< Tilbake til oversikten

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanutten sa for siden:

Jeg bruker knallsterk varme, men jeg bruker også ha et bomullsklede (kopphåndduk) mellom strykejernet og det som skal festes med vliselinen.
I nødsfall fukter jeg kopphåndduken.

Kanutten sa for siden:

Den sletta han fort! :eek: :lol:

Kanutten sa for siden:

Flue på veggen høres ut som et flott nesteliv! Bare de ikke bruker sånn flueklister da... :(

Dietta sa for siden:

Akkurat sånn gjør jeg det også. Full varme og full damp. Har bestandig et kjøkkenhåndkle mellom strykejernet og stoffet :)

Dietta sa for siden:

• eller fluesmekker :eek:

Kanutten sa for siden:

Hvor lang tid etter oppstart på nye medisiner må man regne med bivirkninger???

Jeg begynte torsdag forrige uke, men jeg blir så inni gamper... trøtt og svimmel av dem!

Zincite sa for siden:

Takk begge to. Da kjører jeg på med full guffe :)

Kitt sa for siden:

Noen bivirkninger kommer med det samme, andre tar det litt tid før man merker!
None bivirkninger forsvinner etter 2-3 uker, andre trenger opptil 3 måneder (vanligst) på å forsvinne. Atter andre må man leve med om medisinene er nødvendige for viktigere ting!

Kan ikke gi nærmere råd om jeg ikke vet hva det er. Noen kan det lønne seg å gå ned på dose for å venne seg til saktere, andre må man bare la det stå til og en sjelden gang må man bare innse at akkurat den typen ikke passer for deg!:)

Kanutten sa for siden:

Det er diovan comp 160 og albyl-e 75. Jeg har spydd hver dag klokken 17.00.... Jeg tar pillertene mine til rett tid hver dag. :o

vaskeklut sa for siden:

dersom jeg skulle kjøpt pølser på rema, hvilke burde jeg kjøpt? mtp næringsinnhold.. de sesonggrillpølsene er utelukka, ettersom vi bare er i mars enda :p

vaskeklut sa for siden:

men er ikke det sau? jeg liker ikke sau...

Kitt sa for siden:

Har aldri hørt om noen som har blitt dårlige av Albyl i hvert fall.
Diovan finnes i mindre styrker også. Mulig du bør ned på den minste og øke til neste først etter at du tolererer den dosen. Eller rett og slett få et annet preparat!
Svimmelheten kan komme når effekten er på topp, men du får ikke vedlikeholdseffekten før etter noen uker/måneder, tenker jeg, så du bør nok snakke med legen om hvor sterke bivirkninger du skal behøve å tolerere!
:klem:

Carisma sa for siden:

Når man slutter å amme, hvor lang tid tar det sånn ca før man sluttet å produsere melk? Junior nektet å ta puppen lenger for en drøy mnd siden. Jeg pumpet et par ganger om dagen i en ukes tid for å holde produsksjonen oppe om han skulle ombestemme seg, men det gjorde han ikke. Men det renner fortsatt såpass mye at jeg må bruke innlegg, og jeg begynner å bli litt lei... :o

Kitt sa for siden:

Ring legen din å få piller, så stopper det på et par dager!
Jeg kunne renne over i opptil et år etterpå hvis jeg hørte små babyer eller sånt!:p
Da hadde snuppa hengt i puppen i over 20 måneder!

Kanutten sa for siden:

Takk for svar, vakreste fineste Kitt :klem: Jeg har gått i ca et år på den laveste dosen av diovan comp, den tåler jeg veldig godt. Jeg har prøvd ut ymse andre blodtrykksmedisiner legen vil jeg skal ta i tillegg til diovan siden blodtrykket ikke gikk noe særlig ned. Men jeg fikk bare ubehag av dem alle. Derfor økte han bare dosen på diovan. Svimmelheta går nok over, det er bare jeg som er utålmodig. Jeg knasker i tillegg diural som om det skulle være smådrops for dem tåler jeg veldig godt uansett hvor mye jeg tar. Jeg er ikke i mærheten av å bli dehydrert. Diural sammen med albyl-e har omtrent fjernet trykket i hodet; det er deilig! Men albyl-e'en får magen til å gjøre opprør. Jeg må kanskje få økt dosen på nexium. :( Og jeg som hadde planlagt å bli medisinfri i år!! Jeg endte i stedet opp med å kjøpe større dosett. :mad:

smgj sa for siden:

Kanutten - spiser du magnesium? Det har vist seg å virke blodtrykkssenkende i visse tilfelle....

