< Tilbake til oversikten

Togtråden!

halkatlala sa for siden:

tut-tuuut:D
var i ketose igjen allerede på kvelden i går etter den smellen med kake. NÅ er det nok tull for en stund. kidsa har fått mexikansk gryte til middag-jeg fikk lut og kaldt vann, men spiste 2 kokte egg med tomat, agurk, løk og masse majones mens dem var på skolen. tipper jeg tar meg et eller annet slags kjøtt med soppstuing litt senere også. har drukket masse vann i dag:) og en del kaffe med fløte:)

Regret sa for siden:

I dag har jeg tatt meg en liten vår-rengjøring her hjemme og herlighet så godt det er å ha en skikkelig godt utluftet og rent hjem! Blir full av energi når alt er på plass jeg, og en skikkelig treningsrunde er det også å vaske hele plassen :D Nå står det sommerkoteletter å surre på ovenen sammen med kokt brokkoli, nå skal det bli godt med litt mat :) Jeg har ikke rukket å vært innom vannvogna i dag, så jeg blir nok sittende der en stund i kveld også, og jeg er evig lykkelig for at den ikke er langt unna toalettvogna! hoho :D

tuuutuuut! håper alle har en fin kveld!

Kanutten sa for siden:

Jeg sitter i storogtjukkvogna... Jeg har av en eller annen grunn lagt på meg 6 kilo etter at jeg begynte med manuellterapi for to måneder siden! :eek: Ikke spiser jeg mer, tvert imot, jeg beveger meg mye mer og tro meg, det er ikke muskler som er kommet på.. :(

Manuellputten snakket noe om at lagene mine i kjøttet/flesket/musklene hadde på en måte grodd sammen og nå masserer han for harde livet for å få dem fra hverandre igjen.. KAN det ha noe å si for vektøkninga?

tora trollmor sa for siden:

I dag har jeg vært flink med vann og faris :) bare må ha litt faris om dagen. Baconrullene er inntatt både til frokost og lunsj. Til middag ble det torsk men fløte/smør saus med blomkålmos og stekt sopp:)
I dag starta vi med 17 mai pynt på bhg, utrolig flinke barn som kan mye. Ha en fin kveld uten sjokolade :)

mocc@ sa for siden:

Da har jeg vært innom trimvogna. Vært litt flink med vannet idag, men litt og gå på.. :)

Nå skal jeg rusle en tur i tv-vogna og bare slappe av..

streber sa for siden:

DET var merkelige greier kanutten! :eek:Men la oss på en måte håpe terapeuten har rett, for da kommer det seg vel etterhvert!:rolleyes::)

Sunroad78 sa for siden:

Eg har i dag vore på arbeidsvogna og på treningsvogna. No er det soffavogna før eg spring i dusjen og tek siste stopp på sovevogna ;)

KimPossible sa for siden:

Det nærmer tid får å gå til fastevogna... enda 3 timer til, da, men nå er jeg så mett at jeg vet ikke om jeg skal spise mer.
Får se hvor susete jeg er etter operasjonen, men skal prøve å holde meg til lavkarbo, altså.:ja:

grotingeling sa for siden:

Fant en ny vogn dere: ut-i-skogen-opp-i-trærne-vogna!!!
Kan absolutt anbefales, dagens stopp var en liten topptur på 231 høydemeter :D
Fantastisk trening for både balanse/stabilitet, kondisjon og styrke - og kroppen formelig sitrer etterpå :stuart:
Nå står tv-vogna på planen, før det igjen blir en tidlig kveld i sovevogna :sove:

Regret sa for siden:

Jeg har så sykt vondt i beina i kveld hyle, grine og syte kan ikke fatte hva jeg har gjort.. Det startet i ene ankelen mens jeg drev ryddet og vasket tidligere i dag. Det kjentes ut som noe som jeg oppfatter som en blodpropp (det er nok ikke det) altså det er som om blodet stopper opp og det blir et enormt trykk og det stikker. men nå stråler det fra begge lårene og nedover, knærna er helt utmattet og jeg greier ikke lengere å gå på de.. Kan da vel ikke ha blir utslitt av å rydde vel? Lurer på hva det kan være.. jeg begynte å ta magnesium for 3 dager siden, så det kan være noe med det, men jeg tviler.
Ellers har kosten min vært helt ok i dag, litt mer fett enn hva jeg skulle, også kalorier, men ellers er alt perfekt.

hmm tror jeg slår meg ned i tvvogna og slapper av litt jeg..
Det ble ikke til at babyen jeg er dagmamma for kommer i morgen, men han kommer i overmorgen i stedenfor. Det skal bli gøy! bare synd at det kræsjet med psykologtimen min.. jaja jeg har alltids en mann som kan se etter han i 1 time. Spent på hvordan babyen og min gutt går sammen :D og ikke minst, hvordan det er å være 'mamma' til TO med bare 9 måneder i mellom. og for ikke å glemme å stå opp 06:30! Jeg står opp rundt 12 nå ;P og guttungen min sover lenge også, er ikke vandt med babyer lengere hehe.

