"Bra" det ikke er bare meg da... :p Har ikke vært hos legen, og har ikke veldig lyst heller, siden jeg er der omtrent hver uke med lillegutt... :rolleyes: Får se om det retter seg eller så får jeg spørre om de bare kan ta blodtrykket mitt neste gang han blir syk. :) (regner liksom med han blir det snart igjen.. hehe :p)
Skummel svimmelhet og kjedelig stillstand det går i her altså? Godt å ha legen med på lag når man begir seg ut på slikt som dette.
Siden ting har stått litt stille her så tok jeg fram målebandet, og heldigvis var det forsvunnet noen centimeter ja. Så var jeg så dum å veie meg i dag morges også, og da var jeg opp! :mad: Men da får jeg skjerpe inn på søtstoffer, og muligens melkeprodukter, selv om jeg elsker osten og rømmen og fløten min... Var jo det at sånt var lov som var en av grunnene til at jeg turte begi meg ut på dette her. :(
Kjenner fremdeles littegrann søtsug, men det kommer nok mest fra hodet mitt tror jeg, altså at det er vanen jeg lengter etter ikke egentlig de tingene jeg pleide å spise. Man glemmer jo ikke plutselig ut at man egentlig elsker sjokolade, smågodt, brød, pasta og ris, selv om man spiser noe annet som man også blir mett av. :rolleyes:
Vel, det er nå helg snart i det minste. Da blir det bedre tid til å sette sammen måltidene rett. Tror jeg skal prøve å lage meg en detaljert meny slik at jeg vet hva jeg skal spise hver dag, og ikke faller i den sulten-men-vet-ikke-helt-hva-jeg-har-lyst-å-spise-fella.
Jeg savner ikke sukker så mye som jeg trodde, men jeg savner oppturen sjokolade gir. Jeg føler meg så bra når jeg spiser sjokolade, og den følelsen savner jeg veldig, særlig når energien er oppbrukt og jeg er deppa.
Jeg har snikveid meg igjen i dag, og nå veide jeg enda en halvkilo mindre enn på tirsdag. Hvis det fortsetter sånn kommer jeg under åtti innen mandag, og det er litt av en milepæl. Jeg tør ikke tro det, men jeg håper, håper, håper. Jeg har klart å stresse ned igjen denne uka, men i helgen kommer pappa og dama for å bo her, og da blir det full rulle for treåringen og pappa herjer hele dagen lang.
Krysser fingrene for at du kommer under 80kg:D Det var utrolig deilig å komme under 80 kg forrige søndag:)
Veide meg i dag morres og jeg har gått opp 100 gram, men tror jeg drakk litt lite vann i går og spiste lite. Så håper søndag blir en (ned)opptur :D
Val, syns så synd på deg! Skjønner ikke hvorfor det ikke går? Spiste du kanskje ikke mye karbo før, eller hva er greia? Håååper det snart ordner seg for deg.
Jeg tar heller ikke de pillene man skal på ketolyse, men jeg tar lifeline grvid kosttilskuddet, for den inneholder alt de pillene gjør. Kanskje ikke nok?
Jeg skal på sykehuset på mandg og sjekke hvorfor blodtrykket mitt ikke går ned, så kanskje de kan se noe der...
Nå har jeg gått ned 7 kg på fire uker og en dag! Nå er jeg glad. Men han dumme saboeren min ser det ikke! Jeg ser i hvert fall litt forskjell....
Så flink Namba :heia: Enig med det med sjokolade. Savner det ikke så mye, men den følelsen etter man har spist god sjokolade. Atkinsbar blir liksom ikke det samme. Men skal ned ti kg uansett først og så kanskje jeg tar meg en liten sjokolade før de siste ti. Syns ikke det var verdt det når jeg skeiet ut med ris i hvert fall. FEM dager før jeg gikk ned igjen. Da klarer jeg meg uten, men det lover ikke godt med tanke på når jeg er ferdig på ketolyse...
