StegforSteg sa for siden:
Minstens chillisuppe :D
Minstens chillisuppe :D
Max sa for siden:
Jeg føler egentlig at jeg er lei alt, og spiser bare for å spise liksom. Ikke for at jeg har lyst på mat..
Og forresten tåler jeg ikke paprika/chili :p
Kom på at jeg egentlig er glad i en del sjømat, men spiser for sjelden. Tror jammen jeg skal legge en del scampi i marinade i kveld, så har jeg det til middag i morgen..
Føler det verste er at jeg er så lei grønt. Skulle fått tilkjørt deilige salater på døra, så hadde de vel gått ned ;)
EmilyB sa for siden:
Er det slik at man ofte blir trett, slapp og kvalm etter en dag uten sukker? Kanskje dumt spørsmål, jeg vet vel egentlig svaret:flau:
Er bare så lenge siden jeg trappet ned på denne måten, så jeg husker ikke helt hvordan det var, annet enn at første gangen jeg startet på lavkarbo da jeg levde på brus, godis og hvitt brød til daglig, var jeg slapp i et par dager etterpå før jeg kviknet til og fikk super energi.
I dag har jeg vært stappmett - til grensen til magevondt og vært kvalm innimellom og ble supertrøtt tidlig på kvelden, noe jeg aldri blir. Jeg har knapt spist karber i hele dag. De karbene jeg har fått i meg har vært via litt bær i en smoothie, brokkoli og løk til middag. Antagelig lenge siden jeg spiste så mye fett. Men søtsuget har jeg ikke hatt så mye av. Jeg har nesten ikke spist karber siden fredag, så rart at dette kommer nå.
Kanutten sa for siden:
Jeg synes denne søkefunksjonen er megadårlig!!! Jeg husker det var snakk om en film som het Dorothy Mills og søkte på den under søk. Opp kom alt mulig annet med mills enn filmen!!! Hva gjør jeg galt??
Nille sa for siden:
Om du går på Søk og "Uthvidet søk" og så skriver Dorothy Mills får du frem tråden du leter etter med en gang. Du bruker altså * før og etter det du søker etter....
Kanutten sa for siden:
Åhh * før og etter* det har ikke jeg fått med meg....:rodme:
Ignite sa for siden:
Det forutsetter en del kunnskap folk ikke har. Dette er standard på Microsoft SQL. På Oracle er det % foran og bak.
Så ikke veldig lett å vite.
Kanutten sa for siden:
Takker! :klem:
Timona sa for siden:
Noen som har tips til lavkarbo -vennlige grillpølser som smaker godt? (Gjerne fra sverige også, skal en tur over før påske)
Har Nannah's vafler lagd uten søtning i fryseren som blir "lomper" og hjemmelaget rekesalat på toppen. Det må da bli godt som påsketurmat :D
frifuggel sa for siden:
Jacobs pølser fra Meny.. :sikle: Bratwürst eller Chorizo, de er veeeldig gode. Kjøpte noen som jeg ikke husker navnet på i Sverige, gode de også! Mener å huske at det var 0-1 karbo pr 100 gram.
Gerd sa for siden:
I Sverige hamstrer jeg Bøklunder pølser i mange varianter. 0,5 karber pr 100g. Og det er skikkelige kjøttpølser med smak!
:D
frifuggel sa for siden:
Var Bøklunder jeg hadde kjøpt, jeg også! Måtte i frysen for å sjekke... :o
Karissima sa for siden:
Kjøper dere de på Max Mat ?
Gerd sa for siden:
De har de begge steder :)
Timona sa for siden:
Supert, takk for svar ! Da blir det pølser på tur i påsken :D
Photobscura sa for siden:
Nå har jeg lett og lett på nettet, men klarer ikke å finne et sånt stativ som man monterer på innsida av skapdøra til å feste søppelposer på. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et sånt et?
