< Tilbake til oversikten

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opheliia sa for siden:

Skal testes en gang iallefall:)

Grolla sa for siden:

Æsj.. Jeg som akkorat har malt en hel pose mandler, får hive meg rundt og bake da :)

Har også malt kokosmasse til kokosmel har jeg trodd. Men har ikke trivdes så veldig me å bruke det da det har smakt for mye kokos. Kanskje jeg må invistere i en pose kokosmel på helsekosten....

katten sa for siden:

Eg lurer på om nokon har prøvd cornells melblanding?
Skal visst være god å bruke, men koster 100 kr for 750 g...
Er det verdt det?

KarMa40 sa for siden:

Vi har prøvd begge og de er gode! Særlig nybakt med smør. Seriøst namms

Men vi har minst to ganger brekt i oss alle på en to-tre dager og det blir det litt mye
skraping i tarmen av. Overdose fiber liksom.

De holder lenge i en kakeboks på benken. kjenner noen som baker en pose hver helg til å ha i uka.

blåbær sa for siden:

Nå var jeg litt usikker på om jeg skulle poste dette spørsmålet i håndarbeidstråden eller her, men jeg forsøker her først :)

Saken er at jeg holder på å strikke denne kjolen. Jeg er ferdig med selve kjolen, og mangler halsen, heklekant og montering. Men jeg skjønner virkelig ikke hvordan halsen skal bli! Jeg klarer ikke å se det for meg, og jeg ser det heller ikke ut fra bilde, og jeg skjønner det hvertfall ikke ut fra forklaringen i oppskriften. Er det noen som har lyst å hjelpe meg gjennom? Jeg strikker den i str. 6/9 mnd, og har lagt av 11 masker til halsen. I oppskriften står det at man skal strikke opp ca. 40-54 masker til hals, inkl. de man har lagt av. Dette skjønner jeg hvertfall ikke, betyr det at det er valgfritt? Ut fra sånn jeg skjønner det, må man se det an ut fra størrelse på kjolen. Så skal den bare strikkes vanlig fram og tilbake. Men da er den jo løs? Skjønner ikke noe, og føler meg ganske teit ...

Her er hele forklaringen til halsen: Hals: Strikk opp ca 40 til 54 m (inkl m fra tråden foran) rundt halsen på rundp 4,5 med 1 tråd i hver kvalitet (= 2 tråder). Strikk frem og tilbake på p fra midt bak. Strikk 1 p rett fra vrangen og 1 p rett fra retten, deretter felles det løst av med rett fra vrangen.

TrillTrall sa for siden:

Du skal plukke opp antall masker etter den størrelsen du strikker og litt etter hvor tett du plukker opp muligens. Du skal ikke strikke rundt og rundt, men frem og tilbake på en rundpinne med start og slutt midt bak, slik at det blir en åpning bak om du skjønner hva jeg mener. Hvis kjolen har knapper i ryggen må den jo være åpen også i halsen. :)

blåbær sa for siden:

Ah, tusen takk! Nå skjønner jeg det bedre. Tenkte faktisk ikke at jeg skulle plukke opp masker, men nå skjønner jeg at det er ganske selvsagt :o Det hjalp faktisk litt å poste spørsmålet også, jeg måtte liksom tenke gjennom problemet på en annen måte :p Nå tror jeg at jeg skal få det til. :)

Huldr sa for siden:

Utrolig søt kjole, blåbær! :love:

Å strikke opp betyr at du skal plukke opp tråder fra det du allerede har strikket, rundt hele halsen, og lage masker ut av de trådene. Du tar opp en tråd fra arbeidet og setter det på pinnen som om det skulle være en maske, og så strikker du i den. Dvs du bør jo plukke opp tråder rundt hele før du begynner å strikke i dem. Det er varierende hvor mange "masker" du får, det er ikke noe eksakt, derfor står det sånn.

Skjønte du det? :o

Ja, og så bør du vel begynne opp-plukkinga bak, siden det står at du skal strikke frem og tilbake på pinnen derfra.

Post bilde når du blir ferdig, da :spent:

Opheliia: Jeg har lagd mandelmel ved å først lage mandelmelk (bløte mandlene over natta e.l., tømme av vannet, ha på nytt vann, blende med stavmixer, og sile "melka". Den er god, og hvis du f eks blander med eggemelk blir denne myyye bedre ;)), og så tar jeg det som blir igjen, "mandelmassen", og tørker den på svak varme i ovnen. Da blir det en slags mandelmel, men jeg har ikke prøvd det i noe ennå. Det blir litt grovt, så mulig det bør males igjen etter tørking.