Det er dumt å henge seg i opp i noen hundregram =) trenger ikk evære det at du har gått opp i det hele tatt. kan jo være at du har ting i bakk også som skal ut og vips så er du lettere=) kansje man har drukket før man går på vekten ? masse sånt man skal tenke på ;)
heia, jeg starta i februar og, men det har tatt litt tid å få summa seg, samt finne ut av både mat og noe av det som skjer her inne. Får jeg slenge meg med dere her i denne tråden ?? Eller blir det dumt når dere alt kjenner hverandre så godt ??
Har starta alene , og kjenner at det er litt vanskelig og 'ensomt'.....
JeanneJ, selvfølgelig går det bra :) Bare koselig. Her kakles det som bare det, borte en dag, så har du detti helt ut, så bare å slenge seg på. Hvordan går det med slankinga da?
Ja jeg vet, jeg ammer også så kan like gjerne være melk i puppene.
Skal prøve å la vær å veie meg så ofte.. Blir så opphengt i vekta at jeg sikkert stresser litt med det uten at jeg egentlig er klar over det.:eek:Om du skjønner..
Veier meg alltid om morningen, rett etter jeg har stått opp.. Men skal prøve å bare veie meg 3 eller kanskje bare 2 ganger i uka. Burde nok klare meg med en veiing. Men liker å følge med:D
Ellers så skal jeg måle meg på søndag, da er det 3 uker siden sist så det blir litt spennende:D
Selvfølgelig får du slenge deg inn her med oss:D Jo flere jo bedre:) Hvordan har det gått med deg da??
Gratulerer med sju kilo Elinee. Det er jo kjempebra!
Val, jeg kom til å tenke på en ting. Hvis du er sikker på at du ikke spiser for mye så kunne du kanskje sjekket stoffskiftet ditt? Det er mange med lavt stoffskifte som har vanskelig for å gå ned i vekt.
Smart, Namba, stoffskiftet kan det være! Og tusen takk, veldig fornøyd selv. Men nå ser jeg jo at jeg ikke kan ha sett så bra ut før, for ser jo at mer må bort.
65kg mamma, jeg veier meg hver morgen etter jeg har tisset. Hadde aldri i verden klart å vente en uke mellom hver gang. Hehe. Kan ikke du kalle deg ida eller kari eller noe, er så mye kortere :p
hehe i know, måler meg selv vær dag selv men den eneste jeg stoler på er legens sin. hehe for den er snillere en min hehe, veier 3 kilo mindre på den pluss den er stabil
Tusen takk :) Gleder meg til å ha noen å prate med hver dag !!!!!
Jeg har starta med Skaldemann for det trenges krutt for å få gramma av:rolleyes: ( Grunnen for valget er vel at 2 søstre som bor i Sverige har lykkes med dette opplegget, og at jeg har diverse forsøk på andre opplegg som ikke har funka. )
Begynte 19.mars, og gikk ned 4 kg på de 2 første uke. Siden har det stått bom stille. Har ikke vært så veldig deppa for det, for jeg har bestemt meg for at kg skal av samma hvor lang tid det tar. Men jeg lurer jo litt på om jeg gjør noe gale !??. Drikker maks 2 kopper kaffe om dagen, aldri brus ( den går ut på dato hos oss til stor fornøyelse for tant unger) , storts sett 2 liter vann om dagen, ofte 0.5 l i løpet av natta, har ikke smakt på frukt, spiser kun spinat eller brocolli / blomkål i oppveide mengder...Utover det: egg, bacon, rødt og hvitt kjøtt, tunfisk, laks, makrell....
Men jeg lurer på om jeg får i meg for lite fett. Spiste derfor eggerøre med 1 ss smør og 1 ss fløte & bacon til frokost idag. Så ble jeg travel med dagens gjøremål, og plutselig var kl 15.15, og da var det bare å få ræva i gir og lage middag : vi hadde kalkun med saus av fløte & rømme, og ca 80g blomklå / broccolli mos. Må tilstå at jeg er litt sånn for jeg glemmer ofte å spise om dagene. Inkl frokost og:o. Men har klart ca 3 måltider om dagen på dette. Må bare passe meg for for mye melkeprodukter for egentlig tåler jeg ikke det...