Furine sa for siden:
Brabantia har bossbøtter ein festar på innsida av skapdører, i alle fall. Men berre enkelt stativ...? Hm.. Byggmix kanskje? Eg veit kor eg skal leite her nede, men det er vel ikkje så mykje til hjelp, sorry :p
Det må nesten være stativ, for ellers går det ikke å lukke skapdøra på grunn av rør.
Jeg får fint plass til en søppelbøtte der inne, men det er for det første det røret som står i veien, samt at skapet er så senka nedover, på en måte, og gjør søppelbøtta litt vanskelig å nå ordentlig til, sånn at det er veldig lett for at søpla ramler utenfor bøtta.
Furine sa for siden:
Æsj, så teit da... Rør kan vere veldig i vegen til tider! Vi har ei diger Brabantia bossbøtte, typ 50 liter. Den står for seg sjølv på golvet og har trykklok, ganske praktisk. Vi har ikkje mykje plass i kjøkkenbenken til noko, har dobbel vask og veldig lite plass ;)
Eg googla litt, og fann dette:
[font=Frutiger-Bold][size=2][font=Frutiger-Bold][size=2][LEFT]Trådkurv i kjøkkenbenk:[/LEFT]
[/SIZE][/FONT][/SIZE][/FONT][LEFT]Nye abonnenter får trådkurv som
monteres i kjøkkenbenken eller andre
egnede steder. Her medfølger også
papirposer, dryppeskål og oppheng.
Papirposene tåler fuktighet godt og
den luftige løsningen bidrar til å[/LEFT]
forhindre vond lukt.
Så då er det berre å flytte til Østre Toten kommune! :D
Ja, det tror jeg jammen meg jeg skal gjøre, men da må jeg finne meg en leilighet/hus med samme logistikkproblem :p.
Furine sa for siden:
Godt poeng!:p Men kanskje Oslo kommune har noko liknande ...? Det var neimmen ikkje lett å finne på nett, eit slikt stativ. Ikea hadde noko dei kalte trådkurv, men dei var ikkje djupe nok.
Ja, så det, men jeg kan liksom ikke ha kurven heller, kun det stativet -altså den stanga som man fester posen på ... :o
Furine sa for siden:
Få nokon til å sveise deg eit slikt stativ??
Blir det ikkje forresten sjanse for lekkasje etc om det ikkje er bøtte under posen?
Areola sa for siden:
Jeg tror jeg har sett noe slikt på Jernia?
Det blir for mye strev. Jeg må jo ha noe form for system, noe klemmere for å holde posen på plass også!
Og, jeg tror ikke det, egentlig. Vi hadde det årevis hjemme (men med kildesortering, forsåvidt), og jeg kan ikke huske at det var noe stort problem.
Takk! Det skal jeg sjekke :)
Furine sa for siden:
Jernia! Der var butikken eg ikkje kom på. Dei har jo mykje forskjellig.
Og, de hadde faktisk tre forskjellige :D
Furine sa for siden:
Fine Jernia! Der fann eg muskatrasp til faderen også. Han fekk ei fancy muskatmølle med meg for nokre år sidan, men det gjekk så tregt å raspe med den, med tanke på kor mykje muskat han brukar, at han ikkje gadd å bruke den! :rolleyes: Og det er jo kjekkare med "fersk" muskat enn pulvermuskat..