Huldr sa for siden:

Hehe, jeg var visst for seint ute :p Bra du skjønte det, da! :)

Cherry sa for siden:

Skjønner ikke helt hva dere bruker så mye melblandinger til :P

[LEFT]Har hatt en boks fiberhusk, en boks glutenmel, en boks sukrin og 1 glass jbkm stående i skap et i snart ett år, virker ikke som om det skal gå tomt for glutenmel og fiberhusk anytime soon :eek:

Hvor lenge kan melet stå i tette bokser egentlig?[/LEFT]

blåbær sa for siden:

Takk for hjelpa fra deg også, Frøy! Skal begynne bak, ja. Vet ikke helt om det blir bilde, for min kjole ligner ikke veldig på den på bildet i oppskriften ... Vet ikke om jeg er helt fornøyd. Har et litt annet garn, fra et annet merke, så det kan være derfor den blir annerledes. Tror kanskje det garnet jeg bruker er litt tynnere, for jeg måtte hvertfall bruke en litt mindre pinne. Men så strikker jeg veldig løst også.

kennygirl sa for siden:

Hvor kan jeg få kjøpt en offwhite, beige eller brun bolero? Har sett i alle butikker i nærheten og på nett. Enten har de veldig korte ermer (har store overarmer, så det kan jeg IKKE ha) eller så er de svindyre:mad:

Noen som har tips om bra nettbutikker eller vet hvor jeg kan få tak i en slik bolero?
(Kan også være lang jakka, men skal være over en finkjole, så bør nesten være litt mer pynta enn en vanlig cardigan... )

Nerthus sa for siden:

Ermelengde ned til albuen minimum da? Kan du si noe om sånn ca str du må ha? Mener jeg har sett flust av slike i den/de fargene - må bare tenke litt :)

vimsen85 sa for siden:

Kokosmel er kjempedrøyt. Jeg har hatt en pose i et halvt år nå. Tror du må ha mye større mengder kokosmasse enn du må ha kokosmel. Og det smaker veldig lite kokos av det (men det er ikke godt å panere fisk med det :p).

Mandler holder seg lengre ved oppbevaring i kjøleskap. Jeg vet ikke om det er det samme med malte mandler. Det er kanskje slik at det blir litt fuktig/tyngre da?

Furine sa for siden:

Funkar fint om du "støvar" fisken med kokosmjølet først, berre klappe av overflødig mjøl, etter å ha salta og pepra fisken. Putt i piska egg, og så vend i knust bacongull. Steik så i godt smør. Godt! Blandinga sit ganske godt då synest eg.

vimsen85 sa for siden:

Takk for tips! Det må jeg prøve :)

kennygirl sa for siden:

Ned til albuen helst ja... Str 44/46 bruker jeg stort sett...
Setter STOR pris på tips :)

Anarko sa for siden:

Jeg panerer fisk med jbkm eller fiberhusk. Men har ikke prøvd med bacongull på fisk da. Det blir bare litt ekstra crispy med fh og jbkm. Jeg og sambo har i alle fall vært veldig fornøyd med det :)

kennygirl sa for siden:

Hvorfor får jeg bare til å forandre den ene tickeren når jeg har to?

vaskeklut sa for siden:

Er det mulig at magekatarren min kommer av lavkarbo?:confused: Det faller merkelig sammen med at jeg ble dårlig en stund etter jeg begynte med Skaldemans prinsipper.. Dog, det var nok flere faktorer også.

Ferskenbeinet sa for siden:

Noen med peiling på mobiltelefoner? Jeg må ha en ny, jeg har bestemt at det skal være ericsson, har sett på Xperia x8, Vivaz U5i og Vivaz U8 pro. Noen med synspunkter?

Opheliia sa for siden:

Det spørs jo hva du lager og hvor mye du lager av de forskjellige tingene. Selv har jeg aldri kjøpt glutenmel, så akkuratt det kan jeg ikke si så mye av, men fiberhusk og jbkm brukes relativt ofte her i huset egentlig...