Prøvde meg på en sånn mat kalkulator for første gang idag, og regner med at det vil hjelpe litt. Men ofte så inneholder jo de fleste oppskriftene fløte, rømme, oster osv, og da blir jeg litt handikappa. Smør går bra, så det blir vel til at jeg må lure inn litt mer av det overalt... Men har dere noen tips å gi blir jeg kjempelykkelig...
Har ikke trimma mer enn noen spaserturer denne uka. Prøvde meg på en sånn bodywrap forrige uke, og det slo ut noe infernalsk på nerveskadene jeg har etter prolapser i korsryggen. Men nå er smertene nesten under kontroll igjen, så da skal jeg prøve å gå tur oftere...
Uff , nå tok jeg visst over hele tråden : Lover å ikke være så heftig med mine fremtidige innlegg;);)
Syns dette høres veldig fint ut. Vekta stopper, men prøv å endre på noe og se. Litt mer fett feks.? Jeg hater når det stopper, for orker ikke prøve ut hva det er som ødelegger. Men for meg har det bare stoppet når jeg har drukket eller spist noe jeg ikke skal. Da tar det gjerne fem dager å komme igjen (i hvert fall gjort det to ganger)
Men hvis du har gjort det du skal, så prøv med litt mer fett.
Jeg trener ikke, går bare turer, men går ned for det, så tar det ikke så tungt :p Foreløpig
Jeg ville bare si meg enig i at det ser jo bra ut=) Men jeg aner ikke helt hvordan skaldemann egentlig skal gjennomføres.. Ville bare prøvd å kanskje øke på med fett siden du selv tror det kan være det. Også kanskje prøve å drikke mer vann? Jeg føler iallefall at når jeg drikke mer vann så går vekta nedover igjen=)
Uansett så håper jeg du finner løsningen=)
Mona K, eg henger meg opp i vekten altfor mye hvis jeg veier meg hver dag så derfor ville jeg prøve å kutte ned på veiinga :p
Jeg ville nok også prøvd litt mer fett og heller sett det litt an. Fire kilo er ganske mye så det kan jo hende at kroppen bare trenger litt tid før den er i gang igjen. Jeg gikk bare ned 200 gram den første uka etter at alt vannet var forsvunnet, men gjennomsnittlig var vekttapet fortsatt bra. Håper kiloene slipper snart.
sukk jeg har stått stille siden jeg begynte å lage maten selv, men tror formen er litt bedre ikke fuuult så svimmel i dag. Men er litt kjipt at vekta har stått stille en hel uke =(
Begynner å fundere om jeg skal bestille mer spisdegslank.. urk..
Da har jeg vel et snitt på 500-700 gram i uka, og er kjempefornøyd med det i grunnen. Merker at jeg er blitt strammere i kroppen av all denne treninga å :D
Lagde noen 'konfekt' av 75 g cocosa, 50 g 86% sjokolade, 1 egg og 25 g kokusmasse igår : fikk ca 30 stk ( mini mini muffinsformer) -- tenkte å spe på med 2-3 av de til dagen hvis jeg mangler fett... Fant det var 0.6 kbh pr stk omtrent
Ser at noen skriver at de drikker 3 l vann til dagen : er det det som er et 'godt' mål ??
Mht svimmelhet : tar dere tilskudd av mineraler ?? For kuren sender mer enn normalt mange av de på dør trodde jeg ( spes hvis en drikker ekstremt mye og )
Så bra superteddy og jeannej!
Spis deg slank lager lavkarbo mat og sender hjem til deg. Gnaske kjekt, men blir litt dyrt og mange blir ikke mette og må lage ekstra ved siden av.