Kanutten sa for siden:

Jeg tak min 600 mg om dag, i tillegg tar jeg bvit som også skal virke senkende.

Kitt sa for siden:

:suss::hearts:
Diovan finnes i 80mg også, tror jeg! Er du sikker på at ikke noen av alle disse medisinene kanskje ikke passer sammen? Jeg slet med to medisiner leeenge, og så viste det seg at hver for seg oppførte de seg pent. Sammen ble det bare krøll da den ene dosen ble doblet!:( Det mptte jeg finne ut selv, for fastlegen min bare skrev reseptene, han, uten å sjekke interaskjoner!:mad:

Det kan nok hende du må ta medisiner lenge, vennen, men det spilelr vel ingen rolle så lenge du blir i go'form! :love:
Er jo derfor vi har medisiner!;)

Lava sa for siden:

Hva heter sånn dumphuske på engelsk?

Lava sa for siden:

Fant; see-saw :p

(sønn hadde trøbbel med "draw something" )

kennygirl sa for siden:

Jeg skal lage et flygeblad, og lurer på om noen vet et enkelt program jeg kan bruke til dette?
Gjerne noe jeg kan laste ned gratis...

Photobscura sa for siden:

Mener Adobe Illustrator/Indesign skal ha trialversjoner.

kennygirl sa for siden:

Takk for raskt svar Photo :) Skal prøve det i morgen :)

nellie sa for siden:

Hvordan vasker man KJEMPEmøkkete, delvis hvite joggesko?

Dietta sa for siden:

Jeg hadde putta de i vaskemaskinen med vanish tror jeg :)

smgj sa for siden:

Vaskemaskin på 40 grader og bløtleggingsprogram. Tørkes i trommel på kaldluft (med mye bråk) eller i skotørker eller på rist over badegolvet (ikke rett på fordi for høy langvarig varme mot såledelen kan føre til at sålene løsner...

Charlott sa for siden:

Er det noen her som vet om det burde være kurant å få tak i Lykketroll i vanlige leketøysbutikker?

nellie sa for siden:

Hva når man hverken har tørketrommel eller gulv med varme?

manne sa for siden:

Da drar du enten på besøk til meg eller setter de i stekeovnen på svak varme... :D

KarMa40 sa for siden:

Tannbørste og zalo for de mest gjenstridige flekkene, og der sålen er litt porøs.

Sett ovnsdøra på gløtt!

nellie sa for siden:

Jeg fant forresten ut at de er svarte under møkka. :p

nellie sa for siden:

Hehe, ja. Setter du over kaffen?

vaskeklut sa for siden:

Tviler litt. Det er jo ikke "vanlig og moderne" lengre :rolleyes: Men ebay har kanskje? De har jo alt :cool:

shopping4net, av alle steder! :D

Ellers får man dem i nøkkelringformat om man ber veeeeldig pent når man tar blodprøver på Fürst på Furuset!

TrillTrall sa for siden:

Vaskemaskina på 40 grader, kortprogram om du har. Trenger ikke trommel for å tørke dem, bare sett dem på en avis eller noe i tilfelle det renner litt vann etterpå.

Charlott sa for siden:

Ebay har det meste ja... :p

Flirer litt, blodprøver på Fürst er jo en mulighet, Photo! :D

Fant dem også på shopping4net, utrolig hva som egentlig finnes der!

kanskje bestille mer D3 og slenge på et Lykketroll :p

Takk for hjelpa! :klem:

Etter å ha baksa litt med mine forferdelige rulleårer så spurte jeg veldig pent om jeg ikke kunne få en lykketrollnøkkelring. Sykepleieren dro litt på det, for det var ment for barna, men jeg vandret ut derfra med et sorthåret lite troll! :D

vaskeklut sa for siden:

Hva mener du med "ment for barna"?? Får man ikke sånn etter fylte ..20? :eek::eek::eek: :nedfor:

Rin sa for siden:

På Fürst i sentrum også, kan jeg opplyse. :p

Men jeg har sett lykketroll rundtomkring ganske ofte i det siste, altså, tror de har fått en liten gjenoppståelse - men jeg husker selvsagt ikke spesifikt hvor.