Nokon som har eit godt råd for vonde blemmer på hælane? Eg har hjertebank i hælane!! :lol: Har gått tur i nye sko, lure meg, og har no 5-kroner store blemmer på kvar hæl. AU! :o
arnakristin sa for siden:
[color=#000000][/color]
Ikke sikker på om du får disse i Belgia men Compeed er tingen og gjerne sette de på før man går inn nye sko – som gammel korpsmusiker så var dette det første man tok på seg på morningen 17. mai, he, he…
Furine sa for siden:
Jepp, Compeed har vi i heimen (og i Belgia), men eg tenkte meir på noko som lindra, og tok vekk "hjertebanken" litt ;) Men Compeed lindrar kanskje også for så vidt, når eg tenkjer meg om. Men hadde tenkt å hoppe i badekaret ganske snart, og då dett dei berre av igjen! Får ta bad først, og ha på compeed etterpå. Skoa sat som eit skot skjønar du, berre ein ny farge av ein type sko eg har frå før, men det var vel kanskje litt vel optimistisk å gå ein heil time med dei første gongen .. :rolleyes:
Carisma sa for siden:
Er i Danmark og har funnet Gluten Flour på butikken.. Men er det det samme som glutenmel? (Har 71g karbohydrater pr 100g!:eek:)
Ja, de er også til en viss grad lindrende, høres ut som eg god ide med et godt fotbad først. Jeg får gnagsår av alle nye sko jeg, vel, bortsett fra når jeg setter på Compeed på de strategiske punktene…
Kitt sa for siden:
Ble ikke mye klokere av dette!
Vettel sa for siden:
Hva er forskjellen på atkins Advantage Bars og Endulge Bars?
Den første mer som et måltid (mer fett og kalorier) mens den andre mer en lovlig dessert?
Vurderer sterkt å kjøpe bars å ha i veska... Og lovlig sjokolade, kokos!!!! ahhh!
Advantage:
www.atkins.com/Products/AvailableProducts3l2/Atkins-Advantage-Bars.aspx
Endulge:
www.atkins.com/Products/AvailableProducts4l4/Atkins-Endulge-Bars.aspx
Eller kanskje Day Break er best???
Carisma sa for siden:
I det siste har jeg innimellom fått en merkelig varm følelse i leggen, på baksiden. Føles nesten som noen heller varm vann nedover tykkleggen min. Ikke varmt utenpå huden, kun en følelse, varer 5-10 sekunder. Noen som vet hva det kommer av?
Carisma sa for siden:
Anyone?
Fant forresten extra virgin kokkosolje relativt rimelig i danmark i helga, og på den står det at kokkosolje tåler meget høy varme og ikke danner transfett. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? For i såfall er jo delfia og lignende ok til steking...
Her er svaret en til slutt fikk fra Mills vedrørende Delfiafett
[size=3][/size]
Supera sa for siden:
Jeg har lest det der før arnakristin, men jeg mener også at jeg har lest noe helt annet av noen her som har peilig, men det er så vanskelig å søke her, sukk.
Mener det ble nevnt noe om herding i denne forelesningen. Jeg prøvde å finne det nå, men fant det ikke. Mener i alle fall at jeg hørte det nylig, og jeg har ikke hørt på så mye annet norsk lavkarboforelesning i det siste akkurat. Det ble i så fall bare nevnt i en bisetning. Mener at han sa noe sånt som at det ikke ble så mye bedre enn transfett med herdingen (fullherding). Så selv om det ikke er transfett, så betyr det ikke at det ikke er ødelagt fett.
Imp sa for siden:
Fedon sier også noe om det fettet der i bøkene sine, uten at jeg husker akkurat hva nå....men tror ikke det var positivt hva angikk Delfiafettet i alle fall.
Timona sa for siden:
Noen som vet om jeans som passer fint til pærefasong?
Mitt problem er at når de passer i lårene er de minst 2 str for store i livet.
(Må ha bootcut fasong)
Merke? Butikk?
Jeg har et spørsmål på vegne av søstra mi. Hun har ei lita jente på halvannet år som har blitt veldig dårlig, og legene har avfeid det med 'noe som går', men søstra mi lurer på om det kan være noe mer enn det.
Hun begynte med litt feber for fire dager siden, og fikk magekramper, i den grad at hun ligger og vrir seg og okker seg. Hun har ikke spist på nesten tre dager, vil bare ha litt vann, men alt renner gjennom, hun har vannavføring, og slim i avføringa, og har gått ned såpass at det er merkbart, og hun er jo så lita! Søstra mi har prøvd å få i henne alt fra blåbærsaft til pupp, men hun vil ikke ha noe av det. Hun har vært feberfri fra i går. Hun er med, liksom, men har det fryktelig vondt, stakkar ...!