Jeg har nå gått opp 300 g fra i går! Fra i forigårs til i går gikk jeg ned 300 og til i dag opp igjen? Nå har jeg jo gått ned jevnt hele tiden. Dritt...
misunnelig.. fortsatt ikke noe storform her.. ikke så svimmel men så det er jo digg.. er litt flinkere til å drikke nå=) fortsatt ikke nok så får bare hive innpå. men klarte 2,2l igår jippi. hehe egentlig ikke rart jeg er svimmel. men er ikke dehydrert heller så rart med det, vet det er viktig med væske spess i begynnelsen pga rensing av nyrene. for dere som ikke vet hva spisdegslank er så kan dere jo lese her. www.spisdegslank.no/:)
Jeg har ikke følt det sånn hele tiden jeg heller skjønner du. Det har føltes ut som om beina var av bly faktisk - og måtte kjempe for hvert skritt. Men nå har jeg hatt 2 fantastiske treningsøkter, både i går og i dag så jeg tror dette virkelig går veien nå.
Ja, jeannej, håper på det :(
Såå flink du er steg for steg :heia:
Mona, du er ikke alene. Er så svimmel. Hvis jeg bøyer meg og reiser meg opp igjen, ser jeg nesten stjerner. Men drikker mye, så vet ikke helt hva det skyldes.
Cocosa er rent kokusfett ( kjøpt på helsekost ) smaker ganske godt,
men eneste jeg vet å bruke det til er i saus eller som de små konfektene
jeg lagde....
Så på de ferdige måltidene : men det var jo mye brødskiver ??
Jeg prøver å ikke spise det, for jeg sier som Skaldemann at det er det som
har gjort at jeg har gått opp i vekt. Om jeg alltid har bakt selv, og laga det grovt, så hjelper det ikke. .. Får se til sommeren hva jeg tenker om det...
Har 'trimma' idag med' å spyle og koste ut vinteren' fra gårdsplass, terrasse og på veien :):) Planta stemorsblomster og påskeliljer i krukker fremetter. Skal ta for oss 2 gravplasser imorgen etter at vi har gått nesten en mil rundt ett vann ...
Det er vår og det er vannvittig deilig. Idag er det jo vårjevndøgn, og fremover blir det mer dag enn natt. Jippi!!!!! Kjenner at kroppen er lettere og gladere når jeg holder meg unna melkeprodukter og.....
God helg til dere alle !!! Håper at svimmelhetene deres avtar og...Høres langt fra godt ut det............
Jeg troooor det hat løsnet litt for meg nå! Fra laveste veiing på 72 kg for ca to uker siden, så har jeg gått opp til 72,6 og jobbet meg nedover igjen. I dag viste vekta 71.2!! :D:D:D håper ikke karma kommer og biter meg i rompa og skrur opp vekta igjen til i morra -pliiiiiis!!??
Så bra superteddy. Hååper vekta mi går ned i morgen og. Nå har vi spist lavkarbo pizza, veldig godt. Bunnen smaker ikke akkurat gull og grønne enger, men må liksom ha en bunn og godt med masse godt fyll! Deilig å spise noe annet enn grønnsaker, kjøtt og saus. Og nå står brød i ovnen, spennende å se hvirdan det blir!
De brød greiene som er i di diettene er jo selvfølgelig lavkarbo består av nøtter og andre greier, det ene brødet deres er laget av mandler. og de har tonnevis av menyer jo mer peng du legger ut jo mindre brød hehe
Disse brødene er jo ikke brød i den forstand. Er jo bar brukt frø og soyaprotein etc. Nesten ikke karbo. Masse bra oppskrifter på brød nesten uten karbo. De smaker ikke like godt, men godt med et alternativ når man er lei av å bare spise pålegg. :)
Tusen takk søte snuppene! <3 :D
Og sorry at jeg har vært litt sløv å svare på alt, men har besøk av foreldrene mine i helga så bare suser innom av og til! :p
Tror ikke det er noen her inne som forventer at alle skal svare på alt. Vi svarer på det vi kan:D Går jo glipp av en heil haug hvis vi er borte noen timer:p Umulig å holde tritt, så derfor svarer vi på det vi kan og vil, ikke sant:p
Helt enig. Jeg henger meg på der jeg syns det passer :p
Trenger ikke svare, bare vi vet at vi støtter hverandre og blir glade på hverandres vegne. Man blir liksom gode venner når man har dette til felles, selv om vi egentlig ikke kjenner hverandre.
