :)
Kanutten sa for siden:
Rødvin hjelper på så mangt. :ja: :p
VSB sa for siden:
Håper du finner løsning Kannutten.:klem:
Holder meg på vogna, men blir litt mye mat iblant... Lyst og metthet er visst to forskjellige ting her i gården. Særlig i helgene jeg sliter, er så mye som skjer da...
Vekta har mest jo-jo-tendenser, men ser jeg fra august og til nå så har den jo rikket seg et par kilo...
Ned er ned. Uansett, VSB !
Og vi toger videre. I sakte adventsfart. Men vi er PÅ, ikke sant ?
Joooooooooo !
:heia: :heia: :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.