Søstra mi har fått ny legetime i dag, men er opprådd, og redd for at dette kan ha noen negativ effekt på sikt, det at hun ikke holder på noe mat og sånn ...
Noen som har noen idé om hva det kan være? Eventuelt noen tips om noe mat hun kan få i seg, noe som kan binde magen? Det siste er kanskje litt vanskelig, da hun bare spytter ut alt for tiden.
Stakkar lille prinsessa til tante ... :o.
frifuggel sa for siden:
Et-eller-annet å drikke som inneholdet både salt og sukker. Husker dessverre ikke blandingsforholdet, men cola med litt salt (1/2ts) i kan godt brukes. Det er gjerne saltmangel i systemet etter såpass mange dager hos et lite barn.. Håper det ordner seg for snuppa.. :klem:
Edit; Saltet gjør at ikke hun blir så dehydrert, sukkeret gjør at hun vil føle seg mindre slapp og kanskje tilogmed bli litt sulten.. Tørre ting, gjerne med sukker i, som boller, kan binde magen på små barn..
Vettel sa for siden:
Photo: Legevakten!
Sjekk for uttørring, noe væske går ned selv om man kaster det opp med en gang. Men små barn har mindre toleranse for væsketap enn voksne.
Mange som har kraftig omgangsyke som ligner på de symtomene. Men uttørring er ille uansett.
Lommelegen om uttørring: www.lommelegen.no/321399/uttorring
De har fått time hos legen igjen i dag. Søstra mi er heldigivis ikke sånn at hun nøyer seg med en avfeiing, og nå er hun direkte bekymra.
Lille vennen kaster ikke opp, men det går rett gjennom henne, hun holder ikke på noe, og det bare renner ut, liksom ... Med mindre hun får i seg litt væske før hun sovner, da går det greit.
Jeg skal overbringe tips ;). Kom gjerne med flere!
Vettel sa for siden:
Hvordan er allmenntilstanden hennes? Aktiv, prater, lyder, kontakt, etc.
Dessutne kan du teste for uttørring: klyp sammen huden på håndbaken (opp på hånda) og se hvordan hudens elastikk er. Den skal trekke seg sammen hurtig.
Nå skal hun jo til lege senere og det er jo bra.
nhi og omgangsyke: nhi.no/foreldre-og-barn/barn/sykdommer/omgangssyke-virus-2259.html
Min søster hadde noe lignende, gikk over seg selv, men hun sa det var verre enn salmonella forgiftning...
Supera sa for siden:
Liker du lave bukser? For i så fall så er det lettere å få en som passer når man er pærefasong. Eller så er jo stretch en fin ting, så kan det heller være litt trangt over lårene. Jeg synes det blir finere når buksa er trang over lårene og boot cut eller flare. Jeg er pære og har alltid gått med hoftebukser. Etterhvert som jeg har lagt på meg (men fortsatt å gå med hoftebukser), så har jeg fått ett ganske så tydelig "hakk" under magen. Magen går plutselig ut. Ikke så flatterende lenger... Men du har vel kanskje ikke det problemet, så da ser det fint ut med hoftebukser.
Timona sa for siden:
Akkurat på hoftekammen går fint, helst ikke lavere.
Har du tips om merke eller butikk? Kan ikke fordra å prøve, så greit å vite hva jeg skal se etter ;)
Timona sa for siden:
En blanding av farris /eplemost er også anbefalt ved langvarig diare/omgangssyke :)
Supera sa for siden:
Egentlig ikke, jeg er ikke så hard på shoppingen. Er litt guttete på det området. :geip: Blir også utrolig fort lei av å gå rundt og lete etter klær. Det har jo blitt verre i takt med størrelsen min, vanskeligere og vanskeligere å finne klær... Og i det siste har jeg handlet særdeles lite, så jeg aner nesten ikke hva de har i klesbutikkene for tiden en gang.