Samme her. Var 72 når jeg ble gravid, men ønsker å komme under 70 tallet=) Tenker at kanskje 65 er min vekt? men kan hende 65 er for lite for meg, er 172 høy, så.. Men må nesten se de ann når vi er der:D
Er akkurat like høy som deg, Kari :p, så tror 70 holder. Har en del muskler også, så veier mer pga det. Har testet fett prosent etc. Får se når den tid kommer :)
Du kan kalle med Ella=P Kari var ikke helt meg:p
Ja jeg bare husker at jeg ikke var helt fornøyd før jeg ble gravid, men må jo se det ann når vekta er der, sambo skal si i fra når nok er nok. Er litt redd jeg blir hekta på å bli tynnere... Når jeg gikk på ungdomskolen, hadde jeg nok "lett"anoreksia uten at jeg visste det. Tynn som en strek og syns jeg var driiiit feit. Veide knapt 50 kg. Gikk kun med svære collage gensere for å gjemme den tjukke magen!!:eek:Så tror ikke jeg selv kommer til å klare å se når det er nok. Men godt sambo liker litt hofter og rumpe:p
Jeg er bare 167 høy og bør hvertfall ned på 65 kg. Ifølge inbody ananyse skal jeg helt ned på 60, men det tror jeg blir litt lavt for meg. Er ikke spinkel i beinbygninga, så trenger noen få kg ekstra. :)
Ja, Ella, man blir litt syk til slutt. Litt skummelt, men forløpig har jeg bare godt av det:p
Superteddy, det kommer an på så mye. Kjæresten min er bare 176 og han ble klasifisert som ekstrem fedme på nettsider om sånt fordi han har så mye muskler og veier da mye. Han har nesten ikke fett på kroppen. Så det er veldig individuelt hva man skal veie, selv om man er like høye.
Tror vi må se an selv hva som blir fint, vekta er tross alt bare et tall :)
Du er bra nært målet ditt da, Superteddy. :) Jeg er 168 cm og har tenkt meg ned på 65 kg (vi får se om jeg er fornøyd før det), for da regner jeg med at jeg går opp 2-3 kg vann når kuren er over og kommer forhåpentligvis på en passelig vekt. Hvem vet, kanskje holder jeg på til jeg "får tilbake kroppen min" også og går enda et par kilo lenger ned med tiden, men inntil videre virker 65 kg også uoppnåelig nok.;) Men dette skal være siste gangen jeg slanker meg. Denne gangen skal jeg for det første NÅ målet mitt og for det andre korrigere vekten mens det bare er snakk om et par kilo, ikke mange kilo og en skikkelig tidkrevende jobb! Jeg er så drittlei av å være evig på slankern.