Hevingen sa for siden:

Hehe, fikk tanker om at du lå i en vanlig sportsvogn og ble trillet rundt :D

Selv har jeg fartet rundt i mange vogner de siste to dagene. Dere andre har vært veldig aktive, så det ble litt å lese seg opp på. Jeg har hatt en tur innom labvogna. Har tatt MR av rygg, selv om de egentlig skulle fokusere på haleben. Tror nok de bommet. Men så hadde kiropraktoren glemt å sende henvisningen, så kan man vente annet?

Jeg skal inn i vannvogna og fylle på drikke før jeg setter meg i tvvogna en liten stund før sovevogna inntas.

Håper alle får en fin tur på nattoget.

Regret sa for siden:

hihi nå kribler det i magen min :D kan være vannet jeg nettopp drakk i en fei, eller så er det tanken på at om 500g så har jeg gått ned 3 kg! 0,5kg er jo egentlig ingenting bare jeg følger lavkarbo og ketolysen til punkt og prikke. Jada, 3kg på 5-6 uker er kanskje ikke så mye, men her har det altså gått SÅ tregt at dette er visst et stort steg for meg. Om 600g derimot er jeg søren meg UNDER 70kg :D og da skal jeg aldri aldri aldri over den grensa igjen, basta!

Det kribler også fordi plutselig så blir jeg tobarnsmor i morgen allikevel, altså dagmamma-barnet mitt kommer i morgen allikevel i stedenfor på torsdag. Så i morgen tidlig skal jeg forsiktig grave fram gåstol, vippestol, rangler og gym matta vi brukte til pjokken min før han kunne krabbe. Håper bare det ikke blir noe sjalusidrama mellom min og han da. Nei nå må jeg traske over til sovevogna, for dette betyr plutselig at jeg må opp 06.30 allikevel i morgen :rolleyes: og jeg som akkurat drakk 1 liter vann da.. for et dumt tidspunkt å få vite at jeg må forte meg å sove. Glad sovevogna er vegg i vegg med toalettvogna fortsatt!

VSB sa for siden:

Har tilbragt litt for mange timer i sovevogna jeg... Håper det retter seg i morgen. Glad den sjokoladevogna ble koblet fra, for jeg har vært riktig sugen på kvelden. Ble en atkinsbar som tidlig lunsj, kanskje ikke så smart.

Antoinette6 sa for siden:

Godtfolk !!!

Jeg har vært i teatervogna ! Jeg ankom like før Torshov. Soria Moria-vogna, altså. Kjempebra stykke av Kjetil Bang-Hansen. "Ti liv" - komedie fra krigen. Ja, jeg vet det høres litt rart ut, men det anbefales på det varmeste. Har fått svært gode kritikker.

Moren min spanderte også gratinerte sjøkreps i restaurantvogna som faktisk ligger INNE i teatervogna, - et lite hjørne, liksom. Veeeeeldig, veeeeeeldig bra ! Anbefales også !

Og ellers ? Jeg føler at jeg 'holder på' vannet, - men det kan like godt være noe jeg tror fordi jeg syns det går så tregt nedover. Nå har jeg ikke vært i veievogna siden fredag morgen, men skal ta meg en tur innom i morgen tidlig. Fredag reiser jeg med hurtigtoget til konfirmasjon i Stavanger.

God tur ! Første stopp er en av vannvognene ! Godt det er så mange. . .

Husk også vitaminautomatene som er montert i vannvognene !

Djinglebells, djinglebells. . . nei, det var no' annet. . . .

Orkide sa for siden:

Veiedag i dag, og da viste vekta 1,1 kg ned, er fornøyd med det.
Siden jeg var ute å spiste 1. mai og spiste dessert og tok en øl, så klager jeg ikke på dette:)

Har forøvrig forskynt meg av pilleautomten og vært innom vannvogna. :)

Hevingen sa for siden:

I dag har jeg tatt et hjørne i stuevogna og gjort om til kontor. Jobber hjemmefra i dag. Så det er eneste løsningen. Sliter med å sitte på kontorstolen, men her i stuevogna er setene så gode at dagen går sikkert fort.