Carisma sa for siden:

Husfliden på Gjøvik?

Haha, nei, jeg vet ikke, jeg. Mulig mitt voksne eksteriør dekker for godt over barnet i meg! Men nå er jo jeg over tjue med ganske god margin :p

vaskeklut sa for siden:

Kan hende at sist jeg var i en leketøysbutikk ble jeg så overbegeistra for alt det fine som var der :rolleyes: Sånne ting som man hadde da man var liten, bare i ny og MODERNE versjon, og nye superfancy leker som jeg aldri har sett maken til :p skulle handle julegaver til niesene til gubben, han måtte nesten dra meg ut derfra før jeg smelta visakortet hans på alt mulig rart :cool: (needless to say: jeg er blitt en favoritt blant "tante"barna jeg har fått med på kjøpet:D)

Charlott sa for siden:

:D Skulle bare mangle om du ikke skulle få Lykketroll a gitt! :D

Ja! Bare synd jeg har rota det bort. På tide å ta nye blodprøver! :D

Charlott sa for siden:

:helsesjek = Lykketroll! :D

Lurer på, t-trøye til en på 196 cm i sånn ca 80 kg`s klassen, bør jeg gå for L eller XL?

Kitt sa for siden:

Må bruke XL til min sønn i hvert fall. Blir fort for korte ellers.
I langermet må vi opp i XXXL fordi han har så innmari lange armer og det blir sjeldent for stort eller også, gitt!
Gubben er like høy, men adskillig mer omfangsrik(40årstillegg:p)!Får nesten ikke tak i gensere som han både liker og som er store nok alle veier!;)

KarMa40 sa for siden:

80 kg er jo ikke mye på 196 cm, men hvor brede skuldrene er bestemmer størrelsen for meg. Trangt på toppen og flagre rundt navlen vil ingen ha...

Charlott sa for siden:

ca 80 kg fordelt på såpass mange cm er ikke bare bare. Redd det blir enten for kort eller for vid.

Teit det ikke står mål oppgitt, hadde gjort det såå mye enklere.

Men, det er større mulighet for at den blir brukt om den er for vid, kontra for kort, vil jeg tro. Ser ikke ham helt for meg med synlig navle under trøyekanten :p

Kanutten sa for siden:

Noen her har skrevet om at noe ala eyeQ (de samme ingrediensene) kan fås kjøpt på iherb?? Noen som vet hva det heter??

LineJM sa for siden:

Vet ikke om du allerede er i gang med adobe men Scribus er også et alternativ. Et opensource program for desktop publishing an lastes ned gratis her: www.scribus.net/canvas/Scribus

:)

akas sa for siden:

Det stod i tråden om fortolling av varer:
www.iherb.com/Jarrow-Formulas...gels/7929?at=0

Håper linken kommer rett fram. Er ikke så sikker på at datamaskinen alltid gjør som jeg vil. ;)

Charlott sa for siden:

Hva er det som ligger bak "dånevippetilstanden" som rammer enkelte jenter (overraskende mange...) når det kommer til feks brannmenn? Eller andre hannkjønn i uniform for den del?

Godt spørsmål! Er vel noen som faller for den potensielle helten bak en uniform, og instinktivt føler at det betyr at vedkommende er sterk, modig og i stand til å beskytte dem?! Bare en teori. Get's me. Uniform er temmelig turn off for mitt vedkommende. Men så klarer jeg å passe på meg selv. :cool:

LineJM sa for siden:

:lol:

Kanutten sa for siden:

Hmm, sambo er snadderflottsexy i uniformen sin... dånevippetilstand :ja:
Og det har IKKE noe med berging eller noe sånt å gjøre. :p Det har vel heller med at uniformen er skreddersydd til ham og at den fremhever ham. :love:

Kanutten sa for siden:

Jeg tror heller at en uniform indikerer kontroll, orden og oversikt.... Alternativet kan være kaos.