Neida, men stemmer ganske bra med BMi på meg da! :)
Ella: Inbody er et apparat de har på noen treningsstudioer som måler sammensetningen av fett, muskler, beinbygning, vann osv i kroppen din. Du får en veldig nøyaktig beskrivelse av hva du har for mye og lite av, og hva vekta bør ligge på. :) Tror jeg kommer til å se rimelig skrapa ut på 60 kg altså, men ca 65 tror jeg blir bra! :)
AMEN! Så hjertens enig med deg! Jeg er sikkert nær, men det føles ikke sånn... Det går sakte, og jeg føler ikke at jeg kommer til å greie det. Men det MÅ gå! Har ligget på 70 kg pluss siste 10 årene ca, så nå er jeg lei av å være misfornøyd! Du har jo vært kjempeflink Namba! Keep up the good work! :)
Mulig de har det på mitt treningssenter fordi det er både lege, fysio og kiro der altså, men skader ikke å spørre! Men om de har så ville de nok reklamert med det! ;)
Vil "advare" litt da... Lett å bli veldig opphengt i den vekta som inbody mener man bør veie... :p Er ikke helt sikker på at jeg kommer til å bli 100% fornøyd før jeg greier den vekta gitt...:rolleyes:
Du er nær og du må tenke at det kommer til å gå=)) Jeg føler jeg er nærmt mitt første mål som er på 70 kg, så du er jo ennå nærmere=)) Tenk så digg det bli å valse rundt i nikinien og være stolt=)) drømme
Jeg tror jeg skal høre på mitt treningssenter om de har det der=) Hadde vært kjekt å ha et reelt mål å gå etter=) Heter det inbody? Eller noe annet navn for det? (vil ikke komme der og virke teit fordi jeg ikke vet bedre:P)
Heter Inbody Analyse. :) Vet ikke helt hvor mye sprading i bikini det blir i år gitt... :rolleyes: Har to små turbotroll som jeg må løpe etter, så denne sommeren blir hektisk! :eek: Men skal være deilig å slippe å ha så mye ekstra å drasse på! ;)
Æsj, jeg ble litt "skuffa" i dag gitt. Etter en kjempeflink dag i går, og masse trening har jeg gått opp 100 gram. Men jeg kjenner føttene er litt "sure" etter treninga i går - så det er mulig musklene faktisk kniper igjen litt vann. I morra er det måledag. Har ikke målt meg på noen uker nå så skal bli gøy å se :D
gratulerer med at du nærmer deg målet Superteddy :):)
Ser at dere andre stort sett ikke har lenge igjen , misunner dere det
Men det går vel ikke fortere enn kroppen vil så det er bare å holde ut...
Ryggen min protesterer etter alt jeg gjorde igår ;), så det blir nok en
halv spasertur istedenfor idag. Litt kvalm og uvel idag - så jeg må nok
hvile meg litt før jeg kommer så langt og. ...
Har ikkemålt noen ting enda : bør kanskje gjøre det snart
Ja, ikke sant? Det er bedre å bære ekstrakiloene (les: barna) i armene enn rundt magen og rumpa!:D Jeg tror vi går for den.:)
Hos meg vises det best rundt magen, særlig øverste delen av magen. Jeg bærer mesteparten av vekten øverst på lårene, hofte, rumpe og mage. jeg krymper nedenfra og oppover på lårene og ovenfra og ned på magen. Det betyr at jeg forblir omfangsrik på midten lenge...:mad: Jeg ser litt forskjell i ansiktet også, men det er bare mannen som har sagt noe om forandringen enda.
Hei hei=)
I dag har jeg veie dag, og jeg har gått ned 500 gram denne uka=) Kjempe fornøyd:D forje søndag veide jeg 79,5kg og mandagen var jeg 80kg igjen, så no er jeg veldig fornøyd med å være 79kg blank :heia:
Har tatt mål av meg også og det er ca 5 cm mindre rundt magen de siste 3 ukene. Men syns det var litt vanskelig å vite om det er samme plass, men denne gangen målte jeg med navelen sånn at neste gang blir det sikkert mer riktige mål:rolleyes:
Hos meg vises det best rundt livet, men jeg tror ikke jeg ser det så godt selv så mulig det vises andre plasser også.
68,7 i dag, 69,9 i går. :D
Går nedover og nedover.
Det er nok ikke så lett å se det selv. Skulle ønske jeg hadde bilder jeg kunne sett forandringene, men men. FØLER meg iallefall tynnere og merker det jo på klærne også:D
Flott vektap, det er så deilig å se vekta går nedover:D
Såå flink, Ella! Jeg ligger på det samme enda, merkelig at jeg gikk opp 300 gram for to dager siden og ikke gått ned enda! Får se i morgen. Nå er jeg ganske irritert, har jo gjort det samme som alltid!
På meg vises det best på magen. Blitt smalere, gått inn i bredden og litt nederst på magen. Merker lite forskjell på bein og armer.
Drømmer med deg, Namba.