Rin sa for siden:
Jeg er voldsomt pæreformet og kort i høyden - jeans er problematisk :cool: For meg er det som regel bootcut med høyt liv som funker best - det må være ganske voldsom bootcut, siden jeg må legge dem opp 10-20 cm i alle tilfelle... og så er jeg vel litt uenig med Aeryth, jeg synes ikke det er spesielt fint når stretch-denim strammer over låra, men om sånne bukser skal sitte ok rundt skritt/mage er det jo ingen annen utvei. Som regel må jeg til Zizzi for å finne jeans som sitter bra på meg. (Har et par av merket Magic fra KappAhl også, som kommer i store størrelser og noen forskjellige stiler - kan være verd å undersøke)
Og så fant jeg denne sida, råd om jeans til pæreform: www.jeans-and-accessories.com/womens-designer-jeans-pear.html
Supera sa for siden:
Avoid pockets that sit too low, near the beginning of the butt, as they will shorten the look of your legs
Whaaat? Nei! Jeg kjøper bare bukser MED lave lommer. Synes det løfter opp rumpa. Rumpa ser jo større ut når lommene er langt oppe. Jeg testet med buksa jeg har akkurat nå (stretch, så jeg kan dra den litt opp og ned hvis jeg vil), og det så da flere ganger bedre ut når lommene sluttet rett under rompa enn over.
Hvordan kan man tilberede crabsticks? Kjøpte noen i et innfall her, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem. Ikke si salat :p.
Kitt sa for siden:
Jeg elsker crabstiks stekt i panna, jeg! Får en helt annen smak når de blir stekt.
Noe ala wok pleier å bli veldig godt!
Men du, det er en del karber i dem!:eek:
Timona sa for siden:
Takk for buksetips, får ta en shoppingrunde snart ;)
Er det? Tenkte det var rent kjøtt, jeg. Må sjekke. Vel, de kosta ikke mer enn ni kr så ...
Og oppdatering på vesle tantebarnet mitt. Hun er nå lagt inn på sykehus ... Jeg vet foreløbig ikke mer, fikk bare en tekstmelding av søster. Nå griner jeg, altså. Er livredd ...
Gracella sa for siden:
Huffda, Photobscura.
Vi får håpe at hun får den hjelpen hun trenger på sykehuset, stakkars liten.
Vettel sa for siden:
photo: Det går sikkert bra! Nå er hun under tilsyn, behøver sikkert næring og væske først og fremst. Skal se hun pigger til når dette er ordnet. :) Små barn er veldig følsom for væske-ubalanse.
:klem:
Karissima sa for siden:
Ja de vil sikkert ha henne under oppsyn for å passe på at hun ikke blir dehydrert. Hun blir nok snart bra skal du se :)
Det er det jeg tenker også, at det mest er fordi hun er dehydrert. Skjønner søster er travel, for ellers skrive hun veldig utførlige tekstmeldinger, jeg får bare vente og se ... Ikke så godt for en halvannetåring å skulle skjønne at hun må spise/drikke, heller ... :o.
Timona sa for siden:
Uff, forstår godt at du blir redd. Men nå er hun i trygge hender, de la henne nok inn pga fare for uttørring som flere nevner. Snart er hun nok i full vigør igjen :klem:
Takk for omsorgen, alle. Hun får sondemating nå. Håper på det beste.
Carisma sa for siden:
Ang uttørring: En kollega har ei ett-årig datter som nekter å spise eller drikke hver gang hun føler seg litt uggen. De får sprøyter på legevakta med næring, så oppfølging av sykehus er nok bra :ja:
Crabsticks = torsk med krabbessens og mye hvetemel desverre... :(
Jeg hadde masse crabsticks i salaten min i dag :( Og skjønner da hvorfor jeg ikke fikk utslag på stix når jeg legger sammen alt jeg har spist i dag :(
Furine sa for siden:
Det er vel knapt nok torsk heller. Såkalla "kvit fisk" tenkjer eg! ;) Men dei smakar jo for så vidt greit nok. Slik som steinbitkakene ein får kjøpt på vanlege matbutikkar. Ingrediensar: kvit fisk, kvitløk og urter (+ ein heil del anna som kan diskuterast er sunt eller ei..). :rolleyes:
Ja, jeg så på dem, tjue gram karber, liksom. Herregud. De går i søpla ;).