Uten for min vogn skinner sola, men det er kaldt. Så det er veldig deilig å nyte utsikten herfra.

God togtur til alle sammen!

Regret sa for siden:

Da er jeg kommet på jobb jeg også, sitter hjemme i stuevogna med 2 små her nå som babler, krangler, leker og sloss :p
Da ble plutselig dagene snudd igjen og fasten gikk fra 12 timer til 15 timer igjen, men i går drakk jeg alt for lite vann så det ser ut til at vekten stoppet opp, men jeg må veie meg litt senere i dag også så fasten får godgjort seg skikkelig før jeg konkluderer noe.

Nå skal jeg koke meg en kopp grønn te, så skal jeg bare nyte disse små nurkene :D

Hevingen sa for siden:

Vann og grønn te, du sier noe der Regret. Tusler inn i kjøkkenvogna for å ordne både med drikke og litt å tygge på. Er ikke så mye å gjøre i kontorvogna ennå. Venter på at kundene skal våkne litt, og etter matbiten skal jeg skrive litt kursdokumentasjon.

Hjørdis sa for siden:

Hvem pokker var det som hektet på den pizzavogna i går kveld?:(

Hevingen sa for siden:

Ikke jeg, i alle fall. Jeg var i dårligtilåspisevogna.

Regret sa for siden:

:eek: lavkarbo pizza vel?

Nnem sa for siden:

God formiddag.

Skal straks gå og lage meg grønn te. Blitt helt hekta på det, tror også det hjelper med vannet mitt. Ikke kjent til det på dager.

Da jeg skulle innom frokostvogna i dag ble det eggemelk. Og jeg må si at jeg ble veldig imponrert, for dette var jo nam nam. Gleder meg til å lage en ny porsjon i morgen:D

Ellers blir det klessvaskvogna og ryddevogna her i togsettet. Skal på vekta i morgen. Er veldig spent på om jeg har gått ned noe. Føler selv at jeg kan ha gjort det, men man vet jo aldri. Hvertfall nå som tanta er på besøk og man veier seg maks 2 ganger i uka.
Ha en fin kveld videre.

Hevingen sa for siden:

Skal tusle bort i kjøkkenvognen og ordne meg litt grønn te. Hjelper på vannet mitt i alle fall. Kanskje jeg skulle prøvd meg på sånn eggemelk. Har lest to i dag som har prøvd og er fornøyd, så da tror jeg at jeg tester det ut. Blir lunsjen min det da.

Da er jeg hjemme etter en faktisk ganske fin tur i sykehusvogna. Operasjonen er unnagjort, foten gipsa, og plassert i pc-vogna for øyeblikket. Havner nok snart i sove/lese bok-vokvogna, godt plassert blant dyner og puter. :)

lese bok-vokvogna..... :lol: ikke helt på nett enda etter narkose og masse smertestillende... hihi

Supah sa for siden:

Jeg har veldig lyst å hoppe på dette toget.. :) Jeg burde vel egentlig være i student-vognen og lese til eksamen..

Men i dag har jeg mest lyst til å være i alle de andre vognene....:rolleyes:

Har handlet litt klær i dag. Nye sommerklær i mye mindre størrelser!! :) Er helt fantastisk. Begynner virkelig å føle meg bra nå.. -17 kilo!

Hevingen sa for siden:

Flott Supah!

Det er mange vogner man heller vil være i av og til, enn den man bør være i.

Men ta en rask tur innom de andre før du setter deg til rette i studievogna.

Supah sa for siden:

Ja, tror jeg skal gjøre det. Nå har jeg vært en stund i tv-vognen. Om 30 min er det rett inn i studentvognen!! :smile:

Hevingen sa for siden:

Jeg har en times tid igjen i kontorvogna. Så tror jeg at jeg skal ta med meg pc'en inn i tv-vogna. Så skal jeg ha tven i bakgrunn mens jeg lar datamaskinen jobbe med å konvertere data for meg. Har masse filer som skal konverteres fra ett system til et annet. Tar tid, men ikke så mye energi, heldigvis :D

Regret sa for siden:

Har jeg smittet dere med grønn-te syndromet eller? :p Plutselig så var det et par til som ville lage seg grønn te :D

Jadda, jeg skulle bare faste i 12 timer i dag jeg, men så ble det utvidet til 15, men det gikk søren meg 17 timer før jeg fikk i meg mat, og med mat mener jeg en håndfull baconsnacks i farten.. gjett om jeg er tom for energi nå! Plutselig måtte jeg til dyrelegen i hui og hast, mens jeg passer 2 små barn og måtte langt for å få låne en bil.. huff for et stress. nå skal vi ut å handle straks og det er stress det også for jeg har nemlig ikke skrevet handleliste.. :( Gleder meg til middag og senga i kveld! pemper vann nå i et håp om å gå litt mer ned i morgen. Irriterte meg sånn at jeg stoppet når jeg hadde fått en så fin flyt.