Se på denne siden. Damer som er stolte/fortvilet over kroppene sine etter å ha fått barn. Litt deilig å se at man ikke er alene om strekkmerker etc. theshapeofamother.com/
Ååå, jeg vil også. Vi har kjøpt ny leilighet nå, og vi har stoor veranda, så her skal det grilles masse. Vi kan jo spise all mulig grillmat. Gleder meg. Men hvordan ble det med grilling i dette kjipe været da?
Her synes det best på magen min egentlig! :) Og det er jaggu bra, for jeg så jo gravid ut enda! :eek: Mitt verste område er over hoftene, men der forsvinner det nok ikke helt med det første... Får bare være fornøyd med at det vises! ;)
Ja, Superteddy. Alt er jo bedre enn det det var! Magen er min største bekymring, men den har blitt betydelig mindre. Kunne tenke meg litt mindre lår og litt tynnere armer og, men det kommer visst ikke med det første. Nå håper jeg f*** meg at vekta har gått ned i morgen. To dager med bare tull. Kanskje det er atkins barene som har skylda? Men gikk jo fint i rundt ti dager før dette:confused:
Dagen min begynte omtrent med snøstorm.. brrr så har jeg vært på buissnes conferans. Skrev det sikkert ikke riktig..hehe. Var kjempegøy fikk klem av en dame som har tjent 37mill bare i bonus.. Steike respekt.. Når hun kom inn i rommet var det bare en sånn herlig energi glorie rundt henne, fantastisk! hun holdt en tale om seg selv og hele salen var helt stille og alle lyttet og gråt å lo.. for en følelse.. det er noe av det mest fantastiske jeg har opplevd i hele mitt liv tuller ikke engang. Gikk også kjempebra spise ute:D fikk koldtbor med spekeskinke og eggerøre. Nam! Hihi vennina mi hadde parkert ulovlig så hun ble taua bort og måtte betale sure 2500 for å få bilen sin tilbake. Syns synd på henne men må jo le litt også.. mohahahah. Jeg står fortsatt på stedet hvil vektmessig.. blæææ jeg som gikk ned 200-600g pr dag til jeg sluttet på dietten.. brrrrrr.. vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har ihvertfall kjøpt nettkurset til ketolyse kuren så får vi se=) hehe det var den dagboken for i dag:)
I morgen er det veiedag igjen. Jeg grugler meg litt, for jeg har ikke vært på do på en stund... Jeg hadde jo så bra resultater da jeg snikveide meg, så det forundrer meg ikke om jeg er litt tyngre nå som magen er full. Men vi får se. Jeg håper i det minste at vekten viser 80,2 kg som den viste på fredag, og ikke mer.
Har dere merket noe til at aceton ånden har blitt verre? Jeg synes det har blitt enda verre den siste uka. Det smaker skikkelig aceton innimellom.
Jippi! Jeg fikk veid meg på tom mage og var... tamtataaaaa... 79,8 kg!! Jeg er så glad. På seks uker har jeg gått ned 5,9 kg!! Helt utrolig!!:) Happy!!:D Ned 1,4 kg denne uka.
Gratulerer så mye dere som har gått ned:) Kjempeflott!
Etter at jeg gikk opp uka uten meieriprodukter, lot jeg det stå til i helga for å si det slik...jeg har spist høy-karbo så det griner etter. Masse sjokolade, sikkert 700gram. Så jadda....Veide meg til morgenen i dag, 1 kilo mer enn når jeg startet med ketolyse for 7 uker siden. Det er rett og slett deprimerende:hylgrine: Jeg er jo blitt feitere og mer opphengt i mat enn jeg var før...
Men, jeg er ikke en quitter! Så jeg skal gi det en uke fra i dag av, for å se om jeg mister litt. Høres kanskje lite ut med en uke, men jeg fortsetter hvis jeg går ned litt. Selv om det bare er noen hundre gram - og det BØR egentlig skje, ettersom jeg sikkert har samlet masse vann etter alt godteriet.