De tar visst prøver på henne på alt fra tarmbakterievirus til cøliaki, men de får ikke svar på dem ennå. Har fått mms med lille tapre prinsessa med slange i nesa :o. Det har falt noen tårer i dag for å si det sånn ...
Carisma sa for siden:
Fortsatt ingen? Lurer veldig på dette. I dag kommer det hele tiden....
Kanutten sa for siden:
Vet ikke, jeg har av og til hatt det på samme vis. For ca en måned siden, men da vet jeg at jeg var oppkavet og stresset...Men nå er jeg ALLTID meget varm på beina! Har jo allerede kuttet ut sokkene i skoene for det er jo vår!! Selv om snøen ligger tung og dyp...
Carisma sa for siden:
Jeg lurer litt på om det kan være en bivirkning av Brexidol. Har tatt det litt innimellom de siste par ukene for å klare å bevege nakken. Ikke tatt denne uka, og i dag har det vært helt ubetydelig i forhold til de siste dagene.
Kanutten sa for siden:
Sambo og jeg er blitt invitert med på stamping på lørdag.. Tørr jeg det?? De andre er smekre lekre... sambo sier jeg er megalekker, men jeg er ikke helt overbevist...:( Drar på 30 kilo for mye...
blåbær sa for siden:
Hva er stamping? Uansett hva det er, er jeg sikker på at du tør!
Go for it girl! Vært stolt av deg selv - og ikke tenk på hva andre sier / mener.
Furine sa for siden:
Badestamp altså? Go for it! Om sambu seier at du er lekker, så er det det einaste som betyr noko! Enjoy!
Furine sa for siden:
Har vore innmari støl i anklar og leggane siste dagane (kan få kramper om kvelden og natta i leggane), og har tenkt at det berre er fordi eg prøver å gå en del trapper i staden for å ta heis på jobb. Men kan det vere eg har behov for magnesium? Ser at folk tek det. Kva doser er det då snakk om? Tek ikkje noko som helst slags vitaminar, og er også innmari trøtt om dagen. Er det noko anna eg bør få i meg?
Vettel sa for siden:
Til søndag må det bakes 40 kakestykker... Noen idè? (veledighet)
Har ikke så mye kakeutstyr, en rundtform med "hull" i, og langpanne.
Vurderer ferdig muffins og glasur på. Andre tips?
Gerd sa for siden:
Kan være tegn på vitaminmangel ja :ja:
Jeg bruker ketolysevitaminene. Billige og gode :)
Furine sa for siden:
Takk for svar! :) Trur ikkje eg får tak i dei her i Belgia. Tips om noko anna eg kan "mikse" saman?
Mia-Maria sa for siden:
Hvordan starter man en tråd?
Charlott sa for siden:
Om du klikker her vil du finne de ulike undergruppene på forumet. Klikk på den delen av forumet du mener tråden hører hjemme, klikk så "start ny tråd" og skriv i vei :D
Gerd sa for siden:
Gå inn på www.ketolyse.no og på produktene der. Det ligger info om hvordan de er satt sammen :ja:
Furine sa for siden:
Perfekt, takk! Det hadde eg ikkje tenkt på.
Kitt sa for siden:
Har oppskrift på en langpannebrowniekake, men den er HØYkarbo, altså!
1kg sukker
8egg
6ts vaniljesukker
1ts salt
12ss kakao
6dl hvetemel
400g smeltet smør
Lag eggedosis, bland det tørre og bland forsiktig inn med en slikkepott. Tilsett smeltet smør og rør lett sammen.
Papirkledd langpanne, nederste rille 175 grader, 40- 50 min. Stek heller litt lite enn for mye, skal være myyyk inni!