Opheliia sa for siden:

Okei, må vel bare akseptere at jeg må kjøpe der kokosmelet da:p

Cherry sa for siden:

Vero Moda.

kennygirl sa for siden:

Har ikke tenkt på Vero Moda engang... Pleier aldri å finne noe som passer. Men en bolero kan det hende jeg finner :D
løper til Vero Moda

Idarull sa for siden:

Det ser ut for meg at du har link til bare den ene tickeren i signaturen din, så noe har blitt borte i klippinga og liminga di. Du må gå inn på sida der du lagde tickeren og lime inn på nytt.

vaskeklut sa for siden:

Anyone?

kennygirl sa for siden:

Har spurt i en annen tråd, men spør her også:
Noen som vet om en rimelig nettbutikk som selger hobby/scrapbooking utstyr?

Har sjekket de fleste norske nettbutikker, men blir fort dyrt å ha scrapping som hobby :rolleyes:

vaskeklut sa for siden:

har du forsøkt ebay?

kennygirl sa for siden:

Jepp

Snellen sa for siden:

Er det noen som går på lavkarbo-mat her og som ikke kjøper spesialprodukter? Noen som rett og slett bare spiser lite karbo og unngår visse mattyper?

Jeg er skeptisk til alt av pulver og tabletter folk vil selge, og vil endre kostholdet mitt til mat som er minst mulig bearbeidet og som metter godt.

Gerd sa for siden:

Jeg spiser mest mulig rent. Rent kjøtt, grønnsaker, ikke lettprodukter.
Bruker veldig lite erstatnings-greier :ja: Og stortrives med det kostholdet:ja:

Cherry sa for siden:

Tja, spesialprodukter og spesialprodukter. Jeg lager da en og annen pannekake med fiberhusk eller glutenmel i da. Men nå kan jeg ikke spise melkeprodukter lengre så nå er det slutt på det. Så nå går det i kjøtt, fisk og grønnsaker, og en god del bær.

Snellen sa for siden:

Jeg bare ser det selges det ene og det andre for dem som skal følge en spesiel filosofi/bok, og mistet nesten troen. Godt å se at man kan bli sunnere og tynnere ved å spise mer riktig og samtidig bli god og mett, uten at man trenger å kjøpe spesialprodukter i form av pulver og tabletter.;)

Cherry sa for siden:

Tja, tabeletter og tabeletter. Jeg tar nå multivitaminer og kalsiumtabeletter bare for å ha gjort det på den sikre siden ;)

Cherry sa for siden:

Noen som vet hvorfor markøren min hopper dit den vil? Og hvordan jeg får den til å slutte med det? Jeg kan sitte å skrive noe og plutselig har den hoppet langt pokker i vold lengre opp eller ned og skriver det jeg skriver midt inni ett ord osv. FRYKTELIG PLAGSOMT!!

katten sa for siden:

Regner med at du har laptop :)

Grunnen til at markøren din hopper rundt omkring, er fordi du er borti styreflata når du skriver. Det skjedde heile tida med meg før, heilt til eg vart klar over det. No skjer det nesten aldri lenger, men hendene "kviler" ikkje lenger nede på styreflata.

Cherry sa for siden:

Nope, er ikke derfor;). Den hopper like godt om hendene er 12 kilometer over bakken

katten sa for siden:

Nei då er det nok ikkje difor :)

LineJM sa for siden:

maskinskrømt?:rolleyes:

vimsen85 sa for siden:

Jeg mener at flere nevnte på lavkarbokonferansen at lavkarbo var betennelsesdempende og katarr er vel en mild betennelse, eller? Så i prinsippet burde det vel bli bedre. Men de snakket også om at slimhinner kunne reagere og bli irritert av melkeprodukter. Og det er vel slimhinnene som er irriterte når man får katarr, eller er jeg helt på bærtur her? Så egentlig vet jeg ikke, men tenkte at jeg kunne nevne det. Kanskje det finnes en sammenheng..?