Kitt sa for siden:

Tenker nok Kanutten har rett i det med skreddersydd! Skreddersydd for å fremheve det vi liker best, brede skuldre, smale hofter og muskuløse lår!:sikle:

Selv fortrekker jeg menn i arbeidstøy, gjerne litt møkkete! Ikke noe sier MANN som en som kan jobbe/skape noe med hendene og tåler å bli skitten!:love:

Da foretrekker jeg vel heller kaos, da. :)

Det blir vel bare teorier, uansett. Jeg har null og niks i mot uniformer, liker å vite hvem som er hvem i offentligheten og sånn, men det er ikke den type menn som trekker i uniform jeg draes mot. Vel og bra at man er forskjellige, ellers hadde det blitt litt tynt i rekkene av de uniformerte. :cool:

Carisma sa for siden:

Det lurer jeg også på! Jeg har jobbet med massevis av folk i uniform opp igjennom; leger, vektere, div butikk og lageruniformer, og ikke minst militære (alle grener), i tillegg til at jeg bodde ved siden av brannstasjonen før og politistasjonen nå. har veninner som kunne forlatt hus og mann for en i uniform. Men det gjør virkelig INGENTING for meg! :nei: men gi meg en mann i dress derimot..... :_plystre:

Kanutten sa for siden:

Mannen jeg elsker kler ALT!! :love:

Til og med langunderbukser med sid ræv og gylf... Og ullester på føttene... :p

Dietta sa for siden:

:sikle:

Yrla sa for siden:

kjærlighet gjør blind? he he, neida:) så koselig da.

Dietta sa for siden:

Eller som en venninne av meg sa: Bare gi meg en mann..............

Yrla sa for siden:

det er musklene under vi liker, og helten

Kanutten sa for siden:

Du glemte spretten rumpe! :rodme:

Kanutten sa for siden:

For å si det sånn.... Hvis det brenner en plass så er det ikke akkurat en marineoffiser eller en postmann som fasinerer meg, det er jo helst denne karen i brannmannutstyr..

Og hvis jeg ligger skadet på gata så trigger ikke akkurat en mann i dykkerdrakt så veldig mye, da vil jeg heller se karen i paramedics eller legeklær.

SELV om alle kan det den andre kan. Det er liksom klærne som setter standard for hva man kan og er...... Jeg går alltid i helsvart...... :o

Charlott sa for siden:

Mhmm, er nok mye med dette heltepreget. Sikkert. Synes det er snåle greier jeg :p
Har dere sett en brannmann i røykdykkerutstyr? Hehe, ikke akkurat beregnet på å fremheve hverken skuldre eller fin rompe. Ser jo knapt nok øynene!

Når jeg forteller venninner (heldigvis ikke alle!) om "min" brannmann, lukker de nesten øra etter ordet "brannmann". Hvem han er som mann og menneske er helt uiteressant, han er jo brannmann, skal vite :confused:

Carisma sa for siden:

Nja, de som er skikkelig uniformsjunkier blir jo matte i blikket bare de handler på Kiwi og et sitter en mann i kassa, så jeg veit ikke om det holder vann. :rolleyes:

Kanutten sa for siden:

:lol:

Charlott sa for siden:

Desperate OG fargeblinde? :p

Jobber du i kassa på Kiwi er du en helt i mine øyne. :cool:

KarMa40 sa for siden:

Mmm, Særlig den syregrønne Hawaii-skjorta fra i sommer krever sin mann.

I min lokale Kiwi pleide det forresten å jobbe tvillinger, klin like, bare sveisen skilte. Spooky å runde en reol og så ... var oppoverhåret blitt nedoverhår?!?!?

Carisma sa for siden:

Originalt ubehandlet tregulv som desperat trenger en overhaling... Hva bør jeg bruke for å få vekk all dritten? Salmiakk? Kraftvask?

Carisma sa for siden:

Kanskje det faktisk var bare en fyr som likte å tulle litt ekstra med kundene? :lol:

Gerd sa for siden:

Det beste er tresåpe (fåes på fargehandel) og skurekost. Da behandler du gulvet samtidig :ja: Er det veeeeldig stygt, hør på fargehandelen, de har middel som er egnet til det uten at det ødelegger treverket :)

Grønnsåpevann på sprayboks og en skurekost! Har gjort det der selv. Tar tid, men veldig verdt det!

LineJM sa for siden:

Og så lukter det så godt av grønnsåpe på ubehandla tre.:love:

Et annet spørsmål: driver og surrer rundt inne på Strawberrynet.com og ser etter ansiktskremen min. Den koster alt for mye å kjøpe i butikk..... Er det noen som har handla der? Ros eller pepper?