Men jeg skal spise meieriprodukter denne uka da, for jeg tror ikke det kan være en stopper for meg, når jeg endre opp med å gå opp når jeg kuttet det? Selv om jeg hadde erstattet meieriproduktene med noe annet som ikke er "riktig" mat (noe jeg ikke gjorde) så ville det vært for rart å gå opp hvis jeg kuttet en partystopper...er dere enig?
Men jeg skal la være å spise søtstoff denne uka da, det kan jo være en stopper...og jeg kan umulig gå mer opp nå hvis jeg spiser lavkarbo denne uka...
Stakkars deg, Val. Men tror du går ned en del denne uka, jeg gikk ned 2,5 kg første uka, og mye av det var sikkert vann.
Ja, kunstig søtning kan sikkert være en partystopper. Jeg lurer på hva som var greia med meg. Fra i går til i dag har jeg gått ned 200g, men de to dagene før der hadde jeg jo bare gått opp 300g og holdt meg der. Nå er jeg 100g over minste vekt. Tull. Men da vet jeg at det ikke er atkins barene, for spiste en sånn i går.
Mona, hva slags business conferanse var du på?
Ja, Torkil sier jo at man kan få litt aceton ånde på ketolyse. Har ikke merket så mye til aceton, men føler ikke at ånden lukter blomster om morgningen. MEN, SB12 fungerer veldig bra, faktisk. Holder helt til morgningen.
Hei, titter innom her igjen. Nå er jeg på 6. uka, og har gått ned fra 79,6 (nei, ikke 80...) til 75,8. Desimaler er viktig.... :rolleyes: Men 4 kg er jo greit, og jeg ser magen ser mye mer normal ut. Er fornøyd, og vil fortsette med dette kostholdet, går gjerne ned 7-8 kg til.
Har bestilt "Frisk med Lavkarbo" av Sofie Hexeberg, boka kom ut i forrige uke for den som ikke vet.
Jeg postet nettopp et innlegg på Helse-forumet, fordi jeg har hatt så verkende eggleder i dag. Mensen er rett rundt hjørnet, og håper det bare er forvarsel om det. Håper ikke det er noe cyste, betennelse eller i verste fall ondartet (helt sikkert ikke). Forrige syklus hadde jeg jo menssmerter i 5-6 dager før, så det kan jo være det som er i gjære. Er det noen andre som har hatt det slik?
Hei Karla. Ja, mensen blir helt mongo på lavkarbo. Mange får mensen flere ganger i mnd, og jeg har aldri hatt mensensmerter, men hadde no så inne helvete vondt sist. Blødde også myyyye mer og mye lengre. Men sunt å få byttet ut blod, så its all good :p
Hehe, greit å høre Elinee. Mongomensen! Men etterhvert blir det vel ryddig og snilt? Lavkabro skal jo være bra for å få hele kroppen, hormonsystemet, energi/humør/fordøyelse osv i balanse? Så jeg håper dette bare er en kort periode...
En ting skal du ha, Val. Du gir ikke opp. Det må være fryktelig demotiverende. Jeg håper det løsner for deg snart, på lavkarbo eller annen måte. Å legge på seg når man er på slankern er deprimerende, og det å føle at man mislykkes er vondt. Jeg håper du har gode nyheter til oss neste uke.
Val: Trøstepåååååå!!! :klem:
Synes så synd på deg og skjønner du mister motivasjonen! Jeg hadde garantert gått på sprekk jeg også om det var meg! Håper virkelig du går ned denne uka! Jeg spiste tre ekstradrops en dag og var skikkelig oppblåst og gikk opp av det... Så prøv å kutte søtning du, og kos deg med meieriproduktene dine! :)
Nå gjør jeg noe teit... :rolleyes: Spiser feta og oliven, og det er jo supersalt! Kommer vel til å gå opp en kilo til i morra, men det får bare være... Hadde laveste notering hittil i morres med 71,1 da, så får leve på den litt! ;)
Mmmmm!!! FETA!!! <3
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.