Har du prøvd å støvsuge godt i tastatur/mus? Av og til er det hår etc som gjør sånne mystiske ting...

lommerusk sa for siden:

Jeg er glad i ost og youghurt, men blir dårlig av melkeprodukter :( Er det noen som har forslag til melkefrie erstatninger? Drikker soyamelk i teen, og prøvde soyayoghurt også men den smakte litt merkelig

senorita sa for siden:

Etter mye feiling med en bearnaisesaus har jeg nå 7!! eggehviter.. hva skal jeg bruke dem på? Vil gjerne lage noe sunt, ikke noe snop med søtning i.. Noe mat jeg kan lage av det, ikke dessert? Prøver å søke på oppskrifter men bare "eggehvite" gir jo en haaaaaug av svar.. :S

Carisma sa for siden:

Eggehviteomelett? Vet ikke helt hva det er, men det er et uttrykk jeg hører ofte :)

www.mat.no/vis_oppskrift.aspx?artid=18652

senorita sa for siden:

da får det bli frokost i morgen :D Takk for det :)

vaskeklut sa for siden:

Var det jeg mente jeg og ja. Takk :D

Supera sa for siden:

Mange kutter ut eggeplommen fordi den inneholder så mye fett og derfor mange kalorier. Og kolesterol! :rulleøyne Godt vi vet bedre. Neste alle vitaminer og mineraler i egget er jo i eggeplommen.

Furine sa for siden:

Eg høyrde på ein eller annan Hollywoodfilm ein gong "I'll have a heart friendly omelette" - den var berre med eggekvitar.:rolleyes:

Gracella sa for siden:

Eggehviteomelett høres grusomt ut, spør du meg :eek:. All den gode smaken (og fargen) er jo i plommen. :) Og heldigvis kan vi spise den med god samvittighet!

Ang. eggehviter som er "til overs", lag marengs eller kransekakestenger. I marsipan er det vel også eggehviter?
Når du lager omelett/eggerøre, er det jo bare å hive oppi en hvite eller to ekstra (synd å kaste mat, ja)

Ellers kan man fryse de til en passende anledning. Ta en brødpose, ha oppi en hvite, lag en knute, hiv oppi neste hvite osv. Da er det bare å klippe av en og en hvite når man trenger de.

Furine sa for siden:

Eggekviten smakar godt om den er steikt i godt smør, med salt og pepar på, synest eg. Når eg var jentunge så åt eg alltid plommen, og systera mi kviten når vi steikte egg, for ho likte ikkje plommen då.

Ser du ikke er på jakt etter noe søtt, men har selv 8 eggehviter i kjøleskapet idag og tenker å lage kokosmakroner å legge i fryseren til jul. mmm Bare et tips!

Nerthus sa for siden:

Oppskrift? Lavkarbo antar jeg? ;)

Camomilla sa for siden:

Ønsker meg også oppskrift :)

Kokosmakroner
6 eggehviter
100g sukrinmelis
stevia
200g kokos

Stivpisk eggehviter med søtning. Vend forsiktig inn kokosmassen. Sett topper med skje på bakepapir og stek ca 15 min på 170 grader. Om de skal gjøres ekstra lekre kan en ringle litt sjokolade over, evt dyppe dem... MMM

jeg har tatt utgangspunkt i denne oppskriften. Som og er nydelig!!!

Nerthus sa for siden:

Tøft - dette skal jeg prøve neste gang jeg har eggehviter til overs! Er det viktig at det er sukrinmelis eller kan man bruke feks flytende natreen? Kan man bruke andre ting enn stevia som jeg ikke har?

Kanutten sa for siden:

Jeg ønsker å gi sambo et bilde i julegave. Jeg har jpgfila hjemme, men hvor kan jeg sende den for å få noe til å kopiere den over på lerret?? Jeg vil ha et stort bilde på sånn lerret uten ramme.

vaskeklut sa for siden:

japanphoto.no er flinke på slikt! jeg bestiller alltid bildene mine derfra. (kravstor:o)

Kanutten sa for siden:

Bildet er på 4074 kb, er det nok?? Og hvor stort kan bildet da bli??

Nerthus sa for siden:

4 mb burde være stort nok for A4 ihvertfall. Jeg bruker europhoto og har vært fornøyd med de. Der er det slik at du laster opp bildet, velger størrelse i print på lerret også tror jeg det kommer opp om kvaliteten er for dårlig for valgt størrelse :)

Opheliia sa for siden:

hva kan man bruke "fil" til? Kjøpt feil (det skulle være fløte.......)

Carisma sa for siden:

Det er en mellomting mellom rømme og youghurt, så alt du ville brukt det til?

Sanney sa for siden:

hvorfor er det så vanskelig å finne noe så elementært som en genser i bomull? jobber med elektronikk så kan ikke akkurat valse rundt i en fleecegenser....