Hevingen sa for siden:

Jeg elsker grønn te, men i det siste halve året har det blitt mer kaffe enn te. Har blitt flinkere til å drikke te igjen, men har god margin til hvordan det var før.

Nå skal jeg ut å finne lillegutt i barnehagevognen (hvis den er med...) Og så var det tv-vognen med pc på fanget :D

Karissima sa for siden:

Har vært innom både rengjøringsvogna og bakevogna i dag. Nå er det tid for spisevogna før jeg skal ha en stille stund i lesevogna :D (vogna vogna vogna :lol:)

Nnem sa for siden:

Er også veldig glad i grønn te, begynte å drikke det igjen etter at jeg ble forskjølet og mistet stemmen sist uke. Og har bare fortsettet siden:)

Modezty sa for siden:

Akkurat kommet inn fra kontorvogna. Har satt på poteter (til mann og barn) og skal snart begynne å koke grønnsaker og steke koteletter. Blir sen middag i dag, men måtte jobbe meg ferdig først.

Har vært kjapt innom butikken, for å handle det jeg manglet. Men nå er det en halvliter vann og litt tid ved pc.

Anne sa for siden:

Idag blir det en rolig dag i avslapningsvogna. Titte litt på tv og ellers surfe litt og være litt tilstede...:o

Har vært noen veldig travle dager, hvor jeg har flydd frem og tilbake mellom mange vogner. Kontorvogn, treningsvogn...den med steppemaskin/trapper, handlevogn:p, spisevogn, kjøkkenet(så de andre får mat), dugnadsvogna både for hager, boder og gjestevogner..
Kroppen er sliten i dag, så helt nødvendig med litt avslapning:ja:

Det var Blomkål med hjemmelaget Bolognese i spisevogna i dag. Smakte godt og iskaldt vann.

Mulig jeg tar en tur inn i hudpleievogna etterhvert. Deilig, pleiende og avslappende det og.:)

Kos dere der dere er:klem:

Innholdsrik dag på toget gitt.
Startet i hjerteforsknings-vogna, hvor jeg fikk sjekket elastisitet og strømning i pulsårene.
Flott hastighet på blodstrømmen, og bedre elastisitet enn gjennomsnittet for min aldersgruppe :D
Deretter gikk ferden over i telefoneringsvogna for å bestille plass på Kielferga og ringe servicemann på stekovnen (den begynte å "sprenge" sikringer i helga.... takk og lov for automatsikringer :p)
Ble noen timer i kontorvogna, før jeg nå har delt meg mellom vaskeklærvogna og sofavogna.
Må nok også komme meg innom vannvogna, for jeg ligger veeeeldig på etterskudd med væskeinntaket :o

S@nne sa for siden:

Hei og hå!! Dette toget ser fantastisk ut!! :D Håper det er greit at jeg hopper på, selv om jeg ikke var med fra staren. Mitt første mål er - 3 kg. Sitter og moter meg opp til å hoppe fra tv-vognen og over i trim vognen. :rolleyes: Hadde planer om en liten økt på trimsykkelen i dag.

Hevingen sa for siden:

Velkommen ombord S@nne!

Nå stenger jeg snart pc'en. Har ikke fått gjort noe produktivt. Problemer hele veien... Så litt tvtitting før jeg går inn i sovevogna.

Anne sa for siden:

Og da har jeg avsluttet hud og fotpleie og gått videre til bibliotekvogna for å finne litt god køye-lektyre:p

Ha en fin natt, alle sammen:klem:

Karissima sa for siden:

Jeg har nettopp vært i frisørvogna og fått farget håret . Nå blir det vel tv vogna resten av kvelden :D

kattungen sa for siden:

Kan jeg hoppe på toget jeg også? :spent:

For et flott tog vi har ! SLIK skal tog se ut !

TAKK ! :)

Så fantastisk mange vogner på dette toget ! Egen bibliotekvogn er fint ! :ja:

Jeg burde ha vært i flere vogner, men gidder jeg ? Nope. Tok nettopp en liten stopp hos svigermor og fikk kaffe, men hoppa fort på toget igjen da hun bød på vafler. Ikke denna jenta, nei ! :heia:

Nå skal jeg jaggu svinge innom denne vogna hvor de servere eggmelk. Jeg skal se litt på de andre som drikker og se hva det egentlig er, - og så skal jeg prøve. I morgen, kanskje.