Blir utrolig god!:o
Kitt sa for siden:
Eller mine "slår-aldri-feil-muffins".
100g smeltet smør
2 dl sukker
2 egg
2dl melk
5 ts bakepulver
4ts vaniljesukker
5dl hvetemel
2 plater 100g mørk kokesjokolade, hakkes ganske fint
Rør smør og sukker, tilsett egg. Ha i melken og sikt inn det tørre!
Rør sjokoladen forsiktig inn til slutt.
Stekes nederst i ovnen 175 grader i 15 minutter.
Alle unger (og voksne) vi kjenner elsker dem!
Vettel sa for siden:
Kitt: skal gi til skolen til barnet, så ikke jeg som skal spise den! ;)
TAKK!
Hvor mange muffins blir den muffinsoppskriften??
Hva er viktigst når man er syk? Telle karber eller få næring i kroppen?
Jeg har desverre ikke energi til å stå på kjøkkenet å lage noe mat, kroppen verker og jeg er i drittform :(
blåbær sa for siden:
Er sikker på at næring er viktigst, hvertfall ved kortvarig sykdom! God bedring!
ada-emilie sa for siden:
Hvordan slette et innlegg og egen profil?
frifuggel sa for siden:
Egne innlegg kan du endre ved å bruke "endre" oppe i høyre hjørne ved hvert innlegg. Der kan du også slette. Profil må du få en av admin' til å gjøre, antar jeg.
Kitt sa for siden:
Begge oppskriftene er kjempegode!
Mener du skal få ca 45 norske muffinser ut av det! Jeg har en ss røre i hver form. Hever bra!
Noe av det geniale med den oppskriften er at den er lett å gange opp! Den jeg skrev til deg er alt doblet en gang.
ada-emilie sa for siden:
Ser ikke noe "slett" der,jeg.
Kitt sa for siden:
Om du trykker Endre på den grønne linjen rett over innlegget ditt, kommer det frem en ny side. Der får du mange valg om hva du vil gjøre med teksten. Et av valgene er Slett!
JeanneJ sa for siden:
Jeg finner ikke alltid spesifisert innhold på feks bacon : bør det være det for at en skal kjøpe det ?? Har brukt det med svor fra Rema 1000, men ser at det står 'salt & dextrose. Lettrøkt' på det. Er det ok, eller bør jeg skygge unna det ??
Kitt sa for siden:
Helt utrolig at de må ha sukker i bacon, men de fleste har det. DEt er dog så lite at det nok ikke har noe å si for ketose etc.
Når man begynner å lese næringsinnholdet i matvarer, får man sjokk over hvor mye som inneholder sukker i en eller annen form!
Vet det finnes noen typer bacon uten sukker, men husker ikke hvilke! Fins en tråd eller flere om det også!
Carisma sa for siden:
Euroshopper hvertfall. (Ica og Rimi sitt merke)
JeanneJ sa for siden:
Tusen takk for tilbakemelding , fra dere begge to, så kjapt !!! Da falt noen byrder av, og jeg kan spise frokosten min trygt fra nå av !!!
Imponert over hjelpsomhet og kunnskapen blant dere !!!
Ferskenbeinet sa for siden:
Sånne bacon snacks greier de selger på kinoen, er de ok? Eller må jeg i tilfelle ha med egne?
Carisma sa for siden:
De er ikke bacon i det hele tatt, men laget av hvetemel og mais. Så du må nok ta med egne ja. Eller se filmen uten godteri, funker fint det også... :D
LineJM sa for siden:
:eek: :eek: Jeg har begynt å ta med meg inn kaffe :rolleyes:Ferskenbeinet sa for siden:
åhh såpass, godt jeg spurte! takk for svar!
Pearl75 sa for siden:
Jeg har et lite kjapt spørsmål:
Furine sa for siden:
Kan ikkje forstå at det skulle vere noko problem. Du et ikkje heile frukta, og ikkje 2-3 av dei heller, liksom ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.