Nerthus sa for siden:

Haha, samme problem her - samtidig som jeg er sinnsykt "statisk" i meg selv.... smeller i alle dørhåndtak jeg tar i på jobben...(og i bilen på vei ut) foreløpig har det gått bra med datautstyret ;) Verst på vinteren - skjer aldri på sommeren...

Kanutten sa for siden:

Ho jeg jobber med og jeg går i de samme klærne. Ho er statisk, jeg er IKKE!

Jeg HAR lest et sted at det har faktisk noe med kroppen å gjøre også; hvem som blir statisk og hvem som ikke blir det...

Kanutten sa for siden:

Jeg VET at de som subber mer med beina er mer statiske enn dem som løfter beina. Kanskje det kan være noe der??

Nerthus sa for siden:

DET er jeg nok beviset på - spør mamman min, pleide å låne de fine silkelignende skjortene hennes da jeg var yngre... og de ble levert tilbake med nupper så det holdt! Fryktelig slitsomt og ikke minst smertefullt... de på jobb holder på å le seg ihjel når det lyner fra fingrene mine mens det smeller... :rolleyes:

Jobba som stuepike for 20 år sia, tenk deg hvordan det var å subbe rundt på teppegulv overalt, for så å dra av dynetrekket fra dyna... fytte katta for noen smell - og ikke minst LYN!! ;)

Gracella sa for siden:

Man kan kjøpe sandaler som er antistatiske. Husker ikke hva de jeg har heter, men det er "bilde" av en hundepote på de. Kosta ca 450,-??
Og jeg kjøpte de på en jakt-og friluftslivbutikk, enten Ultimo Outdor eller Wiztex...
De fungerer kjempebra, merker stor forskjell om jeg har på meg andre sko en dag :eek:

Sanney sa for siden:

vi har esd sikre sko og alt. men vi må altså helst bruke bomullsklær, og fleece er helt ut. finner bare topper or korterma i butikkene for tida...
har faktisk ikke funnet skikkelige gensere på flere år.. er man heldig finner man noen tynne med lengre ermer, men jeg vil ha en skikkelig genser! er det så mye å be om ;_;

Titania sa for siden:

Er det vanlig å bli veldig dårlig (diare, kvalme og oppkast) når du går på lavkarbo ?

Har vært på 2 fester hvor det ble drukket endel alkohol og ble veldig dårlig begge gangene.

Nerthus sa for siden:

Litt usikker på om det er lavkarbo'en som har skylda her? ;)

senorita sa for siden:

hjelp.. blåbæra mine fra bama her, har 12 gram karbo?? jeg trodde da blåbær hadde mye mindre? :O

Titania sa for siden:

Lite sansynlig :D men jeg ble ikke slik syk før jeg la om kostholdet, så jeg lurte på om det er vanlig at man blir mindre sensitiv for alkohol ?

Drakk ikke mye i går ca 4 flasker øl på 5 timer (var på ølsmaking på Ringnes).

Kanutten sa for siden:

Pøhh, har dem jeg, de duger ikke

Kanutten sa for siden:

Da drakk du for lite! Da jeg var på ølsmaking hos ringnes i fjor måtte det mere til før vi ble puske! :lol: Først ble vi verdensmestre, SÅ ble vi puske... :o

jeg blir skikkelig, skikkelig, skikkelig full om jeg drikker i ketose... Dermed og dårlig... På generell lavkarbo går det helt fint...

Jeg aner ikke om det blir det samme med natreen, bruker kun sukrin og stevia her i huset. Eggehviter har jo en tendes til å ikke bli stive om en har i forskjellige ting, så prøv en liten mengde først og smak deg til at det er søtt nok!

Nå er to brett ferdige her hos meg. MMM

Titania sa for siden:

Føler meg litt snytt ;) ble ikke full engang før jeg ble dårlig ;).

Ps er ikke i ketose

Nerthus sa for siden:

Ok, får stive eggehviter med flytende natreen, det har jeg gjort når jeg har laget oppsie-røre til rullekake :) Må nesten bare prøves da! Kjøpe mer egg i morgen ;)

Supera sa for siden:

Høres kjent ut, ja... Jeg har lært meg å klaske på dørhåndtak på jobb før jeg åpner døra. Det ser mongo ut, men på den måten får man så stor flate på at man ikke kjenner noe særlig til støtet. På meg skjer det om sommeren også, men verre på vinteren, ja.