Carisma sa for siden:

Må nok noe annen behandling til før grønnsåpevann tar noe på dette. Det er et sånn fettlag oppå treverket som må tas først (som jeg mistenker kommer av grønnsåpa, og derfor vil den ikke klare det).

Kitt sa for siden:

Vet det finnes noe som heter møbelrens som kan brukes til å fjerne olje fra møbler som har vært oljet og nå skal males........

Kan være lurt å spørre i en fargehandel og så prøve seg frem der det syns minst, kanskje?

Det var det hos meg også, jeg brukte bare grønnsåpevann så vidt jeg kan huske, og kanskje litt salmiakk i vannet?!

Her kan du se den enååårme forskjellen:

Supera sa for siden:

:eek: Wow! Sikker på at du ikke har slipt det og lakket det på nytt? :geip:

Nei, men jeg har handlet en del på feelunique.com. De tilbakebetaler moms, så man kan fint kjøpe ting som koster mer enn 200 kr der (men ikke mer enn 1000 kr). Man bare scanner kvitteringen, og sender dem en e-mail med kvitteringen og ordrenummeret og noen timer senere (den ene gangen tok det bare 30 min!) får man svar at pengene er på vei til kontoen du betalte med. Send meg en PM med e-mailadressen din, så kan du få 10% avslag på første bestilling (og så får jeg 5£ rabatt på neste bestilling). ;)

Nope! Bare igjengrodd møkk alt sammen (gud vet hvor gammelt, gården var fra 1860). Bare synd at jeg ikke bor der lenger, for det gulvet ble bare vidunderlig! Og det tok mange timer å skrubbe det ned. Og ettersom jeg brukte så mye grønnsåpe så ble det nærmest mykt å gå på etterpå, og ikke en flis til overs!

Carisma sa for siden:

Åååkei, mitt gulv er visst ikke særlig slitt ser jeg... :o. Men det er billige granplank som er lagt, ikke furu. Også spriker det som pokker ved veggen, men det er en annen historie.... Ikke akkurat handy manny han som bodde her før! :cool:
Kan prøve å sjekke malingsbutikken, og evt gå over med mer grønnsåpe. Er bare litt redd for å gjøre det verre siden jeg syns den hinna har blitt mer merkbar etter jeg begynte å bruke grønnsåpespray og ikke ajax.

LineJM sa for siden:

Det er en viss fare for at det som må til er hardt arbeid. Sånne ubehandla tregulv trenger å skrubbes ordentlig av og til med kost og såpevann. Vet du om gulvet er satt inn med noe fra før av? Er det et "flytende" gulv? Hvis det er limt og ikke spikra så kan det trekke seg sammen og utvide seg ganske mye etter som fuktigheten og temperaturen variere.
På mamma sitt stuegulv, som er "flytende" ubehandla gran, kan det være så mye som 5 cm "sprekk" mot veggen om vinteren når det fyres på det hardeste.

Wow sier jeg og photo!

Tiki sa for siden:

Jeg handler alle hårproduktene mine der + +.
Handle under 200,- hverken frakt eller toll. Kan også bestille to pakker i slengen. Opparbeider deg gradvis litt rabatt, og har aldri hatt problemer. Er veldig fornøyd.

j88 sa for siden:

Jeg har handlet der et par ganger, men det var før jeg fant feeluniqe og jeg må si jeg er mye mere fornøyd der, også fordi at de betaler tilbake moms.

Yrla sa for siden:

Finnes det et sted man kan kjøpe a-krem på glass billigere enn på shopping4net.com? de har økt fraktkostnaden nå så prisen blir ca 140 kr.

Carisma sa for siden:

Det er nok ikke flytende, har ikke opplevd at det har flytta på seg. Sprekken er på ca 8-10cm ved lista på den ene veggen, og han vi kjøpte leilighta av innrømmet at han ikke hadde giddet å fikse det. Ikke noe problem, det er kjapt gjort tenkte vi, men plutselig har vi bodd her i 6,5år uten å få gjort det gitt. :flau: (hadde satt av en helg i sommer, men siden lillegutt kom for tidlig var vi på sykehuset i stedet den helga.) men nå skal vi selge, så vi må få ordnet gulvet på et eller annet vis...