Og så skal jeg kjøpe grønn te i morgen ! :ja:

kattungen sa for siden:

Jeg testa eggemelk med kakaopulver i dag Antoinette, og det var overraskende godt! :D

VSB sa for siden:

Jeg har klart å holde meg unna sovevogna i dag, utover at det ble en sen morgen. Det er jeg fornøyd med. Blir jeg som står i kjøkkenvogna om det skal bli noe jeg kan spise. Ellers har jeg bl.a. vært i biblioteksvogna og sykkelvogna. Har låånt et par oppskriftsbøker av Fedon Lindberg som jeg koser meg med. Selv om jeg også burde vært en tur i "lese-til-eksamen-vogna". Får se i morgen, ny dag, nye muligheter, men først blir det litt trim med klattring.

Regret sa for siden:

iik :eek: Jeg innså NÅ at i morgen er det veie dag igjen! Jeg som innbildte meg at det fortsatt var mange mange dager igjen.. æsj, jeg føler at dette går litt i dass, men vi får se :p Huff, håper målebåndet er snilt også, og jeg glemte helt å teste etter ketose.. får håpe jeg må tisse om en times tid og våkner av den grunn, da kan jeg fortsatt teste uten at det har gått for lang tid, og det har da gått 2 timer siden sist måltid. Hvis ikke, så må jeg konkludere med at den er positiv, jeg føler meg i ketosestand så jeg tror ikke noe annet i såfall, ser ingen grunn til å ikke være det heller. bah.. nei jeg tripper bort i sovevogna jeg nå og får min 5 timer søvn før det ringer på døra igjen. Lenge leve B-menneske som aldri lærer å legge seg tidsnok! tihi, snakkes i morgen!

Anne sa for siden:

JA, kom igjen her er det plass til alle. Vi bare hekter av og på vogner etter behov:p

Dolsi sa for siden:

:D Finnes det en vektvogn på dette toget vårt?
i såfall så har jeg vært innom den i dag og vekta var snill mot meg.
Ned 1,5 kilo siden siste torsdag :)

Nå er det tid for litt papirarbeide så da må jeg gå over i en annen vogn

Regret sa for siden:

Morn morn, da har jeg vært oppe i snart 3 timer allerede og er litt usikker på hva jeg mener om den nye døgnrytmen. Vanskelig å komme i gang kjenner jeg da jeg sliter med å bli trøtt tidlig nok, men det går seg vel til :)

Ja det finnes en veievogn og dit skal jeg om noen timer jeg også, i dag er det veiedag, men jeg må la fasten få godgjøre seg hvertfall fram til 11 før jeg veier. Jeg har målt da, men det er skuffende nok ingen forskjell fra sist torsdag så jeg har mine tvil på at vekta har hoppet særlig også...

God morgen, godtfolk !

Og jeg skulle i veievognen i dag og gruet meg litt. Men tror dere ikke det var 700 gram ned denne uken, dah !? Det ble jeg veldig, veldig glad for. (- og det til tross for konjakkere, absint og sprudlende hvitvin i helgen som var)

Juhuuuu !!1

Og TAKK, kattungen ! Jeg skal prøve i dag, jeg. Men da må jeg vel kjøpe sånn kjempedyrt kakaopulver på helsekost og sånn ?

Orkide sa for siden:

:heia::heia::heia:for nedgang

Anne sa for siden:

:heia:
Godt jobba, selv med kosedrikke innabords:klem:

Karissima sa for siden:

Snek meg inn i veievogna i dag og svevde ut igjen 400 gram lettere :D

Nnem sa for siden:

Antoinette6: Regal/Freia 100% kakao kan du bruke.

Supah sa for siden:

Da prøver jeg meg igjen på studie-vognen litt. Men må snart inn i spisevognen for å få i meg litt frokost. Kjenner jeg virkelig er sulten :smile:

kattungen sa for siden:

Jeg brukte vanlig bakekakao jeg, for det var det jeg hadde i skapet... :p

Regret sa for siden:

veievogna er noe dritt i dag :( Nå har jeg stått stille i 2 dager.. og i går fikk jeg ikke i meg mer enn 950 kalorier 3g karbo, nesten 3L vann + annen drikke. Jeg holdt fasten og holdt meg i aktivitet heeeeele dagen, men allikevel - nada. Jaja jeg har gått ned 500g i løpet av denne uka da, ikke helt fornøyd men det er jo bedre enn ingenting.. Tror jeg trenger en del mer karbo for å gå ned i vekt faktisk og jeg fikk i meg for lite fett (65%) og for mye proteiner (33%) i går, så jeg tror jeg aner grunnen til at det gikk som det gikk.. bare så veldig demotiverende.

jegerjenta sa for siden:

Tenker jeg holder meg i husmorvogna idag:p forløpig ihvertfall..........:o

Hevingen sa for siden:

:heia: Antoinette6 :heia: :heia: Dette er jo flott!