Husker forresten noen støvletter jeg hadde på ungdomsskolen. Da jeg gikk med dem fikk jeg støt hver gang jeg tok på en bildør.

Carisma sa for siden:

Ellos har en egen serie med det. Tallisim eller noe sånt?

Sanney sa for siden:

vært på ellos og kikka... det de hadde av gensere var heller tragisk, og lite av det var i bomull. gensere nå til dags er for det meste bare tynne topper med lange ermer eller noe helt merkelig... kanskje jeg skal prøve sparkjøp, noen på jobben hadde en katalog derfra og det var en del fint der.

Anne sa for siden:

Fikk et råd for "hundre" år siden om å ha med en spiker i lomma som vi skulle holde i når vi tok i dører ol. Feks skulle ta på hverandre av en eller annen grunn... Vi ble så vanvittig statiske etter en opp-pussing på jobben den gangen. Det var den gang gutta enda brukte "nylon"-skjorter:eek: Det gnistra skikkelig mellom oss:p

Spiker hjalp..:cool:

Carisma sa for siden:

Jeg og katten har et gnistrende fohold om dagen! :D Hun hopper bakover hver gang jeg tar på henne, og hvis det er mørkt ser jeg gnistene! :eek:

katten sa for siden:

Har vi? :lol: :lol:

TrillTrall sa for siden:

Ikke hundepote, gaupepote tenker jeg. Høres ut som det er Gaupa du snakker om ut fra hvilke butikker du nevner. Ultimo (tidl. Wistex) fører i alle fall Gaupa.

Cherry sa for siden:

Biter negler her jeg sitter med HJEMMEFARGE i håret mitt og lurer på om det va smart å farge håret sitt HJEMME SELV, HELT ALENE, 6 timer før man skal ut?:p

Kanutten sa for siden:

:ja: Gjør det ofte jeg! Har faktisk nettopp farget håret mitt. :p

Gracella sa for siden:

Hmm, det kan godt hende. Datteren min mente at det var Bolt (superhunden) sine spor, så jeg har tenkt på det som hundespor :D

Uansett virker de supert mot statisk elektrisitet på meg :)

Cherry sa for siden:

Har dårlig erfaring med hjemmefarge så jeg har ikke farga det selv på sikkert 6 år :P. Fikk bare akutt lyst i dag, og jeg har ikke farga håret mitt på nesten to år nå, siden jeg mista mye hår under slankinga. Så...JEG ER SPENT :D

Anarko sa for siden:

Dreamfields lavkarbopasta. Er det å anbefale til lavkarbere? Eller bør man egentlig skygge unna?

Kitt sa for siden:

Mener å ha lest at det slett ikke var så lavkarbo som noen skulle ha det til!:eek:
Seff er det bedre enn "vanlig" pasta, men jeg ville holdt meg unna!

Kanutten sa for siden:

Det er 5 karber pr porsjon.

Kitt sa for siden:

Mener det var litt mer, 6.8 eller noe i den jeg leste om, men problemet var at den ga voldsom blodsukkerstigning!:eek:

Anarko sa for siden:

Per persjon, vil det si per 100 gram? Jeg ble usikker når jeg såg innholdsfortegnelsen. Derfor måtte jeg spørre folket her :) Jeg har fått prøvd proteinpastaen som er på ED. Likte den da, men siden jeg ikke går på ED selv så er det jo litt vanskelig å få tak i.

Kanutten sa for siden:

Pr 56 gram tørr vekt. :ja:

vaskeklut sa for siden:

Altså.. Når man ikke kan ete sjokolade og meieriprodukter. Hva serverer man da til "kaffekos" når det kommer høykarbere på besøk? Og jaa, jeg vet at kos ikke betyr mat. Men det vet ikke disse!

vimsen85 sa for siden:

Kostdoktorn har skrevet at denne er bare juks. Den gir veldig bodsukkerstigning. Fant ikke artikkelen på bloggen akkurat nå, men tror han skrev den i høst en gang..

vimsen85 sa for siden:

Hurtigis laget på bringebær og kokosfløte?

ansel sa for siden:

Hei:)
Nå har jeg lest litt rundt, og jeg finner ikke ut av det..
Hvor mye fett, proteiner, karbohydrater er anbefalt når man går på ketolysekostholdet?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.