TrillTrall sa for siden:

Ble bare inspirert av alle uniform-innleggene her:

da ungene mine gikk i barnehagen var den ene pappan der politimann og - for å si det rett ut - innmari kjekk! Vi skulle arrangere bruktmarked i barnehagen og noen lurte på hvordan vi skulle ordne med vakthold og da utbrøt den ene med svært dårlig skjult uniform-fetisj: "Kan ikke du be mannen din ta på seg uniformen... og holde vakt... da..." Vi lo så vi grein alle mann!

Jeg innrømmer glatt at jeg er ekstremt svak for menn i uniform! Ikke i kamuflasjeuniform da, men gi meg en mann med sånn offiseruniform med blanke knapper og sånt! kadååån

Og menn i sånt blått arbeidstøy, gjerne litt skitne og ferskt svette! Mmmm... Og leger i hvit frakk...! Primitiv - og stolt av det! :lol:

Charlott sa for siden:

Jeg har bodd i kollektiv på et småbruk på Finnskogen, det småbruket var i allefall fra 1860, om ikke eldre. Stilig med så mye historie i "veggene"! :D

Der var det også ubehandlet tregulv, vi brukte masse grønnsåpe (med litt vann i :p ) og lå på alle fire og SKRUBBET.

Du verden så flott det ble etterpå! Og så godt det luktet! mimremimre

Alle bygårdene jeg har bodd i (hvor mange aner jeg ikke) har vært fra 1800-tallet, det eldste fra 1820 i Vika. Her jeg bor nå fra 1890. Det er noe spesielt med energien, ja. Å tenke på hvor mange generasjoner som har bodd her og hatt sin daglige gjøren og laden mellom de samme veggene som meg. :)
Savner det gulvet, lukta, følelsen av å gå barbeint på det. Her er det bare laminat.

Tiki sa for siden:

Ble nyskjerrighet nå, og har vært inne å sjekket.
Vil det si at en ikke betaler frakt hvis en velger European standard?
Hva med toll når en handler for over 200,-
Og kommer det klart frem når en har sendt en ordre hva en skal gjøre få igjen mosen?

Takker for svar. Har noen produkter over 200,- jeg gjerne skulle bestilt, så her er det kanskje en god mulighet.

Supera sa for siden:

Alt er fraktfritt på feelunique når man velger treigeste leveringmåte. Handler du under 1000 kr og må betale toll, så scanner du bare kvitteringen og sender den på e-mail til feelunique. De tilbakebetaler kjemperaskt. Det tok bare 30 minutter før jeg fikk svar på e-mailen min den ene gangen. Jeg var litt bekymret for at kvitteringen stod på norsk, men det var ikke noe problem. Jeg har spurt om å få engelsk kvittering, men det kunne ikke Byggmix (post-i-butikk).

Infoen står her:

Og hvis du får en av oss som allerede handler der til å sende deg en invitasjon, så får du 10% rabatt på første bestilling. ;)

Tiki sa for siden:

Tusen hjertelig takk, sender deg antagelig en mail til uka da, når jeg får lønn.

vaskeklut sa for siden:

Kan jeg lage isbitterninger av kokosmelk?

Supera sa for siden:

Tror det er vanligere å kalle det lo han. Fant noen ganske rene på iherb.

Jarrow Formulas, Lo Han Sweet, 2.8 oz (80 g)
Active Ingredients: Inulin-FOS (FructoOligoSaccharide), Xylitol and MogroPure (Momordica grosvenorii, Lo Han fruit juice concentrate).
Other Ingredients: Silicon dioxide.

NuNaturals, Lo Han Supreme, 2 oz (59 ml)
Lo Han Guo Fruit Extract (Momordica grosvenori) 60 mg
Other Ingredients: Vegetable glycerine, 20% pure grain alcohol and water.

Og denne her, tror jeg. Selv om det ikke står noe om søtning:
Dragon Herbs, Sweetfruit Drops, Super Potency Extract, 2 fl oz (60 ml)
Proprietary Extract Formula Luo han guo fruit 0.75 ml
Other Ingredients: Water, vegetable glycerine

Ja, det kan du! :)

vaskeklut sa for siden:

ÅH! :D Takk!

Hva heter sånn derre treningsstrikk på engelsk? sånn som man står og tøyer og drar i vet dere...:rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.