Jeg tror jeg må lage en ny vogn. Hjemmekontorvogna. For der har jeg oppholdt meg de siste to arbeidsdagene. Og det er greit. I dag har jeg vært ordentlig produktiv, så jeg har ikke dårlig samvittighet for å stikke innom dere. Neste gang jeg skal ta meg en pause tror jeg at jeg skal prøve meg med kakao i eggemelk. Høres spennende ut :D

Jeg har sneket meg en tur innom veievogna i dag. Ikke offisiell veiedag, og glad er jeg for det. For jeg hadde gått opp 800 gram. Jeg vet at jeg ikke har vært like flink til å drikke vann denne uka som forrige. Så nå er jeg strengere med meg selv. Har snart fått i meg en liter vann. Men det er jo i alle fall 2 igjen tenker jeg før jeg er fornøyd.

Gerd sa for siden:

De siste dagene har gått meget bra her :heia:

Er i kontorvogna nå, men gleder meg til å reise til hjemme-vogna om en liten halvtime :heia:

Alle usunne vogner og fristeri-vogner er nå låst, og nøklene sendt med envegsbillett til "Langtvekkistan" :D
Hilsen konduktøren :p

VSB sa for siden:

Jeg har vært innom treningsvogna i dag, (har visst fått en klattrevegg der) og en liten tur i lese-til-eksamen-vogna, lenge siden så der er samvittigheten litt lettere. Skal reise bort i helgen og bekymrer meg masse for kostholdet. Vil ikke være til bryderi, vil ikke være (bli oppfattet som) sær, men ei heller sprekke og sannsynligvis bli dårlig av det. HJEEEELP:forvirret

Guuuud, jeg er så glad for at vi har en så oppegående konduktør ! Om vognene skal åpnes må de dirkes opp, - i ansikts sved og tenners gnidsel ! So that you know, folks !

Jeg svever ennå på en liten lykkesky og strammet beltet inn et hakk til, - just for the fun of it ! :lol:

Nå vil jeg teste ut denne eggkakaoen ellerhvamannåskalkalledet. Men jeg finner ikke oppskrift ! Får vel lete litt til, tenker jeg. Jeg HAR jo sett det flere steder. Kanskje det står i journalene til folk?

Men jeg må henge opp tøy først. . .

streber sa for siden:

Her var man i kvittet seg med ALT av vektøkning vognen:D:D:D:D:D:D, handle som en gal på boksalgvognen, være med datter til astmaspesialist vognen, prøve å finne klær til min nyekroppvognen i går. I dag har jeg vært i husarbeidvognen og nå skal jeg i jobbevognen noen timer :)

S@nne sa for siden:

Er for tiden i kontorvognen, men er straks på tur til treningsvognen. :)
Glder meg til å komme meg dit og få litt energi! :D
Ellers blir det nok husmor vognen på meg i dag, er en stund siden jeg var innom der.. :p

Husmorvognen ? Hvor ? HVOR ??? :D

Hjørdis sa for siden:

Glad Gerd har kastet nøklene til alle usunne vogner:ja:
Skal ut i skogsvogna en tur med vovsen, så innom spisevogna for ett lite mellommåltid, så må jeg ta turen til kursvogna ett par timer i kveld:ja:

Supah sa for siden:

Nå har jeg vært i husmorsvognen og laget sokkepar :eek:!!! Det var litt av en jobb kan man si. Selv etter å ha jukset litt, og laget par av noen som bare er nesten like, har jeg en stor haug igjen med enslige sokker..

Har lest 60 sider til eksamen i dag. Så det er jo et fremskritt. Men det sier litt om hvor kjedelig det er når jeg heller vil pare sokker.. :p

Gerd sa for siden:

Her: forum.lavkarbo.no/album.php?albumid=327&pictureid=1877
:D

Snille, skjønne, tjenestevillige konduktøren vår SOM HAR BURSDAG I DAG, altså ! :love:

Jeg bare nevner det. Skal vi ta den rosa sangen, dere ? Den der med "Hurra for deg som fyller. . ."? :lol:

Karissima sa for siden:

Tar med meg en bok og nyter litt sol i terrassevogna :D

jegerjenta sa for siden:

Begynner å bli lei av husmorvogna for i dag. Skal snart en tur i treningsvogna. Tror det blir en sykkeltur i dag:lol:

Regret sa for siden:

snakk om å ta sorgen på forhånd! Jeg veide igjen kl 14 (uten å ha spist eller drukket) og søren meg var 300g borte siden jeg veide 10.30 :D så da ble det nedgang lell! 800g denne uken da :) det er i grunn ganske bra for å være meg. Du kan da tenke deg at jeg har brukt 5 hele uker på 2,8kg :p

Bøtt sa for siden:

Dagen har jeg vært i møtevognen ,matvognen,bakevognen og nå strikkevognen:D

I morgen er det veiedag så da får vi se om påskekosen har forsvunnet:)

S@nne sa for siden:

Da var jeg ferdig i trenigsvognen :), har vært en tur i badvognen og nå er det spisevognen neste. :p

Anne sa for siden:

:lol:Gjerne...:full:...Ups...kan visst bare drikkeviser jeg:o...går i skammevognen:cool:

VSB sa for siden:

Jeg stemmer i med begge deler jeg:dulte:

Sent men godt snublet jeg inn i bursdagvogna tidsnok til å rope høy: HURRA for Gerd!!!!
Har vært nok en travel togdag hos meg.
Startet rolig med en rolig tur i kjøre til jobben vogna, men så gikk hastigheten opp.
Først var jeg innom treningsvogna, for så å svippe innom møtekavalkadevogna i noen timer før jeg måtte sprinte bakover i toget for å finne auologen-vogna.
Var så sliten at jeg nesten sovnet i tannlegestolen, men det gikk fort over når tannlegen startet boret......
Ettermiddagen har gått med i planlegge-ferie-vogna, og nå har vi snart en overordnet ferietur planlagt :p
Det var da jeg endelig fikk tatt meg en tur rundt i toget, og oppdaget altså dette bursdagsselskapet.
..... endelig forsto jeg hva all syngingen i korridorene dreide seg om :D

Så forøvrig at vi har fått hjemmekontorvogn, og den tror jeg faktisk jeg skal benytte meg av i morgen ;)

Så flott at vi har en bursdagsvogn også ! Glimrende ! Jeg håper folk sier i fra når det er feiring. Anne og jeg fikser sanger :ja:

Det er vel kanskje et par konfirmasjonsvogner også, vil jeg tro. Jeg skal i den helt bakerst som stopper i Stavanger. Og barnebarnvogn har vi vel også ? For alle tilfellers skyld kopler jeg på en :love:

God helg til alle passasjerer ! :klem:

Labomba sa for siden:

I dag har jeg vært i barnevognen:)
Tulla sov hjemme i natt og i dag var det full leting og masse telefoner til busselskapet hun kjørte med i går. Hun hadde glemt mobilen og pungen sin på bussen. Da tok jeg henne med en tur i skammevogna gitt;) Hun har så møe annet i tankene bestandig, akkurat som om hun skal skynde seg til neste spennende ting som skjer. Vi fant begge deler igjen heldigvis, og jeg fikk ha henne hjemme hele dagen. En deilig dag på toget:p

Anne sa for siden:

Jeg var innom kennelvogna med datters hund, før jeg la meg i går kveld...Tusla inn i sovevogna ved 22-tida og sov til nesten 0700 i morges:eek:- Nesten 9 timer:heia: i ett strekk :heia: Det må være den "TATOGET-TATAOGET-TATOGET" lyden som har hold meg i søvn i natt.

Må en tur i handlevogna i dag...og kanskje en snartur inn i husmorvogna...ellers er dagen på planleggingsstadiet foreløpig.

Ha en fin dag:klem:

kattungen sa for siden:

Handlevogna :p

Anne sa for siden:

:p Ikke sant...fin vogn:D

jegerjenta sa for siden:

Handlevogna..........Den vogna må jeg besøke, høres morsom ut:D

Skal holde meg i slapp-off vogna idag, og bare kose meg:) Kanskje jeg kan finne oppskrift på ei lavkarbo-kake og ta med meg på jobb i morgen:rolleyes:

VSB sa for siden:

Jeg har vært en tur i sykkelvogna i dag, ganske bedagelig tempo, men bevegelse i hvert fall. Handlet litt til hyttetur også.Litt smått som er greit å ta med seg bort. Skyr, atkinsbarer, ost, cherrytomater, nøtter, tørkede aprikoser.

Hevingen sa for siden:

Her sitter jeg på toget, men er litt forvirret. For jeg driver til stadighet og kombinerer jobbevogna med stuevogna. Og i dag er det til og med et sykt barn i stuevogna... Jeg fikk noen arbeidsoppgaver jeg kan gjøre når jeg har en 5-åring masende rundt, så "slapp" jeg bruke en fraværsdag. Tror vel egentlig det var de som ikke ville at jeg skulle ta helt fri.

Men her sitter jeg og stuller med jobben. Det er en enkel oppgave, tar bare tid. Og jeg får mye ventetid, så da kan jeg hilse på her :)

nadine sa for siden:

Jeg er fortsatt med på togturen altså,men akkurat nå er jeg så irritert på kroppen min så ikke skjønner noe :( Står på stedet hvil og har gjort det i noen uker nå.Ser ikke ut til å være lett å bli kvitt de siste 4-5 kg

streber sa for siden:

Nadine, de siste kiloene er jo alltid de verste å få av:oLykke til!
Her har vi vært i trimv vognen. Skal hoppe i dusjvognen, så på avslutning for pensjonsklare kollegaervognen, så i ærendvognen, så i husarbeidsvognrn, matlaingsvognen og forberede til konfirmasjonsvognen. Ingen veiedag-mensen rett rundt hjørnet!
[size=4][/size]
Ha en fin tur i dag:)

Hevingen sa for siden:

Lykke til med konfirmasjonen, streber :)

Bøtt sa for siden:

I dag har jeg ligget i sykevogna til nå ...så gikk jeg i veievogna.

Ned 1 kg siden mandag det er jeg fornøyd med:heia:

Ha en fin helg alle på toget:Dtut tut

Hevingen sa for siden:

God bedring!

Endelig fredag :heia:
Rolig dag i dag.
Vært i hjemmekontorvognen som også her var kombinert med stuevognen, men i tillegg var den også kombinert med klesvaskvognen - skikkelig multitasking altså :D

Nå står pakke-samboeren-klar-for-guttetur-vognen for tur, før jeg tar plass i fredagssløvekupéen inne i tv-vogna ;)

Kanutten sa for siden:

Jeg har vært i knøvogna i dag og er temmelig sliten...
Er nå i den utslitte vogna som er omtrent kondemnert....

Regret sa for siden:

:rolleyes: tante rød er på besøk og i skapet er det en delvis ulovlig sjokolade.. dette er hardt.
Ene kjæledyret mitt som jeg har hatt i årevis døde i dag også, så dette blir en tung kveld kjenner jeg..

Forresten jeg tippet 3 kg i dag :D mitt første delmål er i boks!

kattungen sa for siden:

:klem:

Hjørdis sa for siden:

Rolig, men koselig dag på toget. Møtte gode venninner i restaurantvogna og inntok lunsj der. Dagens første måltid var det, kyllingsalat:ja:
Drukket litt for mye kaffe kanskje....., men også masse vann:ja:
I kveld spiste vi lakserett fra Gerd i tv vogna, med auberginmos og tomatsalsa. Namm :ja:
Holder til i den vogna en stund og trekker tidlig inn i sovevogna. Det er i hvertfall planen :)

Catwoman sa for siden:

Befinner meg i synessyndpåsegsjøl vogna :( Og derfra er ikke veien lang til is-kake-sjokolade toget..
Skikkelig vondt etter ett fall i går, klarte og slå halebeinet noe voldsomt! Og slo hodet nedi golvet tilslutt.. Så det har vært soffan i hele dag. Og älskling kommer ikke hjem før i morra :( Så da svinser jeg innom ensomhetsvogna også..

[img]http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1[/img]

Labomba sa for siden:

Blitt en rotete dag i kjøkkenvogna i dag, men har nå bakt boller og Pitabrød:p Skulle vært innom vaskevogna, men det ble bare en liten tur gitt.
Men.. Lånte mobilen til konduktøren og fikk ringt banken, fikk en eiendomsmegler til å komme allerede på mandag for å verdivurdere på nytt, det synes jeg var god service.;)

tora trollmor sa for siden:

Da har jeg begynt å komme meg opp i en varmere vogn. Ullklærne er igjen lagt i skapet;) Dagene er utrolig gode, spiser så mye god mat, drikker vann og litt faris:)
I morgen er det veiedag for meg å den må jeg huske før jeg tar plass i konfirmasjons vogna:) Gudbarnet vårt har borgelig konfirmasjon i OlavsHallen i morgen. Jeg har aldri deltatt på borgelig konfirmasjon så det blir spennende :)
Ha ei fin helg folkens :)

Regret sa for siden:

:klem: Vi kan være elsklingen din imens! Her får du masse trøst og støtte vettu, og kakene lar vi ligge :ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.